Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Μεγάλη παρουσίαση της Φθιώτιδας στη Horeca

Το Επιμελητήριο της Φθιώτιδας, στο πλαίσιο της έκθεσης Horeca διοργάνωσε μία πολύ επιτυχημένη και ενδιαφέρουσα εκδήλωση με θέμα «Tα καλύτερα της Φθιώτιδας» με τη συνεργασία της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Στερεάς Ελλάδας. 

Η παρουσίαση έγινε από τη διακεκριμένη δημοσιογράφο και συγγραφέα Σίσσυ Νίκα.

Μέσα από εκπληκτικές φωτογραφίες, ήχους της φύσης, αυθεντικές γεύσεις, προϊόντα και χαμόγελα μας ταξίδεψαν σε μέρη ονειρικά της Φθιώτιδας, εκεί που η μυθολογία συναντά την ιστορία και το σήμερα της ανάπτυξης. Οι προσκεκλημένοι πολιτικοί, δημοσιογράφοι, tour operators και επιχειρηματίες προσέγγισαν την Φθιώτιδα της ευζωίας, των προϊόντων ΠΟΠ, των γεύσεων, των κρασιών, των εθνικών δρυμών, των ιαματικών πηγών και μιας θάλασσας υπέροχης. 

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας  κ. Θανάσης Κυρίτσης και ο Αντιπεριφερειάρχης Εξωστρέφειας και Επιχειρηματικότητας Στερεάς Ελλάδας κ. Βαγγέλης Κούκουζας ανέπτυξαν θέματα σχετικά με τις δυνατότητες ανάπτυξης της περιοχής, της γαστρονομίας αλλά και του γαστρονομικού τουρισμού. 

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Θανάσης Κυρίτσης μεταξύ άλλων τόνισε: 

«H Φθιώτιδα είναι τόπος ευλογημένος και έχει όλα τα δεδομένα ώστε να γίνει σημαντικός γαστρονομικός προορισμός. Διαθέτει προϊόντα ΠΟΠ όπως το κατίκι Δομοκού, το κελυφωτό φιστίκι, οι επιτραπέζιες ελιές Αταλάντης και Στυλίδας, το ακτινίδιο Σπερχειού. Ο πρωτογενής τομέας είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένος. Η αρμονία βρίσκεται στην κουζίνα της γης και της θάλασσας. Τα αμπελοτόπια της υπέροχα, τα οινοποιεία επισκέψιμα και τα κρασιά της πολυβραβευμένα. Στη Φθιώτιδα καλλιεργούνται φρούτα, σιτηρά, λαχανικά, όσπρια, στέβια, αμυγδαλιές, καρυδιές και πολλά αρωματικά φυτά. Η μελισσοκομία είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένη και το μέλι υψηλής διατροφικής αξίας. Ο τόπος μας είναι όμορφος, ο συνδυασμός βουνού και θάλασσας μοναδικός και οι άνθρωποι φιλόξενοι. Πρόθεσή μας, είναι η ανάπτυξη του τόπου με όλες μας τις δυνάμεις. Η γαστρονομία είναι η αιχμή του δόρατος για την ανάπτυξη του τουρισμού, αλλά και της περιοχής γενικότερα. Ο γαστρονομικός τουρισμός είναι τουρισμός εμπειρίας για όλες τις εποχές του χρόνου. Εμείς ξεκινάμε την προσπάθεια άμεσα».

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν έξυπνες γευστικές δημιουργίες με τοπικά προϊόντα, φιλοσοφίας Good Mood Food, που ενδυναμώνουν τον οργανισμό. H δημιουργία τους ήταν του χαρισματικού chef του περιοδικού μας Kώστα Γεωργατζά, χάλκινο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες Μαγειρικής ενώ η Παρασκευή των συνταγών έγινε από τους γνωστούς chef Bαλάντη Γραβάνη και 

Η εκδήλωση ενθουσίασε, η αρχή έγινε… η διάθεση υπάρχει, οπότε με συντονισμένες ενέργειες, η ανάπτυξη της περιοχής και η ανάδειξη του γαστρονομικού πολιτισμού θα χαρίσουν στη Φθιώτιδα τη θέση που της αξίζει στην διεθνή αγορά. 

Τη διοργάνωση της εκδήλωσης είναι η εταιρία Νow Pro.

Ο chef Tασος Ραγκούσης, η κ. Σίσσυ Νίκα, ο κ.Κωνσταντίνος Καραγιώργος Γεν.Γραμματέας του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας, ο chef Βαλάντης Γραβάνης, ο κ.Θ.Κυρίτσης Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας και ο αντιπρόεδρος κ. Παναγιώτης Αρβανίτης.

Η δημοσιογράφος μας Σίσσυ Νίκα με τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας κ. Θ.Κυρίτση, τον κ. Β. Κούκουζα αντιπεριφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, τον Πρόεδρο της Λέσχης Αρχιμαγείρων Ελλάδας, τους chef Bαλάντη Γραβάνη και Τάσο Ραγκούση και τον executive chef Θοδωρή Bλάχο 

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας κ.Θ.Κυρίτσης

Ο Αντιπρόεδρος και ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Εύβοιας κ.Γ.Σταθόπουλος και κ.Γεροντίτης, ο κ. Β. Κούκουζας Αντιπεριφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας κ. Θ. Κυρίτσης, ο Αντιπρόεδρος κ. Παναγιώτης Αρβανίτης και η δημοσιογράφος κ.Σίσσυ Νίκα

Επιχειρηματικότητα

tax alert / Λύσεις μισθωτηρίων συμβολαίων / Επικαιροποίηση μεταβολών
στο έντυπο Ε9

Λύσεις μισθωτηρίων συμβολαίων

Το θέμα αφορά: Κατά βάση, τους ιδιοκτήτες που εκμισθώνουν ακίνητά τους

Η σχετική απόφαση της ΑΑΔΕ: Πρόκειται για την Α.1018/2023 (όπως αυτή τροποποιεί την ΠΟΛ.1162/2018)

Η ουσία της διάταξης, καθώς και σημαντικές παρατηρήσεις για τις μισθώσεις:

Μέχρι και την 31/3/23, μπορούν να δηλωθούν χωρίς πρόστιμο όλες οι λύσεις μισθώσεων που πραγματοποιήθηκαν έως και την 31/12/22.

Πλέον η δήλωση λύσης κάθε είδους ανενεργής μίσθωσης είναι υποχρεωτική, και θεσμοθετήθηκε ώστε η ΑΑΔΕ να έχει πλήρη εικόνα των μισθώσεων (ώστε να μπορεί να προβεί και σε προσυμπλήρωση του εντύπου Ε2). Αν τυχόν δεν δηλωθεί μια λύση μίσθωσης, αυτό θεωρητικά για την ΑΑΔΕ συνεπάγεται ότι η συμφωνία της εκάστοτε μίσθωσης είναι σε ισχύ, κάτι που ενδέχεται να έχει ως συνέπεια μελλοντικά, την επιβολή προστίμων.

Στη σχετική εφαρμογή του συστήματος Taxis, τα μισθωτήρια συμβόλαια που λογίζεται ότι βρίσκονται σε ισχύ, απεικονίζονται σε κίτρινο πλαίσιο. 

Επικαιροποίηση εντύπου Ε9 με τις γενόμενες τροποποιήσεις εντός του ‘22

Αναφορικά τώρα, με τις γενόμενες τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν εντός του 2022 και αφορούν την ακίνητη περιουσία (και μετά την παράταση που ανακοινώθηκε προ δεκαημέρου), ως νέα καταληκτική ημερομηνία ορίστηκε η 12η Απριλίου. Η συγκεκριμένη απόφαση (που περιλαμβάνεται στο κείμενο της σχετικής Α.1033/23), αφορά βέβαια όλους τους φορολογούμενους που κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς πραγματοποίησαν κάποια αγορά ή πώληση ή γενικότερα είχαν την οποιαδήποτε διαφοροποίηση σε εμπράγματα δικαιώματα επί ακινήτων.

Η ορθότητα αυτής της διαδικασίας κρίνεται σημαντική, καθώς βάσει της διαμορφωθείσας εικόνας του περιουσιολογίου, θα εκδοθούν τα εκκαθαριστικά ΕΝΦΙΑ του ’23. 

Παναγιώτης Τσένος

Φοροτεχνικός σύμβουλος επιχειρήσεων 

[email protected]

www.tsenos.gr 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Μία νέα συνεργασία με την Hatzi Filax Group για το μέλλον των φοιτητών του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου!

Το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, επιβεβαιώνοντας την σύγχρονη αντίληψή του, σε  συνεργασία με την Hatzi Filax Group, εταιρεία Reskilling και Upskilling, προχώρησε στην  ένταξη της πλατφόρμας ασύγχρονων συνεντεύξεων και επαγγελματικής  επικοινωνίας Willo στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Πανεπιστημίου. 

Η Willo χρησιμοποιείται από επαγγελματικούς φορείς σε περισσότερες από 135 χώρες και  αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο προετοιμασίας φοιτητών για τις απαιτήσεις του  σύγχρονου εταιρικού κόσμου. Με τη χρήση της Willo, το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο εγγυάται τεχνολογική πρωτοπορία στους φοιτητές του, δίνοντάς τους την ευκαιρία να  πραγματοποιήσουν διαδικασίες επαγγελματικών συνεντεύξεων σε πραγματικές συνθήκες.  Σήμερα, κανένας άλλος εκπαιδευτικός φορέας δεν παρέχει αυτού του είδους την βιωματική  εμπειρία και τεχνογνωσία. 

Η κα Σοφία Σκευοφύλακα, Co-Founder και CCO της Hatzi Filax Group, υπεύθυνη για το  project, δήλωσε «Μας γεμίζει ιδιαίτερη χαρά να βλέπουμε τέτοιες πρωτοβουλίες να  πραγματοποιούνται στη χώρα μας, καθώς δείχνουν το ενδιαφέρον και τη σημασία προς  τη γενιά των επαγγελματιών του αύριο, όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και στον κόσμο.  Μαζί με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι οι φοιτητές στην  Ελλάδα δε θα υστερούν σε ευκαιρίες ή εμπειρίες σε σχέση με φοιτητές του εξωτερικού». 

Ο κος Γεώργιος Μαλινδρέτος, Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτητικής Μέριμνας στo Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, και Aναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Οικονομίας &  Βιώσιμης Ανάπτυξης δήλωσε ότι: «Τα Πανεπιστήμια οφείλουν συνεχώς να  εκσυγχρονίζονται υιοθετώντας πρακτικές και νέες τεχνολογίες, ευθυγραμμισμένες στις  σύγχρονες επιταγές της εξωστρέφειας και ψηφιοποίησης των καθημερινών διαδικασιών. To Πανεπιστήμιο μας και πιο συγκεκριμένα το Γραφείο Σταδιοδρομίας του, ενέταξε την  πρωτοποριακή αυτή πλατφόρμα στις υπηρεσίες που παρέχει στους σπουδαστές του, με  σκοπό την ενίσχυση των εμπειριών των φοιτητών με σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και συνεντεύξεων, στο πλαίσιο της προετοιμασία τους για την αγορά εργασίας, που  αποτελεί βασικό μας καθήκον! ». 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Εξαγορά της αλυσίδας Katerina’s Market στη Μεσσηνιακή Μάνη, από την ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

H ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, μένοντας πιστή στο όραμά της να προσφέρει σε όλο και
περισσότερες γειτονιές της Ελλάδας πρόσβαση στην ποιότητα, με οικονομία και
υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, συνεχίζει να επεκτείνει το δίκτυό της με την
εξαγορά των supermarket Katerina’s Market. Πρόκειται για μία ενέργεια που
σηματοδοτεί την είσοδο του δικτύου των supermarket ΚΡΗΤΙΚΟΣ στη
Μεσσηνιακή Μάνη, μέσω μίας τοπικής, επώνυμης αλυσίδας με ιδιαίτερα
επιτυχημένη παρουσία στην περιοχή, πολυετή και εδραιωμένη σχέση
εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές της. Η εξαγορά περιλαμβάνει την
απόκτηση τεσσάρων εταιρικών καταστημάτων, σε Καλαμάτα, Στούπα, Άγιο
Νικόλαο και Κάμπο.
Η εξέλιξη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας, η
οποία έχει ως στόχο την παρουσία της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ σε ακόμα περισσότερες
γωνιές της Ελλάδας. Στηρίζοντας ουσιαστικά, με αυτόν τον τρόπο, την τοπική αγορά,
τους τοπικούς παραγωγούς και τις τοπικές κοινωνίες και υπηρετώντας έμπρακτα σε
όλα τα επίπεδα την υπόσχεση «κάθε μέρα δίπλα σας».

Continue Reading

Trending