Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Κρήτη επιχειρεί: Γρηγοράκη Μαρία

Η Μαρία είναι  ιδιοκτήτρια και εμπνεύστρια του h.u.g.s. 

To h.u.g.s είναι ένας πολυδιαδραστικός  χώρος εστίασης. Από το πρωί μέχρι το βράδυ μπορείς να απολαύσεις τον καφέ, το brunch, απολαυστικά smoothies, το ποτό ή το κοκτέιλ σου, με εμπνευσμένη ποιοτική κρύα κουζίνα και ζαχαροπλαστική. Ταυτόχρονα σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, μπορείς να συμμετέχεις σε εναλλακτικές θεραπείες, με ομάδες ή ατομικά, σε καθημερινή βάση. Ο χώρος του h.u.g.s είναι κατάλληλα σχεδιασμένος για σεμινάρια και ομιλίες. Τέλος μπορεί να μεταμορφωθεί για μικρές συναυλίες και θεατρικές παραστάσεις.

Η ιδιότητα της ως θεραπεύτρια και η ανάγκη της να εκφραστεί με τον δικό της μοναδικό τρόπο, είναι ο πυρήνας της δημιουργίας του h.u.g.s . Δημιουργήθηκε και εμπνεύστηκε με σκοπό να απενοχοποιήσει τn διαδικασία της προσωπικής μας ισορροπίας (αποτραυματισμός-εξέλιξη-δημιουργία), αφαιρώντας «ταμπέλες» που διαχωρίζουν και προβληματίζουν. Αντίθετα αγκαλιάζει και ενώνει.

Το “h.u.g.s” με την αγκαλιά του και τον πολυδιαδραστικό του χαρακτήρα, αποδυναμώνει τη συστολή μας, να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας και επιτρέπει τη θετική αλληλεπίδραση, μέσα από την οικειοποίηση στο χώρο και τις δράσεις του.

– Πόσο επαγγελματίας πιστεύεται ότι μπορεί τελικά να είναι μια γυναίκα,

ειδικά σε χώρους που μέχρι πρόσφατα ήταν καθαρά ανδροκρατούμενος;

Μπορεί να είναι απλά, όσο επαγγελματίας αποφασίσει να είναι.  Η στιγμή της μεγάλης απόφασης είναι σαν το άνοιγμα ενός καινούργιου βιβλίου. Μετά ξεκινά η ιστορία, γυρνάνε οι σελίδες, ξετυλίγονται τα κεφάλαια, παρελαύνουν  οι πρωταγωνιστές. Γίνεσαι όλο και πιο συμμετοχική, μπαίνεις όλο και πιο βαθιά, γίνεσαι η ίδια η ιστορία. Για μένα τον αν είσαι άνδρας ή γυναίκα, δεν έχει σχέση με τον επαγγελματισμό, είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας και απόφασης. 

Ο συγκεκριμένος  χώρος  στην κλασσική του μορφή, είναι κατά πλειοψηφία ανδροκρατούμενος και οι περισσότερες γυναίκες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της εστίασης,  έχουν έντονα ανεπτυγμένη την αρσενική αρχή μέσα τους. Για μένα ήταν μεγάλη και ενδιαφέρουσα  πρόκληση και μου έδωσε την δυνατότητα να εξελίξω αναξιοποίητα κομμάτια του εαυτού μου (περισσότερο στο πεδίο της αρσενικής αρχής).

– Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε

σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;

Η καινοτομία , η συναισθηματική νοημοσύνη, η καθαρή και θετική  πρόθεση  είναι χαρακτηριστικά που με διέπουν και που χαρακτηρίζουν εμένα και κατ’ επέκταση την επιχείρηση μου.

Η καινοτομία που χαρακτηρίζει τις ταυτόχρονες δράσεις του h.u.g.s είναι  αυτή που το αναγάγει σχεδόν μοναδικό στο είδος του. Αποπνέει  περιέργεια και ενδιαφέρον.

Η συναισθηματική νοημοσύνη, αφουγκράζεται τις ανάγκες της εποχής, (ποιες δράσεις ποια εμπειρία θα μας έκανε να νιώθουμε πιο πλήρεις) και τις υλοποιεί στον ρυθμό της επιχείρησης.

Η καθαρή πρόθεση  εκπέμπει  εμπιστοσύνη και οικειότητα. 

Η θετική πρόθεση, εκπέμπει χαρά, επιτρέπει  λάθη και αδυναμίες, αφήνει χώρο στη βελτίωση.

– Ποιο είναι το μότο σας;

Κάθε νέο μας εγχείρημα ή δημιούργημα, απαιτεί τη γνωριμία, με τον καινούργιο, εξελιγμένο μας εαυτό. 

Η γνωριμία με τον αυθεντικό εαυτό μας, είναι για μένα το επόμενο στάδιο στην ατομική και συλλογική εξέλιξή μας.

– Πιστεύετε ότι μία γυναίκα πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί, με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

Δεν μου αρέσει η λέξη τίμημα, τη νιώθω βαριά. Τα πράγματα είναι απλά. Ένας νόμος που διέπει τα πάντα, είναι αυτός της πράξης και του αποτελέσματος. Κάθε κίνησή μας από την πιο μικρή μέχρι την πιο μεγάλη, έχει ένα αποτέλεσμα, γεννάει μια επόμενη κίνηση και αφήνει πράγματα πίσω. 

Κατά τη γνώμη μου, αν μια γυναίκα θέλει πολύ μια καριέρα θα είναι πολύ ωφέλιμο, αρχικά, να αναγνωρίσει τα βαθιά της κίνητρα. Χρήσιμο, να ξέρει πού βρίσκεται,  ποιες είναι οι  προτεραιότητες και δυνατότητές της, τη δεδομένη χρονική στιγμή. Αν αποφασίσεις να προχωρήσεις, δεν ξέρεις ακριβώς πώς θα έρθουν τα πράγματα, αποκτάς ευελιξία, βρίσκεις  λύσεις. Πάντα υπάρχει περιθώριο να δώσεις  χρόνο ή ν’ αλλάξεις γνώμη. Υπάρχουν πολλά στερεότυπα που δυσκολεύουν μια απόφαση, χωρίς  να υπάρχει πραγματικός περιορισμός. Παίρνεις την ευθύνη σου και προχωράς.

– Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια

επιχείρηση;

Να νιώθεις χαρούμενος μέσα στο δημιούργημά σου ακόμα και στις δύσκολες στιγμές.

Οι δυσκολίες γίνονται πρόκληση, γι’ αυτά που ζητούν αλλαγή. 

Να παίρνεις το χρόνο σου, να μην ξεχνάς την ευρύτερη  ζωή σου, να προσέχεις και να ακούς το σώμα σου. Να οριοθετείς το χρόνο που θα δώσεις «το παραπάνω».

Να  γίνεσαι έμπνευση για τους άλλους, να ακούς άλλες ιδέες, να κάνεις αλλαγές.

Δεν υπάρχει επιτυχημένη επιχείρηση χωρίς υγεία ψυχική και σωματική. Η επιχείρηση αυτή για μένα είναι αποτυχημένη.

– Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

Τα άμεσα σχέδιά μου είναι να σταθεροποιήσω τη βιωσιμότητα της επιχείρησης κατακτώντας την πλαστικότητα και ευελιξία που ζητά η εποχή, με ηρεμία και δύναμη.

Να λειτουργεί ομαλά ο κεντρικός πυρήνας της ομάδας μας και να καταφέρουμε να αναπτυχθούμε. Το να προσφέρεις υγιές περιβάλλον  εργασίας και δυνατότητα νέων θέσεων απασχόλησης, είναι για μένα η απόλυτη πολιτική και κοινωνική  θέση που μπορεί να έχει ένας πολίτης-επιχειρηματίας.

Σε δεύτερο χρόνο, θέλω να αναπτύξω τον εθελοντικό χαρακτήρα του h.u.g.s. Θα ήθελα να συμπράξω με εθελοντικούς οργανισμούς, όπως το “Women Do Business” να προσφέρουμε υπηρεσίες με σκοπό τη γνώση, την έμπνευση, την αφύπνιση.  

Πιστεύω στην ανθρώπινη δύναμη και σοφία, στη δράση μέσα από τη χαρά και την αγάπη, που μας φέρνουν κοντά στην πιο φυσική και αληθινή μας κατάσταση.

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)

Μια παρέα τριών φίλων ο Νίκος Θεοδωρής, ο Φώτης Σπίνος και ο Μάνος Αποστολόπουλος με πολύ πάθος, γνώση, εμπειρία προσπαθούσαν από πάντα να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή γεύση του καφέ. Έτσι, ξεκίνησαν το εγχείρημά τους να δημιουργήσουν έναν ποιοτικό εμφιαλωμένο καφέ που μπορείς να καταναλωθεί οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε στιγμή.

Κύριε Αποστολόπουλε Μάνο, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Οι σπουδές μου ήταν στον τομέα της πληροφορικής, οι οποίες όμως δεν ολοκληρώθηκαν καθώς εκείνο τον καιρό προτίμησα να εργαστώ, αργότερα δεν υπήρχε ο χρόνος και ιδίως η διάθεση να τις συνεχίσω. Παρ όλα αυτά, το γεγονός πως δεν σπούδασα δεν με απέτρεψε να κάνω τα βήματα που ήθελα. Ομοίως οι συνεταίροι μου σπούδασαν σε διαφορετικά πεδία, όπως η ψυχολογία και η μηχανική αυτοκινήτων.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Και οι τρεις μας εργαστήκαμε από πολύ νωρίς στον χώρο της εστίασης και στον καφέ, στην πορεία καθώς εξειδικευτήκαμε με αφοσίωση μας στο να σερβίρουμε τον καλύτερο καφέ παντού και πάντα. Προσωπικά ασχολήθηκα με το κομμάτι της κρύας εκχύλισης το 2013 και ανέπτυξα τις γνώσεις μου σε αυτή την μέθοδο. Έξι χρόνια αργότερα, είδα ότι υπήρχε μεγάλο κενό στην ελληνική αγορά και ειδικά στα ποιοτικά  εμφιαλωμένα προϊόντα καφέ, καθώς μέχρι τότε υπήρχαν μόνο παρασκευάσματα καφέ με γάλα συντηρητικά και ζάχαρη. Όταν έγινε η πρόταση από τον Φώτη να κάνουμε την δική μας επιχείρηση, πρότεινα να κάνουμε την First Cold Brew δηλαδή την πρώτη και την μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής εμφιαλωμένων καφέδων κρύας εκχύλισης.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Οι συμβουλές που έχουμε πλέον είναι αναρίθμητες, αρχικά σε πρακτικά κομμάτια και διαδικασίες, δεν θα σταθώ όμως σε αυτές.

Αυτό που πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος που θέλει να ξεκινήσει κάτι δικό του, είναι αρχικά να διαλέξει με σύνεση τους ανθρώπους που θα ξεκινήσει την κοινή αυτή πορεία, να μοιράζετε τις ιδέες του και να μην φοβάται ότι θα τις κλέψουν γιατί δεν είναι η ιδέα το ζήτημα αλλά η ομάδα που την κάνει πραγματικότητα και τέλος να έχει πίστη στο εγχείρημα και υπομονή.


Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;

Προσπαθούμε ιδιαίτερα να μην σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια. Σε αυτό βοηθάει και η κρύα εκχύλιση καθώς χρειάζονται λιγότεροι πόροι για να την παραγωγή μας, οπότε θα έλεγε κανείς ότι είναι ένας πιο «πράσινος» καφές, παράλληλα επιλέγουμε συσκευασίες οι οποίες ανακυκλώνονται και σε κάθε μας στάδιο έχουμε ελαχιστοποιήσει τις φύρες. Το υπόλειμμα του καφέ το πετάμε σε καφέ κάδους για οργανικά απορρίμματα και παράλληλα συνεργαζόμαστε με διάφορες εταιρείες που μπορούν να το επαναχρησιμοποιήσουν, όπως για καλλυντικά σαπούνια και οργανικά λιπάσματα.  


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Πρωτοπορία, καινοτομία και αφοσίωση για αυτό που κάνουμε,

Να συνεχίσουμε με την ίδια αγάπη γιατί πιστεύουμε ότι αξίζει.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Στα σχέδια μας είναι να ξεκινήσουμε τις εξαγωγές, για να γίνει όμως αυτό πρέπει πρώτα να αναπτύξουμε επιπλέον την μονάδα παραγωγής.

Θα θέλαμε επίσης να μπορούμε να προσλάβουμε επιπλέον προσωπικό και να γίνει η εταιρεία μας, ένας σταθμός ζωής για περισσότερους ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος.

Μάνος Αποστολόπουλος

Συνιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος του First Cold Brew


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα

Το “Naughty Dogs” είναι μια εταιρεία που προέκυψε μέσα από τις φυλακές όσο οι ιδρύτριες της Αντρέα και Κική έμαθαν να δημιουργούν κρέμες και άλλα προϊόντα καλλωπισμού από συνταγές που μοιράζονταν. Πρόκειται για μια επιχείρηση που έχει ως στόχο να προσφέρει αξέχαστα αρώματα μέσα από ποικίλα προϊόντα που κάθονται πάνω στο σώμα με αγάπη και σεβασμό.

Κυρία Κική και κυρία Αντρέα, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Κική: Έχω σπουδάσει ηθοποιός σε δημόσιο ΙΕΚ. Η επαγγελματική μου πορεία μέχρι στιγμής ξεκινάει από το δημοτικό, όπου αγόραζα ζελεδάκια από το σούπερ μάρκετ και τα πουλούσα ακριβότερα σε
μικρές συσκευασίες στους συμμαθητές μου. Έπειτα αναβάθμισα τη δραστηριότητα μου με αξεσουάρ από χάντρες που τα έφτιαχνα μόνη μου σπίτι και τα εμπορευόμουν. Με τα λεφτά που έβγαλα αγόρασα λάπτοπ στο οποίο έγραφα CD τα οποία πουλούσα στους συμμαθητές μου . Έπειτα στην Αθήνα δούλευα ως σερβιτόρα και παράλληλα πουλούσα τσαντάκια. Λέγοντας αστείες ιστορίες από τη
δουλειά μου ως σερβιτόρα έγινα γνωστή , κατάφερα να κάνω επιτυχημένες παραστάσεις και να βγάζω χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Ύστερα αφού μάζεψα κάποια χρήματα αποφάσισα να τα επενδύσω ανοίγοντας το naughty dogs με την καλή μου φίλη Αντρέα.


Αντρέα: Έχω σπουδάσει χημικός. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ρουμάνια. Στα 26 μου αποφάσισα να μεταναστεύσω στην Ελλάδα για να κάνω κάτι καλύτερο για μένα. Η προσαρμογή μου και η επαγγελματική μου πορεία ήταν δύσκολη,δουλεύοντας αρκετά χρόνια στην εστίαση και παράλληλα
μεγαλώνοντας ένα παιδί μόνη μου. Καταλήξαμε σε αυτήν την επιχείρηση με την κολλητή μου φίλη Κική.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Επιλέξαμε μαζί με την φίλη μου Κική να ξεκινήσουμε αυτή την επιχείρηση από την επιθυμία μας για ανεξαρτησία. Πάντα θέλαμε να δημιουργήσουμε μια «οικογένεια» την οποία τελικά δημιουργήσαμε, με τα άτομα που εμείς επιλέξαμε να είναι κοντά μας σε αυτό το ταξείδι. Λόγω της δύσκολης επαγγελματικής μας πορείας ήταν ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον που απευθύνεται κυρίως στις γυναίκες.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να ρισκάρουν , και να γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν ήττες, παρά μόνο μαθήματα.
Μην κάνετε κάτι εφήμερο αλλά χτίστε τη δική σας ιστορία!


Ποια η έμπνευση πίσω από το ιδιαίτερο design και τις ιδιαίτερες ονομασίες των προϊόντων σας;

Καθημερινά παρατηρούμε την ανάγκη του κόσμου να εκφραστεί ελεύθερα. Η ιδέα
μας ήταν αφού όλοι τα σκεφτόμαστε από μέσα μας, γιατί να μη τα βγάλουμε προς
τα έξω;

Οι ονομασίες των προϊόντων δείχνουν και την άποψη μας για τη ζωή, δεν
χρειάζεται να την παίρνουμε στα σοβαρά , όλα εμπεριέχουν χιούμορ μέσα τους, αν
έχει κανείς τα μάτια να το δει. Σίγουρα αυτή η πινελιά έλειπε από την αγορά όπως και
αποδείχθηκε.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Μία λέξη μας εμπνέει: Η αγάπη


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες για την εταιρεία σας;

Στα επόμενα δυο χρόνια θα ανοίξουμε δυο φυσικά κατάστημα, ένα στο κέντρο της Αθήνας
και ένα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στο πολύ κοντινό μέλλον, θα λανσάρουμε 20
νέους κωδικούς που σίγουρα θα σας συναρπάσουν οπότε… αναμείνατε στις θέσεις
σας!

Andreea Boboc | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Κική Λιτσάκη | Συνιδρυτής Naughty Dogs


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…

Η κυρία Παναγιώτα Μαθιουδάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας , του Τ.Ε.Ι. Αθήνας (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Στην πορεία της έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων στο τομέα της κοσμητολογίας και της αισθητικής , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.


Κυρία Μαθιουδάκη μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα; Τι σας έκανε να θέλετε να ακολουθήσετε αυτό τον δρόμο;

Η φροντίδα. Η φροντίδα και η περιποίηση του υγιούς δέρματος. Η επιστήμη μας αφορά ακριβώς αυτό.
Καθημερινά βιώνουμε έναν αγώνα δρόμου, με αντίπαλο τον χρόνο. Ο ρόλος της αισθητικού είναι να μας βοηθήσει με την φροντίδα της, να διατηρήσουμε την νεανικότητα και την σφριγηλότητα της επιδερμίδας μας. Για αυτό και η σχέση αισθητικού – πελάτισσας είναι πολύ δυνατή, είναι μία σχέση αμφίδρομης εμπιστοσύνης που σπάνια την συναντάς.


Ποια είναι η εξειδίκευση σας στον χώρο της κοσμητολογίας και ποια είναι η γνώμη σας για τη συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή σε νέες τάσεις στον κλάδο που δραστηριοποιείστε;

Αγαπάω πολύ το πρόσωπο. Είναι ο καθρέφτης μας, είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν μας συναντήσει, λέει την αλήθεια για εμάς. Προσπαθώ να παρακολουθώ όλες τις νέες τάσεις, νέα δραστικά συστατικά, νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Κάθε χρόνο προσπαθώ να παρευρίσκομαι σε όλα τα σημαντικά διεθνή συνέδρια , ώστε να ανακαλύπτω από τους πρώτους τις καινοτομίες και το που οδηγούνται η αισθητική και η κοσμητολογία. Θεωρώ σημαντικό να μην μένεις πίσω, ειδικά σε μία επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τις τελευταίες δεκαετίες έχει κάνει άλματα προόδου.


Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από το κέντρο αισθητικής σας; Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε;

Η φιλοσοφία η δική μου και των συνεργατών μου βασίζεται στον συνδυασμό της καινοτομίας και της διαχρονικότητας. Θα επιλέξουμε το μοντέρνο αλλά δεν θα εγκαταλείψουμε το κλασικό, το δοκιμασμένο, το αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, ο βαθύς καθαρισμός αποτελεί το Α και το Ω για τη σωστή περιποίηση του προσώπου. Παρά την εξέλιξη στην κοσμητολογία τα στάδια του παραμένουν ίδια. Η κύρια μας προτεραιότητα είναι η επιστημονική προσέγγιση στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επιλέγουμε προσεκτικά και με αυστηρά κριτήρια τις συνεργασίες μας. Χρησιμοποιούμε μόνο πιστοποιημένα και αξιόπιστα μηχανήματα και προϊόντα, με κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν αυτό που υπόσχονται. Επιπλέον, διατηρούμε υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας σε όλες μας τις διαδικασίες..


Ούσα ειδικός, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι τελευταίες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις της κοσμητολογίας;

Το νέο trend είναι τα εξωσώματα. Τα εξωσώματα είναι νανοκυστίδια που παράγονται από όλα τα ευκαρυωτικά κύτταρα. Χρησιμεύουν ως ένα φυσικό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των κυττάρων. Λειτουργούν ως αγγελιοφόροι, στέλνοντας σήματα στα κύτταρα και πυροδοτώντας την αναγέννηση των κουρασμένων και ανενεργών κυττάρων του δέρματος. Ολοένα και περισσότερα εργοστάσια παραγωγής καλλυντικών προσπαθούν να τα ενσωματώσουν στις φόρμουλές τους, αναπτύσσοντας νέες θεραπείες και σκευάσματα που βασίζονται στις ιδιότητες τους.


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες που οραματίζεστε;

Πρόσφατα επενδύσαμε επιχειρηματικά στον κλάδο του φαρμακείου. Είναι μία διαχρονική , αλλά συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά. Με τους συνεργάτες μου και μία ομάδα επιστημόνων εργαζόμαστε στην ανάπτυξη μίας καινοτόμου σειράς δερμοκαλλυντικών χρησιμοποιώντας φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και ανανεώσιμα υλικά. Θα μου επιτρέψετε όμως, να σας πω περισσότερα για αυτό στο μέλλον.

Παναγιώτα Μαθιουδάκη,

Αισθητικός – Κοσμητολόγος, Επιχειρηματίας.

Ιδιοκτήτρια των Laserskin Solutions (www.laserskin.gr)


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending