Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Αργυρώ Λαγγουράνη: Κτηνοτροφία Γένους Θυληκού

  • Πείτε μας δύο λόγια για την πορεία  της εταιρείας σας.

Από 18  ετών είμαι κατά κύριο επάγγελμα κτηνοτρόφος  άλλα η επαφή με αυτή τη δουλειά είναι από μικρή ηλικία ,καθώς από κτηνοτροφική οικογένεια πάππου προς πάππου, στα βουνά της Γκιώνας έμαθα τι είναι ποιμενική ζωή και αυθεντική γεύση .  Με όλες αυτές τις εμπειρίες κάθε χρόνο εξελίσσουμε την επιχείριση μας, εκσυγχρονίζοντας τον εξοπλισμό και προσφέροντας καλύτερες συνθήκες διαβίωσης στα ζώα μας και όσο το δυνατό καλύτερο προϊόν στον καταναλωτή. Το τελευταίο καιρό έχουμε εντάξει την φάρμα μας στο δίκτυο  Open Farm . Ένα δίκτυο με επισκέψιμα αγροκτήματα,  όπου   θέλουμε να φέρουμε τον επισκέπτη, ποιο κoντα στη φύση, στα ζώα, και στον τρόπο ζωής της περιοχής μας    https://openfarm.gr/farms/farma-koutsouba

  • Πότε ξεκίνησε τη δραστηριότητα στο χώρο αυτό;

Από μικρή ήμουν σε αυτή τη δουλειά, καθώς δεν υπάρχει κτηνοτροφική οικογένεια που να μην εργάζονται όλα τα μέλη  της.  Στην πορεία την ακολούθησα επαγγελματικά και συνεχίζω μέχρι σήμερα 25 χρονιά μετά , ευελπιστώντας, ότι κάποια στιγμή ο πρωτογενής τομέας θα έχει τη θέση  που του αξίζει στο επαγγελματικό στερέωμα, να αντιμετωπίζεται ισάξια (αγροτική εκπαίδευση, αγροτικά επιμελητήρια κ. α ) και να αλλάξει η νοοτροπία, ότι “αυτός δεν κάνει για τίποτα ,μόνο για τσοπάνης”. 

  • Οι σπουδές σας βοήθησαν στην εξέλιξη της δραστηριότητας;

Με αρκετές ώρες σεμιναρίων, ναι βοηθήθηκα σε κάποιους τομείς, άλλα δυστυχώς  η κατάρτιση για κτηνοτρόφους στην Ελλάδα είναι δύσκολη.

Θα έπρεπε η κατάρτιση στον αγροτικό τομέα να υφίσταται από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση και σε περισσότερα εκπαιδευτικά κέντρα ώστε να έχει επιλογή το κάθε παιδί .Καθώς και μεγάλο μέρος της να είναι πρακτικό. Ο πρωτογενής τομέας δεν είναι κάτι άψυχο, πρέπει να αγαπήσεις το ζώο ,το φυτό, να το φροντίσεις, χωρίς στυγνό ωράριο χωρίς αργία  και αυτό μετά θα σου ανταποδώσει.

  • Ποιά είναι τα πλάνα σας για το άμεσο μέλλον;

Η κτηνοτροφία είναι από τις ποιο δύσκολες δραστηρίοτητες του αγροτικού κλάδου.  Καθώς εργάζεσαι 365 μέρες, 24 ώρες, χωρίς αργία, ακόμη και σε ευχάριστες ή δυσάρεστες προσωπικές στιγμές .Είσαι “δεμένος με αυτή τη δουλειά”  καθώς έχεις να κάνεις με έμψυχο υλικό . Σε συνδυασμό με το παγκόσμιο κλίμα αβεβαιότητας προσπαθούμε να βρούμε μια φόρμουλα βιωσιμότητας . Οργανώνοντας ομιλίες,συνέδρια ,συμμετέχοντας σε διάφορες κοινές δράσεις και ανταλλάσοντας απόψεις προσπαθούμε να αφήσουμε κάτι καλύτερο στα παιδιά μας, για να μπορούμε να τους πούμε οι αξίζει να μείνουν στον τόπο τους, που δεν έχει κάτι λιγότερο από άλλα σημεία του πλανήτη .

  • Ποίο είναι το προσωπικό slogan σας;

   Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο , αρκεί να είμαστε αληθινοί  να υπάρχει όραμα,επιμονή και υπομονή.

  • Ποιά πιστεύετε ότι είναι τα στοιχεία που κάνουν κάποιον σωστό επαγγελματία;

Ο καλός επαγγελματίας χαρακτηρίζεται από την άριστη ποιότητα, την συνέπεια απένατι στον πελάτη και την ειλικρίνεια . Δεν νοείται να πουλήσω σε κάποιον κάτι το οποίο δε θα έδινα στα παιδιά μου.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Αναστασία Μανιατοπούλου: Επιμένει στον στόχο!

  • Ποιές ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρας;

Σπούδασα Marketing και Διοίκηση Επιχειρήσεων, και σίγουρα η ακαδημαϊκή εκπαίδευση θέτει ένα οργανωμένο πλαίσιο αντίληψης και γνώσης ενός αντικειμένου, καθώς και τις βάσεις για την ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων. 

Πιστεύω όμως ότι η επαγγελματική εξέλιξη έρχεται μέσω της πραγματικής εργασιακής εμπειρίας, και κυρίως της προσωπικής διάθεσης να μαθαίνεις νέα πράγματα, να βελτιώνεις τις γνώσεις/δεξιότητες που ήδη έχεις, να σκέφτεσαι δημιουργικά, να αναζητάς την «μεγάλη εικόνα» και να φροντίζεις την λεπτομέρεια.  

  • Τι σημαίνει επιτυχία για εσάς στο χώρο που εργάζεστε;

Η επιτυχία είναι μία σύνθετη έννοια και θεωρώ ότι αλλάζει ανάλογα με την επαγγελματική φάση που βρίσκεται κάποιος. Για εμένα, σήμερα που με ρωτάτε, επιτυχία είναι να βλέπω σκέψεις, ιδέες, projects να γίνονται πραγματικότητα και να μεταμορφώνονται σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Από αυτή την μετουσίωση και συνεχή εξέλιξη αντλώ ικανοποίηση και ενθουσιασμό!  

  • Τι θεωρείτε σημαντικότερο για την επιτυχία; Τις συνειδητές επιλογές, το πάθος, το networking, τις σπουδές ή κάτι άλλο;

Η συνταγή της επιτυχίας είναι αντίστοιχα σύνθετη. Σίγουρα όλα αυτά που αναφέρατε παίζουν σημαντικό ρόλο σε μία επιτυχημένη επαγγελματική καριέρα. Θα ήθελα όμως να ξεχωρίσω τα εξής τρία: την πίστη σε ένα ευρύτερο όραμα, την προσήλωση στον στόχο με υπομονή και επιμονή και την θετική συγκυρία. Χρειάζεται δηλαδή έμπνευση, οργανωμένη δουλειά και καλό timing. Τα δύο πρώτα είναι στο χέρι μας, για το τρίτο χρειάζεται και λίγη καλή τύχη! 

  • Ποια είναι τα πλάνα σας για το άμεσο μέλλον; 

Στα Καφεκοπτεία Λουμίδη βρισκόμαστε σε ιδιαίτερα δημιουργική φάση και σύντομα τα projects που ετοιμάζουμε εδώ και αρκετό καιρό θα αποκτήσουν σάρκα και οστά. Ή καλύτερα, μοναδικό «σώμα και άρωμα» όπως ένας απολαυστικός καφές!

Όλα τα νέα εγχειρήματα που θα παρουσιαστούν προσεχώς εντάσσονται στα πλαίσια του στρατηγικού πλάνου εξέλιξης και ανανέωσης του ιστορικού brand των Καφεκοπτείων Λουμίδη, που φέτος συμπλήρωσε 102 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας. 

Αυτά που παραμένουν πάντα σταθερά και καθορίζουν τα βήματα μας είναι το πάθος μας για τον καφέ και την τέχνη του και οι διαχρονικές αξίες μας.   

  • Πως μπορούμε να ενισχύσουμε την γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα;

Είναι πολύ ευχάριστο το γεγονός ότι όλο και περισσότερες γυναίκες αναλαμβάνουν επιτυχημένα ανώτερες διοικητικές θέσεις και ηγετικούς ρόλους σε εταιρικούς οργανισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο, και στην Ελλάδα ειδικότερα.

Όμως η ανεξάρτητη γυναικεία επιχειρηματική δράση είναι κάτι διαφορετικό. Η ευθύνη  της δημιουργίας, οργάνωσης και αποτελεσματικής διοίκησης μίας επιχείρησης σε ένα εξαιρετικά αβέβαιο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον έχει υψηλές απαιτήσεις σε δεξιότητες, γνώσεις, χρόνο, κόπο και οικονομικούς πόρους. Και αν συνυπολογίσουμε τις αυξημένες οικογενειακές υποχρεώσεις είναι προφανές ότι η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα δύσκολη υπόθεση.

Για την έμπρακτη υποστήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας απαιτείται η δημιουργία ενός οργανωμένου πλαισίου δράσεων και παροχών που θα διασφαλίσουν εύκολα προσβάσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία,  δανεισμό με προνομιακούς όρους, εκπαίδευση και ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων και αναβάθμιση των υπηρεσιών φύλαξης παιδιών. 

Το στοίχημα και η ουσιαστική επιτυχία θα είναι να μετατρέψουμε σε σύντομο χρονικό διάστημα την γυναικεία επιχειρηματικότητα από μία βιοποριστική λύση ανάγκης σε μία συνειδητή επιλογή αξιοποίησης  επιχειρηματικής ευκαιρίας.

  • Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

«The day you plant the seed is not the day you eat the fruit». Προσήλωση στον στόχο, υπομονή και επιμονή!  

Αναστασία Μανιατοπούλου

Marketing Director, Executive Board Member 

Καφεκοπτεία Λουμίδη

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Δημήτρης Τριανταφύλλου: Γνωρίστε τον Dr. Plastic!

ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΑΣ.

Αποφοίτησα από το Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και από την Στρατιωτική Ιατρική Σχολή (ΣΣΑΣ).
Ειδικεύτηκα στην Πλαστική Χειρουργική και μετεκπαιδεύθηκα στο νοσοκομείο St Louis των ΗΠΑ.
Διετέλεσα διετής στο τμήμα Πλαστικής Χειρουργικής του 424 ΓΕΝΕ, ενώ σήμερα είμαι επιστημονικός διευθυντής στο τμήμα Πλαστικής Χειρουργικής ,της κλινικής ”ΓΕΝΕΣΙΣ”.


ΣΕ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΕΥΕΣΤΕ;

Κυρίως στην αισθητική χειρουργική αλλά όχι μόνο. Στο Face Lifting ,την βλεφαροπλαστική, την λιποαναρρόφηση ,την μείωση στήθους ,την ρινοπλαστική και αιδιοπλαστική. Επίσης καρκίνους δέρματος, βλεφαρόπτωση, συγγενείς ανωμαλίες, ενώ στο ιατρείο καλύπτεται όλο το φάσμα των συντηρητικών επεμβάσεων (λέιζερ αποτρίχωσης , αφαίρεση tattoo , Myovibe ).


ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ Η ΚΡΙΣΗ ΤΗΝ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ;

Υπάρχει ζήτηση για τις επεμβάσεις πλαστικής χειρουργικής, και σίγουρα αυτή την στιγμή οι τιμές στην Ελλάδα είναι πολύ χαμηλές, σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Σίγουρα θα ήμασταν ακόμη καλύτερα εάν δεν περνούσαμε αυτή τη συνεχή και διαρκή κρίση.


ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ;

Οι πιο συχνές επεμβάσεις που κάνω πλέον ειναι το Face-Lifting, η βλεφαροπλαστική, η αυξητική στήθους, η λιποαναρρόφηση, η ρινοπλαστική και η μειωτική στήθους για να αναφέρω τις πρώτες έξι επεμβάσεις.

ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ;

Ναι ,βεβαίως απευθύνονται και άντρες είτε για επεμβάσεις όπως ρινοπλαστική, γυναικομαστία , λιποαναρρόφηση, φαλλοπλαστική είτε για θεραπείες όπως Botox, υαλουρονικό και αποτρίχωση με λέιζερ .


ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΗΛΙΚΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ;

Κάθε ηλικία έχει και τις δικές της επεμβάσεις. Από 6-7 ετών μπορούμε να χειρουργήσουμε τα αφεστώτα ώτα (πεταχτά αυτιά) .Μια κοπέλα μετά τα 17-18 μπορεί να αυξήσει τα στήθος ή να διορθώσει τη μύτη της.
Μετά την εγκυμοσύνη, μπορεί να διορθώσει το χαλαρό στήθος ή την χαλαρή και με διάσταση κοιλιά της.Και σήμερα μετά την ηλικία των 50 ετών ,να αφαιρέσει τις σακούλες κάτω από τα μάτια ,ή να διορθώσει την χαλάρωση του προσώπου με ένα Lifting.
Κάθε ηλικία λοιπόν μπορεί να έχει τις δικές της ενδείξεις αλλά και κάθε γυναίκα είναι διαφορετική με διαφορετικές ανάγκες.


ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΛΕΜΕ Η ΗΛΙΚΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΙΜΟ Ή ΤΑ ΧΕΡΙΑ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ;

Στο λαιμό και τα χέρια μπορεί να γίνουν κάποιες συντηρητικές θεραπείες ,όπως χρήση λέιζερ ,ραδιοσυχνοτήτων, ειδικής μεσοθεραπείας κτλ.
Βεβαίως ειδικά για τον λαιμό μπορεί κανείς να προχωρήσει και σε χειρουργικό lifting λαιμού,ενώ στα χέρια για περισσότερο όγκο δύναται να χρησιμοποιηθεί υαλουρονικό ή λίπος.


ΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΥ ;

Ο στόχος του πλαστικού χειρουργού θα πρέπει να είναι πάντα ένα φυσικό και αρμονικό αποτέλεσμα,να αποφεύγει τις υπερβολές και τις ακρότητες και όπως ο ασθενής-πελάτης επιλέγει τον γιατρό του,αντίστοιχα να επιλέγει και αυτός τους ασθενείς του.


ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ;

Οι μεγαλύτερες αλλαγές έρχονται απο τη βιομηχανία των μηχανημάτων και των φαρμάκων.Εκεί υπάρχει μία συνεχής εξέλιξη σε συνεχώς νέα προιόντα που υπόσχονται περισσότερα.
Οι χειρουργικές τεχνικές στην πλαστική χειρουργική εξελίσσονται βέβαια αλλά με βραδύτερο ρυθμό και σίγουρα εδώ πάντα μετράει και η εμπειρία του γιατρού που θα κρίνει αν κάτι νέο έχει να προσφέρει κάτι ή όχι.


ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ;

Οι στόχοι μου για το μέλλον είναι να έχω πάντα ευχαριστημένους ασθενείς και να μπορώ να επιμορφώνομαι συνεχώς στις νέες εξελίξεις.



Δημήτριος Τριανταφύλλου
Πλαστικός Χειρουργός ,Γεν.αρχίατρος (Ε.Α)
Επιστημονικός Διευθυντής κλινικής ΓΕΝΕΣΙΣ.

Δείτε τις υπηρεσίες που παρέχει ο dr.Τριανταφύλλου στο drplastic.gr!

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Ελισάβετ-Ειρήνη Μιχαηλίδου: Η Γυναικεία φροντιδα συναντά την οικολογική συνείδηση

•    Πείτε μας δύο λόγια για την πορεία  της εταιρείας σας.

Η εταιρία ξεκίνησε δημιουργώντας Zerowaste είδη γυναικείας φροντίδας, απευθυνόμενη πρώτα στην αγορά του εξωτερικού. Συνέχισε με ανάπτυξη του ίδιου του είδους ώστε να καλύπτει κάθε ανάγκη της γυναίκας. Μέσα από συμμετοχή σε εκθέσεις γνώρισαν την εταιρία και η Ελληνική αγορά. 

•    Πότε ξεκίνησε τη δραστηριότητα στο χώρο αυτό;

Ξεκίνησα το 2016 μέσω μια πλατφόρμας αγοράς του εξωτερικού, έπειτα μέσα σε ένα συλλογικό σχήμα ενώ τώρα δραστηριοποιούμε ως ηλεκτρονικό κατάστημα. 

•    Οι σπουδές σας βοήθησαν στην εξέλιξη της δραστηριότητας;

Οι σπουδές με την στενή έννοια του όρου, όχι, αλλά οι σπουδές με βοήθησαν στην οργάνωση, την δομή και την παρουσίαση της εργασίας μου. Επίσης, μαθαίνοντας από νωρίς την συνεργασία σε ένα περιβάλλον με διαφορετικούς ανθρώπους, έμαθα να έχω ευελιξία και προσαρμοστικότητα.

•    Ποιά είναι τα πλάνα σας για το άμεσο μέλλον;

Να γνωρίσουν κι άλλοι άνθρωποι ότι υπάρχει επιλογή Zerowaste και κατασκευασμένα στην Ελλάδα, στην καθημερινή φροντίδα υγείας και σπιτιού 

•    Ποίο είναι το προσωπικό slogan σας;

Το πρώτο βήμα στο Zerowaste είναι η αλλαγή του τρόπου σκέψης: ReThink!

•    Ποιά πιστεύετε ότι είναι τα στοιχεία που κάνουν κάποιον σωστό επαγγελματία;

Η αγάπη και το πάθος είναι η βάση κάθε επαγγελματία. Από εκεί και πέρα, θεωρώ σημαντικό στοιχείο την συνέχιση εκπαίδευση και εξέλιξη, καθώς και την άμεση επικοινωνία με τους πελάτες. 

Continue Reading

Trending