Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Η 27χρονη που αλλάζει τον κόσμο επενδύοντας στους γονείς

Φαντάσου να υπήρχε ένα σχολείο για γονείς. Ή καλύτερα, μια κατασκήνωση με όνομα “Χαρούμενοι γονείς, χαρούμενα παιδιά!” όπου να μαζεύονταν υπέροχοι γονείς απ’ όλη την Ελλάδα και να μάθαιναν πώς να λύσουν τα προβλήματα που προκύπτουν κάθε μέρα όταν μεγαλώνεις παιδιά.

Κάπως έτσι θα μπορούσαμε να περιγράψουμε το Project Parenting, την 1η Online Εκπαιδευτική Πλατφόρμα Γονεϊκότητας στην Ελλάδα και η δημιουργός του, Μαρίνα Αρπλιά μάς λέει περισσότερα:

Μαρίνα: “Δεν είναι κατασκήνωση, αλλά θα μπορούσε. Λατρεύω τη φύση και όλους τους χώρους όπου επικρατεί το “Μαζί”. Και αυτός είναι και ο βασικός σκοπός του Project Parenting. Να γίνει γέφυρα και να ενώσει τους καλύτερους επαγγελματίες της θετικής διαπαιδαγώγησης (βλ. αγάπη, αποδοχή, ενσωμάτωση) με τους γονείς που μεγαλώνουν τα παιδιά τους μ’ αυτές τις αξίες.

Book Cover Multiple Psd Mockup

Δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά από φοιτήτρια ένιωθα μια δύναμη ν’ αλλάξω τον κόσμο, να τον αφήσω πολύ πιο όμορφο και χαρούμενο απ’ ό,τι τον έχω βρει. Θυμάμαι την 1η φορά που το ένιωσα ήταν σ’ ένα ταξίδι στη Λιθουανία με τον εθελοντικό οργανισμό AIESEC

Πηγαίναμε σε διάφορα κέντρα με παιδιά που είχαν προσπαθήσει ν’ αυτοκτονήσουν ή ήταν από πολύ φτωχές οικογένειες ή Ρομά και τους κάναμε visual arts με στόχο να ζωγραφίσουν σε μεγάλους καμβάδες και τα έργα θα έμπαιναν σε έκθεση. Σ’ αυτό το ταξίδι πήρα τη φωνή μου πίσω. Κατάλαβα ότι “αλλάζω τον κόσμο” δε σημαίνει απαραίτητα ότι είμαι ο Γκάντι! Όλοι μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο πιο όμορφο, ξεκινώντας απ’ τον εαυτό μας!”

Και τι σχέση έχει αυτό με τους γονείς; Πώς τους υπηρετείς και γιατί διάλεξες να επενδύσεις σ’ αυτούς;

Μ: “Δεν υπάρχει καλύτερος κόσμος χωρίς τους γονείς. Εννοώ…ένας φωτεινός κόσμος ξεκινάει μ’ ενήλικες που χόρτασαν παιχνίδι, αγάπη, αποδοχή στην παιδική τους ηλικία.”

Άρα θέλεις να υπηρετήσεις τα παιδιά και το κάνεις μέσα απ’ τους γονείς;

Μ: “Και ναι και όχι! Χαχα! Τα παιδιά είναι πολύ σημαντικά, αλλά όπως λένε κι οι οδηγίες κινδύνου στ’ αεροπλάνα, πρώτα ο ενήλικας πρέπει να βάλει τη μάσκα οξυγόνου κι ύστερα το παιδί. 

Δεν γίνεται να μην βλέπουμε πόσο ζορίζονται οι σύγχρονοι γονείς, οι οποίοι προσπαθούν μόνοι τους να ξεμάθουν όσα έμαθαν, να ξεπεράσουν τα δικά τους τραύματα, να ισορροπήσουν σε όλους τους ρόλους τους και παράλληλα να μεγαλώσουν ελεύθερα παιδιά!

Αγκαλιάζω, λοιπόν, πρώτα τους γονείς, τους χειροκροτώ και να τους στηρίζω έμπρακτα.”

Τι σημαίνει αυτό; Με ποιον τρόπο τους στηρίζεις;

Μ: Το Project Parenting είναι μία Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, όπου οι καλύτεροι επαγγελματίες της Ελλάδας (ψυχολόγοι, εκπαιδευτικοί, θεραπευτές, εμψυχωτές, σύμβουλοι γονέων, διατροφολόγοι και πολλές ακόμα ειδικότητες) δημιουργούν αποκλειστικό υλικό ανάλογα με τις ερωτήσεις των μελών μας. 

Βίντεο, άρθρα, ebooks και live συζητήσεις καθώς κι ένα όμορφο facebook group με γονείς που έχουν κοινή φιλοσοφία είναι ο τρόπος μας να τους στηρίζουμε. Ό,τι χρειάζεται ένας γονιός μπορεί να το ζητήσει και να του το φτιάξουμε.

Επειδή τα παιδιά δεν έρχονται με εγχειρίδιο, σωστά;

Μ: “Ναι, σωστά. Δεν έρχονται με εγχειρίδιο, και ούτε που χρειάζεται! Η γνώση υπάρχει μέσα στους γονείς και στα ίδια τα παιδιά: Στην αληθινή κι αυθεντική τους σύνδεση.

Για να φτάσει, όμως, κανείς σ’ αυτό το επίπεδο πρέπει να λύσει χιλιάδες καθημερινά μικροπροβλήματα, που προκύπτουν απ’ το πουθενά. Εκεί η έγκαιρη κι έγκυρη γνώση μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά στην ποιότητα ζωής των γονιών! Αυτό το κενό καλύπτει το Project Parenting.”

Η Μαρίνα Αρπλιά γελάει και φωτίζεται ολόκληρη όταν μιλάει για την αγκαλιά της (όπως λέει εκείνη την εκπαιδευτική πλατφόρμα που δημιούργησε). Και ακόμα μια φορά αποδεικνύει ότι σκοπός + πάθος + πολλή δουλειά = Επιτυχία. (Ή μήπως Ευτυχία;). 

Επιχειρηματικότητα

Η εταιρεία ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ καλεσμένη στην τηλεοπτική εκπομπή Vodafone Business

Mε τον Παρουσιαστή Αντώνη Κρητικό στο κανάλι SKAITV με θέμα: Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις.

Η κα Ευγενία Κοκολιά, Διευθύντρια Οργάνωσης & Ανάπτυξης της εταιρείας ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ, έδωσε συνέντευξη στον παρουσιαστή κ. Αντώνη Κρητικό, στο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις που προβάλλεται στο SKAITV.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις δραστηριότητες της εταιρείας, τις καινοτομίες, τις προοπτικές καθώς και στο πως μια εταιρεία κατάφερε από το νησί της Χίου να εξελιχθεί, να αναπτυχθεί σε Αθήνα και σε όλη την Ευρώπη. Επίσης, συζητήθηκαν για το ποια εργαλεία της Vodafone Smart Business χρησιμοποιούν και το πως αυτά βοηθούν στη λειτουργία της επιχείρησης.

Η εταιρεία ΖΑΝΝΗΣ Μ. ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ είναι ενθουσιασμένη που είχε την ευκαιρία να μοιραστεί τις δραστηριότητές της στην τηλεοπτική εκπομπή “VODAFONE BUSINESS”!

Ευχαριστεί θερμά τον κ. Αντώνη Κρητικό, την τηλεοπτική εκπομπή VODAFONE BUSINESS και το κανάλι SKAITV για αυτήν την εξαιρετική εμπειρία και συζήτηση!

Η εταιρεία μας Ζαννής Μ Κοκολιάς & Σια ΟΕ, ιδρύθηκε το 1992 είναι μια οικογενειακή εταιρεία, ασχολείται με εισαγωγές, εξαγωγές και εμπορία ηλεκτρικών εργαλείων και εργαλείων χειρός επώνυμων οίκων.

H δραστηριότητα ξεκίνησε από την Χίο όπου και διαθέτει τεχνικό πολυκατάστημα 3000τετραγωνικά μέτρα με πάνω από 45.000 κωδικούς, σε σύγχρονες εγκαταστάσεις.

Στη συνέχεια επεκταθήκε στην Αθήνα συγκεκριμένα στο Κορωπί στον τομέα χονδρικής πώλησης. Οι κτιριακές εγκαταστάσεις είναι 6000τετραγωνικά όπου εκεί βρίσκεται το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, το τμήμα service καθώς και οι αποθήκες της.  Εκτός από την χονδρική πώληση εξυπηρετεί και τις εξαγωγές σε όλη την Ευρώπη και Βαλκάνια.

Είναι αποκλειστικοί αντιπρόσωποι σε επώνυμα license σε Ελλάδα και Κύπρο

Dewalt σπάτουλες

Dewalt γεννήτριες

Dewalt επαγγελματικές σκούπες υγρών/στερεών

Dewalt Ηλεκτροσυγκολλήσεις

Dewalt ένδυση

Dewalt μπαλαντέζες

Black & Decker γεννήτριες

Black & Decker μπαλαντέζες

Stanley junior παιχνίδια

Βleispitz μαρκαδόρους

Facom Ένδυση

JCB κάλτσες

ΜomoDesign Αξεσουάρ ποδηλάτου.

Ενδεικτικά τα προϊόντα βρίσκονται σε μεγάλες αλυσίδες πολυκαταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και σε όλη την παραδοσιακή αγορά.

https://b2b.kokolias.gr/

Τηλέφωνα επικοινωνίας: +30 212 1064 244 / +30 210 9010 500 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η επιτυχής αξιοποίηση των συνεργατών σας συμβάλλει στο κοινωνικό προφίλ της επιχείρηση σας

Η έννοια και ο ρόλος της  υγιούς  εργασίας  ανέκαθεν  αποτελούσε την βάση για την   πρόοδο, την οικονομική ευημερία,  την κοινωνική καταξίωση  και αναγνώριση των ανθρώπων αλλά και την δίοδο  για την επίτευξη προσωπικών στόχων  και επιτευγμάτων  ή απολαύσεων.

Η επίδραση του  εργασιακού  περιβάλλοντος  μέσω του οποίου το άτομο αποκτά γνώσεις, αναπτύσσει ικανότητες και δεξιοτεχνίες και εφαρμόζει αξίες και αρχές   βοηθά στην κοινωνικοποίηση των  ανθρώπων, με αποτέλεσμα την διαρκή και αυξανόμενη αποδοτικότητά τους στη δουλειά.

Η ψυχολογική κατάσταση ενός νέου στελέχους στην δουλειά  είναι όμοια με  την συμπεριφορά  που παρουσιάζει  κάποιος που αργοπορεί σε μια κοινωνική εκδήλωση.

Επειδή αισθάνεται άβολα , αμήχανα  και περίεργα ίσως το πιο πιθανόν είναι να μην  δύναται να εκφραστεί άνετα και ελεύθερα εκτός αν κάποιος αναλάβει τουλάχιστον για τα πρώτα λεπτά  να τον απασχολήσει  και να του εκδηλώσει το ενδιαφέρον του.

Η αδυναμία λοιπόν ενός νεοπροσληφθέντος ατόμου να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις ενός νέου περιβάλλοντος, όπου υπάρχουν κανόνες και κώδικες και εφαρμόζονται μοντέλα συμπεριφοράς  άγνωστα σ΄ αυτόν, έχει σαν αποτέλεσμα να νοιώθει ότι πατά σε ναρκοπέδιο , ή ότι βρίσκεται σε εχθρικό έδαφος  και πρέπει να αμυνθεί.

Το σπουδαιότερο δε  και το πιο σημαντικό είναι  ότι η όποια αμηχανία  ή αβεβαιότητα  νοιώθει κανείς  οδηγεί σε προκατάληψη, ότι δηλ. δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του εργοδότη ή του προϊσταμένου του,  ότι ίσως δεν  θα του δοθούν οι ευκαιρίες για προσωπική ανέλιξη στην ιεραρχία, ή διακατέχεται από διαρκή φόβο πλήρους  αποτυχίας και απόρριψης.

Ποια είναι τα κίνητρα :

Η διαδικασία παραχώρησης  κινήτρων  για την αποτελεσματικότερη απόδοση  και την ταχύτατη προσαρμογή των νέων στελεχών εγκυμονεί κινδύνους  και αρκετές φορές  προκαλεί αδιέξοδα  στην ίδια την επιχείρηση.

Πρώτον  γιατί οι προσωπικές φιλοδοξίες του εργαζόμενου δεν ταυτίζονται με του στόχους του επιχειρηματία

Δεύτερον  γιατί το αναμενόμενο αποτέλεσμα   προσδοκιών  και  σχέσης μεταξύ  εργαζόμενου και εργοδότη δεν βασίζονται στο ίδιο  οικονομικό,  κοινωνικό και στοχευμένο ορθολογιστικά μοντέλο Διοίκησης.

Τρίτον  γιατί  η πιθανή  αρνητικήσχέση εξάρτησης , ή έλλειψη αυτονομίας ,  η μη εφαρμογή  σωστής κατανομής αρμοδιοτήτων, η μη αποδοχή   της όποιας μορφής πρωτοβουλίας και τέλος η ύπαρξη  μόνιμης εργασιακής ρουτίνας δημιουργεί αντίθετο αποτέλεσμα..

Για  αυτό λοιπόν  θα πρέπει  η επιχείρηση να εφαρμόζει τα κατάλληλα μοντέλα επικοινωνίας  τα οποία θα βασίζονται  στα εργαλεία της συνεχούς μάθησης  και εξέλιξης των στελεχών παλαιών και νέων εφαρμόζοντας τρεις αρχές:

  1. Την επιβράβευση  των ανθρώπων  της  και την παροχή κινήτρων υλικής και ηθικής ,,αποζημίωσης,,
  2. Την κατανόηση της όποιας ψυχολογικής κατάστασης  των εργαζομένων και την δημιουργία ασφαλούς περιβάλλοντος με βαθιές ρίζες  και σχέσεις σαν αυτή της μάνας και του παιδιού. Ας μη λησμονούμε ότι η επαγγελματική κοινωνικοποίηση κτίζει στο θεμέλιο της οικογενειακής κοινωνικοποίηση
  3. Την διατήρηση  μηχανισμού συνεχούς ανάπτυξης των στελεχών

εφαρμόζοντας την στρατηγική ανταλλαγμάτων  <<  κερδίζω – κερδίζεις  >>

παραχωρώντας στον εργαζόμενο την δυνατότητα να συμμετέχει στους στόχους  και τις νόρμες της επιχείρησης.

Για τον λόγο αυτόν  θα πρέπει να γνωρίζουν όλοι ότι:

1.   Ο φόβος λόγω   εργασιακής   ανασφάλειας  έχει σαν αποτέλεσμα  την δυσχέρεια στην μάθηση

2.   Η εργασιακή απογοήτευση έχει σαν αποτέλεσμα   μειωμένο ενδιαφέρον και προσπάθεια

3.   Η παρερμηνεία των ρόλων  στην ιεραρχία έχει σαν αποτέλεσμα  τριβές και συγκρούσεις.


Άρθρο αρχείου

Ρούλα Κωτούδη                                                                                            

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

10 βήματα για σωστές διαπραγματεύσεις

Η διαδικασία των διαπραγματεύσεων χωρίζεται σε δύο βασικά μέρη: την προετοιμασία, και την πραγματοποίηση. Και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος των διαπραγματεύσεων και υλοποιούνται με βάση συγκεκριμένους κανόνες και βήματα.

1ο Βήμα: Να είστε προετοιμασμένοι. Περιληπτικά, μία σωστή προετοιμασία περιλαμβάνει την καταγραφή των επιθυμητών και μη επιθυμητών δικών μας στόχων, της εκάστοτε αντίθετης μεριάς, καθώς και την καταγραφή των στοιχείων που μπορούμε να παραχωρήσουμε,  των εναλλακτικών μας λύσεων, και την μελέτη των βασικών χαρακτηριστικών που διέπουν τους ανθρώπους, με τους οποίους πρόκειται να διαπραγματευτούμε.

2ο Βήμα: Ντυθείτε επαγγελματικά και ανάλογα με την περίσταση. Αποτελέσματα ερευνών έχουν δείξει ότι η δημιουργία της πρώτης εντύπωσης εξαρτάται κατά 87% από τα ερεθίσματα που λαμβάνουμε μέσω της όρασης. Δημιουργήστε μία όσο το δυνατόν πιο πλήρη γκαρνταρόμπα, συμπεριλαμβάνοντας διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς και υφάσματα, έτσι ώστε να έχετε πολλές και ικανοποιητικές επιλογές.

3ο Βήμα: Ακούστε πολύ προσεκτικά τους συνομιλητές σας. Οι περισσότερες παρεξηγήσεις κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων δημιουργούνται είτε γιατί μία από τις δύο πλευρές δεν άκουσε καποιες λεπτομέρειες, είτε γιατί παρερμήνευσε κάποια δεδομένα που δεν εξηγήθηκαν με σαφήνεια. Οι έμπειροι διαπραγματευτές γνωρίζουν πολύ καλά τα 5 επίπεδα της ακρόασης και συνήθως επιλέγουν το 5ο (ακούνε συμμετοχικά).

4ο Βήμα: Δώστε ιδιαίτερη έμφαση στον ανθρώπινο

παράγοντα. Στις διαπραγματεύσεις, υπάρχουν τέσσερα βασικά προβλήματα που συνδέονται με τον ανθρώπινο παράγοντα και τα οποία χρίζουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης: α) ύπαρξη διαφορετικών αντιλήψεων, β) δυσκολία ελέγχου των συναισθημάτων, γ) δυσκολία εύρεσης κοινού κώδικα επικοινωνίας, και δ) ανεπαρκής χρόνος για το «χτίσιμο» ανθρώπινης επαφής.

5ο Βήμα: Πρέπει να δείχνετε ότι πιστεύετε πολύ τόσο στους στόχους σας, όσο και στη δυνατότητα δημιουργίας καλής συνεργασίας. Η πίστη σε αυτά που κάνουμε και που πρεσβεύουμε αντικατοπτρίζεται ανάγλυφα στα λόγια μας, στη φωνή μας, στο βλέμμα μας, και γενικά σε όλες μας τις κινήσεις και στάσεις, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο το μήνυμα που περνάμε και τη δημιουργία εμπιστοσύνης.

6ο Βήμα:Αντλήστε πληροφορίες χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της μη λεκτικής επικοινωνίας. Η γλώσσα του σώματος θεωρείτε για τις διαπραγματεύσεις ένα από τα σπουδαιότερα και πιο αναγκαία εργαλεία. Η βασικότερη αιτία κρύβεται στο γεγονός, ότι τα μηνύματα που μεταδίδονται μέσω της μη λεκτικής επικοινωνίας είναι πιο πιστευτά και αληθινά, αφού η γλώσσα του σώματος είναι οντογενετικό χαρακτηριστικό.

7ο Βήμα: Εστιάστε στα κοινά σας οφέλη. Μία συμφωνία η οποία ικανοποιεί κυρίως τα δικά μας συμφέροντα είναι ανώφελη και δύσκολα επιτεύξιμη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ιστορία με τα δύο παιδιά τα οποία μαλώναν για ένα καρπούζι. Τελικά, μοιράσανε το καρπούζι στη μέση. Το ένα παιδί έφαγε το εσωτερικό και πέταξε τη φλούδα, ενώ το άλλο πήρε τη φλούδα για να φτιάξει γλυκό και πέταξε το εσωτερικό του φρούτου. Πολλές επιχειρηματικές διαπραγματεύσεις καταλήγουν στο ίδιο αποτέλεσμα. Μαθαίνοντας να επικεντρωνόμαστε στα κοινά ενδιαφέροντα και όχι στις στενές μας θέσεις, μπορούμε να καταλήξουμε σε καλύτερες συμφωνίες,  και να χτίσουμε ουσιαστικότερες συνεργασίες.

8ο Βήμα: Εξετάστε όλες τις πιθανές επιλογές που καταλήγουν σε κοινή συμφωνία. Η σωστή εκτέλεση της παραπάνω διαδικασίας περιλαμβάνει: α) την καταγραφή όλων των δυνατών επιλογών, β) τη δημιουργία επιπλέον επιλογών μέσα από διαδικασίες brainstorming, γ) την αποφυγή οποιασδήποτε αρχικής και αυθόρμητης κριτικής – σχολιασμού πάνω στις πιθανές επιλογές, και δ) στην κοινή συμφωνία της καταλληλότερης επιλογής.

9ο Βήμα: Εξετάστε όλες τις πιθανές εναλλακτικές που έχετε εάν τελικά δεν καταλήξετε σε συμφωνία. Τι θα κάνουμε εάν οι διαπραγματεύσεις αποτύχουν; Πριν από κάθε διαπραγμάτευση, είναι πολύ σημαντικό να έχουμε σκεφτεί κάποιες εναλλακτικές λύσεις. Μπορεί να μην είναι όλες ελκυστικές, αλλά θα πρέπει να γνωρίζουμε την ύπαρξή τους.

10ο Βήμα: Για το κλείσιμο μιας συμφωνίας πρέπει να προωθήσετε και να εξασφαλίσετε την ύπαρξη νομιμότητας, ισονομίας, και δικαιοσύνης και για τις δύο πλευρές. Κανένας δεν θα υποκύψει σε μία άδικη και καταχρηστική συμφωνία. Για να μπορέσουν οι δύο πλευρές να καταλήξουν σε μια κοινή πορεία θα πρέπει, σε γενικές γραμμές, να ικανοποιούνται τα συμφέροντα όλων, ενώ ταυτόχρονα είναι απαραίτητο να διαφυλάσσεται η μακροπρόθεσμα εύρυθμη συνεργασία τους μέσα από ασφαλιστικές δικλίδες και εξωγενή πρότυπα, τα οποία θα πιστοποιούν την ύπαρξη δικαιοσύνης.


Άρθρο αρχείου

Αλμπέρτο Αζαρία

Continue Reading

Trending