Connect with us

Τέχνη πολιτισμός

Γυναίκες Leaders: Καδιώ Σιγάλα (1882-1962)

Στην Πάνω Μεριά της Σαντορίνης ( την Οία) γεννήθηκε μήνα Νοέμβριο του 1882 η Καδιώ Νομικού από πατέρα καπετάνιο, που έκαμνε εμπόριο στην Μαύρη Θάλασσα  το βισάντο , το γλυκό κρασί της Σαντορίνης. Νοικοκυρεμένη οικογένεια είχε την σειρά της και όπως όλοι οι πανέξυπνοι νησιώτες καπετανέοι, όργωναν τις θάλασσες και ευημερούσε το σπιτικό τους με τις οικονόμες και κουμανταδόρες γυναίκες τους.

Η πανέξυπνη Καδιώ παρακολουθεί και μαθαίνει σαν σφουγγάρι την διαχείριση και την οικονομία ενώ κατανοεί και την τύχη των γυναικών του νησιού. Άνδρες φευγάτοι στη δουλειά της Θάλασσας , γυναίκες στην στεριά στα κουμάντα των σπιτικών και της μητρότητας.

Στα 15 της και μόλις με τις γνώσεις της Γ΄ Δημοτικού  την παντρεύουν με τον συντοπίτη καπετάνιο Γεώργιο Σιγάλα. Έμελλε να είναι ο μόνος και παντοτινός σύντροφος της ζωής της σε μια ζωή σα μυθιστόρημα γεμάτη περιπέτεια, θάνατο, πλούτη, κόπο, προβλήματα αλλά και πολλές νίκες και θριάμβους. Όπως είναι η ζωή.

Είχε την προίκα της από τα κουμάντα του πατέρα της, όμως η αξιοσύνη της φάνηκε στο δικό της σπίτι. Δουλειά στη θάλασσα ο Σιγάλας, επέστρεφε και άφηνε στην γυναίκα του τα κέρδη του να τα διαχειριστεί. Μικρή αλλά πανάξια κατάφερε να λειτουργεί το σπιτικό , τα αμπέλια και τα έσοδα της θάλασσας, να ξεχρεώνει το δάνειο του άνδρα της για το καράβι της δουλειάς του, να αγοράζει την μια σκούνα  μετά την άλλη και το ένα καραβάκι μετά το άλλο, να κατανοεί δρομολόγια, καιρούς και εμπορεύματα, να διαχειρίζεται υπαλλήλους και εργάτες και με όλα αυτά στο κεφάλι της να γεννά 14 παιδιά .

14 εγκυμοσύνες, 14 γέννες -σκέψου το εσύ που το διαβάζεις- και την διαχείριση του πόνου από 7 θανάτους γιατί της επέζησαν μόνο τα 7 παιδιά.

Ο καπετάνιος της ερχόταν τον Οκτώβρη , απολάμβανε την οικογένειά του και την προκοπή της, κανόνιζε τις επόμενες δουλειές και τον Απρίλη ξανά στα πέλαγα. Και πέρασαν τα χρόνια και μεγάλωσαν οι δουλειές . Έφτασε τα 40 η Καδιώ και ο στόλος της μεγάλωνε μαζί της.

Ο Πειραιάς το μεγάλο λιμάνι την καλούσε πια. Έτσι έφυγε από την Σαντορίνη και την γη που την γέννησε και την ανάπτυξε. Αγόρασε σπίτι στον Πειραιά , άνοιξε ναυτιλιακό γραφείο και οι δουλειές της μεγάλωσαν . Τα καραβάκια και οι σκούνες γίναν μεγάλα καράβια, πολλά καράβια. Ναυτιλιακές και οικονομικές επιχειρήσεις, όλες στο κεφάλι της, μαζί με φροντίδα της   μεγάλης οικογένειας και το πολύ προσωπικό . Όλα περνούσαν από τον έλεγχο της . Αγόρασε κι άλλα ακίνητα και άλλα καράβια. Με την κοινή λογική και το γυναικείο της ψυχόρμητο  διάλεγε εξαιρετικούς συνεργάτες, καπετάνιους, δικηγόρους, συμβούλους. Με το ένστικτο της μάνας -βασίλισσας τους ενσωμάτωνε στην οικογένειά της. Ήταν όλοι τους η μεγάλη οικογένεια της, τους φρόντιζε σαν συγγενείς. Και όσους άφησε πίσω στην Σαντορίνη και τα πληρώματα και τους υπαλλήλους, τις γυναίκες και τα παιδιά τους. Τους ήξερε με τα ονόματά τους. Τους νοιάζονταν για τα προβλήματα, για τις οικογένειές τους.

Και αν και η προκοπή μεγάλη και ο αγώνας της διαχείρισης τεράστιος, η ζωή έχει άλλα σχέδια. Και η ζωή της Καδιώς ήταν σαν την θάλασσα. Πιότερες οι φουρτούνες από την νηνεμία. Ήρθε ο πόλεμος. Ήρθε η κατοχή. Επιτάχθηκαν καράβια και σπίτια, άλλα καράβια χάθηκαν, τα σπίτια καταστράφηκαν από τους κατακτητές. Θρήνησε τον χαμό αγαπημένων ανθρώπων. Συμφορές.

Στάθηκε εκεί ψυχωμένη και δυνατή η καπετάνισσα για την οικογένειά της και για τις δουλειές της. Μετά τον πόλεμο πήρε πάλι τα πάνω της . Σπούδασε και πάντρεψε τα παιδιά της, μεγάλωσε ακόμη την οικογένειά της και παράλληλα τον στόλο της. Εκμεταλλεύτηκε κάθε ευκαιρία της μεταπολεμικής κρίσης , με την πείρα και την εγγενή της ευφυία. Μπήκε στα liberties, έκανε συνεργασίες και συμμαχίες. Αυτή η γυναίκα της Γ’ Δημοτικού , η πολύτεκνη μάνα από την ταπεινή τότε Σαντορίνη, έφτασε να μιλά με πρωθυπουργούς και υπουργούς και διοικητές Τραπεζών. Με τα καράβια των αποζημιώσεων και τα έξυπνα ναύλα που διαχειρίστηκε  προσκυνούσαν μπροστά της οι εξουσίες. Ο στόλος της μεγάλωνε και μαζί του οι κίνδυνοι, οι ζημιές, ο ανταγωνισμός. Όμως εκεί αυτή, ανθεκτική και έξυπνη. Ο αείμνηστος Ωνάσης συνομιλούσε μόνο μαζί της για να ανταλλάξουν εμπειρίες και στρατηγικές και ο σεβασμός του απέναντί της ήταν μεγάλος.

Σε έναν τόσο ανταγωνιστικό και ανδροκρατούμενο χώρο αυτή η καταπληκτική γυναίκα έβαλε το όνομά της στους καταλόγους των Lloyd’s ως «Madame Kadio Sigala”(Tζελίνα Χαρλαυτη, ιστορικός Ναυτιλίας).

Ανθεκτική Καπετάνισσα της ζωής και των επιχειρήσεων !

Άντεξε και αντιμετώπισε τις φουρτούνες στις επιχειρήσεις της , μα άντεξε και αντιμετώπισε τις φουρτούνες στην οικογένειά της. Χήρεψε, αρρώστησε σοβαρά, είδε θανάτους των παιδιών αλλά και της εγγονής της, ψυχολογικές ανημποριές των παιδιών της, δεν παραδόθηκε ποτέ στην θλίψη, αγκαλιάστηκε με την ελπίδα, δεν άφησε τα κανδήλια και της μνήμες των δικών της χωρίς φως. Ναυάγια, δάνεια, πόλεμος, καταστροφές, ο μεγάλος σεισμός στην Σαντορίνη, αρρώστιες . Τίποτα δεν της χαρίστηκε αν μελετήσεις την ζωή της.

Μεγάλα τα καράβια , μεγάλες οι φουρτούνες ! μα πιο μεγάλη φάνηκε η ψυχή της !

Αισιόδοξη, συμπονετική με ισχυρή Πίστη στον Θεό και έμπρακτη ανθρωπιά , ευέλικτη και προσανατολισμένη στην λύση και την δράση , γεμάτη κουράγιο και γενναιότητα, ήθος και σθένος. Όρθια μέχρι το τέλος της. Πως αλλιώς είναι ο ηγέτης?

Τίμησε την γη που την γέννησε, τίμησε την οικογένειά της, τίμησε την θάλασσα και τα δώρα της , μα πάνω από όλα τίμησε με υπομονή και αποδοχή τον ρόλο της και την ζωή της .

« Ήμουν πλασμένη  για να προβλέπω τα πάντα» γράφει στα ημερολόγιά της και ο σύντροφος της καπετάν Σιγάλας στα ύστερά του , έδωσε την ευχή του στα παιδιά του και είπε « Εικόνισμα  να την κάνετε την μάνα σας. Χωρίς αυτήν δεν θα ‘ μεστε σήμερα….. Είναι του Θεού άνθρωπος, γι’ αυτό και την αγαπάει ο Θεός. Και γω δοξάζω το όνομά Του που μου’ δωσε τέτοιον σύντροφο ο Θεός».

Κρατήθηκε η μνήμη της τιμημένη και από τα παιδιά και τα εγγόνια της, τους εργαζόμενους στη δούλεψή της, τους συνεργάτες της και τον Εφοπλιστικό κόσμο. Μια γυναίκα θρύλος και έμπνευση μαζί !

Πηγές : Καδιώς Κολύμβα «Η πάνω Μεριά του Κόσμου» εκδόσεις ΑΡΜΟΣ

http://www.aeinaytes.com/shipowners/kadio_sigala/

Μαριάννα Τσουλιά , Crisis management, Consultant ,Διαπιστευμένη Διαμεσολαβητής

Εκδηλώσεις

Αφιέρωμα στη Μνήμη των «ΚΑΛΛΙΜΑΡΤΥΡΩΝ» του Χθες και του Σήμερα!

By Έφη Βαλίλα

Ημερομηνία πραγματοποίησης: 21 και 22 Ιανουαρίου 2023.

Φορέας διοργάνωσης: Η Επιχείρηση Πολιτισμού Kalliergon και ο Πολιτιστικός Σύλλογος Δροσοχωρίου, υπό την αιγίδα του Δήμου Ιωαννιτών.

Αφορμή της εκδήλωσης: Ο πνιγμός 17 γυναικών, μαζί με την Κυρά Φροσύνη, στη λίμνη Παμβώτιδα Ιωαννίνων (11 Ιανουαρίου 1801), γνωστές ως «Καλλιμάρτυρες», σύμφωνα με τον επίσημο όρο που τους έχει απονείμει η τότε τοπική Μητρόπολη.

Η δράση ήταν, επίσης, αφιερωμένη στις «Καλλιμάρτυρες»  των ημερών μας, ως ένα σχόλιο για την έμφυλη βία, τις γυναικοκτονίες…

‘Ήταν ένας τρόπος να δοθεί έμφαση στην αρμονική συνύπαρξη των φύλων, τη διαρκή διεκδίκηση και διατήρηση της θέσης της γυναίκας στην κοινωνία, μέσα από ιστορικές αναφορές που χάνονται στα βάθη των αιώνων και που δυστυχώς, επαναλαμβάνονται με άλλους τρόπους και άλλες αφορμές.

Ο συμβολισμός του αφιερώματος: Το αφιέρωμα είναι ένα προοίμιο του Pamvotis Lake Project της Kalliergon, μιας σειράς σπονδυλωτών δράσεων που έχουν σχεδιαστεί για την πόλη των Ιωαννίνων και είναι βασισμένο σε μια καινοτόμα προσέγγιση της Χριστίνας Τζιάλλα.

Είναι ενταγμένο στο πλαίσιο του Pamvotis Festival της Kalliergon, που προγραμματίζεται, για  πρώτη φορά,  για  τον φετινό Ιούλιο στην πόλη των Ιωαννίνων.

Η σκοποθεσία του Φεστιβάλ: Να γίνει θεσμός!!

Συντονιστές του 2ήμερου αφιερώματος:  Η Βασιλική Κατέρη  και ο Κωνσταντίνος Στάικος.

Συμμετείχαν: ο Σύλλογος Πωγωνίσιου Πολυφωνικού Τραγουδιού, ο Νίκος Χαλκιάς (κλαρίνο) και ο Μίλτος Διαμάντης (ακορντεόν) και ο Άρης Λιούμπος ως βαρκάρης, Πρόεδρος της Κοινότητας του Νησιού της Λίμνης Παμβώτιδας.

Τα Τεκταινόμενα του Διημέρου

Το Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2023, από τις 19.00 έως τις 21.00, στην αίθουσα Πολιτιστικού Συλλόγου Δροσοχωρίου, εγκαινιάστηκε η Έκθεση Φωτογραφίας Γυναικείων Πορτρέτων με τίτλο: «Καλλιμάρτυρες», που επιμελήθηκε η Βασιλική Κατέρη.

Πόζαραν για τον σκοπό αυτό γυναίκες  του χωριού. Τη φωτογράφιση έκανε ο Νίκος Δαλέζιος, σε σκηνοθεσία της Χριστίνας Τζιάλλα. Κοινό χαρακτηριστικό σε όλα τα πορτρέτα ήταν τα κοσμήματα από ασημοκούφετα που φορούσαν οι γυναίκες αυτές.

Την κατασκευή τους υπογράφει η Βασιλική Κατέρη, βασισμένη σε μια ιδέα της Χριστίνας Τζιάλλα.

Το «ασημένιο» κόσμημα παραπέμπει στην περίφημη αργυροτεχνία των Ιωαννίνων. Τα ασημοκούφετα τα χρησιμοποιούν να στολίζουν τα κόλλυβα στα μνημόσυνα. Ο παραλληλισμός εδώ είναι προφανής!!

Το κόσμημα φτιαγμένο από ασημοκούφετα εκτίθεται, μόνιμα, στο Μουσείο Αλή Πασά και Επαναστατικής Περιόδου, στο νησί των Ιωαννίνων, στην αίθουσα «Κυρά Φροσύνη».

Γυναίκες και άντρες «κέντησαν» βουτήματα με ασημοκούφετα. Τα βουτήματα αυτά ήταν μια ευγενική προσφορά της τοπικής οικογενειακής επιχείρησης «Μελιγγιώτη» και προσφέρθηκαν ως «συχώριο» στους παρευρισκόμενους στη δράση της επόμενης ημέρας. Η ζύμη ήταν από παραδοσιακή συνταγή γιαννιώτικων κουλουριών.

Την Κυριακή της 22ας Ιανουαρίου: Μια ανοιχτή πρόσκληση για τη συνάντηση στις 12.00 το μεσημέρι Πλατεία Μαβίλη, δίπλα στη λίμνη Παμβώτιδα.

Οι παρόντες, έγιναν μάρτυρες ενός συγκλονιστικού δρώμενου, μιας μοναδικής, πρωτότυπης ιεροτελεστίας!

Ο σκοπός ενός ηπειρώτικου μοιρολογιού από τον αριστοτέχνη του κλαρίνου Νίκου Χαλκιά, με τη συνοδεία του ακορντεόν από τον, επίσης αριστοτέχνη, Μίλτο Διαμάντη.

Ένας βαρκάρης σε μια ξύλινη ψαρόβαρκα (Άρης Λιούμπος), πλησίασε στην προκυμαία και εναπόθεσε στα χέρια ενός άνδρα, ντυμένου με παραδοσιακή ηπειρώτικη φορεσιά (Αναστάσιος Βασιλείου, Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Δροσοχωρίου), ένα κομμάτι υφάσματος που παρέπεμπε στο νερό της λίμνης, όπου μέσα  του «κρυβόταν» μία «Καλλιμάρτυρας».

Την ώρα εκείνη, το μοιρολόι «Μαργιόλα» από τα μέλη του Συλλόγου Πωγωνίσιου Πολυφωνικού Τραγουδιού, διαδέχτηκε τους ήχους του κλαρίνου, σκορπώντας ρίγη συγκίνησης, και φέρνοντας στα μάτια πολλών, δάκρυα!!

Ο άνδρας, με σεβασμό και δέος, κινήθηκε με αργά βήματα προς ένα  πλάτανο στην άκρη της πλατείας και εναπόθεσε το ύφασμα στη ρίζα του. Εκεί τον περίμενε ένας άλλος άνδρας, επίσης με ντυμένος με παραδοσιακή ηπειρώτικη φορεσιά (Κωνσταντίνος Στάικος, Αντιπρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Δροσοχωρίου). Και οι δύο μαζί βοήθησαν την «Καλλιμάρτυρα» να αναδυθεί μέσα από το «νερό».

Η αλληλεπίδραση του υπερμέγεθες έργου με τη φύση αποτέλεσε τον καταλύτη σχετικά με την ατμόσφαιρα που οι διοργανωτές ήθελαν να δημιουργήσουν.

Όλοι έγιναν αποδέκτες μιας ανεπαίσθητης πρόσκλησης που «αιωρούνταν» στην ατμόσφαιρα, «Έλα στη θέση μου», όπου και ο τίτλος της δράσης.

Μία πρό(σ)κληση αυτής της Γυναίκας – Καλλιμάρτυρα, του χθες;…  του σήμερα;… του από πάντα;… Μια τροφή για σκέψη, για προβληματισμό, για εσωτερικό διάλογο… 

Δύο αγόρια (Χριστόφορος Στάικος και Ραφαήλ Βιλτανιώτης) και ένα κορίτσι (Κλεοπάτρα Θεοχάρη) άφησαν λίγα αγριολουλούδια, γλαύκανθους, στη βάση του πορτρέτου και στη συνέχεια έριξαν τα υπόλοιπα που κρατούσαν στα χεράκια τους, μέσα στη λίμνη, για εκείνες, στη μνήμη τους. Παράλληλα, τα κεντημένα  με ασημοκούφετα βουτήματα  σε όλους τους παρευρισκόμενους, ως «συγχώριο»…

Στη συνέχεια ακολούθησε η περιφορά του πορτρέτου γύρω στην πλατεία και ανάμεσα από τους παρευρισκόμενους, προσδίνοντας ακόμη πιο αισθαντικό κλίμα στην όλη ατμόσφαιρα. Ιδιαίτερη έμφαση και επίκληση στο συναίσθημα έδωσε, ξανά, το κλαρίνο μέσα από τον σκοπό  ηπειρώτικου μοιρολογιού.

Ακολούθως η Πόπη Στεφανίδη απήγγειλε ποίημα της Άννας Δερέκα από την ποιητική της συλλογή που φέρει τον τίτλο «Υδάτινες φλέβες», έκδοσης του 2000 της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ιωαννίνων, αφιερωμένη στη μνήμη εκείνων των άγνωστων γυναικών, των «Καλλιμάρτυρων». Μουσικό χαλί, και πάλι, ο πένθιμος σκοπός του κλαρίνου.

Στον απόηχο του διημέρου:  Το διήμερο ήταν άκρως εντυπωσιακό, όπως επίσης και ο απόηχος του αφιερώματος! Ο στόχος επιτεύχθηκε, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία, δικαιώνοντας τους διοργανωτές και αυτές που το οραματίστηκαν, αφήνοντας τους καλύτερους οιωνούς για αυτά που θα ακολουθήσουν.

Ευχαριστίες των διοργανωτών: με τη σειρά τους ευχαριστούν θερμά όλους αυτούς που στήριξαν, με τον τρόπο τους ο καθένας, ώστε να υλοποιηθεί με απόλυτη επιτυχία  αυτό το αφιέρωμα, καθώς και όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που βοήθησαν στη διάδοση ενός τέτοιου γεγονότος και των διαχρονικών μυνημάτων του.

Και η φωτογραφία  του φόντου της αφίσας: προορίζεται για το εξώφυλλο του υπό έκδοση βιβλίου της Χριστίνας Τζιάλλα με τίτλο «ούι – Τρόπαια ΑποΤρόπαια».

Η φωτογράφιση έγινε, για τον σκοπό αυτό από, τον Στέφανο Παπαζαπραΐδη, ο οποίος υπογράφει την εκτέλεση και τη σκηνοθεσία. Στη φωτογραφία απεικονίζεται η ίδια…

**Το BUSINESS WOMAN, δημοσιοποιώντας οικειοθελώς την εκδήλωση, εκφράζει ταυτόχρονα και το απεριόριστο σεβασμό στην ιερότητα της μνήμης αυτών των γυναικών! Ευχόμαστε από καρδιάς ο Δικαιοκρίτης Θεός, να αναπαύει τις ψυχές τους!!  

Continue Reading

Βιβλία

Happy Choices Journal Ευγνωμοσύνη

Αναρωτιέσαι τι µπορείς να κάνεις
πρακτικά στην καθηµερινότητά σου
για να αισθανθείς πιο όµορφα
;

Ψάχνεις τρόπους και τεχνικές
για να απολαµβάνεις
περισσότερο το παρόν σου
;

Πιάνεις τον εαυτό σου να θεωρείς
δεδοµένα κάποια πράγµατα;

Θέλεις να διεκδικήσεις περισσότερα
αλλά φοβάσαι µήπως φανείς αγνώµων
;




Η συγγραφέας Χριστίνα Πίκουλα και οι Εκδόσεις Μύρτος δηµιούργησαν για εσένα  το Happy Choices Journal «Ευγνωµοσύνη», το οποίο υπόσχεται να σε βοηθήσει να  βελτιώσεις την ποιότητα της ζωής σου εξασκώντας την τέχνη της ευγνωµοσύνης µέσα  

σε 90 µόνο ηµέρες. Απαντώντας καθηµερινές ερωτήσεις σε βοηθάει να εξασκηθείς  στην ευγνωµοσύνη, να αποκτήσεις µεγαλύτερη συνειδητότητα αφιερώνοντας χρόνο σε όσα ήδη διαθέτεις και όχι σε όσα πιστεύεις ότι σου λείπουν. 

Η πρακτική της ευγνωµοσύνης είναι ο καλύτερος τρόπος για να µειώσουµε αισθητά τα  επίπεδα του στρες που βιώνουµε στην καθηµερινότητά µας εξαιτίας της λανθασµένης  µας εστίασης. Μαθαίνουµε να εστιάζουµε σε αυτά που µας κάνουν καλό σήµερα και  επιτρέπουµε στην ευγνωµοσύνη να µας τροφοδοτήσει µε τα ευεργετικά της οφέλη. 

Εάν παρατηρείς ότι οι µέρες σου δεν έχουν νόηµα, αισθάνεσαι ότι δεν έχεις καλή  διάθεση, ότι όλα είναι µάταια και δεν έχεις κανένα κίνητρο, το Happy Choices  Journal «Ευγνωµοσύνη» είναι εδώ για να σε βοηθήσει να δεις τη ζωή µε άλλα µάτια  και µε την καρδιά γεµάτη αγάπη όλα φαίνονται διαφορετικά. 

Θέλεις µια καλύτερη ζωή; Μπορείς να την έχεις, αρκεί να βάλεις την ευγνωµοσύνη στη ζωή σου από εδώ και πέρα. 

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Μύρτος» σε όλα τα βιβλιοπωλεία Πληροφορίες στο τηλ. 210-8028828, [email protected], www.myrtosbooks.gr

Continue Reading

Τέχνη πολιτισμός

Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Αμοργού/Project Home

Στο AmorgosFilmFestival που λαμβάνει χώρα στην Αμοργό στις 4 Νοεμβρίου έως τις 9 Νοεμβρίου στο Aegialis HotelandSpa, πιστεύουμε ότι τα Φεστιβάλ Τέχνης και Πολιτισμού, είναι ζωντανοί οργανισμοί. Απευθύνονται σε όλους και ανήκουν σε  όλους. Μικρούς, μεγαλύτερους, καλλιτέχνες και μη.

Έτσι λοιπόν εμπλουτίζουμε τα δρώμενα, έχοντας φιλοδοξία και όραμα την «συμμετοχή» όλων στο φεστιβάλ μας, ξεκινώντας από την τοπική κοινωνία της Αμοργού,των Κυκλάδων, της Ελλάδας, του κόσμου. Η «συμμετοχή» μπορεί, όπως είναι προφανές, να επιτευχθεί με πολλούς τρόπους. Με ιδέες, που δίνουν την δυνατότητα της έκφρασης διαδικτυακά ή δια ζώσης. Έτσι απλά, με την απάντηση μιας ερώτησης.

Το «Home» ή «Σπίτι» είναι μια τέτοια δυνατότητα:

Ποιός είναι ο καταλληλότερος για να μας πει, 

τι είναι «Σπίτι»;

Ποιός είναι ο καταλληλότερος για να μας πει,

που είναι το «Σπίτι» του;

Αυτός που έχει έναν ουρανοξύστη στην Ν. Υόρκη 

ή ένας άστεγος;

Ένας βεδουϊνος ή ένα αποδημητικό πουλί;

Μια φυλακή ή μια αγκαλιά;

Ένα καταφύγιο ή μια φωλιά;

1. Τι σημαίνει “home” για σένα;

2. Που είναι το δικό σου «σπίτι»;

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Δεν σου ζητάμε διεύθυνση…

Άσε την καρδιά να απαντήσει..

Πως να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο 

Βήμα 1. Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να ανοίξετε το ερωτηματολόγιο:
Σύνδεσμος:https://amorgosfilmfestival.com/homeproject

Βήμα 2.Μόλις ολοκληρωθεί η φόρτωση της σελίδας πατήστε το κουμπί “Ξεκινήστε” για να συμπληρώσετε το σύντομο ερωτηματολόγιο μας. Θα πάρει λιγότερο από λεπτό, σας το υποσχόμαστε.

Continue Reading

Trending