Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Η Ευρωπαϊκή πολιτιστική κληρονομιά φέρνει πιο κοντά τα κράτη-μέλη της ΕΕ.

Η κινητικότητα των νέων στην Ευρώπη, ενδυναμώνει την ευρωπαϊκή προοπτική και προωθεί τις συνεργασίες.

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση για το πρόγραμμα Erasmus+ 2018,  την τελευταία τριετία περισσότερα από 10 εκατομμύρια άτομα έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, γεγονός που, για πολλά από αυτά, αποδείχτηκε εμπειρία ζωής.

Ο κ. Μαργαρίτης Σχοινάς, Αντιπρόεδρος αρμόδιος για την προώθηση του ευρωπαϊκού τρόπου ζωής μας, δήλωσε τα εξής: «Οι δράσεις που πραγματοποιούνται σ’ ολόκληρη την Ευρώπη στους τομείς της εκπαίδευσης, της νεολαίας και του αθλητισμού της αποτελούν ευκαιρία αλληλεπιδράσεων, ανταλλαγών και γνώσεων για τα άτομα που συμμετέχουν σ’ αυτές. Το Erasmus+ είναι μια καταπληκτική κοινή επιτυχία, αλλά θα πρέπει να θέσουμε τον πήχη ακόμη πιο ψηλά. Πρέπει να επιδιώξουμε μεγαλύτερη συμμετοχή, μεγαλύτερη κινητικότητα, μεγαλύτερη ποικιλομορφία και περισσότερες ευκαιρίες.»

Στις Βρυξέλλες, σε εκδήλωση,  για τα ενδιαφερόμενα μέρη σχετικά με το νέο πρόγραμμα Erasmus+, η Επίτροπος Καινοτομίας, Έρευνας, Πολιτισμού, Εκπαίδευσης και Νεολαίας, κ. Μαρία Γκαμπριέλ, δήλωσε τα εξής: «Για τις νεότερες γενιές μας το Erasmus+ αποτελεί πλέον μια πύλη προς την Ευρώπη και τον κόσμο. Είναι ένα από τα πιο απτά επιτεύγματα της ΕΕ: ενώνει τους ανθρώπους σε ολόκληρη την ήπειρο, δημιουργεί την αίσθηση του ανήκειν  και της αλληλεγγύης, αναβαθμίζει τα επαγγελματικά προσόντα και βελτιώνει τις προοπτικές των ατόμων που συμμετέχουν.»

Το 2018 υπήρξε ένα ακόμη έτος-ρεκόρ, καθώς ο προϋπολογισμός του προγράμματος ανήλθε σε 2,8 δισ. ευρώ, ποσό που συνιστά αύξηση της χρηματοδότησης κατά 10 % σε σύγκριση με το 2017. Το Erasmus+ χρηματοδότησε πάνω από 23.500 έργα και, συνολικά, υποστήριξε την κινητικότητα περισσότερων από 850.000 σπουδαστών, μαθητευομένων, εκπαιδευτικών και εργαζομένων στον τομέα της νεολαίας το 2018. Σχεδόν το 10 % των 470.000 σπουδαστών, ασκουμένων και μελών του προσωπικού της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που έλαβαν υποτροφία κατά το ακαδημαϊκό έτος 2017/2018 ταξίδεψαν από και προς χώρες εταίρους ανά τον κόσμο.

Εκτός από τους φοιτητές, τις φοιτήτριες και το προσωπικό των πανεπιστημίων, το Erasmus+ στήριξε 40.000 εκπαιδευτικούς και μέλη προσωπικού σχολείων, 148.000 εκπαιδευόμενους/-ες επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, 8.400 μέλη του προσωπικού εκπαίδευσης ενηλίκων και 155.000 νέους και νέες και άτομα που εργάζονται στον τομέα της νεολαίας.

Το πρόγραμμα χρηματοδότησε επίσης 199 αθλητικά έργα, από τα οποία τα 118 διοργανώθηκαν από οργανώσεις μαζικού αθλητισμού. Το Erasmus+ στήριξε την ετήσια Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού, η οποία σημείωσε πρωτοφανή επιτυχία με περισσότερες από 50.000 εκδηλώσεις σε όλη την Ευρώπη.

Πολλές δράσεις που υποστηρίζονται από το πρόγραμμα Erasmus+ ανέδειξαν τη σημασία της ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς, αξιοποιώντας τις συνέργειες με το Ευρωπαϊκό Έτος Πολιτιστικής Κληρονομιάς 2018.

Από το 2018, το πρόγραμμα Erasmus+ στηρίζει επίσης την πρωτοβουλία για την υλοποίηση του Ευρωπαϊκού Χώρου Εκπαίδευσης έως το 2025. Η πρωτοβουλία «Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια» βοηθά τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να δημιουργήσουν ισχυρές νέες συμμαχίες.

Ο στόχος είναι να γίνει το πρόγραμμα ακόμη πιο συμπεριληπτικό, να αποκτήσει περισσότερο διεθνή χαρακτήρα και να είναι ανοιχτό σε άτομα που προέρχονται από διάφορα περιβάλλοντα.

Η Ελλάδα καλείται να αξιοποιήσει δυναμικά το πρόγραμμα και να παροτρύνει τη νέα γενιά να συμμετάσχει πιο ενεργά και πιο φιλόδοξα. Η Ευρώπη μας προκαλεί και μας προσκαλεί!

 

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

 

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Καινοτομία και ισότητα στις επιχειρήσεις: ένα Design Jam από το Women On Top σε συνεργασία με το Ίδρυμα Konrad Adenauer

Στις 21 & 22 Φεβρουαρίου 2020, ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Women On Top, σε
συνεργασία με το Ίδρυμα Konrad Adenauer Ελλάδος και Κύπρου, πραγματοποιεί την 3η
ετήσια ημερίδα του, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας WoT in Business για την ισότητα στις
επιχειρήσεις.
Η φετινή ημερίδα θα έχει τη μορφή ενός Design Jam, μέσα από το οποίο οι συμμετέχουσες
και οι συμμετέχοντες, από διαφορετικά γνωστικά και επαγγελματικά πεδία, θα
συνεργαστούν για να αναπτύξουν καινοτόμες και εφαρμόσιμες λύσεις -τεχνολογικές ή μη-
για τις πραγματικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην προσπάθεια τους
να γίνουν πιο ισότιμοι και συμπεριληπτικοί εργοδότες.
● Με ποια εργαλεία μπορούμε να προσδιορίσουμε και να γεφυρώσουμε το
μισθολογικό χάσμα;
● Πώς μπορούμε να προσελκύσουμε και να διατηρήσουμε γυναίκες σε βιομηχανικές
θέσεις και άλλα επαγγέλματα που παραδοσιακά ανδροκρατούνται;
● Ποιες λύσεις μπορούν να διευκολύνουν τη συμφιλίωση επαγγελματικής και
προσωπικής ζωής των εργαζόμενων με προστατευόμενα μέλη;
● Πώς μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματική η αλλαγή κουλτούρας και η εξάλειψη των
έμφυλων προκαταλήψεων στο πλαίσιο μιας επιχείρησης;
● Μπορούμε να βρούμε νέους τρόπους για να προλάβουμε και να αντιμετωπίσουμε
τη σεξουαλική παρενόχληση και τις μικροεπιθέσεις;
● Μπορεί η τεχνολογία να βοηθήσει στο να εξαλειφθεί η ασυνείδητη προκατάληψη
που συχνά μπαίνει εμπόδιο στην πρόσληψη και την προαγωγή ικανών γυναικών;
● Πώς θα εφεύρουμε σύγχρονες εναλλακτικές στην ποσόστωση για την ισότιμη
εκπροσώπηση;
● Με ποια μέσα μπορούμε να υπολογίσουμε το κέρδος ή τη ζημιά μιας επιχείρησης
από την προώθηση ή την απουσία της ισότητας και της συμπερίληψης;
Από αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα θα κληθούν να επιλέξουν την έμπνευσή τους και να
υποβάλουν τις προτάσεις τους οι ομάδες που θα συμμετέχουν στο Design Jam, το οποίο θα
πραγματοποιηθεί στο χώρο  Athens Digital Lab, υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας
Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων.
Στο άνοιγμα της ημερίδας, θα απευθύνουν χαιρετισμό ο Χρίστος Δήμας, Υφυπουργός
Ανάπτυξης και Επενδύσεων, καθώς και η Μαρία Συρεγγέλα, Γενική Γραμματέας

Οικογεναικής Πολιτικής και Ισότητας Φύλων. Το συντονισμό της διαδικασίας και των
ομάδων θα αναλάβει η προσκεκλημένη του Ιδρύματος Konrad Adenauer, Janina
Sundermeier, Assistant Professor of Digital Entrepreneurship and Diversity και Founder of
Digital Entrepreneurship Hub & WoMenventures.
Στο τέλος της Ημερίδας, οι ομάδες, που θα έχουν εργαστεί πάνω σε συγκεκριμένες ιδέες,
θα παρουσιάσουν ένα πρότυπο της υπηρεσίας, της εφαρμογής, του προϊόντος ή της
καμπάνιας τους και θα αξιολογηθούν από την κριτική επιτροπή που θα αποτελείται από
εκπροσώπους του Women On Top, του Ίδρυμα Konrad Adenauer Ελλάδος και Κύπρου και
των εταιρικών χορηγών της ημερίδας. Τα μέλη των ομάδων που θα συγκεντρώσουν την
υψηλότερη βαθμολογία, θα βραβευτούν με σχετικά δώρα και μπορεί να δουν την ιδέα
τους να γίνεται πράξη, συνεισφέροντας έτσι στην επίλυση μιας από τις μεγαλύτερες
προκλήσεις της εποχής -στην Ελλάδα αλλά και έξω από αυτήν.
Οι ενδιαφερόμενοι/ες που είτε έχουν κάποια συγκεκριμένη ιδέα να υποβάλουν είτε
θέλουν να ενταχθούν σε κάποια από τις ομάδες που θα εργαστούν πάνω σε συγκεκριμένες
λύσεις, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScHR3L21WIhY_0ID3oL0OkX7bVQ2_ZbSu0hjfGPPX0aILA6fQ/viewform?mc_cid=b54d36d487&mc_eid=597369e3e1

Για περισσότερες πληροφορίες: [email protected]
______________________________________________________________
Πρακτικές πληροφορίες

Πού; Στο Digital Lab, Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων, Πειραιώς 160, 118 54, Αθήνα*
Πότε: Παρασκευή 21/2 (17.00-21.00) & Σάββατο 22/2 (09.00-21.00)
Πρόσβαση:
Με ΜΜΜ: Στάση Κεραμεικός (Μετρό, Γραμμή 3) | Στάση Πετράλωνα (ΗΣΑΠ) | Στάση
Κολυμβητήριο (Λεωφορεία: 049, 815 ,914 / Τρόλευ: Β18, Γ18)
Με αυτοκίνητο: Από Πειραιώς 160 (125 μέτρα από την Π. Ράλλη με κατεύθυνση προς
Πειραιά), ελέυθερο εξωτερικό πάρκινγκ
Όλοι οι χώροι του Σεραφείου και του Athens Digital Lab είναι πλήρως προσβάσιμοι από
ΑΜΕΑ.

Mπορείτε να ενημερώνεστε για το πρόγραμμα και τους ομιλητές εδώ και να εξασφαλίσετε
τη θέση σας συμπληρώνοντας την αντίστοιχη ηλεκτρονική φόρμα.
Η συμμετοχή στην ημερίδα είναι δωρεάν αλλά οι θέσεις είναι αυστηρά περιορισμένες.

Στο τέλος της ημερίδας θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής, ενώ σε όλη τη διάρκειά της θα
παρέχεται δημιουργική απασχόληση για τα παιδιά των συμμετεχόντων και των
συμμετεχουσών.
Για περισσότερες πληροφορίες: [email protected]

Continue Reading

Συνέδρια

Το TEDx NKUA επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά!

Στις 4 Απριλίου 2020, το TEDx NKUA επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, φιλοξενώντας και πάλι νέες ιδέες και σημαντικούς ομιλητές. Αυτή τη χρονιά, μέσα από τον αινιγματικό του χαρακτήρα, το συνέδριο επιθυμεί να φέρει κοντά τους ανθρώπους και να αφυπνίσει τις αισθήσεις τους.

Το TEDx NKUA θα φέρει στο προσκήνιο τον προσαρμοστικό  χαρακτήρα του ατόμου και θα δώσει χρώμα στα συναισθήματα, μέσα από ξεχωριστές ομιλίες και workshops.

Ο άνθρωπος έχει ως χαρακτηριστικά τη μίμηση και την ευελιξία. Αναζητά τρόπους να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, να δραστηριοποιείται και να κοινωνικοποιείται. Υιοθετεί συμπεριφορές και ελίσσεται. Τελικά, δείχνει αυτό που είναι στην πραγματικότητα ή ενσαρκώνει έναν διαρκή ρόλο;  Θα επιτεθεί ή θα αμυνθεί; Θα κυνηγήσει ή θα παραιτηθεί; Θα τολμήσει ή θα φοβηθεί; 

Είναι φτιαγμένος από κόκκινο, μπλε και κίτρινο χρώμα. Το κόκκινο ορίζει τη δυναμικότητα, την αποφασιστικότητα, την ανάγκη για επανάσταση και αλλαγή, τον εγωκεντρισμό. Του δίνει πάθος και ένταση, ενώ με το μπλε, μαθαίνει να αποζητά τη γαλήνη, την ελευθερία, την ασφάλεια. Αισθάνεται μελαγχολία και θλίψη, έχει συστολές, βιώνει τη χαώδη ψυχρότητα, εμπνέει εμπιστοσύνη. Το κίτρινο προκαλεί τη ζωηρότητα, δίνει ενέργεια, ψάχνει την ευτυχία. Προκαλεί όμως και άγχος, μίσος ή ζήλεια.

Είσαι φτιαγμένος από κόκκινο, μπλε και κίτρινο.

Καλώς ήρθες στο “Chameleon”, το TEDx NKUA 2020!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

1.500 υποψήφιοι και 124 εταιρίες στο #JobDay Τουρισμού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η πρώτη ταυτόχρονη διεξαγωγή του #JobDay Τουρισμού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το Skywalker.gr ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου κατά τις ίδιες ώρες στο Σεράφειο του δήμου Αθηναίων και στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Βασικός σκοπός του #Jobday Τουρισμού, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του δήμου Αθηναίων, της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος, του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ήταν η ενίσχυση της απασχολησιμότητας μέσα από τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος υποστήριξης, ενημέρωσης και δικτύωσης μεταξύ εργοδοτών που αναζητούν προσωπικό και υποψήφιων εργαζομένων στον κλάδο του τουρισμού.

Το #Jobday Τουρισμού δημιούργησε το κατάλληλο περιβάλλον προκειμένου οι επισκέπτες να πραγματοποιήσουν το ξεκίνημά τους στην αναζήτηση εργασίας ή το επόμενο βήμα στην καριέρα τους στον δυναμικό αυτό χώρο.

Η είσοδος ήταν ελεύθερη για τους επισκέπτες, που απόλαυσαν αυτό το «ταξίδι στην εργασία» και αναχώρησαν με αναπτερωμένες ελπίδες. Σε μία μόνο ημέρα οι 1.500 επισκέπτες κατάφεραν: 

  • Να συναντηθούν και να γνωριστούν με τους εκπροσώπους 124 επιχειρήσεων από τον κλάδο του τουρισμού.
  • Να συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις με τις εταιρίες για περισσότερες από 1.072 θέσεις εργασίας.
  • Να βελτιώσουν στη δράση της Αθήνας το LinkedIn προφίλ τους με τη βοήθεια των εξειδικευμένων στελεχών της Career in Progress.
  • Να παρακολουθήσουν δωρεάν στη δράση της Θεσσαλονίκης workshop με τα επίκαιρα θέματα «Εναλλακτικά πεδία απασχόλησης στον τουρισμό» και εισηγητή τον κ. Δημήτρη Μιχαηλίδη, δημοσιογράφο, «Αγρονέα», «Η πρόσληψη με τα μάτια του εργοδότη στον τουριστικό κλάδο» και εισηγητή τον κ. Ανέστη Αναστασίου, Senior HR Consultant and Trainer, AA+Partners, Coordinator, Hospitality and Tourism, American College of Thessaloniki, «Ο ρόλος των social media στην αναζήτηση εργασίας» και εισηγήτρια την κα  Ελένη Κολλήγα, Digital & Growth Marketing Strategist, «Εργασία σεζόν: Μύθοι, αλήθειες και προετοιμασία» και εισηγητή τον κ. Βασίλη Τσουλή, director of Career, Employability and Enterprise Centre, City College, «Το ιδανικό βιογραφικό για μια καριέρα στον τουρισμό» και εισηγητή τον κ. Γιώργο Βαρβάρη, Σύμβουλο Ενίσχυσης Επαγγελματικής Εικόνας, LeadCompass,  «Elevator pitch: Παρουσιάζοντας τον εαυτό μου σε 30»» και εισηγήτρια την κα Χαρά Μπουραντά, Υπεύθυνη Χορηγιών, Skywalker.gr, «Συνέντευξη επιλογής προσωπικού: Οδηγίες για την επιτυχία» και εισηγήτρια την κα Μαρία Βαθυλάκη, Υπεύθυνη Job Center-I.ΙΕΚ Άλφα, «Tourism marketing: Βασικές αρχές» και εισηγήτρια την κα Σοφία Μπουρνατζή, Tourism Marketing, DMC, Pass Partout.
  • Να πραγματοποιήσουν προσωπικό coaching με σκοπό την επαγγελματική τους ενδυνάμωση, εστιασμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους, με τους coaches του ICF Greece Chapter στην Αθήνα και του HCCMA στη Θεσσαλονίκη.
  • Να δεχθούν συμβουλές για τα επαγγελματικά τους δικαιώματα από τα εξειδικευμένα στελέχη του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ / ΙΝΕ – ΓΣΕΕ.
  • Να βγάλουν στη δράση της Θεσσαλονίκης επαγγελματική φωτογραφία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο βιογραφικό ή το LinkedIn προφίλ τους από τον επαγγελματία του είδους Γιάννη Αγγέλου και την ομάδα της Giannis Angelou Photography.

 

Το Skywalker.gr υποστηρίζει αδιάλειπτα το οικοσύστημα της εργασίας στην Ελλάδα. Προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στο κοινό στα #JobDays και τα #JobFestivals που διοργανώνει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αφήνοντας χιλιάδες ικανοποιημένους επισκέπτες.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2019 δημοσίευσαν 9.800 εταιρίες στο www.skywalker.gr 93.100 αγγελίες για 158.300 θέσεις εργασίας όλων των ειδικοτήτων, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.300.000.

Continue Reading

Trending