Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Εμπορικό σήμα…απαραίτητο εργαλείο;

Πολλές φορές στη μακρόχρονη πορεία μια επιχείρησης αποδεικνύεται ότι
σημαντικό κεφάλαιο αυτής αποτελεί και το σήμα της. Λανθασμένα θεωρείται
από πολλούς ότι το σήμα μιας επιχείρησης είναι η επωνυμία ή ο διακριτικός
της τίτλος. Αρκετές φορές βέβαια, μπορεί το σήμα μιας επιχείρησης να
ταυτίζεται με την επωνυμία ή το διακριτικό της τίτλο, αλλά πολλές φορές
μπορεί αυτό να διαφέρει. Λανθασμένα επίσης θεωρούν οι περισσότεροι
επιχειρηματίες ότι κατοχυρώνοντας την επωνυμία ή το διακριτικό τίτλο της
επιχείρησής τους στο οικείο Επιμελητήριο έχουν κατοχυρώσει και το σήμα
της. Σήμα είναι κάθε απεικόνιση ή λέξη ή συνδυασμός των δύο που μπορεί να
διακρίνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης από εκείνα άλλων
επιχειρήσεων. Είναι δηλαδή το σήμα άρρηκτα συνδεδεμένο με το προϊόν που
διακινείται ή την υπηρεσία που παρέχεται στην αγορά.

Ειδικά σήμερα με την πληθώρα των καταναλωτικών αγαθών που παράγουν οι
βιομηχανίες και οι βιοτεχνίες, καθώς και με την προσφορά των πολυάριθμων
υπηρεσιών που παρέχουν οι ποικίλες επιχειρήσεις, καθίσταται αναγκαία η
διάκριση των προϊόντων ή υπηρεσιών που αυτές προσφέρουν κι αυτό
διασφαλίζεται μόνο με τα σήματα.

Έτσι το σήμα αποβαίνει ένα εργαλείο, πολύ σημαντικό στα χέρια του
επιχειρηματία και του εμπόρου, για να διεγείρει την προσοχή του καταναλωτή
στο προϊόν που του προσφέρει και συνακόλουθα να διακριθεί στην αγορά και
να την κατακτήσει, αποκτώντας νέους πελάτες και συγκρατώντας παλιούς. Ως
φορέας εμπορικής αξίας το σήμα δημιουργεί έναν ισχυρό δεσμό με το προϊόν ή
την υπηρεσία που διακρίνει, επιβοηθώντας τον επιχειρηματία – φορέα του να
αναπτύξει τη δραστηριότητά του και να ανταγωνιστεί τις ομοειδείς
επιχειρήσεις. Αυτή τη δυναμική που έχει το εμπορικό σήμα, αποτελώντας
θεμέλιο του ανταγωνισμού στην οικονομία της αγοράς, η ελληνίδα
επιχειρηματίας οφείλει να τη γνωρίσει και να την εκμεταλλευθεί στο έπακρον
όχι μόνο σε εθνικό, αλλά και σε κοινοτικό και σε διεθνές επίπεδο.

Κατ’ αρχάς με το «στήσιμο» της επιχείρησης, η κατοχύρωση του σήματός της
πρέπει να γίνεται σε εθνικό επίπεδο. Η σχετική διοικητική διαδικασία
γίνεται στο Υπουργείο Ανάπτυξης (Γεν. Γραμ. Εμπορίου-Πλατεία
Κάνιγγος-Αθήνα) δια πληρεξουσίου δικηγόρου, ο οποίος θα ενημερώσει τον
πελάτη του για τα σημεία που κατά το νόμο δεν μπορούν να αποτελέσουν σήμα,
όπως π.χ. είναι οι υβριστικές λέξεις, οι δηλωτικές του προϊόντος, της
ποιότητας, της ποσότητας, της αξίας, της γεωγραφικής προέλευσης, οι
κοινόχρηστες λέξεις κ.λ.π., στη συνέχεια θα ελέγξει την ύπαρξη όμοιων ή
παρόμοιων προγενέστερων σημάτων και τελικά θα προβεί στην κατάθεση του
σήματος, το οποίο τελικά θα εγκρίνει ή μη η Διοικητική Επιτροπή Σημάτων
(Δ.Ε.Σ.), που εποπτεύεται από τον Υπουργό Ανάπτυξης.

Το σύστημα κατοχύρωσης εμπορικών σημάτων που ισχύει στη Χώρα μας παρέχει
εγγυήσεις στους δικαιούχους, αφενός γιατί το Υπουργείο Ανάπτυξης προβαίνει
σε αυτεπάγγελτη έρευνα στα προγενέστερα ισχύοντα σήματα, έτσι ώστε να μην
εγκρίνονται όμοια ή παρόμοια με αυτά και αφετέρου γιατί ο νόμος προβλέπει
τη δυνατότητα ελέγχου της ορθότητας των αποφάσεων της Δ.Ε.Σ. από τα
Διοικητικά Δικαστήρια της Αθήνας.

Με την καταχώριση του σήματός του ο επιχειρηματίας μπορεί να εναντιωθεί
αποτελεσματικά σε κάθε τρίτο που προσβάλλει το σήμα του στην αγορά,
προσκομίζοντας στο Δικαστήριο αντίγραφο του σήματός του από τα Βιβλία
Σημάτων που τηρούνται στο Υπουργείο Ανάπτυξης.

Αλλά και όταν ακόμα η δραστηριότητα μια επιχείρησης ξεπεράσει τα ελληνικά
σύνορα, δίνεται η δυνατότητα στους έλληνες επιχειρηματίες καταθέτοντας μια
αίτηση στη Χώρα τους, αποφεύγοντας πολυδάπανες και πολύπλοκες διαδικασίες
με την αναζήτηση πληροφοριών και δικηγόρων για κατοχύρωση των σημάτων τους
στο εξωτερικό, να πετυχαίνουν την καταχώριση αυτών σε κοινοτικό (27 χώρες)
ή διεθνές επίπεδο (78 χώρες).

Δεν είναι τυχαίο ότι τόσο οι χώρες – μέλη του Παγκόσμιου Οργανισμού
Διανοητικής Ιδιοκτησίας (W.I.P.O.), όσο και τα κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής
Ένωσης ίδρυσαν αυτόνομα γραφεία, όπως είναι το Διεθνές και το Κοινοτικό
Γραφείο Σημάτων (ΟΗΙΜ) και επικύρωσαν διεθνείς συνθήκες (Σύμβαση των
Παρισίων, Πρωτόκολλο της Μαδρίτης, ΤLT, και άλλες) για να εξασφαλίσουν ένα
ευέλικτο και αποτελεσματικό  συγχρόνως σύστημα κατοχύρωσης και προστασίας
εμπορικών σημάτων σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό επίπεδο.

Η ελληνίδα επιχειρηματίας μπορεί σήμερα, θεμελιώνοντας και αναπτύσσοντας
την επιχείρησή της,  να επιλέξει το σύστημα κατοχύρωσης  εμπορικών σημάτων
που της ταιριάζει, ανάλογα με την εδαφική εμβέλεια εμπορίας των προϊόντων
ή των υπηρεσιών που προσφέρει, αφήνοντας τα εμπορικά της σήματα να γίνουν
οι καλύτεροι πρεσβευτές των ελληνικών προϊόντων και της ελληνικής
επιχειρηματικότητας.

Της Νότας Γεωργοπούλου

Δικηγόρου-Νομικού

Επιχειρηματικότητα

Σταδιακή ενίσχυση της θέσης των Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών

Για 9η συνεχή χρονιά, η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP πραγματοποίησε δειγματοληπτική έρευνα για τη «Γυναικεία Επιχειρηματικότητα», με εστίαση στη Γυναίκα-Ανώτατο Στέλεχος. Αφορά 37.750 επιχειρήσεις προερχόμενες από όλους τους κλάδους δραστηριότητας, οι οποίες έχουν αντληθεί από τη βάση δεδομένων της ICAP και έχουν διαθέσιμα οικονομικά στοιχεία για τη χρήση 2018. Στο παραπάνω σύνολο (37.750 εταιρείες) περιλαμβάνονται 9.468 εταιρείες οι οποίες διοικούνται από γυναίκες (Διευθύνουσα Σύμβουλος, ή Διαχειρίστρια).

Δήλωση του Νικήτα Κωνσταντέλλου, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ICAP:
«Διευρύνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια το ποσοστό διείσδυσης των γυναικών στις υψηλόβαθμες θέσεις διοίκησης του ελληνικού εταιρικού τομέα, επιβεβαιώνοντας την αυξανόμενη αποδοχή τους στο “τιμόνι” των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, 9.468 εταιρείες που διοικούνται από Γυναίκες – ανώτατα στελέχη καταλαμβάνουν το 25,1% επί συνόλου 37.750 εταιρειών που έχουν δημοσιεύσει οικονομικές καταστάσεις για τη χρήση 2018, μερίδιο αυξημένο σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή μελέτη (24,9%). Αξιοσημείωτο είναι ότι το ποσοστό διείσδυσης των γυναικών στις ανώτερες βαθμίδες διοίκησης ενισχύθηκε κατά 5,5 ποσοστιαίες μονάδες τα τελευταία έξι χρόνια.

H γυναικεία παρουσία στην κορυφή διοίκησης των επιχειρήσεων εντοπίζεται κυρίως σε εταιρείες μικρότερου μεγέθους. Συγκεκριμένα, συναντάμε Γυναίκες – ανώτατα στελέχη στο 26,9% του συνόλου των πολύ μικρών εταιρειών (με κύκλο εργασιών <€2 εκατ.), ενώ στις μεγάλου μεγέθους εταιρείες (>€50 εκατ.) το ποσοστό των εταιρειών που διοικούνται από γυναίκες περιορίζεται σε 10,5%.

Θα πρέπει να τονισθεί το γεγονός ότι οι εταιρείες με Γυναίκες επικεφαλής παρουσιάζουν καλύτερες επιδόσεις κερδοφορίας, σε σύγκριση με το σύνολο των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, το 2018 πέτυχαν περιθώριο μικτού κέρδους 29,0%, έναντι αντίστοιχου δείκτη 25,2% του συνόλου των εταιρειών και περιθώριο καθαρού κέρδους 4,9% έναντι 3,4% για το σύνολο των επιχειρήσεων.

Με βάση τα ευρήματα πρωτογενούς έρευνας σε 1.300 μεγαλύτερες εταιρείες με Γυναίκες επικεφαλής, διαπιστώθηκε ότι αυτές είναι υψηλού μορφωτικού επιπέδου, αφού το 82% κατέχει πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και εξ’ αυτών το 36% κατέχει και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.

Οι Γυναίκες επικεφαλής εργάζονται σκληρά, δεδομένου ότι το 91% εξ αυτών απασχολούνται πέραν του καθιερωμένου ωραρίου, ενώ παράλληλα έχουν αυξημένες οικογενειακές υποχρεώσεις. Επίσης, θεωρούν ότι υπερτερούν των ανδρών συναδέλφων τους στον τομέα της καλύτερης κατανόησης, στις επικοινωνιακές δεξιότητες και στο επίπεδο της διορατικότητας. Δείχνουν επιμονή και εργατικότητα, ενώ θεωρούν απαραίτητη για την πρόσβασή τους στην ανώτερη διοίκηση και επιχειρηματικότητα την προστασία μητρότητας που συνοδεύεται από διευκολύνσεις, όπως η παιδική φύλαξη και η λήψη αδειών ειδικού σκοπού. Η ψηφιακή επιτάχυνση και η εξασφάλιση ρευστότητας αποτελούν τις σημαντικότερες δράσεις, προκειμένου να αντιμετωπίσουν την εξελισσόμενη υγειονομική κρίση, ενώ οι φόβοι και οι ανησυχίες τους σχετίζονται κυρίως με τα έσοδα και την ρευστότητα των επιχειρήσεων που διοικούν. Μάλιστα, αναμένουν απώλειες στον κύκλο εργασιών της εταιρείας της οποίας ηγούνται το 2020, της τάξης του 5%, ενώ δηλώνουν πιο αισιόδοξες για το άμεσο επιχειρηματικό μέλλον και προβλέπουν αξιόλογη αύξηση εσόδων την προσεχή διετία (2021-2022), με μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξεως του 15%.

Τα παραπάνω επιβεβαιώνουν την ικανότητά τους τόσο στη διαχείριση κρίσεων όσο και στην αντιμετώπιση κάθε επιχειρηματικής πρόκλησης και αποτελούν απόδειξη ότι οι Γυναίκες θα πρέπει να καταλαμβάνουν περίοπτη θέση στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.»

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

ELEVATE GREECE «Εθνικό Μητρώο Νεοφυών Επιχειρήσεων»

Το Elevate Greece αποτελεί το project υλοποίησης του Εθνικού Μητρώου Νεοφυών (Start up) Επιχειρήσεων της  χώρας μας. Η Πλατφόρμα θα αποτελέσει την Πύλη εισόδου του οικοσυστήματος Καινοτομίας  και στοχεύει στην χαρτογράφηση, καταγραφή και αναγνώριση των Επιχειρήσεων αυτών , οι οποίες θα συναντούν καθορισμένα κριτήρια. Με τον τρόπο αυτό θα προωθείται η μεταξύ τους δικτύωση και συγχρόνως η δυνατότητα τους να γίνουν γνωστές και αναδειχθούν σε διεθνές επίπεδο.

 Καθώς θα καταγράφεται η πορεία τους στην βάση των κρίσιμων δεικτών, οι Νεοφυείς Επιχειρήσεις της χώρας μας θα είναι πόλος έλξης  για επενδυτική χρηματοδότηση στην Ελλάδα και το Εξωτερικό ( Funds, Τράπεζες, Επενδυτικούς Αγγέλους κλπ.). Παράλληλα θα έχουν  την δυνατότητα συμμετοχής  σε φορείς ή Οργανισμούς που θα έχουν ενδιαφέρον για το αντικείμενό τους και την πρόσβαση σε βραβεία και άλλα οφέλη όπως π.χ. χορηγίες και την υποστήριξη τους γενικώς στην δραστηριότητα τους, την έρευνα και την ανάπτυξη του καινοτόμου αντικειμένου τους αλλά καθώς και τις θέσεις εργασίας.

Οι τομείς προτεραιότητας  είναι η Αγρο-διατροφή, Οι Βιοεπιστήμες  η Υγεία και τα Φάρμακα, Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας, η Ενέργεια, Το Περιβάλλον και η Βιώσιμη Ανάπτυξη- Κλιματική Αλλαγή, Οι Μεταφορές και η εφοδιαστική αλυσίδα( Logistics), Τα Υλικά και οι Κατασκευές και Ο Πολιτισμός -Τουρισμός με τις  συναφείς Βιομηχανίες.

Όλο το εγχείρημα είναι κάτω από την σκέπη του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας. Επικεφαλής και υπεύθυνος του project έχει τεθεί ο Υφυπουργός Χρίστος Δήμας  ενώ το όλο θέμα απολαμβάνει το αμέριστο ενδιαφέρον του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Η παρουσίαση του  Elevate Greece και η κήρυξη της επίσημης έναρξή του, πραγματοποιήθηκε σε φορείς και δημοσιογράφους , στις 13 Οκτωβρίου 2020 στον χώρο του  «Σχολείου» της οδού Πειραιώς 52 στον Πειραιά, παρουσία του Πρωθυπουργού της χώρας μας .

(για το www. Businesswoman.gr Μαριάννα Τσουλιά   Crisis management, Consultant).

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

To Επιμελητήριο Μαγνησίας και το Womanitee στο πλευρό των γυναικών του επιχειρείν που πλήττονται από τον Covid-19 στις Β.Σποράδες

Με μεγάλο ενθουσιασμό οι γυναίκες επιχειρηματίες των Βορείων Σποράδων ανταποκρίθηκαν στην πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Μαγνησίας να διοργανώσει σε συνεργασία με την APSON CSR επιχειρηματικό διήμερο στις Βόρειες Σποράδες με στόχο την εφαρμογή της εργαλειοθήθηκης “Womanitee Toolkit” και την ανάπτυξη της νησιώτικης οικονομίας μέσα από την ενδυνάμωση των γυναικών που επιχειρούν ή επιθυμούν να επιχειρήσουν στην περιοχή.

Εντυπωσιακή ήταν η συμμετοχή επιχειρηματιών της Σκιάθου και της Σκοπέλου στην ευρεία συνάντηση του επιχειρείν στις Βόρειες Σποράδες, το Σάββατο 10 και την Κυριακή 11 Οκτωβρίου στη Σκιάθο, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Πολιτιστικού Κέ́ντρου «Μπούρτζι» αλλά και η δυναμική τους παρουσία στα webinars που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της δράσης μέσω διαδικτύου καθώς λόγω των μέτρων προστασίας από τον Covid-19 οι θέσεις εντός της αιθούσης δεν θα μπορούσαν να καλύψουν τις ανάγκες που προέκυψαν από την εκδήλωση ενδιαφέροντος για ένα διήμερο δράσεων με επίκεντρο την γυναίκα που επιχειρεί σήμερα στην Ελλάδα. 

Απευθυνόμενος στις γυναίκες του επιχειρείν αλλά και στους εκπροσώπους των τοπικών φορέων που αγκάλιασαν αυτή την πρωτοβουλία, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, Αριστοτέλης Μπασδάνης, εξήρε την σημασία της διοργάνωσης δράσης για την ενδυνάμωση του γυναικείου επιχειρείν στις Βόρειες Σποράδες στην καρδιά του δεύτερου κύματος της πανδημικής κρίσης, δηλώντας χαρακτηριστικά: “Σήμερα, παρότι βιώνουμε πρωτόγνωρες συνθήκες, οι γυναίκες του επιχειρείν δεν το βάζουν κάτω και δηλώνουν παρούσες σε αυτή την πρωτοβουλία για την επιχειρηματικότητα στη νησιωτική Ελλάδα. Βάσει στοιχείων πρόσφατων μελετών και ερευνών είναι εμφανές ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια για την περαιτέρω ανάπτυξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας και την είσοδο των γυναικών σε υψηλές διοικητικές θέσεις των επιχειρήσεων της χώρας μας. Βασικό χαρακτηριστικό της γυναικείας παρουσίας στο τιμόνι των επιχειρήσεων είναι ότι αυτή εντοπίζεται κυρίως σε μικρές επιχειρήσεις και εταιρείες, οι περισσότερες από τις οποίες ανήκουν στον τομέα του τουρισμού. Παράλληλα, η μεγαλύτερη δραστηριότητα των γυναικών εντοπίζεται στη νησιωτική Ελλάδα. Γεγονός είναι ότι στις τουριστικές περιοχές ανθεί περισσότερο η γυναικεία επιχειρηματικότητα. Στην περίπτωση που αυτή εξειδικευτεί μπορεί να αποτελέσει κινητήριο δύναμη για την οικονομική ανάπτυξη του νησιωτικού συμπλέγματος, σε μια περίοδο που η κοινωνία και η οικονομία εν γένει δοκιμάζεται σε όλα τα επίπεδα”.  

Το επιχειρηματικό διήμερο διεξήχθη υπό την αιγίδα του ΕΟΑΕΝ και υποστηρίχτηκε από τον δήμο Σκιάθου, τον δήμο Σκοπέλου, τον Εμπορικό και Επαγγελματικό Σύλλογο Σκιάθου, την Ένωση των Ξενοδόχων Σκιάθου και το Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Σκιάθου. Όλες οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν με τη συμμετοχή του Womanitee, του δικτύου υποστήριξης των γυναικών του επιχειρείν που τελεί υπό την αιγίδα της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος και του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Όσο καλές ιδέες και εάν υπάρχουν χρειάζονται άνθρωποι με όραμα και διάθεση να τις υλοποιήσουν. Αυτό σημαίνει ότι είναι σπουδαίο αυτό που γίνεται εδώ στη Σκιάθο έπειτα από την κινητοποίηση του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, του Δήμου Σκιάθου, της Ένωσης Ξενοδόχων και όλων των τοπικών φορέων του νησιού, σε πρωτοφανή για όλους μας δεδομένα, με κοινό στόχο να πάμε την γυναικεία επιχειρηματικότητα ένα βήμα μπροστά. Στόχος του Womanitee είναι να χτίσουν οι γυναίκες που επιχειρούν ή επιθυμούν να επιχειρήσουν, γέφυρες επιχειρηματικότητας και το Womanitee ToolKit, μια δέσμη εργαλείων προσαρμοσμένων στις ανάγκες κάθε επιχειρηματία σήμερα, να γίνει ο πιο πιστός τους συνεργάτης», δηλώνει η ιδρύτρια & πρόεδρος της APSON CSR και επικεφαλής του Womanitee, δρ Αναστασία Ψωμιάδη

Συντονιστής της πρωτοβουλίας από την πλευρά των Σποράδων, μέλος των ΔΣ του Επιμελητηρίου Μαγνησίας και του Επιμελητηριακού Ομίλου Ανάπτυξης Ελληνικών Νησιών, ο Αθανάσιος Ε. Ζλατούδης, επισήμανε τη σημαντικότητα της πρωτοβουλίας του Επιμελητηρίου Μαγνησίας: “Η μετά Covid εποχή είναι εδώ και δεν θα πρέπει να την βλέπουμε μόνο σαν εμπόδιο αλλά θα πρέπει να προσαρμοστούμε, όπως έκανε η ανθρωπότητα σε κάθε περίπτωση που αντιμετώπισε εξίσου σημαντικές δυσκολίες, και να δούμε ποιες ευκαιρίες μπορούμε να έχουμε μέσα σε αυτή τη συνθήκη ώστε να τις αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο τρόπο. Η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας είναι το Νο1 εργαλείο για να μπει δυναμικά όλος ο κόσμος της νησιωτικής οικονομίας στον χάρτη της Ευρωπαϊκής και Παγκόσμιας Οικονομίας και σίγουρα, η καρδιά αυτού είναι η γυναικεία επιχειρηματικότητα”.   

Στο πλαίσιο της δράσης εφαρμόστηκαν προγράμματα εκπαίδευσης, Workshops, Female Business Breakfast, Round Table και Webinars, με κορύφωση την ατομική συμβουλευτική που σε συνδυασμό με το σύνολο εργασιών του διημέρου προκάλεσε στις γυναίκες του επιχειρείν στις Βόρειες Σποράδες την έντονη επιθυμία η πρωτοβουλία που ξεκίνησε από την Σκιάθο να έχει συνέχεια με ανάλογες δράσεις που θα δρομολογούν άμεσα. 

* Τηρήθηκαν όλα τα προληπτικά μέτρα προστασίας που προτείνονται από την Ελληνική Κυβέρνηση, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η επιδημία του Covid-19.

ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΗΜΕΡΟΥ

10& 11 Οκτωβρίου 2020 Σκιάθος

Brainstorming workshop: Μετά τη σύντομη παρουσίαση του Womanitee, υπό την καθοδήγηση της επικεφαλής του Womanitee, εξειδικευμένης business coach στη γυναικεία επιχειρηματικότητα δρ Αναστασίας Ψωμιάδη και της Content Manager του Womanitee, Κατερίνας Ιωακείμ (CEO & Founder MarkEdit, Coverstory.gr), οι γυναίκες του νησιού μοιράστηκαν τις ανησυχίες τους, τη δράση τους, τις επιθυμίες τους για το νησί και τα σχέδιά τους για το μέλλον. 

Workshop “Time Mamagement” από την Βίκυ Πυλαρινού, CFO & Business Coach: 

Επαναξιολογήθηκε η έννοια του χρόνου, χρησιμοποιήθηκαν οι κατάλληλες τεχνικές και τα ανάλογα εργαλεία με σκοπό την αξιοποίηση του χρόνου και την ορθή διαχείριση αυτού. Η διαχείριση του χρόνου είναι μία από τις βασικές ικανότητες που απαιτείται να καλλιεργήσουμε για να έχουμε επαγγελματική και προσωπική επιτυχία. 

Webminar «Ο γυναικείος τρόπος για επιτυχημένες διαπραγματεύσεις – τεχνικές και δεξιότητες» με εισηγήτρια την Βίκυ Αθανάσσoγλου – Δικηγόρο Αθηνών-  Dusseldorf Γερμανίας με εξειδίκευση στο International Business Law. Πιστοποιημένη Διαμεσολαβήτρια Διαιτητής ΕΒΕΑ.    

Στρογγυλή τράπεζα*: Εκρόσωποι φορέων των Β. Σποράδων και μέλη του Advisory Board του Womanitee τοπoθετήθηκαν για τη νησιώτικη επιχειρηματικότητα, υπό την αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης και επενδύσεων . 

Female Business Breakfast και Ατομική Συμβουλευτική: 30λεπτες συναντήσεις με τη business coach του Womanitee.

Workshop Διαχείρισης άγχους: «Αναγνώριση & Αντιμετώπιση πιεστικών καταστάσεων».

Webminar: «Συμβουλές για την ίδρυση χώρου εστίασης» με εισηγήτρια την Αλεξία Κουτρουλιά, Ιδιοκτήτρια και Γενική Διευθύντρια PALMIE BISTRO.

Digital Ατομική συμβουλευτική: Mετά τη λήξη των δράσεων, το Womanitee προσφέρει σε κάθε γυναίκα επιχειρηματία των Βορείων Σποράδων ατομική συμβουλευτική μέσω digital, κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

*Θα ακολουθήσει ξεχωριστό δελτίο Τύπου για τις τοποθετήσεις και τα συμπεράσματα της Στρογγυλής Τράπεζας.

Continue Reading

Trending