Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Η Δωρεάν Ημερίδα της Epsilon Net «myDATA & Ηλεκτρονική Τιμολόγηση» με τον Κωνσταντίνο Νιφορόπουλο ολοκληρώθηκε με θερμή ανταπόκριση!

Ολοκληρώθηκε την Τρίτη, 22/2/2022 με μεγάλη ανταπόκριση η δωρεάν, online Ημερίδα που διοργάνωσε ο Όμιλος Epsilon Net για Μικρές-Μεσαίες Επιχειρήσεις, Ελεύθερους Επαγγελματίες και Λογιστές, αναφορικά με τα Ηλεκτρονικά Βιβλία (myDATA) της ΑΑΔΕ. Για άλλη μια φορά, περισσότεροι από 4.000 συμμετέχοντες εμπιστεύτηκαν την Epsilon Net για την ενημέρωσή τους στο δρόμο προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό. 

Ο κ. Κωνσταντίνος ΝιφορόπουλοςΟρκωτός Ελεγκτής Λογιστής, έδωσε ολοκληρωμένες απαντήσεις για τα φλέγοντα θέματα της Υποχρεωτικής Διαβίβασης Εσόδων μέχρι 31/3 για το 2021 και της Υποχρεωτικής Διαβίβασης Εσόδων-Εξόδων για το 2022, ενώ ερμήνευσε καίρια θέματα γύρω από την Ηλεκτρονική Τιμολόγηση, όπως:

•    Ποια είναι και τι εγγράφονται (διαβιβάζονται) στα ηλεκτρονικά βιβλία; 

•    Με ποιους τρόπους διαβιβάζονται οι «συνόψεις» και οι «χαρακτηρισμοί» 

•    «Ταμειακές Μηχανές/Φ.Η.Μ» και διασύνδεση με το «esend» και το «myDATA» 

•    «Πιστοποίηση Διαβίβασης/Καταχώρησης» – «Μοναδικός Αριθμός Καταχώρησης (Μ.Α.Ρ.Κ.)» 

•    Οντότητες που εξαιρούνται και Οντότητες με μειωμένες υποχρεώσεις 

•    Παράλειψη διαβίβασης – διαδικασία ελέγχου, κυρώσεις, υποχρεώσεις αντισυμβαλλομένων  

•    Φορολογικές Δηλώσεις και Έλεγχος αυτών μέσω «myDATA»  και πολλά άλλα.

Επιπλέον, ο κ. Νιφορόπουλος  απάντησε live σε πάνω από 200 ερωτήματα που απασχολούν τους επαγγελματίες με σαφήνεια και απτά παραδείγματα. Περαιτέρω ερωτήματα των επαγγελματιών θα απαντηθούν από την Επιστημονική Ομάδα της Epsilon Net στο οικονομικό portal e-forologia. 

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας έγινε επίσης αναλυτική παρουσίαση της web εφαρμογής για ηλεκτρονική τιμολόγηση των μικρών-μεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών, Epsilon Smart, και της αυτόματης σύνδεσης της εφαρμογής με τον λογιστή της επιχείρησης. Η εφαρμογή Epsilon Smart έχει ήδη κατακτήσει το σύνολο των ελεύθερων επαγγελματιών και μικρών επιχειρήσεων, ξεπερνώντας τις 70.000 εγκαταστάσεις. 

Τέλος, παρουσιάστηκαν συνοπτικά οι δυνατότητες αυτοματοποίησης στη διαβίβαση, αλλά και στο χαρακτηρισμό των παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA που εμπεριέχονται στις εφαρμογές του Ομίλου για τα λογιστικά γραφεία (Extra – Hyper Λογιστική Διαχείριση και Academia Financials), καθώς και πλήθος άλλων χρήσιμων εργαλείων και εκτυπώσεων που βοηθούν αποτελεσματικά τον επαγγελματία λογιστή – φοροτεχνικό. 

Ο Όμιλος Epsilon Net παραμένει στο πλευρό όλων των επαγγελματιών στις απαιτητικές συνθήκες που διαμορφώνονται από την εφαρμογή των ηλεκτρονικών βιβλίων myDATA και ανανεώνει το ραντεβού του με το κοινό για επιπλέον έγκυρες και δωρεάν on line ημερίδες που θα προγραμματιστούν το αμέσως επόμενο διάστημα.

Δείτε την ημερίδα μαγνητοσκοπημένη κάνοντας κλικ εδώ:

myDATA & Ηλεκτρονική Τιμολόγηση – ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ – με τον Κωνσταντίνο Νιφορόπουλο

Επιχειρηματικότητα

Ευκαιρίες δωρεάν εκπαίδευσης και συμβουλευτικής για MKO

Οι αιτήσεις για τα επιτυχημένα προγράμματα Incubator & Accelerator του HIGGS μόλις άνοιξαν!

Για μια ακόμα χρονιά το HIGGS ανακοινώνει την έναρξη υποβολής αιτήσεων για τα προγράμματα Incubator, GSE Incubator και Accelerator. Τα τρία εξειδικευμένα προγράμματα του HIGGS, τα οποία προσφέρονται διαδικτυακά στοχεύουν στην υποστήριξη των οργανώσεων της Κοινωνίας των Πολιτών, παρέχοντας δωρεάν εκπαίδευση και συμβουλευτική.

Το πρόγραμμα Accelerator έχει στόχο την υποστήριξη ώριμων οργανώσεων με λειτουργία άνω των 2 ετών, σε ζητήματα στρατηγικής, business plan, διαμόρφωσης προτάσεων και οικονομικής βιωσιμότητας. Το πρόγραμμα έχει εξάμηνη διάρκεια και περιλαμβάνει δωρεάν εκπαίδευση και συμβουλευτική για (έως) 8 μη-κερδοσκοπικές οργανώσεις. Ο Accelerator, με έναρξη τον Νοέμβριο του 2023, θα υλοποιηθεί σε 2 τρίμηνα, με εξειδικευμένα γνωστικά αντικείμενα το καθένα, ξεκινώντας με ένα εντατικό Bootcamp 2 εβδομάδων. 

Τα προγράμματα Incubator και GSE Incubator (Green & Social Entrepreneurship Incubator) απευθύνονται σε νεοσύστατες ΟΚοιΠ (Αστικές Μη Κερδοσκοπικές Εταιρείες, Σωματεία, Κοιν.Σ.Επ. Ένταξης) και φορείς κοινωνικής και πράσινης επιχειρηματικότητας αντίστοιχα, προσφέροντας τους τα απαραίτητα εφόδια μέσω εκπαίδευσης και συμβουλευτικής, ώστε να εξασφαλίσουν σωστό στρατηγικό σχεδιασμό, εσωτερική οργάνωση και λειτουργία. Ο στόχος των προγραμμάτων αυτών, είναι οι φορείς που ολοκληρώνουν την εκπαίδευση να είναι σε θέση να διασφαλίσουν τη βιωσιμότητα και ανάπτυξή τους, είτε μέσω της προσέλκυσης χρηματοδότησης, είτε μέσω της ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας (GSE Incubator), σχετικής με το αντικείμενό τους. Τα προγράμματα Incubator και GSE Incubator, αφορούν αποκλειστικά φορείς που είναι σε διαδικασία εκκίνησης/ λειτουργίας/ επανεκκίνησης και έχουν αποκτήσει νομική υπόσταση τα τελευταία 2 χρόνια.

Η έναρξη των δωρεάν προγραμμάτων Incubator και GSE Incubator γίνεται κάθε Νοέμβριο και η διάρκειά τους κυμαίνεται από 12 έως 24 μήνες, ενώ και τα δύο προγράμματα μπορούν να δεχτούν (έως) 5 ενδιαφερόμενους φορείς το καθένα. 

Στο πλαίσιο των 3 προγραμμάτων συμπεριλαμβάνονται 4 εβδομάδες υποχρεωτικής εντατικής εκπαίδευσης (Bootcamp), εργαστήρια και σεμινάρια, one-to-one συναντήσεις και mentorship με εξειδικευμένους συνεργάτες και ειδικούς, αλλά και ευκαιρίες networking με άλλες ελληνικές και διεθνείς Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, μέσα μαζικής επικοινωνίας, αλλά και χρηματοδότες.

Η περίοδος υποβολής αιτήσεων και για τα 3 προγράμματα (Incubator, GSE Incubator και Accelerator) ξεκινά τη Δευτέρα 28 Αυγούστου και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2023. 

Για την κατάθεση αιτήσεων καθώς και για περισσότερες πληροφορίες γύρω από τα προγράμματα μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω links: 

Υποστηρικτές και Χορηγοί 

Μεγάλοι Δωρητές του προγράμματος Accelerator είναι το  Ίδρυμα Costas M. Lemos Foundation και το Κοινωφελές  Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση

Το GSE Incubator υλοποιείται σε συνεργασία με το NBG Business Seeds – Πρόγραμμα Στήριξης Επιχειρηματικότητας της Εθνικής Τράπεζας. 

Επικοινωνία για τα Μ.Μ.Ε 

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε:

Αναστασία Ψωμά

Project Manager Acceleratorτηλ: +30 211 411 6300

Κιν: +30 6975 206  888email: [email protected]

Λίγα λόγια για το HIGGS

To HIGGS είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2015 με την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Τo HIGGS, είναι πρωτοπόρο στο οικοσύστημα της Κοινωνίας των Πολιτών, καθώς είναι ο πρώτος και μεγαλύτερος κόμβος (hub) υποστήριξης μη κερδοσκοπικών οργανώσεων και άλλων πρωτοβουλιών που έχουν θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο στην Ελλάδα. 

Σε μόλις 7 χρόνια λειτουργίας  (2015 – 2022), η ομάδα του HIGGS υποστήριξε 204 μη κερδοσκοπικές οργανώσεις από όλη την Ελλάδα, βοηθώντας τες να διασφαλίσουν χρηματοδοτήσεις άνω των 11.000.000€, να δημιουργήσουν 861 νέες θέσεις εργασίας και να εξυπηρετήσουν περισσότερους από 360.000 ωφελούμενους. 

Μέσα από καλά δομημένα προγράμματα (Incubator, Accelerator, Green & Social Entrepreneurship Incubator), προσφέρουμε δωρεάν εκπαίδευση και εξειδικευμένη συμβουλευτική σε ΜΚΟ πανελλαδικά. Ως κόμβος ενημέρωσης, πληροφόρησης και συνεργασίας, προωθούμε τη δικτύωση όλων των stakeholders του οικοσυστήματος. Παρακολουθώντας στενά τον χώρο της Κοινωνίας των Πολιτών και τις ανάγκες του, συντάσσουμε σχετικές μελέτες, δημιουργούμε εργαλεία ενδυνάμωσης ικανοτήτων (capacity building) και μέτρησης κοινωνικού αντικτύπου και διοργανώνουμε εκδηλώσεις με σκοπό τη διάχυση τεχνογνωσίας και το άνοιγμα σχετικών διαλόγων. 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ολοκλήρωση της εκπόνησης μελετών του έργου «Μελέτες για τη χάραξη στρατηγικής εποπτείας της αγοράς και αδειοδότησης των επιχειρήσεων» από την Ένωση Ελλήνων Χημικών

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν στο πλαίσιο του Έργου «Μελέτες για τη χάραξη στρατηγικής εποπτείας της αγοράς και αδειοδότησης των επιχειρήσεων», οι ακόλουθες μελέτες:

Μελέτη προϋποθέσεων για χημικές και φυσικές δοκιμές σε μια ευρεία κατηγορία βιομηχανικών προϊόντων για εξαγωγές σε τρίτες χώρες.

Αντικείμενο της μελέτης: η προώθηση της εξωστρέφειας προϊόντων της χημικής βιομηχανίας και την προσέγγιση των παραγωγών / μεταποιητών / επιχειρήσεων βιομηχανικών προϊόντων προς τρίτες χώρες και αναπτυσσόμενες αγορές με προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Μελέτη απλοποίησης της διαδικασίας Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης των Επιχειρήσεων και διερεύνηση των σύγχρονων περιβαλλοντικών τεχνολογιών που μπορούν να ενσωματωθούν.

Αντικείμενο της μελέτης: η περιγραφή των διαδικασιών για την περιβαλλοντική αδειοδότηση των έργων και δραστηριοτήτων – προτάσεις για απλούστευση, συγκρίνοντας με το ισχύον νομικό πλαίσιο.

Το έργο εντάσσεται στην εγκεκριμένη πράξη με τίτλο: «Mελέτες για τη χάραξη στρατηγικής εποπτείας της αγοράς και αδειοδότησης των επιχειρήσεων» με Κωδικό MIS 5104625, η οποία έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014-2020» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

HATZI FILAX GROUP: “PEOPLE IN MARKET IN ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ”

HATZI FILAX GROUP, εταιρεία Reskilling και Upskilling, στα πλαίσια του θεσμού «People In Market In Κέντρο Ανάπτυξης Στελεχών»  σε συνεργασία με την Διοίκηση της Μarket In, ολοκλήρωσε μία ημερίδα Εξέλιξης Περιφερειακών Διευθυντών με σκοπό την πλήρωση της θέσης του Διευθυντή Πωλήσεων της Εταιρείας. 

Το Κέντρο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 24/7/2023, ακολουθώντας την φιλοσοφία και δέσμευση της Market In για:

·         Την επιλογή των καταλληλότερων στελεχών για ανέλιξη

·        Την άμεση κάλυψη αναγκών σε στελέχη εσωτερικά της Εταιρείας

·        Την δημιουργία βάσης για ανάπτυξη μελλοντικών στελεχών μέσω εκπαίδευσης 

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία, μέσω σεναρίων περίπτωσης και ασκήσεων προσομοίωσης,  να παρουσιάσουν δεξιότητες και δυνατά σημεία που άπτονται στο ρόλο Διευθυντή Πωλήσεων  και να αξιοποιήσουν την δυνατότητα ανέλιξης τους μέσα στην Market In.

Continue Reading

Trending