Connect with us

Lifestyle

Λαμπερή τελετή απονομής στα Who is Who International Awards 2023

Σε μια βραδιά αφιερωμένη στην επιβράβευση της αριστείας, την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2023
τα Διεθνή Βραβεία Who is Who «Ελλάδα, ο Κόσμος Όλος!» συγκέντρωσαν για 4 η χρονιά
τα μάτια της διεθνούς και εγχώριας σκηνής.
Επιφανείς προσωπικότητες τιμήθηκαν για το έργο και τη δράση τους σε ποικίλα πεδία της
επιχειρηματικότητας, τέχνης, ηγεσίας, επιστήμης, κοινωνικής ευθύνης και ακαδημαϊκών
επιτευγμάτων.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο κος Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, Γενικός
Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης, ο
οποίος απένειμε τα βραβεία World Woman Leader of Firmed Economy στην κυρία Βασιλική
Λαζαράκου Πρόεδρο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και το βραβείο World Eminent Man of
Global Banking & Human Rights στον Dr.Franco M.G.Derin, οικονομολόγο και δικαστικό
λειτουργό. Ο κος Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος, Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών
Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης,
ο οποίος απένειμε το βραβείο World Woman Leader in Humanized Digital Societies στην κα
Πέγκυ Αντωνάκου, General Manager Southeast Europe Google.
Τα Διεθνή Βραβεία Who is Who που υλοποιούνται υπό την αιγίδα του Prince Nereides Antonio
Giamundo de Bourbon Foundation τίμησαν φέτος με το βραβείο World Woman Leader of
Global Entertainment & Racial Equity, τη Διευθύντρια των Χρυσών Σφαιρών,Sharlette
Hambrick, η οποία παρέλαβε το βραβείο της από την Α.Μ Πρίγκηπα Νηρηίδη.
Μεταξύ των εκλεκτών προσωπικοτήτων της βραδιάς ήταν η κα Λόλα Νταϊφά η οποία έλαβε το
βραβείο World Woman Leader of Public Relations and Media , η κα Άντζελα Γκερέκου,
Πρόεδρος του ΕΟΤ η οποία τιμήθηκε με το βραβείο World Woman Leader of Sophisticated
Tourism , ο Δόκτωρ Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, ιδρυτής της ρομποτικής χειρουργικής
στην Ελλάδα, ο οποίος παρέλαβε το βραβείο World Eminent Man & Mastermind of Robotic
Surgery και πολλές ακόμα εξέχουσες προσωπικότητες.
Ιδιαίτερες στιγμές της βραδιάς αποτέλεσαν οι δύο τιμητικές βραβεύσεις, στους κυρίους
Βασίλη Μπέκα, executive chef Προεδρίας της Δημοκρατίας και Κωνσταντίνο Μουζάκη,
Πρόεδρος ΔΣ του Chefs Club of Attica “Acropoli”s και το τιμητικό βραβείο στην
ανθρωπιστική οργάνωση Humanity Greece και την ιδρύτρια κα Γεωργία Παράσχου.
Με γνώμονα την βαθιά δέσμευση στην ακεραιότητα, το πάθος και την εξυπηρέτηση του κοινού
καλού, τα Διεθνή Βραβεία Who is Who απέδειξαν για ακόμα μία φορά την αφοσίωση τους
στην αναγνώριση σημαντικών επιτευγμάτων, αλλά και την βαθιά υποστήριξη τους σε όσους
έχουν ανάγκη.

Η φετινή βραδιά των βραβείων απέκτησε ξεχωριστή σημασία, καθώς ένα μέρος των εσόδων της
εκδήλωσης προοριζόταν για την ενίσχυση των πληγέντων από τις καταστροφικές πλημμύρες
που έπληξαν τις περιοχές της Θεσσαλίας, επιβεβαιώνοντας έτσι, τον χαρακτήρα και την
δέσμευση του θεσμού για προσφορά.
Η βραδιά παρουσιάστηκε από την ταλαντούχα παρουσιάστρια και δημοσιογράφο Άννα Ζηρδέλη
και τον καταξιωμένο ηθοποιό Μανώλη Ιωνά, οι οποίοι προσέδωσαν τη δική τους νότα κατά τη
διάρκεια της εκδήλωσης. Ο Σκηνοθέτης της εκδήλωσης, ο ταλαντούχος Θάνος Αγγέλης.
Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα ταξίδι γεύσεων μέσα από το μενού της
βραδιάς, το οποίο επιμελήθηκε ο Executive Chef της Προεδρίας της Δημοκρατίας, Βασίλης
Μπέκας, κάτοχος του τίτλου «Καλύτερος Chef της Ευρώπης» για το 2022 και μέλος του
Δ.Σ. του Chefs Club of Attica “Acropolis”.
Η εκδήλωση τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, του Υπουργείου Εξωτερικών,
του Υπουργείου Τουρισμού, της Περιφέρειας Αττικής και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Σημαντικοί χορηγοί της βραδιάς που στήριξαν τον θεσμό ήταν: αποκλειστικός δωρητής ποτών
και των εξαιρετικών κοκτέιλ METAXA, αποκλειστικός δωρητής των κρασιών ΜΠΑΡΑΦΑΚΑΣ,
αποκλειστικός δωρητής ομορφιάς EOLIA COSMETICS, αποκλειστικός δωρητής ψαριού,
Ελληνική Οργάνωση Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας (ΕΛΟΠΥ), το ATHENAEUM LUXURY
HOTEL, τα νερά ΙΟΛΗ και η ΜΑΜΟΣ.
Χορηγοί επικοινωνίας: L’ÉPOQUE, THETOC.gr, BNB Daily, CEOWORLD, HUFFPOST,
VISIONNAIRE MORALMODA, EXPORTNEWS, HMG, ΛΟΙΠΟΝ, ΕΓΩ, YES,XAI, STARPRESS, THE
INDICATOR, PALOSERVICES
Η 4 η χρονιά των Ετήσιων Διεθνών Βραβείων Who is Who ολοκληρώθηκε ως μια βραδιά
διάκρισης, ενότητας και φιλανθρωπίας. Γιορτάστηκε η αριστεία και τα εξαιρετικά επιτεύγματα,
ενώ ταυτόχρονα η δέσμευση για αλληλεγγύη έδωσε μια διαφορετική πνοή συμπόνιας και
προσφοράς. Η εξαιρετικά δομημένη εκδήλωση και η επιτυχία της, σε συνδυασμό με την
δέσμευση των διοργανωτών για προσφορά, αποτελεί παράδειγμα της πίστης και του ήθους των
Διεθνών Βραβείων Who is Who, καθιστώντας την εκδήλωση μοναδική.

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending