Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Μοναδικό το συναίσθημα που δημιουργείται όταν βλέπεις τα σχέδια σου να παίρνουν τη μορφή ενδύματος»

Η Μαίρη Παρακεντάκη είναι δημιουργός του Swimwear brand Golden Mary Luxury Brand και απόφοιτος του τμήματος  Fashion Business της AthensFashionClub. Θέλοντας να κρατήσει έντονο το στοιχείο της μοναδικότητας, χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό από ιδιαίτερο σχέδιο και ακριβά υλικά που θα συνθέτουν μία συλλογή από πολυτελή swimwear/μαγιό & Τουνίκ, με απώτερο στόχο τα σχέδια να αναδεικνύουν τη θηλυκότητα, τον δυναμισμό και την ιδιαιτερότητα κάθε γυναίκας.

Ακολουθείτε πιστά τις επιταγές τις
μόδας ή σας αρέσει να αυτοσχεδιάζετε?

Μου αρέσει να
παρακολουθώ τις τάσεις της  μόδας και
μεγάλους  σχεδιαστικούς οίκους, να
συλλέγω στοιχεία που με εμπνέουν και ταιριάζουν στο σχεδιαστικό μου ύφος.
Λατρεύω  να δημιουργώ συλλογές
συνδυάζοντας  τον αυτοσχεδιασμό με τις
νέες τάσεις ,με αυτό τον τρόπο το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και πρωτότυπο.
Είναι μαγικός ο τρόπος και μοναδικό το συναίσθημα που δημιουργείται όταν  βλέπεις, τα σχέδια σου να παίρνουν τη μορφή
ενδύματος .

Πως ντύνεστε στην καθημερινή σας ζωή?

Επιλέγω ρούχα
που αναδεικνύουν τη γυναικεία σιλουέτα και τις καμπύλες της. Μου αρέσουν τα
εφαρμοστά ψηλόμεσα παντελόνια συνδυασμένα με Basic Casual μπλούζες  και σακάκια, καθώς και τα πένσιλ
φορέματα  συνδυασμένα με ιδιαίτερα
παπούτσια και εμπνευσμένα από τα εκάστοτε Fashion Trends.Λατρεύω τα εκκεντρικά αξεσουάρ,
θεωρώ πως είναι απαραίτητα για τη δημιουργία ενός ελκυστικού στιλιστικού
αποτελέσματος αρκεί να υπάρχει ισορροπία στη συνολική εικόνα του Outfit.

Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα?

Θα  χαρακτήριζα μια γυναίκα κομψή όχι μόνο από
τις στιλιστικές της επιλογές που σίγουρα αποτελούν σημαντικό κομμάτι της παρουσίας
της αλλά και από τον τρόπο που μιλάει κινείται και επικοινωνεί με τους γύρω της
. Οι στιλιστικές επιλογές που θα με κάνουν να χαρακτηρίσω μια γυναίκα κομψή,
είναι η απλότητα και η ελκυστικότητα στην εμφάνιση της, είναι  εντυπωσιακή , με θηλυκότητα αλλά όχι ποτέ
προκλητική.

Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή
ρητό?

Aυτό που πιστεύω είναι το “Totally
in love with what I Do”!

Ποια είναι  τα επόμενα σχέδια σας?

Μέσα στα
επόμενα σχέδια μου είναι  προώθηση και η
εξέλιξη του brand  στην Ελλάδα και σε  χώρες του εξωτερικού. Η  προβολή και διαφήμιση,  η συνεχής αναζήτηση ποιοτικών υλικών και
υφασμάτων και φυσικά η σχεδιαστική εξέλιξη των συλλογών με σκοπό τη  δημιουργία πίστης και εμπιστοσύνης από το
καταναλωτικό κοινό.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Μια γυναίκα είναι κομψή όταν αυτό που φοράει αντιπροσωπεύει αυτό που είναι»

Η Γιούλη Μουστακάτου είναι σχεδιάστρια και δημιουργός του brand «My way». Αν και σπούδασε Κλινική Ψυχολογία, το όνειρό της ήταν να γίνει μια εμπνευσμένη σχεδιάστρια μόδας. Αποφοίτησε από τη σχολή μόδας AthensFashionClub και πλέον επικεντρώνεται στη σύσταση ομάδας για την υλοποίηση ρούχων ιδιαίτερων απαιτήσεων.

Ακολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας ή αυτοσχεδιάζετε; Πως ντύνεστε στην καθημερινή σας ζωή;

Θεωρώ ότι η μόδα μέσα από
τις ‘τάσεις’ που δημιουργεί κατευθύνει ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων σε μια
ομοιομορφία χωρίς φαντασία. Η μόδα  δεν
πρέπει να είναι επιτακτική και περιοριστική αλλά διαδραστική και ευέλικτη.
Αντιλαμβάνομαι την μόδα ως κάτι πιο
σύνθετο αλλά ταυτόχρονα ελεύθερο και χαρούμενο  και γι’ αυτό τον λόγο και αυτοσχεδιάζω. Με
προκαλεί η ιδέα των ετερόκλητων συνδυασμών και δίνω μεγάλη έμφαση στα αξεσουάρ
. Στο καθημερινό μου ντύσιμο καθοριστικοί παράγοντες είναι η διάθεση και η
περίσταση. Σε όποια περίπτωση  όμως αγαπώ
τις
pankgothic ασύμμετρες γραμμές , τα biker jackets , τα μακριά πανωφόρια  , τις
μπότες , τις αρβύλες , τα μεγάλα δαχτυλίδια και όλα αυτά συνοδευόμενα από
στολισμένο κεφάλι με καπέλα , φουλάρια , μπαντάνες και άλλα αυτοσχεδιαστικά
στοιχεία. Αισθάνομαι όμορφα όταν το ντύσιμο μου αποπνέει δυναμισμό ,
ανεξαρτησία και κυρίως θηλυκότητα.

Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή
γυναίκα;

‘’What
is important in a dress, is the woman who is wearing it’’         (Yves Saint Laurent)

Κατά την γνώμη μου , κομψή είναι μια γυναίκα η οποία αφού έχει επίγνωση των φυσικών και ψυχολογικών της χαρακτηριστικών , τα αναδεικνύει στην εμφάνιση της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Δεν ταιριάζουν όλα σε όλους γιa αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζει κανείς πως θα χειριστεί τις ατέλειες καθώς και τα καλαίσθητα σημεία του. Επιπλέον , αυτό  που θα καθορίσει αισθητά την εμφάνιση είναι να προσπαθήσει να συνδυάσει το look με το mood . Μια γυναίκα είναι κομψή όταν αυτό που φοράει αντιπροσωπεύει αυτό που είναι , αυτό που νοιώθει  και όταν κοιτάζει τον εαυτό της στον καθρέφτη
, διασκεδάζει. Όταν αναδεικνύει εκείνη τα ρούχα και όχι τα ρούχα εκείνη , με
χαρά , αυτοσχεδιασμό και λίγη τρέλα…

Ποιο  είναι τι προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

Στη ζωή εκφράζομαι από την ρήση του Vincent van Gogh  ‘’ I feel that there is nothing more truly artistic than to love people’’. Στην τέχνη και κατ’επέκταση στην μόδα συμφωνώ απόλυτα με τον Αριστοτέλη: ‘’ Δεν υπάρχει σπουδαίο μυαλό χωρίς ίχνος τρέλας’’.

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια
σας;

Αφού ολοκλήρωσα τις σπουδές
μου στο σχέδιο μόδας στην Α
thensFashionClub , σκέφτομαι να δημιουργήσω
ένα ατελιέ που θα περιλαμβάνει μια ομάδα έμπειρων συνεργατών πάνω στην
υλοποίηση ενός ρούχου. Η ιδέα της νέας αυτής προσπάθειας αφορά στο να
δημιουργούνται ρούχα που απευθύνονται προσωπικά (
customized ) σε γυναίκες που θέλουν να διαφέρουν με γνώμονα το συνολικό προφίλ
τους. Αυτό συμπεριλαμβάνει την προσωπικότητα τους , τις αισθητικές τους
προτιμήσεις και ιδανικά τις ψυχολογικές τους αποχρώσεις . Ο σχεδιασμός , ο
πειραματισμός και η υλοποίηση , εμπνέεται και βασίζεται αποκλειστικά στον
συγκεκριμένο άνθρωπο. Τα ρούχα είναι ιδιαίτερα , τολμηρά , εκκεντρικά αλλά
παράλληλα θηλυκά με στοιχεία
haute couture και avant  garde . Ο κύριος σκοπός του brand ‘’My Way’’ είναι να αναδείξει την
μοναδικότητα , την διαφορετικότητα και την ομορφιά κάθε γυναίκας που θα
αντλείται από τα ατομικά της χαρακτηριστικά. Γιατί το θέμα δεν είναι τι θα  φορέσουμε αλλά γιατί…

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Shit happens»

H Θέκλα Πετρίδου γεννήθηκε στην Πάφο της Κύπρου το 1975 και ζει και εργάζεται στην επαρχία Λευκωσίας.Σπούδασε στο Τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ και έχει εργαστεί ιδιωτικά με ενήλικες και ζευγάρια για 20 χρόνια. Έχει ιδιαίτερο κλινικό και συγγραφικό ενδιαφέρον σε θέματα ερωτικών σχέσεων, γάμου και ανατροφής παιδιών. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει εστιάσει την προσοχή και τη δημόσια δράση της στο διαδίκτυο και στα κοινωνικά δίκτυα, όπου επικοινωνεί με χιλιάδες ανθρώπων τόσο στην Κύπρο όσο και στην Ελλάδα.
Το τελευταίο της βιβλίο κυκλοφόρησε το 2018 και έχει γίνει bestseller. Στο κανάλι της στο YouTube ανεβάζει τακτικά τις τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές της εκπομπές με θέματα ψυχολογίας και αυτογνωσίας. Στη συνέντευξη που ακολουθεί δίνει τη δική της άποψη για τη θέση της γυναίκας στον εργασιακό χώρο.

Ποιες ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρας;

Σπούδασα Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Οι σπουδές μου στο πανεπιστήμιο αυτό, μου έδωσαν μια πολύ γερή θεωρητική και πρακτική βάση , η οποία αναντίλεκτα με βοήθησε πολύ στην εξέλιξη της επαγγελματικής μου καριέρας. Το πρόγραμμα σπουδών περιλάμβανε μεταξύ άλλων εργαστηριακά μαθήματα,  πρακτική άσκηση σε δημόσιο νοσοκομείο και συγγραφή διπλωματικής εργασίας. Ήταν άρτιο.

 Ακούγεται  συχνά ότι οι γυναίκες έχουν από τη φύση τους περισσότερο αναλυτικό μυαλό ενώ αντίθετα οι άντρες πρακτικό. Συμφωνείτε με αυτήν την άποψη και αν ναι, πόσο επηρεάζει αυτό τη γυναίκα στη δουλειά της;

Διαφωνώ με αυτή την κάθετη άποψη. Εάν μια γυναίκα έχει ανατραφεί με έμφαση μόνο στην ανάπτυξη αναλυτικής σκέψης, σαφώς, αυτό θα έχει αντίκτυπο στη δουλειά της, επειδή ίσως θα έχει δυσκολίες στο να λειτουργήσει πρακτικά. Εγώ προσωπικά μεγάλωσα σε ένα πρωτοπόρο σπίτι όπου δεν διαχωρίζονταν ρόλοι των φύλων στις οικιακές εργασίες και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων. Έτσι, πολύ συχνά ακούω πως «λειτουργώ και σαν άνδρας» ενώ στην πραγματικότητα έχω ισομερή ανάπτυξη των λεκτικών και πρακτικών δεξιοτήτων λόγω διαπαιδαγώγησης. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως μια γυναίκα που έχει ανατραφεί με τον παραδοσιακό τρόπο, δεν μπορεί να βελτιώσει τις πρακτικές της δεξιότητες όταν ενηλικιωθεί και αντιληφθεί πως έχει έλλειμμα στον τομέα αυτό. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι πολύ πιο εύπλαστος από όσο νομίζουμε.

Από την μέχρι τώρα εμπειρία σας πιστεύετε ότι μία γυναίκα επιχειρηματίας μπορεί να συνεργαστεί καλύτερα με μια γυναίκα ή με έναν άντρα;

Εξαρτάται από τους ανθρώπους. Εάν δυο άνθρωποι είναι καλλιεργημένοι ψυχικά και πνευματικά μπορούν να συνεργαστούν δημιουργικά και αποδοτικά. Συνεργάζομαι τόσο με γυναίκες όσο και άνδρες με κριτήριο την πνευματικότητα και την εντιμότητα τους και όχι το φύλο τους.

 Ποια θεωρείτε ότι είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και εφόδια που πρέπει να διαθέτει μια γυναίκα ώστε να μπορέσει να δραστηριοποιηθεί με επιτυχία στο χώρο των επιχειρήσεων;

Να έχει όραμα και επιμέρους στόχους να επιτύχει στον τομέα των επιχειρήσεων. Η κινητοποίηση, τα κίνητρα που έχουμε μέσα μας όταν επιχειρούμε, αυτά είναι κατά την γνώμη μου και που καθορίζουν την ποιότητα της προσπάθειας μας και το αποτέλεσμα των κόπων μας. Πολλές φορές αυτοσαμποταριζόμαστε. Εάν δηλαδή έχουμε στο μυαλό μας πως οι επιχειρήσεις είναι ένας «ανδρικός κόσμος» τότε πολύ πιθανόν να αυτοσαμποταριστούμε στην πορεία, ίσως με το να τα βάλουμε εύκολα κάτω στις δυσκολίες. Κι αυτό με βάση τη «θεωρία της αυτοεκπληρούμενης προφητείας», που αν πιστέψεις σε ένα αξίωμα, έστω και αβάσιμο, καταλήγεις να το εκπληρώνεις.

Πείτε μας μια έκφραση που χρησιμοποιείτε συχνά και σας δίνει κουράγιο και δύναμη ;

Είναι στην Αγγλική: «Shit happens». Κακά πράγματα συμβαίνουν. Τα αποδεχόμαστε, τα αντιμετωπίζουμε και  πάμε παρακάτω.

Τι θα συμβουλεύατε τους νέους και τις νέες που βγαίνουν τώρα στην αγορά εργασίας;

Είναι δύσκολοι καιροί. Η χρυσή εποχή που όταν είχες την κατάλληλη μόρφωση, τότε είχες σιγουριά πως θα επιτύχεις επαγγελματικά, πέρασε. Μπορεί όμως ο κάθε νέος άνθρωπος να δημιουργήσει το μέλλον του. Να έχει όραμα και στόχους για το τι ακριβώς θέλει να κάνει. Αν δεν το βρίσκει αυτό στην Ελλάδα να μην διστάσει να μεταναστεύσει σε μια χώρα όπου υπάρχει αξιοκρατία και ευνοϊκότερες συνθήκες εργασίας. Αν επιλέξει να μείνει στον τόπο του, να είναι σεβαστικός προς τον εαυτό του και τους συνεργάτες του και να προσπαθεί να δίνει τον καλύτερο του εαυτό, ενώ παράλληλα να προσέχει να μην κακοποιείται από τον εργοδότη ή τους συναδέλφους του. Το mobbing, που στα Ελληνικά ονομάζεται εργασιακός εκφοβισμός είναι ένα φαινόμενο το οποίο δυστυχώς ταλαιπωρεί πολλά νέα παιδιά στον επαγγελματικό τους χώρο στην χώρα μας.

Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας; 

Τα επόμενα μου σχέδια έχουν μπει ήδη σε τροχιά. Εγκατέλειψα την αρχισυνταξία και παρουσίαση καθημερινής τηλεοπτικής εκπομπής από τον περασμένο Αύγουστο, μετακόμισα σε ένα χωριό μέσα στη φύση και πλέον ασχολούμαι αποκλειστικά με την συγγραφή και την παραγωγή ψυχοεκπαιδευτικών βίντεο για το κανάλι μου στο YouTube.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Χριστίνα Χαροκόπου: «Reinvent Yourself: Κοίταξε μέσα σου και ξανα – ανακάλυψε τον εαυτό σου»

Μιλήστε μας λίγο για το brand σας, THE BRITELINE. Πότε και πως
ξεκίνησε;

Ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια, όταν, ταξιδεύοντας συχνά μεταξύ Αμερικής και Ελλάδος, ένοιωσα μία έντονη εσωτερική ανάγκη να έρθω σε επαφή με τον “πραγματικό” εαυτό μου, την αληθινή ιδιοσυγκρασία, τα κίνητρα και τις επιθυμίες μου. Ήταν η ανάγκη μου να εκφραστώ δημιουργικά και συγχρόνως αυτή η δημιουργικότητα να έχει κάποια θετική επίδραση στο περιβάλλον μου, στην κοινωνία και στον κόσμο. Αυτή ήταν η αφορμή να δημιουργηθεί το Artistic Fashion Brand THE BRITELINE – Art Fashion with A Message.

Πως εμπνευστήκατε το Concept “Aphrodite Reinvented”;

Ένα ζεστό, καλοκαιρινό βράδυ στην υπέροχη εξοχή του Αμερικανικού Νότου. Στην ουσία, όμως, είχαν προηγηθεί για αρκετό καιρό κάποιες εσωτερικές μου διεργασίες. Ένοιωσα ότι έπρεπε ν’ αφήσω πίσω κάθε τι περιττό και μη συμβατό με την πραγματική μου φύση, να ανασυντάξω τις δυνάμεις, τις δυνατότητες και τα ταλέντα μου και να τα εξωτερικεύσω. Να ξανα-ανακαλύψω τον εαυτό μου. Έτσι γεννήθηκε το Concept “Aphrodite Reinvented” το οποίο είναι στην ουσία ένας προσωπικός επαναπροσδιορισμός και το κεντρικό του μήνυμα “Reinvent Yourself”, ένα πανίσχυρο μήνυμα αφιερωμένο στην “Παγκόσμια Γυναίκα” που “κατευθύνεται με γενναιότητα και αισιοδοξία προς το μέλλον”. Όλα ξεκινούν από την Αφροδίτη – την Αιώνια Γυναίκα και καταλήγουν στην – σε ελεύθερη μετάφραση – “Αναγεννημένη Αφροδίτη”, πολύ πιό όμορφη και δυνατή εσωτερικά και, επομένως, εξωτερικά.

Υποθέτω ότι τα παραπάνω είναι και ο τρόπος με τον οποίο “βλέπετε” το φύλλο σας και την γενικότερη “θέση” του στην κοινωνία, στον κόσμο, στην ίδια τη ζωή;

Σας ευχαριστώ γι’ αυτή την ερώτηση. Είναι έτσι ακριβώς. Θεωρώ ότι η γυναικεία εικόνα έχει κατά κάποιο τρόπο “ευτελιστεί” στην εποχή μας. Δεν μιλάμε για ειδικές, μεμονωμένες περιπτώσεις. Μιλάμε για την “γυναικεία εικόνα” που κάποιοι, για κάποιους λόγους οικονομικούς, πολιτικούς και άλλους θέλουν να προωθούν σήμερα. Πιστεύω ότι αυτή η εικόνα όπως υπερ-προβάλλεται, ειδικά μέσω της μόδας από όσους έχουν τη δύναμη να την επιβάλουν, αφ’ ενός μεν αδικεί τη γυναίκα εν γένει, αφ’ εταίρου δε δεν την ενισχύει, την αποδυναμώνει σε όλα τα επίπεδα.  Γι’ αυτό αισθάνθηκα την ανάγκη να την επανα – προσδιορίσω με τον τρόπο που ένοιωσα ότι της αξίζει

Αν σας ζητούσα να χαρακτηρίσετε τις συλλογές σας, ποιές λέξεις θα χρησιμοποιούσατε;

Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω λέξεις, προτάσεις, παραγράφους ή και να γράψω…ένα βιβλίο. Και αυτό γιατί, εκτός από την ποιότητα που θέλω και προσπαθώ να τις χαρακτηρίζει, μεταφέρουν έντονους συμβολισμούς που προάγουν τις αρχές της Ομορφιάς, της Αρμονίας και της Γυναικείας Δύναμης. Στόχος μου είναι να είναι αυθεντικές, να εμπνέουν και να ενδυναμώνουν τις γυναίκες ώστε να αισθάνονται σίγουρες, απαλλαγμένες από όλα τα “περιττά” και η καλλίτερη εκδοχή του εαυτού τους.

Ποιές είναι οι δραστηριότητες της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης THE BRITELINE International Organization;

Είναι η κοινωνική διάσταση του brand THE BRITELINE – Art Fashion with A Message, που δημιουργήθηκε για να προωθήσει και να διαδώσει περαιτέρω το μήνυμα “Reinvent Yourself” με σκοπό την ενδυνάμωση και υποστήριξη της γυναίκας, την προώθηση του πολιτισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης μέσα από συλλογικές δράσεις με άλλες οργανώσεις και προσφέροντας κάποια από τα έσοδα από τις πωλήσεις των συλλογών του brand γι’αυτούς τους σκοπούς. Το μήνυμα που διέπει το fashion brand THE BRITELINE – Art Fashion with A Message ταυτίζεται απόλυτα και γίνεται πράξη μέσω της οργάνωσης THE BRITELINE International Organization. Είμαι πραγματικά  ενθουσιασμένη γιατί εδώ η αγάπη και η πίστη μου για τον  εθελοντισμό και την προσφορά στον συνάνθρωπο περνάει μέσα από τη δημιουργική μου δράση και διότι πιστεύω ότι μ’ αυτό τον τρόπο ολοκληρώνεται πραγματικά η δημιουργική μου προσπάθεια.

Πως οραματίζεστε το brand σας στο μέλλον;

Μεγάλο και επιτυχημένο διεθνώς με ουσιαστική προσφορά στη Γυναίκα και στην Κοινωνία.

Πείτε μας μια έκφραση που χρησιμοποιείτε συχνά και σας δίνει κουράγιο και δύναμη; 

Reinvent Yourself –  Κοίταξε μέσα σου  και ξανα – ανακάλυψε τον εαυτό σου .

Σας ευχαριστούμε γι’ αυτή τη συνέντευξη.

Κι’ εγώ σας ευχαριστώ διότι μου δώσατε την ευκαιρία να μιλήσω για την εσωτερικότητα του Concept και την “καλλιτεχνική”  και  κοινωνική πλευρά της  δουλειάς μου που με εκφράζουν ιδιαίτερα!

Συνέντευξη της Ζέτας Τζιώτη

Continue Reading

Trending