Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Επικοινωνιολόγος, digital marketer ή το κορίτσι των social media;

Η Αφροδίτη Κράβαρη είναι επικοινωνιολόγος, είναι Head of Digital στην infiNitas & το epixeiro.gr  & είναι το κορίτσι που άφησε τα έδρανα και την ακαδημαϊκή καριέρα για να μπει στο χώρο του Digital. Δώσε της στυλό, ένα keyboard & ένα smartphone με μια camera και θα τη δεις να κατακλύζει τον κόσμο σου –αν είσαι μέσα στους friends & τους followers της- με αρθρογραφία, content, concept photography, lives, quotes & stories με μοναδικό χιούμορ, καυστική γλώσσα και απίστευτη οικειότητα νιώθοντας πως τη ξέρεις χρόνια ολόκληρα κι ας τη γνώρισες μόλις χθες.

 Περιγράψτε μας αναλυτικά τη δουλειά σας.

Οι ρυθμοί στο επάγγελμά μου είναι πολύ έντονοι και γρήγοροι. Αυτό που κάνω κυρίως είναι να χάνω τον ύπνο μου, καθώς τα social media είναι ένας ενεργός, ζωντανός και κυρίως “ξύπνιος” οργανισμός 24 ώρες τη μέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 μέρες το χρόνο. Στη δουλειά μας υπάρχει καθημερινή δέσμευση και αν δεν αγαπάς πραγματικά αυτό που κάνεις, δε μπορείς με κανέναν τρόπο να ανταπεξέλθεις στην πίεση & στις πολλές (πάρα πολλές) ώρες δουλειάς. Ένας επικοινωνιολόγος αναπτύσσει στρατηγική για το brand σου, «φροντίζει» την εικόνα σου, διαχειρίζεται τη φήμη σου, δημιουργεί για σένα πρωτογενές περιεχόμενο, επιμελείται & διορθώνει περιεχόμενο, σχεδιάζει καμπάνιες, διαχειρίζεται καθημερινά όλο το customer experience σου, διαβάζει/ενημερώνεται & εκπαιδεύεται σε τακτά διαστήματα για ο,τιδήποτε νέο αφορά τη δουλειά του, διαχειρίζεται ενδεχόμενα crisis issues, κάνει WOMM (Word Of Mouth Marketing), δημιουργεί εκστρατείες marketing, αξιολογεί καθημερινά τις online κινήσεις σου, μετρά την επίτευξη ή μη των συνολικών στόχων, σχεδιάζει το PR σου και πολλά πολλά άλλα… Προσωπικά μέσα σε όλα αυτά επιπλέον αρθρογραφώ, κάνω εκπαιδεύσεις, αναπτύσσω τη θεματολογία των ομιλιών μου και επεξεργάζομαι νέες ιδέες γιατί δε μου αρέσει η άνεση της comfort zone…

Έχετε βιώσει ανισότητα στον επαγγελματικό στίβο; Πως είναι οι σχέσεις των 2 φύλων στο χώρο σας;

Προσωπικά με αφήνουν αδιάφορη καθώς δεν έχω βιώσει ποτέ ανισότητα. Όπως σε κάθε επικοινωνιακή στρατηγική το positioning αποτελεί στοιχείο συνειρμού κομβικής σημασίας στη συνείδηση του άλλου, έτσι κι εδώ είσαι ο παράγοντας που καθορίζει τον τρόπο που κάνεις προβολή την προσωπικότητά σου στους άλλους. Ο τρόπος που θα επιλέξεις να “τοποθετήσεις” τον εαυτό σου στην επαγγελματική αρένα, καθορίζει αν είσαι παίκτης ή παράπλευρη απώλεια στα τραπέζια που κλείνονται συνεργασίες, επισυνάπτονται στρατηγικές συμμαχίες & καθορίζονται business partnerships. Για να σε πάρουν σοβαρά, πρέπει να μάθεις να παίζεις καλά το παιχνίδι. Και το παιχνίδι έχει κανόνες και ρήτρες. Καλώς ή κακώς με γοητεύουν πολύ αυτά τα παιχνίδια & ως εκ τούτου, πιστεύω στη σοβαρότητα, στην οργάνωση, στον άξιο άνθρωπο, στο όραμα, στην προσπάθεια και στη σκληρή δουλειά. Δεν υπάρχει ανισότητα για τον άξιο και πειθαρχημένο άνθρωπο.

 

Πώς πείθετε ένα πελάτη να ασχοληθεί με το branding του & να έχει παρουσία στα social media;

Δε μπαίνω στη διαδικασία να πείσω κάποιον. Αν εσύ ο ίδιος δε θες να αλλάξεις, είναι μάταιο να το προσπαθούν οι γύρω σου. Του λέω να έρθει να με ακούσει σε μια ομιλία, τον προτρέπω να ξεκινήσει να ασχολείται μόνος του με όλα αυτά & στο τέλος έρχεται ο ίδιος να με βρει. Είναι η στιγμή που κατανοεί πως υστερεί έναντι του ανταγωνισμού του & μόνο ένας ειδικός μπορεί να τον βοηθήσει. Μπορεί έτσι να χάνω χρόνο & ποσότητα πελατών, αλλά χτίζω loyalty και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μου που είναι το κύριο ζητούμενο για το δικό μου branding.

Πείτε μας χαρακτηριστικά του χαρακτήρα σας που σας έχουν βοηθήσει στην επαγγελματική σας καριέρα ως σήμερα.

Υπομονή, επιμονή, πείσμα, ετοιμολογία & πάθος.

Πόσο δύσκολη είναι η ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής σε ένα επάγγελμα που επιβάλλει να είστε συνεχώς εκτεθειμένη;

Υπάρχει μεγάλη δυσκολία, κι επειδή δεν είμαι καθόλου άνθρωπος του μέτρου και του μέτριου, προσπαθώ να διαχειρίζομαι αυτή τη λεπτή κλωστή όσο έξυπνα και διπλωματικά μπορώ, προφυλάσσοντας και προστατεύοντας την προσωπική μου ζωή. Έχετε ακούσει ίσως ένα χιουμοριστικό ρητό που λέει ότι οι καλύτερες στιγμές δεν έγιναν ποτέ check-ins…και το συμμερίζομαι απόλυτα καθώς το privacy για μένα είναι πολύ σημαντικό, είναι οι στιγμές που κρατάς μόνο για σένα. Σίγουρα οι κοντινοί μου άνθρωποι γνωρίζουν το ύφος της δουλειάς μου, το ανύπαρκτο ωράριό μου και το πάθος μου για ό,τι κάνω και δεν είχα ποτέ σημαντικά προβλήματα, πέραν του ότι ακούω πολύ συχνά τη φράση “Άσε κάτω επιτέλους το τηλέφωνο!”

Ποιο είναι το αγαπημένο σας social network και γιατί;

Το Instagram. Είμαι λάτρης της φωτογραφίας, του άμεσου και εύστοχου κειμένου & των hashtags. Είναι το μοναδικό από τα προφίλ μου που αφορά λιγότερο το business κομμάτι μου. Μέσα σε όλα δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάς ποτέ πως εκτός από επαγγελματίας είσαι επίσης και γυναίκα, έχεις φίλους, ενδιαφέροντα και στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα.

 

Ο κόσμος πιστεύει πως οι υπηρεσίες αυτές είναι δωρεάν ή θα έπρεπε να είναι. Δε θα μπορούσε ένα brand να διαχειρίζεται μόνο του τα social media; Ποια είναι η γνώμη σας;

Τα social media δεν είναι δωρεάν. Η δημιουργία ενός λογαριασμού στο Facebook, ή ένα κανάλι στο YouTube ασφαλώς και δεν κοστίζει τίποτε. Αυτό που κοστίζει είναι το ποιοτικό και εξειδικευμένο περιεχόμενο μέσα σε αυτά & η διαχείριση και καθημερινή υποστήριξή τους. Προσφέρεις υπηρεσίες και όπως κάθε είδους υπηρεσία, δεν είναι δωρεάν. Ας φανταστούμε ένα γιατρό που επισκεπτόμαστε να δει τις ακτινογραφίες μας, ένα δικηγόρο που προσλαμβάνουμε να συντάξει ή να διαβάσει τα συμβόλαια μας, ένα πολιτικό μηχανικό στον οποίο εμπιστευόμαστε το χτίσιμο του σπιτιού μας. Όπως ακριβώς πληρώνονται οι άνθρωποι ή αυτά τα γραφεία, το ίδιο ισχύει και στη δουλειά μας είτε ένας digital marketer δουλεύει ως freelancer είτε είναι μέρος ενός agency. Ένας επικοινωνιολόγος αναλαμβάνει να χτίσει και να προωθήσει την εικόνα σου (οπτική, λεκτική, μη λεκτική) & να διαχειριστεί τη φήμη σου κι αυτό σίγουρα είναι μια μακροχρόνια διαδικασία και σίγουρα όχι δωρεάν.

Ασφαλώς και μπορεί ο καθένας, το κάθε brand ή ιδιώτης να διαχειριστεί τα social media του. Το θέμα είναι πώς θα τα διαχειριστεί. Και τι αποτελέσματα θα έχει ανάλογα με τους στόχους που θέτει. Μπορείς να βρεις έναν freelancer που δεν έχει τελειώσει τις σπουδές του, μπορείς να βρεις το γιο της φίλης σου από τη γειτονιά να του δώσεις χαρτζιλίκι, μπορείς να έρθεις και σε μένα. Έχεις πολλές επιλογές. Είναι θέμα ποιότητας, εμπειρίας και customer experience. Πολλοί κάνουν το μεγάλο λάθος να επιλέγουν τη φτηνότερη λύση και μετά παλεύουμε να διορθώσουμε τα αδιόρθωτα. Ας μη ξεχνάμε αυτό που κάποτε είχε ειπωθεί: “Χρειάζονται χρόνια ολόκληρα για να χτίσεις τη φήμη σου…και αρκεί μόνο ένα tweet για να την καταστρέψεις!”

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Ελληνίδες της Ελβετίας:Μαρία Σκιαδά

Το 2017 η Μαρία ίδρυσε στη Ζυρίχη το Σχολείο Ελληνικού Πολιτισμού (Hellenic Culture School), όπου έχει  την επιστημονική ευθύνη και δραστηριοποιούμαι ως καθηγήτρια της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. Γενικά, το HCS προσφέρει μαθήματα ελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας (δια ζώσης και διαδικτυακά) σε αλλόγλωσσους ενήλικες  κάθε επιπέδου σπουδών σε μικρές ομάδες ή ατομικά. Η γλωσσική διδασκαλία βασίζεται σε μία μέθοδο που ενθαρρύνει την αξιοποίηση αυθεντικών -καθημερινών ή λογοτεχνικών – κειμένων και αναδεικνύει την συμβιωτική σχέση μεταξύ γλώσσας και πολιτισμού. Εκτός από τα γλωσσικά μαθήματα οργανώνονται πολιτιστικές δραστηριότητες, όπως: βραδιές κινηματογράφου ή ανάγνωσης, διαλέξεις, αλλά και επιμορφωτικά σεμινάρια που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς. Ετησίως, το σχολείο διοργανώνει ένα σεμινάριο γλώσσας και πολιτισμού στην Ελλάδα (Αθήνα, Τήνο, Σαντορίνη), όπου οι μαθητές οικειοποιούνται την εμπειρία εκμάθησης της γλώσσας-στόχου στο περιβάλλον όπου αυτή μιλιέται φυσικά, μέσα από την διάδραση με τους φυσικούς ομιλητές για να καλύψουν πραγματικές επικοινωνιακές τους ανάγκες.

Ποιες ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρας;

Με την αποφοίτησή μου από τη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, παρακολούθησα ένα διετές Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών με θέμα την Διδακτική και την Αξιολόγηση και, αργότερα, εκπόνησα στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης, τη διδακτορική μου διατριβή στο πεδίο διδακτικής μεθοδολογίας των ξένων γλωσσών. Συγκεκριμένα ερεύνησα την παιδαγωγική ενσωμάτωση των αυθεντικών κειμένων στις γλωσσικές τάξεις ενηλίκων.  Στην ουσία, λοιπόν,  οι σπουδές μου, με τον κατεξοχήν παιδαγωγικό, διδακτικό και γλωσσολογικό τους προσανατολισμό, είναι αυτές που με οδήγησαν σταδιακά σε συγκεκριμένες επαγγελματικές επιλογές, που καθόρισαν την επαγγελματική μου εξέλιξη και συνεχίζουν να την ενισχύουν επιστημονικά.  Θεωρώ, επίσης, ότι η δραστηριοποίησή μου στην ακαδημαϊκή κοινότητα του ΕΑΠ, στο πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, ως πηγή νέων επιστημονικών γνώσεων και εμπειριών, τροφοδοτεί και εμπλουτίζει το διδακτικό μου έργο.

Τι θα συμβουλεύατε σε μια νέα γυναίκα που φιλοδοξεί να ασχοληθεί με τον επιχειρηματικό τομέα;

Πολύ σημαντικό είναι το κίνητρο. Το σημείο εκκίνησης της δράσης θα πρέπει να είναι ένα γνήσιο, ουσιαστικό  ενδιαφέρον, μία  πραγματική επιστημονική, ερευνητική ή άλλη αναζήτηση και όχι μία πρόσκαιρη διέξοδος. Μόνο έτσι θα θεμελιωθεί σε στέρεη βάση και θα μπορέσει να  ανταποκριθεί στις προκλήσεις και τις δυσκολίες που, νομοτελειακά, θα ανακύψουν. 

Πώς ξεκινήσατε την καριέρα σας στο χώρο αυτό;

Ξεκίνησα ως καθηγήτρια της ελληνικής ως ξένης γλώσσας στο Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού, στο πρότυπο του οποίου δομήθηκε και λειτουργεί σήμερα το σχολείο στη Ζυρίχη και στη συνέχεια συνέχισα να διδάσκω ελληνική γλώσσα και λογοτεχνία σε ενήλικες σε εκπαιδευτικά ιδρύματα και δομές εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα και στην Ελβετία. 

Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα;

H κομψότητα δεν είναι θέμα εξωτερικής αισθητικής. Είναι περισσότερο ενέργεια εσωτερική, που εκπέμπεται προς τα έξω και έχει να κάνει με τον τρόπο συγκρότησης της προσωπικότητας, την αυτοπεποίθηση, την ικανότητα αυτοπροσδιορισμού. Κομψή θα χαρακτήριζα, επίσης, μία γυναίκα που αντιμετωπίζει με χιούμορ και διάθεση αυτοσαρκασμού τα λάθη και τις ήττες της.

Ποιοι είναι οι στόχοι και τα μελλοντικά σχέδια σας;

Με τον καιρό, προσδοκώ να μεγαλώσει η εμβέλεια του σχολείου, να αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών και των φίλων του, να  δημιουργηθεί στη Ζυρίχη μία κοινότητα ενηλίκων που μελετούν την ελληνική γλώσσα και τον πολιτισμό. Προσδοκώ επίσης την διαρκή ποιοτική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου, την ενσωμάτωση καινοτόμων διδακτικών μεθόδων και πρακτικών, την συμπόρευση της επαγγελματικής δράσης με την επιστημονική έρευνα, την προσαρμογή του διδακτικού έργου  στις σύγχρονες ανάγκες και συνθήκες διδασκαλίας. 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Ελληνίδες της Ελβετίας: Βιβέττα Λαϊνιώτη

Η Βιβέττα γεννήθηκε στον Πειραιά Αττικής πριν 37 χρόνια αλλά μεγάλωσε και έζησε στην Βούλα, δίπλα στην θάλασσα. Από μικρή θυμάται να λέει πως θέλει να γίνει ηθοποιός και έτσι αυτός ήταν και ο λόγος που σπούδασε Θεατρολογία στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Εκεί συμμετείχε σε πολλά σεμινάρια υποκριτικής, σκηνοθεσίας και αυτοσχεδιασμού και έτσι αποπειράθηκε για πρώτη φορά να σκηνοθετήσει το μιούζικαλ Grease με την θεατρική ομάδα του πανεπιστημίου, αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές στο κοινό της Πάτρας, της Αθήνας και των Σερρών όπου παρουσιάστηκε το έργο μας!  Παράλληλα είχε την τιμή να ανήκει στο πρώτο καστ του θεατρικού έργου «Ποιος ήταν ο Κύριος;» του  Ιάκωβου Καμπανέλλη που παρουσιάστηκε στο Πανεπιστήμιο Πατρών σε συνέδριο προς τιμή του συγγραφέα, παρουσία του.

Όπως καταλαβαίνετε το μικρόβιο του Θεάτρου «φούντωσε» μέσα της και έτσι τελειώνοντας τις σπουδές της αποφάσισε να συνεχίσει στην Αθήνα τις σπουδές της πάνω στην υποκριτική για 4 χρόνια. Με περηφάνια δηλώνει Αριστούχος Απόφοιτος της Ακαδημίας Τέχνης του Ομίλου ΙΕΚ Ακμή. Ακολούθησαν πολλά σεμινάρια Υποκριτικής και Κίνησης στο Θέατρο των Αλλαγών,  και παρακολούθηση μαθημάτων στο Θέατρο Τέχνης, μικρού μήκους ταινίες και συμμετοχή σε βίντεο κλιπ.

Αργότερα συμμετείχε σε πολλές παραστάσεις, στο Φεστιβάλ Αθηνών και Δελφών με την παράσταση του Μιχαήλ Μαρμαρινού «Σε ποια χώρα», εργάστηκε ως σκηνοθέτης και συγγραφέας του έργου «Προς τα πού για την αγάπη;» που παρουσιάστηκε στο Θέατρο Ελυζέ στην Αθήνα, ως ηθοποιός στο Θέατρο της Άνοιξης σε παιδική παράσταση στο πλάι της Δέσποινας Στυλιανοπούλου, ως υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων και παραγωγής στο Θέατρο «Κάτω από την Γέφυρα» κ.α.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σωματικού θέατρου, φωνητικής, θεατρικού παιχνιδιού, musical από την βραβευμένη σχολή της Αμερικής Jacob Pillow κ.α. 

Από τον Σεπτέμβριο ανήκει στην Ομάδα «ΜΙΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΩΝ» που διευθύνει και συντονίζει ο μέντορας της ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΗΘΟΠΟΙΟΣ Κώστας Γάκης στην Ελλάδα.

Το 2020 ίδρυσε την Πρώτη Ελληνόφωνη Ερασιτεχνική Θεατρική Σχολή της Ζυρίχης EPI SKINIS που μετράει ήδη 1,5 χρόνο λειτουργίας με 42 σπουδαστές!

Τον Σεπτέμβριο του 2021 ανέλαβαν την παραγωγή της παράστασης «ΘΑΛΑΜΟΣ Νο6» σε σκηνοθεσία Κώστα Γάκη και Νατάσας Φαίης Κοσμίδου που παίχτηκε στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ και μέρος των εσόδων δόθηκαν στο ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ «ΔΙΟΤΙΜΑ».

Τον Μάρτιο του 2022 παρουσίασαν την πρώτη μας θεατρική δουλειά με το έργο του Γιώργου Ηλιόπουλου SPEED DATE στο κεντρικό θέατρο της Ζυρίχης COMEDY HAUS στα ελληνικά με Αγγλικούς και Γερμανικούς υπέρτιτλους όπου την παρακολούθησαν πάνω από 600 θεατές και επίσης για πρώτη φορά γράφτηκε κριτική για ερασιτεχνική ομάδα σε επίσημη εφημερίδα της Ζυρίχης και είναι πολύ περήφανοι για αυτό!

Βιβέττα: “Είμαι ερωτευμένη με το επάγγελμα μου και πιστεύω πως το Θέατρο ενώνει ανθρώπους και προσφέρει «φως» στις δύσκολες στιγμές της καθημερινότητας μας…Αυτό το φως ψάχνω καθημερινά στην ζωή μου και στην δουλειά μου…και στο τέλος της ημέρας με κάποιο μαγικό τρόπο πάντα το βρίσκω…

Από το 2016 ζω και εργάζομαι ως δασκάλα υποκριτικής στην Ζυρίχη μαζί με τον σύζυγο μου…”

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Ελληνίδες της Ελβετίας: Μαρία Ζιώγα

Η Μαρία είναι Wine Specialist και ιδρυτής της Geneva Wine Society. Οργανώνει εμπειρίες γευσιγνωσίας κρασιού για ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες στη Γενεύη, την Ελβετία και την υπόλοιπη Ευρώπη. Αυτό που κάνει ακριβώς είναι ότι βοηθάει τους ανθρώπους να εκτιμήσουν το κρασί και να μάθουν γι’ αυτό με διασκεδαστικούς και ευφάνταστους τρόπους.

  • Ποιες ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρας.

Μερικές φορές δεν καταφέρνουμε με την πρώτη προσπάθεια να βρούμε αυτό που πραγματικά μας αρέσει. Σπούδασα Διεθνείς Σχέσεις στο Λονδίνο και έχω μεταπτυχιακό στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας από το London School of Economics. Στην αρχή της καριέρας μου εργάστηκα για μερικά χρόνια στον κόσμο των επιχειρήσεων και τα ακαδημαϊκά μου πτυχία βοήθησαν λίγο για να μπω σε αυτόν τον κόσμο. Οταν αποφάσισα να αλλάξω πορεία και να ακολουθήσω το πάθος μου έπρεπε να “επανεκπαιδευτώ”. Πήγα πίσω στο σχολείο και εκπαιδεύτηκα ως Sommelier. Είναι σημαντικό είναι να μην τα παρατάμε ποτέ να συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε τις δεξιότητές σας. 

  • Τι θα συμβουλεύατε σε μια νέα γυναίκα που φιλοδοξεί να ασχοληθεί με τον επιχειρηματικό τομέα, 

Θα της έλεγα απλά κάντο!  Πίστεψε στον εαυτό σου και κάνε το, αλλά να είσαι έτοιμη να κάνεις και τη δουλειά. Για να πετύχει θα χρειαστεί να πάρει πρωτοβουλίες, να έχει αποφασιστικότητα και επιμονή. Πρέπει να είναι ανθεκτική, αλλά κυρίως πρέπει να είναι πρόθυμη να αναλάβει την προσωπική της ευθύνη για τις επιτυχίες και τις αποτυχίες της.

  • Πώς ξεκινήσατε την καριέρα σας στο χώρο αυτό,

Αποφάσισα να αλλάξω επαγγελματική σταδιοδρομία και να ακολουθήσω το πάθος μου, το κρασί, το 2013. Εκπαιδεύτηκα ως sommelier στην καλύτερη σχολή τουρισμού στην Ελλάδα και από τότε έχω εντρυφήσει ενεργά στον κόσμο του κρασιού, παρακολουθώντας μαθήματα και αποκτώντας πιστοποιήσεις, επισκεπτόμενη οινοπαραγωγικές περιοχές και διοργανώνοντας σεμινάρια οινικής εκπαίδευσης και γευσιγνωσίες. Το 2019 ίδρυσα την εταιρεία μου, Geneva Wine Society, και έχω οργανώσει εκατοντάδες εκδηλώσεις κρασιού για ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες με φυσική παρουσία αλλά και διαδικτυακά, ειδικά κατά τα δύο πρώτα χρόνια του Covid. 

  • Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα.

Μια κομψή γυναίκα είναι κάποια που συμπεριφέρεται με αυτοπεποίθηση, με εκλεπτυσμένο και μοντέρνο τρόπο. Είναι ευγενική και δείχνει καλοσύνη στους γύρω της.

  • Ποιοι είναι οι στόχοι και τα μελλοντικά σχέδια σας

Οι στόχοι μου είναι φυσικά να αναπτύξω και να εξελίξω την επιχείρησή μου και να ξεπεράσω τυχόν μελλοντικές προκλήσεις. Το να είσαι επιχειρηματίας απαιτεί πολλή δουλειά μερικές φορές όλο το εικοσιτετράωρο. Όντας μητέρα ενός υπέροχου 5χρονου αγοριού, ο απώτερος στόχος μου είναι να βρω την καλύτερη φόρμουλα που θα κρατήσει την επιχείρησή μου επιτυχημένη, αλλά ταυτόχρονα θα μου επιτρέπει να περνάω λίγο περισσότερο χρόνο μαζί του.

Continue Reading

Trending