Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Επενδυτικές ευκαιρίες σε startups στο Demo Day του OK!Thess

Αριθμός ρεκόρ συμμετοχών και συναντήσεων στο Demo Day με έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για νεοφυείς επιχειρήσεις!

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 5o Demo Day που διοργάνωσε το OK!Thess, ο επιταχυντής νεοφυών επιχειρήσεων που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία τoυ Δήμου Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια της 84ης ΔΕΘ.

Τα Demo Days είναι ειδικά events που διοργανώνονται από το OK!Thess για να επιτρέψουν τη δικτύωση μεταξύ νεοφυών επιχειρήσεων και επενδυτών κεφαλαίων επιχειρηματικού ρίσκου από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Το 5ο Demo Day, διοργανώθηκε στο πλαίσιο του Digital Greece, μιας πρωτοβουλίας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της ΔΕΘ – Helexpo, η οποία υλοποιείται από την Industry Disruptors / Game Changers. Στην πρωτοβουλία αυτή, συμμετέχει το OK!Thess καθώς και άλλες δομές υποστήριξης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα και φορείς χρηματοδότησης από όλη την χώρα.

Στο μεγαλύτερο γεγονός δικτύωσης startup και επενδυτών στην Ελλάδα σημειώθηκαν περισσότερες από 150 κλειστές συναντήσεις.  Επενδυτικά σχήματα (Venture Capital funds) και επιχειρηματικοί άγγελοι έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τις startups που συμμετείχαν στο Demo Day, με αποτέλεσμα να έχουν ήδη δρομολογηθεί περαιτέρω συζητήσεις.

Στο 5o Demo Day του OK!Thess καταγράφηκε αριθμός ρεκόρ στις συμμετοχές των startups. Ο επιταχυντής νεοφυών επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης δέχτηκε 79 αιτήσεις σημειώνοντας αύξηση 60% σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση. Οι ομάδες που τελικά επιλέχθηκαν και βρέθηκαν απέναντι σε επενδυτές για να παρουσιάσουν την καινοτόμο ιδέα τους ανήλθαν στις 41 και εκτός από την Ελλάδα προέρχονται από την Κύπρο, τη Σερβία, την Αγγλία και την Ισπανία.

Σημαντικός ήταν και ο αριθμός των επενδυτικών σχημάτων και επιχειρηματικών αγγέλων που συμμετείχαν στην μεγάλη γιορτή της καινοτομίας που διοργάνωσε το OK!Thess. Συνολικά 20 επενδυτές από Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Σερβία επέλεξαν τις ομάδες που επιθυμούσαν να συναντηθούν κατ’ ιδίαν και να ακούσουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο.

Συνολικά μέχρι σήμερα στα Demo Day events έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 380 συναντήσεις startups με εκπροσώπους επενδυτικών σχημάτων από την Ελλάδα και την ΝΑ Ευρώπη, οι οποίες οδήγησαν σε επενδύσεις κεφαλαίων επιχειρηματικού ρίσκου άνω του 1.500.000 ευρώ.

Το μεγάλο αυτό ενδιαφέρον τόσο από πλευράς των επενδυτικών σχημάτων όσο και των ομάδων startup καταδεικνύει ότι μέσω των προσπαθειών του OK!Thess και άλλων φορέων της πόλης έχουν αρχίσει να αλλάζουν τα δεδομένα για το οικοσύστημα καινοτομίας στην Θεσσαλονίκη.

Το πλέγμα δράσεων του ΟΚ!Thess μέσω των κύκλων επιτάχυνσης και διοργανώσεων όπως το Demo Day έχει ως στόχο να υποκινήσει νέες ομάδες, ερευνητές αλλά και υπάρχουσες μικρομεσαίες επιχειρήσεις να στραφούν προς την καινοτομία και να την αξιοποιήσουν σε επιχειρηματικές ιδέες με γνώμονα τη βιωσιμότητα.

Το Demo Day αποτελεί ευκαιρία για δικτύωση όχι μόνο μεταξύ επενδυτών και startups αλλά και μεταξύ των ίδιων των επενδυτών. Στο πλαίσιο του event πραγματοποιήθηκε συνάντηση στην οποία το δίκτυο επενδυτών του OK!Thess αντάλλαξε απόψεις για την ανάπτυξη του οικοσυστήματος στην Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια με απώτερο σκοπό συνεργασίες για την διεύρυνση της αγοράς.

Το ΟΚ!Thess δέχεται αιτήσεις για τον 9ο κύκλο επιτάχυνσης έως τις 22 Σεπτεμβρίου 2019.

Το πρόγραμμα επιτάχυνσης του ΟΚ!Thess απευθύνεται σε όσους έχουν νέες ιδέες και θα ήθελαν να δημιουργήσουν μια καινοτόμο επιχείρηση (startup). Πρόκειται για ένα 3μηνο πρόγραμμα εκπαίδευσης και υποστήριξης που στόχο έχει να καθοδηγήσει επιχειρηματίες, φοιτητές, ερευνητές και γενικότερα όποιον θέλει να εξελίξει μια καινοτόμο ιδέα σε ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο.

Δήλωσε Συμμετοχή: https://okthess.gr/el/apply/

 

Οι ομάδες που πήραν μέρος στο Demo Day

 

  1. 11petswww.11pets.com Μια ολοκληρωμένη εφαρμογή για τη φροντίδα κατοικιδίων, η οποία παρέχει τη δυνατότητα ανταλλαγής πληροφοριών όπου αυτή είναι αναγκαία.
  2. HomeCooked UKhttps://homecookeduk.com  Η αποστολή του HomeCooked είναι η παράδοση αυθεντικών σπιτικών γευμάτων από εγκεκριμένους μάγειρες σε όσους αναζητούν κάτι περισσότερο από το τυποποιημένο φαγητό.
  3. FightHoaxhttp://FightHoax.com To FightHoax βοηθά τις εταιρείες με δεδομένα ανάλυσης ειδήσεων για programmic διαφήμιση.
  4. Inteligghttps://inteligg.com/ Το SmartBox4U είναι φορητή συσκευή που παρέχει μια έξυπνη ολοκληρωμένη λύση για την αποφυγή πιθανών κρίσεων άσθματος λόγω έκθεσης σε κακής ποιότητας αέρα.
  5. CargoSharehttp://cargoshare.org/ Ένα marketplace που συνδέει ναυτιλιακές εταιρείες και ναυλωτές ενώ παράλληλα αυτοματοποιεί τη διαδικασία διαμεσολάβησης σε φορτία.
  6. Rewundohttps://www.rewundo.com Rewundo βοηθά τις Ομάδες Υποστήριξης Πελατών να επιλύσουν χωρίς τη βοήθεια προγραμματιστή τεχνικά προβλήματα σε προϊόντα B2B SaaS.
  7. Reborn Taleswww.reborntales.com Ιστορία μέσω ολογραφικών εμπειριών.
  8. Embiotswww.embiots.gr Συστήματα διαχείρισης στόλου και συλλογή δεδομένων σχετικά με τη χρήση τους, προκειμένου να αποφευχθούν οι δαπανηρές ζημιές.
  9. Octappushwww.octappush.com Πρόκειται για μια πλατφόρμα ανατροφοδότησης που βοηθά τις εταιρίας να σχεδιάσουν κερδοφόρα παιχνίδια.
  10. Quantflarehttps://quantflare.com/ Το Quantflare παρέχει μακροοικονομικές αναλύσεις και πληροφορίες σχετικά με τις κεφαλαιαγορές.
  11. qodin.iohttps://qodin.io/ Είναι μια καινοτόμος εφαρμογή για τους ασθενής με καρκίνο η οποία λειτουργεί ως προηγμένος κοινόχρηστος ιατρικός.
  12. PiDusthttps://pidust.com Η τεχνολογία αιχμής της κβαντικής πληροφορικής αξιοποιείται για την επίλυση προβλημάτων, όπως ο σχεδιασμός υλικών και η ανακάλυψη φαρμάκων.
  13. GX Blocks Energygxblocks.io Πρόκειται για μια εταιρεία blockchain στον τομέα της ενέργειας με στόχο τη δημιουργία υβριδικών ενεργειακών/ blockhain προϊόντων στον τομέα του Fintech.
  14. Hagtec Ltdhttp://www.acrefx.com/ Εταιρεία λογισμικού που προσφέρει αναλύσεις δεδομένων στον αγροτικό τομέα.
  15. Arteavita – Ο στόχος της Arteavita είναι να προσφέρει στέγαση ή διαμονή οικονομικά προσιτή και εύκολη για όλους.
  16. Meton Innovatencehttps://metoninnovatence.com Meton Innovatence is the world’s first form-fit-function thermal system for night and adverse weather flying conditions designed for commercial and general aviation.
  17. Bappy – Η Bappy επιτρέπει τη δημιουργία εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας χωρίς κώδικες από χρήστες που δεν είναι προγραμματιστές λογισμικού.
  18. SEAMXhttp://seamxsports.com Η Seamex αναπτύσσει μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης αθλητικών γεγονότων με σκοπό τη βελτίωση της εμπειρίας των συμμετεχόντων.
  19. Rave Atlashttps://raveatlas.com Ο παγκόσμιος χάρτης της rave κουλτούρας.
  20. AidPlexhttps://www.aidplex.com/ Μια HealthTech startup η οποία κατασκευάζει ορθοπεδικά βοηθήματα παρέχοντας μια καλύτερη εμπειρία αποκατάστασης σε σχέση με τις συμβατικές μεθόδους.
  21. ComeTogetherhttps://cometogether.network Πρόκειται για ένα κοινωνικό δίκτυο, το οποίο τροφοδοτείται από ένα πρωτόκολλο EOS Blockchain.
  22. LucyVersehttps://www.lucyverse.gr/ Η Lucy, η πρώτη ηλεκτρονική αντικλεπτική συσκευή προστατεύει και ελέγχει την τσάντα σας, μετατρέπει την σε μια «έξυπνη τσάντα».
  23. Cannav Oil Hellashttps://cannavoil.com Μια σύγχρονη μονάδα επεξεργασίας βιομηχανικής κάνναβης, η οποία εξάγει καθαρό έλαιο κανναβιδιόλης προς λιανική και χονδρική πώληση.
  24. Bubbllzhttp://www.bubbllz.com/ Η Bubblz μετατρέπει κάθε πώληση και αλληλεπίδραση πελατών σε ευκαιρία διαφήμισης για τις εταιρείες.
  25. iResTechhttps://irestech.net Στόχος της εταιρείας είναι η παροχή λύσεων σε περιθωριοποιημένα τμήματα του πληθυσμού.
  26. Social Skills Animationhttps://socialskillsanimation.com/ Η SSA συμβάλλει στην κοινωνική ένταξη των παιδιών και των νέων με αυτισμό, με υποστηρικτική τεχνολογία υψηλής ποιότητας.
  27. Airbotshttp://advanced-intelligent-robotics.gr/ Η Airbots βοηθά τους αγρότες να ελαχιστοποιήσουν τη χρήση νερού, λιπασμάτων και φυτοφαρμάκων και να αυξήσουν την ποσότητα και την ποιότητα της συγκομιδής τους σύμφωνα με τους στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.
  28. DGROOPSwww.dgroops.com Απλοποίηση των ομαδικών κρατήσεων για ταξιδιωτικές εταιρείες και ξενοδοχεία χρησιμοποιώντας τεχνολογία και ανάλυση δεδομένων.
  29. Polikatikia.grhttps://polikatikia.gr Η πρώτη cloud υπηρεσία για έξυπνη διαχείριση κτιρίων σε υπολογιστές, tablet και κινητά.
  30. 3asyRhttps://3asyr.com/ Το 3asyR είναι μια εφαρμογή που βοηθά τα άτομα με δυσλεξία να διαβάζουν εύκολα το περιεχόμενο στο διαδίκτυο.
  31. LiveStreamTVhttp://www.van4k.tv Το LiveStreamTV είναι ένα κινητό σύστημα βίντεο με πολλές κάμερες που βοηθά τους διοργανωτές εκδηλώσεων να μεταδίδουν τη δουλειά τους ζωντανά σε πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  32. OVIVIEWhttp://oviview.com/ Με την Oviview οι επαγγελματίες μπορούν να δουν υποψήφιους για δουλειά μέσω προσαρμοσμένων βίντεο – παρουσιάσεων πριν από τις πραγματικές συνεντεύξεις. Εξαλείφει το κόστος, το χρόνο και την απόσταση.
  33. NoKeysnokeys.eu Μια cloud-based εφαρμογή για τη διαχείριση βραχυχρόνιων ενοικιάσεων. Εξαλείφει την ανάγκη για φυσικά κλειδιά και είναι απλή, ασφαλής και αποτελεσματική.
  34. PlantBoxwww.plantbox.gr Η PlantBox προσφέρει μοναδικά, καινοτόμα και ελκυστικά συσκευασμένα φυτά.
  35. LoopCVhttps://www.loopcv.pro/ Το LoopCV είναι μια αυτοματοποιημένη πλατφόρμα αναζήτησης εργασίας για πιο γρήγορη αναζήτηση εργασίας, σύμφωνα με τις προτιμήσεις των ενδιαφερομένων.
  36. Peace by Peashttps://www.peacebypeas.eu/ Η Peace by Peas προσφέρει plant-based τρόφιμα που συνδυάζουν φυσικές τεχνικές επεξεργασίας με τοπικά βιολογικά συστατικά πελάτες με εξειδικευμένες ανάγκες.
  37. Capsule Skateboardswww.capsuleskateboards.com Με τη μοναδική φόρμουλα της Capsule Skateboards κατασκευάζονται προσωποποιημένα skateboards ανάλογα με τις προτιμήσεις του καθενός.
  38. Nanometrisishttp://www.nanometrisis.com/ Το λογισμικό Nanometrisis εξάγει πολύτιμες πληροφορίες από μικροσκοπικές εικόνες που βοηθούν τις εταιρείες Nano-Tech να βελτιώσουν τη διαδικασία παραγωγής.
  39. SBOINGwww.sboing.net Η SBOING μεταμορφώνει την πατενταρισμένη τεχνολογία της στη νέα παγκόσμια navi-pedia, αποδεχόμενη την πρόκληση για προηγμένη δορυφορική πλοήγηση και δρομολόγηση.
  40. HAM Systemshttps://hamsystems.eu/ Προσφέρει τη δική της πλατφόρμα λογισμικού και λύσεις υλικού για εμπορικά και οικιστικά περιβάλλοντα.
  41. Elektronio – www.elektroniowheels.gr Το Elektronio είναι μια εταιρεία ποδηλάτων που δημιουργεί premium ηλεκτρικά ποδήλατα που δίνουν μία διαφορετική διάσταση στη μετακίνηση στο αστικό περιβάλλον.
Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η εταιρεία ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ καλεσμένη στην τηλεοπτική εκπομπή Vodafone Business

Mε τον Παρουσιαστή Αντώνη Κρητικό στο κανάλι SKAITV με θέμα: Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις.

Η κα Ευγενία Κοκολιά, Διευθύντρια Οργάνωσης & Ανάπτυξης της εταιρείας ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ, έδωσε συνέντευξη στον παρουσιαστή κ. Αντώνη Κρητικό, στο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις που προβάλλεται στο SKAITV.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις δραστηριότητες της εταιρείας, τις καινοτομίες, τις προοπτικές καθώς και στο πως μια εταιρεία κατάφερε από το νησί της Χίου να εξελιχθεί, να αναπτυχθεί σε Αθήνα και σε όλη την Ευρώπη. Επίσης, συζητήθηκαν για το ποια εργαλεία της Vodafone Smart Business χρησιμοποιούν και το πως αυτά βοηθούν στη λειτουργία της επιχείρησης.

Η εταιρεία ΖΑΝΝΗΣ Μ. ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ είναι ενθουσιασμένη που είχε την ευκαιρία να μοιραστεί τις δραστηριότητές της στην τηλεοπτική εκπομπή “VODAFONE BUSINESS”!

Ευχαριστεί θερμά τον κ. Αντώνη Κρητικό, την τηλεοπτική εκπομπή VODAFONE BUSINESS και το κανάλι SKAITV για αυτήν την εξαιρετική εμπειρία και συζήτηση!

Η εταιρεία Ζαννής Μ. Κοκολιάς & Σια ΟΕ ιδρύθηκε το 1992 και αποτελεί μια οικογενειακή επιχείρηση που ειδικεύεται στις εισαγωγές, εξαγωγές και εμπορία ηλεκτρικών εργαλείων και εργαλείων χειρός επώνυμων οίκων.

Η δραστηριότητά της ξεκίνησε από την Χίο, όπου διαθέτει ένα τεχνικό πολυκατάστημα 3000 τετραγωνικών μέτρων με πάνω από 45.000 κωδικούς προϊόντων, σε σύγχρονες εγκαταστάσεις.

Στη συνέχεια, επεκτάθηκε στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο Κορωπί, στον τομέα της χονδρικής πώλησης. Οι κτιριακές εγκαταστάσεις εκτείνονται σε 6000 τετραγωνικά μέτρα, όπου βρίσκονται το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, το τμήμα service, καθώς και οι αποθήκες. Εκτός από τη χονδρική πώληση, η εταιρεία εξυπηρετεί επίσης τις εξαγωγές σε όλη την Ευρώπη και τα Βαλκάνια.

Αποτελεί αποκλειστικούς αντιπροσώπους για επώνυμα license στην Ελλάδα και την Κύπρο:

Dewalt Σπάτουλες, Dewalt Γεννήτριες, Dewalt Επαγγελματικές Σκούπες υγρών/στερεών, Dewalt Ηλεκτροσυγκολλήσεις, Dewalt Ένδυση, Dewalt Μπαλαντέζες, Black & Decker Γεννήτριες, Black & Decker Μπαλαντέζες, Stanley junior Παιχνίδια, Βleispitz Μαρκαδόρους, Facom Ένδυση, JCB Κάλτσες, ΜomoDesign Αξεσουάρ Ποδηλάτου.

Τα προϊόντα της εταιρείας διατίθενται σε μεγάλες αλυσίδες πολυκαταστημάτων στην Ελλάδα και την Κύπρο, καθώς και σε ολόκληρη την παραδοσιακή αγορά.

https://b2b.kokolias.gr/

Τηλέφωνα επικοινωνίας: +30 212 1064 244 / +30 210 9010 500 

1ο χλμ Κορωπίου – Βάρης, Κορωπί, 19400, ΑΤΤΙΚΗΣ

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η επιτυχής αξιοποίηση των συνεργατών σας συμβάλλει στο κοινωνικό προφίλ της επιχείρηση σας

Η έννοια και ο ρόλος της  υγιούς  εργασίας  ανέκαθεν  αποτελούσε την βάση για την   πρόοδο, την οικονομική ευημερία,  την κοινωνική καταξίωση  και αναγνώριση των ανθρώπων αλλά και την δίοδο  για την επίτευξη προσωπικών στόχων  και επιτευγμάτων  ή απολαύσεων.

Η επίδραση του  εργασιακού  περιβάλλοντος  μέσω του οποίου το άτομο αποκτά γνώσεις, αναπτύσσει ικανότητες και δεξιοτεχνίες και εφαρμόζει αξίες και αρχές   βοηθά στην κοινωνικοποίηση των  ανθρώπων, με αποτέλεσμα την διαρκή και αυξανόμενη αποδοτικότητά τους στη δουλειά.

Η ψυχολογική κατάσταση ενός νέου στελέχους στην δουλειά  είναι όμοια με  την συμπεριφορά  που παρουσιάζει  κάποιος που αργοπορεί σε μια κοινωνική εκδήλωση.

Επειδή αισθάνεται άβολα , αμήχανα  και περίεργα ίσως το πιο πιθανόν είναι να μην  δύναται να εκφραστεί άνετα και ελεύθερα εκτός αν κάποιος αναλάβει τουλάχιστον για τα πρώτα λεπτά  να τον απασχολήσει  και να του εκδηλώσει το ενδιαφέρον του.

Η αδυναμία λοιπόν ενός νεοπροσληφθέντος ατόμου να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις ενός νέου περιβάλλοντος, όπου υπάρχουν κανόνες και κώδικες και εφαρμόζονται μοντέλα συμπεριφοράς  άγνωστα σ΄ αυτόν, έχει σαν αποτέλεσμα να νοιώθει ότι πατά σε ναρκοπέδιο , ή ότι βρίσκεται σε εχθρικό έδαφος  και πρέπει να αμυνθεί.

Το σπουδαιότερο δε  και το πιο σημαντικό είναι  ότι η όποια αμηχανία  ή αβεβαιότητα  νοιώθει κανείς  οδηγεί σε προκατάληψη, ότι δηλ. δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του εργοδότη ή του προϊσταμένου του,  ότι ίσως δεν  θα του δοθούν οι ευκαιρίες για προσωπική ανέλιξη στην ιεραρχία, ή διακατέχεται από διαρκή φόβο πλήρους  αποτυχίας και απόρριψης.

Ποια είναι τα κίνητρα :

Η διαδικασία παραχώρησης  κινήτρων  για την αποτελεσματικότερη απόδοση  και την ταχύτατη προσαρμογή των νέων στελεχών εγκυμονεί κινδύνους  και αρκετές φορές  προκαλεί αδιέξοδα  στην ίδια την επιχείρηση.

Πρώτον  γιατί οι προσωπικές φιλοδοξίες του εργαζόμενου δεν ταυτίζονται με του στόχους του επιχειρηματία

Δεύτερον  γιατί το αναμενόμενο αποτέλεσμα   προσδοκιών  και  σχέσης μεταξύ  εργαζόμενου και εργοδότη δεν βασίζονται στο ίδιο  οικονομικό,  κοινωνικό και στοχευμένο ορθολογιστικά μοντέλο Διοίκησης.

Τρίτον  γιατί  η πιθανή  αρνητικήσχέση εξάρτησης , ή έλλειψη αυτονομίας ,  η μη εφαρμογή  σωστής κατανομής αρμοδιοτήτων, η μη αποδοχή   της όποιας μορφής πρωτοβουλίας και τέλος η ύπαρξη  μόνιμης εργασιακής ρουτίνας δημιουργεί αντίθετο αποτέλεσμα..

Για  αυτό λοιπόν  θα πρέπει  η επιχείρηση να εφαρμόζει τα κατάλληλα μοντέλα επικοινωνίας  τα οποία θα βασίζονται  στα εργαλεία της συνεχούς μάθησης  και εξέλιξης των στελεχών παλαιών και νέων εφαρμόζοντας τρεις αρχές:

  1. Την επιβράβευση  των ανθρώπων  της  και την παροχή κινήτρων υλικής και ηθικής ,,αποζημίωσης,,
  2. Την κατανόηση της όποιας ψυχολογικής κατάστασης  των εργαζομένων και την δημιουργία ασφαλούς περιβάλλοντος με βαθιές ρίζες  και σχέσεις σαν αυτή της μάνας και του παιδιού. Ας μη λησμονούμε ότι η επαγγελματική κοινωνικοποίηση κτίζει στο θεμέλιο της οικογενειακής κοινωνικοποίηση
  3. Την διατήρηση  μηχανισμού συνεχούς ανάπτυξης των στελεχών

εφαρμόζοντας την στρατηγική ανταλλαγμάτων  <<  κερδίζω – κερδίζεις  >>

παραχωρώντας στον εργαζόμενο την δυνατότητα να συμμετέχει στους στόχους  και τις νόρμες της επιχείρησης.

Για τον λόγο αυτόν  θα πρέπει να γνωρίζουν όλοι ότι:

1.   Ο φόβος λόγω   εργασιακής   ανασφάλειας  έχει σαν αποτέλεσμα  την δυσχέρεια στην μάθηση

2.   Η εργασιακή απογοήτευση έχει σαν αποτέλεσμα   μειωμένο ενδιαφέρον και προσπάθεια

3.   Η παρερμηνεία των ρόλων  στην ιεραρχία έχει σαν αποτέλεσμα  τριβές και συγκρούσεις.


Άρθρο αρχείου

Ρούλα Κωτούδη                                                                                            

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

10 βήματα για σωστές διαπραγματεύσεις

Η διαδικασία των διαπραγματεύσεων χωρίζεται σε δύο βασικά μέρη: την προετοιμασία, και την πραγματοποίηση. Και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος των διαπραγματεύσεων και υλοποιούνται με βάση συγκεκριμένους κανόνες και βήματα.

1ο Βήμα: Να είστε προετοιμασμένοι. Περιληπτικά, μία σωστή προετοιμασία περιλαμβάνει την καταγραφή των επιθυμητών και μη επιθυμητών δικών μας στόχων, της εκάστοτε αντίθετης μεριάς, καθώς και την καταγραφή των στοιχείων που μπορούμε να παραχωρήσουμε,  των εναλλακτικών μας λύσεων, και την μελέτη των βασικών χαρακτηριστικών που διέπουν τους ανθρώπους, με τους οποίους πρόκειται να διαπραγματευτούμε.

2ο Βήμα: Ντυθείτε επαγγελματικά και ανάλογα με την περίσταση. Αποτελέσματα ερευνών έχουν δείξει ότι η δημιουργία της πρώτης εντύπωσης εξαρτάται κατά 87% από τα ερεθίσματα που λαμβάνουμε μέσω της όρασης. Δημιουργήστε μία όσο το δυνατόν πιο πλήρη γκαρνταρόμπα, συμπεριλαμβάνοντας διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς και υφάσματα, έτσι ώστε να έχετε πολλές και ικανοποιητικές επιλογές.

3ο Βήμα: Ακούστε πολύ προσεκτικά τους συνομιλητές σας. Οι περισσότερες παρεξηγήσεις κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων δημιουργούνται είτε γιατί μία από τις δύο πλευρές δεν άκουσε καποιες λεπτομέρειες, είτε γιατί παρερμήνευσε κάποια δεδομένα που δεν εξηγήθηκαν με σαφήνεια. Οι έμπειροι διαπραγματευτές γνωρίζουν πολύ καλά τα 5 επίπεδα της ακρόασης και συνήθως επιλέγουν το 5ο (ακούνε συμμετοχικά).

4ο Βήμα: Δώστε ιδιαίτερη έμφαση στον ανθρώπινο

παράγοντα. Στις διαπραγματεύσεις, υπάρχουν τέσσερα βασικά προβλήματα που συνδέονται με τον ανθρώπινο παράγοντα και τα οποία χρίζουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης: α) ύπαρξη διαφορετικών αντιλήψεων, β) δυσκολία ελέγχου των συναισθημάτων, γ) δυσκολία εύρεσης κοινού κώδικα επικοινωνίας, και δ) ανεπαρκής χρόνος για το «χτίσιμο» ανθρώπινης επαφής.

5ο Βήμα: Πρέπει να δείχνετε ότι πιστεύετε πολύ τόσο στους στόχους σας, όσο και στη δυνατότητα δημιουργίας καλής συνεργασίας. Η πίστη σε αυτά που κάνουμε και που πρεσβεύουμε αντικατοπτρίζεται ανάγλυφα στα λόγια μας, στη φωνή μας, στο βλέμμα μας, και γενικά σε όλες μας τις κινήσεις και στάσεις, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο το μήνυμα που περνάμε και τη δημιουργία εμπιστοσύνης.

6ο Βήμα:Αντλήστε πληροφορίες χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της μη λεκτικής επικοινωνίας. Η γλώσσα του σώματος θεωρείτε για τις διαπραγματεύσεις ένα από τα σπουδαιότερα και πιο αναγκαία εργαλεία. Η βασικότερη αιτία κρύβεται στο γεγονός, ότι τα μηνύματα που μεταδίδονται μέσω της μη λεκτικής επικοινωνίας είναι πιο πιστευτά και αληθινά, αφού η γλώσσα του σώματος είναι οντογενετικό χαρακτηριστικό.

7ο Βήμα: Εστιάστε στα κοινά σας οφέλη. Μία συμφωνία η οποία ικανοποιεί κυρίως τα δικά μας συμφέροντα είναι ανώφελη και δύσκολα επιτεύξιμη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ιστορία με τα δύο παιδιά τα οποία μαλώναν για ένα καρπούζι. Τελικά, μοιράσανε το καρπούζι στη μέση. Το ένα παιδί έφαγε το εσωτερικό και πέταξε τη φλούδα, ενώ το άλλο πήρε τη φλούδα για να φτιάξει γλυκό και πέταξε το εσωτερικό του φρούτου. Πολλές επιχειρηματικές διαπραγματεύσεις καταλήγουν στο ίδιο αποτέλεσμα. Μαθαίνοντας να επικεντρωνόμαστε στα κοινά ενδιαφέροντα και όχι στις στενές μας θέσεις, μπορούμε να καταλήξουμε σε καλύτερες συμφωνίες,  και να χτίσουμε ουσιαστικότερες συνεργασίες.

8ο Βήμα: Εξετάστε όλες τις πιθανές επιλογές που καταλήγουν σε κοινή συμφωνία. Η σωστή εκτέλεση της παραπάνω διαδικασίας περιλαμβάνει: α) την καταγραφή όλων των δυνατών επιλογών, β) τη δημιουργία επιπλέον επιλογών μέσα από διαδικασίες brainstorming, γ) την αποφυγή οποιασδήποτε αρχικής και αυθόρμητης κριτικής – σχολιασμού πάνω στις πιθανές επιλογές, και δ) στην κοινή συμφωνία της καταλληλότερης επιλογής.

9ο Βήμα: Εξετάστε όλες τις πιθανές εναλλακτικές που έχετε εάν τελικά δεν καταλήξετε σε συμφωνία. Τι θα κάνουμε εάν οι διαπραγματεύσεις αποτύχουν; Πριν από κάθε διαπραγμάτευση, είναι πολύ σημαντικό να έχουμε σκεφτεί κάποιες εναλλακτικές λύσεις. Μπορεί να μην είναι όλες ελκυστικές, αλλά θα πρέπει να γνωρίζουμε την ύπαρξή τους.

10ο Βήμα: Για το κλείσιμο μιας συμφωνίας πρέπει να προωθήσετε και να εξασφαλίσετε την ύπαρξη νομιμότητας, ισονομίας, και δικαιοσύνης και για τις δύο πλευρές. Κανένας δεν θα υποκύψει σε μία άδικη και καταχρηστική συμφωνία. Για να μπορέσουν οι δύο πλευρές να καταλήξουν σε μια κοινή πορεία θα πρέπει, σε γενικές γραμμές, να ικανοποιούνται τα συμφέροντα όλων, ενώ ταυτόχρονα είναι απαραίτητο να διαφυλάσσεται η μακροπρόθεσμα εύρυθμη συνεργασία τους μέσα από ασφαλιστικές δικλίδες και εξωγενή πρότυπα, τα οποία θα πιστοποιούν την ύπαρξη δικαιοσύνης.


Άρθρο αρχείου

Αλμπέρτο Αζαρία

Continue Reading

Trending