Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Επικοινωνιολόγος, digital marketer ή το κορίτσι των social media;

Η Αφροδίτη Κράβαρη είναι επικοινωνιολόγος, είναι Head of Digital στην infiNitas & το epixeiro.gr  & είναι το κορίτσι που άφησε τα έδρανα και την ακαδημαϊκή καριέρα για να μπει στο χώρο του Digital. Δώσε της στυλό, ένα keyboard & ένα smartphone με μια camera και θα τη δεις να κατακλύζει τον κόσμο σου –αν είσαι μέσα στους friends & τους followers της- με αρθρογραφία, content, concept photography, lives, quotes & stories με μοναδικό χιούμορ, καυστική γλώσσα και απίστευτη οικειότητα νιώθοντας πως τη ξέρεις χρόνια ολόκληρα κι ας τη γνώρισες μόλις χθες.

 Περιγράψτε μας αναλυτικά τη δουλειά σας.

Οι ρυθμοί στο επάγγελμά μου είναι πολύ έντονοι και γρήγοροι. Αυτό που κάνω κυρίως είναι να χάνω τον ύπνο μου, καθώς τα social media είναι ένας ενεργός, ζωντανός και κυρίως «ξύπνιος» οργανισμός 24 ώρες τη μέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 μέρες το χρόνο. Στη δουλειά μας υπάρχει καθημερινή δέσμευση και αν δεν αγαπάς πραγματικά αυτό που κάνεις, δε μπορείς με κανέναν τρόπο να ανταπεξέλθεις στην πίεση & στις πολλές (πάρα πολλές) ώρες δουλειάς. Ένας επικοινωνιολόγος αναπτύσσει στρατηγική για το brand σου, «φροντίζει» την εικόνα σου, διαχειρίζεται τη φήμη σου, δημιουργεί για σένα πρωτογενές περιεχόμενο, επιμελείται & διορθώνει περιεχόμενο, σχεδιάζει καμπάνιες, διαχειρίζεται καθημερινά όλο το customer experience σου, διαβάζει/ενημερώνεται & εκπαιδεύεται σε τακτά διαστήματα για ο,τιδήποτε νέο αφορά τη δουλειά του, διαχειρίζεται ενδεχόμενα crisis issues, κάνει WOMM (Word Of Mouth Marketing), δημιουργεί εκστρατείες marketing, αξιολογεί καθημερινά τις online κινήσεις σου, μετρά την επίτευξη ή μη των συνολικών στόχων, σχεδιάζει το PR σου και πολλά πολλά άλλα… Προσωπικά μέσα σε όλα αυτά επιπλέον αρθρογραφώ, κάνω εκπαιδεύσεις, αναπτύσσω τη θεματολογία των ομιλιών μου και επεξεργάζομαι νέες ιδέες γιατί δε μου αρέσει η άνεση της comfort zone…

Έχετε βιώσει ανισότητα στον επαγγελματικό στίβο; Πως είναι οι σχέσεις των 2 φύλων στο χώρο σας;

Προσωπικά με αφήνουν αδιάφορη καθώς δεν έχω βιώσει ποτέ ανισότητα. Όπως σε κάθε επικοινωνιακή στρατηγική το positioning αποτελεί στοιχείο συνειρμού κομβικής σημασίας στη συνείδηση του άλλου, έτσι κι εδώ είσαι ο παράγοντας που καθορίζει τον τρόπο που κάνεις προβολή την προσωπικότητά σου στους άλλους. Ο τρόπος που θα επιλέξεις να «τοποθετήσεις» τον εαυτό σου στην επαγγελματική αρένα, καθορίζει αν είσαι παίκτης ή παράπλευρη απώλεια στα τραπέζια που κλείνονται συνεργασίες, επισυνάπτονται στρατηγικές συμμαχίες & καθορίζονται business partnerships. Για να σε πάρουν σοβαρά, πρέπει να μάθεις να παίζεις καλά το παιχνίδι. Και το παιχνίδι έχει κανόνες και ρήτρες. Καλώς ή κακώς με γοητεύουν πολύ αυτά τα παιχνίδια & ως εκ τούτου, πιστεύω στη σοβαρότητα, στην οργάνωση, στον άξιο άνθρωπο, στο όραμα, στην προσπάθεια και στη σκληρή δουλειά. Δεν υπάρχει ανισότητα για τον άξιο και πειθαρχημένο άνθρωπο.

 

Πώς πείθετε ένα πελάτη να ασχοληθεί με το branding του & να έχει παρουσία στα social media;

Δε μπαίνω στη διαδικασία να πείσω κάποιον. Αν εσύ ο ίδιος δε θες να αλλάξεις, είναι μάταιο να το προσπαθούν οι γύρω σου. Του λέω να έρθει να με ακούσει σε μια ομιλία, τον προτρέπω να ξεκινήσει να ασχολείται μόνος του με όλα αυτά & στο τέλος έρχεται ο ίδιος να με βρει. Είναι η στιγμή που κατανοεί πως υστερεί έναντι του ανταγωνισμού του & μόνο ένας ειδικός μπορεί να τον βοηθήσει. Μπορεί έτσι να χάνω χρόνο & ποσότητα πελατών, αλλά χτίζω loyalty και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μου που είναι το κύριο ζητούμενο για το δικό μου branding.

Πείτε μας χαρακτηριστικά του χαρακτήρα σας που σας έχουν βοηθήσει στην επαγγελματική σας καριέρα ως σήμερα.

Υπομονή, επιμονή, πείσμα, ετοιμολογία & πάθος.

Πόσο δύσκολη είναι η ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής σε ένα επάγγελμα που επιβάλλει να είστε συνεχώς εκτεθειμένη;

Υπάρχει μεγάλη δυσκολία, κι επειδή δεν είμαι καθόλου άνθρωπος του μέτρου και του μέτριου, προσπαθώ να διαχειρίζομαι αυτή τη λεπτή κλωστή όσο έξυπνα και διπλωματικά μπορώ, προφυλάσσοντας και προστατεύοντας την προσωπική μου ζωή. Έχετε ακούσει ίσως ένα χιουμοριστικό ρητό που λέει ότι οι καλύτερες στιγμές δεν έγιναν ποτέ check-ins…και το συμμερίζομαι απόλυτα καθώς το privacy για μένα είναι πολύ σημαντικό, είναι οι στιγμές που κρατάς μόνο για σένα. Σίγουρα οι κοντινοί μου άνθρωποι γνωρίζουν το ύφος της δουλειάς μου, το ανύπαρκτο ωράριό μου και το πάθος μου για ό,τι κάνω και δεν είχα ποτέ σημαντικά προβλήματα, πέραν του ότι ακούω πολύ συχνά τη φράση «Άσε κάτω επιτέλους το τηλέφωνο!»

Ποιο είναι το αγαπημένο σας social network και γιατί;

Το Instagram. Είμαι λάτρης της φωτογραφίας, του άμεσου και εύστοχου κειμένου & των hashtags. Είναι το μοναδικό από τα προφίλ μου που αφορά λιγότερο το business κομμάτι μου. Μέσα σε όλα δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάς ποτέ πως εκτός από επαγγελματίας είσαι επίσης και γυναίκα, έχεις φίλους, ενδιαφέροντα και στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα.

 

Ο κόσμος πιστεύει πως οι υπηρεσίες αυτές είναι δωρεάν ή θα έπρεπε να είναι. Δε θα μπορούσε ένα brand να διαχειρίζεται μόνο του τα social media; Ποια είναι η γνώμη σας;

Τα social media δεν είναι δωρεάν. Η δημιουργία ενός λογαριασμού στο Facebook, ή ένα κανάλι στο YouTube ασφαλώς και δεν κοστίζει τίποτε. Αυτό που κοστίζει είναι το ποιοτικό και εξειδικευμένο περιεχόμενο μέσα σε αυτά & η διαχείριση και καθημερινή υποστήριξή τους. Προσφέρεις υπηρεσίες και όπως κάθε είδους υπηρεσία, δεν είναι δωρεάν. Ας φανταστούμε ένα γιατρό που επισκεπτόμαστε να δει τις ακτινογραφίες μας, ένα δικηγόρο που προσλαμβάνουμε να συντάξει ή να διαβάσει τα συμβόλαια μας, ένα πολιτικό μηχανικό στον οποίο εμπιστευόμαστε το χτίσιμο του σπιτιού μας. Όπως ακριβώς πληρώνονται οι άνθρωποι ή αυτά τα γραφεία, το ίδιο ισχύει και στη δουλειά μας είτε ένας digital marketer δουλεύει ως freelancer είτε είναι μέρος ενός agency. Ένας επικοινωνιολόγος αναλαμβάνει να χτίσει και να προωθήσει την εικόνα σου (οπτική, λεκτική, μη λεκτική) & να διαχειριστεί τη φήμη σου κι αυτό σίγουρα είναι μια μακροχρόνια διαδικασία και σίγουρα όχι δωρεάν.

Ασφαλώς και μπορεί ο καθένας, το κάθε brand ή ιδιώτης να διαχειριστεί τα social media του. Το θέμα είναι πώς θα τα διαχειριστεί. Και τι αποτελέσματα θα έχει ανάλογα με τους στόχους που θέτει. Μπορείς να βρεις έναν freelancer που δεν έχει τελειώσει τις σπουδές του, μπορείς να βρεις το γιο της φίλης σου από τη γειτονιά να του δώσεις χαρτζιλίκι, μπορείς να έρθεις και σε μένα. Έχεις πολλές επιλογές. Είναι θέμα ποιότητας, εμπειρίας και customer experience. Πολλοί κάνουν το μεγάλο λάθος να επιλέγουν τη φτηνότερη λύση και μετά παλεύουμε να διορθώσουμε τα αδιόρθωτα. Ας μη ξεχνάμε αυτό που κάποτε είχε ειπωθεί: «Χρειάζονται χρόνια ολόκληρα για να χτίσεις τη φήμη σου…και αρκεί μόνο ένα tweet για να την καταστρέψεις!»

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Λιάνα Τσορμπατζίδου-What doesn’t kill you makes you stronger

Το 2013, η Λιάνα Τσορμπατζίδου, Κοσμετολόγος, δημιουργός και εμπνεύστρια των φρέσκων φυσικών καλλυντικών Timalfes, μητέρα 4 παιδιών διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού. Όπως σε εκατομμύρια γυναίκες στον κόσμο, έτσι και στην Λιάνα, ο καρκίνος έφερε αλλαγές. Οι πρώτες κρέμες γεννήθηκαν κάπου ανάμεσα σ αυτήν την διαδρομή ίασης. Γεννήθηκαν μέσα από την προσωπική ανάγκη για μια σειρά περιποίησης με αγνά υλικά, φρέσκα, που δεν επιβαρύνουν τον οργανισμό με περιττά επιβλαβή χημικά. Πολύ σύντομα, οι «κρέμες της Λιάνας» έγιναν η βασική προτίμηση σε φίλους και οικογένεια, κυρίως για τα εξαιρετικά αποτελέσματά τους. Το 2017, η Λιάνα αποφάσισε να παρουσιάσει την πρώτη πιστοποιημένη σειρά προϊόντων Timalfes στην αγορά, διατηρώντας τις ίδιες συνταγές της και πιστή στον αρχικό σκοπό και όραμα της: προϊόντα φυσικά με εξαιρετικές πρώτες ύλες, χωρίς επικίνδυνα χημικά, με σεβασμό στην φύση και το ευ ζην.

Κυρία Τσορμπατζίδου Λιάνα πότε καταλάβατε ότι σας ενδιαφέρει ο χώρος των καλλυντικών;

Είμαι μέσα στο χώρο των καλλυντικών από μικρό παιδί. Η μητέρα μου ασχολούνταν με τα καλλυντικά, στην ουσία με αυτή τη δουλειά μας μεγάλωσε. Παρόλα αυτά εγώ δεν είχα ασχοληθεί ποτέ επαγγελματικά μέχρι που αποφάσισα να αρχίσω να χρησιμοποιήσω για προσωπική μου χρήση κάτι τελείως αγνό και φυσικό.

 

Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;

Η ειλικρίνεια, η συνέπεια, η υπευθυνότητα και η αγάπη για αυτό που κάνω! Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς. Έχω άμεση επαφή με τον κόσμο που επιλέγει τα προϊόντα μου και κατά συνέπεια δεν θα μπορούσα να είμαι τίποτα λιγότερο από αληθινή. Ταυτόχρονα, παίζει σημαντικό ρόλο κατά τη γνώμη μου η ποιότητα των υλικών με τα οποία τα παρασκευάζω. Αυτό το εισπράττω και από τη συναναστροφή μου με τον κόσμο, οι οποίοι συχνά μου κάνουν ερωτήσεις σχετικά με τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιώ.

 

Μιλήστε μας για τη δραστηριότητα και την φιλοσοφία της εταιρίας σας.

Δημιουργούμε φυσικά προϊόντα κατάλληλα για όλες τις ηλικίες, χωρίς χρήση επικίνδυνων χημικών ουσιών, χωρίς parabens, χωρίς δοκιμές σε ζώα. Χρησιμοποιούμε δικές μας δοκιμασμένες συνταγές, με ήπια συντηρητικά, σε ειδικές συσκευασίες που δεν επιτρέπουν την επαφή του προϊόντος με τον αέρα και τα βακτήρια. Αποτελούνται όλα από ενεργά συστατικά, τα οποία συμβάλλουν στην αποτελεσματική ενυδάτωση, αντιγήρανση, ανάπλαση της επιδερμίδας. Η φιλοσοφία μας είναι να μην προσφέρουμε τίποτα το οποίο δεν θα χρησιμοποιούσαμε εμείς και τα παιδιά μας.

 

Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;

Οι αγνές πρώτες ύλες και η εισδοχή μίας νέας πρότασης στο ήδη υπάρχον κορεσμένο από πειράματα σε ζώα και πολλά χημικά συστατικά. Έτσι λειτουργεί πλέον δυστυχώς ο βιομηχανοποιημένος χώρος των καλλυντικών.

 

Πείτε μας μια έκφραση που χρησιμοποιείτε συχνά και σας δίνει κουράγιο και δύναμη ;

Όλοι έχουμε δύο ζωές, η δεύτερη αρχίζει όταν συνειδητοποιήσουμε ότι έχουμε μόνο μία.

 

Έχετε εντάξει στη διατροφή σας βιολογικά προϊόντα; Πιστεύετε ότι είναι καλύτερα από τα συμβατικά ή δεν τα εμπιστεύεστε;

Είμαι εδώ και 3 περίπου χρόνια pescatarian,  γιατί πιστεύω ότι με αυτό τον τρόπο βελτιώνω την υγεία μου. Παράλληλα συμβάλλω στη μείωση των δεινών των ζώων της γης και την κατάσταση του πλανήτη μας, με το να αρνούμαι να καταναλώσω κρέας, εκτός από  θαλασσινά. Επίσης, το μεγαλύτερο μέρος των λαχανικών που καταναλώνω εγώ και η οικογένειά μου προέρχονται από το λαχανόκηπό μας στον οποίο δεν χρησιμοποιούμε καθόλου λιπάσματα. Συνεπώς όπως καταλαβαίνετε είμαι υπέρ και εμπιστεύομαι τα βιολογικά προϊόντα. Σέβομαι όμως απόλυτα όλους τους τρόπους διατροφής αλλά και αντιλαμβάνομαι την οικονομική επιβάρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού σε σχέση με τον τρόπο ζωής που έχω επιλέξει.

 

Τι θα συμβουλεύατε μια γυναίκα να προσέχει στη διατροφή και τον τρόπο ζωής της για να διατηρείται υγιής και όμορφη;

Ύπνος, καλή διατροφή, γυμναστική, αποχή από καταχρήσεις και όσο γίνεται λιγότερο άγχος. Είναι κάτι που όλοι το ξέρουμε, όλοι το επιθυμούμε αλλά δύσκολα το πετυχαίνουμε. Κοινότυπο αλλά αληθινό.

 

Έχετε κάποια προσωπικά μυστικά ομορφιάς και υγείας;   

Θετικές σκέψεις, γέλιο, καλή παρέα, αγάπη για τον εαυτό μας και τους ανθρώπους που μας περιτριγυρίζουν και μη ξεχνάτε… φερθείτε με αγάπη στο πρόσωπό σας για να είναι πάντα λαμπερό και φρέσκο επιλέγοντας ο καθένας το προϊόν που τελικά του ταιριάζει.



Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Η Ελληνίδα που μετέτρεψε το λινάρι σε κόσμημα

Γεννημένη στη Βέροια, τελειώνοντας τις σπουδές της στο ΔΙΕΚ πληροφορικής, πιστοποιήθηκε από τους πρώτους στο μητρώο του ΟΕΠΠΕΠ στις βασικές δεξιότητες Η/Υ και συνέχισε τις σπουδές της στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο στο τμήμα του Ελληνικού πολιτισμού, η Λίνα ήταν ανήσυχη από μικρή. Δεν αφυσιχαζόταν ποτέ, πολλές φόρες μόνιμα ανικανοποίητη με αποτέλεσμα να βάζει πάντα νέους στόχους. Καλλιτεχνική φύση από τα παιδικά της χρόνια με εκθέσεις ζωγραφικής ως Ημαθιώτισα καλλιτέχνης, στη συνέχεια πειραματίστηκε στην αγιογραφία και τα χρόνια της παραμονής της στο νησί της Καλύμνου με την κεραμική τέχνη σίγουρα όλα αυτά δεν προμήνυαν τη σημερινή της ιδιότητα. Και όμως το να σχεδιάζεις κοσμήματα είναι σαν να ζωγραφίζεις αυτά που λέει η ψυχή σου. Αυτοδίδακτη στο κόσμημα, με ώρες παρακολούθησης video κατασκευής κατάφερε να βάλει τη δική της ταυτότητα στο χώρο του κοσμήματος μετατρέποντας ένα γνωστό υλικό σε κόσμημα. Η Λίνα αγάπησε το Λινάρι, δημιούργησε με τη μητέρα της τα Linasexlusive jewels με έδρα τη Βέροια και συνεχίζει να εμπνέεται έμφυτα από πράγματα που την επηρεάζουν,από την ίδια της την ζωή. 

 

 

 

Κυρία Λίνα Τουπεκσή μιλήστε μας για τη δραστηριότητα και την φιλοσοφία της εταιρίας σας

Όλα ξεκίνησαν το 2012, μια χρονιά που οι οικονομικές δυσκολίες της οικογένειας μου έφτασαν στον ανώτερο βαθμό. Ο πατέρας και η μητέρα μου 41 χρόνια στο εμπόριο και όμως μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα τα πράγματα δεν πήγαν καλά. Έτσι το κατάστημα που διατηρούσαν οι γονείς μου έκλεισε, η απότομη δική μου επαγγελματική αλλαγή ήρθε συγκυριακά εκείνο το διάστημα και έτσι …. τίποτα δεν τελείωσε αλλά έχοντας την εμπειρία του παρελθόντος και με νέες ιδέες εγώ,  μπήκαμε και πάλι στην αγορά με ένα νέο προϊόν. Κοσμήματα…κοσμήματα όμως διαφορετικά, χειροποίητα 100%, με ένα νέο υλικό που έκανε εκείνη την εποχή για πρώτη φορά την εμφάνιση του. Το Λινάρι, της Λίνας, των linasexclusive jewels ήρθε για να στολίσει κάθε κυρία που θα το επιλέξει. Έκανε την αρχή…ήρθε για να μείνει!

Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;

Χειροποίητα κοσμήματα έχει πολλά! Εταιρίες που το κάνουν αρκετές αλλά όχι τόσες στο βαθμό που νομίζει ο κόσμος καθώς οι περισσότερες βαφτίζουν το βιομηχανικό κόσμημα χειροποίητο, το εισαγόμενο Ελληνικό, στην καλύτερη περίπτωση μπλέκουν ελάχιστο χειροποίητο με πολύ εισαγόμενο. Οι εταιρίες όμως που δουλεύουν με τα χέρια, είναι όλες αξιόλογες και πραγματικά προάγουν και το Ελληνικό, και το Χειροποίητο, το εμπνευσμένο και πολλές φορές το μοναδικό. Το πλεονέκτημα μας ήταν η αρχική μας ιδέα. Χειροποίητο ναι αλλά με τι υλικό. Γιατί εμάς και όχι τους άλλους. Έτσι μετά από σκέψη καταλήξαμε στην ιδεα μας. Να κανουμε το λινάρι κόσμημα. Τον σπάγκο με απλα λόγια. Να τον κερωσουμε, να βγαλουμε τα σχεδια, να τον στολίσουμε και να τον αναδείξουμε ως εναλλακτική πρόταση. Η ιδεα πετυχε, το λιναρι μέσα από τα linasexclusive jewels ξεχωρισε, αγαπηθηκε και τοποθετήθηκε στις καλύτερες προθήκες τις Ελλάδας και του εξωτερικού.

Τι θεωρείτε σημαντικότερο για την επιτυχία; Τις συνειδητές επιλογές, το πάθος, το networking, τις σπουδές ή κάτι άλλο;

Με μια λέξη το ΜΕΡΑΚΙ. Το παθος για δημιουργία και η αστείρευτη εμπνευση. Όταν εχεις μερακι δεν σταματας, Μπορει να πέφτεις αλλα γίνεσαι πιο δυνατος. Εμεις στα linasexclusive jewels εδώ και 6 χρονια δεν κατασκευάζουμε απλα κοσμήματα. Κάνουμε μια καταθεση ψυχης, κάθε σχεδιο μου είναι και μια ιστορια, ένα ταξιδι συναισθηματων, ωρων μοναχικότητας και συλλογισμου, ωρων ατελείωτων γεμάτων αγάπη. Αγάπη για το κόσμημα, αγάπη για την έκφραση, αγάπη για τον κόσμο που τα τιμάει. Δεν θα μπορούσα να ζω χωρίς να σχεδιάζω, να φαντάζομαι και να δημιουργώ. Θα το κάνω όσο το επιτρέπει ο Θεός.

Τι θα προτείνατε σε μια νέα γυναίκα επιχειρηματία που κάνει τώρα τα πρώτα της βήματα στον χώρο;

Το παράδειγμα μας έχει παρουσιαστεί σε αρκετές ημερίδες και συνέδρια γυναικείας επιχειρηματικότητας ως το success story των linasexclusive jewels. Αρκετές φορές μου έχουν ζητήσει να μιλήσω για την ιστορία μας από την Φλώρινα μέχρι την Αθήνα. Θεωρώ ότι μέσα από την βιωματική μας αφήγηση και εμπειρία μπορούμε να πείσουμε τις γυναίκες να τολμήσουν να ξεφύγουν από τα όρια του σπιτιού. Να κυνηγήσουν το όνειρο τους με αξιοπρέπεια, ήθος αλλά πολύ πάθος και χωρίς φόβο. Το παν είναι να κάνεις την αρχή, οι ευκαιρίες έρχονται στην συνέχεια.

Σήμερα, πιστεύετε ότι υπάρχει ο πετυχημένος συνδυασμός «δουλειά και οικογένεια»;

Δεν τον πιστεύω, τον ζω! Δουλεύω σκληρά μέρα και νύχτα έχοντας φτιάξει την δική μου οικογένεια και μεγαλώνοντας μαζί με το σύζυγο μου δυο δίδυμα αγόρια 6 χρονών. Αν έβαζα έναν τίτλο στη ζωή μου αυτός θα ήταν ¨Χωρίς ανάσα¨! Έτσι περνάνε οι ώρες καθημερινά προσπαθώντας να διεκπεραιώσω όσο καλυτέρα γίνεται όλους τους ρόλους μου. Μητέρα, σύζυγος, νοικοκυρά, εργαζόμενη, σχεδιάστρια κοσμημάτων, όλα μαζί…αυτό είμαι. Ένα παζλ πολλών ρολών. Αλλώστε η ζωή μας αν δεν έχει εναλλαγές είναι βαρετή. Και εγώ βαριέμαι εξαιρετικά εύκολα.

Είστε μια πολυάσχολη επαγγελματίας, χρόνο για τον εαυτό σας βρίσκετε;

Δεν προλαβαίνω να έχω μικρές πολυτέλειες προσωπικά για τον εαυτό μου. Σε αυτή τη φάση της ζωής μου ο ελάχιστος χρόνος μου πηγαίνει αποκλειστικά στα παιδιά μου. Ότι άλλο κάνω είναι στα πλαίσια της δουλείας μου αλλά αυτό δεν με ενοχλεί καθόλου.

Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα;

Δεν μου αρέσουν οι ακρότητες, δεν μου αρέσει το προκλητικό. Μια γυναίκα με αυτοπεποίθηση και σεβασμό στον εαυτό της δεν μπορεί πάρα να είναι κομψή και ταυτόχρονα γοητευτική.

Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

“Το παν είναι να τολμήσεις να κανεις την αρχη. Η ευκαιρίες ερχονται στη συνέχεια”

Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

H δουλειά μας έχει προχωρήσει αρκετά οπότε αυτό το διάστημα εκτός από τα εργαστήρια δημιουργήθηκε στη Βέροια, στην οδό Πλατεία Ωρολογίου 2, 2ος όροφος ένας νέος χώρος γραφείων ταυτόχρονα με show room. Έτσι οι συνεργάτες μας θα μπορούν να βλέπουν εδώ κάθε νέα συλλογή αλλά και ο κόσμος να επισκέπτεται από κοντά και να παραγγέλνει οποίο κόσμημα τους αρέσει.

 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Αναστασία Ψωμιάδη : The best at events…

ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΣΤΟN ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΦΟΡΕΩΝ, ΑΤΟΜΩΝ.

 

Κυρία Ψωμιάδη πείτε μας με τί ασχολείτε η εταιρία APSON;

Η APSON είναι μία σύγχρονη εταιρεία Δράσεων Κοινωνικής Ευθύνης που θέλει να κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν χαρά και ικανοποίηση, παντρεύοντας τις δράσεις ΕΚΕ με τις ανάγκες των κοινωνικών ομάδων. Η ενίσχυση της θέσης μας στην αγορά, ως εξειδικευμένη εταιρεία στο χώρο των ενεργειών κοινωνικής ευθύνης, αποτελεί προτεραιότητα τόσο για τη διοίκηση και το σύνολο των εργαζομένων της, όσο και για τα προγράμματα ΕΚΕ που εκπονεί. Εξασφαλίζουμε την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας, μέσω της ανάπτυξης και προσφοράς καινοτόμων δράσεων Κοινωνικής Ευθύνης με σωστό συνδυασμό ποιότητας και τιμής. Αναλαμβάνουμε το σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικής για την ανάδειξη του κοινωνικού προσώπου επιχειρήσεων, φορέων, ατόμων.

Ποια είναι τα οφέλη που θα κερδίσει μια επιχείρηση αν συνεργαστεί με την APSON, ειδικά σ’ αυτήν την περίοδο κρίσης;

Η περίοδο κρίσης που διανύουμε έχει πάνω απ’ όλα δυσάρεστες σοβαρές ψυχολογικές συνέπειες. Η APSON έρχεται να προτείνει στους πελάτες – συνεργάτες της προγράμματα ΕΚΕ που καλύπτουν συναισθηματικές ανάγκες, καθώς όλα από εκεί ξεκινούν. Οι κοινωνικές ομάδες έχουν ανάγκη από φροντίδα και υποστήριξη, τώρα περισσότερο από ποτέ, και εδώ είναι απαραίτητο η επιχείρηση να την προσφέρει με το πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης που έχει καταρτίσει. Η εικόνα που στοχεύουμε να έχει ο πελάτης μας, απέναντι στην κοινωνία, είναι του συμπαραστάτη, του συνοδοιπόρου και του συνανθρώπου. Η ΕΚΕ αποτελεί το αντίδοτο στην οικονομική κρίση. Η επιχείρηση που επενδύει σε δράση ΕΚΕ αντιλαμβάνεται συνειδητά το ρόλο που της αναλογεί ως υπεύθυνη εταιρεία τόσο απέναντι στην επιχειρηματική της εικόνα και φήμη όσο κυρίως απέναντι στο κοινωνικό σύνολο με το οποίο συνυπάρχει και συλλειτουργεί.

Oι εταιρίες που συνεργάζεστε έχουν κάποιο συγκεκριμένο προφίλ; Ποιες είναι οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν;

Οι εταιρίες – πελάτες μας που συνεργαζόμαστε εστιάζουν το κύριο ενδιαφέρον τους στην ανάπτυξή τους σε τοπικές κοινωνίες, προκειμένου να αγκαλιάσουν τις κοινωνικές ομάδες, οι οποίες αποτελούν και το κοινό τους. Είναι εταιρίες που εκπροσωπούνται από κοινωνικά ευαισθητοποιημένους Προέδρους και Διευθύνοντες Συμβούλους και έχουν εντάξει την ΕΚΕ στη στρατηγική τους. Επιπλέον, έχουν τη δυνατότητα πάντα στοχευμένα να εκφράζουν την κοινωνική τους ευαισθησία αφενός ανταποδίδοντας στο κοινό τους αφετέρου ενισχύοντας και φροντίζοντας τις τοπικές κοινωνίες, στις οποίες δραστηριοποιούνται.

 

Η Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη ολοκλήρωσε τη διδακτορική της διατριβή το 2006, με βαθμό άριστα, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών και επιβλέποντα καθηγητή τον κύριο Νεοκλή Σάρρη. Είναι πτυχιούχος του Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και έχει λάβει μέρος, με εισηγήσεις και σεμινάρια, σε διεθνή συνέδρια, συμπόσια, ημερίδες. Διετέλεσε διοργανώτρια μεγάλων πολιτιστικών εκδηλώσεων και επιστημονικών συνεδρίων με παρουσία στην Αμερική, Καναδά, Ν. Αφρική, Αίγυπτο, Γερμανία. Υπήρξε επίσημη ομιλήτρια στον ελληνισμό της Αυστραλίας. Ίδρυσε και είναι Πρόεδρος της εταιρείας APSON συνθέτοντας τη γνώση με την εμπειρία.

 

Δημοσιεύτηκε:10 Μαΐου 2011

Continue Reading

Trending