Lifestyle
Έκθεση των Ορυκτών: “Χωρίς αυτά δε ζούμε”


Άκρως επιτυχημένη η έκθεση «Τα Ορυκτά και ο Άνθρωπος»
στο Αριστοτέλειο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Θεσσαλονίκης (ΑΜΦΙΘ)
30.000 άτομα επισκέφθηκαν την έκθεση μέσα σε 6 μήνες!
Η έκθεση «Τα Ορυκτά και ο Άνθρωπος» και «Τα ορυκτά και η Τέχνη» φιλοξενήθηκε στο χώρο του ΑΜΦΙΘ, στην προβλήτα Α΄ στο Λιμάνι Θεσσαλονίκης για 6 μήνες. Ήταν επισκέψιμη, με δωρεάν είσοδο για το κοινό, από τη Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019 μέχρι την Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020, ημερομηνία που με ανακοίνωση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού ανέστειλαν τη λειτουργία τους όλα τα μουσεία της Ελλάδας για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού (COVID-19) και οδήγησε στην πρόωρη ολοκλήρωση της έκθεσης, αντί για την προγραμματισμένη λήξη της που ήταν η 31η Μαΐου 2020.
Την έκθεση αγκάλιασαν χιλιάδες επισκεπτών που εντυπωσιάστηκαν από τα μοναδικά εκθέματα και τον ιδιαίτερο τρόπο προβολής των ορυκτών και πετρωμάτων. Μετά από την ξενάγησή τους, έφευγαν με πολύ θετικές εντυπώσεις, καθώς είχαν έρθει σε επαφή με τον κλάδο της επιστήμης της γεωλογίας, τον σημαντικό ορυκτό πλούτο της Ελλάδας και είχαν συνειδητοποιήσει τη σπουδαιότητα των ορυκτών στην καθημερινή τους ζωή. Άλλωστε το «μήνυμα» που προέβαλε η έκθεση των ορυκτών ήταν να αντιληφθούμε ότι «ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑ ΔΕ ΖΟΥΜΕ»!
Η επιτυχία της έκθεσης αποτυπώνεται στα υψηλά νούμερα επισκεψιμότητας και στο μεγάλο ενδιαφέρον φορέων, σωματείων, συλλόγων και φυσικά σχολείων να την επισκεφθούν. Στις 22 εβδομάδες λειτουργίας, την έκθεση επισκέφθηκαν συνολικά 29.198 άτομα εκ των οποίων οι 11.013 ήταν παιδιά, 15.537 Έλληνες ενήλικες και 2.648 ξένοι. Οι Έλληνες επισκέπτες της έκθεσης ήταν από όλο το Νομό Θεσσαλονίκης και την ευρύτερη περιοχή της Βόρειας και Κεντρικής Μακεδονίας, της Χαλκιδικής και της Πιερίας (Δράμα, Ξάνθη, Σέρρες, Κιλκίς, Κατερίνη, Κιλκίς, Βέροια, Καλλικράτεια, Έδεσσα, Κοζάνη, Βόλος, Πτολεμαΐδα, Κομοτηνή, Μαρμαράς), ενώ οι ξένοι ήταν τουρίστες που βρέθηκαν στη Θεσσαλονίκη τη συγκεκριμένη περίοδο, από χώρες όπως Αγγλία, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Γερμανία, Τουρκία, Ισραήλ Ρωσία και Αμερική.
Πραγματοποιήθηκαν 230 οργανωμένες ξεναγήσεις που αφορούσαν επισκέψεις σχολείων από όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, Συλλόγων, Φορέων, Ιδρυμάτων, ενώ μέχρι τέλη Μαΐου είχαν προγραμματιστεί άλλες περίπου 100 ξεναγήσεις 5.500 ατόμων οι οποίες ακυρώθηκαν λόγω του κορωνοϊού που οδήγησε στον πρόωρο τερματισμό της έκθεσης.
Παιδάκια νηπιαγωγείων, δημοτικών, μαθητές Γυμνασίων, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, φοιτητές από ΑΕΙ και ΙΕΚ, σπουδαστές σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, φροντιστήρια και ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, άτομα με ειδικές ανάγκες με τους συνοδούς τους, γονείς με παιδιά, μεμονωμένοι επισκέπτες, ενθουσιάζονταν όλοι εξίσου από τα εκθέματα, από τα περίτεχνα έργα τέχνης φτιαγμένα από εντυπωσιακά πετρώματα και κυρίως από τη χρήση των ορυκτών στην καθημερινότητά τους.
Σημαντικοί αρωγοί που συνέδραμαν ουσιαστικά στην άψογη λειτουργία της Έκθεσης ήταν ο Πρόεδρος του Αριστοτέλειου Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Θεσσαλονίκης (ΑΜΦΙΘ), Ομότιμος καθηγητής Γεωλογίας ΑΠΘ, κ. Σπύρος Παυλίδης με συμπαραστάτες – στη γνωριμία των επισκεπτών με τα ορυκτά – εξαιρετικούς γεωλόγους ξεναγούς. Φοιτητές του Τμήματος Γεωλογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, τελειόφοιτοι και απόφοιτοι γεωλόγοι, με προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές, όλοι συμμετείχαν εθελοντικά στις καθημερινές ξεναγήσεις, με ενθουσιασμό και αγάπη για το γνωστικό τους αντικείμενο, την ορυκτολογία, την πετρολογία, την κοιτασματολογία, το οποίο και μετέδιδαν με μεράκι, υπομονή και ευγένεια. Οι επισκέπτες προσπαθούσαν να απορροφήσουν όσες περισσότερες πληροφορίες γύρω από τα ορυκτά και τις εφαρμογές τους, κάποιοι μάλιστα μικροί επισκέπτες, δήλωσαν φεύγοντας ότι «θα γίνουν γεωλόγοι όταν μεγαλώσουν»!
Τον γενικό συντονισμό των φοιτητών διεκπεραίωσε με άριστο προγραμματισμό και επίβλεψη των ξεναγήσεων ο Αναπληρωτής Καθηγητής Ορυκτολογίας του ΑΠΘ, κ. Βασίλης Μέλφος.
Στο πλαίσιο του κύκλου διαλέξεων με τίτλο «Τα Ορυκτά και ο Άνθρωπος» που διοργάνωσαν τo Αριστοτέλειο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Θεσσαλονίκης (ΑΜΦΙΘ) και ο Σύνδεσμος Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων (ΣΜΕ), διακεκριμένοι ομιλητές «σύστησαν» στο κοινό τα ορυκτά και τη χρήση τους, όπως το τσιμέντο, τις σπάνιες γαίες, τους ζεόλιθους, το ρόλο τους στην κυκλική οικονομία.
Ομιλητές:
– Βασίλης Μέλφος, Αναπλ. Καθηγητής του Τομέα Ορυκτολογίας-Πετρολογίας – Κοιτασματολογίας του τμήματος Γεωλογίας Α.Π.Θ.
– Κωνσταντίνος Νικολάου, Διευθυντής του εργοστασίου ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΤΙΤΑΝ Α.Ε. Θεσσαλονίκης
– Ανέστης Φιλιππίδης, Καθηγητής Ορυκτολογίας – Κοιτασματολογίας του Τμήματος Γεωλογίας του ΑΠΘ
– Χρήστος Καβαλόπουλος, Μηχανικός Μεταλλείων-Μεταλλουργών Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, Γενικός Διευθυντής ΣΜΕ
– Νίκος Αρβανιτίδηs, Δρ. Γεωλόγος Ινστιτούτου Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΙΓΜΕ)
Το ενδιαφέρον του κόσμου για την έκθεση παρέμενε αμείωτο όπως και ο ενθουσιασμός στα πρόσωπα των επισκεπτών, από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας που εγκαινίασε την έκθεση στις 27 Οκτωβρίου 2019 μέχρι και τους τελευταίους επισκέπτες στα μέσα Μαρτίου, κάποιοι μάλιστα με μάσκες και αντισηπτικά, που δε δίστασαν να έρθουν σε «επαφή» με τον υπέροχο και πολύχρωμο κόσμο των ορυκτών και πετρωμάτων.
«Στόχος μας ήταν να δώσουμε την ευκαιρία στους μαθητές – μαθήτριες, φοιτητές και σ’ όλο τον κόσμο, την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τους ορυκτούς πόρους της χώρας μας, που στηρίζουν μία δραστηριότητα που είναι περίπου το 3% του ΑΕΠ της χώρας και απασχολεί σημαντικό ποσοστό του εργατικού δυναμικού κυρίως στην Ελληνική περιφέρεια και αυτό επιτεύχθηκε», ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων κ. Αθανάσιος Κεφάλας.
Η έκθεση «Τα Ορυκτά και ο Άνθρωπος τελούσε υπό την αιγίδα του ΑΠΘ και του ΣΜΕ και πραγματοποιήθηκε με την οικονομική συνδρομή εταιρειών μελών του ΣΜΕ Βόρειας Ελλάδας.
Xρυσοί χορηγοί: Σύνδεσμος Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων (ΣΜΕ) και ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ
Χορηγοί: Βιομηχανικά Ορυκτά Ελλάδος ΑΕ, ΓΕΩΕΛΛΑΣ, Ελληνικοί Λευκόλιθοι Α.Μ.Β.Ν.Ε.Ε, ΟΜΥΑ ΕΛΛΑΣ Α.Β.Ε.Ε, Παυλίδης ΑΕ Μάρμαρα-Γρανίτες και Τσιμέντα ΤΙΤΑΝ ΑΕ
You may like
-
Χαλκιδική ΙΤΒ 2023: Επιστροφή στα επίπεδα 2019
-
Foodex Japan 2023: τα ελληνικά τρόφιμα στην αγορά της Ιαπωνίας!
-
H ATHENS FASHION TRADE SHOW ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ
-
Suzuki Vitara Strong Hybrid AWD : Οικονομικό πασπαρτού
-
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Προυσαλιωτών Ν. Καβάλας Τίμησε τη «Γυναίκα Πρόσφυγα»
-
Έρευνα των Προοπτικών Απασχόλησης του ομίλου ManpowerGroup
Σταθερότητα προσλήψεων από τους Έλληνες εργοδότες για το β΄ τρίμηνο του 2023
Lifestyle
Foodex Japan 2023: τα ελληνικά τρόφιμα στην αγορά της Ιαπωνίας!


Τα ελληνικά τρόφιμα ξανά στην Ιαπωνική Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Foodex Japan 2023, η οποία διοργανώθηκε από 7 – 10 Μαρτίου, στο εκθεσιακό κέντρο Tokyo Big Sight. Η Foodex Japan είναι η μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών στην Ασία. Στη φετινή έκθεση συμμετείχαν 43 χώρες με 2.562 εκθέτες, ενώ την επισκέφθηκαν 73.789 χιλ. εμπορικοί επισκέπτες από την Ιαπωνία και άλλες ασιατικές χώρες.
Το ελληνικό περίπτερο διοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) και φιλοξένησε 16 εκθέτες με ελληνικά προϊόντα, όπως ελαιόλαδο, ελιές, μέλι, κρασί, ξύδι, αλάτι, λικέρ, τσικουδιά, κρόκο, μαστίχα και μαστιχέλαιο, σταφίδες, αποξηραμένα σύκα, μαρμελάδες, ξηρούς καρπούς, είδη αρτοποιίας και σνακ, τυριά, κονσέρβες φρούτων και χυμούς.
Στο εθνικό περίπτερο συμμετείχαν και 6 επιχειρήσεις με τη στήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, εκ των οποίων 4 οινοποιεία και 2 παραγωγοί αποξηραμένων σύκων.


Η συμμετοχή στην έκθεση κρίθηκε ως εξαιρετικά πετυχημένη, καθώς το σύνολο των Ελλήνων εκθετών εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επισκεψιμότητα του περιπτέρου, αλλά και τον ενθουσιασμό των επισκεπτών για τα ελληνικά προϊόντα. Συνολικά, οι ελληνικές επιχειρήσεις έκαναν περισσότερες από 1.200 εμπορικές συναντήσεις με αγοραστές από Ιαπωνία, Ταιβάν, Νότια Κορέα, Κίνα και Ηνωμένες Πολιτείες.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Ιαπωνία είναι μια τεράστια αγορά 125 εκατ. κατοίκων με υψηλό εισόδημα, η οποία προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες για τα εγχώρια προϊόντα. Το 2022 οι εξαγωγές των ελληνικών τροφίμων στην Ιαπωνία αυξήθηκαν κατά 39.2% και έφτασαν τα 22.9 εκατ. ευρώ. Τα σημαντικότερα τρόφιμα που εξάγονται στην Ιαπωνία είναι κονσέρβες ροδάκινου, ξηροί καρποί, παρασκευάσματα δημητριακών και ελαιόλαδο, ενώ παρατηρείται αυξημένο ενδιαφέρον για τη φέτα και το μέλι.
Την εθνική συμμετοχή τίμησε με την παρουσία του ο Πρέσβης της Ελλάδας στην Ιαπωνία, κύριος Δημήτριος Καραμήτσος-Τζιράς, ο οποίος επισκέφθηκε το περίπτερο και συνομίλησε με όλους τους εκθέτες.
Λεζάντa φωτογραφιών
- Απόψεις από την έκθεση Foodex Japan 2023
Enterprise Greece
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.
Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες:
ENTERPRISE GREECE | Γραφείο Τύπου– 210 3355705, Χρήστος Ρουμελιώτης [email protected]
Lifestyle
H ATHENS FASHION TRADE SHOW ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ


O Σεπτέμβριος είναι ο μήνας των αλλαγών και των νέων ευκαιριών! Είναι ο μήνας που η Αthens Fashion Trade Show κάνει την ανατροπή και για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα παρουσιαστούν συλλογές για τη σεζόν Άνοιξη -Καλοκαίρι 2024. Συμβαδzίζοντας με τις εκθέσεις του εξωτερικού, για πρώτη φορά, καταστήματα και eshops θα δειγματιστούν κομμάτια για το επόμενο καλοκαίρι. Εκθέτες, sustainable brands, σχεδιαστές και νέοι designers είναι έτοιμοι να μοιραστούν το όραμά τους και να μας παρουσιάσουν τις ανερχόμενες τάσεις. Aπό τις 21 έως τις 24 Σεπτεμβρίου το Μetropolitan Expο θα πλημμυρίσει με κομμάτια Resortwear και με αξεσουάρ-μπιζού της επόμενης σεζόν.
Ιδιαίτερα ντε-πιες ,φορέματα, καφτάνια, loungewear επιλογές με χαρακτηριστικά signature prints, εμπνευσμένα από πίνακες ζωγραφικής ελληνικών νησιών, κομψά μαγιό και luxe φούστες που υμνούν το ελληνικό καλοκαίρι είναι μερικά από τα Resortwear κομμάτια που θα βρίσκονται 21-24 Σεπτεμβρίου στην Αthens Fashion Trade Show 2023.
Νέοι σχεδιαστές με καινοτόμες ιδέες και με εκπληκτικούς συνδυασμούς θα δώσουν το δυναμικό παρόν και το τμήμα Fresh για ακόμη μία χρονιά θα αποτελέσει αναπόσπαστο κομμάτι της Αthens Fashion Trade Show 2023.
Και για τον φετινό χειμώνα, στην Αthens Fashion Trade Show 2023 θα είναι μαζεμένες μερικές από τις τις πιο κομψές επιλογές όπως : δερμάτινα ή μάλλινα γάντια, καρό κασκόλ, hair accessories, γούνινα bucket hats ή καπέλα με shearling επένδυση.
Η Athens Fashion Trade Show αποτελεί το fashion statement του Σεπτεμβρίου. Οι σύχρονες, μοντέρνες, ασφαλείς και ευρύχωρες εγκαταστάσεις του εκθεσιακού κέντρου Μetropolitan Expo μετατρέπονται σε χώρο έμπνευσης, δημιουργίας , έκφρασης και συνεργασίας πολλών διαφορετικών στιλιστικών επιρροών.
****
Σχετικά με τη ROTA Οργάνωση Εκθέσεων:
Η ROTA Οργάνωση Εκθέσεων, ιδρύθηκε το 1984 και είναι σήμερα ο μεγαλύτερος εκθεσιακός φορέας στην Ελλάδα. Μέσω της διοργάνωσης 13 εκ των σημαντικότερων εκθέσεων στη χώρα μας και τη διαχείριση του μεγαλύτερου και πλέον σύγχρονου εκθεσιακού κέντρου της Ελλάδας, υποστηρίζει τη συνεργασία μεταξύ του εμπορικού κόσμου και συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της οικονομίας. Με δέσμευση στην επιτυχημένη διοργάνωση, εμμονή στην παροχή πρωτοποριακών για την Ελλάδα υπηρεσιών και στελέχη τα οποία εστιάζουν στις αξίες της ομαδικής εργασίας και της άριστης εξυπηρέτησης, επιδεικνύει κάθε χρόνο εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης.
Περισσότερες πληροφορίες για τη ROTA Οργάνωση Εκθέσεων μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση www.rota.gr.
Για περισσότερες πληροφορίες: Hρώ Τζαμτζή |2111801801|[email protected]
www.athensfashiontradeshow.gr
Lifestyle
Suzuki Vitara Strong Hybrid AWD : Οικονομικό πασπαρτού


H υβριδική τεχνολογία, που ακολουθεί η Strong Hybrid έκδοση του Suzuki Vitara 1,5 αποτελεί ένας από τους δρόμους για μέγιστη δυνατή οικονομία καυσίμου. H ιαπωνική εταιρεία συμπλήρωσε την γκάμα των μοντέλων της και έβαλε δίπλα στις mild hybrid εκδόσεις μια πλήρως υβριδική, για να προσθέσει τα πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτή η τεχνολογία.
Κάτω από το καπό του Suzuki Vitara Strong Hybrid συναντάμε έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα Dualjet 1,5 lt, ο οποίος αποδίδει 102 ίππους και 138 Nm ροπής. Το μοτέρ διαθέτει υψηλότερη συμπίεση (13:1) και νέο χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής από το σύστημα VVT. Σε αυτόν προστέθηκε ένας κόμπακτ ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 33 ίππους με 60 Nm ροπής. Τα παραπάνω συνδυάζονται με ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 840 Wh με τάση 140V. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει στους 116 ίππους, με τη δύναμη να περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος AllGrip.


Το Suzuki Vitara μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητα έως και 60 χλμ/ώρα και για απόσταση που δεν ξεπερνά τα 4,5 χιλιόμετρα. Ίσως δεν φαίνεται μεγάλη, στην πράξη όμως έχει αντίκρισμα, ιδιαίτερα μέσα στον αστικό ιστό. Το υβριδικό σύστημα του Suzuki Vitara μπορεί επιπλέον να σβήνει το θερμικό μοτέρ σε ταχύτητα έως και 80 χλμ/ώρα που σημαίνει έξτρα οικονομία, ενώ κρατάει ανενεργό τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και κατά το φρενάρισμα -που γίνεται ταυτόχρονα ανάκτηση ενέργειας- σε ταχύτητες μέχρι 135 χλμ/ώρα.
Η Suzuki ανακοινώνει μέση τιμή κατανάλωσης 5,8 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα διαδρομής αλλά στη διάρκεια της δοκιμής μας δεν καταφέραμε να πλησιάσουμε αυτήν την τιμή. Ένα νούμερο κοντά στα 7 λίτρα/100 χλμ μοιάζει πιο ρεαλιστικό, που μπορεί όμως να πέσει ακόμα περισσότερο μέσα στην πόλη και αν ο οδηγός είναι προσεκτικός και χρησιμοποιήσει ιδανικά το υβριδικό σύστημα. Βγαίνοντας στο δρόμο με το Suzuki Vitara διαπιστώνεις ότι το υβριδικό σύστημα λειτουργεί αρκετά καλά. Ίσως δεν έχει το απόλυτο ραφινάρισμα, και κάποιες φορές το σύστημα δείχνει κάπως «αναποφάσιστο» αλλά σε γενικές γραμμές κάνει τη δουλειά για την οποία σχεδιάστηκε. Η αλήθεια είναι ότι το αυτοματοποιημένο κιβώτιο δεν βοηθάει ιδιαίτερα με τις αργές αντιδράσεις του, αλλά δεν είναι ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου τέτοιος που να απαιτεί κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός έχει τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών αν θέλει να εμπλακεί περισσότερο.
Το Suzuki Vitara είναι γενικά άνετο αυτοκίνητο και με αρκετά καλή ποιότητα κύλισης, με μόνο το θόρυβο από τον κινητήρα να κάνει αισθητή την παρουσία του μέσα στην καμπίνα. Ωστόσο, οι επιβάτες δεν θα έχουν πρόβλημα να καλύψουν μεγάλες αποστάσεις με αυτό. Στο ίδιο κλίμα είναι και η συμπεριφορά του όταν πιεστεί. Δεν παρουσιάζει έντονες και απότομες αντιδράσεις, αλλά κάνει ξεκάθαρο ότι δεν του αρέσει να οδηγείται με αυτόν τον τρόπο. Η ύπαρξη της τετρακίνησης ωστόσο δίνει στο Vitara ένα μεγάλο πλεονέκτημα όταν τελειώνει η άσφαλτος. Προφανώς δεν πρόκειται για το «off road animal» που ήταν το παλιό Vitara, ωστόσο οι δυνατότητές του είναι πολύ παραπάνω από του δικίνητου ανταγωνισμού.


Το αμάξωμα της Strong Hybrid έκδοσης του Vitara δεν διαφοροποιείται από των υπόλοιπων εκδόσεων και διατηρεί τον χαμηλών τόνων χαρακτήρα του. Στο εσωτερικό υπάρχουν σκληρά πλαστικά, που δείχνουν όμως πολύ στιβαρά. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής των 7 ιντσών με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης που προσφέρει συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay. Υπάρχει και μια μικρότερη έγχρωμη οθόνη 4,2’’ στον πίνακα οργάνων και παρέχει τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, συμπεριλαμβανομένης της απεικόνιση της λειτουργίας του υβριδικού συστήματος. Η ενσωμάτωση του υβριδικού συστήματος σημαίνει ότι ο χώρος αποσκευών του Suzuki Vitara έχασε 86 λίτρα. Οι μπαταρίες μπορεί να είναι μικρές σε μέγεθος αλλά κάπου έπρεπε να τοποθετηθούν κι αυτό έγινε κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ. Αυτό σημαίνει ότι το Suzuki Vitara Strong Hybrid έχει χώρο 289 λίτρα έναντι των 375 λίτρων των ήπια υβριδικών εκδόσεων. Οι διαθέσιμοι χώροι πάντως για τους επιβάτες δεν έχουν επηρεαστεί, κάτι που σημαίνει ότι εύκολα θα φιλοξενηθούν τέσσερις ενήλικοι επιβάτες.
Το Suzuki Vitara έχει ένα «βαρύ» όνομα, ιδιαίτερα στην ελληνική αγορά. Το ιαπωνικό crossover παραμένει ένα ποιοτικό αυτοκίνητο που προσφέρει κάτι ξεχωριστό: την τετρακίνηση, η οποία επεκτείνει κατά πολύ τις δυνατότητές του. Κι αυτό μπορεί να το κάνει ακαταμάχητο, ειδικά με κόστος που δεν ξεπερνά τα 27.780 ευρώ, ενώ το δικίνητο ξεκινά από τα 25.080 ευρώ.
Κώστας Νικολακόπουλος
Kατηγορίες
- Editorial
- Lifestyle
- Magazine
- Online Dating
- Online Stories
- Videos
- Αστρολογία
- Αυτοκίνητο
- Βιβλία
- Γαστρονομία
- Διαγωνισμοί
- Διακόσμηση
- Διατροφή
- Εκδηλώσεις
- Εναλλακτικός τουρισμός
- Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)
- Επίκαιρα Πρόσωπα
- Επιχειρηματικότητα
- Έρευνες
- Εστιατόρια-χώροι εκδηλώσεων
- Θέατρο
- Κινηματογράφος
- Μόδα
- Ξενοδοχεία
- Οικογένεια
- Ομορφιά
- Παιδί
- Παρουσίαση
- Προγράμματα
- Προϊόντα
- Προορισμοί-Ελλάδα και εξωτερικό
- Συνέδρια
- Συνεντεύξεις
- Συνταγές
- Τεύχη
- Τέχνη πολιτισμός
- Τουρισμός
- Υγεία
- Φορολογικά
- Ψυχαγωγήσου
- Ψυχολογία
BusinessWoman Facebook
Trending
-
Γαστρονομία
PIZZA FAN. Η ΝΕΑ PIZZA AL FORNO ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΙΤΑΛΙΑ
-
Γαστρονομία
Γεύση από τον Τόπο σου από την Ομάδα Ελλήνων Παραγωγών 3αλφα
-
Τουρισμός
Epsilon Hospitality : σημαντικές διακρίσεις στα Tourism Awards 2022
-
Τουρισμός
Δήλωση του Προέδρου της ΠΟΞ κ. Γρηγόρη Τάσιου
-
Τουρισμός
Η GRECOTEL ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΕΞΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ
-
Τουρισμός
Η Ελευσίνα αποκτά διεθνή ακτινοβολία.
-
Τουρισμός
Με επιτυχία και εποικοδομητική συζήτηση ολοκληρώθηκε το 12ο
Διεπιστημονικό Συνέδριο στο Καστελλόριζο -
Τουρισμός
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση τουρισμού «Global Birdfair» του Λέστερ