Connect with us

Επιχειρηματικότητα

ECOCAMP – Νέα κατασκηνωτική περίοδος

ECOCAMP 2020 – Οικολογική Κατασκήνωση για παιδιά και εφήβους από το ECOCITY

Αθήνα, 14 Ιουλίου  2020

Περιορισμένος είναι ο αριθμός των διαθέσιμων θέσεων για την κατασκηνωτική περίοδο από 16 έως 30 Αυγούστου στην Οικολογική Κατασκήνωση ECOCAMP με πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης από το ECOCITY.

Με αυστηρή τήρηση όλων των σχετικών πρωτόκολλων αναφορικά με την πρόληψη κατά του κορωνοϊού, ξεκίνησε και εφέτος, για 17η χρονιά, και συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία το ECOCAMP με την μέριμνα τoυ ECOCITY.

Οι εγκαταστάσεις της κατασκήνωσης βρίσκονται στη Ροδέα Καλαβρύτων, όπου οι συμμετέχοντες  απολαμβάνουν το ορεινό τοπίο και εξερευνούν καθημερινά  την Φύση και την βιοποικιλότητα του Χελμού. Η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση στα σημαντικά οικολογικά θέματα αποτελούν τον πυρήνα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του ECOCAMP, ενώ παράλληλα καλλιεργείται ο σεβασμός των παιδιών στην ισορροπία και το δικαίωμα όλων μας στους θησαυρούς της Φύσης.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.ecocamp.gr

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Πώς η Εμπειρία του Πελάτη βοηθά τις επιχειρήσεις να διατηρήσουν μια καλή σχέση με τους πελάτες την εποχή του Covid-19; Hatzi Filax

H νοοτροπία της Εμπειρίας του Πελάτη σε επίπεδο οργανισμού αποτελεί προσχέδιο για το μέλλον και το παρόν. Παρά την σημερινή κατάσταση που χαρακτηρίζει τους τομείς δραστηριοτήτων διαφόρων επιχειρήσεων, πολλές από αυτές έχουν εντάξει συνειδητά σαν μέρος της αποστολής τους να υποστηρίξουν τους πελάτες τους και να προσφέρουν την καλύτερη Εμπειρία του Πελάτη (CX).

Σαν Εμπειρία του Πελάτη ορίζουμε ότι νιώθει, ότι βιώνει και ότι μένει στον Πελάτη κατά τη διάρκεια και ύστερα από οποιαδήποτε αλληλεπίδραση ή επικοινωνία είχε με μία επιχείρηση.

Αν σε κάποιους μπορεί αυτό να φαίνεται ασήμαντο, πρέπει να αποσαφηνιστεί ότι η Εμπειρία του Πελάτη δεν περιορίζεται στην πώληση μίας ηλεκτρονικής συσκευής ή της παροχή μίας υπηρεσίας.

Η σωστή διαχείριση και αντιμετώπιση παραπόνων, καθώς και η άμεση παράδοση και η παροχή του σωστού προιόντος αποτελούν βασικό κομμάτι της επικοινωνίας με τον Πελάτη και αυτόματα με την Εμπειρία του. Με αυτήν τη σωστή διαχείριση διασφαλίζεται η αύξηση πωλήσεων και πελατών.

Στην εποχή του Covid-19 έχει σημειωθεί ότι οι επιχειρήσεις που γενικότερα δίνουν προτεραιότητα στην Εμπειρία του Πελάτη σημειώνουν επιτυχία με σταθερό βαθμό τους τελευταίους μήνες.

Δίνοντας έμφαση στην παροχή θετικής Εμπειρίας στον Πελάτη και στην επιβράβευση του συναισθηματικά αφοσιωμένου Πελάτη, μία επιχείρηση προσφέρει την εμπειρία της σταθερότητας, ακόμα και αν όλα γύρω από τον Πελάτη φαίνονται ασταθή. Με αυτόν τον τρόπο αναπτύσσεται η εμπιστοσύνη της επιχείρησης και δημιουργείται μια σχέση εμπιστοσύνης που οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων και των πελατών μας.

Γι’ αυτό και οι επιχειρήσεις αυτή την περίοδο, περισσότερο από κάθε άλλη φορά πρέπει να εντείνουν και να κάνουν ό, τι μπορούν για να προσφέρουν λύσεις στου συνεργάτες και τους πελάτες τους. Προκειμένου να παρέχουν Εμπειρία στον Πελάτη και να αναπτύξουν τόσο τις δεξιότητες τους αλλά και την εμπιστοσύνη που τους έχει κάποιος, ακόμα και στην περίοδο ενός lockdown, οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού τους και στο πως μπορούν να διατηρήσουν τους Πελάτες τους και τις πωλήσεις τους.

Οι εκπαιδεύσεις εξέλιξης βοηθούν σημαντικά το ανθρώπινο δυναμικό μίας επιχείρησης στην ανάπτυξη επικοινωνιακών εργαλείων και γνώσεων για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, διασφαλίζοντας έτσι καλύτερη Εμπειρία του Πελάτη, και άρα αυξημένες πωλήσεις.

Για παράδειγμα, θέματα όπως η διαχείριση χρόνου και η αντιμετώπιση παραπόνων με τον κατάλληλο τρόπο είναι δύο βασικά χαρακτηριστικά της εταιρικής καθημερινότητας. Πλέον δεν αρκεί να ξέρει κάποιος εργαζόμενος ότι η αναβλητικότητα «σκοτώνει» την παραγωγικότητα του, απλά σαν ιδέα. Πρέπει να γνωρίζει και πως να αντιμετωπίζει την αναβλητικότητα, τρόπους για να επικεντρώνεται στο να μην είναι απλά απασχολημένος αλλά και παραγωγικός.

Ή η διαχείριση και αντιμετώπιση παραπόνων. Πλέον ο εργαζόμενος πρέπει να είναι σε θέση να επικοινωνεί και να λύνει τα θέματα του Πελάτη με βάση τα δεδομένα της ψηφιακής επικοινωνίας και του αυξημένου φόρτου εργασίας που μπορεί να έχει.

Η εποχή που ζούμε έχει αναδείξει την ανάγκη για επένδυση στην Εμπειρία του Πελάτη από κάθε επιχείρηση, εάν αυτή επιθυμεί αύξηση στις πωλήσεις και στους Πελάτες της. Στόχος δεν είναι απλά πλέον να τον εξυπηρετούμε, αλλά να του δείχνουμε ότι ακόμα και τώρα μπορούμε να του παρέχουμε κάτι μοναδικό.

 

Χάτζη Φύλαξ

www.hatzifilax.com

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Γυναικεία Επιχειρηματικότητα στον τομέα της Αγροδιατροφής

Εκδήλωση με θέμα «Γυναικεία Επιχειρηματικότητα στον τομέα της Αγροδιατροφής» θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020, ώρα 18:00 από το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Καινοτομίας και Τεχνολογίας (ΕΙΤ) σε συνεργασία με τους Industry Disruptors – Game Changers (IDGC). 

H εκδήλωση θα διεξαχθεί διαδικτυακά και θα μεταδοθεί ζωντανά από τα κανάλια των IDGC στο Facebook και στο ΥοuTubeΓια να παρακολουθήσετε την εκδήλωση, παρακαλούμε εγγραφείτε εδώ

Στόχος της εκδήλωσης είναι να εμπνεύσει και να παρακινήσει γυναίκες, επιχειρηματίες ή μη, να αξιοποιήσουν τη δύναμή τους, να κατανοήσουν την έμφυτη δυνατότητα τους να πετύχουν και να ξεπεράσουν τυχόν εμπόδια. Οι βιωματικές εμπειρίες και τα παραδείγματα των ομιλητών από τον χώρο της καινοτόμου επιχειρηματικότητάς αναμένεται να ενδυναμώσουν το κοινό με κατάλληλες γνώσεις και παραδείγματα ώστε να ενθαρρύνουν την ανάπτυξη βιώσιμων και επιτυχών επιχειρήσεων από γυναίκες. Επιπρόσθετα θα αναδειχθούν οι επιχειρηματικές ευκαιρίες που δημιουργεί η εφαρμογή της πολυετούς στρατηγικής «από το χωράφι στο αγρόκτημα» (From Farm to Fork) που διαλαμβάνεται στη νέα Πράσινης Συμφωνίας (Green Deal) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα συζητηθεί το φαινόμενο του glass ceiling στον πρωτογενή τομέα. Σύμφωνα με το EIT Food, μόνο το 28% των γυναικών στον αγροδιατροφικό τομέα κατέχουν διευθυντική θέση ή έχουν υψηλού επιπέδου ευθύνες στις γεωργικές και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις στην Ευρωζώνη.

Στην εκδήλωση συμμετέχουν:

Η κα Carla Tanas, ιδρύτρια της πρωτοβουλίας Future Agro Challenge, η κα Αποστολίνα Τσαλνταμπάση, Γενική Διευθύντρια της OECON GROUP/ Συμβουλευτικής Στήριξης των επιχειρήσεων, η κα Έφη Λαζαρίδου, Διευθύνουσα Σύμβουλος του προγράμματος “Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά”, η κα Γεωργία Ντάτση, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Εργαστήριο Κηπευτικών Καλλιεργειών, η  κα Ευδοκία Κρυσταλλίδου, Γεωπόνος – Ζωοτέχνης, PhD, Project Leader Ζωικής Παραγωγής & Προϊόντων και η κα Ελένη Μαλούπα , Γεωπόνος, Δρ Βιολογίας και Φυσιολογίας Φυτών, Ερευνήτρια στο EΛΓΟ –ΔΗΜΗΤΡΑ.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης γυναίκες – ιδρύτριες νεοφυών επιχειρήσεων θα παρουσιάσουν σύντομα επιχειρηματικά παραδείγματα:

Η AGROAPPS |  κα Mάχη Συμεωνίδου | Αναπτύσσει εμπορικές εφαρμογές πληροφορικής στοχευμένες για τον τομέα της γεωργίας ακριβείας και άλλων αγροτικών θεμάτων.

Η THE BEE CAMP | κα Αγγελίνα Κανελοπούλου | Αποτελεί την πρώτη κοινωνική επιχείρηση στην Ελλάδα με στόχο την προστασία των μελισσών και της βιοποικιλότητας.

Η AGROLOGIES | κα Eλένη Καβαλιεράτου | Υποστηρίζει τους αγρότες να διαχειριστούν την άρδευση μέσω του smartphone τους, οπουδήποτε και οποτεδήποτε, με χρήση ασύρματων αισθητήρων και απομακρυσμένης τεχνολογίας.

Λίγα Λόγια για το EIT και το ΕΙΤ Food 

Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Καινοτομίας και Τεχνολογίας (EIT) είναι ένας οργανισμός της ΕΕ που ιδρύθηκε με στόχο την ενίσχυση της ικανότητας για ανάπτυξη καινοτομίας στην Ευρώπη. Το ΕΙΤ προωθεί την καινοτομία μέσω της διασύνδεσης των επιχειρήσεων με την ακαδημαϊκή εκπαίδευση και την επιστημονική έρευνας με στόχο την ανάπτυξη λύσεων που απαντούν σε επείγουσες παγκόσμιες περιβαλλοντικές προκλήσεις. Το EIT Food είναι μία από τις 8 (Climate, Innovation Communities, Digital, Health, InnoEnergy, Manufacturing, RawMaterials, UrbanMobility) κοινότητες καινοτομίας του ΕΙΤ και εστιάζει στην καινοτομία στον τομέα τροφίμων. Στην Ελλάδα το ΕΙΤ Food εκπροσωπείται από τον οργανισμό  Industry Disruptors – Game Changers που αποτελούν το τοπικό EIT Food HUB. ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: https://cutt.ly/js6wW8S  και https://cutt.ly/Qs6u12K 

 

Μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα Empowering Women Agripreuners by EIT εδώ.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Εμβόλιο και covid-19 επηρεάζουν τις οικονομικές εξελίξεις.

Τα κράτη-μέλη της ΕΕ προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα της νόσου covid-19. Ζητήματα οικονομικής ενίσχυσης, ανεργίας και ρευστότητας αποτελούν μερικά μόνο από τα μεγάλα θέματα, που καλούνται να λύσουν οι ηγέτες της Ευρώπης.

Με αυστηρή δικλίδα ελέγχου των τραπεζών ξεκινά τις επόμενες ημέρες ο δεύτερος γύρος χρηματοδότησης του Ταμείου Εγγυοδοσίας, με το μεγαλύτερο μέρος της χρηματοδότησης που θα προκύψει από τις εγγυήσεις του δημοσίου να κατευθύνεται προς τις πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι στις συμβάσεις που θα υπογράψουν  οι τράπεζες με την Αναπτυξιακή Τράπεζα υπάρχει -σε αντίθεση με τον πρώτο γύρο του προγράμματος- η εξής ρήτρα: Τον Φεβρουάριο, το δημόσιο μέσω της Αναπτυξιακής θα προχωρήσει στον έλεγχο των χρηματοδοτήσεων που έδωσε η κάθε τράπεζα και στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι δεν κατευθύνθηκε ποσοστό της ρευστότητας που γεννάται από τις εγγυήσεις ύψους 1 δισ. ευρώ που παρέχει το δημόσιο, τότε αυτό θα χάνεται για την τράπεζα και θα δίνεται σε άλλη. Για παράδειγμα, αν μια τράπεζα έχει δεσμευθεί με βάση τους στόχους που έχει υπογράψει στη σύμβαση με την Αναπτυξιακή Τράπεζα ότι θα χορηγήσει δάνεια ύψους 100 εκατ. ευρώ και χορηγήσει τα 80 εκατ. ευρώ, για τα υπόλοιπα 20 εκατ. ευρώ θα χάνει τις εγγυήσεις και το δικαίωμα θα μεταφέρεται σε κάποια άλλη εκ των τραπεζών.

Ο δεύτερος γύρος του προγράμματος του Ταμείου Εγγυοδοσίας στηρίζεται σε εγγυήσεις ύψους 1 δισ. ευρώ που παρέχει το ελληνικό δημόσιο  και μέσω της μόχλευσης, οι τράπεζες θα παραγάγουν δάνεια ύψους 2,5 δισ. ευρώ. Από την πλευρά των τραπεζών, υποστηρίζουν ότι είναι έτοιμες να τρέξουν τη διαδικασία χρηματοδότησης με στόχο όλη η ρευστότητα να διοχετευθεί μέχρι και τον Δεκέμβριο στις πληττόμενες επιχειρήσεις.

Στο διεθνές περιβάλλον, τα νέα στο μέτωπο των εμβολίων κατά του κορονοϊού έχουν επισκιάσει τις εξελίξεις στην πολιτική μέχρι στιγμής αυτήν την εβδομάδα, όπως σημειώνει ο οίκος αξιολόγησης Scope Ratings. Η επενδυτική διάθεση είναι risk-on και οι μετοχές που χτυπήθηκαν περισσότερο από την πανδημία έχουν ανακάμψει σημαντικά.

Η πολιτική του νέου προέδρου των ΗΠΑ κ. Μπάιντεν προς τις τράπεζες μπορεί να αποδειχθεί εποικοδομητική.

Οι ενδείξεις πριν από τις εκλογές ήταν ότι η νίκη του κ. Μπάιντεν θα οδηγούσε σε μετάβαση σε μια πολύ πιο αυστηρή ατζέντα πολιτικής σχετικά με το ρυθμιστικό περιβάλλον στις αμερικανικές τράπεζες, με τις αβεβαιότητες τόσο για το πώς αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει τις δραστηριότητές τους όσο και ποιες θα είναι οι επιπτώσεις για την Ευρώπη, όπου τα αμερικάνικα ιδρύματα έχουν αναπτύξει ισχυρές ανταγωνιστικές θέσεις στη σειρά προϊόντων επενδυτικής τραπεζικής, να είναι έντονες.

Υπάρχει έντονη ανησυχία και οι αγορές αναμένουν να δουν τα πρώτα «δείγματα γραφής» του νέου προέδρου.

Η Ευρώπη παρακολουθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις εξελίξεις και η ΕΚΤ θα ορίσει τη πολιτική της πάνω στα νέα δεδομένα που θα προκύψουν.

 

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης
Δημοσιογράφος

Continue Reading

Trending