Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Επιχειρηματικότητα εν μέσω πανδημίας:δυσκολίες, προκλήσεις, ευκαιρίες, η επόμενη μέρα και ο ρόλος της τεχνολογίας

Το πέρασμα σε αυτή τη νέα χρονιά είναι πιο σημαντικό από ποτέ, πιο διαφορετικό, πιο περιπετειώδες, πιο αβέβαιο. Ζούμε πανδημία για πρώτη φορά στη ζωή μας και οι αντιδράσεις μας, όπως και οι εξελίξεις, είναι απρόβλεπτες και πρωτόγνωρες.
Κάποιες χώρες, φυσικά, μπορεί να είχαν ήδη αντιμετωπίσει μια σοβαρή επιδημία στο παρελθόν γι’ αυτό και είχαν κατά κάποιον τρόπο το “know how” στον τρόπο αντιμετώπισης, αλλά τώρα μιλάμε για πανδημία, μια παγκόσμια δυσάρεστη κατάσταση και αυτό αυτόματα τα αλλάζει όλα! Το μόνο σίγουρο είναι ότι o covid19 δεν υπήρχε στο πλάνο του 2020, στο πλάνο όμως του 2021 υπάρχει και μάλιστα έχουμε γνωριστεί αρκετά για να μπορούμε να εφαρμόσουμε όσο το δυνατόν πιο επιτυχημένα μέτρα αντιμετώπισής του! Η ιστορία έχει αποδείξει πολλές φορές ότι επαναλαμβάνεται, επομένως γνωρίζουμε πολύ καλά ότι και η κρίση υγείας στο κοντινό μέλλον θα αποτελεί παρελθόν. Ας λάβουμε τα μέτρα μας, ώστε όχι μόνο να βγούμε από όλο αυτό που ζούμε με τις λιγότερες απώλειες, αλλά και να προχωρήσουμε έξυπνα και επιτυχημένα μαθαίνοντας από τις εμπειρίες μας.

Τι δεν πήγε καλά?

Καταρχάς σκεφτείτε αν κάτι δεν πήγε καλά όλο το προηγούμενο διάστημα. Δείτε και εξετάστε προσεκτικά όλα τα κακώς κείμενα που έφερε στην επιφάνεια η πανδημία. Τι σας δυσκόλεψε περισσότερο στην προσπάθειά σας να προσαρμοστείτε στα νέα δεδομένα; Αφιερώστε χρόνο, επανεκτιμήστε, αξιολογήστε και σχεδιάστε τρόπους βελτίωσης. Η πανδημία ανέδειξε τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη σημαντικότητα της τεχνολογίας σε όλο το φάσμα της κοινωνίας, των επιχειρήσεων, της υγείας, των σχέσεων, της εκπαίδευσης κ.τ.λ. 

Οι υποδομές της επιχείρησής σας ήταν σύγχρονες και σε κατάσταση που θα μπορούσαν να παρέχουν τη δυνατότητα της εξ’ αποστάσεως εργασίας χωρίς κανένα πρόβλημα; Οι υπάλληλοί σας ήταν έτοιμοι να εργαστούν από το σπίτι; Είχαν τις απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες; Φροντίσατε να τις παρέχετε; Υπήρχαν τα κανάλια εκείνα και τα εργαλεία που θα σας επέτρεπαν να συνεχίσετε να εξυπηρετείτε τους πελάτες με νέους τρόπους που απαιτούσαν οι νέες συνθήκες; Υπήρχαν συγκεντρωμένα όλα τα δεδομένα που θα μπορούσαν να σας δώσουν πληροφορίες για τη συμπεριφορά των πελατών σας; Μπορούσατε να έχετε άμεση πρόσβαση σε αυτά από παντού;
Αναγνωρίστε τις αδυναμίες, κατανοήστε τις τρέχουσες τάσεις και προετοιμαστείτε. Οι προσδοκίες για το 2021 είναι μεγάλες, τίποτα όμως δεν είναι εγγυημένο. Δε θα μετανιώσετε ποτέ γιατί ήσασταν προσεκτικοί. Η προνοητικότητα και η ικανότητα της ευελιξίας είναι σήμερα από τα πιο σημαντικά συστατικά της επιτυχίας!

Μετά την υποχρεωτική ανάπαυλα έρχεται η απελευθέρωση δυνάμεων

Φανταστείτε όλη αυτή την ενέργεια σε προσωπικό και επιχειρηματικό επίπεδο που ήταν εγκλωβισμένη και περιορισμένη για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα να απελευθερώνεται! Σκεφτείτε πώς θα αξιοποιήσετε με τον καλύτερο τρόπο όλη αυτή τη δυναμική και πώς θα την εκμεταλλευτείτε προς όφελός σας.
Το καθολικό άνοιγμα της αγοράς -όταν έρθει- θα δημιουργήσει μεγάλη ζήτηση και κατ’ επέκταση ευκαιρίες. Θα πρέπει να αναλογιστείτε, όμως και πάλι: τι πρακτικές από την προ covid19 εποχή θα επαναφέρετε και τι αλλαγές από την περίοδο της πανδημίας και των lockdown θα κρατήσετε; Όπως όλα δείχνουν, οι ζωές μας δεν θα επιστρέψουν ποτέ στην “κανονικότητα” της προ υγεινονομικής κρίσης εποχής, αλλά μια άλλη νέα κανονικότητα θα έρθει μαζί με τις συνήθειες που αποκτήσαμε και υιοθετήσαμε εν καιρώ πανδημίας. Συνεπώς, η οποιαδήποτε μείωση στη διαδικτυακή δραστηριότητα (ηλεκτρονικές αγορές, τηλεδιασκέψεις, τηλεργασία κ.ά), θα είναι περισσότερο μια αντίδραση για επαναφορά της άμεσης προσωπικής επαφής μετά την παρατεταμένη απόσταση, παρά μια νέα τάση. Δεν είναι μόνο οι Millennials ή οι Gen Z εξοικειωμένοι με τα έξυπνα τηλέφωνά τους, είναι, πλέον, και η πλειοψηφία του κόσμου που αναγκάστηκε να προσαρμοστεί το 2020 για να εξυπηρετήσει καθημερινά πρακτικά του ζητήματα.

Φροντίστε τους ανθρώπους σας, που φροντίζουν τους πελάτες σας

Εσείς και οι άνθρωποί σας αντιμετωπίζετε τώρα τους ίδιους κινδύνους και τις ίδιες προκλήσεις για την υγεία και την οικογένειά σας. Όλοι μα όλοι είμαστε εκτεθειμένοι εξίσου. Γνωρίζετε, λοιπόν, πόσο δύσκολο ήταν το 2020 για το ανθρώπινο δυναμικό σας. Εργάστηκαν σε πρωτόγνωρες και δύσκολες συνθήκες και μάλιστα σε κλίμα μεγάλης αβεβαιότητας και φόβου για έναν νέο θανατηφόρο και εύκολα μεταδιδόμενο ιό. Μετά από όλο αυτό το δύσκολο διάστημα οι άνθρωποί σας θα πρέπει να γνωρίζουν ότι τους εκτιμάτε πραγματικά. Δε νομίζετε ότι το αξίζουν; Έρευνες έχουν δείξει ότι 8 στους 10 υπαλλήλους αφήνουν τη δουλειά τους γιατί νιώθουν ότι υποτιμούνται. Η επιβράβευση (λεκτική, οικονομική, παροχές), η επένδυση σε εκπαίδευση-επιμόρφωση και η ψυχαγωγία τους είναι πολύ σημαντικά για τη δημιουργία ενός άριστου κλίματος που μεταφέρεται σε κάθε τμήμα και διαδικασία της επιχείρησης. Ένα χαρούμενο και υποστηρικτικό επαγγελματικό περιβάλλον αυξάνει τα θετικά συναισθήματα και την ευεξία, που αποτελούν την προϋπόθεση για αυξημένη παραγωγικότητα, αποδοτικότητα, και ανάληψη πρωτοβουλιών. Μην τα θεωρείτε δευτερεύοντα θέματα. Καθώς οι πελάτες σας και οι ανάγκες τους αλλάζουν θα χρειαστείτε σύμμαχο τους ανθρώπους σας τους οποίους πρέπει να εμπνεύσετε για τις νέες στρατηγικές που θα ακολουθήσετε.

Καινοτομία! Αυτό είναι το κλειδί για την ανάπτυξη στην μετά Covid-19 εποχή.

H πανδημία αποτελεί απειλή και για την επιχειρηματικότητα. Ταυτόχρονα, όμως, είναι μια κορυφαία πρόκληση που απαιτεί καινοτόμες και αποτελεσματικές αντιδράσεις. Οι επιχειρηματίες θα πρέπει να εστιάσουν στη δημιουργία κατάλληλων πρακτικών που θα υποστηρίξουν την ανάπτυξη και θα επιταχύνουν την καινοτομία για να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες των πελατών και της κοινωνίας, έτσι όπως αυτές διαμορφώνονται στις παρούσες συνθήκες. Θα πρέπει να επενδύσουν σε έρευνα προκειμένου να καταρτίσουν και να εφαρμόσουν καινοτόμες προτάσεις που έχουν να κάνουν με την υγεία, την προστασία του περιβάλλοντος, την εξοικονόμηση ενέργειας, την εκπαίδευση, τον ψηφιακό μετασχηματισμό κ.ά.

Ένα πρόσφατο και πολύ σημαντικό παράδειγμα καινοτομίας είναι η ομάδα F1 της Mercedes, όπου οι μηχανικοί της -που είχαν αρκετό ελεύθερο χρόνο λόγω της αναβολής των αγώνων Grand Prix του παγκόσμιου πρωταθλήματος – σχεδίασαν και κατασκεύασαν αναπνευστήρες για ασθενείς με covid19 και μάλιστα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, σε συνεργασία με το UCL (University College of London) και με γιατρούς του UCL Hospital. Η καινοτόμα αυτή συσκευή παρέχει οξυγόνο στον εγκέφαλο χωρίς να χρειάζεται χρήση ειδικού αναπνευστήρα, αποφεύγοντας την ανάγκη για επεμβατικό μηχανισμό αναπνοής και δημιουργήθηκε σε λιγότερο από μία εβδομάδα. Μπορεί το παράδειγμα της ομάδας της F1 να σας φαίνεται υπερβολικό, στην πραγματικότητα, όμως, κάθε επιχείρηση θα μπορούσε να προσπαθήσει να ακολουθήσει τη λογική του, ανεξάρτητα από το μέγεθος και τον τομέα δραστηριότητάς της! Σίγουρα υπάρχει αρκετή καινοτομία σε όλους τους κλάδους που δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα. Διαθέστε τον χρόνο, κάντε την έρευνα, παρατηρήστε τις εξελίξεις και σκεφτείτε πού μπορείτε να κάνετε τη διαφορά!

Αδράξτε τις ευκαιρίες

Οι άνθρωποι υπό τον φόβο του covid19 έδωσαν μεγαλύτερη προσοχή και προτεραιότητα στην υγεία τη δική τους, αλλά και των ανθρώπων που αγαπούν. Έκαναν στροφή σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, υιοθέτησαν είδη άσκησης όπως η πεζοπορία και η εξόρμηση στη φύση, ενώ επένδυσαν σε αθλητικό εξοπλισμό για το σπίτι. Η ζήτηση για βιολογικά προϊόντα, υγιεινές τροφές και συμπληρώματα διατροφής που ενισχύουν το ανοσοποιητικό αυξήθηκε. Αντισηπτικά, οινόπνευμα, καθαριστικά και είδη ατομικής υγιεινής, γάντια μια χρήσης και μάσκες εκτόξευσαν τις πωλήσεις τους. Αν είστε μία επιχείρηση που το αντικείμενό της σχετίζεται με τα παραπάνω, σκεφτείτε τι άλλο μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας, ώστε να είστε πιο ανταγωνιστικοί και προετοιμαστείτε έγκαιρα για την μετά covid19 εποχή και τις αλλαγές που μπορεί να φέρει!
Το 2020, μείναμε αρκετά σπίτι, με τις απαγορεύσεις να περιορίζουν δραματικά τον χρόνο που είχαμε για επίσκεψη στα καταστήματα ώστε να καλύψουμε τις βασικές μας ανάγκες. Το γεγονός αυτό μας έδωσε την ευκαιρία να επισκεφτούμε και να γνωρίσουμε τις τοπικές επιχειρήσεις, τις επιχειρήσεις δηλαδή “της γειτονιάς μας”. Οι επιχειρήσεις αυτές θα πρέπει να εκμεταλλευτούν αυτό το πλεονέκτημα, ώστε να μη μείνει μία απλή τάση του Lockdown, αλλά να αναζητήσουν τρόπους για να διατηρήσουν και να προσελκύσουν αποτελεσματικότερα και άλλους τοπικούς πελάτες.
Γυμναστήρια και δάσκαλοι γυμναστικής (π.χ. yoga, pilates κ.τ.λ.), που αναγκάστηκαν να διακόψουν με κυβερνητική εντολή, στράφηκαν στο διαδίκτυο και στα online προγράμματα. Αυτό τους έδωσε την ευκαιρία όχι μόνο να συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους πελάτες τους, αλλά και να προσελκύσουν νέους χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς. Ευκαιρίες υπάρχουν σε όλους του κλάδους αρκεί να τις αναγνωρίσετε έγκαιρα και να ενεργήσετε αποφασιστικά με σύμμαχο, πάντα, την τεχνολογία!

Αγκαλιάστε την τεχνολογία

Η καινοτομία και η τεχνολογία πάνε μαζί και η αυτοματοποίηση που μπορούν να επιτύχουν σε όλους τους τομείς θα είναι το ζητούμενο το επόμενο διάστημα. Η πανδημία επιτάχυνε σημαντικά τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Οι πελάτες δεν έπαψαν να υπάρχουν, να έχουν ανάγκες, να τρώνε, να πίνουν καφέ, να επικοινωνούν, να συναλλάσονται. Ηλεκτρονικό εμπόριο, εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τηλεργασία, απομακρυσμένη διαχείριση, ηλεκτρονικές συναλλαγές συνέχισαν να υφίστανται με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Οι επιχειρήσεις που είχαν φροντίσει πριν την πανδημία για την παρουσία τους στο διαδίκτυο είχαν το προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού, συνέχισαν να προσφέρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και διατήρησαν την επαφή με τους πελάτες και τους συνεργάτες τους. Μέσα από τα πληροφοριακά τους συστήματα και τη βάση δεδομένων τους είδαν πώς εξελίσσονται οι ανάγκες των πελατών και μπόρεσαν να εξάγουν κάποια συμπεράσματα για τις τάσεις και τους κινδύνους. Αυτό που πρέπει να καταλάβουν οι επιχειρηματίες είναι ότι οι πελάτες εξακολουθούν να θέλουν να εξυπηρετηθούν. Μπορεί να έχει αλλάξει ο τρόπος και ο τόπος, αλλά η ανάγκη παραμένει. Αν δεν τους καλύψετε εσείς κάποιος άλλος θα το κάνει. Το λογισμικό επιτρέπει στις επιχειρήσεις να λειτουργούν και να εξυπηρετούν τους πελάτες τους παρά τις δυσκολίες, ενώ η πλειοψηφία του προσωπικού τους βρίσκεται στο σπίτι.

Ο σχεδιασμός και ο προγραμματισμός για το 2021 είναι δύσκολος όσο εξακολουθούμε να ζούμε υπό το καθεστώς της πανδημίας. Ωστόσο, η επένδυση στην τεχνολογία θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να είναι πιο ευέλικτες, να ανταποκριθούν καλύτερα στις νέες απαιτήσεις των πελατών τους και να επιτύχουν το καλύτερο που θα μπορούσαν. Οι επιχειρηματίες εκπαιδεύονται να είναι πιο προνοητικοί μέσα από την παρατεταμένη κρίση υγείας και την αβεβαιότητα. Συνεχίστε να επανεξετάζετε τα επιχειρηματικά σας βήματα και να τα αναθεωρείτε όταν χρειάζεται. Θωρακιστείτε ψηφιακά και ξεπεράστε γρήγορα και εύκολα τα εμπόδια που βάζει η πανδημία. Επενδύστε σε τεχνολογία και καινοτομία για να μπορείτε να πετυχαίνετε εύκολη προσαρμογή σε κάθε νέα πρόκληση, να ξεχωρίσετε και να ευδοκιμήσετε.

Αρθρογραφία από: Τμήμα Marketing MegasoftA.E.

Πηγή: https://www.megasoft.gr/,

Επιχειρηματικότητα

Με μεγάλη συμμετοχή και ενθουσιασμό υποδέχτηκαν εκθέτες και επισκέπτες την ECDM Expo 2022

Με πολύ μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ECDM Expo SE Europe 2022, η πιο σημαντική εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο. 

Στην ECDM Expo SE Europe 2022 συμμετείχαν 100+ εταιρείες σαν εκθέτες και χορηγοί από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ η συμμετοχή των επισκεπτών ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή και η προσέλευση συνεχής σε όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Στα παράλληλα συνέδρια και εκδηλώσεις, που πραγματοποιούνταν σε 2 ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες του Ζαππείου, συμμετείχαν πάνω 60 ομιλητές  και τα παρακολούθησαν περισσότεροι από 400 σύνεδροι, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, δηλώνοντας έμπρακτα και δυναμικά την υποστήριξή τους στη διοργάνωση.

Τις εργασίες του διεθνούς διήμερου συνεδρίου άνοιξε η Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, ενώ στο Keynote dinner, το επίσημο δείπνο για τα υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, απηύθυνε χαιρετισμό εκ μέρους της Ελληνικής Κυβέρνησης ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Νίκος Παπαθανάσης.

Επιπλέον στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2022 διοργανώθηκαν: 

  • Το παράλληλο συνέδριο Platforms & Marketplaces, στο οποίο παρουσιάστηκαν οι δυνατότητες των πλατφορμών e-commerce και οι ευκαιρίες περεταίρω ανάπτυξης των εμπορικών επιχειρήσεων σε μεγάλες Ηλεκτρονικές Αγορές.
  • Tο Digital Agencies Roundtable, τη θεσμοθετημένη εκδήλωση για τους Ηγέτες των εταιρειών του κλάδου.
  • Το Meet Magento Greece 2022, το γεγονός τής χρονιάς για τη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, με την υποστήριξη του Magento Association.

Η ECDM Expo SE Europe 2022 διοργανώθηκε υπό τις αιγίδες των:

  • Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
  • Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A
  • Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας, iab hellas.

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, ATCOM, BitMyJob, BOXNOW, Cloudcart, DHL, Digital4u, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Shopflix.gr, Skroutz, WayMore

Χορηγοί: 3ds, aboutNet, bMind, FindBar, digital challenge, DigitalUp, modulus, OnIT!, ZonePage

Υποστηρικτές: Artecniko, Asendia, NetMechanics, PCrama

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η Data Communication, μέλος του Epsilon Net Group, ολοκλήρωσε με επιτυχία την ψηφιακή αναβάθμιση της Γερμανός Ιατρικά με λύσεις Microsoft

Με απόλυτη επιτυχία και εντός του χρονοδιαγράμματος ολοκληρώθηκε από την Data Communication, μέλος του Ομίλου Epsilon Net, η ψηφιακή αναβάθμιση της Γερμανός Ιατρικά με τη χρήση των λύσεων Microsoft Business Central – InnovEra, Microsoft  Dynamics 365 CRM και Microsoft Power BI, για την ολοκληρωμένη λειτουργία και παρακολούθηση του συνόλου των δραστηριοτήτων της.

Η Γερμανός Ιατρικά, από την ίδρυση της το 1945 μέχρι και σήμερα, αποτελεί μια από τις παλαιότερες εισαγωγικές εταιρίες ιατρικών ειδών, που έχει διαγράψει σταθερή πορεία ανάπτυξης όλες αυτές τις δεκαετίες, με παρουσία τόσο στο παραδοσιακό χώρο των ιατρικών αναλωσίμων όσο και σε πιο εξειδικευμένους κλάδους, όπως η Πλαστική Χειρουργική, τα είδη Τραχειοστομίας και ο νευροπαθητικός πόνος. Το πελατολόγιό της εκτείνεται σε όλη την Ελλάδα και περιλαμβάνει δημόσια νοσοκομεία, ιδιωτικές κλινικές, καταστήματα λιανικής καθώς και ιδιώτες ιατρούς και ασθενείς. 

H Γερμανός Ιατρικά λόγω της πολυπλοκότητας των εργασιών της αναζητούσε μία σύγχρονη, αξιόπιστη λύση με την οποία θα μπορούσε να καλύψει συνολικά όλες τις επιχειρηματικές της ανάγκες. Λόγω της εμπορικής της δραστηριότητας, βασική προτεραιότητα για την εταιρία αποτελούσε η κάλυψη του κύκλου πώλησης μέσα από ένα φιλικό, εύχρηστο και προ-παραμετροποιημένο περιβάλλον στις ανάγκες κάθε χρήστη, που να ανταποκρίνεται ταυτόχρονα και  στη σύνθετη κατηγοριοποίηση των εμπορευμάτων. Επιπλέον, χρειαζόταν μια λύση που εκτός από την εμπορική διαχείριση θα της πρόσφερε οικονομική διαχείριση και συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ, διαχείριση αποθηκών άλλα και πλούσια πληροφόρηση για το σύνολο της δραστηριότητας της.

Η ομάδα της Data Communication, ύστερα από την αξιολόγηση των δεδομένων και των απαιτήσεων της Γερμανός Ιατρικά, πρότεινε ως ιδανικές λύσεις το Microsoft Dynamics 365 Business Central InnovEra, το Microsoft  Dynamics 365 CRM και το Microsoft Power BI. Η συγκεκριμένη υλοποίηση μέσω της διασύνδεσης των επιμέρους λύσεων παρέχει πλήρη σύνδεση, διαχείριση και παρακολούθηση του συνόλου των τμημάτων και διαδικασιών, ενόσω είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της ελληνικής νομοθεσίας και πλήρως εναρμονισμένη με τις απαιτήσεις της myDATA της ΑΑΔΕ. 

Με την ολοκλήρωση και την παραλαβή του έργου, η Γερμανός Ιατρικά

  • ενοποίησε όλα τα συστήματα της με την εγγύηση και ασφάλεια της Microsoft
  • αύξησε την παραγωγικότητά της
  • απέκτησε ευέλικτη και δυναμική αναζήτηση ειδών τόσο στο Dynamics 365 Business Central-Innovera όσο και στο e-shop της, ανά πάσα χρονική στιγμή
  • εμπλούτισε την ποικιλία των προωθητικών ενεργειών της
  • εναρμονίστηκε με την ΑΑΔΕ και συγκεκριμένα με την πλατφόρμα myDATA
  • απέκτησε άμεση πληροφόρηση και 360˚ εικόνα για κάθε πελάτη 
  • παρέχει 24* 7  εξυπηρέτηση πελατών 
  • διαθέτει άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση για τη στρατηγική λήψη αποφάσεων 

Ο κ. Μιχάλης Γερμανός, Διευθυντής Επιχειρησιακής Ανάπτυξης, στη Γερμανός Ιατρικά δήλωσε: «Με τη συνεργασία μας με την Data Communication και τον Όμιλο Epsilon Net, μέσω των  Microsoft λύσεων, αποκτήσαμε μια ολοκληρωμένη λύση που μας εξασφάλισε την ευελιξία που χρειαζόμασταν να εστιάσουμε σε αυτό που έχει πραγματικά σημασία για εμάς, την παροχή ποιοτικών, ασφαλών και προσιτών ιατρικών ειδών στους πελάτες μας. Για εμάς κεντρικός άξονας είναι ο άνθρωπος και η ευημερία του, για αυτό η ποιοτική και έγκαιρη εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Με την υλοποίηση αυτής της λύσης, καταφέραμε όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα να αποκτήσουν άμεσα, ολοκληρωμένη εικόνα για την πορεία των εργασιών, με αποτέλεσμα την αμεσότερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των τελικών πελατών μας».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Αυτό το Σαββατοκύριακο στο Ζάππειο η έκθεση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ 

Ανοίγει τις πύλες της στις 11 το πρωί του Σαββάτου η eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022 – ECDM Expo, η οποία πραγματοποιείται το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο.

Η ECDM Expo SE Europe 2022, η μεγαλύτερη διοργάνωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα υποδέχεται τους επισκέπτες από τις 11:00 έως τις 20:00 και τις δύο ημέρες λειτουργίας της.

Στους εκθέτες, περιλαμβάνονται digital agencies, μεταφορικές εταιρείες, εταιρείες που ειδικεύονται στη διαφήμιση στο διαδίκτυο, επιχειρήσεις που παρέχουν χρηματοοικονομικές και άλλες συναφείς υπηρεσίες κ.λπ.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe 2022 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι η ηλεκτρονική εγγραφή στη σχετική φόρμα επισκεπτών στο επίσημο web site της διοργάνωσης. 

Στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2022 πραγματοποιείται διήμερο διεθνές συνέδριο και πολλές ακόμα παράλληλες εκδηλώσεις, με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών, από τη χώρα μας και το εξωτερικό. 

Στις παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις περιλαμβάνονται:

  • Το διεθνές διήμερο συνέδριο, με δεκάδες ομιλητές υψηλού κύρους από το εξωτερικό και την Ελλάδα. 
  • Το Keynote dinner, το επίσημο δείπνο για υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, με την παρουσία του αναπληρωτή Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκου Παπαθανάση.
  • Το παράλληλο συνέδριο Platforms & Marketplaces, στο οποίο θα παρουσιαστούν οι δυνατότητες των πλατφορμών και ευκαιρίες περεταίρω ανάπτυξης σε μεγάλες Ηλεκτρονικές Αγορές.
  • Το Meet Magento Greece 2022, το γεγονός τής χρονιάς για τη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, με την υποστήριξη του Magento Association.
  • Tο Digital Agencies Roundtable, η θεσμοθετημένη συνάντηση των ηγετών των ελληνικών Digital Agencies.

Η ECDM Expo SE Europe 2022 τελεί υπό τις αιγίδες των:

  • Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
  • Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A
  • Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας, iab hellas.

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, ATCOM, BitMyJob, BOXNOW, Cloudcart, DHL, Digital4u, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Shopflix.gr, Skroutz, WayMore

Χορηγοί: 3ds, aboutNet, bMind, FindBar, digital challenge, DigitalUp, modulus, OnIT!, ZonePage

Υποστηρικτές: Artecniko, Asendia, NetMechanics, PCrama

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

* Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης 

Σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα, η είσοδος επιτρέπεται σε όλους και είναι υποχρεωτική η μάσκα στους εσωτερικούς χώρους. Τα υγειονομικά πρωτόκολλα πιθανώς να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία διεξαγωγής της διοργάνωσης.

Continue Reading

Trending