Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Έρευνα Προοπτικών Απασχόλησης

Έρευνα Προοπτικών Απασχόλησης της ManpowerGroup για το Γ’ Τρίμηνο 2018

Το 24% των εργοδοτών προβλέπει αύξηση του αριθμού των απασχολούμενων
για τους επόμενους τρεις μήνες

Οι Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης διαμορφώνονται στο +15%,
παραμένοντας σχετικά σταθερές σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο
και παρουσιάζοντας βελτίωση κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση
με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους

• Οι Έλληνες εργοδότες αναμένουν αισιόδοξες προθέσεις προσλήψεων για το Γ’ Τρίμηνο του 2018. Το 24% των εργοδοτών προβλέπει αύξηση του αριθμού των απασχολούμενων, μόλις το 4% αναμένει μείωση ενώ το 70% δεν αναμένει κάποια αλλαγή.
• Οι ισχυρότερες αγορές εργασίας προβλέπονται στον τομέα της Γεωργίας, όπου οι Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης ανέρχονται σε +23%, αποτελώντας την ισχυρότερη πρόβλεψη που αναφέρθηκε από την έναρξη της έρευνας στην Ελλάδα το 2008. Παράλληλα, οι εργοδότες του τομέα των Μεταφορών & Επικοινωνιών αναφέρουν αισιόδοξα σχέδια προσλήψεων, με Προοπτικές της τάξης του +19%, ενώ στους τομείς του Ηλεκτρισμού, Φυσικού Αερίου & Ύδρευσης και του Εμπορίου (Χονδρική & Λιανική) αναφέρονται Προοπτικές της τάξης του +18%.
• Οι πιο αδύναμες Προοπτικές, της τάξης του +6%, καταγράφονται από τους εργοδότες του τομέα των Κατασκευών.
• Οι Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης στην Ευρύτερη Περιφέρεια Αττικής ανέρχονται σε +17%, ενώ οι εργοδότες στη Βόρεια Ελλάδα καταγράφουν Προοπτικές Απασχόλησης της τάξης του +12%.
• Μεταξύ των προβλέψεων που αφορούν στο μέγεθος οργανισμού, οι ισχυρότερες προοπτικές προσλήψεων αναμένονται από τους εργοδότες των Μεγάλων επιχειρήσεων, με Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης της τάξης του +26%.

Οι Έλληνες εργοδότες αναμένουν αισιόδοξες προθέσεις προσλήψεων για το τρίτο τρίμηνο του 2018, σύμφωνα με την Έρευνα για τις Προθέσεις Προσλήψεων της ManpowerGroup, όπως ανακοινώθηκε σήμερα από τη ManpowerGroup Ελλάδας. Σε συνέχεια της εποχικής προσαρμογής των δεδομένων, οι Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης ανέρχονται σε +15%. Τα σχέδια προσλήψεων διατηρούνται σχετικά σταθερά σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο και βελτιώνονται κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

ManpowerGroup – Εξέλιξη του Δείκτη Προοπτικών Απασχόλησης στην Ελλάδα

“Στην Ελλάδα, η ανάκαμψη της οικονομικής δραστηριότητας τελικώς κερδίζει έδαφος. Οι ελληνικές εξαγωγές επιταχύνονται από την ισχυρή ανάκαμψη της διεθνούς οικονομίας και η έναρξη της τουριστικής περιόδου αναμένεται να δώσει νέα ώθηση στην απασχόληση και στις λιανικές πωλήσεις. Η αγορά εργασίας παρουσιάζει ανοίγματα, με θετική ισχύ για ανάπτυξη και δημιουργία θέσεων εργασίας, όπως σε τμήματα τεχνολογίας πληροφοριών ΙΤ και εξυπηρέτησης πελατών. Η έλλειψη ταλέντου παραμένει η βασική πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις και είναι πιο σημαντικό από ποτέ να ακολουθήσουν μια στρατηγική «εισροής εγκεφάλων», που θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη ταλέντων και δεξιοτήτων”, δηλώνει ο κος Μπάμπης Καζαντζίδης, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της ManpowerGroup Ελλάδας.

Αναλυτικά: Συγκρίσεις ανά Τομέα Οικονομικής Δραστηριότητας

Κατά το Γ’ Τρίμηνο του 2018, προβλέπονται αυξήσεις του εργατικού δυναμικού και στους εννέα τομείς οικονομικής δραστηριότητας, με τους εργοδότες του τομέα Γεωργίας να καταγράφουν τις ισχυρότερες Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης, της τάξης του +23%. Παράλληλα, οι εργοδότες του τομέα των Μεταφορών & Επικοινωνιών αναφέρουν αισιόδοξα σχέδια προσλήψεων, με Προοπτικές της τάξης του +19%, ενώ στους τομείς του Ηλεκτρισμού, Φυσικού Αερίου & Ύδρευσης και του Εμπορίου (Χονδρική & Λιανική) αναφέρονται Προοπτικές της τάξης του +18%. Σταθερή δραστηριότητα προσλήψεων αναμένεται σε δύο τομείς, με Προοπτικές της τάξης του +14%  στον τομέα των Χρηματοοικονομικών, Ασφαλειών, Ακίνητης Περιουσίας και Παροχής Υπηρεσιών προς Επιχειρήσεις και στον τομέα του Τουρισμού. Στο μεταξύ, οι πιο αδύναμες Προοπτικές, της τάξης του +6%, καταγράφονται από τους εργοδότες του τομέα των Κατασκευών.

Οι προθέσεις προσλήψεων βελτιώνονται σε πέντε από τους εννέα τομείς οικονομικής δραστηριότητας σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο, με σημαντικότερη την αύξηση κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες στον τομέα της Γεωργίας, και κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες στον τομέα του Εμπορίου (Χονδρική & Λιανική). Ωστόσο, οι Προοπτικές αποδυναμώνονται σε τέσσερις τομείς, συμπεριλαμβανομένου και του τομέα των Κατασκευών, όπου οι εργοδότες αναφέρουν μείωση της τάξης των 6 ποσοστιαίων μονάδων. Παράλληλα, τα σχέδια προσλήψεων εμφανίζονται αποδυναμωμένα κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες στον τομέα του Ηλεκτρισμού, Φυσικού Αερίου & Ύδρευσης και στον τομέα του Δημοσίου και Κοινωνικών Υπηρεσιών.

Σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2017, οι προοπτικές προσλήψεων ενισχύονται σε επτά από τους εννέα τομείς οικονομικής δραστηριότητας. Σημαντικές βελτιώσεις, της τάξης των 13 ποσοστιαίων μονάδων, καταγράφονται στον τομέα του Ηλεκτρισμού, Φυσικού Αερίου & Ύδρευσης και στον τομέα των Μεταφορών & Επικοινωνιών, ενώ οι Προοπτικές για τον τομέα του Τουρισμού εμφανίζονται ενισχυμένες κατά 11 ποσοστιαίες μονάδες. Σημαντικές αυξήσεις καταγράφονται και για τον τομέα του Εμπορίου (Χονδρική & Λιανική) και τον τομέα της Γεωργίας, με τις Προοπτικές να βελτιώνονται κατά 8 και 5 ποσοστιαίες μονάδες, αντίστοιχα. Ωστόσο, οι εργοδότες του τομέα των Χρηματοοικονομικών, Ασφαλειών, Ακίνητης Περιουσίας και Παροχής Υπηρεσιών προς Επιχειρήσεις αναφέρουν σημαντική μείωση, της τάξης των 11 ποσοστιαίων μονάδων.

Συγκρίσεις ανά μέγεθος οργανισμού*

Οι εργοδότες αναμένουν αυξήσεις του αριθμού των απασχολουμένων και στις τέσσερις κατηγορίες μεγέθους οργανισμού κατά το προσεχές τρίμηνο. Οι εργοδότες των Μεγάλων επιχειρήσεων αναφέρουν στιβαρά σχέδια προσλήψεων, με Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης της τάξης του +26%. Παράλληλα, σταθερή αύξηση του αριθμού απασχολουμένων προβλέπεται από τους εργοδότες στις Μεσαίες επιχειρήσεις, με Προοπτικές της τάξης του +15%, ενώ οι Προοπτικές ανέρχονται σε +12% και +11% για τις Μικρού και Πολύ Μικρού μεγέθους επιχειρήσεις, αντίστοιχα.

Σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2018, οι Προοπτικές εμφανίζονται μειωμένες κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες για τους εργοδότες στις Μικρές επιχειρήσεις και κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες για τους εργοδότες στις Πολύ Μικρές επιχειρήσεις. Ωστόσο, οι Προοπτικές για τις επιχειρήσεις Μεσαίου μεγέθους παραμένουν σχετικά σταθερές, ενώ οι εργοδότες στις Μεγάλες επιχειρήσεις αναφέρουν βελτίωση της τάξης των 3 ποσοστιαίων μονάδων.

Σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, οι εργοδότες στις Πολύ Μικρές επιχειρήσεις αναφέρουν μέτρια βελτίωση της τάξης των 6 ποσοστιαίων μονάδων, και οι Προοπτικές για τους εργοδότες των Μικρών και Μεγάλων επιχειρήσεων αυξάνονται κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες. Παράλληλα, οι Προοπτικές στην κατηγορία των Μεσαίων επιχειρήσεων παραμένουν σχετικά σταθερές.

Διεθνείς Συγκρίσεις

Περίπου 60.000 εργοδότες σε 44 χώρες και επικράτειες συμμετείχαν στην έρευνα της ManpowerGroup για τη σφυγμομέτρηση της αναμενόμενης δραστηριότητας στην αγορά εργασίας* κατά το Γ’ Τρίμηνο του 2018. Όλοι οι συμμετέχοντες απάντησαν στην εξής ερώτηση: «Ποια πιστεύετε ότι θα είναι η μεταβολή στο συνολικό αριθμό των ατόμων που απασχολούνται στον οργανισμό σας, στην περιοχή ευθύνης σας, κατά τους τρεις επόμενους μήνες, μέχρι και το τέλος Σεπτεμβρίου 2018, σε σχέση με το τρέχον τρίμηνο;»

Τα αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο υποδεικνύουν ότι, παρά το αβέβαιο γεωπολιτικό κλίμα, η αυτοπεποίθηση των εργοδοτών παραμένει γενικά ανθεκτική σε όλο τον πλανήτη. Ο αριθμός απασχολουμένων αναμένεται να αυξηθεί λιγότερο ή περισσότερο σε όλες τις χώρες και επικράτειες, με εξαίρεση την Ιταλία, όπου οι Προοπτικές εμφανίζονται αρνητικές για δεύτερο διαδοχικό τρίμηνο. Η πλειοψηφία των εργοδοτών που ερωτήθηκαν αναφέρει ότι θα διατηρήσει ή θα αυξήσει τον αριθμό των ατόμων που απασχολεί, και μόλις ένα μικρό ποσοστό προτίθεται να μειώσει τον αριθμό απασχολουμένων του. Παραδείγματα αξιοσημείωτης αισιοδοξίας είναι η Φινλανδία, όπου οι Προοπτικές είναι οι ισχυρότερες που έχουν καταγραφεί από την έναρξη της έρευνας στη χώρα αυτή, πριν από έξι χρόνια, και η Κίνα, όπου οι εργοδότες αναφέρουν τα πιο αισιόδοξα σχέδια προσλήψεων των τελευταίων τριών ετών. Αντίθετα, η πρόβλεψη για τον Παναμά είναι η πιο αδύναμη που έχει καταγραφεί από την έναρξη της έρευνας το 2010, ενώ η πρόβλεψη για τη Νέα Ζηλανδία είναι η λιγότερο αισιόδοξη που έχει καταγραφεί από το 2009.

Σε σύγκριση με τα αποτελέσματα του προηγούμενου τριμήνου, οι προβλέψεις βελτιώνονται σε 19 χώρες και επικράτειες, μειώνονται σε 18 και διατηρούνται αμετάβλητες σε επτά. Ωστόσο, όταν οι προβλέψεις συγκρίνονται με το ίδιο διάστημα του προηγούμενου έτους, διαφαίνεται ένα πιο ευνοϊκό κλίμα, καθώς οι προθέσεις προσλήψεων βελτιώνονται σε 24 χώρες, μειώνονται σε μόλις 12 και διατηρούνται αμετάβλητες σε επτά.** Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα ισχυρότερα σχέδια προσλήψεων Γ’ Τριμήνου καταγράφονται στην Ιαπωνία, την Κροατία, την Ταϊβάν, την Ουγγαρία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι πιο αδύναμες προβλέψεις καταγράφονται στην Ιταλία, τον Παναμά και την Ισπανία.

Στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (περιφέρεια ΕΜΕΑ), αναμένεται αύξηση του αριθμού των απασχολουμένων σε 25 από τις 26 χώρες. Οι εργοδότες στην Κροατία αναφέρουν τα ισχυρότερα σχέδια προσλήψεων τρίτου τριμήνου στην περιφέρεια, και μοιράζονται με την Ιαπωνία τις ισχυρότερες προθέσεις προσλήψεων παγκοσμίως. Οι εργοδότες στην Ιταλία καταγράφουν τις πιο αποδυναμωμένες προοπτικές της περιφέρειας, καθώς και, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, τις μόνες αρνητικές προθέσεις προσλήψεων στις 44 χώρες και επικράτειες που συμμετέχουν στην έρευνα.

Ο αριθμός των απασχολούμενων αναμένεται να αυξηθεί και στις οκτώ χώρες και επικράτειες της Ασίας-Ωκεανίας. Οι εργοδότες σε Ιαπωνία και Ταϊβάν αναφέρουν τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις της περιφέρειας, ενώ οι πιο αδύναμες προβλέψεις της περιφέρειας καταγράφονται σε Νέα Ζηλανδία και Αυστραλία.

Θετικές Προοπτικές αναφέρονται και στις 10 χώρες της Βόρειας, Νότιας και Κεντρικής Αμερικής που συμμετείχαν στην έρευνα. Για τρίτο διαδοχικό τρίμηνο, οι εργοδότες στις Ηνωμένες Πολιτείες αναφέρουν τα ισχυρότερα σχέδια προσλήψεων στην αμερικανική ήπειρο, ενώ οι ευκαιρίες για τα άτομα που αναζητούν εργασία αναμένεται να είναι πιο αδύναμες στον Παναμά και τη Βραζιλία.

* Τα σχόλια αυτής της ενότητας βασίζονται σε εποχικά προσαρμοσμένα δεδομένα, όπου αυτά υπάρχουν. Τα δεδομένα για την Κροατία και την Πορτογαλία δεν είναι εποχικά προσαρμοσμένα.
** Η Κροατία εντάχθηκε στην έρευνα κατά το προηγούμενο τρίμηνο και δεν διατίθενται δεδομένα σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.

Επιχειρηματικότητα

Η διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές και οι προσεχείς δράσεις και παρεμβάσεις του φοροελεγκτικού μηχανισμού

Είναι πασιφανές και καταδεικνύεται διαρκώς από τις φορολογικές εξελίξεις, ότι αυτή τη στιγμή
πρωταρχικό μέλημα τόσο της ΑΑΔΕ, όσο και του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, είναι η ολοκλήρωση των διαδικασιών διασύνδεσης των ταμειακών μηχανών (καθώς και των ΦΗΜ με την ευρεία έννοια του όρου), με τα POS.

Αυτή η προτεραιοποίηση και η εστίαση στην ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου, δεν είναι διόλου
τυχαία. Παρά το γεγονός ότι η χρήση των POS προσφέρει στους καταναλωτές ευκολία πληρωμής με
ασφαλή και γρήγορο τρόπο, δεν εγγυάται αυτομάτως την έκδοση των απαραίτητων παραστατικών. Άρα επί της ουσίας και δεν εξασφαλίζει την αυτόματη τήρηση των φορολογικών υποχρεώσεων από τις επιχειρήσεις.

Έχει επισημανθεί λοιπόν από τις φοροελεγκτικές αρχές, ότι μόνο ο συγχρονισμός αυτών των
συστημάτων εξασφαλίζει τη σωστή καταγραφή και διαχείριση των πληρωμών με κάρτα, και την λήψη της τελικής εικόνας της συναλλαγής από τα πληροφοριακά συστήματα της ΑΑΔΕ και το myData. Κι αυτό καθώς, μόνο με την ενοποίηση των δύο συστημάτων, κάθε συναλλαγή που γίνεται μέσω POS
συνοδεύεται αυτόματα από την αντίστοιχη απόδειξη.

Διασύνδεση ταμειακών-POS: Μια πολυσύνθετη και προβληματική διαδικασία.

Όλη αυτή η διαδικασία διασύνδεσης βέβαια, μόνο απλή δεν αποδείχθηκε και αυτός είναι ο λόγος που
βρίσκεται ακόμα σε μερική εκκρεμότητα. Οι επιχειρήσεις βρέθηκαν αντιμέτωπες με πάρα πολλά τεχνικά εμπόδια και δυσχέρειες. Αρχικά να επισημάνουμε την πολυπλοκότητα κάποιων διατάξεων, η οποία σε συνδυασμό με την έλλειψη επαρκούς ενημέρωσης δημιούργησε σύγχυση στους επιχειρηματίες, που εκ των πραγμάτων αντιμετώπισαν δυσκολίες στην κατανόηση των τεχνικών απαιτήσεων και της διαδικασίας υλοποίησης.

Γενικότερα, η υποχρεωτική διασύνδεση των ταμειακών μηχανών και των ΦΗΜ, έφερε μαζί της και ένα
πλήθος προβλημάτων και δυσκολιών για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Τεχνικές δυσλειτουργίες,
ασυμβατότητες λογισμικού και συχνές βλάβες στα συστήματα δημιούργησαν σημαντικά ζητήματα στην ομαλή λειτουργία ολοκλήρωση διασύνδεσης μεταξύ των συστημάτων.

Επιπλέον, να συνυπολογιστεί το κόστος για την αγορά νέου εξοπλισμού, η αναβάθμιση του υφιστάμενου λογισμικού, αλλά και οι πόροι που απαιτήθηκαν για την εκπαίδευση του προσωπικού. Ένα σύνολο παραμέτρων που αποτέλεσε σημαντικό οικονομικό βάρος για πολλές επιχειρήσεις, και ιδιαίτερα τις μικρότερες από αυτές. Ήδη λοιπόν, ακόμα και σε επιχειρήσεις που αυτήν τη στιγμή έχουν προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες αναβαθμίσεων, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων οι διασυνδέσεις υλοποιήθηκαν με τρόπο προβληματικό, και απομένει να δούμε και στην πράξη, αν κατά την εφαρμογή προκύψουν και επιπλέον θέματα προς επίλυση.

Τα επόμενα στάδια στο φοροελεγκτικό πεδίο

Ακόμα και με την ολοκλήρωση πάντως της διασύνδεσης των ταμειακών μηχανών με τα POS, σε
φοροελεγκτικό επίπεδο οι εξελίξεις θα εξακολουθήσουν να «τρέχουν». Η ΑΑΔΕ, έχει ήδη ορίσει ένα
πλέγμα επιπλέον, πρόσθετων διεργασιών πολλές από τις οποίες θα μας απασχολήσουν τους προσεχείς
μήνες.

Ενδεικτικά να αναφέρουμε κάποιες από τις δράσεις που έπονται:

– Το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής, και η υποχρεωτική χρήση του από τις επιχειρήσεις.
– Ανάπτυξη ειδικής εφαρμογής Ψηφιακού Πελατολογίου, που θα αφορά συγκεκριμένες κατηγορίες
επιτηδευματιών και επαγγελμάτων.
– Επέκταση και περαιτέρω βελτίωση της εφαρμογής “ΈλεγχοςLive”, που αφορά τους μερικούς
επιτόπιους ελέγχους.
– Δημιουργία υποδομών, καθώς και των ανάλογων εφαρμογών για την τήρηση και την
παρακολούθηση των μέσων ηλεκτρονικών πληρωμών.
– Αξιοποίηση των έως τώρα στοιχείων από τις διαφορές μεταξύ POS και eSend με την πλατφόρμα
myData, κυρίως για την πραγματοποίηση ελέγχων που θα αφορούν την προηγούμενη
φορολογική χρήση, του ’23.
– Δημιουργία Μητρώου Ιδιοκτησίας και Διαχείρισης Ακινήτων, καθώς και μια σειρά από δράσεις και
ελέγχους με παράλληλη αξιοποίηση των δεδομένων του Κτηματολογίου.

Παναγιώτης Τσένος
Φοροτεχνικός σύμβουλος επιχειρήσεων

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Γυναίκες Και Εξουσία: Η Ικανότητα Της Γυναίκας Στο Management

Πολλοί συγγραφείς προσπάθησαν να αποδείξουν ότι δεν υπάρχει σημαντική διαφορά στον τρόπο διοίκησης μεταξύ ανδρών και γυναικών και η ηγετική συμπεριφορά είναι προνόμιο και των δύο φύλων. Θα ήταν βέβαια πιο ορθό να υποστηρίξουμε ότι σήμερα άνδρες και γυναίκες μοιάζουν μεταξύ τους αλλά είναι συγχρόνως και διαφορετικοί διότι προσεγγίζουν τις πτυχές της ανθρώπινης προσωπικότητας από διαφορετική οπτική γωνία και από διαφορετική κοινωνική θέση.

Άνδρες και γυναίκες έχουν την ίδια συμπεριφορά όταν βρίσκονται στην εξουσία αλλά διαφέρουν τόσο στην αρχική τους προσέγγιση όσο και στην ανταπόκριση των άλλων. Οι γυναίκες δίδουν μεγαλύτερη σημασία στο μάνατζμεντ ενώ οι άνδρες ιεραρχούν καλύτερα την ορθολογιστική διάρθρωση των καθηκόντων.

Η γυναίκα λόγω των πολλαπλών ρόλων θα πρέπει να προτάσσει και να συνδυάζει και την μία φύση και την άλλη, χωρίς να ταυτίζεται με αυτές. Καλό είναι να γνωρίζει πότε θα επιλέγει να είναι τίγρης και πότε θηλυκό. Η επιβολή της θηλυκότητας και του επαγγελματικού προφίλ είναι τα όπλα της.

Για να αποκτήσει εξουσία μια γυναίκα υπάρχουν τρεις αποδεκτοί τρόποι:

  1. Nα την κληρονομήσει ή να την κατακτήσει
  2. Nα χρησιμοποιεί τα δικά της όπλα ή να εξαρτάται από άλλους
  3. Nα έχει ικανότητα ή απλά λίγη τύχη

Οι γυναίκες γενικότερα έχουν 3 ειδών τρόπων σκέψης τις οποίες και αναδεικνύουν:

  1. Κρίνουν από μόνες τους
  2. Κρίνουν και αξιολογούν πολύ έξυπνα την κρίση των άλλων
  3. Δεν κρίνουν τίποτε από τα δύο

Ο πρώτος τρόπος αναδεικνύει εξαίρετο μυαλό. Ο δεύτερος τρόπος αποτελεί διαδικασία εκπαίδευσης. Ο τρίτος τρόπος παραπέμπει σε αποτελέσματα άνευ ουσίας. Το αν συναντάται και βρίσκει περιβάλλον εφαρμογής γύρω μας αποτελεί μελέτη περίπτωσης που δεν αφορά την γυναίκα που εμείς επιθυμούμε να προβάλλουμε.

«Είναι προτιμότερο λοιπόν να γίνεις λιοντάρι για μια μέρα παρά να είσαι πρόβατο σε όλη σου τη ζωή»

Λόγω της φυσικής κατασκευής τους και του προσανατολισμού του τρόπου σκέψεις τους οι γυναίκες κατέχουν τον θηλυκό πόλο δίδοντας έμφαση στην προσωπική αντίληψη, στις συναισθηματικές αξίες, στα ένστικτα και την διαίσθηση, την μεθοδικότητα και την οργάνωση γενικότερα. Αντιθέτως οι άνδρες κατέχουν τον ανδρικό πόλο υπερτερώντας στον αναλυτικό τρόπο σκέψης, τον ορθολογισμό και την μαθηματική αντίληψη, την ταξινόμηση και τον έλεγχο.

Ποιες είναι οι οδηγίες για τα θεμέλια της ταυτότητας των γυναικών ως managers, δεδομένου ότι είναι γνωστά

  • Τα κοινωνικά πρότυπα και τα στερεότυπα,
  • Οι διπλοί ρόλοι και οι συγκρούσεις,
  • Οι δυσκολίες της προσέγγισης του εκάστοτε εργασιακού περιβάλλοντος και η αποδοχή τους από τα ανδρικά μέχρι τώρα μοντέλα συμπεριφοράς.
  1. Δημιουργήστε λοιπόν κατάλληλο πρότυπο ρόλου και εκπαιδευτείτε να τον διαχειρίζεστε με στυλ καθιερώνοντας το προσωπικό σας στυλ εικόνας και παρουσίασης για να μην κινδυνεύετε να υποστείτε  την λεγόμενη σύγχυση της φυλετικής ταυτότητας.
  2. Σταματήστε να είστε η ωραία κοιμωμένη και ανατρέψτε το status quo της εικόνας σας. Εκμεταλλευτείτε την δύναμη του μυαλού σας, την μαγεία της καρδιάς σας και την επιρροή του συναισθήματος.
  3. Αξιολογείστε τι καλό έχετε και προβάλλετε το αλλά μην διστάσετε να παραδεχθείτε  τα όποια αρνητικά σας στοιχεία ακόμη και αν αυτά χαρακτηρίζονται σαν αδυναμία ή ανασφάλεια.
  4. Βελτιώστε τις διαπροσωπικές και διευθυντικές σας ικανότητες δίδοντας προτεραιότητα στα θέματα εξουσίας.
  5. Αναπτύξτε στρατηγικές για να είναι αποτελεσματικό το στυλ διοίκησης που εφαρμόζετε.
  6. Επεκτείνετε τις επαγγελματικές σας ικανότητες προβάλλοντας την επαγγελματική σας ταυτότητα με αυτοπεποίθηση και με όλη την έκφραση των  γυναικείων στοιχείων που κατέχετε.
  7. Η όποια ανασφάλεια σας διακατέχει  είναι η δύναμή σας αρκεί να την διαχειριστείτε κατάλληλα. Μην σπαταλάτε την πολύτιμη ενέργεια που έχετε σε μικροαδιέξοδα ρουτίνας αλλά διοχετεύστε την μέσα σας για την προσωπική σας ανάπτυξη και εξέλιξη.

Αρθρο Αρχείου

Ρούλα Κωτούδη

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Online Marketing: Πως να πετύχετε!

Βασικός και πρωταρχικός στόχος μια εταιρείας τόσο στην αρχή λειτουργίας της όσο και στη μετέπειτα πορεία της είναι η συνεχόμενη ανάπτυξη.

Η ανάπτυξη αυτή συντελείται με τα κατάλληλα εργαλεία marketing. Τα τελευταία χρόνια το marketing χωρίζεται σε δύο μεγάλες κατηγορίες:

Το κλασσικό marketing και το on line marketing, το marketing δηλαδή του διαδυκτίου.

Για να φτάσει κανείς να μιλάει για on line marketing θα πρέπει ήδη να έχει κάνει τα  πρώτα βασικά βήματα στο internet:

Το πρώτο και το πιο βασικό βήμα είναι η κατασκευή μιας ιστοσελίδας, εδώ θα πρέπει να δοθεί προσοχή τόσο στο εικαστικό όσο και στο λειτουργικό κομμάτι, δηλ. να εντυπωσιάζει τον χρήστη αλλά παράλληλα να τον πληροφορεί με απλό και άμεσο τρόπο.

Στην ιστοσελίδα παρουσιάζουμε σε πρώτο στάδιο την  επιχείρησή μας, ποια είναι, με τι ασχολείται αλλά και τους στόχους όσον αφορά το καταναλωτικό κοινό.

Στη συνέχεια, αναλυτικά και εκτενέστερα παρουσιάζουμε τα προϊόντα μας.

Με την ολοκλήρωση της δημιουργία της ιστοσελίδας, που στην ουσία  έχουμε δημιουργήσει ένα  ηλεκτρονικό κατάστημα, προχωράμε  με το να την κάνουμε «γνωστή».

Εδώ μιλάμε για on line marketing:

  • Προώθηση της εταιρείας μας σε μηχανές αναζήτησης

Η καταχώρηση μιας ιστοσελίδας σε μηχανές αναζήτησης είναι η δυνατότητα που έχουν ορισμένες εταιρίες (και όχι μόνο) να καταχωρούν το site σας σε ισχυρές μηχανές αναζήτησης.

Η επόμενη μας μέριμνα είναι η κατάταξη σε υψηλές θέσεις σε αναζητήσεις στις μηχανές αναζήτησης. Στην διαδικασία αυτή έχει δημιουργηθεί μία ολόκληρη γενιά υπηρεσιών οι οποίες αφορούν την βέλτιστη παρουσία σε αποτελέσματα κατά την αναζήτηση σε μηχανές αναζήτησης.

Ένας πιο διαφανής προς τον χρήστη τρόπος είναι η χρησιμοποίηση online ερωτηματολογίων, στα οποία ο χρήστης, δεν υποχρεούται απαραίτητα να συμπληρώσει τα προσωπικά του στοιχεία. Ακόμα και εκεί, η τεχνολογία επιτρέπει να αναγνωριστεί ο χρήστης ο οποίος έχει ήδη συμμετάσχει στην έρευνα (π.χ. με την ανάγνωση τυχόν cookies που έχουν τοποθετηθεί στον υπολογιστή, ή άλλες μεθόδους).

  • Διαφημιστικά μηνύματα  (Banners) σε portals ή συγκεκριμένες σελίδες αυτών.

To Banner είναι ένα γραφικό το οποίο τοποθετείται σε μία συγκεκριμένη θέση στην ιστοσελίδα και συνήθως είναι ένα αρχείο εικόνας τύπου gif και jpeg.

Tα banners είναι η σημαντικότερη μορφή διαφήμισης στο διαδίκτυο και η μεγάλη δημοτικότητα τους έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια σειρά διαφορετικών διαστάσεων οι οποίες χρησιμοποιούνται για την προβολή των banners στο web.

Μην παραλείψετε την απόκτηση ενός προγράμματος στατιστικών που είναι εξίσου ζωτικής σημασίας τόσο για να μπορούμε να βλέπουμε την απήχηση της ιστοσελίδας μας όσο και για να δίνουμε στοιχεία για την επισκεψιμότητα των banners που φιλοξενούμε.

Στα στατιστικά, αναλυτικά αυτά που μας ενδιαφέρουν και πρέπει να κοιτάμε είναι:

Τα Hits είναι το σύνολο των αιτήσεων  για μία πληροφορία από μία ιστοσελίδα. Κάθε φορά που ζητάμε ένα στοιχείο από μία σελίδα, κατεβάζουμε ένα αρχείο, ή πιο απλά κάνουμε μία σχετική εργασία, τότε καταγράφεται ένα hit. Για παράδειγμα, σε μια ιστοσελίδα με μικρό αριθμό επισκέψεων ο αριθμός των hits μπορεί να είναι αρκετά μεγάλος. Με τον αριθμό των hits δεν μπορούμε να κρίνουμε τη δημοτικότητα και την επισκεψιμότητα μιας σελίδας, γιατί πολλές από τις συνολικές αιτήσεις μπορεί να προέρχονται από μικρό αριθμό χρηστών.

Cookies: Όταν πλοηγούμαστε στο διαδίκτυο, ένας μεγάλος αριθμός ιστοσελίδων αποστέλουν ένα μικρό αρχείο στον υπολογιστή μας, στον οποίο καταγράφονται ορισμένα χαρακτηριστικά. To αρχείο αυτό ονομάζεται cookie. Ένα παράδειγμα του πως χρησιμοποιείται είναι η καταγραφή των στοιχείων της σύνδεσης μας. Σε περίπτωση που έχουμε εγγραφεί στην υπηρεσία  μιας ιστοσελίδας, τότε θα  πρέπει ανά πάσα στιγμή να εισάγουμε τo όνομα χρήστη και τον κωδικό, εφόσον ζητηθούν. Το cookie, μπορεί να παραλείψει αυτή την ενέργεια. Επίσης, μπορεί να καταγράψει και πολλά άλλα στοιχεία, όπως αυτά που συμπληρώνουν οι χρήστες σε διάφορες φόρμες˙ το ιστορικό (history) του χρήστη και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τις αγοραστικές του συνήθειες, ούτως ώστε να δίνεται στην εταιρία η δυνατότητα να προσαρμόζει την πολιτική προώθησής των προϊόντων της σε διαφορετικές ομάδες καταναλωτών.

Τα Impessions είναι η προβολή ενός banner στην οθόνη του χρήστη. Κάθε φορά που εμφανίζεται σελίδα η οποία περιέχει το συγκεκριμένο banner, τότε αυτό θεωρείται ως νέο impression. To πλήθος των εμφανίσεων (impression), μπορεί να λάβει μεγάλες διαστάσεις σε περίπτωση που ένα μεγάλο πλήθος χρηστών μπαίνει στην σελίδα και σερφάρει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το πλήθος αυτό αποτελεί τη βάση της πώλησης των διαφημίσεων.

Το Click through είναι ένα από τα σημαντικότερα μεγέθη, το οποίο μας δείχνει την απόκριση της διαφήμισης. Το click through ως μέγεθος αναφέρεται στον συνολικό αριθμό των hits που πραγματοποιήθηκαν για μία διαφήμιση (banner). Το click through rate με την σειρά του, μας δείχνει τον αριθμό των clicks σε ένα καθορισμένο αριθμό impressions.

Επισκέψεις και μοναδικοί επισκέπτες: Το μέγεθος των μοναδικών επισκεπτών είναι και αυτό ιδιαίτερα κρίσιμο, γιατί δείχνει πόσοι διαφορετικοί χρήστες ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που παρέχει κάποια ιστοσελίδα. O πιο αξιόπιστος τρόπος για την καταμέτρηση των στοιχείων αυτών μπορεί να θεωρηθεί το cookie. Ο τρόπος αυτός διαθέτει και μερικά μειονεκτήματα, αφού ο χρήστης έχει την δυνατότητα να μην επιτρέψει την λήψη cookies.

Ο αριθμός των επισκέψεων όμως, μπορεί να μεγαλώσει αρκετά ακόμα και στην περίπτωση, που μια μικρή μερίδα ατόμων, επισκέπτεται την ιστοσελίδα με μεγάλη καθημερινή συχνότητα.

Αναλυτικότερα, αν τρία διαφορετικά άτομα επισκεφθούν μια ιστοσελίδα, δύο φορές σε μία μέρα, τότε η ιστοσελίδα έχει δεχτεί 6 επισκέψεις, αλλά έχει τρεις μοναδικούς χρήστες. Αν την επόμενη μέρα, τα ίδια άτομα μπουν στην ιστοσελίδα δύο φορές, τότε οι συνολικές επισκέψεις της σελίδας, έχουν γίνει 12 (6+6), ενώ οι επισκέπτες παραμένουν τρεις.

Όλες αυτές οι ενέργειες προϋποθέτουν την συνεχή υποστήριξη της ιστοσελίδας μας, δηλαδή, την συνεχή ανανέωσή από πλευράς θεματολογίας και μετέπειτα -ανάλογα την εταιρία- τη σχεδιαστική ανανέωσή της.


Άρθρο Αρχείου

Ψαρράς Δημήτριος

Continue Reading

Trending