Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Η Ticketmaster Hellas επιλέγει το Epsilon Digital, τον πιστοποιημένο πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης του Ομίλου Epsilon Net, για την ηλεκτρονική της τιμολόγηση

Ο χώρος του θεάματος και της ψυχαγωγίας εμπιστεύεται τον Όμιλο Epsilon Net για τον ψηφιακό του μετασχηματισμό!

Η Ticketmaster Hellas, μέλος της Live Nation Entertainment και κορυφαία εταιρία διάθεσης εισιτηρίων θεαμάτων, που ετησίως πωλεί πάνω από 500 εκατομμύρια εισιτήρια και υποστηρίζει περισσότερους από 12.500 πελάτες σε 33 χώρες, επέλεξε το Epsilon Digital, την αυτοματοποιημένη, τεχνολογικά καινοτόμα και ασφαλή SaaS υπηρεσία πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης του Ομίλου Epsilon Net. Με τη λύση Epsilon Digital, η Ticketmaster Hellas αυτοματοποιεί τη διαδικασία αποστολής και αυθεντικοποίησης των παραστατικών της στην ΑΑΔΕ απευθείας από την πλατφόρμα έκδοσης εισιτηρίων της. 

Το Epsilon Digital αποτελεί ένα από τα πρώτα λογισμικά που έλαβαν αδειοδότηση από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ως λογισμικό παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Η λύση επιτυγχάνει την αυθεντικοποίηση, την αποδοχή και την αρχειοθέτηση τιμολογίων/παραστατικών με αυτοματοποιημένες διαδικασίες διαβίβασης παραστατικών πωλήσεων στην ΑΑΔΕ και στους τελικούς λήπτες, προσφέροντας αναβαθμισμένη εμπειρία χρήστη, μέσα από ένα φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον. Το Epsilon Digital καλύπτει όλες τις επιχειρήσεις και κλάδους της αγοράς, με ασφάλεια και εγκυρότητα, καθώς διαθέτει πιστοποιήσεις ISO, ενώ συνδέεται με τις εφαρμογές του Ομίλου Epsilon Net, καθώς και με εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών. Αξίζει να αναφερθεί, ότι η λύση διακρίθηκε στα Impact BITE Awards 2021 στις κατηγορίες «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρηματικού Μοντέλου» και στην «Εισαγωγή_Νέου_Καινοτόμου_Προϊόντος», ενώ είχε διακριθεί και στα Accounting Awards 2020.

Με την ολοκλήρωση και την παραλαβή της λύσης, η Ticketmaster Hellas θα μπορεί πλέον να: 1) απλοποιήσει την καθημερινότητα των χρηστών της αξιοποιώντας καινοτόμομες cloud τεχνολογίες  2) εκδίδει, διαβιβάζει και διαχειρίζεται εύκολα, γρήγορα, με ασφάλεια και πιστοποιημένα τον τεράστιο όγκο των παραστατικών της, χωρίς χρήση φορολογικού μηχανισμού, 3) λαμβάνει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και από οπουδήποτε, αφού το Epsilon Digital επικοινωνεί real time με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ και 4) ελαχιστοποιεί τα κόστη της, αφού δεν απαιτεί επενδύσεις σε εξοπλισμό ή υποδομές, ενώ, παράλληλα, μειώνει σημαντικά το χρόνο τιμολόγησης και επιτυγχάνεται η μετάβαση σε paperless office, διασφαλίζοντας έγκαιρη και έγκυρη προσαρμογή σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο νομοθετικό περιβάλλον. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η έμπειρη επιστημονική ομάδα του Ομίλου Epsilon Net αναβαθμίζει διαρκώς τις λειτουργίες του Epsilon Digital, ώστε να καλύπτει με την εξειδικευμένη τεχνογνωσία της, αποτελεσματικά, ολοένα και περισσότερες ανάγκες.  Την υλοποίηση του έργου έχουν αναλάβει η Epsilon SingularLogic, μέλος του Ομίλου Epsilon Net, leader στην ελληνική αγορά πληροφορικής με εξειδικευμένη τεχνογνωσία σε συστήματα ERP, CRM, RETAIL WMS, MOBILE, MIS, που καθημερινά υποστηρίζουν τις ανάγκες της μεγαλύτερης εγκατεστημένης βάσης στην Ελλάδα με πάνω από 50.000 μεγάλες επιχειρήσεις, και η SystemSoft, εταιρία που δραστηριοποιείται από το 1995 στην παροχή λύσεων πληροφορικής και εμπιστεύονται περισσότερες από 1.000 επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, θυγατρική της Epsilon SingularLogic.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ευκαιρίες δωρεάν εκπαίδευσης και συμβουλευτικής για MKO

Οι αιτήσεις για τα επιτυχημένα προγράμματα Incubator & Accelerator του HIGGS μόλις άνοιξαν!

Για μια ακόμα χρονιά το HIGGS ανακοινώνει την έναρξη υποβολής αιτήσεων για τα προγράμματα Incubator, GSE Incubator και Accelerator. Τα τρία εξειδικευμένα προγράμματα του HIGGS, τα οποία προσφέρονται διαδικτυακά στοχεύουν στην υποστήριξη των οργανώσεων της Κοινωνίας των Πολιτών, παρέχοντας δωρεάν εκπαίδευση και συμβουλευτική.

Το πρόγραμμα Accelerator έχει στόχο την υποστήριξη ώριμων οργανώσεων με λειτουργία άνω των 2 ετών, σε ζητήματα στρατηγικής, business plan, διαμόρφωσης προτάσεων και οικονομικής βιωσιμότητας. Το πρόγραμμα έχει εξάμηνη διάρκεια και περιλαμβάνει δωρεάν εκπαίδευση και συμβουλευτική για (έως) 8 μη-κερδοσκοπικές οργανώσεις. Ο Accelerator, με έναρξη τον Νοέμβριο του 2023, θα υλοποιηθεί σε 2 τρίμηνα, με εξειδικευμένα γνωστικά αντικείμενα το καθένα, ξεκινώντας με ένα εντατικό Bootcamp 2 εβδομάδων. 

Τα προγράμματα Incubator και GSE Incubator (Green & Social Entrepreneurship Incubator) απευθύνονται σε νεοσύστατες ΟΚοιΠ (Αστικές Μη Κερδοσκοπικές Εταιρείες, Σωματεία, Κοιν.Σ.Επ. Ένταξης) και φορείς κοινωνικής και πράσινης επιχειρηματικότητας αντίστοιχα, προσφέροντας τους τα απαραίτητα εφόδια μέσω εκπαίδευσης και συμβουλευτικής, ώστε να εξασφαλίσουν σωστό στρατηγικό σχεδιασμό, εσωτερική οργάνωση και λειτουργία. Ο στόχος των προγραμμάτων αυτών, είναι οι φορείς που ολοκληρώνουν την εκπαίδευση να είναι σε θέση να διασφαλίσουν τη βιωσιμότητα και ανάπτυξή τους, είτε μέσω της προσέλκυσης χρηματοδότησης, είτε μέσω της ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας (GSE Incubator), σχετικής με το αντικείμενό τους. Τα προγράμματα Incubator και GSE Incubator, αφορούν αποκλειστικά φορείς που είναι σε διαδικασία εκκίνησης/ λειτουργίας/ επανεκκίνησης και έχουν αποκτήσει νομική υπόσταση τα τελευταία 2 χρόνια.

Η έναρξη των δωρεάν προγραμμάτων Incubator και GSE Incubator γίνεται κάθε Νοέμβριο και η διάρκειά τους κυμαίνεται από 12 έως 24 μήνες, ενώ και τα δύο προγράμματα μπορούν να δεχτούν (έως) 5 ενδιαφερόμενους φορείς το καθένα. 

Στο πλαίσιο των 3 προγραμμάτων συμπεριλαμβάνονται 4 εβδομάδες υποχρεωτικής εντατικής εκπαίδευσης (Bootcamp), εργαστήρια και σεμινάρια, one-to-one συναντήσεις και mentorship με εξειδικευμένους συνεργάτες και ειδικούς, αλλά και ευκαιρίες networking με άλλες ελληνικές και διεθνείς Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, μέσα μαζικής επικοινωνίας, αλλά και χρηματοδότες.

Η περίοδος υποβολής αιτήσεων και για τα 3 προγράμματα (Incubator, GSE Incubator και Accelerator) ξεκινά τη Δευτέρα 28 Αυγούστου και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2023. 

Για την κατάθεση αιτήσεων καθώς και για περισσότερες πληροφορίες γύρω από τα προγράμματα μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω links: 

Υποστηρικτές και Χορηγοί 

Μεγάλοι Δωρητές του προγράμματος Accelerator είναι το  Ίδρυμα Costas M. Lemos Foundation και το Κοινωφελές  Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση

Το GSE Incubator υλοποιείται σε συνεργασία με το NBG Business Seeds – Πρόγραμμα Στήριξης Επιχειρηματικότητας της Εθνικής Τράπεζας. 

Επικοινωνία για τα Μ.Μ.Ε 

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε:

Αναστασία Ψωμά

Project Manager Acceleratorτηλ: +30 211 411 6300

Κιν: +30 6975 206  888email: [email protected]

Λίγα λόγια για το HIGGS

To HIGGS είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2015 με την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Τo HIGGS, είναι πρωτοπόρο στο οικοσύστημα της Κοινωνίας των Πολιτών, καθώς είναι ο πρώτος και μεγαλύτερος κόμβος (hub) υποστήριξης μη κερδοσκοπικών οργανώσεων και άλλων πρωτοβουλιών που έχουν θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο στην Ελλάδα. 

Σε μόλις 7 χρόνια λειτουργίας  (2015 – 2022), η ομάδα του HIGGS υποστήριξε 204 μη κερδοσκοπικές οργανώσεις από όλη την Ελλάδα, βοηθώντας τες να διασφαλίσουν χρηματοδοτήσεις άνω των 11.000.000€, να δημιουργήσουν 861 νέες θέσεις εργασίας και να εξυπηρετήσουν περισσότερους από 360.000 ωφελούμενους. 

Μέσα από καλά δομημένα προγράμματα (Incubator, Accelerator, Green & Social Entrepreneurship Incubator), προσφέρουμε δωρεάν εκπαίδευση και εξειδικευμένη συμβουλευτική σε ΜΚΟ πανελλαδικά. Ως κόμβος ενημέρωσης, πληροφόρησης και συνεργασίας, προωθούμε τη δικτύωση όλων των stakeholders του οικοσυστήματος. Παρακολουθώντας στενά τον χώρο της Κοινωνίας των Πολιτών και τις ανάγκες του, συντάσσουμε σχετικές μελέτες, δημιουργούμε εργαλεία ενδυνάμωσης ικανοτήτων (capacity building) και μέτρησης κοινωνικού αντικτύπου και διοργανώνουμε εκδηλώσεις με σκοπό τη διάχυση τεχνογνωσίας και το άνοιγμα σχετικών διαλόγων. 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ολοκλήρωση της εκπόνησης μελετών του έργου «Μελέτες για τη χάραξη στρατηγικής εποπτείας της αγοράς και αδειοδότησης των επιχειρήσεων» από την Ένωση Ελλήνων Χημικών

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν στο πλαίσιο του Έργου «Μελέτες για τη χάραξη στρατηγικής εποπτείας της αγοράς και αδειοδότησης των επιχειρήσεων», οι ακόλουθες μελέτες:

Μελέτη προϋποθέσεων για χημικές και φυσικές δοκιμές σε μια ευρεία κατηγορία βιομηχανικών προϊόντων για εξαγωγές σε τρίτες χώρες.

Αντικείμενο της μελέτης: η προώθηση της εξωστρέφειας προϊόντων της χημικής βιομηχανίας και την προσέγγιση των παραγωγών / μεταποιητών / επιχειρήσεων βιομηχανικών προϊόντων προς τρίτες χώρες και αναπτυσσόμενες αγορές με προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Μελέτη απλοποίησης της διαδικασίας Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης των Επιχειρήσεων και διερεύνηση των σύγχρονων περιβαλλοντικών τεχνολογιών που μπορούν να ενσωματωθούν.

Αντικείμενο της μελέτης: η περιγραφή των διαδικασιών για την περιβαλλοντική αδειοδότηση των έργων και δραστηριοτήτων – προτάσεις για απλούστευση, συγκρίνοντας με το ισχύον νομικό πλαίσιο.

Το έργο εντάσσεται στην εγκεκριμένη πράξη με τίτλο: «Mελέτες για τη χάραξη στρατηγικής εποπτείας της αγοράς και αδειοδότησης των επιχειρήσεων» με Κωδικό MIS 5104625, η οποία έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014-2020» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

HATZI FILAX GROUP: “PEOPLE IN MARKET IN ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ”

HATZI FILAX GROUP, εταιρεία Reskilling και Upskilling, στα πλαίσια του θεσμού «People In Market In Κέντρο Ανάπτυξης Στελεχών»  σε συνεργασία με την Διοίκηση της Μarket In, ολοκλήρωσε μία ημερίδα Εξέλιξης Περιφερειακών Διευθυντών με σκοπό την πλήρωση της θέσης του Διευθυντή Πωλήσεων της Εταιρείας. 

Το Κέντρο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 24/7/2023, ακολουθώντας την φιλοσοφία και δέσμευση της Market In για:

·         Την επιλογή των καταλληλότερων στελεχών για ανέλιξη

·        Την άμεση κάλυψη αναγκών σε στελέχη εσωτερικά της Εταιρείας

·        Την δημιουργία βάσης για ανάπτυξη μελλοντικών στελεχών μέσω εκπαίδευσης 

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία, μέσω σεναρίων περίπτωσης και ασκήσεων προσομοίωσης,  να παρουσιάσουν δεξιότητες και δυνατά σημεία που άπτονται στο ρόλο Διευθυντή Πωλήσεων  και να αξιοποιήσουν την δυνατότητα ανέλιξης τους μέσα στην Market In.

Continue Reading

Trending