Connect with us

Τουρισμός

Τουριστική Ανάπτυξη και πολιτικές αντιμετώπισης του COVID-19

Το Εργαστήριο Οικονομικής Πολιτικής και Στρατηγικού Σχεδιασμού, του τμήματος Οικονομικών Επιστημών, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνει την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου στις 12.30 διαδικτυακή συζήτηση με θέμα: Τουριστική Ανάπτυξη και πολιτικές αντιμετώπισης του COVID-19 Συμμετέχουν Άντζελα Γκερέκου πρόεδρος ΕΟΤ, Δρ. Θοδωρής Μεταξάς Αναπληρωτής καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Γρηγόρης Τάσιος πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, Χαράλαμπος Βούλγαρης πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας. Συντονίζει ο Τάσος Γούσιος ιδρυτής της Alpha Marketing. Η θεματολογία της συζήτησης περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ανασκόπηση της καλοκαιρινής περιόδου, τη στρατηγική του ΕΟΤ για την προώθηση και προβολή, τα ευρήματα διεθνούς έρευνας «η Ελλάδα ως ασφαλής τουριστικός προορισμός», το σχολιασμό των μέτρων που ελήφθησαν καθώς και προτάσεις για την επόμενη περίοδο Η παρακολούθηση και συμμετοχή στη συζήτηση είναι δωρεάν και ανοιχτή για όλους όσοι ενδιαφέρονται και θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας zomm.
Η εγγραφή είναι απαραίτητη και μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή εδώ.

Τουρισμός

Ο Τουρισμός σε περιόδους κρίσης

Με   επιτυχία  ολοκληρώθηκαν  στην ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ [από τις 14/9  έως και τις 16/9] οι εργασίες του    τριήμερου 9ο  Επιστημονικού Συνέδριου  με θέμα   “Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ  ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΚΡΙΣΗΣ-Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ  ΤΗΣ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑΣ”, που διοργανώθηκε από την Εταιρεία Επιστημόνων Επικοινωνίας και Δημοσιογράφων-ΤΑΔ  [Ε.Π.Ε.ΤΑΔ.] με την συνεργασία  της Ένωσης Συντακτών Επαρχιακού Τύπου [Ε.Σ.ΕΤ.] και του  Δήμου Αστυπάλαιας. 

Ανοίγοντας τις εργασίες του Συνεδρίου, ο Δήμαρχος της Αστυπάλαιας κ. Νικόλαος Κομηνέας, τόνισε την σημασία της διοργάνωσης παρόμοιων εκδηλώσεων, έδωσε συγχαρητήρια και ευχαρίστησε τους-τις διοργανωτές-τριες γι’ αυτή την πρωτοβουλία. Τόνισε ότι το νησί είναι ΑΝΟΙΧΤΟ στη φιλοξενία επιστημονικών και καλλιτεχνικών δράσεων  καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου και επεσήμανε ότι οι κάτοικοι συμμετέχουν με χαρά σε καθεμία από αυτές.

Ο  Υφυπουργός Τουρισμού, καθηγητής κ. Μανος  Κόνσολας δεν μπόρεσε να παραβρεθεί με φυσική παρουσία αλλά με  σύνδεση [skype]. Υπογράμμισε ότι ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ αντιμετωπίζει την μεγαλύτερη  κρίση που βίωσε ποτέ η οποία έχει επιφέρει μεγάλη οικονομική ζημιάστις χώρες.. Ανέφερε τους τρεις βραχυπρόθεσμους στόχους του Υπουργείου, δηλαδή την διατήρηση ζωντανών  των τουριστικών επιχειρήσεων, τη στήριξη της απασχόλησης  και  των ανέργων και βέβαια τον σχεδιασμό της επόμενης μέρας στον Τουρισμό με την αξιοποίηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης ,την επένδυση στην ποιότητα, την χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας   και της πράσινης τουριστικής οικονομίας.

Χαιρετισμούς  απηύθυναν   η  Αντιπρύτανις του Παντείου Παν/μιου, Γεν.Γραμματέας της ΕΠΕΤΑΔ, καθηγήτρια κ. Μαριάννα Ψύλλα, ο Πρόεδρος της Ε.ΣΕ.Τ. κ. Γιώργος Κουκουλιάτας, και ο εκπρόσωπος της αντιπολίτευσης του Δήμου Αστυπάλαιας κ. Λαπατάς. Η  Πρόεδρος της Οργανωτικής και Επιστημονικής Επιτροπής, καθηγήτρια κ. Τέσσα Δουλκέρη  τόνισε την ανάγκη της διοργάνωσης επιστημονικών εκδηλώσεων  στα Δωδεκάνησα  για τον Τουρισμό, και ανέφερε  ότι  το Επιστημονικό  ταξίδι  τους ξεκίνησε από το 2014 με την συμπαράσταση της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου-Δ/νση Τουρισμού και  είχε  σημαντικούς σταθμούς σε διάφορα νησιά. Η Αστυπάλαια ως γέφυρα μεταξύ Δωδεκανήσου και Κυκλάδων αποκτά ιδιαίτερη σημασία  αλλά και η φιλοξενία  του Δήμου και των κατοίκων του  νησιού, οι  σημαντικές δυνατότητες εναλλακτικών μορφών Τουρισμού και η δημιουργική Οικονομία  την καθιστά  σημαντικό  ελκυστικό  προορισμό.

Οι Εισηγητές-τριες,  η τ. Πρύτανις του Παντείου Παν/μιου καθηγήτρια κ. Ι.Κριάρη, ο ομότιμος καθηγητής κ. Δ. Χαραλάμπης, η Ειδική Επιστήμων κ. Β. Θεολόγη  ανέπτυξαν τις πολιτικο-κοινωνικές επιδράσεις  στον Τουρισμό μετά  την εξάπλωση της Πανδημίας. Μεταξύ άλλων  η  κ. Κριάρη υπογράμμισε ότι το πολιτιστικό αποτύπωμα της Αστυπάλαιας μπορεί να αξιοποιηθεί με νέες δημιουργικές επιχειρήσεις  και να προωθήσει τις διατροφικές ιδιαιτερότητες με  την παρασκευή και επεξεργασία των προϊόντων του νησιού.  Ειδικά η κ. Θεολόγη έκανε αναφορές  στις μεταναστευτικές και προσφυγικές ροές στα νησιά   που επιφέρουν αναταράξεις στις τουριστικές δραστηριότητες των περιοχών  και στην άμεση αντιμετώπιση τους. Ο  δε κ. Χαραλάμπης έκανε ιστορική αναφορά στις γεωπολιτικές εντάσεις  των τελευταίων δεκαετιών σε διάφορες χώρες   και  στις  άμεσες επιπτώσεις στον Τουρισμό των περιοχών. 

Ο καθηγητής κ. Σταλίκας  ανέπτυξε  την σημασία  των ΘΕΤΙΚΩΝ συναισθημάτων  σε περιόδους πανδημίας και τόνισε την σπουδαιότητα  της εμπειρίας του επισκέπτη [βιωματικής] στην ψυχοσύνθεση του και στα θετικά συναισθήματα που απορρέουν, ειδικά μετά τον εγκλεισμό. 

Ο δημοσιογράφος κ. Κων/νος Μαργαρίτης αναφέρθηκε στις ευρωπαϊκές  χρηματοδοτήσεις για τον τουρισμό, εν μέσω covid-19. Παρουσίασε τα προγράμματα που μπορούν να αναδείξουν τις φυσικές ομορφιές της Αστυπάλαιας. 

Εξειδικευμένα  θέματα για τον ΤΟΥΡΙΣΜΟ  ανέπτυξαν  ο καθηγητής του Παν/μιου του Λονδίνου (/University of the Arts London,] κ. Θωμάς Γιάγκογλου, η καθηγήτρια κ. Τ. Δουλκέρη και η  επ. καθηγήτρια κ. Μπέττυ Τσακαρέστου. Ο κ. Γιάγκογλου  ξεκινώντας με ιστορική αναφορά, παραπέμποντας στη διεθνή βιβλιογραφία και αναλύοντας στατιστικά στοιχεία  των  Διεθνών Τουριστικών Οργανισμών, ανέπτυξε τον σύγχρονο όρο της ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ  ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ  που συσχετίζεται με τις κρίσεις [πανδημίες, στρατιωτικές συρράξεις], αλλά και με  ειδικά έκτακτα γεγονότα που ανατρέπουν τον Τουρισμό  των περιοχών που πλήττονται. Έκανε και προτάσεις για την αντιμετώπιση  τους.

Η επιστημονική ομάδα  με την επίβλεψη της κ. Δουλκέρη και του κ. Γιάγκογλου  ανέφερε τα πρώτα στοιχεία από την έρευνα που διεξάγεται για την προβολή των δημοσιευμάτων σχετικά με τον ΚΟΡΩΝΟΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ στον ΕΛΛΗΝΙΚΟ [Πανελλήνιο και Περιφερειακό ] Τύπο  αλλά και τον Ευρωπαϊκό.

Με σύνδεση  μέσω  skype η επ. καθηγήτρια κ. Μπέττυ Τσακαρέστου ανέπτυξε τις νέες μορφές του Τουρισμού, την σημασία του ψηφιακής τεχνολογίας  σήμερα στις τουριστικές επιχειρήσεις  και ειδικά στα ταξίδια  σε  υβριδικούς  κόσμους   με νέες μορφές εξερεύνησης εμπειριών.

Οι υπόλοιποι  Εισηγητές-τριες ανέφεραν πιο ειδικά  θέματα. Το κοινό συμμετείχε με ερωτήσεις, και ουσιαστικές παρεμβάσεις. Ο αντιδήμαρχος  κ. Γ.Σάββας  τόνισε  την υπευθυνότητα των επαγγελματιών και των κατοίκων την περίοδο της Πανδημίας γιατί τήρησαν τα υγειονομικά πρωτοκόλλα και απέφυγαν  κρούσματα της νόσου μέχρι στιγμής. Επεξεργασμένα για δημοσίευση  μερικά κείμενα των Εισηγήσεων  θα συμπεριληφθούν σε Συλλογικό Τόμο  με τίτλο “ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, Α τόμος”, που θα κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις ΠΑΠΑΖΗΣΗ.

Ο δε κ. Καμπίλης, Σύμβουλος του Δήμου, ανέφερε  το παράπονο των κατοίκων που δεν έχει συμπεριληφθεί η Αστυπάλαια στα 26 νησιά  στα οποία καταργείται η καταβολή του ΕΝΦΙΑ. 

Για  την Οργανωτική Επιτροπή

Η Πρόεδρος

ΤΕΣΣΑ ΔΟΥΛΚΕΡΗ   

Continue Reading

Τουρισμός

Το πρώτο διαδικτυακό “[email protected]” ολοκληρώθηκε

Με ευρεία συμμετοχή και επιτυχία ολοκληρώθηκε, χθες, Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου, το πρώτο διαδικτυακό Synergassia@IonianIslands”, με στόχο την προσέλκυση επενδύσεων στα Ιόνια Νησιά αλλά και την προώθηση των τοπικών προϊόντων σε ξένες αγορές, που συνδιοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) και την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.

Στόχος της διαδικτυακής αυτής εκδήλωσης ήταν η τόνωση της εξωστρέφειας, η προβολή των επιχειρηματικών ευκαιριών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και των ανταγωνιστικών εξαγώγιμων προϊόντων της.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι ξένων Πρεσβειών, ελληνικών Πρεσβειών στο εξωτερικό και Γραφείων ΟΕΥ, από χώρες όπως Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Δανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Νότια Αφρική και Πορτογαλία.

Το πρόγραμμα Synergassia, αναδεικνύει την ελληνική Περιφέρεια και το συγκριτικό της πλεονέκτημα. Υλοποιείται από την Enterprise Greece σε συνεργασία με τις Περιφέρειες, τα Επιμελητήρια και άλλους τοπικούς φορείς και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων δράσεων, τη διοργάνωση επιτόπιων διπλωματικών αποστολών, Β2Β συναντήσεων με ελληνικές εταιρείες και εξιδεικευμένων δράσεων δικτύωσης των τοπικών κοινωνιών με την διεθνή επιχειρηματική κοινότητα.

Το Synergassia@IonianIslands” αποτελεί την πρώτη ψηφιακή δράση του προγράμματος και μία από τις πρώτες δράσεις με την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων στο πλαίσιο πρωτοκόλλου συνεργασίας που υπέγραψε η Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Ρόδη Κράτσα – Τσαγκαροπούλου, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), Γεώργιο Φιλιόπουλο, και τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης και του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων, Νικόλαο Μουζακίτη, τον Δεκέμβριο του 2019.

Η Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Ρόδη Κράτσα – Τσαγκαροπούλου, συμμετείχε μέσω βιντεοσκοπημένου μηνύματος, όπου παρουσίασε τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των Ιονίων Νήσων ως ασφαλούς γεωπολιτικά περιοχής, με υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό, πλούσια ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά.

Αναφέρθηκε, επίσης, στο στρατηγικό σχέδιο της Περιφερειακής Αρχής για αναβάθμιση υποδομών, σύγχρονη ενεργειακή μετάβαση, υποστήριξη της επιχειρηματικότητας,  των υποδομών και υπηρεσιών υγείας καθώς και της πράσινης γεωργίας.

Όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), Γεώργιος Φιλιόπουλος, «Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στην γενικότερη προσπάθεια της Εταιρείας, σε αυτή τη δύσκολη χρονική συγκυρία, όπου οι περισσότερες εμπορικές εκθέσεις ακυρώνονται και οι δράσεις προώθησης των εξαγωγών περιορίζονται λόγω της πανδημίας COVID-19, να στηρίξει κάθε αξιόλογη και καινοτόμα προσπάθεια προώθησης των ελληνικών εξαγωγών αλλά και να δημιουργήσει νέα εργαλεία για την ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών και οικονομιών. Η Enterprise Greece προχωρώντας σε έναν ουσιαστικό ψηφιακό μετασχηματισμό έχει σχεδιάσει και υλοποιεί εκτός από τα webinars, διαδικτυακούς καταλόγους προϊόντων, newsfeed με τις τελευταίες εξελίξεις σε όλες τις αγορές,  ψηφιακές εκδηλώσεις και B2Bs, καθώς και online καμπάνιες, όπως, «Υποστηρίξτε τις ελληνικές εξαγωγές». Στόχος μας να είμαστε δίπλα στους εξαγωγείς μας και να στηρίζουμε τις  προσπάθειες τους περισσότερο από ποτέ.»

Enterprise Greece

Continue Reading

Τουρισμός

Ο Τουρισμός στις νέες συνθήκες

Στοιχήματα και προκλήσεις για την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού

Στις προκλήσεις της επόμενης μέρας του τουρισμού επικεντρώθηκε το τελευταίο πάνελ της σημερινής ημέρας του Thessaloniki Helexpo Forum, το οποίο διοργανώνει η ΔΕΘ-Helexpo στο Συνεδριακό Κέντρο «Ι.Βελλίδης». 

Από το βήμα του Forum ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, μετέφερε τη δέσμευση ότι θα στηριχθούν στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της χώρας, με ειδική μεταχείριση, περιοχές όπου εφαρμόσθηκαν αυστηρότερα μέτρα εξαιτίας επιδημιολογικών λόγων, ώστε να ανακτηθεί το χαμένο έδαφος. Σύμφωνα με τον κ. Θεοχάρη, το μήνυμα της επόμενης ημέρας θα είναι να επικεντρωθούμε στην ποιότητα και να χτίσουμε πάνω στο brand της χώρας που βγήκε κερδισμένο, παρά την πρωτόγνωρη κατάσταση που διαμόρφωσε η πανδημία. 

Την ανάγκη του ριζικού μετασχηματισμού του τουριστικού μοντέλου, ώστε να μεταβούμε από έναν μονοθεματικό, μαζικό τουρισμό, χωρίς οικονομική απόδοση, σε ένα νέο, διαφοροποιημένο, ποιοτικότερο τουριστικό μοντέλο, που θα διασυνδέεται και με άλλους τομείς της οικονομικής δραστηριότητας, όπως ο πρωτογενής, υπογράμμισε από την πλευρά της η βουλευτής και Τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ, κα Κατερίνα Νοτοπούλου. 

Με τη σειρά της η βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΜέΡΑ 25, κα Κωνσταντίνα Αδάμου, κάλεσε την κυβέρνηση να δώσει έμφαση στον εγχώριο ελληνικό τουρισμό και να διευρύνει περαιτέρω τα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού, με δεδομένες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά νοικοκυριά. 

Την αγωνία των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου εξέφρασε ο πρόεδρος του ΕΕΘ και τουριστικός πράκτορας, κ. Μιχάλης Ζορπίδης, σημειώνοντας πως ο ελληνικός τουρισμός δεν πρόκειται να ανακάμψει, αν δεν στηριχθούν οι τουριστικές επιχειρήσεις. «Τι έγινε με τα τουριστικά γραφεία που τόσο καιρό δεν δουλεύουν;» αναρωτήθηκε, ενώ τόνισε πως σε μια πορεία 44 ετών στον τουρισμό, δεν αισθάνθηκε ποτέ ότι έχει το κράτος στο πλευρό του. 

Την προετοιμασία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στα θέματα της ψηφιακής προβολής πολύ καιρό πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας, που τον βοήθησε να επιβιώσει τη δύσκολη αυτή περίοδο, υπογράμμισε η πρόεδρός του, κα Βούλα Πατουλίδου. Πρόσθεσε δε πως στο επόμενο διάστημα τρεις λέξεις θα είναι ο οδηγός: εκπαίδευση, ευελιξία και προσαρμοστικότητα.

Τη διεξαγωγή ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας, για να διαπιστώσει πού βρίσκεται ως προορισμός, προκειμένου να αλλάξει τον στρατηγικό της σχεδιασμό, ξεκίνησε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, όπως έκανε γνωστό ο Τομεάρχης Τουρισμού, κ. Αλέξανδρος Θάνος. Μάλιστα, σύντομα οι άνθρωποι του τουρισμού της περιοχής θα κληθούν σε διαβούλευση επί της στρατηγικής αυτής, η οποία θα επικεντρωθεί στον επαναπροσδιορισμό του branding και θα δώσει έμφαση στο digital marketing. 

Από την πλευρά της η αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης, κα Μαρία Καραγιάννη, τόνισε πως η επόμενη μέρα βρίσκει σε εγρήγορση τον δήμο, που πιστεύει όμως στην εφαρμογή εθνικής πολιτικής, προκειμένου να αποφευχθεί η διάσπαση δυνάμεων. Μάλιστα, ανέφερε πως θα επιδιωχθεί ο συντονισμός με όμορους δήμους και όμορους νομούς για τη διοργάνωση κοινών τουριστικών δράσεων. 

«Η φετινή χρονιά μπαίνει στο καλεντάρι ως μια μεγάλη μετεκπαίδευση των ανθρώπων του τουρισμού», σημείωσε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, κ. Γρηγόρης Τάσιος και πρόσθεσε: «Πρέπει να δούμε το 2021 ως έτος επιβίωσης για το τουριστικό επιχειρείν. Πρέπει να επιβιώσουμε, ταυτόχρονα όμως να κάνουμε και ατο επόμενο βήμα». Επισήμανε δε πως ο τουρισμός άνοιξε, μπήκε στον ανταγωνισμό και παρά τις δυσκολίες, η Ελλάδα αποδείχθηκε ένας από τους καλύτερους προορισμούς της Μεσογείου, δημιουργώντας μια καλή εικόνα, ενώ κέρδισε και τουρίστες από άλλες ανταγωνίστριες χώρες. Αυτή η εικόνα, είπε, είναι και το καλύτερο διαβατήριο για το 2021 για τη χώρα μας. «Ο τουρισμός είναι εδώ και παραμένει δυνατός» τόνισε. 

Η επιβίωση είναι η μαγική λέξη για τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, κ. Ανδρέα Μανδρίνο. Ο ίδιος είπε πως οι πληρότητες στο οκτάμηνο ήταν 32% και συγκεκριμένα τον Αύγουστο 20%, ενώ ο μέσος ετήσιος τζίρος των ξενοδοχείων της πόλης δεν θα ξεπερνά το κόστος μισθοδοσίας του 2019. Αναφέρθηκε επίσης στα εμπόδια που δημιουργούν στα ξενοδοχεία οι περιορισμοί στην εστίαση και τη διασκέδαση, με τους πελάτες που έρχονται με βραδινές πτήσεις να μένουν νηστικοί. 

Πτώση κατά 75% κατέγραψε η επιβατική κίνηση στα 14 αεροδρόμια της Fraport στο οκτάμηνο, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο γενικός διευθυντής εμπορικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης της εταιρείας, κ. Γιώργος Βήλος. Παρά ταύτα, όπως είπε, η Fraport δεν σκέφτηκε ούτε στιγμή να αναβάλλει ή να αναστείλει τις επενδύσεις που είχε σε εξέλιξη στα αεροδρόμια. Έτσι πλέον έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στα 11 από τα 14 (απομένουν Κως, Θεσσαλονίκη και Σαντορίνη).  

Το πάνελ συντόνισε ο δημοσιογράφος κ. Γιώργος Μπούζος.

Το site του Thessaloniki Helexpo Forum είναι το https://www.thessaloniki-helexpo-forum.gr/, από το οποίο προβάλλονται live streaming όλες οι εργασίες.

Continue Reading

Trending