Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Καινοτόμο πρόγραμμα για νέους στο κλάδο της βιομηχανίας τροφίμων

O οργανισμός «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» μαζί με το μεγαλύτερο πρόγραμμα εκπαίδευσης και απασχόλησης για τους νέους πτυχιούχους στον Ελλαδικό χώρο ,το ReGeneration παρέχουν καινοτόμα <<ακαδημία>> . Αυτό το πρόγραμμα, προσφέρει τα απαραίτητα εφόδια και την κατάλληλη δικτύωση, ώστε να καταφέρουν να εργαστούν ,νέοι επιστήμονες έως 29 ετών, στο τομέα της βιομηχανίας τροφίμων . Είναι ένα πρόγραμμα το οποίο υποστηρίζεται μέσω της ιδρυτικής δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καθώς και της χορηγίας της Elbisco.

Ο κλάδος των τροφίμων και ποτών στη χώρα μας παρουσιάζει ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση για στελέχη με εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες. Στόχος του ReGeneration Academy for Food Innovation-Powered by New Agriculture New Generation & Elbisco, είναι να εκπαιδεύσει νέους επιστήμονες και ταυτόχρονα να τους παρέχει ευκαιρίες δικτύωσης με στελέχη της αγοράς και απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας.

Το πρόγραμμα της Ακαδημίας διαρκεί 45 ώρες, υλοποιείται ψηφιακά σε διάστημα οκτώ εβδομάδων και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε – κατόπιν ολοκλήρωσης μια εντατικής διαδικασίας αξιολόγησης – οι συμμετέχοντες να λάβουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις για να μπορέσουν να διεκδικήσουν με αξιώσεις θέσεις εργασίας στον κλάδο της βιομηχανίας τροφίμων.

Όπως δηλώνει η Διευθύνουσα Σύμβουλος του οργανισμού «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» Έφη Λαζαρίδου, «Μέσα στο αβέβαιο περιβάλλον που έχει δημιουργήσει η πανδημία, αναδεικνύεται ακόμη εντονότερα ο κρίσιμος ρόλος του κλάδου της αγροδιατροφής και της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων. Δημιουργούνται έτσι ευκαιρίες που αφορούν, μεταξύ άλλων, στην εξασφάλιση της ασφάλειας τροφίμων, στην ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων διαδικασιών και εργαλείων, όπως πχ σε θέματα συσκευασίας, και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των αγροδιατροφικών επιχειρήσεων. Σήμερα περισσότερο από ποτέ, ο κλάδος έχει ανάγκη από νέα, ταλαντούχα στελέχη που με ετοιμότητα ανταποκρίνονται στις προκλήσεις. Στόχος μας είναι να ενδυναμώσουμε πτυχιούχους υψηλών προδιαγραφών, εφοδιάζοντάς τους με πρακτικές γνώσεις και εργαλεία και να τους διασυνδέσουμε με τις επιχειρήσεις, δημιουργώντας ευκαιρίες απασχόλησης και ανάπτυξης ανταγωνιστικότητας. Προσδοκούμε ότι με την πρωτοβουλία μας αυτή θα δημιουργηθούν πολλαπλασιαστικές δυνάμεις σε όλη την αλυσίδα αξίας του αγροδιατροφικού τομέα.»

«Είμαστε πολύ περήφανοι που για δεύτερη χρονιά θα υλοποιήσουμε το ReGeneration Academy for Food Innovation, υποστηρίζοντας νέους πτυχιούχους στα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα στον κλάδο καινοτομίας και τεχνολογίας τροφίμων, ενώ χαιρόμαστε ιδιαιτέρως που συνεχίζουμε την επιτυχημένη συνεργασία μας με τη Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, καλωσορίζοντας φέτος και την υποστήριξη της Elbisco.

Με φόντο τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία, σήμερα είναι πιο σημαντικό από κάθε άλλη φορά να ενώνουμε δυνάμεις και μέσα από στρατηγικές συμπράξεις να ενισχύουμε την καινοτομία σε παραδοσιακούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, προκειμένου να αποτελέσει τον πολλαπλασιαστή για τη δημιουργία υπεραξίας και την αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου, εξοπλίζοντας ταυτόχρονα τους νέους με δεξιότητες που συμβάλλουν ουσιαστικά στην είσοδό τους στην αγορά εργασίας», αναφέρει ο συνιδρυτής του ReGeneration, Παναγιώτης Μαδαμόπουλος-Μοράρης.

«Μέρος της φιλοσοφίας και των στόχων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) είναι να υποστηρίζει τους νέους ανθρώπους στη διαμόρφωση της επαγγελματικής τους ταυτότητας και της μετέπειτα εξέλιξής τους. Με αυτό ως αφετηρία και αναγνωρίζοντας τη συμβολή του αγροδιατροφικού κλάδου στην εγχώρια οικονομία καθώς και τις επαγγελματικές δυνατότητες που προσφέρει στη νέα γενιά στηρίξαμε με ιδρυτική δωρεά τη δημιουργία και υλοποίηση του προγράμματος Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέρος του οποίου αποτελεί το ReGeneration Academy for Food Innovation. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η καινοτομία σε συνδυασμό με τη δυναμική και τη διάθεση για δημιουργία που φέρουν οι νέοι αποτελούν το ιδανικό συστατικό για την ουσιαστική ανάπτυξη του αγροδιατροφικού κλάδου.  Στο πλαίσιο αυτό, θεωρούμε πως η σύμπραξη, μεταξύ φορέων από τον ιδιωτικό και μη-κερδοσκοπικό χώρο αναδεικνύει ακόμα περισσότερο τη σημασία αυτού του προγράμματος κι έρχεται, με τη σειρά της, να πολλαπλασιάσει τα οφέλη της όλης προσπάθειας», δηλώνει η Εύα Πολυζωγοπούλου, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια Προγραμμάτων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ELBISCO, κ. Νικόλαος Βουδούρης δηλώνει για το πρόγραμμα: «Ο τομέας των τροφίμων είχε και θα έχει ρόλο-κλειδί στην παραγωγική ανασυγκρότηση και την εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας, γεγονός που επιβεβαιώθηκε και στη δύσκολη περίοδο της πανδημίας. Η ELBISCO, η εταιρία που παράγει μερικές από τις πιο εμβληματικές και πρωτοπόρες μάρκες στην ελληνική αγορά, Elite, Αλλατίνη, Κρις Κρις, εστιάζει στρατηγικά εδώ και χρόνια στη διαρκή προϊοντική καινοτομία στοχεύοντας στη δημιουργία υψηλής ποιότητας τροφίμων, που στηρίζονται στην επιστημονική έρευνα και απαντούν στις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών, στην Ελλάδα και στον κόσμο. Σε μια τέτοια προσπάθεια, η οποία αποτελεί επιλογή πλέον για όλο και περισσότερες επιχειρήσεις του κλάδου, είναι κρίσιμος ο ρόλος ανθρώπων με σύγχρονες γνώσεις και δεξιότητες. Επιστημόνων, οι οποίοι θα βοηθήσουν την ελληνική βιομηχανία τροφίμων να αξιοποιήσει τις σπουδαίες δυνατότητές της, χτίζοντας παράλληλα μια δημιουργική, επιτυχημένη καριέρα. Στηρίζουμε, λοιπόν, την Ακαδημία με υπερηφάνεια και με τη βεβαιότητα ότι θα προσθέσει σημαντική αξία, τόσο σε οικονομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο.»

Το ReGeneration Academy for Food Innovation-Powered by New Agriculture New Generation & Elbisco, προσκαλεί νέους και νέες έως 29 ετών, αποφοίτους σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (γεωτεχνικών σχολών, χημείας, χημικών μηχανικών και άλλων πτυχιούχων σχετικών με τον κλάδο των τροφίμων), με 0 ως 3 χρόνια εργασιακής εμπειρίας και ενεργή συμμετοχή σε εξωακαδημαϊκές δραστηριότητες, να κάνουν την αίτησή τους και να διευρύνουν τις ευκαιρίες τους στην Ελλάδα.

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με καταξιωμένα στελέχη της βιομηχανίας τροφίμων και εξειδικευμένους επιστήμονες του χώρου από ελληνικά πανεπιστήμια και από το πανεπιστήμιο Rutgers των Η.Π.Α. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα εντρυφήσουν σε αντικείμενα όπως: παγκόσμιο σύστημα διατροφής και τάσεις, διαχείριση ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων, ανάπτυξη νέων προϊόντων, διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας, εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία στον τομέα των τροφίμων και της εμπορίας τους, ενώ θα λάβουν επιπλέον 32 ώρες εκπαίδευσης σε ήπιες δεξιότητες (soft skills).

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για τις προϋποθέσεις συμμετοχής και να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους έως και τις 7 Mαρτίου 2021, μέχρι τις 00:00 στο www.regeneration.gr

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ο πελάτης στο επίκεντρο

Μια από τις πιο σημαντικές ερμηνείες της παγκοσμιοποίησης είναι η δυνατότητα της περαιτέρω εξέλιξης των ήδη ανεπτυγμένων οικονομιών και η ραγδαία κοσμογονική αλλαγή των υπό ανάπτυξη χωρών.

Μέσα από το πέρασμά τους στον 21ο αιώνα απαιτείται δημιουργία συγκεκριμένων κοινωνικών και οικονομικών οραμάτων, αναθεώρηση των παραδοσιακών αντιλήψεων και συμπεριφορών και συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων σε ένα παιχνίδι με αβέβαιους ρόλους για τον καθένα, αλλά με δυνατές προκλήσεις για τους τολμηρούς.


Μετά την «εισβολή» της Κίνας και της Ινδίας άρχισαν να τρίζουν τα θεμέλια επιχειρηματικών κολοσσών και να καταρρέουν μικρότερες που δεν είχαν το χρόνο καν για ανασύνταξη και ανακατασκευή. Μαγικές συνταγές για την αναχαίτιση των «εισβολέων», σε ένα οικονομικά αβέβαιο περιβάλλον για την άμεση αντιμετώπισή τους και την εύρεση λύσεων, στα όποια οικονομικά αδιέξοδα περιήλθαν σήμερα οι επιχειρήσεις δεν υπάρχουν.

Οδηγίες προς… ναυτιλλομένους

Αν μπορούσαμε να δώσουμε γενικές οδηγίες πλοήγησης θα τις καταγράφαμε κατά σειρά προτεραιότητας ως εξής:

Πρώτον, δημιουργούμε ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον διατηρώντας με τον τρόπο αυτόν ικανοποιημένους εργαζομένους, οι οποίοι εκπαιδεύονται στο να εφαρμόζουν μοντέλα συμπεριφοράς και έκφρασης συναισθημάτων, με απώτερο σκοπό την επιτυχή προσέγγιση των πελατών και τη διασφάλιση της εξυπηρέτησής τους.


Δεύτερον, διασφαλίζουμε, συντηρούμε και ενισχύουμε τη φήμη και πελατεία μας ως πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο που συγκαταλέγεται πλέον στα πάγια της επιχείρησης στοχεύοντας συνεχώς στην εικόνα μας, και στην ικανοποίηση των πελατών μας.


Τρίτον, επενδύουμε στο να αποκτήσουμε μόνιμα ευχαριστημένους πελάτες οι οποίοι βρίσκουν κοντά μας λύση στο πρόβλημά τους, και ως εκτούτου επανέρχονται και γίνονται επαναλαμβανόμενοι πελάτες. Το μυστικό αυτής της επένδυσης αποτελεί η δημιουργία ενός συστήματος after sales service καταπληκτικού, που αποτελεί πλέον και το φόρο προστιθέμενης αξίας μας στις υπηρεσίες που,παρέχουμε και είναι αυτό που προσδίδει τη διαφορετικότητα σε μας.


Τέταρτον, η παρεχόμενη εξαιρετική εξυπηρέτηση των πελατών μας δημιουργεί μια καινούργια εικόνα η οποία μας εισάγει σε νέα μοντέλα ανάπτυξης και μας ωθεί να προκαλέσουμε ακόμη μεγαλύτερους στόχους, συμπαρασύροντας το μυαλό των συνεργατών μας σε νέα οικονομικά μεγέθη, ανεβάζοντας τη στάθμη των αποτελεσμάτων και εισβάλλοντας θεαματικά στις καρδιές των πελατών μας.

Η αδυναμία των επιχειρήσεων, οργανισμών και υπηρεσιών να εφαρμόσουν μοντέλα διοίκησης, μόνιμης εξυπηρέτησης των πελατών τους και να διατηρήσουν ένα ισχυρό after sales service εντοπίζεται συνήθως στη φιλοσοφία και κουλτούρα της κάθε οικονομικής μονάδας και στην απουσία γνώσης σχετικά με την ευρεία έννοια του επαγγελματισμού, η οποία δεν επιτρέπει στα στελέχη πωλήσεων και των χώρων πληροφόρησης όπως τηλεφωνικά κέντρα, τμήματα υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών, τμήματα αντιμετώπισης δυσαρεστημένων πελατών κ.λπ., να αναπτύξουν τα ταλέντα τους, τις έμφυτες δεξιότητες και την προσαρμοστικότητά τους στις διαπραγματεύσεις και στην αντιμετώπιση των παραπόνων.

Τι πρέπει να πρήξουν οι επιχειρήσεις

Οι επιχειρήσεις λοιπόν θα πρέπει:
1) Να επιδιώξουν να δημιουργήσουν μόνιμα συμβατό κύκλωμα επικοινωνίας με τους πελάτες τους.
2) Να υιοθετήσουν συστήματα πελατοκεντρικής κουλτούρας.
3) Να εφαρμόσουν διεθνή πρότυπα εξαιρετικής εξυπηρέτησης των πελατών τους.
4) Να εκπαιδεύσουν τα στελέχη τους στη φιλοσοφία της επαγγελματικής φροντίδας του πελάτη.
5) Να γίνει απόλυτα αντιληπτό και κατανοητό από όλους ότι, όταν ο πελάτης εκφράζει το θυμό του ή το παράπονό του, να τον ακούμε προσεκτικά ή καλύτερα να τον αφουγκραζόμαστε γιατί αυτό αποτελεί πηγή πληροφόρησης για μας. Σημαίνει ότι κάτι δεν κάναμε καλά και μας δίδεται η ευκαιρία να το διορθώσουμε. Σημαίνει ότι μας δίδεται η ευκαιρία να βελτιωθούμε εμείς προσωπικά. Σημαίνει ότι μας δίδεται η ευκαιρία να αναζητήσουμε μέσα μας ή γύρω μας καλύτερες πηγές ανάπτυξης.


Άρθρο αρχείου

Ρούλα Κωτούδη

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Στρατηγικός σχεδιασμός με στόχο την ποιότητα

Κάθε επιχείρηση που ελπίζει να ενταχθεί στον κόσμο της ποιότητας πρέπει να συμπεριλάβει την ποιότητα στο στρατηγικό σχεδίασμά της, που αποτελεί εργαλείο ανεκτίμητης αξίας για αποφάσεις όπως ποιο θα είναι το όραμα της επιχείρησης, ποιους μετρήσιμους και αντικειμενικούς σκοπούς θα περιλαμβάνει σε σχέση με την ποιότητα καθώς και πώς θα υλοποιηθεί το επιλεγμένο όραμα.

Βέβαια , αν θέλαμε να ερευνήσουμε κατά πόσο ο στρατηγικός σχεδιασμός έχει εσνωματωθεί στην κουλτούρα της επιχείρησης αναφορικά με την ποιότητα, τρεις ερωτήσεις θα ήταν χρήσιμο να κάνουμε στον κάθε εργαζόμενο της επιχείρησης.

Η πρώτη ερώτηση αφορά τη γνώση του εργαζομένου για το τρέχον στρατηγικά πλάνο της επιχείρησης ή του οργανισμού στον οποίο απασχολείται.

Η δεύτερη έχει να κάνει με το πώς αντιλαμβάνεται ο εργαζόμενος τη σύνδεση της δικιάς του δουλειάς με τη στρατηγική ποιότητας όλης της επιχείρησης ή όλου του οργανισμού.

Η τρίτη ρώτα σε ποιο βαθμό η απόδοση και η αμοιβή του εργαζόμενου σχετίζονται με τήν επίτευξη των στρατηγικών στόχων και αντικειμενικών σκοπών της επιχείρησης.

Η οργάνωση

Είναι αλήθεια ότι μια αποτελεσματική προσπάθεια στρατηγικού σχεδιασμού για την ποιότητα δίνει την ευκαιρία στη διοίκηση να διερευνήσει πόσο καλά ο Οργανισμός ή η επιχείρηση είναι οργανωμένος και εστιασμένος στην επίτευξη των στόχων.

Αυτό συνήθως ονομάζεται οργανωσιακή ευθυγράμμιση ποιότητας. Στο στρατηγικό σχεδιασμό μιας επιχείρησης με προσανατολισμό την ποιότητα απεικονίζονται οι επιλογές της που αναφέρονται στο επίπεδο ποιότητας που έχει δεσμευτεί να ακολουθήσει. Η συνάντηση των προσδοκιών και αναγκών του πελάτη, η υπέρβαση αυτών, ο βαθμός ικανοποίησης του πελάτη είναι κυρίαρχα στοιχεία όχι μόνο στο στρατηγικό σχεδίασμά, αλλά και στην κουλτούρα της επιχείρησης, ανεξάρτητα από τον τύπο που μπορεί να έχει αυτή: γραφειοκρατική, ιεραρχική, αναπτυσσόμενη με γνώμονα τη συνεχή βελτίωση κ,λπ.

Τρεις επιλογές

Φαίνεται πως οι σύγχρονες επιχειρήσεις έχουν πολλές επιλογές στην ένταξή τους στην ποιότητα και κυρίως στην συνεχή βελτίωση της και την εμφάνιση αυτών στο στρατηγικό σχεδιασμό. Βασικότερες μπορούν να θεωρηθούν οι εξής τρεις:


Πρώτον, η , σταθερή προσέγγιση κατά την οποία αναγνωρίζονται κάποιες σημαντικές αρχές της ποιότητας, οι οποίες πρέπει να αναπτυχθούν και να εφαρμοστούν στη διάρκεια, για παράδειγμα, ενός χρόνου.
Δεύτερον, μια πιο δυναμική επιλογή είναι η θεώρηση της βελτίωσης της ποιότητας ως βασικού στόχου της επιχείρησης ή του οργανισμού.
Η τρίτη και η περισσότερο αισιόδοξη επιλογή είναι η εκτίμηση της βελτίωσης της ποιότητας ως βασικής αξίας της επιχείρησης, που θα υιοθετηθεί από κάθε συμμετέχοντα στην επιχείρηση με οποιαδήποτε ιδιότητα.

Αναπόφευκτα, το παρόν και το μέλλον κάθε επιχείρησης ή οργανισμού δεν μπορεί να μην είναι συνυφασμένο με την ποιότητα, η οποία θα ξεκινά από το στρατηγικό σχεδιασμό και θα ακολουθεί όλα τα στάδια ανάπτυξης της επιχείρησης, η οποία θέλει να υφίσταται και να εξελίσσεται στη σύγχρονη απαιτητική εποχή.


Άρθρο αρχείου

Στέλλα Γκιώση

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Το «κλειδί» της δημόσιας παρουσίασης

Οι πιο συχνές ερωτήσεις πού μου κάνουν, τόσο εργαζόμενοι σε επιχειρήσεις και δημόσιους οργανισμούς όσο και φοιτητές, πριν από ένα σεμινάριο πάνω σε θέματα τεχνικών παρουσίασης και δημόσιας ομιλίας, είναι οι εξής:

«Εγώ δεν πρόκειται να κάνω ποτέ στη ζωή μου δημόσια ομιλία ή παρουσίαση. Σε τι θα μου χρησιμεύσουν όλα αυτά; Πώς θα με βοηθήσουν; Με ποιο τρόπο θα ωφεληθώ σαν άτομο και σαν επαγγελματίας;».

Η απάντησή μου σε όλες τις παραπάνω ερωτήσεις είναι απλή. Από την ώρα που θα διαβούμε την πόρτα του σπιτιού μας το πρωί, μέχρι την ώρα που θα την ξανά περάσουμε το βράδυ κουρασμένοι και ταλαιπωρημένοι από τις καταστάσεις που καλούμαστε καθημερινά να αντιμετωπίσουμε και να ξεπεράσουμε, δίνουμε συνεχώς δημόσιες ομιλίες και κάνουμε αλλεπάλληλες παρουσιάσεις του εαυτού μας και της δουλειάς μας. Μόνο μέσα στην ιδιωτικότητα του σπιτιού μας δεν καλούμαστε να παρουσιάσουμε κάποια πτυχή της προσωπικότητας ή και της επαγγελματικής μας δραστηριότητας. Το να είμαστε σε θέση να κάνουμε μία υπέροχη παρουσίασή να δώσουμε μια άρτια δομημένη ομιλία σε ένα πολυάριθμο κοινό, αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά των πολύ επιτυχημένων ανθρώπων,τόσο για την επαγγελματική τους ανέλιξη όσο και για την προσωπική τους αναβάθμιση. Πόσο εύκολο είναι όμως κάτι τέτοιο;

Ο φόβος


Τα αποτελέσματα αρκετών ερευνών, που διεξήχθησαν στην Αμερική αλλά και στην Ευρώπη έχοντας ως δείγμα εργαζόμενους σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, έδειξαν ότι η παρουσίαση και η ομιλία μπροστά σε κοινό δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Πιο συγκεκριμένα, στην ερώτηση «ποιος είναι ο μεγαλύτερος σας φόβος;» την πρώτη θέση κατέλαβαν, με σχεδόν ίδιο ποσοστό, οι εξής δύο απαντήσεις:

α) ο φόβος του θανάτου, και β) ο φόβος της ομιλίας μπροστά σε κοινό (stage fright). Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα, υποδηλώνει αφενός τη σημαντικότητα του ρόλου που διαδραματίζουν οι δεξιότητες παρουσιάσεων στην επαγγελματική ζωή, και αφετέρου τη δυσκολία απόκτησής τους.

Τα 3 Έψιλον


Τι χρειάζεται να κάνουμε για να αποκτήσουμε επαρκώς αυτές τις δεξιότητες παρουσιάσεων και δημόσιας ομιλίας; Αυτά που χρειάζεται να κάνει ο κάθε άνθρωπος, ανεξαρτήτως ταλέντου και προσωπικότητας (η εσωστρέφεια ή η εξωστρέφεια, είναι χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς μας τα οποία επηρεάζουν σε υψηλό βαθμό την αποτελεσματικότητά μας ως ομιλητές),είναι κυρίως τρία πράγματα.


Πρώτον, να συνειδητοποιήσει την ανάγκη και τη σημαντικότητα αυτών των δεξιοτήτων και να πάρει την απόφαση να τις αποκτήσει.
Δεύτερον, να αφιερώσει ένα κομμάτι από τον προσωπικό του χρόνο, είτε διαβάζοντας κάποια βιβλία είτε παρακολουθώντας σχετικά σεμινάρια είτε καταφεύγοντας σε ειδικούς του συγκεκριμένου χώρου.
Τρίτον, θα πρέπει να εφαρμόσει τον κανόνα, πού εγώ έχω ονομάσει, «Τα 3Ε», δηλαδή Εξάσκηση, Εξάσκηση και Εξάσκηση!
Ακολουθώντας αυτές τις τρεις απλές συμβουλές σας εγγυώμαι ότι είναι απλώς θέμα χρόνου να μαγέψτε το εκάστοτε κοινό σας.


Άρθρο αρχείου

Αλμπέρτο Αζαρία

Continue Reading

Trending