Lifestyle
Ιδέες για επιτραπέζιες και γιορτινές διακοσμήσεις με γεράνια
Ο καλός καιρός και οι ζεστές μέρες φτιάχνουν τη διάθεση των ανθρώπων και τους εμπνέουν να γιορτάσουν. Τα γενέθλια, οι γιορτές, ένα πάρτι στον κήπο ή ακόμη και ένα μπάρμπεκιου της τελευταίας στιγμής μπορούν να γίνουν η αφορμή για ένα τραπέζι. Τα πιο σημαντικά συστατικά για ένα επιτυχημένο πάρτι δεν είναι μόνο οι άνθρωποι, το νόστιμο φαγητό και τα άφθονα ποτά, αλλά και η όμορφη διακόσμηση και τα πολύχρωμα λουλούδια δεν θα μπορούσαν να λείπουν. Οι ειδικοί του Pelargonium for Europe (PfE) μοιράζονται ιδέες για πολύχρωμες επιτραπέζιες διακοσμήσεις με γεράνια που σίγουρα θα σας φτιάξουν τη διάθεση.
Χρώματα παντού: επιτραπέζιες διακοσμήσεις για ειδικές περιστάσεις
Αυτή η μοντέρνα επιτραπέζια διακόσμηση είναι απλή αλλά υπέροχη. Τα γεράνια με τα διαφορετικά και πλούσια άνθη τους δίνουν υπέροχο χρώμα στο τραπέζι, ενώ τα κομμένα γεράνια στα πιάτα δένουν αρμονικά με αυτά που κοσμούν το κέντρο του τραπεζιού και ολοκληρώνουν την όμορφη διακόσμηση.
Μια γρήγορη εναλλακτική για την κάθε θέση είναι να δέσετε μια ονομαστική κάρτα με κόκκινη κορδέλα γύρω από ένα απλό κομμένο γεράνι.
Συμβουλή: Τα γεράνια θα παραμείνουν φρέσκα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αν τοποθετηθούν σε έναν δοκιμαστικό σωλήνα γεμάτο με νερό.
Πολύχρωμη διακόσμηση για λαμπερές γιορτές
Είτε πρόκειται για γενέθλια, είτε για ένα απλό πάρτι στον κήπο, είναι υπέροχο να γιορτάζετε έξω. Σε αυτή τη βεράντα, τα πλούσια, σε έντομα χρώματα γεράνια, συνδυασμένα με φαναράκια, δημιουργούν το ιδανικό σκηνικό για πάρτι.
Μπορείτε να διακοσμήσετε το τραπέζι με κομμένα γεράνια σε αυτοσχέδια βάζα από κουτάκια αναψυκτικών. Απλά βάψτε τα κουτάκια με σπρέι και «τσαλακώστε» τα λίγο για να τα μεταμορφώσετε σε μοναδικά, χρωματιστά βάζα.
Λουλουδένια σκηνικά με φρεσκοκομμένα γεράνια
Μπορείτε να αξιοποιήσετε τα κομμένα γεράνια για να φτιάξετε λουλουδένιες επιτραπέζιες συνθέσεις που θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον στα πάρτι και θα δημιουργήσουν την τέλεια καλοκαιρινή διάθεση.
Μια απλή, αλλά ιδιαίτερη ιδέα για δροσερά καλοκαιρινά βράδια είναι να βάλετε σε μια γυάλα με νερό κεριά και άνθη γερανιού σε ταιριαστά χρώματα.
Τα ανθισμένα χωνάκια παγωτού είναι επίσης μια φανταστική ιδέα για ένα πάρτι στον κήπο ή μια καλοκαιρινή γιορτή. Χάρη στα διαφορετικά, πλούσια άνθη τους, τα γεράνια είναι ιδανικά για μια πρωτότυπη διακόσμηση. Μπορείτε να δημιουργήσετε αυτή τη ξεχωριστή διακόσμηση εύκολα και γρήγορα με πολύ λίγα υλικά.
Θα χρειαστείτε φρεσκοκομμένα γεράνια σε διάφορα χρώματα, χωνάκια παγωτού, κυλινδρικά ποτήρια, ένα μαχαίρι, σφουγγάρι ανθοκομίας και διάφανο σελοφάν.
Πώς θα το φτιάξετε:
Τοποθετήστε τα χωνάκια με την κορυφή προς τα κάτω στα ποτήρια. Κόψτε το σφουγγάρι με ένα μαχαίρι, μουλιάστε το σε νερό και τοποθετήστε το μέσα σε μικρούς κώνους που θα φτιάξετε με το σελοφάν. Έπειτα, τοποθετήστε τα μέσα στα χωνάκια παγωτού έτσι ώστε να προεξέχουν περίπου ένα εκατοστό στην κορυφή. Στη συνέχεια, καρφώστε τα γεράνια μέσα στο σφουγγάρι κοντά το ένα με το άλλο για να σχηματιστεί το “παγωτό” σας.
Αυτά τα χειροποίητα βάζα φτιαγμένα από διακοσμητικά βότσαλα, σύρμα μπονσάι και δοκιμαστικούς σωλήνες είναι ιδανικά για να αναδείξετε τα κομμένα γεράνια και να διακοσμήσετε με πρωτότυπο τρόπο τα πάρτι σας.
Για να φτιάξετε αυτή την ιδιαίτερη ιδέα, χρειάζεστε βότσαλα με μία επίπεδη πλευρά, κόφτη καλωδίων, σύρμα μπονσάι ή χοντρό διακοσμητικό σύρμα, γυάλινους δοκιμαστικούς σωλήνες και γεράνια.
Δείτε πώς θα το φτιάξετε: Χρησιμοποιώντας τον κόφτη καλωδίων, κόψτε σύρμα σε μήκος περίπου 60 εκατοστών. Τα μικρότερα βότσαλα μπορεί να χρειάζονται μικρότερα κομμάτια σύρματος. Περάστε το σύρμα μπονσάι γύρω από την πέτρα και, στη συνέχεια, ενώστε και στρίψτε τα άκρα μαζί πάνω από την πέτρα, με την επίπεδη πλευρά προς τα κάτω, αφήνοντας το ένα άκρο του σύρματος αρκετά μακρύτερο από το άλλο. Τυλίξτε με το μακρύτερο άκρο του σύρματος γύρω από τον σωλήνα αλλά όχι πολύ σφιχτά, για να μη σπάσει. Τέλος, γεμίστε τον σωλήνα με νερό, βάλτε μέσα ένα γεράνι και τοποθετήστε το βάζο στο τραπέζι. Συμβουλή: Προσθέτοντας μια ετικέτα με το όνομα του κάθε καλεσμένου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως εναλλακτική για ταμπελάκι σε κάθε πιάτο.
Με ένα απλό σφουγγάρι ανθοκομίας και διάφορα άνθη γερανιού, μπορείτε να δημιουργήσετε όμορφες λουλουδένιες μπάλες που θα ξεχωρίσουν τέλεια τα πάρτι σας. Πριν προσθέσετε τα λουλούδια, βάλτε μια μπάλα από σφουγγάρι μέσα σε ένα μπολ ή σ ’έναν κουβά με νερό και αφήστε την για ένα έως δύο λεπτά μέχρι να μουλιάσει εντελώς. Στη συνέχεια, καρφώστε τους μίσχους των λουλουδιών στοσφουγγάρι κοντά τον ένα με τον άλλο, με τα άνθη να ενώνονται.
Αυτοκίνητο
MG ZS 1.5 Αυτοκίνητο για λίγα χρήματα
Το ZS είναι το μοντέλο με το οποίο η MG κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Είναι όμως το «value for money» το μοναδικό του προτέρημα;
Καιρό είχε να δημιουργηθεί τόσος θόρυβος στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όσος αυτός που έχει προκαλέσει η MG Motor. Η βρετανική μάρκα επέστρεψε στη χώρα μας πιο ελκυστική από ποτέ, με τον Όμιλο Συγγελίδη να έχει αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των μοντέλων της.
Το ZS είναι ένα B-SUV, που όμως από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων μάλλον ταιριάζει στα C-SUV: μήκος 4,32 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα. Επιπλέον, είναι αρκούντως γενναιόδωροι οι χώροι για τους επιβάτες (μεταξόνιο 2,58 μέτρων) και τις αποσκευές τους (448 λίτρα σε πενταθέσια διάταξη, έως 1.166 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).
Το ZS προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5 ατμοσφαιρικό και 1.0 turbo. Το αυτοκίνητο της δοκιμής έφερε τον πρώτο κινητήρα, ισχύος 106 ίππων και ροπής 141 Nm (στις 4.500 σ.α.λ.). Με το βασικό – αλλά κάθε άλλο παρά φτωχό – επίπεδο εξοπλισμού Exclusive, η τιμή του MG ZS ορίζεται στα 18.950 ευρώ. Στα χρήματα δηλαδή ενός σουπερμίνι και με λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού, προσφέρεται ένα οικογενειακό SUV.
Περνώντας καιρό με το ZS αντιλαμβάνεσαι ότι η χαμηλή τιμή δεν είναι το μοναδικό του προσόν. Μετά τους πλούσιους χώρους, θετική εντύπωση αφήνει και η εικόνα του εσωτερικού. Είναι πράγματι ευχάριστη έκπληξη τα υλικά που έχουν επιλεγεί από την MG στην καμπίνα των επιβατών και στο ταμπλό ειδικότερα.
Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν αναλογικά όργανα για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, ενώ ανάμεσά τους έχει τοποθετηθεί μία μικρή ψηφιακή οθόνη, στην οποία εμφανίζονται ορισμένες ενδείξεις, όπως η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία. Στις επόμενες εκδόσεις (Luxury και Luxury Plus). Επιστρέφοντας στο ZS της δοκιμής μας, στην κεντρική κονσόλα, όμως κάτω από τους αεραγωγος, είναι τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών – στιλ τάμπλετ – για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων των 106 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και αποδεικνύεται οριακός στην πράξη για το μέγεθος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ιδίως όταν το ZS ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο, φορτωμένο. Παίρνει επάξια τον τίτλο του «value for money», διότι με τα χρήματα που αγοράζεις ένα αυτοκίνητο πόλης, αποκτάς ένα οικογενειακό SUV, με χώρους,
καλό εξοπλισμό και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας στην έκδοση Exclusive περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και για όσους έχουν δεύτερες σκέψεις αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων της, η επταετής εργοστασιακή εγγύηση. Κινούμενοι πάντως με χαλαρούς ρυθμούς στην πόλη η κατανάλωση διατηρήθηκε περίπου στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες (δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο) η σχετική ένδειξη… σταμάτησε στα 8-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI R-Line: Ένα όνειρο για κάθε οικογένεια.
Στην τρίτη πλέον γενιά του, τo best seller μοντέλο της Volkswagen έχει μια δύσκολη αποστολή: Nα συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του.
Εξαιρετικό από κάθε άποψη ως οικογενειακό αυτοκίνητο. Ακόμα πιο όμορφο, ακόμα καλύτερο στην εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και ακόμα πιο ολοκληρωμένο suv όχημα και πλέον με τέσσερα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, παίρνει τη σκυτάλη από το προηγούμενο μοντέλο χωρίς να χάσει μέτρο και στοχεύει πολύ ψηλά στην κατάταξη της κατηγορίας του. Με κόστος που στη βασική έκδοση εξοπλισμού του ήπια υβριδικού κινητήρα των 1.5 λίτρων 150 ίππων ξεκινά από τις 37.900 ευρώ και κορυφώνεται στις 42.500 ευρώ της έκδοσης R-Line της δοκιμής, τοποθετείται σωστά απέναντι στον ανταγωνισμό και έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει κάθε αντίπαλο.
Στον δρόμο έχει πολύ καλή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες εκεί που πάντα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η γλίτσα, το οποίο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.
Όπως δείχνει και η νέα αισθητική προσέγγιση του αμαξώματος, το μοντέλο είναι εμφανώς καινούριο, αλλά χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες που θα έκαναν το πιστό κοινό της μάρκας να εκπλαγεί – προφανώς δυσάρεστα. Από την άλλη πλευρά, όλες οι αλλαγές έχουν βελτιώσει όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και την αεροδυναμική, η οποία πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 αντί 0.33 του προηγούμενου μοντέλου.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Μόδα
Εκπαίδευση στη Μόδα & Επιχειρηματικότητα Υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας & Αicep Greece
H AthensFashionClub έχει συνηθίσει το κοινό της σε πρωτοπόρες δράσεις και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών. Αυτήν τη φορά συνδυάζοντας και τα δύο, εκπαίδευση αλλά και πρωτοπορία, δημιουργεί ένα Βootcamp, ένα μοναδικό διαγωνισμό Μόδας & Επιχειρηματικότητας ανοιχτό για όλο το κοινό που θέλει να γνωρίζει βιωματικά το αντικείμενο της Μόδας και των Επιχειρήσεων.
Εάν είχατε πάντα όνειρο να ανακαλύψετε τους διάφορους ρόλους που συνθέτουν την πολυδιάστατη βιομηχανία της μόδας και να ζήσετε την εμπειρία τους βιωματικά, αυτό το Βοοtcamp είναι ανοιχτό για το κοινό και για όσους αγαπούν τις προκλήσεις.
Στο «Fashion Arena», καλείστε να γίνετε μέρος ενός συναρπαστικού παιχνιδιού που αναδεικνύει τη δύναμη της ομαδικής συνεργασίας και της δημιουργικότητας. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν και να αναλάβουν ρόλους όπως Σχεδιαστής, Πατρονίστας, Μοδίστρα, Στυλίστας, Visual Merchandiser, Digital Marketer, Business Strategist, Entrepreneur. Οι ομάδες θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους για να αναδείξουν την πιο καινοτόμα, οργανωμένη και επιτυχημένη επιχείρηση μόδας.
Η εκπαίδευση είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλους τους συμμετέχοντες για 3 ημέρες
Τοpics που θα αναλυθούν στην εκπαίδευση είναι:
Fashion Design & Production
Fashion Weeks
Fashion Styling
Creative Direction
Sustainable Fashion
Trade Fairs
Digital Marketing
Trend Forecasting
Fashion Marketing / Branding
Το Bootcamp διεξάγεται με:
Εντατική εκπαίδευση 3 ημερών
Εξειδικευμένους εκπαιδευτές
Βιωματική προσέγγιση
Μentoring
Η συμμμετοχή στο Bootcamp οφελεί πολλαπλά παρέχοντας:
Εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο της Μόδας & Επιχειρηματικότητας
Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων
Βιωματική εμπειρία στη λειτουργία μίας επιχείρησης
Σύνδεση με τη βιομηχανία της Μόδας
Γνωριμία με το δίκτυο συνεργατών/προμηθευτών της AthensFashionClub
Διακρίσεις και δώρα στους νικητές
Οι νικητές θα κριθούν από ειδική επιτροπή, με σκοπό την ανάδειξη της καλύτερης εικονικής επιχείρησης. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από ιδιοκτήτες εταιριών ενδυμάτων και επαγγελματιών στο αντικείμενο των επιχειρήσεων. Η ομάδα που θα στεφθεί νικήτρια, δεν θα κερδίσει μόνο τη δόξα αλλά και μοναδικά δώρα από τους χορηγούς μας, προσφέροντας μια αξέχαστη εμπειρία στον κόσμο της μόδας.
Το Bootcamp πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας και του Γραφείου στην Ελλάδα του Πορτογαλικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων (AICEP), σε συνέχεια της αμοιβαίας εποικοδομητικής συνεργασίας τα τελευταία χρόνια με τη σχολή μόδας AthensFashionClub και με έμφαση στην ανανεώσιμη μόδα.
Βραβεία:
1ο Βραβείο: Προβολή όλων των νικητών στην τηλεόραση στο Alert Tv, στην εκπομπή <<Fashion Fly Tv Show>> με παρουσιάστρια τη Μαρία Βυτινίδου.
2ο Βραβείο: Δωρεάν Β2Β Services και προσωπικής συνάντησης της International Trainer Μαρίας Βυτινίδου με τους νικητές για την καθοδήγηση στη δημιουργία του δικού τους Fashion Brand.
3o Bραβείο: 50% έκπτωση σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της AthensFashionClub
4ο Βραβείο: Το αγαπημένο μας Shoe Brand «VOI NOI» θα χαρίσει υπέροχα υποδήματα σε όλες τις νικήτριες ομάδες.
Ετοιμαστείτε για μια συναρπαστική περιπέτεια, εξερευνώντας τις πολλές πτυχές της μόδας και αποκτώντας γνώσεις που μπορεί να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπετε τη βιομηχανία.
Μην χάσετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε στο «Fashion Arena» και να αναδείξετε το ταλέντο σας στον κόσμο της μόδας!
Kριτική επιτροπή:
Λωράν Αρμάος – Πορτογαλική Πρεσβεία & Aicep Greece
Nίκος Ζαμπάρας – Εφημερίδα Deal News, Dealnews.gr
Ευάγγελος Δημητρακόπουλος – Γενικός Διευθυντής AthensFashionClub
Κουρκουτάς Γιώργος – Αρχισυντάκτης Startupper MAG, Startupper.gr
Αγιουτάντης Γιώργος – Giorgio Ajutanti Fashion Brand
Γιάννης Γιοβάννος – AdGuru Digital Marketing Agency
Αλεξάνδρα Οικονόμου – Athens Fashion Trade Show
Ηρώ Τζαμτζή – Athens Fashion Trade Show
Tζέννυ Οικονόμου Ρίζου – Public Relations (PR ) Expert
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Τουρισμός
Το Μέλλον του Τουρισμού
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα