Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Κρήτη επιχειρεί: Νάσια Φιλιππίδη

Το ακαδημαϊκό υπόβαθρο της Νάσιας είναι στον τομέα του μάρκετινγκ με σπουδές στην ΑΣΟΕΕ και μεταπτυχιακό στην Αγγλία. Εργάστηκε για κάποια χρόνια σε εταιρείες , πολυεθνικές και start up, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό πάνω στο Marketing & Communication μέχρι που αποφάσισε να κάνει το βήμα να ακολουθήσει το ένστικτο της δημιουργώντας κάτι δικό της. Κάπως έτσι ξεκίνησε να κάνει marketing consulting σε διαφόρων κλάδων brand και κάπου εκεί ήρθε η MUSA και το FASMA. Η MUSA είναι ένα brand ρούχων και αξεσουάρ με έμφαση στην βιώσιμη και ηθική μόδα, ενώ το FASMA είναι το πρώτο  περιοδικό βιώσιμης και ηθικής μόδας στην Ελλάδα. Και τα δύο τα δημιούργησε τον Απρίλιο του 2020 και ήταν ένα όνειρο που είχε από μικρή ηλικία όντας μεγαλωμένη σε οικογένεια που είχε ως ασχολία το εμπόριο ενδυμάτων και την μόδα. 

-Ποιους κλάδους προβλέπετε ότι θα κατακτήσουν ή σε ποιους εκτιμάτε ότι θα διαπρέψουν οι γυναίκες εργαζόμενες στο μέλλον; 

Προσωπικά πιστεύω πολύ στην δυναμική της γυναικείας φύσης και είναι ένα στοιχείο που προσπαθώ να αναδείξω και μέσα από την MUSA. Οι 9 μούσες της ελληνικής μυθολογίας ήταν όλες διαφορετικές μεταξύ τους με κοινό στοιχείο την αγάπη προς τον εαυτό τους και την αποδοχή του. Έτσι και κάθε γυναίκα είναι διαφορετική με την δική της μοναδική προσωπικότητα που πρέπει να αγαπάει και να αναδεικνύει με κάθε ευκαιρία. 

Με βάση αυτό, πιστεύω ότι δεν υπάρχει όριο στο τι μπορεί να κάνει και να πετύχει μία γυναίκα. Έχουμε δει πολλές γυναίκες ανα δεκαετίες που διέπρεψαν σε πολλούς διαφορετικούς κλάδους. Δεν θα ήθελα λοιπόν να περιοριστώ σε συγκεκριμένους κλάδους, αλλά θα πω πως αν μία γυναίκα κυνηγήσει αυτό που αγαπάει θα πετύχει σίγουρα. Το μόνο που θα μπορούσα να αναφέρω είναι ότι βρισκόμαστε στην γενιά της τεχνολογικής ανάπτυξης οπότε θα δούμε αρκετές γυναίκες να ανοίγουν τον δρόμο της τεχνολογίας και τώρα και στο μέλλον.

-Πιστεύετε ότι μία γυναίκα πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί, με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

Όπως προανέφερα πιστεύω πολύ στην δυναμική της γυναικεἰας φύσης. Θεωρώ ότι αν θέλουμε κάτι μπορούμε να το πετύχουμε και θα βρούμε τον τρόπο να το κάνουμε αφήνοντας πίσω κοινωνικά στερεότυπα που μας τοποθετούν στο επἰκεντρο να διαλέξουμε άσπρο ή μαύρο. Η προσωπική μου εμπειρία αυτό μου δίδαξε καθώς όντας παιδί χωρισμένων γονέων, κι εγώ και η αδερφή μου μεγαλώσαμε με την μητέρα μου η οποία είχε δική της επιχείρηση την οποία δούλευε μόνη της και παράλληλα σπούδαζε και έκανε έρευνα πάνω στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Οπότε στα δικά μου μάτια αποτελεί και ένα παράδειγμα του ότι μία γυναίκα μπορεί να ανταπεξέλθει σε οτιδήποτε αγαπάει και βάλει στο μυαλό της, ακόμα και όταν οι συνθήκες αλλάζουν.

-Τι θεωρείτε σημαντικότερο για την επιτυχία; Τις συνειδητές επιλογές,
το πάθος, το networking, τις σπουδές ή κάτι άλλο; 

Η πρώτη επιλογή είναι το πάθος. Θα το χαρακτήριζα ως την αφετηρία της επιτυχίας, και ακολουθούν η συνειδητή επιλογή και η δικτύωση. Βέβαια είναι σημαντικό να ορίσουμε και τον όρο ῾επιτυχία῾, καθώς κατά την γνώμη μου είναι μία αρκετά υποκειμενική έννοια που η κοινωνία μας τείνει να οριοθετεί και να την βάζει σε πλαίσιο. Επιτυχία είναι ακόμα και το βήμα να κάνουμε την αρχή για κάτι που δεν θα τολμούσαμε μέχρι σήμερα. 

-Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;

Να ζω την κάθε μέρα κοιτάζοντας μπροστά, ακολουθώντας τα θέλω μου και αφήνοντας πίσω τα πρέπει. Ζούμε σε μία εποχή που το πιο σημαντικό είναι να έχουμε μία ισορροπημένη καθημερινότητα που περιβάλλεται από αγάπη για τον εαυτό μας και τους γύρω μας, να επικεντρωνόμαστε στο σήμερα και να έχουμε ένα όραμα για το αύριο που μας τραβάει μπροστά και ψηλά. Οπότε τα επόμενα σχέδια είναι όπου μας δείξει το παρόν, εκεί προσαρμόζουμε την στρατηγική μας και ακολουθούμε τον δρόμο.

Νάσια Φιλιππίδη

Entrepreneur, Marketing Consultant

Founder MUSA collection & FAS.MA mag

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Καλλιόπη Τζήκα

Η σημερινή ενασχόληση της Καλλιόπης ,ξεκίνησε πριν είκοσι χρόνια. Παρόλο που ως τότε εργαζόταν σε οικογενειακή επιχείρηση ένδυσης, διαπιστώνοντας  κάποια στιγμή την αξία της ασφάλισης και γνωρίζοντας το επάγγελμα του ασφαλιστή εκ του σύνεγγυς, αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί σε αυτό.

Ήταν και είναι του χαρακτήρα της ,η προσφορά στον άνθρωπο και το επάγγελμα του ασφαλιστή είναι ακριβώς αυτό. Προσφέρει συμβουλευτική σε πολύ σοβαρά θέματα όπως προστασία οικογένειας, κάλυψη δαπανών εξόδων νοσοκομειακής περίθαλψης , δημιουργία ομαδικών συμβολαίων των εργαζομένων για τις επιχειρήσεις, ασφαλίσεις κτιριακών εγκαταστάσεων και εξοπλισμού επιχειρήσεων , χρηματοοικονομικά προγράμματα σύνταξης – αποταμίευσης κ.α.

Πιστεύει ακράδαντα ότι ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν  εξασκεί επάγγελμα αλλά κοινωνικό έργο. Εξασφαλίζει ποιότητα ζωής, προστασία νοικοκυριών, στήριξη και ενθάρρυνση στην επιχειρηματικότητα.

Αυτό ακριβώς την γοήτευσε, καθώς και οι απεριόριστες δυνατότητες που σου δίνει ένα επάγγελμα που βρίσκεται σε ανοδική πορεία στην Ελλάδα, δεδομένου ότι η ασφαλιστική συνείδηση στον Έλληνα τείνει συνεχώς αυξανόμενη, ακολουθώντας τα Ευρωπαικά πρότυπα και ιδιαίτερα τώρα που η κλιματική αλλαγή άρχισε να φέρνει άσχημα καιρικά φαινόμενα με καταστροφικά αποτελέσματα σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι η ιδιωτική ασφάλιση είναι ένας τομέας ζωτικής σημασίας για την πορεία της χώρας, μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην  βιώσιμη ανάπτυξη, στο δημογραφικό και να εξασφαλίσει δημοσιονομική ισορροπία.

-Πως μπορούμε να ενισχύσουμε τη γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα;

Επειδή όλα ξεκινάνε μέσα από την οικογένεια, αρχικά λοιπόν η γυναίκα πρέπει να έχει την στήριξή της. Tην ώθηση από τους αγαπημένους της ανθρώπους ότι μπορεί να τα καταφέρει, παρόλο που η ίδια το γνωρίζει.

Κατά δεύτερον, χρειάζεται η αμέριστη υποστήριξη από την πλευρά της πολιτείας, με χρηματοδοτικά εργαλεία, επιδοτούμενα προγράμματα, εκπαίδευση σε οικονομικές, φορολογικές και ψηφιακές δεξιότητες, θέματα τα οποία μας απασχολούν ιδιαίτερα στο Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών (ΕΕΔΕΓΕ), γιαυτό και οι δράσεις μας κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση.

Επίσης, η πολιτεία θα πρέπει να στηρίξει την μητρότητα των επιχειρηματιών κατά τις χρονικές περιόδους κύησης, λοχείας και ανατροφής τέκνων. Είναι μια πρόταση μας, ως Επιμελητήριο Λάρισας,  Επιτροπή Γυναικείας Επιχειρηματικότητας του Επιμελητηρίου Λάρισας και του ( ΕΕΔΕΓΕ), προς το Υπουργείο Εργασίας, μία πρόταση η οποία δείχνει να έχει θετική εξέλιξη.

Αν η γυναίκα στηριχθεί οικονομικά σε αυτές τις κρίσιμες και ευαίσθητες περιόδους, όχι μόνο θα σωθεί η επιχείρηση της αλλά θα μεγαλουργήσει.

Προφανώς βέβαια,  μια τέτοιου είδους κίνηση από την πλευρά της κυβέρνησης, θα προτρέψει και πολλές νέες γυναίκες , που βρίσκονται προ των πυλών δημιουργίας οικογένειας, να ασχοληθούν με το επιχειρείν.

-Τι θα συμβουλεύατε σε μια νέα επιχειρηματία που θα επιθυμούσε να
ασχοληθεί με το αντικείμενο σας. Ποιες δυσκολίες και προκλήσεις καλείται να αντιμετωπίσει;

Η πώληση ενός ασφαλιστικού προιόντος, δεν είναι και η ευκολότερη που υπάρχει,  διότι πρόκειται για ένα άυλο προιόν.Χρειάζεται πίστη στον θεσμό της ασφάλισης, αγάπη για τον άνθρωπο,επίσης  ενσυναίσθηση , υπομονή, ευγενική επιμονή και αυτοπεποίθηση είναι απαραίτητα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει κανείς για να σταθεί επάξια στον χώρο της ασφάλισης.

Αλλά πάνω από όλα να έχει αξίες ηθικής και τιμιότητας.Στοιχεία τα οποία, σε βάθος χρόνου αναγνωρίζονται από τους πελάτες και οι πωλήσεις αυξάνονται μέσω των συστάσεων λόγω του επαγγελματικού προφίλ που θα έχει καταφέρει να δημιουργήσει και της εμπιστοσύνης που θα έχει εμπνεύσει.

Απαραίτητη προϋπόθεση προφανώς, η καλή γνώση των προϊόντων, η συνεχής εκπαίδευση, επιμόρφωση και επίσης καλή γνώση της ψηφιακής τεχνολογίας.

Ο συνδυασμός των άνωθεν είναι τα θεμέλια για την ανοικοδόμηση της επαγγελματικής της εξέλιξης και επιτυχίας.

-Ποιους κλάδους προβλέπετε ότι θα κατακτήσουν ή σε ποιους εκτιμάτε ότι
θα διαπρέψουν οι γυναίκες εργαζόμενες στο μέλλον;

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κλάδος που αδυνατεί η γυναίκα να διαπρέψει, εξαιρουμένων των κλάδων που έχουν ως απαραίτητη προϋπόθεση την μυϊκή δύναμη, αλλά και εκεί υπάρχουν εξαιρέσεις. 

 Είναι ευκαιρία τώρα, στην νέα εποχή ψηφιακού μετασχηματισμού που ανατέλλει, οι γυναίκες να γίνουν κυρίαρχες στην αγορά, διεκδικώντας αυτό που τους αξίζει.

Ο στόχος της γυναίκας πλέον ,δεν θα είναι μόνο ο βιοπορισμός, αλλά η ισότητα σε όλα τα επίπεδα, η καταξίωση της και η επίτευξη εκ μέρους της, υψηλής ποιότητας ζωής.

Οι γυναίκες επιχειρηματίες παρόλο που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερα προβλήματα σε σχέση με τούς άντρες για την επίτευξη των στόχων τους, ωστόσο διαθέτουν ιδιαίτερες ικανότητες και δεξιότητες, όπως είναι ο έλεγχος και η πρόληψη του κινδύνου και η αξιολόγηση στελεχών και συνεργατών, με αποτέλεσμα να δίνουν προστιθέμενη αξία στην βιωσιμότητα των επιχειρήσεων.

-Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;

Επαγγελματικά, νοιώθω , ευχαριστημένη για την έως εδώ πορεία μου, μια πορεία πού μου έφερε στο διάβα της, επιτυχίες, βραβεύσεις σε Πανελλήνιο επίπεδο αλλά και επίπεδο Βορείου Ελλάδος, μέσα από την οποία δημιουργήθηκε ένα αξιόλογο χαρτοφυλάκιο πελατών, με αναμενόμενες βέβαια δυσκολίες και αποτυχίες. 

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν συνεχίζω να προσπαθώ, με αγάπη για το επάγγελμα που επέλεξα. Ταυτόχρονα  ξοδεύω και αρκετή από την ενέργειά μου, στην προσφορά μου στον άνθρωπο, μέσα από σειρά δράσεων για το κοινό καλό, εκπροσωπώντας έναν μεγάλο φορέα της επιχειρηματικότητας, όπως είναι το Επιμελητήριο Λάρισας, με ιδιαίτερη ευαισθησία και προσφορά στο γυναικείο επιχειρείν.

Θα ήθελα να κλείσω με μια συμβουλή, προς τις γυναίκες που σκέφτονται να ασχοληθούν με το επιχειρείν. Να νικήσουν τους φόβο της αποτυχίας, να αφοσιωθούν στον στόχο τους με πίστη, υπομονή και επιμονή, σκεπτόμενες ότι  είναι μοναδικές, δυνατές και υπάρχει μόνο ένας δρόμος, αυτός της επιτυχίας και είναι μαγικά εκεί.

Άλλωστε, όπως είπε και ο Καναδός συγγραφέας Bryan Tracy, κάθε μεγάλη επιτυχία, έρχεται μετά από μια μακρά περίοδο σκληρής δουλειάς, προς μια κατεύθυνση, έχοντας έναν ξεκάθαρο στόχο.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Σταυρούλα Παπαδέα

Έχουν περάσει σχεδόν δεκαπέντε χρόνια από τότε που εντάχθηκε η Σταυρούλα στην οικογένεια του EFILIAL TRAVEL, το οποίο δραστηριοποιείται στον τομέα του τουρισμού εδώ και 35 χρόνια – την «βαριά» δηλαδή , βιομηχανία της χώρας μας. Ιδιοκτήτρια ενός ταξιδιωτικού γραφείου με βάση την πόλη της Λάρισας, και έχει αναλάβει αποκλειστικά τον πεδίο που αφορά στην διαμόρφωση και υλοποίηση , εξατομικευμένων ταξιδιών πάνω στις ανάγκες του εκάστοτε επισκέπτη/πελάτη/εταιρία.

Μιλήστε μας λίγο για την εταιρία σας, ποια τυχόν προβλήματα υπάρχουν και ποια εφόδια πρέπει να έχει μια γυναίκα για να προχωρήσει

Εδώ θα χρειαστεί να χωρίσω την απάντησή μου σε δύο σκέλη. Αρχικά τα «προβλήματα» που θα προτιμούσα να ονομάσω προκλήσεις και έπειτα τα εφόδια και τρόπο σκέψης που χρειάζεται μια γυναίκα.

Όσον αφορά στο πρώτο σκέλος, οι προκλήσεις ενός ελεύθερου επιχειρηματία είναι συνήθη εφόσον αναφερόμαστε για μια ελεύθερη αγορά , με υγιή ή μη ανταγωνισμό και όλο το ρίσκο του επιχειρείν που ενυπάρχει σε αυτή. Ειδικότερα όμως και συγκεκριμενοποιώντας τον χρονικό ορίζοντα στην εποχή του covid 19 , η δική μας ασχολία έχει πληγεί όπως κατανοείτε και εσείς σημαντικά. Δεν μιλάμε για μια περίοδο που η δουλειά κάνει την λεγόμενη «κοιλιά» αλλά για μια κατακόρυφη πτώση της ζήτησης ήτοι και των εσόδων. Συνεπώς εδώ επέρχεται πλέον η πρόκληση της επιβίωσης.

Περνώντας στο δεύτερο σκέλος  θα επιλέξω να πως , πως οι περισσότερες γυναίκες έχουν ήδη όλα τα πηγαία εφόδια για να προχωρήσουν. Πολύ κουράγιο, μεγάλη περιέργεια και μια δύναμη που ως δια μαγείας την κάνει να ξεπερνά έναν σκόπελο απλά και μόνο για να πάει στον επόμενο και όχι να επαναπαυθεί στις δάφνες της. Προχωρώντας σε αυτά που μπορούν να αποκτηθούν , θα έλεγα την δημιουργικότητα , την υπομονή , την προσαρμοστικότητα και πάνω απ’ όλα αυτά , το πραγματικό μεράκι για αυτό που έχει επιλέξει να κάνει.

Πιστεύετε πως ο τομέας με τον οποίο ασχολείστε μπορεί να έχει εξέλιξη στο μέλλον;

Σίγουρα ναι , ίσως όμως με διαφορετικό τρόπο. Οι ανάγκες όπως και η επιλογές του τρόπου ταξιδιών , έχουν αλλάξει άρδην την τελευταία δεκαετία. Όπως ανέφερα παραπάνω , η προσαρμοστικότητα είναι το μυστικό της βιωσιμότητας και ανάπτυξης. Είναι σημαντικό λοιπόν να παρατηρούμε τι συμβαίνει γύρω μας ώστε να ανταποκρινόμαστε και να ξεπερνάμε τις προσδοκίες των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται.

Τι θα προτείνατε σε μια νέα γυναίκα επιχειρηματία που κάνει τώρα τα 
πρώτα της βήματα στον χώρο.

Να χτίσει . Να οργανωθεί σιγά σιγά  να μην κυνηγήσει μια άμεση επιτυχία – σαν πυροτέχνημα. Τα μικρά βήματα , τουλάχιστον για εμένα, βοηθούν για διάφορους λόγους. Μειώνουν το ρίσκο – είτε αυτό είναι οικονομικό είτε ψυχολογικό, αυτό δηλαδή που κυρίως σε αποτρέπει από το να κάνεις την εκκίνηση. Επιπλέον, σου αφήνουν περιθώριο να κάνεις μικρά λάθη και να μαθαίνεις διορθώνοντάς τα. Να ελπίζουν να κάνουν λάθη και να είναι υπέρμαχοι αυτών – δεν υπάρχει πιο υγιής και σίγουρο τρόπος να εξελιχθείς. Έπειτα σου δίνουν το χρόνο να αποκτήσεις μια ολιστική εικόνα των συνισταμένων της αγοράς, κάτι το οποίο θέλει συνεχή παρακολούθηση κυρίως στο πλαίσιο της παρατήρησης.

Σημαντικό είναι να αφουγκράζεσαι χωρίς να κρίνεις , να κάνεις πολλές ερωτήσεις στον εαυτό σου αλλά και σε άλλους. Οι συζητήσεις με ανθρώπους στο χώρο του γενικού εμπορίου , σχεδόν πάντα έχουν να σου δώσουν είτε μια καινούρια πληροφορία είτε μια καινούρια οπτική.

Τέλος , οτιδήποτε και αν είναι αυτό στο οποίο κάποιος επιλέξει να δραστηριοποιηθεί , να συμπεριλάβει τα ταξίδια ως ένα αναγκαίο κομμάτι της προετοιμασίας. Όσα περισσότερα ερεθίσματα δεχτούμε , ακόμη κ αν φαινομενικά δεν συνδέονται με την δουλειά μας, βοηθούν στην συνδυαστική σκέψη και στην δημιουργία πρωτοπόρων ιδεών ή υβριδικών λύσεων.

Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

Σκοπεύω να μείνω στο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας. Είναι ένας κόσμος που όσο και αν κατά διαστήματα φέρνει αρκετό στρες, είναι κάτι που αγαπώ και το κάνω με πολλή αγάπη, προσήλωση και μεράκι. Σπουδαίο ζήτημα να παίρνεις ευχαρίστηση από εκεί που περνάς σχεδόν όλη σου την ημέρα. Ακρογωνιαίος λίθος θα έλεγα μιας ισορροπημένη ζωή.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Οίκος Μόδας VATRIMA

Ο Οίκος Μόδας VATRIMA αποτελείται από 3 σχεδιάστριες μόδας, οι αδερφές Βασιλική, Τριανταφυλλιά και Μαριάννα Κατσούρα, συνεχίζουνε ως 2η γενιά την οικογενειακή επιχείρηση 20 ετών, από το 2001, μαζί με την μητέρα τους και ιδρύτρια του ατελιέ VATRIMA, Παρασκευή Μίχου – Κατσούρα, αναγνωρισμένης μοντελίστ και ειδήμων της υψηλής ραπτικής, με εμπειρία άνω των 40 ετών. 

Σχεδιάζουν και δημιουργούν ρούχα υψηλής ραπτικής, νυφικά και τουάλετες υψηλής αισθητικής, αλλά και prêt a porter de luxe κομμάτια, όπως παλτό, ταγιέρ, φορέματα, καπαρντίνες, από όμορφα υφάσματα, πιο ευκολοφόρετα και πάντα με μια δόση πολυτέλειας.

Οι νυφικές και αμπιγιέ γόβες που δημιούργησαν φέτος, συμπληρώνουν άψογα τις δημιουργίες τους, μαζί με τις χειροποίητες τσάντες και τα αξεσουάρ.

Δημιούργησαν στην Covid εποχή μια casual athleisure συλλογή από T- Shirts, hoodies, φούτερ φόρμες και φορέματα από βαμβάκι ή βελούδο.

Απαραίτητο και χρήσιμο αξεσουάρ της εποχής οι stylish μάσκες προστασίας από καπιτονέ ύφασμα ή βαμβακερές, αξεσουάρ για τα μαλλιά (κορδέλες και scrunchies), προσπαθώντας να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα και τα νέα δεδομένα.

1. Ο τίτλος του περιοδικού μας είναι businesswoman.gr .  τι σας έρχεται   
στο μυαλό όταν ακούτε αυτήν την λέξη.

Μια δυναμική γυναίκα της σύγχρονης εποχής, τολμηρή, θαρραλέα, επίμονη, αλλά και υπομονετική, που τολμά να επιχειρεί, να πραγματοποιεί τα όνειρά της, να δημιουργεί συμμάχους, συμπορευτές στην διαδρομή της, κόντρα στις δύσκολες συνθήκες των εποχών, σε ανδροκρατούμενες κοινωνίες, που πρέπει με ήθος και πυγμή να προβάλει το όραμά της.

Μια γυναίκα, που καλείται να παίξει πολλαπλούς ρόλους, αλλά πάνω απ’ όλα να είναι ηγέτης στο όραμά της και στην ομάδα της.

2. Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε
σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;

Η τέχνη της υψηλής ραπτικής

Το δυνατό σημείο της επιχείρησης είναι οι 4 δυναμικές γυναίκες, μια οικογένεια, μια ενωμένη ομάδα, με κοινό όραμα, που με αλληλοσεβασμό και μεθοδικότητα, συμπληρώνουν η μια την άλλη, δημιουργώντας χειροποίητα και μοναδικά ρούχα από ποιοτικά πολυτελή υφάσματα, με πολύ μεράκι και αγάπη για τη μόδα, για το όμορφο, το ωραίο, αγάπη για την γυναίκα, με προσωπική επικοινωνία και επιμέλεια ως την παραμικρή λεπτομέρεια από όλη την ομάδα για ένα άρτιο αποτέλεσμα.

Η κάθε εμφάνιση γίνεται προσωπική μας υπόθεση και η επιτυχία είναι προδιαγεγραμμένη. 

Επίσης, η επιμέλεια ολόκληρου του ντυσίματος, από το φόρεμα, τα παπούτσια και την τσάντα μέχρι τα αξεσουάρ, δημιουργούν μια εικόνα απόλυτης επιτυχίας της εμφάνισης.

3. Υπάρχει κάποιο όνειρο ζωής που δεν το έχετε ακόμη καταφέρει;

Επειδή η επιχείρηση είναι οικογενειακή υπόθεση, τα βήματά μας είναι αργά και σταθερά. Ένα βήμα την κάθε φορά. Τα όνειρά μας είναι πολλά και δουλεύουμε σκληρά για αυτά και σίγουρα ένα από αυτά είναι να γνωρίσει την δουλειά μας όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Φωτογραφήσεις, συμμετοχές σε  fashion shows και σε αναγνωρισμένα περιοδικά μόδας. Το σημαντικότερο είναι να αγαπηθούν και να φορεθούν τα ρούχα μας , κάνοντας πολλές γυναίκες ευτυχισμένες και να γίνει το στυλ μας διαχρονικά αναγνωρίσιμο. Ιδανικά, θα θέλαμε να αφήσουμε το σημάδι μας στον χώρο της μόδας, ως ένα  brand ιδιαίτερο, ξεχωριστό και καινοτόμο.

4. Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια
επιχείρηση;

Όλα ξεκινούν με ένα όνειρο. Έμπνευση και φαντασία για να δημιουργήσεις μια πρόταση, υπομονή για να αντέξεις και να ξεπεράσεις τα εμπόδια, επιμονή κόντρα στις συνθήκες για να φτάσεις τον στόχο σου, καινοτομία για να δείξεις τις δικές σου προτάσεις, να αφήσεις το στίγμα σου, να αφουγκράζεσαι τις ανάγκες της αγοράς και να προσαρμόζεσαι στα δεδομένα της κάθε εποχής.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το ανθρώπινο δυναμικό κάθε επιχείρησης, η ομάδα που δημιουργεί, οι εσωτερικοί και εξωτερικοί συνεργάτες, που θα έχουν κοινό όραμα, θέληση, μα πάνω απ’ όλα αγάπη για να επιτευχθεί ο κοινός στόχος.

Τέλος, η επιμονή στην υψηλή ποιότητα των πρώτων υλών είναι αυτό που ξεχωρίζει την επιχείρησή μας και έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια τον κόσμο να μας εκτιμήσει και με την αγάπη του να στηρίξει το όνειρό μας.

5.Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

Μετά από 2 δύσκολα χρόνια της Covid εποχής, αλλά και της απώλειας του πατέρα μας, ο οποίος ήταν το στήριγμα της οικογένειας και της επιχείρησής μας, επαναπροσδιοριζόμαστε και επιστρέφουμε πιο δυναμικές με νέες φρέσκες συλλογές, προτάσεις σε νυφικά παπούτσια και αξεσουάρ. Η συμμετοχή μας σε κάποια περιοδικά μόδας, η παρουσία μας σε fashion shows , τόσο στην πόλη μας, την Λάρισα, όσο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και να δημιουργήσουμε νέες συνεργασίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Continue Reading

Trending