Connect with us

Lifestyle

Εκδήλωση Who is Who International Awards 2022

Με την Νίκη και τον Θρίαμβο στα χέρια τους, οι επίλεκτες νικήτριες και οι επίλεκτοι νικητές των Who is Who International Awards έφυγαν από την φαντασμαγορική τοποθεσία της λίμνης της Βουλιαγμένης με μια λάμψη στα μάτια. Ο χαρακτήρας και το έργο τους θα μείνουν στο μυαλό των επισκεπτών για τα επόμενα χρόνια.

Η βραδιά ήταν αρκετά φαντασμαγορική καθώς το δροσερό φθινοπωρινό αεράκι παρέσυρε τους καλεσμένους μέσα στον χώρο της Λίμνης Βουλιαγμένης μετά την καθιερωμένη φωτογραφία μπροστά στον τοίχο με τις σφραγίδες των χορηγών μας. Ο Πρόεδρος Who is Who International Awards, κ. Δημήτριος Γκόρης και η Αντιπρόεδρος, κα Βίκυ Παπαγεωργοπούλου, καλωσόρισαν τους καλεσμένους.

Στο κόκκινο χαλί που στρώθηκε παρέλασαν εκτός των βραβευθέντων ισχυρές εγχώριες και διεθνείς προσωπικότητες του καλλιτεχνικού, επιχειρηματικού και πολιτικού χώρου, όπως Σταύρος Ξαρχάκος με την σύζυγό του Ηρώ Σαΐα, o Πρόεδρος του Πολεμικού Μουσείου Αναστάσιος Λιάσκος, Υφυπουργός Δικαιοσύνης Γεώργιος Κότσιρας, η γενική γραμματέας Βιομηχανίας Θέμις Ευτυχίδου, Βουλευτής Χαλκιδικής Απόστολος Πάνας, πολιτικός Φώτης Καρύδας, Ταμίλα Κουλίεβα, Γεωργία Σιακαβάρα, Κώστας Σόμμερ με τη σύζυγό του Βαλεντίνη Σόμμερ, Μάιρα Βαγιωνή, Γεώργιος Καραχάλιος με τη σύζυγό του Ελένη Βρανάκη, Βασίλης Σαβράμης με την σύζυγό του Αλεξία, Αλίς Δικαίου με τις κόρες της Αλεξία και Χριστίνα, Μπούμπου Μπαρμπαλιά, Αθηνά Μαρκομιχελάκη, Αγαπηνή, Βαρδιντή. Πρόεδροι μεγάλων Ομάδων και Οργανισμών καθώς και πολλών άλλων.

Ισχυρά τηλεοπτικά κανάλια όπως ο ΑΝΤ1, ΣΚΑΙ, ALPHA & OPEN TV κάλυψαν την εκδήλωση.

Περνώντας μέσα από τις πύλες, το υπέροχο κρασί του μπαρ ήταν πλήρως εξοπλισμένο από το Blue Sapphire και το Mamos  προσκαλώντας τους καλεσμένους να μιλήσουν και να πιουν ένα ελαφρύ ποτό.

Ανάμεσα στους καλεσμένους αναγνωρίσαμε μεγάλες προσωπικότητες από την αθηναϊκή κοινωνία creme de la creme.

Τα υπέροχα σοκολατάκια του Ευάγγελου Χασιώτη, οι τσάντες δώρου από τη Zartaux Dermacosmetics και το La Vie En Rose της Δήμητρας Κατσαφάδου υποδέχθηκαν τους καλεσμένους στις θέσεις τους. Ενώ παρακολουθούσαμε πώς οι οικοδεσπότες μας, Μαρία Νικόλτσιου και Σωτήρης Πολύζος χόρεψαν με τους διαλόγους τους στη σκηνή τους, απολαμβάναμε τα ωραία εδέσματα και τα κρασιά του οινοποιείου Μπαραφάκα.

Μια ξεχωριστή πινελιά από μουσικούς χτύπους έφερε η Φωτεινή Δάρρα με τη συνοδεία στο πιάνο από τον Γιώργο Παπαχριστούδη.

Οι παρευρισκόμενες και παρευρισκόμενοι θαύμασαν τις νικήτριες και τους νικητές: :  

Princess Maja von Hohenzollern: World Woman Leader of Palatial Design & Animal Rights

Panagopoulou Katerina: World Woman Leader of Moral Solidarity & Altruism

Katerina Delidimou: World Woman Leader of Quality Paper Products of High Added Value

Mimi Denissi: World Woman Leader of Greek 7th Art & Theater

Penny Grivea: World Woman Leader in Growing Global Brands

Dimitra Katsafadou: World Woman Leader of Chemistry and Innovative Cosmetology

Simona Mancinelli: World Woman Leader of Glocal Management with Values

Vasiliki Nasi:World Woman Leader of Quality Transports & Logistics

Christina Tetradi: World Woman Leader of Hospitality & Tourism

Gina Senduka: World Woman Leader of Advanced Design

Sandy     Zartaloudi: World Woman Leader of Αesthetic Innovations

HRH Prince Nereides Antonio Giamundo de Bourbon    Antonio Giamundo:     World Eminent Man in Global Diplomacy & Finance

HE Sir Dr. Ian Peter Anderson: World Eminent Man of Global Banking & Human Rights

Dr. Krajnc Milan: World Eminent Man in Economic Leadership Models

Dr. Singh Navdeep: World Eminent Man of Universality of the Humanity

Dr.John Anastasatos: World Eminent Man of Aesthetic Plastic Surgery

Nikos Chalkiadakis: World Eminent Man of Greek Authentic Hospitality

Nikos Chatzinikolaou: World Eminent Man of Aletheia & Logos

Andreas Christodoulides: World Eminent Man of Sophisticated Aviation

Yannos Gramatidis: World Eminent Man of Visions of Empowering Society

Dimitrios Mattheou: World Eminent Man of Innovative Ship Management

George Sakellaris: World Eminent Man of Global Vision in Renewable Energy

Socratis Theodosiou: World Eminent Man of Global Shipping

Λόγω της κατάστασης του Covid και των έκτακτων επαγγελματικών ταξιδιών, κάποιοι από τους νικητές μας παρευρέθηκαν μέσω εκπροσώπων:

Γιώργος Σακελλάρης τον οποίο εκπροσώπησε ο CEO σύμβουλος της Ameresco κ. Παναγιώτης Πήτερ Κόντης.

Ο Σωκράτης Θεοδοσίου που εκπροσωπήθηκε από τον Γιώργο Ζερβό, Διευθύνοντα Σύμβουλο στην M.M.C.Group Holding S.A.L.

Γιάνος Γραμματίδης ο οποίος εκπροσωπήθηκε από τον κ. Αντώνη Βερτούδο τον Marketing Head της Δικηγορικής Εταιρείας Bahas, Gramatidis & Partners.

Σάντυ Ζαρταλούδη από την αντιπρόεδρό μας Βίκυ Παπαγεωργοπούλου

Μας έκοψε την ανάσα το  πώς η Αυτού Βασιλική Υψηλότητα Πρίγκιπας Nereides Giamundo de Bourbon μίλησε τόσο εύγλωττα στα ελληνικά και έδωσε τέτοια βαρύτητα στο μήνυμά του.

Τα εγκάρδια λόγια του Sir Dr. Ian Peter Anderson για την αείμνηστη βασίλισσα Ελισάβετ I μας άγγιξαν όλους.

Το κουράγιο της πριγκίπισσας Μάγια που είναι πάντα πρόθυμη να δώσει έναν αγώνα για την προστασία των ζώων.

Και πώς η Ελλάδα ήταν ο τόπος έμπνευσης για τον Δρ Krajnc να γράψει τα σαράντα βιβλία του. Η διεθνής γεύση των βραβείων ήταν γλυκιά αλλά αξέχαστη σαν ένα κρασί παλιάς ποιότητας.

Ευχαριστούμε θερμά τους χορηγούς μας που έκαναν πραγματικότητα τη φαντασμαγορική βραδιά των Who is Who International Awards 2022:

ΑΙΓΙΔΕΣ: Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Υπουργείο Τουρισμού και Περιφέρεια Αττικής

STRATEGIC PARTNER: BRITISHPEDIA

ΜΕΓΑΣ ΔΩΡΗΤΗΣ: ZARTAUX Dermacosmetics

ΧΡΥΣΟΣ ΔΩΡΗΤΗΣ:  ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ

ΑΣΗΜΕΝΙΟΣ ΔΩΡΗΤΗΣ : HARLAS

ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ: BEYOND FRONTIERS, NOS INSURANCE SERVICES, VGROUP

ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΔΩΡΗΤΕS: BOMBAY GIN, ARCADIA SHIPMANAMGEMENT, ΓΡΑΜΜΑΤΙΔΗΣ ΜΠΑΧΑΣ, ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ, VALIDUS, LIONS CLUB, ΜΠΑΡΑΦΑΚΑΣ ΚΡΑΣΙΑ,  GIANNETOS and ART THESSALONIKI

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ: NAFTOMAR, MCDONALDS, ERGOTEM, SOFTEX, VLASSI HOLEVA, IRENE DOURA ACADEMY, ANGELIS FILM, KITRINAKIS Studios, ALICE, FREDDY MAKE UP, ILIAS & STAFF

ΔΩΡΗΤΗΣ: ΜΑΜΟΣ

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: DPA, HUFFPOST, BUSINESSWOMAN, NEWGREEK TV, HELLENIC MEDIA GROUP, MORAL MODA, ΛΟΙΠΟΝ & ΕΓΩ, INDICATOR

Ένα τεράστιο ευχαριστώ πηγαίνει στην ομάδα των εθελοντών μας που υποστηρίζουν το έργο του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού Who is Who International Awards:

Οι παρουσιαστές Μαρία Νικόλτσιου και Σωτήρης Πολύζος που παρέστησαν τη βραδιά επί σκηνής.

Ο Θάνος Αγγέλης που σκηνοθέτησε όλη τη βραδιά μαζί με την υποδιευθύντρια του Έλενα Αγγελοπούλου.

Η Ειρήνη Ντούρα Καββαδία που έκανε τη μετάφραση επί τόπου για τους καλεσμένους μας στο ειδικό περίπτερο.

Η βραδιά έκλεισε με πάρτι. Όλοι θαυμάσαμε τις χορευτικές δεξιότητες του Δρ. Krajnc, ο οποίος στην πραγματικότητα ενσάρκωνε ότι η ζωή πρέπει να αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα, αλλά ιδιότροπες πινελιές για να τη ζεις στο έπακρο.

Μόδα

Κινηματογραφική Μόδα

Audrey Hepburn: Το κορίτσι με τα 1000 πρόσωπα παραμένει ακόμη κομψή και διαχρονική έμπνευση

Το little black dress, τα μαργαριτάρια, τα υπερμεγέθη γυαλιά ηλίου και η μακριά τσιγαροθήκη της Audrey Hepburn έχουν γράψει την δική τους ιστορία.

Το Breakfast at Tiffany’s – η ταινία που βασίζεται στη νουβέλα του Truman Capote του 1958 – έχει γίνει πιο διάσημη για την οπτική της, τα σημαίνοντα της κομψής και μοντέρνας θηλυκότητας της Νέας Υόρκης, παρά για την πραγματική της ιστορία ή τους χαρακτήρες της.

Μια αμερικανική ρομαντική κωμωδία με πρωταγωνίστρια τη Βρετανίδα ηθοποιό Audrey Hepburn, μια εκκεντρική κοπέλα στη Νέα Υόρκη της εποχής του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου που έχει δημόσιες σχέσεις με διάσημους ανθρώπους, δημιουργεί προβλήματα, ραγίζει καρδιές, ενώ παράλληλα αρχίζει να ερωτεύεται έναν συγγραφέα με ανήσυχο πνεύμα. Η ταινία Truman Capote του 1958, ήταν υποψήφια για πέντε Όσκαρ και κέρδισε δύο, ενώ με τη μουσική, συμπεριλαμβανομένου του υπέροχου “Moon River”, ήταν υποψήφια για έξη Βραβεία και κέρδισε πέντε Γκράμι.

Η ταινία έμεινε στην ιστορία όχι τόσο για την ιδιαίτερη πλοκή ή τους χαρακτήρες της ταινίας, αλλά για την προβολή του fashion icon της μοναδικής κομψότητας, ρομαντικής και παράλληλα μοντέρνας θηλυκότητας της δεκαετίας του 60 στη Νέα Υόρκη. Το θρυλικό «little black dress» σχεδιάστηκε για την ιδιαίτερη και ξεχωριστή προσωπικότητά της Audrey από τον κορυφαίο Γάλλο Hubert de GivenchyH Audrey χαρακτήρισε τον Givenchy ως τον «καλύτερο της φίλο», ενώ ο ίδιος την αποκαλούσε «αδελφή» του. Το υπέροχο μαύρο φόρεμα αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά ενδύματα του εικοστού αιώνα, ενώ στην ταινία η Audrey το συνδυάζει με ένα ασορτί ζευγάρι γάντια μέχρι τον αγκώνα και ένα μαργαριταρένιο κολιέ που κατασκευάστηκε από το Γάλλο κοσμηματοπώλη Roger Scemama στενό συνεργάτη του Givenchy. Μεγάλα σκούρα γυαλιά ηλίου ολοκλήρωναν το σύνολο. Η εμφάνιση της τότε αποθεώθηκε ως «μοναδικά θηλυκή» και «παριζιάνικη», ενώ η φήμη που απέκτησε το μικρό μαύρο φόρεμα ήταν τόσο μεγάλη που ακόμη και σήμερα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της γυναικείας γκαρνταρόμπας.

Η λάμψη της προσωπικότητας της Hepburn είναι στενά συνδεδεμένη με την ιστορία της μόδας. Τα ρούχα της στην οθόνη αλλά και εκτός θεωρούνται τα πιο διαχρονικά στην ιστορία του 20ου αιώνα. Σκηνές από το Breakfast at Tiffany’s έχουν κοσμήσει χιλιάδες τοίχους δωματίων νεαρών κοριτσιών, ενώ πολλά ρούχα από τις ταινίες της, όπως το μαύρο «polo neck» σήμερα γνωστό ως ζιβάγκο στο Funny Face (1957), θεωρούνται πλέον ο ορισμός του iconic.

Στην ταινία Roman Holiday (1953) η ηθοποιός πρωταγωνιστεί δίπλα στον Gregory Peck και υποδύεται μία πριγκίπισσα που εγκαταλείπει τα καθήκοντα της για να ζήσει υπέροχες στιγμές στη Ρώμη. Η απαράμιλλη κομψότητα της Audrey με μπλούζα και φούστα καμπάνα σφιγμένη ψηλά στη μέση, δημιούργησε μια υπέροχη θηλυκή σιλουέτα που κυριολεκτικά σκλάβωνε την οθόνη.

Παρόλο που Audrey αγαπούσε τις τιάρες συχνά εμφανίζεται με στέκες με φιόγκους, αλλά και απλές λευκές κορδέλες.

Λάτρευε τα μαντήλια τόσο στην οθόνη όσο και στη ζωή για λαμπερές εμφανίσεις. Σε πολλές σκηνές των Funny Face, Breakfast at Tiffany’s και Charade (1963) τα μεταξωτά της μαντήλια συνδυασμένα με δερμάτινα γάντια και γυαλιά ηλίου αναμφισβήτητα κάνουν θραύση!

Μια ακόμη διαχρονική εμφάνιση της Hepburn είναι τα παντελόνια στυλ gingham σε μονόχρωμες μπλε και ροζ αποχρώσεις συνδυασμένα με απλά φλατ παπούτσια. Με αυτήν την εμφάνιση προτιμούσε να φωτογραφίζεται με σκύλους και άλλα ζωάκια όπως το αγαπημένο της ελάφι Pippin.

Αγαπημένα της παπούτσια οι μπαλαρίνες και αναμενόμενο λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη αγάπη της για το χορό και το όνειρο της να γίνει χορεύτρια μπαλέτου.

Στη γαλλική ταινία Two for the Road (1967) πρόσφερε φανταστικές ενδυματολογικές στιγμές. Εδώ η Hepburn ντύνεται με αγαπημένους σχεδιαστές όπως Paco Rabanne και Mary Quant, σε μοναδικές casual εμφανίσεις με κόκκινο τοπ, τζιν και αθλητικά παπούτσια.

Αν και η Hepburn λάτρευε τις ελκυστικές εμφανίσεις με εφαρμοστές μπλούζες που συχνά έδενε στη μέση, παράλληλα λάνσαρε και τα φαρδιά λευκά ανδρικά πουκάμισα.

Η εμφάνιση της Hepburn στα Βραβεία Όσκαρ το 1954, όπου κέρδισε την Α’ Γυναικεία Ερμηνεία, με το λευκό δαντελένιο φόρεμά Givenchy και το παιχνιδιάρικο κοντό της κούρεμα σηματοδότησε τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί για τις επόμενες δεκαετίες.

Η Hepburn παντρεύτηκε το 1954 τον πρώτο της σύζυγο Mel Ferrer με σατέν νυφικό και ψηλό λαιμό, φουσκωτά μανίκια και γάντια μέχρι τον αγκώνα.

Ακολούθησε ο δεύτερος γάμος της το 1969 με τον Ιταλό ψυχίατρο Andrea Dotti όπου φορούσε ροζ μίνι φόρεμα με ψηλό λαιμό, ασορτί μαντίλα και μανίκια με τελείωμα σαν λουλούδια.

Στα τελευταία της χρόνια, η Χέπμπορν εμφανίζεται με παντελόνια σε απλή γραμμή, πουκάμισα και απλά πουλόβερ. Μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας της ταινίας Always το 1989, η Hepburn διοχέτευσε όλη την ενέργειά της ως πρέσβειρα της UNICEF για τα παιδιά που υπέφεραν από ασθένειες και πείνα συγκεντρώνοντας σημαντικά χρηματικά ποσά για την οργάνωση μέχρι το θάνατό της το 1993.

Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος

Instagram: Siachou Christiana

Facebook:  Christiana Siachou

Πηγή: https://www.likewoman.gr/

Continue Reading

Lifestyle

Ένας παιδικός σταθμός προσθέτει εικαστική νότα στην Εθνικής Αμύνης

Μια πολύχρωμη και ευχάριστη έκπληξη υπάρχει στη γειτονιά της Εθνικής Αμύνης, καθώς το Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο & Βρεφονηπιακός Σταθμός “Μέριμνα Παιδιού” δημιούργησε στην εμπρόσθια όψη του τετραόροφου κτιρίου του, μια εντυπωσιακή εικαστική παρέμβαση, που σκοπό έχει να προσθέσει μια φρέσκια οπτική τόσο στην αισθητική του σχολείου όσο και του αστικού χώρου. 

 Η είσοδος του σχολείου βάφτηκε εκ νέου και διακοσμήθηκε με ζωγραφικά σχέδια γεμάτα χρώματα και θετική ενέργεια.

Το βλέμμα τραβά αμέσως η εντυπωσιακή 3D κατασκευή με πολύχρωμα μολύβια, που δεσπόζει στην είσοδο, μετατρέποντας τον χώρο υποδοχής σε ένα «εικαστικό παραμύθι» που προδιαθέτει με τον πιο δημιουργικό τρόπο την καθημερινή άφιξη των παιδιών. Μέσω της συνεχούς τριβής με την τέχνη, τα παιδιά καλλιεργούν τη φαντασία τους και αναπτύσσουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες. Η δράση εντάσσεται στην αδιάκοπη προσπάθεια της “Μέριμνας Παιδιού” να προσφέρει έναν χώρο, ο οποίος συνδυάζει την τέχνη, την εκπαίδευση και την αγάπη για το παιδί. Ελάτε να ανακαλύψετε την πολύχρωμη, ανανεωμένη είσοδο, να γνωρίσετε το σχολείο και γιατί όχι να φωτογραφηθείτε σε αυτό το ιδιαίτερο φόντο!

Continue Reading

Μόδα

Ηθική και Μόδα: Η Μόδα Μπορεί να Συμβάλει στη Φτώχεια;

Η μόδα μπορεί να συμβάλει στη φτώχεια, αλλά είναι επίσης μια ισχυρή δύναμη που μπορεί να βοηθήσει τον κόσμο να βγει από τη φτώχεια.

Είναι γνωστό ότι οι πολυεθνικές εταιρείες ρούχων συχνά εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους για να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους. Πρόσφατο άρθρο από το International Law and Policy Brief αποκαλύπτει ότι από περίπου 75 εκατομμύρια εργαζόμενους σε πολυεθνικές παγκοσμίως, λιγότερο από το 2% κερδίζουν ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης σε ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.

Πολλές χώρες που υποφέρουν από φτώχεια βασίζονται στην παραγωγή μόδας για να διατηρήσουν την οικονομία τους. Η μόδα συχνά ενοχοποιείται ως μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες που συμβάλει στη φτώχεια, όμως τα τελευταία χρόνια έχουν οργανωθεί σημαντικά κινήματα και πρωτοβουλίες που στηρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλά και το περιβάλλον μέσα από την μόδα. Τα “ethical fashion brands” στοχεύουν να ενδυναμώσουν τους εργαζόμενους, δίνοντας έμφαση στις γυναίκες και δίνοντας τους την ευκαιρία για πιο δίκαιους μισθούς. Πολλοί καταναλωτές υποστηρίζουν αυτές τις επωνυμίες στηρίζοντας παράλληλα την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και την βιώσιμη ανάπτυξη στον πλανήτη για ένα καλύτερο μέλλον.

Οι παρακάτω μάρκες παράγουν προϊόντα που βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους ανάπτυξης και εξέλιξης σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Η SOKO είναι μια πιστοποιημένη επωνυμία κοσμημάτων που απασχολεί γυναίκες που παράγουν υπέροχες συλλογές για καταναλωτές με συνείδηση. Η εταιρεία έχει στόχο τη μείωση της φτώχειας και της ανισότητας ενώ μέσω μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας συνδέει και προωθεί τα κοσμήματα που κατασκευάζονται από ανεξάρτητες τεχνίτριες. Η πλατφόρμα SOKO τους επιτρέπει να λαμβάνουν παραγγελίες και να πληρώνονται για τα χειροποίητα προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά. Στατιστικά, εργάζονται λιγότερο και κερδίζουν πέντε φορές περισσότερα από εκείνους που απασχολούνται σε μία αντίστοιχη εταιρεία.

Η Nudie Jeans είναι μια σουηδική μάρκα τζιν που ιδρύθηκε το 2001 και παράγει τζιν από 100% οργανικό βαμβάκι. Η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην περιβαλλοντική και κοινωνική βιώσιμη ανάπτυξη μέσω των δωρεάν υπηρεσιών της, της μεταπώλησης μεταχειρισμένων τζιν παντελονιών έχοντας ελάχιστα έξοδα. Από το 2016 ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων έχει καταφέρει να εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης, ενώ από το 2019 συμπεριλαμβάνονται και οι εργαζόμενοι που απασχολούνται στα κλωστήρια, σε μονάδες πλεξίματος και μεταποίησης ρούχων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός συστήματος δίκαιης κατανομής πόρων σε όλη την παραγωγική αλυσίδα της εταιρείας.

Η Akola είναι μια επωνυμία κοσμημάτων που στηρίζει τις γυναίκες της Ουγκάντα. Η εταιρεία απασχολεί ένα μεγάλο αριθμό γυναικών που κατασκευάζουν χειροποίητα το κάθε κομμάτι, ενώ οι εργάτριες μέσω των θέσεων εργασίας και έχοντας δίκαιες αμοιβές απελευθερώνονται από τη φτώχεια και οδηγούνται σε οικονομική ανεξαρτησία. Το brand μέσω πολλών προγραμμάτων κατάρτισης εκπαιδεύει τις γυναίκες σε διάφορες δεξιότητες για να είναι αυτόνομες. Ο αντίκτυπος της Akola φαίνεται από το γεγονός ότι ένα ποσοστό των γυναικών που εργάζονται στην εταιρεία έχουν σπίτι, τα παιδιά τους πηγαίνουν σχολείο ενώ και ένα μικρό ποσοστό των γυναικών έχει ήδη κατακτήσει ηγετικές θέσεις στην κοινότητα.

Mayamiko, Μαλάουι. Η μάρκα ξεκίνησε στο Μαλάουι της Αφρικής, όπου οι τεχνίτες εμπνέονται από την παραδοσιακή αφρικανική τέχνη. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν ακόμη και υφάσματα τοπικής προέλευσης και παρέχουν στον κόσμο όμορφα ρούχα που αποδεικνύουν ότι η βιώσιμη μόδα αυξάνει την ποιότητα, το σχεδιασμό αλλά και τη αξία τέτοιων κομματιών. Μερικές από τις ηθικές υποσχέσεις της Mayamiko απαγορεύουν τη χρήση καταναγκαστικής ή παιδικής εργασίας και διασφαλίζουν ασφαλείς συνθήκες, μισθούς διαβίωσης, λογικές ωράριο εργασίας και γεύματα για τους εργαζόμενους. Η Mayamiko είναι μια μάρκα vegan και είναι αφοσιωμένη στην υπεράσπιση των καλύτερων εργασιακών δικαιωμάτων. Η δημιουργία του Mayamiko Trust εργάζεται για την «προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ισότητας για τις γυναίκες στη Νότια Αφρική».

Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος

Instagram: Siachou Christiana

Facebook:  Christiana Siachou

Πηγή: https://www.likewoman.gr/

Continue Reading

Trending