Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Καινοτόμο πρόγραμμα για νέους στο κλάδο της βιομηχανίας τροφίμων

O οργανισμός «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» μαζί με το μεγαλύτερο πρόγραμμα εκπαίδευσης και απασχόλησης για τους νέους πτυχιούχους στον Ελλαδικό χώρο ,το ReGeneration παρέχουν καινοτόμα <<ακαδημία>> . Αυτό το πρόγραμμα, προσφέρει τα απαραίτητα εφόδια και την κατάλληλη δικτύωση, ώστε να καταφέρουν να εργαστούν ,νέοι επιστήμονες έως 29 ετών, στο τομέα της βιομηχανίας τροφίμων . Είναι ένα πρόγραμμα το οποίο υποστηρίζεται μέσω της ιδρυτικής δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καθώς και της χορηγίας της Elbisco.

Ο κλάδος των τροφίμων και ποτών στη χώρα μας παρουσιάζει ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση για στελέχη με εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες. Στόχος του ReGeneration Academy for Food Innovation-Powered by New Agriculture New Generation & Elbisco, είναι να εκπαιδεύσει νέους επιστήμονες και ταυτόχρονα να τους παρέχει ευκαιρίες δικτύωσης με στελέχη της αγοράς και απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας.

Το πρόγραμμα της Ακαδημίας διαρκεί 45 ώρες, υλοποιείται ψηφιακά σε διάστημα οκτώ εβδομάδων και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε – κατόπιν ολοκλήρωσης μια εντατικής διαδικασίας αξιολόγησης – οι συμμετέχοντες να λάβουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις για να μπορέσουν να διεκδικήσουν με αξιώσεις θέσεις εργασίας στον κλάδο της βιομηχανίας τροφίμων.

Όπως δηλώνει η Διευθύνουσα Σύμβουλος του οργανισμού «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» Έφη Λαζαρίδου, «Μέσα στο αβέβαιο περιβάλλον που έχει δημιουργήσει η πανδημία, αναδεικνύεται ακόμη εντονότερα ο κρίσιμος ρόλος του κλάδου της αγροδιατροφής και της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων. Δημιουργούνται έτσι ευκαιρίες που αφορούν, μεταξύ άλλων, στην εξασφάλιση της ασφάλειας τροφίμων, στην ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων διαδικασιών και εργαλείων, όπως πχ σε θέματα συσκευασίας, και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των αγροδιατροφικών επιχειρήσεων. Σήμερα περισσότερο από ποτέ, ο κλάδος έχει ανάγκη από νέα, ταλαντούχα στελέχη που με ετοιμότητα ανταποκρίνονται στις προκλήσεις. Στόχος μας είναι να ενδυναμώσουμε πτυχιούχους υψηλών προδιαγραφών, εφοδιάζοντάς τους με πρακτικές γνώσεις και εργαλεία και να τους διασυνδέσουμε με τις επιχειρήσεις, δημιουργώντας ευκαιρίες απασχόλησης και ανάπτυξης ανταγωνιστικότητας. Προσδοκούμε ότι με την πρωτοβουλία μας αυτή θα δημιουργηθούν πολλαπλασιαστικές δυνάμεις σε όλη την αλυσίδα αξίας του αγροδιατροφικού τομέα.»

«Είμαστε πολύ περήφανοι που για δεύτερη χρονιά θα υλοποιήσουμε το ReGeneration Academy for Food Innovation, υποστηρίζοντας νέους πτυχιούχους στα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα στον κλάδο καινοτομίας και τεχνολογίας τροφίμων, ενώ χαιρόμαστε ιδιαιτέρως που συνεχίζουμε την επιτυχημένη συνεργασία μας με τη Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, καλωσορίζοντας φέτος και την υποστήριξη της Elbisco.

Με φόντο τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία, σήμερα είναι πιο σημαντικό από κάθε άλλη φορά να ενώνουμε δυνάμεις και μέσα από στρατηγικές συμπράξεις να ενισχύουμε την καινοτομία σε παραδοσιακούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, προκειμένου να αποτελέσει τον πολλαπλασιαστή για τη δημιουργία υπεραξίας και την αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου, εξοπλίζοντας ταυτόχρονα τους νέους με δεξιότητες που συμβάλλουν ουσιαστικά στην είσοδό τους στην αγορά εργασίας», αναφέρει ο συνιδρυτής του ReGeneration, Παναγιώτης Μαδαμόπουλος-Μοράρης.

«Μέρος της φιλοσοφίας και των στόχων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) είναι να υποστηρίζει τους νέους ανθρώπους στη διαμόρφωση της επαγγελματικής τους ταυτότητας και της μετέπειτα εξέλιξής τους. Με αυτό ως αφετηρία και αναγνωρίζοντας τη συμβολή του αγροδιατροφικού κλάδου στην εγχώρια οικονομία καθώς και τις επαγγελματικές δυνατότητες που προσφέρει στη νέα γενιά στηρίξαμε με ιδρυτική δωρεά τη δημιουργία και υλοποίηση του προγράμματος Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέρος του οποίου αποτελεί το ReGeneration Academy for Food Innovation. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η καινοτομία σε συνδυασμό με τη δυναμική και τη διάθεση για δημιουργία που φέρουν οι νέοι αποτελούν το ιδανικό συστατικό για την ουσιαστική ανάπτυξη του αγροδιατροφικού κλάδου.  Στο πλαίσιο αυτό, θεωρούμε πως η σύμπραξη, μεταξύ φορέων από τον ιδιωτικό και μη-κερδοσκοπικό χώρο αναδεικνύει ακόμα περισσότερο τη σημασία αυτού του προγράμματος κι έρχεται, με τη σειρά της, να πολλαπλασιάσει τα οφέλη της όλης προσπάθειας», δηλώνει η Εύα Πολυζωγοπούλου, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια Προγραμμάτων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ELBISCO, κ. Νικόλαος Βουδούρης δηλώνει για το πρόγραμμα: «Ο τομέας των τροφίμων είχε και θα έχει ρόλο-κλειδί στην παραγωγική ανασυγκρότηση και την εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας, γεγονός που επιβεβαιώθηκε και στη δύσκολη περίοδο της πανδημίας. Η ELBISCO, η εταιρία που παράγει μερικές από τις πιο εμβληματικές και πρωτοπόρες μάρκες στην ελληνική αγορά, Elite, Αλλατίνη, Κρις Κρις, εστιάζει στρατηγικά εδώ και χρόνια στη διαρκή προϊοντική καινοτομία στοχεύοντας στη δημιουργία υψηλής ποιότητας τροφίμων, που στηρίζονται στην επιστημονική έρευνα και απαντούν στις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών, στην Ελλάδα και στον κόσμο. Σε μια τέτοια προσπάθεια, η οποία αποτελεί επιλογή πλέον για όλο και περισσότερες επιχειρήσεις του κλάδου, είναι κρίσιμος ο ρόλος ανθρώπων με σύγχρονες γνώσεις και δεξιότητες. Επιστημόνων, οι οποίοι θα βοηθήσουν την ελληνική βιομηχανία τροφίμων να αξιοποιήσει τις σπουδαίες δυνατότητές της, χτίζοντας παράλληλα μια δημιουργική, επιτυχημένη καριέρα. Στηρίζουμε, λοιπόν, την Ακαδημία με υπερηφάνεια και με τη βεβαιότητα ότι θα προσθέσει σημαντική αξία, τόσο σε οικονομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο.»

Το ReGeneration Academy for Food Innovation-Powered by New Agriculture New Generation & Elbisco, προσκαλεί νέους και νέες έως 29 ετών, αποφοίτους σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (γεωτεχνικών σχολών, χημείας, χημικών μηχανικών και άλλων πτυχιούχων σχετικών με τον κλάδο των τροφίμων), με 0 ως 3 χρόνια εργασιακής εμπειρίας και ενεργή συμμετοχή σε εξωακαδημαϊκές δραστηριότητες, να κάνουν την αίτησή τους και να διευρύνουν τις ευκαιρίες τους στην Ελλάδα.

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με καταξιωμένα στελέχη της βιομηχανίας τροφίμων και εξειδικευμένους επιστήμονες του χώρου από ελληνικά πανεπιστήμια και από το πανεπιστήμιο Rutgers των Η.Π.Α. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα εντρυφήσουν σε αντικείμενα όπως: παγκόσμιο σύστημα διατροφής και τάσεις, διαχείριση ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων, ανάπτυξη νέων προϊόντων, διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας, εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία στον τομέα των τροφίμων και της εμπορίας τους, ενώ θα λάβουν επιπλέον 32 ώρες εκπαίδευσης σε ήπιες δεξιότητες (soft skills).

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για τις προϋποθέσεις συμμετοχής και να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους έως και τις 7 Mαρτίου 2021, μέχρι τις 00:00 στο www.regeneration.gr

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Επιχειρηματική ευελιξία υψηλόβαθμα στελέχη

Είναι τα υψηλόβαθμα στελέχη σε συνεχή ετοιμότητα;

Επιχειρήσεις και οργανισμοί έχουν επενδύσει σε ανθρώπους με υψηλές προδιαγραφές, που συνήθως έχουν το ανώτατο επίπεδο γνώσεων (επιθυμητό προσόν: μεταπτυχιακός τίτλος ή σε ελάχιστες περιπτώσεις διδακτορικό), πολυετή εμπειρία στην ίδια ή σε συναφή δραστηριότητα, με την οποία ασχολούνται στην παρούσα επιχείρηση ή οργανισμό, και ειδικές ανά περίπτωση δεξιότητες.

Αναφερόμαστε στα υψηλόβαθμα στελέχη με μεγάλες αποδοχές, ικανοποιητικό πακέτο επιπρόσθετων παροχών (-bonus-) με τη μορφή οικονομικής ενίσχυσης, ακόμη και με παροχή επαυξημένου ποσοστού επί των πραγματοποιούμενων πωλήσεων, προσφοράς κινητού τηλεφώνου, επαγγελματικού αυτοκινήτου με ορισμένη χρήση καυσίμων, δικαιώματος ελεύθερης χρήσης του διαδικτύου με χρέωση της εταιρείας ή προσφοράς ενός φορητού προσωπικού υπολογιστή, κ.λ.π.

Είναι αλήθεια, ότι η επιβίωση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων ή των οργανισμών στην υπάρχουσα παγκοσμιοποιημένη ανταγωνιστική αγορά απαιτεί από την επιχείρηση ευελιξία, ετοιμότητα και δράση με υψηλή αποτελεσματικότητα. Η στασιμότητα είναι ανεπίτρεπτη. Απεναντίας, η ταχύτητα προσαρμογής και η σωστή δράση βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν τις αλλαγές με επιτυχία υιοθετώντας  σύγχρονες μεθόδους και αρχές. Σε όλα αυτά, κυρίαρχος είναι ο ρόλος των υψηλόβαθμων στελεχών. Είναι άραγε αυτά τα στελέχη, ανά πάσα στιγμή, σε ετοιμότητα για να αντιμετωπίσουν δύσκολες καταστάσεις, να διαχειριστούν αλλαγές ή κρίσεις προς όφελος της επιχείρησης ή του οργανισμού;

Πολλές είναι οι περιπτώσεις στελεχών, που δε διέγνωσαν έγκαιρα την κρίση που πλησίαζε την επιχείρηση ή δεν μπόρεσαν να δράσουν έγκαιρα στις αναμενόμενες και αναγκαίες αλλαγές πριν έρθει η κρίση στην επιχείρηση.

Ένας από τους λόγους είναι ότι πολλά στελέχη εγκλωβίζονται στις δικές τους απόψεις και εκτιμήσεις και συχνά αρνούνται να αποδεχτούν και δυσκολότερα να πιστέψουν στη χρήσιμη πληροφορία, που κυκλοφορεί μέσα στην επιχείρηση από τους ανθρώπους της που είναι πιο κοντά στις αγορές, στους πελάτες, στους προμηθευτές, στους ανταγωνιστές και μάλιστα σε ημερήσια βάση.

Άλλος λόγος είναι η αδυναμία ύπαρξης ενός συστήματος που να απεγκλωβίζει τα υψηλόβαθμα στελέχη από τις πεποιθήσεις τους και να τους θέτει σε διαρκή επαγρύπνηση και ετοιμότητα. Αυτό θα οδηγήσει στην αναγνώριση του κινδύνου και την εφαρμογή μιας προληπτικής ή διορθωτικής ενέργειας πολύ πριν η κρίση πλησιάσει την επιχείρηση ή η επίδοση της επιχείρησης ακολουθήσει πτωτική πορεία. Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο που μέτοχοι, επενδυτές, εργαζόμενοι αλλά και πελάτες, απορροφούν, σε μικρό ή μεγάλο ποσοστό, τον κακό χειρισμό των καταστάσεων από τα υψηλόβαθμα στελέχη, τα οποία κατά κύριο λόγο έχουν το βάρος των ευθυνών που απορρέουν από τις αποφάσεις τους σε στρατηγικό επίπεδο.

Πως λοιπόν θα διεγερθούν τα υψηλόβαθμα στελέχη να βρίσκονται σε συνεχή και πλήρη ετοιμότητα προς κάθε κατεύθυνση και μπροστά σε κάθε απειλή ή κίνδυνο; Είναι οι επιπρόσθετες παροχές που θα υποκινήσουν ανώτατα, ανώτερα ή μεσαία στελέχη; Είναι χρήσιμη η εκτίμηση αποδοτικότητας στελέχους σε συσχετισμό με το ποσοστό  χρήσης της επιπρόσθετης παροχής;

Η έρευνα και ο έλεγχος για το αν οι επιπρόσθετες παροχές συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των υψηλόβαθμων στελεχών εκτός εργασίας περισσότερο από το να τους υποκινούν να λειτουργούν ως εργαλεία για την αύξηση της αποδοτικότητάς τους,  πιθανόν να βοηθήσουν την επιχείρηση ή τον οργανισμό σε μια πιο ορθολογική παροχή των ειδικών αμοιβών.

Πράγματι, η ετοιμότητα των υψηλόβαθμων στελεχών σε κάθε κίνδυνο ή απαίτηση αλλαγής μπορεί να αναπτυχθεί και να βελτιώνεται διαρκώς, αν τα στελέχη έχουν το ενδιαφέρον και η επιχείρηση τα υποκινεί και αξιολογεί την απόδοσή τους, σε συνάρτηση με τις υψηλές αμοιβές και παροχές και τον βαθμό που αυτές χρησιμοποιούνται για την βελτίωση της επίδοσης της επιχείρησης ή του οργανισμού.

Της Στέλλας Γκιώση,

Οικονομολόγου MBA, EXECUTIVE

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

8+1 Συμβουλές για Καλύτερη Προώθηση Προϊόντων και Υπηρεσιών

Η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Είναι ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις επικοινωνούν την αξία και τα οφέλη των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους στους καταναλωτές, επηρεάζοντας την απόφαση αγοράς. Χωρίς κατάλληλη προώθηση, ακόμη και το πιο καινοτόμο προϊόν μπορεί να παραμείνει άγνωστο στο κοινό και να μην αποδώσει τα αναμενόμενα κέρδη. Σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός είναι έντονος και οι καταναλωτές έχουν περισσότερες επιλογές από ποτέ, η ανάγκη για αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ γίνεται επιτακτική. Οι καταναλωτές σήμερα έχουν πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών και είναι πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί.

Έτσι, η ανάπτυξη μιας ισχυρής στρατηγικής προώθησης μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

  1. Γνωρίστε τους Πελάτες σας – Τα χαρακτηριστικά των πελατών σας (ηλικία, εισοδήματα, φύλο, εκπαίδευση, οικογενειακή κατάσταση, επάγγελμα, τόπος κατοικίας) πρέπει να αποτελούν τον οδηγό της επιλογής των μεθόδων προώθησης που θα επιλέξετε: ηλεκτρονική ή έντυπη αλληλογραφία, προβολή σε εφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση, διαδίκτυο, κ.α.
  2. Προϋπολογίστε – Εξετάστε τον προϋπολογισμό σας και καθορίσετε τι μπορείτε να διαθέσετε στην προώθηση. Εξετάστε τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας και υπολογίστε πόσο ξοδεύουν για το μάρκετινγκ τους.  Ζητήστε από τις διαφημιστικές εταιρείες να σας δώσουν αναλυτικά στοιχεία απόδοσης διαφημίσεων ανά κλάδο και γεωγραφική περιοχή.
  3. Μοιράστε τα Χρήματά σας – Επιλέξτε περισσότερες από μια μεθόδους για την προσέγγιση των ομάδων και της αγοράς που στοχεύετε.  Επιστολές, έντυπη και ηλεκτρονική διαφήμιση, ραδιόφωνο, κ.α. λειτουργούν συνδυαστικά για την ενίσχυση του μηνύματος. Το βασικό στοιχείο είναι η επανάληψη.
  4. Σκεφτείτε Δημιουργικά – Μερικές φορές οι καλύτερες ιδέες απαιτούν περισσότερη έμπνευση παρά χρήματα. Σκεφτείτε νέες μεθόδους προώθησης της επωνυμίας σας:  σε χαρτί περιτυλίγματος, σε ποντίκια των υπολογιστών, κλπ.
  5. Προωθήστε το Προφίλ σας – Η προώθηση του προφίλ σας διαφημίζει το όνομα σας, το τι είστε ή το βασικό σας μήνυμα, δημιουργεί και διατηρεί την παρουσία σας στην αγορά. Η διαφήμιση προϊόντων αποσκοπεί σε άμεσες ενέργειες, όπως η προώθηση κάποιας ειδικής έκπτωσης, ή το να πείσετε τους πελάτες να τηλεφωνούν για περισσότερες πληροφορίες.
  6. Μετρήστε το Αποτέλεσμα – Χρησιμοποιήστε μια ειδική προσφορά, ή το όνομα ενός πωλητή σας για να διευκολυνθείτε στη μέτρηση της επιτυχίας ή αποτυχίας κάποιας συγκεκριμένης διαφήμισης.
  7. Αξιολογήστε και Εκτιμήστε – Αφιερώστε χρόνο με τους πελάτες σας για να προσδιορίστε γιατί είναι ικανοποιημένοι ή όχι. Ετοιμάστε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο για τον προσδιορισμό του τρόπου ζωής τους και το κίνητρο των αγορών τους.
  8. Μην το παραμελείτε – Πολλές επιχειρήσεις δεν θεωρούν τη διαφήμιση ως ένα πάγιο έξοδο. Αν δεν επενδύετε χρήματα στη διαφήμιση οι πωλήσεις γενικώς θα πέσουν. Καθορίστε τα έξοδα διαφήμισης μέσα στον προϋπολογισμό σας και ακολουθήστε το σχέδιο σας σε καλές και κακές οικονομικές περιόδους.
  9. Μη γίνεστε ο Διαφημιστής σας – Πολλές επιχειρήσεις αγωνίζονται για την αύξηση των πωλήσεών τους χωρίς να ξοδεύουν χρήματα στη διαφήμιση. Είναι αποτελεσματικότερο το να ξοδέψετε κάτι παραπάνω και να συνεργαστείτε με κάποια διαφημιστική εταιρεία ή έναν ειδικό σύμβουλο, παρά να προσπαθείτε μόνοι σας να παράγετε τη διαφήμισή σας. Οι διαφημίσεις που δεν σχεδιάζονται επαγγελματικά μπορεί να μην αποφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα και πολλές φορές να δώσουν κακή εικόνα της επιχείρησής σας.
Continue Reading

Trending