Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Επικοινωνιολόγος, digital marketer ή το κορίτσι των social media;

Η Αφροδίτη Κράβαρη είναι επικοινωνιολόγος, είναι Head of Digital στην infiNitas & το epixeiro.gr  & είναι το κορίτσι που άφησε τα έδρανα και την ακαδημαϊκή καριέρα για να μπει στο χώρο του Digital. Δώσε της στυλό, ένα keyboard & ένα smartphone με μια camera και θα τη δεις να κατακλύζει τον κόσμο σου –αν είσαι μέσα στους friends & τους followers της- με αρθρογραφία, content, concept photography, lives, quotes & stories με μοναδικό χιούμορ, καυστική γλώσσα και απίστευτη οικειότητα νιώθοντας πως τη ξέρεις χρόνια ολόκληρα κι ας τη γνώρισες μόλις χθες.

 Περιγράψτε μας αναλυτικά τη δουλειά σας.

Οι ρυθμοί στο επάγγελμά μου είναι πολύ έντονοι και γρήγοροι. Αυτό που κάνω κυρίως είναι να χάνω τον ύπνο μου, καθώς τα social media είναι ένας ενεργός, ζωντανός και κυρίως «ξύπνιος» οργανισμός 24 ώρες τη μέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 μέρες το χρόνο. Στη δουλειά μας υπάρχει καθημερινή δέσμευση και αν δεν αγαπάς πραγματικά αυτό που κάνεις, δε μπορείς με κανέναν τρόπο να ανταπεξέλθεις στην πίεση & στις πολλές (πάρα πολλές) ώρες δουλειάς. Ένας επικοινωνιολόγος αναπτύσσει στρατηγική για το brand σου, «φροντίζει» την εικόνα σου, διαχειρίζεται τη φήμη σου, δημιουργεί για σένα πρωτογενές περιεχόμενο, επιμελείται & διορθώνει περιεχόμενο, σχεδιάζει καμπάνιες, διαχειρίζεται καθημερινά όλο το customer experience σου, διαβάζει/ενημερώνεται & εκπαιδεύεται σε τακτά διαστήματα για ο,τιδήποτε νέο αφορά τη δουλειά του, διαχειρίζεται ενδεχόμενα crisis issues, κάνει WOMM (Word Of Mouth Marketing), δημιουργεί εκστρατείες marketing, αξιολογεί καθημερινά τις online κινήσεις σου, μετρά την επίτευξη ή μη των συνολικών στόχων, σχεδιάζει το PR σου και πολλά πολλά άλλα… Προσωπικά μέσα σε όλα αυτά επιπλέον αρθρογραφώ, κάνω εκπαιδεύσεις, αναπτύσσω τη θεματολογία των ομιλιών μου και επεξεργάζομαι νέες ιδέες γιατί δε μου αρέσει η άνεση της comfort zone…

Έχετε βιώσει ανισότητα στον επαγγελματικό στίβο; Πως είναι οι σχέσεις των 2 φύλων στο χώρο σας;

Προσωπικά με αφήνουν αδιάφορη καθώς δεν έχω βιώσει ποτέ ανισότητα. Όπως σε κάθε επικοινωνιακή στρατηγική το positioning αποτελεί στοιχείο συνειρμού κομβικής σημασίας στη συνείδηση του άλλου, έτσι κι εδώ είσαι ο παράγοντας που καθορίζει τον τρόπο που κάνεις προβολή την προσωπικότητά σου στους άλλους. Ο τρόπος που θα επιλέξεις να «τοποθετήσεις» τον εαυτό σου στην επαγγελματική αρένα, καθορίζει αν είσαι παίκτης ή παράπλευρη απώλεια στα τραπέζια που κλείνονται συνεργασίες, επισυνάπτονται στρατηγικές συμμαχίες & καθορίζονται business partnerships. Για να σε πάρουν σοβαρά, πρέπει να μάθεις να παίζεις καλά το παιχνίδι. Και το παιχνίδι έχει κανόνες και ρήτρες. Καλώς ή κακώς με γοητεύουν πολύ αυτά τα παιχνίδια & ως εκ τούτου, πιστεύω στη σοβαρότητα, στην οργάνωση, στον άξιο άνθρωπο, στο όραμα, στην προσπάθεια και στη σκληρή δουλειά. Δεν υπάρχει ανισότητα για τον άξιο και πειθαρχημένο άνθρωπο.

 

Πώς πείθετε ένα πελάτη να ασχοληθεί με το branding του & να έχει παρουσία στα social media;

Δε μπαίνω στη διαδικασία να πείσω κάποιον. Αν εσύ ο ίδιος δε θες να αλλάξεις, είναι μάταιο να το προσπαθούν οι γύρω σου. Του λέω να έρθει να με ακούσει σε μια ομιλία, τον προτρέπω να ξεκινήσει να ασχολείται μόνος του με όλα αυτά & στο τέλος έρχεται ο ίδιος να με βρει. Είναι η στιγμή που κατανοεί πως υστερεί έναντι του ανταγωνισμού του & μόνο ένας ειδικός μπορεί να τον βοηθήσει. Μπορεί έτσι να χάνω χρόνο & ποσότητα πελατών, αλλά χτίζω loyalty και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μου που είναι το κύριο ζητούμενο για το δικό μου branding.

Πείτε μας χαρακτηριστικά του χαρακτήρα σας που σας έχουν βοηθήσει στην επαγγελματική σας καριέρα ως σήμερα.

Υπομονή, επιμονή, πείσμα, ετοιμολογία & πάθος.

Πόσο δύσκολη είναι η ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής σε ένα επάγγελμα που επιβάλλει να είστε συνεχώς εκτεθειμένη;

Υπάρχει μεγάλη δυσκολία, κι επειδή δεν είμαι καθόλου άνθρωπος του μέτρου και του μέτριου, προσπαθώ να διαχειρίζομαι αυτή τη λεπτή κλωστή όσο έξυπνα και διπλωματικά μπορώ, προφυλάσσοντας και προστατεύοντας την προσωπική μου ζωή. Έχετε ακούσει ίσως ένα χιουμοριστικό ρητό που λέει ότι οι καλύτερες στιγμές δεν έγιναν ποτέ check-ins…και το συμμερίζομαι απόλυτα καθώς το privacy για μένα είναι πολύ σημαντικό, είναι οι στιγμές που κρατάς μόνο για σένα. Σίγουρα οι κοντινοί μου άνθρωποι γνωρίζουν το ύφος της δουλειάς μου, το ανύπαρκτο ωράριό μου και το πάθος μου για ό,τι κάνω και δεν είχα ποτέ σημαντικά προβλήματα, πέραν του ότι ακούω πολύ συχνά τη φράση «Άσε κάτω επιτέλους το τηλέφωνο!»

Ποιο είναι το αγαπημένο σας social network και γιατί;

Το Instagram. Είμαι λάτρης της φωτογραφίας, του άμεσου και εύστοχου κειμένου & των hashtags. Είναι το μοναδικό από τα προφίλ μου που αφορά λιγότερο το business κομμάτι μου. Μέσα σε όλα δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάς ποτέ πως εκτός από επαγγελματίας είσαι επίσης και γυναίκα, έχεις φίλους, ενδιαφέροντα και στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα.

 

Ο κόσμος πιστεύει πως οι υπηρεσίες αυτές είναι δωρεάν ή θα έπρεπε να είναι. Δε θα μπορούσε ένα brand να διαχειρίζεται μόνο του τα social media; Ποια είναι η γνώμη σας;

Τα social media δεν είναι δωρεάν. Η δημιουργία ενός λογαριασμού στο Facebook, ή ένα κανάλι στο YouTube ασφαλώς και δεν κοστίζει τίποτε. Αυτό που κοστίζει είναι το ποιοτικό και εξειδικευμένο περιεχόμενο μέσα σε αυτά & η διαχείριση και καθημερινή υποστήριξή τους. Προσφέρεις υπηρεσίες και όπως κάθε είδους υπηρεσία, δεν είναι δωρεάν. Ας φανταστούμε ένα γιατρό που επισκεπτόμαστε να δει τις ακτινογραφίες μας, ένα δικηγόρο που προσλαμβάνουμε να συντάξει ή να διαβάσει τα συμβόλαια μας, ένα πολιτικό μηχανικό στον οποίο εμπιστευόμαστε το χτίσιμο του σπιτιού μας. Όπως ακριβώς πληρώνονται οι άνθρωποι ή αυτά τα γραφεία, το ίδιο ισχύει και στη δουλειά μας είτε ένας digital marketer δουλεύει ως freelancer είτε είναι μέρος ενός agency. Ένας επικοινωνιολόγος αναλαμβάνει να χτίσει και να προωθήσει την εικόνα σου (οπτική, λεκτική, μη λεκτική) & να διαχειριστεί τη φήμη σου κι αυτό σίγουρα είναι μια μακροχρόνια διαδικασία και σίγουρα όχι δωρεάν.

Ασφαλώς και μπορεί ο καθένας, το κάθε brand ή ιδιώτης να διαχειριστεί τα social media του. Το θέμα είναι πώς θα τα διαχειριστεί. Και τι αποτελέσματα θα έχει ανάλογα με τους στόχους που θέτει. Μπορείς να βρεις έναν freelancer που δεν έχει τελειώσει τις σπουδές του, μπορείς να βρεις το γιο της φίλης σου από τη γειτονιά να του δώσεις χαρτζιλίκι, μπορείς να έρθεις και σε μένα. Έχεις πολλές επιλογές. Είναι θέμα ποιότητας, εμπειρίας και customer experience. Πολλοί κάνουν το μεγάλο λάθος να επιλέγουν τη φτηνότερη λύση και μετά παλεύουμε να διορθώσουμε τα αδιόρθωτα. Ας μη ξεχνάμε αυτό που κάποτε είχε ειπωθεί: «Χρειάζονται χρόνια ολόκληρα για να χτίσεις τη φήμη σου…και αρκεί μόνο ένα tweet για να την καταστρέψεις!»

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Βασίλης Σολιδάκης: Ζωγραφίζω αυτό που αγαπάω

…γιατί οι πράξεις μας είναι πολιτισμός.

Βασίλης Σολιδάκης

Πιστεύοντας στην αναγκαιότητα της έκφρασης και της εσωτερικής επικοινωνίας, προσπαθώ τα δεδομένα μου να είναι οι σύγχρονοι προβληματισμοί πάνω στην τέχνη χωρίς να γίνεται αυτοσκοπός η πρωτοτυπία της εικόνας, ούτε όμως και η επανάληψή της.

Ατελιέ

Γράφει ο Γιάννης Λιάκος

Η συνάντησή μας στο εργαστήριο του ζωγράφου, έγινε μεσημεράκι με δυό ρακές για να ξεκινήσει η κουβέντα. Καλλιτέχνης ανήσυχος, με έντονη την ανάγκη να ανατρέπει τα πάντα στην δουλειά του από την μια στιγμή στην άλλη.

Ξεκίνησε να μιλά για τα ταξίδια της ζωής του.

Βασίλης Σολιδάκης

Βασίλης Σολιδάκης: “Γεννήθηκα στην Κρήτη το 1948. Το 1973, βρέθηκα στην Ισπανία, μετά από παρότρυνση του δάσκαλου μου Θ.Δρόσου. Εκεί, με προβλημάτισε έντονα η διαφορά που ένιωσα να υπάρχει, ανάμεσα στην «κλασσική» τέχνη των μουσείων και στην «σύγχρονη» τέχνη.

Η γνωριμία μου με τον Δημήτρη Περδικίδη στην Μαδρίτη, ήταν καθοριστική και πολύτιμη. Ο σπουδαίος αυτός ζωγράφος, με βοήθησε να καλύψω τα κενά μου. Μελέτησα από κοντά την Ισπανική τέχνη σε όλο της το μεγαλείο!! Παράλληλα, αντέγραφα λεπτομέρειες από έργα των μεγάλων δασκάλων, για να κατανοήσω τεχνικές που μου ήταν απαραίτητες. Βέβαια, το πνεύμα του Βελάσκεθ ακόμα με κατατρέχει.”

Ατελιέ

Από την πρώτη ατομική έκθεση στην αίθουσα τέχνης «Συλλογή» η θεματική των έργων μου προερχόταν από ό,τι με συγκινούσε, εντυπωσίαζε ή με προβλημάτιζε και προσπάθησα να αποδώσω με ρεαλισμό τα κοινωνικά προβλήματα της εποχής, μέχρι και το 1985.

Τη συνέχεια του άρθρου θα τη βρείτε εδώ

Πηγή

 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Νίκη»: H «μορφική» γλώσσα του Νίκου Καρόκη

Γράφει η Μαράη Γεωργούση *

Η καλλιτεχνική δημιουργία αποτελεί μια επίπονη διαδικασία μέσα από τον στοχασμό, την επιλογή, την σύνθεση και την σχηματοποίηση των υλικών. Ο γλύπτης Νίκος Καρόκης ακολουθεί ένα σύνολο  διαδικασιών δημιουργώντας μια δίοδο έκφρασης. Φιλοτεχνεί μια σειρά γλυπτών που, επικοινωνούν με τον θεατή μέσω της «μορφικής» τους γλώσσας. Μια γλώσσα μορφών και συμβόλων ευρύτερα κατανοητή.

Οι όποιες δυσκολίες προκύψουν από τον διάλογο με το υλικό, το σχήμα, τον όγκο, το μέγεθος, το χρώμα, επιλύονται από τον γλύπτη με φροντίδα και σεβασμό στην οντότητα του αρχικού σχήματος. Ο ίδιος ο καλλιτέχνης αναφέρει πως η «Νίκη», «Niki» ως όνομα του γλυπτού προήλθε από την μελέτη της κίνησης και της στάσης του σώματος, αυτής της συχνής κοινής αντίδρασης των ανθρώπων, όταν επιτυγχάνουν τον απόλυτο στόχο τους και εκδηλώνουν τον ενθουσιασμό τους.

H αρμονία και η ομορφιά είναι έννοιες σύνθρονες της γλυπτικής τέχνης. Ο καλλιτέχνης μετατρέπει το όραμά του σε επιθυμία, ενώ  δημιουργώντας το προχωρά συγχρόνως καλλιτεχνικά και ψυχικά. Το συγκεκριμένο γλυπτό είναι φορτισμένο με έναν έντονο συμβολικό χαρακτήρα. Η γραμμικότητα της μορφής, οι μεγάλες και μικρές καμπύλες, οι ευθείες, η ώσμωση  τους αποτέλεσαν γεωμετρικό παιχνίδι στα χέρια του γλύπτη. Απέδωσε με την χρήση του υλικού του ένα κολάζ συναισθημάτων, γεγονότων και μνήμης. Ένα κολάζ βιωματικό με εγκιβωτισμένες αφηγήσεις.

Η επιλογή του θέματος έμπνευσης ενός γλυπτού δεν έχει πάντα την ίδια αφετηρία. Έχει μεγάλη σημασία τι αφηγείται το γλυπτό και πως έχει εκφραστεί από τον καλλιτέχνη. Ένα οπτικό ερέθισμα, ένα συναίσθημα, οδηγούν στην  αφορμή για πράξη. Η κάθε προσωπική μας νίκη, «Niki», όπως ονόμασε ο Νίκος Καρόκης το γλυπτό του, προϋποθέτει σωστή προετοιμασία, σκληρή δουλειά, συνεχή προσπάθεια και νίκη επί του εγκλωβισμού του φόβου.

 

 

 

Τη συνέχεια του άρθρου θα τη βρείτε εδώ

Πηγή

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Διονύσιος Φραγκιάς: Ο τολμηρός και ταλαντούχος Έλληνας καλλιτέχνης στη Νέα Υόρκη

Τον Διονύσιο Φραγκιά είναι δύσκολο να τον βρεις διαθέσιμο, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Πολίτης του κόσμου, ζει και δραστηριοποιείται επαγγελματικά κυρίως στη Νέα Υόρκη. Συνεργάτης του καλλιτέχνη Jeff Koons, ετοιμάζει στη Νέα Υόρκη την παρουσίαση της νέας του δουλειάς στην καινούργια γκαλερί Emmanuel Fremin, στο Τσέλσι.

Εμείς καταφέραμε και μιλήσαμε με τον Διονύσιο για τη ζωή του, την τέχνη και τις συνεργασίες του.

Αποκλειστική συνέντευξη στη Ζέτα Τζιώτη

– Διονύσιε, πώς εμπνέεσαι;

– Η έμπνευση προέρχεται πάντα από τα ενδιαφέροντα του καλλιτέχνη. Για μένα αυτό περιλαμβάνει τις επιστήμες, όπως η ψυχολογία και η φυσική, και η περιέργειά μου για το πώς σκέφτεται ο ανθρώπινος νους και πώς η ανθρώπινη φύση εκτυλίσσεται καθημερινά στη σύγχρονη κοινωνία μας.

Ενδιαφέρομαι επίσης για την ιστορία, ιδιαίτερα τις ιστορικές κρίσεις και τις εποχές πολέμων. Αυτά τροφοδοτούν την πρακτική προσέγγιση της τέχνης μου και μου δίνουν ένα πλαίσιο για τη δημιουργία ιδεών προς υλοποίηση.

ΚΑΝΩ ΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΓΚΡΑΦΙΤΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ

– Τι τεχνικές χρησιμοποιείς;

– Μου αρέσει πραγματικά να χρησιμοποιώ ένα ευρύ φάσμα μέσων – γλυπτική, ζωγραφική, σχέδιο, performance art και μικτές εγκαταστάσεις μέσων (mixed media installations) που περιλαμβάνουν επίσης και ταινία (film).

Συχνά ένα συγκεκριμένο μέσο «φωνάζει» ότι είναι το κατάλληλο για να χρησιμοποιηθεί για ένα συγκεκριμένο έργο. Όπως ο συγγραφέας Mark Twain είπε: «Η διαφορά μεταξύ της χρήσης της σωστής λέξης και της χρήσης σχεδόν της σωστής λέξης είναι σαν τη διαφορά μεταξύ αστραπής και πυγολαμπίδας».

– Αναφέρεται ότι στα projects σου κάνεις γλυπτά με υβριδική ζωγραφική. Θα ήθελες να μας μιλήσεις για αυτό;

– Συχνά συγχωνεύω εικόνες. Μερικές φορές η εικόνα προέρχεται από δύο μακρινές χρονικές περιόδους. Για παράδειγμα: Ένωσα μια εικόνα αρχαίου ελληνικού ναού με μια εικόνα ενός διεθνούς διαστημικού σταθμού. Ιδιαίτερα απολαμβάνω την ερμηνεία των εικόνων με υλικά ή τεχνικές που είναι απροσδόκητες.

Κάνω σχέδια που βασίζονται σε γκράφιτι που βλέπω στον δρόμο καθημερινά στο Μπρούκλιν και σε άλλες γειτονιές της Νέας Υόρκης, και στη συνέχεια «στέλνω» τον θεατή σε απομακρυσμένα μέρη όπως το Κατμαντού, το Νεπάλ. Τα σχέδια αυτά φαίνονται σαν λεπτή μεταξωτή και υφασμάτινη ταπετσαρία.

Έτσι, το έργο τέχνης που προκύπτει είναι ένα είδος εννοιολογικά οδηγούμενου υβριδίου που συρρικνώνει τον κόσμο, συγχωνεύει τις αρχαίες τέχνες με τη σύγχρονη υποπολιτισμική ή αντιπολιτισμική εικονογραφία και το παρουσιάζει στον θεατή.

– Πήγες στη Νέα Υόρκη και έμεινες για πάντα εκεί. Πόσο δύσκολη ήταν για σένα η προσαρμογή σου σε μια τέτοια πόλη;

Τη συνέχεια της συνέντευξης θα τη βρείτε εδώ

Πηγή

Continue Reading

Trending