Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Επιταχύνεται η ανάκαμψη της πράσινης και ψηφιακής ΕΕ και Ελλάδας.

Η Ευρώπη άρχισε να κινείται δυναμικά και να προωθεί ενέργειες για τους πολίτες της.

Ο προϋπολογισμός για το 2022 είναι φιλόδοξος και μπορεί να επιτύχει σε πολλά σημεία. 

Η Επιτροπή πρότεινε ετήσιο προϋπολογισμό της ΕΕ ύψους 167,8 δισ. ευρώ για το 2022, ο οποίος θα συμπληρωθεί με περίπου 143,5 δισ. ευρώ υπό μορφή επιχορηγήσεων στο πλαίσιο του NextGenerationEU. Η συνδυασμένη ικανότητα παρέμβασής τους θα κινητοποιήσει σημαντικές επενδύσεις για την τόνωση της οικονομικής ανάκαμψης, τη διασφάλιση της βιωσιμότητας και τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Θα δοθεί προτεραιότητα στις πράσινες και ψηφιακές δαπάνες ώστε να καταστεί η Ευρώπη ανθεκτικότερη και να προετοιμαστεί καλύτερα για το μέλλον.

Ο προϋπολογισμός της ΕΕ για το 2020  έχει συμβάλει στη διασφάλιση ταχείας και ολοκληρωμένης απόκρισης της ΕΕ στην κρίση του κορονοϊού και στις συνέπειές της, στηρίζοντας παράλληλα τις πρωταρχικές προτεραιότητες της ΕΕ. Αυτό περιλάμβανε την άμεση και ευέλικτη κινητοποίηση χρηματοδοτικών  πόρων για την αντιμετώπιση των πλέον πιεστικών αναγκών, χωρίς συμβιβασμούς όσον αφορά την εφαρμογή των υψηλότερων δυνατών προτύπων δημοσιονομικής διαχείρισης.

O κ. Γιοχάνες Χαν, Επίτροπος αρμόδιος για τον Προϋπολογισμό και τη Διοίκηση της ΕΕ, τόνισε: «Το 2020 ήταν ένα εξαιρετικά δύσκολο έτος λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, αλλά για μια ακόμη φορά η ΕΕ απέδειξε την ικανότητά της να αντιμετωπίσει αυτή την πρόκληση. Χάρη στον προϋπολογισμό της, η ΕΕ διαμόρφωσε μιαν άνευ προηγουμένου ταχεία και ολοκληρωμένη απόκριση προκειμένου να βοηθήσει να ξεπεραστούν οι επιπτώσεις της πανδημίας στην υγεία, στην οικονομία και στην κοινωνία, επεκτείνοντας παράλληλα την αλληλεγγύη μας πολύ πέραν των συνόρων μας. Παράλληλα με τη μάχη κατά της πανδημίας, εξακολουθήσαμε να εστιάζουμε στις προτεραιότητές μας και να επιτυγχάνουμε όλους τους δημοσιονομικούς μας στόχους, όπως αυτούς που σχετίζονται με το κλίμα και τη βιοποικιλότητα. Όσον αφορά τα επόμενα έτη, η Επιτροπή έχει μεγάλη ευθύνη να συνεχίσει να εφαρμόζει αποτελεσματικά τον μακροπρόθεσμο προϋπολογισμό της ΕΕ και το NextGenerationEU. Ακόμη και σε περιόδους κρίσης, στόχος παραμένει η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των δαπανών της ΕΕ, πέραν της συνέχισης των αποτελεσμάτων για τους πολίτες της ΕΕ και τους εξωτερικούς της εταίρους. Προωθούμε πρωτοφανή επίπεδα χρηματοδοτικής στήριξης για να ενισχύσουμε την ανάκαμψη της Ευρώπης από τις υγειονομικές και οικονομικές κρίσεις. Θα βοηθήσουμε τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τις περιφέρειες που έχουν πληγεί περισσότερο από την πανδημία. Θα επενδύσουμε στην ανθεκτικότητα της Ευρώπης και στον εκσυγχρονισμό της μέσω της πράσινης και της ψηφιακής μετάβασης. Η επαναφορά της Ευρώπης σε ορθή τροχιά, η επιτάχυνση της ανάκαμψής της και η προετοιμασία της για το μέλλον αποτελούν τις κύριες προτεραιότητές μας!»

Το σχέδιο προϋπολογισμού για το 2022 αποτελεί μέρος του μακροπρόθεσμου προϋπολογισμού της Ένωσης, όπως εγκρίθηκε στα τέλη του 2020, και επιδιώκει να μετατρέψει τις προτεραιότητές του σε συγκεκριμένα ετήσια αποτελέσματα. Ως εκ τούτου, σημαντικό μέρος των κονδυλίων θα διατεθεί για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, σύμφωνα με τον στόχο να δαπανηθεί το 30 % του μακροπρόθεσμου προϋπολογισμού και του μέσου ανάκαμψης NextGenerationEU για την εν λόγω προτεραιότητα πολιτικής.

Οι πραγματικές πληρωμές NextGenerationEU – και οι χρηματοδοτικές ανάγκες για τις οποίες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα αναζητήσει χρηματοδότηση από την αγορά – μπορεί να είναι χαμηλότερες και θα βασίζονται σε ακριβείς εκτιμήσεις που εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου.

Η ΕΕ κινείται σε λογική ανάκαμψης και η Ελλάδα καλείται να διαχειριστεί με τον καλύτερο τρόπο τα κονδύλια που θα λάβει. Η κυβέρνηση να αξιοποιήσει τους καλύτερους και να καταρτίσει το «ελληνικό πρόγραμμα εξόδου από την κρίση», σε συνεργασία με όλα τα πολιτικά κόμματα. 

Κων/νος Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Επιχειρηματικότητα

Με μεγάλη συμμετοχή και ενθουσιασμό υποδέχτηκαν εκθέτες και επισκέπτες την ECDM Expo 2022

Με πολύ μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ECDM Expo SE Europe 2022, η πιο σημαντική εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο. 

Στην ECDM Expo SE Europe 2022 συμμετείχαν 100+ εταιρείες σαν εκθέτες και χορηγοί από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ η συμμετοχή των επισκεπτών ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή και η προσέλευση συνεχής σε όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Στα παράλληλα συνέδρια και εκδηλώσεις, που πραγματοποιούνταν σε 2 ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες του Ζαππείου, συμμετείχαν πάνω 60 ομιλητές  και τα παρακολούθησαν περισσότεροι από 400 σύνεδροι, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, δηλώνοντας έμπρακτα και δυναμικά την υποστήριξή τους στη διοργάνωση.

Τις εργασίες του διεθνούς διήμερου συνεδρίου άνοιξε η Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, ενώ στο Keynote dinner, το επίσημο δείπνο για τα υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, απηύθυνε χαιρετισμό εκ μέρους της Ελληνικής Κυβέρνησης ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Νίκος Παπαθανάσης.

Επιπλέον στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2022 διοργανώθηκαν: 

  • Το παράλληλο συνέδριο Platforms & Marketplaces, στο οποίο παρουσιάστηκαν οι δυνατότητες των πλατφορμών e-commerce και οι ευκαιρίες περεταίρω ανάπτυξης των εμπορικών επιχειρήσεων σε μεγάλες Ηλεκτρονικές Αγορές.
  • Tο Digital Agencies Roundtable, τη θεσμοθετημένη εκδήλωση για τους Ηγέτες των εταιρειών του κλάδου.
  • Το Meet Magento Greece 2022, το γεγονός τής χρονιάς για τη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, με την υποστήριξη του Magento Association.

Η ECDM Expo SE Europe 2022 διοργανώθηκε υπό τις αιγίδες των:

  • Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
  • Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A
  • Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας, iab hellas.

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, ATCOM, BitMyJob, BOXNOW, Cloudcart, DHL, Digital4u, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Shopflix.gr, Skroutz, WayMore

Χορηγοί: 3ds, aboutNet, bMind, FindBar, digital challenge, DigitalUp, modulus, OnIT!, ZonePage

Υποστηρικτές: Artecniko, Asendia, NetMechanics, PCrama

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η Data Communication, μέλος του Epsilon Net Group, ολοκλήρωσε με επιτυχία την ψηφιακή αναβάθμιση της Γερμανός Ιατρικά με λύσεις Microsoft

Με απόλυτη επιτυχία και εντός του χρονοδιαγράμματος ολοκληρώθηκε από την Data Communication, μέλος του Ομίλου Epsilon Net, η ψηφιακή αναβάθμιση της Γερμανός Ιατρικά με τη χρήση των λύσεων Microsoft Business Central – InnovEra, Microsoft  Dynamics 365 CRM και Microsoft Power BI, για την ολοκληρωμένη λειτουργία και παρακολούθηση του συνόλου των δραστηριοτήτων της.

Η Γερμανός Ιατρικά, από την ίδρυση της το 1945 μέχρι και σήμερα, αποτελεί μια από τις παλαιότερες εισαγωγικές εταιρίες ιατρικών ειδών, που έχει διαγράψει σταθερή πορεία ανάπτυξης όλες αυτές τις δεκαετίες, με παρουσία τόσο στο παραδοσιακό χώρο των ιατρικών αναλωσίμων όσο και σε πιο εξειδικευμένους κλάδους, όπως η Πλαστική Χειρουργική, τα είδη Τραχειοστομίας και ο νευροπαθητικός πόνος. Το πελατολόγιό της εκτείνεται σε όλη την Ελλάδα και περιλαμβάνει δημόσια νοσοκομεία, ιδιωτικές κλινικές, καταστήματα λιανικής καθώς και ιδιώτες ιατρούς και ασθενείς. 

H Γερμανός Ιατρικά λόγω της πολυπλοκότητας των εργασιών της αναζητούσε μία σύγχρονη, αξιόπιστη λύση με την οποία θα μπορούσε να καλύψει συνολικά όλες τις επιχειρηματικές της ανάγκες. Λόγω της εμπορικής της δραστηριότητας, βασική προτεραιότητα για την εταιρία αποτελούσε η κάλυψη του κύκλου πώλησης μέσα από ένα φιλικό, εύχρηστο και προ-παραμετροποιημένο περιβάλλον στις ανάγκες κάθε χρήστη, που να ανταποκρίνεται ταυτόχρονα και  στη σύνθετη κατηγοριοποίηση των εμπορευμάτων. Επιπλέον, χρειαζόταν μια λύση που εκτός από την εμπορική διαχείριση θα της πρόσφερε οικονομική διαχείριση και συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ, διαχείριση αποθηκών άλλα και πλούσια πληροφόρηση για το σύνολο της δραστηριότητας της.

Η ομάδα της Data Communication, ύστερα από την αξιολόγηση των δεδομένων και των απαιτήσεων της Γερμανός Ιατρικά, πρότεινε ως ιδανικές λύσεις το Microsoft Dynamics 365 Business Central InnovEra, το Microsoft  Dynamics 365 CRM και το Microsoft Power BI. Η συγκεκριμένη υλοποίηση μέσω της διασύνδεσης των επιμέρους λύσεων παρέχει πλήρη σύνδεση, διαχείριση και παρακολούθηση του συνόλου των τμημάτων και διαδικασιών, ενόσω είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της ελληνικής νομοθεσίας και πλήρως εναρμονισμένη με τις απαιτήσεις της myDATA της ΑΑΔΕ. 

Με την ολοκλήρωση και την παραλαβή του έργου, η Γερμανός Ιατρικά

  • ενοποίησε όλα τα συστήματα της με την εγγύηση και ασφάλεια της Microsoft
  • αύξησε την παραγωγικότητά της
  • απέκτησε ευέλικτη και δυναμική αναζήτηση ειδών τόσο στο Dynamics 365 Business Central-Innovera όσο και στο e-shop της, ανά πάσα χρονική στιγμή
  • εμπλούτισε την ποικιλία των προωθητικών ενεργειών της
  • εναρμονίστηκε με την ΑΑΔΕ και συγκεκριμένα με την πλατφόρμα myDATA
  • απέκτησε άμεση πληροφόρηση και 360˚ εικόνα για κάθε πελάτη 
  • παρέχει 24* 7  εξυπηρέτηση πελατών 
  • διαθέτει άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση για τη στρατηγική λήψη αποφάσεων 

Ο κ. Μιχάλης Γερμανός, Διευθυντής Επιχειρησιακής Ανάπτυξης, στη Γερμανός Ιατρικά δήλωσε: «Με τη συνεργασία μας με την Data Communication και τον Όμιλο Epsilon Net, μέσω των  Microsoft λύσεων, αποκτήσαμε μια ολοκληρωμένη λύση που μας εξασφάλισε την ευελιξία που χρειαζόμασταν να εστιάσουμε σε αυτό που έχει πραγματικά σημασία για εμάς, την παροχή ποιοτικών, ασφαλών και προσιτών ιατρικών ειδών στους πελάτες μας. Για εμάς κεντρικός άξονας είναι ο άνθρωπος και η ευημερία του, για αυτό η ποιοτική και έγκαιρη εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Με την υλοποίηση αυτής της λύσης, καταφέραμε όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα να αποκτήσουν άμεσα, ολοκληρωμένη εικόνα για την πορεία των εργασιών, με αποτέλεσμα την αμεσότερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των τελικών πελατών μας».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Αυτό το Σαββατοκύριακο στο Ζάππειο η έκθεση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ 

Ανοίγει τις πύλες της στις 11 το πρωί του Σαββάτου η eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022 – ECDM Expo, η οποία πραγματοποιείται το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο.

Η ECDM Expo SE Europe 2022, η μεγαλύτερη διοργάνωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα υποδέχεται τους επισκέπτες από τις 11:00 έως τις 20:00 και τις δύο ημέρες λειτουργίας της.

Στους εκθέτες, περιλαμβάνονται digital agencies, μεταφορικές εταιρείες, εταιρείες που ειδικεύονται στη διαφήμιση στο διαδίκτυο, επιχειρήσεις που παρέχουν χρηματοοικονομικές και άλλες συναφείς υπηρεσίες κ.λπ.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe 2022 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι η ηλεκτρονική εγγραφή στη σχετική φόρμα επισκεπτών στο επίσημο web site της διοργάνωσης. 

Στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2022 πραγματοποιείται διήμερο διεθνές συνέδριο και πολλές ακόμα παράλληλες εκδηλώσεις, με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών, από τη χώρα μας και το εξωτερικό. 

Στις παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις περιλαμβάνονται:

  • Το διεθνές διήμερο συνέδριο, με δεκάδες ομιλητές υψηλού κύρους από το εξωτερικό και την Ελλάδα. 
  • Το Keynote dinner, το επίσημο δείπνο για υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, με την παρουσία του αναπληρωτή Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκου Παπαθανάση.
  • Το παράλληλο συνέδριο Platforms & Marketplaces, στο οποίο θα παρουσιαστούν οι δυνατότητες των πλατφορμών και ευκαιρίες περεταίρω ανάπτυξης σε μεγάλες Ηλεκτρονικές Αγορές.
  • Το Meet Magento Greece 2022, το γεγονός τής χρονιάς για τη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, με την υποστήριξη του Magento Association.
  • Tο Digital Agencies Roundtable, η θεσμοθετημένη συνάντηση των ηγετών των ελληνικών Digital Agencies.

Η ECDM Expo SE Europe 2022 τελεί υπό τις αιγίδες των:

  • Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
  • Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A
  • Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας, iab hellas.

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, ATCOM, BitMyJob, BOXNOW, Cloudcart, DHL, Digital4u, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Shopflix.gr, Skroutz, WayMore

Χορηγοί: 3ds, aboutNet, bMind, FindBar, digital challenge, DigitalUp, modulus, OnIT!, ZonePage

Υποστηρικτές: Artecniko, Asendia, NetMechanics, PCrama

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

* Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης 

Σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα, η είσοδος επιτρέπεται σε όλους και είναι υποχρεωτική η μάσκα στους εσωτερικούς χώρους. Τα υγειονομικά πρωτόκολλα πιθανώς να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία διεξαγωγής της διοργάνωσης.

Continue Reading

Trending