Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Νέα έρευνα για το μέλλον του κλάδου της Παραγωγής

Η ψηφιοποίηση έχει αλλάξει – και θα αλλάζει όλο και περισσότερο τα πάντα. Η βιομηχανία της παραγωγής χρειάζεται το κατάλληλο εργατικό δυναμικό για να επιβιώσει στο νέο απαιτητικό τοπίο που διαμορφώνεται. Οι αλλαγές στην Τεχνολογία και οι νέες θέσεις εργασίας έχουν αντίκτυπο στη βιομηχανία της Παραγωγής, επηρεάζοντας όλο το οικοσύστημα και φυσικά και τους εργασιακούς ρόλους όπως αυτός του «Πολύ-μηχανικού». Για τις μικρές και τις μεγάλες επιχειρήσεις, ο ψηφιακός μετασχηματισμός συνιστά μια αναγκαιότητα επιτάσσοντας την ανάληψη νέων πρωτοβουλιών.

Η ManpowerGroup και η MxD (πρώην Ινστιτούτο Ψηφιακής Βιομηχανίας και Σχεδιασμού Καινοτομίας) απευθύνθηκαν σε περισσότερους από 30 ακαδημαϊκούς, κυβερνητικούς και βιομηχανικούς εταίρους όπως η Siemens, η Microsoft, η Caterpillar και η General Electric με στόχο να διαμορφώσουν από κοινού μια αναγνωρισμένη από τη βιομηχανία ταξινόμηση που καθορίζει τους ψηφιακούς ρόλους του μέλλοντος. Λόγω του ψηφιακού μετασχηματισμού, σχεδόν το 1/2 του συνόλου των ρόλων στον τομέα της Παραγωγής (49%) θα χρειαστεί να αλλάξουν μέσα στα επόμενα 3 έως 5 χρόνια. Μέσα από την ανάλυση της, η ManpowerGroup προσδιόρισε 165 νέους και εξελισσόμενους ρόλους σε επτά επιμέρους τομείς τεχνικής εξειδίκευσης. Οι συγκεκριμένοι εργασιακοί ρόλοι θα αποτελέσουν τη «γέφυρα» μεταξύ του σημερινού και του μελλοντικού ανθρώπινου δυναμικού.  Με τον όρο «ρόλος» αποτυπώνεται ένα σύμπλεγμα συναφών καθηκόντων, δεξιοτήτων ή γνώσεων που συγκλίνουν στις ανάγκες μιας συγκεκριμένης θέσης εργασίας. Οι θέσεις εργασίας απαιτούν έναν ή και περισσότερους ρόλους,  «δεμένους» ωστόσο μεταξύ τους, προκειμένου να  ανταποκριθούν στην ανάγκη και τον σκοπό ενός οργανισμού με τις θέσεις αυτές να καλύπτουν 1 ή περισσότερα άτομα. Οι οργανισμοί μπορούν να «συναρμολογήσουν» ρόλους σε θέσεις εργασίας, ανάλογα με τις απαιτήσεις κάθε φορά. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 2020 η Generation Three, η οποία θα επικεντρωθεί στα ευφυή συστήματα, θα αποτελέσει την «καρδιά» του εργασιακού δυναμικού στον τομέα της Παραγωγής: Η τεχνολογία θα γίνει σύντομα ευρύτερα διαθέσιμη και οι μηχανές θα καταστούν πιο έξυπνες, διαμορφώνοντας έτσι μια νέα γενιά ρόλων για να διαχειριστούν τα νέα έξυπνα βιομηχανικά συστήματα.

Δεσπόζουσα θέση στην κατάταξη αυτή κατέχει ο ρόλος του «Πολύ-Μηχανικού» ο οποίος συνδέεται με πάνω από 12 ρόλους όπως ο Μηχανικός Διαδικασίας Παραγωγής, Μηχανικός Αυτοματισμών, Εργοστασίων, Συστημάτων Πληροφορικής & Επικοινωνιών, Ολοκληρωμένης Τεχνολογίας, Συστημάτων-Παραγωγής – Πληροφοριακών Συστημάτων, Βελτιστοποίησης Επιδόσεων Παραγωγής, Διευθυντής Προγράμματος Ψηφιακής Παραγωγής, Διευθυντής Επιχειρήσεων Παραγωγής-Συστημάτων Παραγωγής, Μηχανικός Δεδομένων Ποιότητας Δικτύων Εφοδιασμού, κ.ά. Στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ο Πολύ-Μηχανικός λειτουργεί ως ένας σύγχρονος τεχνολογικός «homo universalis», ως μέντορας και «σοφός οδηγός» αλλά και ως «περιπετειώδης ταξιδευτής». Οι σύγχρονοι Πολύ-Μηχανικοί έχουν πολύ-παραμετρική ειδίκευση στα συστήματα και διαθέτουν ποικίλες σφαιρικές και ειδικές γνώσεις βιομηχανικών, τεχνολογικών και ανθρώπινων περιοχών για την αντιμετώπιση των σημερινών προκλήσεων.

Είναι γεγονός πως οι εργασιακοί ρόλοι που απαιτούν προηγμένες ψηφιακές δεξιότητες, όπως η αυτοματοποίηση, η διαχείριση του εξοπλισμού παραγωγής και η ρομποτική, αυξάνονται κατά 45% ετησίως από το 2015, με τους ρόλους που θα έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση να είναι: οι Τεχνικοί Εξοπλισμού Παραγωγής, οι Τεχνικοί Αυτοματισμών και οι Μηχανικοί Συντήρησης Εξοπλισμών. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι όλο και περισσότερες εταιρείες αποφασίζουν να επενδύσουν στους τομείς του αυτοματισμού και της Τεχνητής Νοημοσύνης, με  αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων ρόλων και αναγκών.

Ποιες όμως θα είναι οι 5 δεξιότητες που αναμένεται να έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση στον κλάδο της Παραγωγής τα επόμενα τρία χρόνια σύμφωνα με την έρευνα της ManpowerGroup;

  1. Πιστοποίηση μεθοδολογίας SixSigma (ποσοτική προσέγγιση που συνδυάζει συστήματα και διαδικασίες για τη βελτίωση των μετρήσεων στη βιομηχανία και τις οικονομικές διαδικασίες)
  2. Ψηφιακά καθοδηγούμενες εργαλειομηχανές (μηχανές ελέγχου CNC)
  3. Γεωμετρική Διαστασιολόγηση και ανοχές διαστάσεων
  4. Αυτοματισμοί κεντρικού πύργου ελέγχου (τερματικού σταθμού ελέγχου ραντάρ αεροδρομίου)
  5. Συστήματα PLC (προγραμματιζόμενων λογικών ελεγκτών)

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός ενσωματώνεται σε όλα τα μέρη ενός οργανισμού, όπως η στρατηγική, η κουλτούρα και οι διαδικασίες, καθιστώντας πιο κρίσιμη από πότε την ανάγκη συνεργασίας με επαγγελματίες που να μπορούν να υποστηρίξουν κάθε πτυχή του Ψηφιακού Μετασχηματισμού του Ανθρώπινου Δυναμικού. Οι επενδύσεις σε ταλέντα και η αναβάθμιση των δεξιοτήτων των υπαρχόντων εργαζομένων είναι κρίσιμης σημασίας πρώτον για τη διακράτηση και αλληλεπίδραση των εργαζομένων και δεύτερον ώστε οι οργανισμοί να μπορέσουν να εξισορροπήσουν τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες ανάγκες τους. Όλη αυτή η ανάγκη για εύρεση των κατάλληλων ταλέντων, μεταφράζεται και σε μισθολογική αύξηση η οποία σε παγκόσμιο επίπεδο έχει αγγίξει το 5,2% στον κλάδο της Παραγωγής τα τελευταία τρία χρόνια

Η ManpowerGroup έχει αναπτύξει μια σειρά επιστημονικά επικυρωμένων αξιολογήσεων που βοηθούν τους ανθρώπους να κατανοήσουν τα δυνατά τους σημεία και τους εργοδότες να αξιολογήσουν το στάδιο στο οποίο βρίσκονται στο ψηφιακό ταξίδι. Αν θέλετε να μάθετε πόσο ψηφιακά ώριμη είναι η εταιρεία σας στους τομείς της στρατηγικής, των ανθρώπων και κουλτούρας, των διαδικασιών και της καινοτομίας, κάντε το Digital Evolution Pathway assessment και ανακαλύψτε το.

Για περισσότερες πληροφορίες:
www.manpowergroup.gr

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

eCommerce & Digital Marketing Expo

Με αύξηση πάνω από 50% σε συμμετοχές εταιρειών και εγγεγραμμένους επισκέπτες σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίδο, συνεχίζονται οι προετοιμασίες για την eCommerce & Digital Marketing Expo, Greece & Southeastern Europe 2019.

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η μοναδική Έκθεση & Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη χώρα μας και την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή τής Νοτιοανατολικής Ευρώπης, δείχνει την τεράστια δυναμική της, καθώς και τη δυναμική του κλάδου του eCommerce, που διαρκώς αναπτύσσεται.

Μετά και τη νέα, σημαντική αύξηση της ζήτησης που υπάρχει από τους εκθέτες, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ο εκθεσιακός χώρος της ECDM Expo θα καλύψει πλήρως το Ζάππειο Μέγαρο, ενώ παράλληλα, θα διοργανωθούν έξι συνεδριακές εκδηλώσεις σε δύο αίθουσες, κατά τις δύο ημέρες της έκθεσης, στις 23 και 24 Νοεμβρίου.

Περισσότεροι από 100 εκθέτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα παρουσιάσουν τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στον ευρύτερο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, με προϊόντα και υπηρεσίες που μπορούν να προσφέρουν βέλτιστες λύσεις σε κάθε επιχειρηματία που θέλει να ασχολείται σοβαρά με το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, να εξελίξει την επιχείρησή του και να αυξήσει τις πωλήσεις του!

Στους εκθέτες περιλαμβάνονται digital agencies, development houses, μεταφορικές εταιρείες, εταιρείες που ειδικεύονται στη διαφήμιση στο διαδίκτυο, επιχειρήσεις που παρέχουν χρηματοοικονομικές και άλλες συναφείς υπηρεσίες, τηλεπικοινωνιών κ.λπ.

Η eCommerce & Digital Marketing Expo 2019 διοργανώνεται με την υποστήριξη των εταιρειών:

Παράλληλα με την έκθεση, θα πραγματοποιηθούν σε ειδικά διαμορφωμένες συνεδριακές αίθουσες στο χώρο του Ζαππείου Μεγάρου, το κεντρικό διήμερο συνέδριο και ακόμη πέντε εκδηλώσεις, στις οποίες θα συμμετέχουν περισσότεροι από 50 διακεκριμένοι ομιλητές από το εξωτερικό και τη χώρα μας.

Στις παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις περιλαμβάνονται:

  • Το κύριο διήμερο συνέδριο, με δεκάδες ομιλητές υψηλού κύρους από το εξωτερικό και την Ελλάδα.
  • Tο Keynote dinner, το επίσημο δείπνο, παρουσία διακεκριμένου τιμώμενου ομιλητή για υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
  • Tο Digital Agencies Roundtable, για την γνωριμία και συζήτηση των εταιρειών του κλάδου.
  • Το Tourism.Next, ένα συνέδριο για τον τουρισμό, με στόχο να αναδείξει τις βέλτιστες πρακτικές για τις τουριστικές επιχειρήσεις.
  • Το Celebrities in eCommerce, που εστιάζει στις πρακτικές που ακολουθούν αναγνωρίσιμα πρόσωπα, στην προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων.
  • Το Meet Magento Greece, το ετήσιο συνέδριο για την κυρίαρχη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η είσοδος στην ECDM Expo 2019 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι η ηλεκτρονική εγγραφή στη σχετική φόρμα επισκεπτών στο ecdmexpo.com. Η παρακολούθηση των συνεδρίων απαιτεί αγορά εισιτηρίου.

ECDM Expo 2019

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.

Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Νοεμβρίου 2019, 11:00-20:00.

Για περισσότερες πληροφορίες:
www.ecdmexpo.com,
τηλ. 210 924 5577,
[email protected]

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

12ο Συνέδριο Credit Risk Management της ICAP

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 12ο Συνέδριο Credit Risk Management της ICAP, την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής. Στο Συνέδριο, υπό την Αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, παρουσιάστηκαν επίκαιρα θέματα Οικονομίας, Πιστωτικού Κινδύνου, Τεχνολογίας, Καινοτόμων προσεγγίσεων Αξιολόγησης, Factoring και Διαχείρισης Απαιτήσεων με στόχο να καλυφθούν οι ανάγκες περισσότερων από 300 Ανώτερων Στελεχών που το παρακολούθησαν.
Το Συνέδριο, άνοιξε ο Νικήτας Κωνσταντέλλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Εταιρειών ICAP, παρουσιάζοντας καίρια ευρήματα για την Ελληνική Οικονομία, σύμφωνα με ανάλυση της βάση δεδομένων της ICAP. Ενδεικτικά αναφέρθηκε στην εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών, κατά τα οποία φαίνεται πως οι επιχειρήσεις έχουν προσαρμόσει τις στρατηγικές τους και τη λειτουργία τους στις νέες συνθήκες, στην εξέλιξη του δείκτη ασυνέπειας, που πλέον έχει φτάσει σε προ κρίσης επίπεδα και στο Risk Score των ελληνικών κλάδων, με σημαντικότερη τη βελτίωση που παρατηρείται στον τομέα του εμπορίου, όπου το 5% των κλάδων να μετακυλούν από υψηλό πιστωτικό κίνδυνο σε χαμηλό και μεσαίο.

Οι Εταιρείες ICAP – με 55 χρόνια προσφοράς στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και 1.100 εργαζόμενους – αποτελούν αθροιστικά, έναν από τους μεγαλύτερους Παρόχους B2B υπηρεσιών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, διαθέτοντας μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 κατηγορίες: Credit Risk Services, Marketing & Sales Solutions, Management Consulting και People & Employment Solutions.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Womanitee: Τα πρώτα κέντρα γυναικείας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα

To Womanitee στην BiznEX της Αιγύπτου

Το όραμα και τις αρχές του Womanitee για την ενδυνάμωση της γυναίκας, την ενίσχυσή της συμμετοχής της στο επιχειρείν, καθώς και την επανένταξή της στην αγορά εργασίας, παρουσίασε η πρέσβειρα του Womanitee στην Αίγυπτο, Αλίκη Ποτονού, στην International Business Expo (BiznEX) 2019 του Καϊρου!

Η κα Ποτονού, Ιδρύτρια και CEO της “Greek Egyptian GAMMA Invest” παρουσίασε το  ελληνικό project επιχειρηματικότητας στην Biznex2019, που τελούσε υπό την αιγίδα του πρωθυπουργού, του υπουργείου Επενδύσεων, του υπουργείου Εμπορίου & Βιομηχανίας και του εμπορικού επιμελητηρίου του Καϊρου.

Το μήνυμα του Περιφερειάρχη Αττικής και Προέδρου της ΚΕΔΕ κ. Γιώργου Πατούλη, του οποίου πρωτοβουλία αποτελεί  το project Womanitee, μετέφερε η  Womanitee Egypt Ambassador στις γυναίκες επιχειρηματίες της Αιγύπτου: Η Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλει και μπορεί να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη πρωτοβουλιών που συμβάλουν στην ενίσχυση των γυναικών στο επιχειρείν. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε  ένα ευνοϊκότερο περιβάλλον, ώστε να προωθήσουμε τη γυναικεία συμμετοχή στη δυναμική ανάπτυξη της οικονομίας».

Επίσης, η κα Ποτονού μετέφερε το όραμα και τους στόχους του Womanitee έτσι όπως διατυπώθηκε από την επικεφαλής του Womanitee, Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη: «Όραμά μας είναι το Womanitee να γίνει ένα παγκόσμιο δίκτυο, που συμπράττοντας η Τοπική Αυτοδιοίκηση με τους φορείς της γυναικείας επιχειρηματικότητας, να χτίζει επιχειρηματικές και κοινωνικές γέφυρες μεταξύ των γυναικών που επιχειρούν ξεκινώντας από τις τοπικές κοινωνίες».

Η πρέσβειρα του Womanitee στην Αίγυπτο, κα Αλίκη Ποτονού δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό της για την συμμετοχή του Womanitee στην BiznEX του Καϊρου: «Είμαι υπερήφανη που ο περιφερειάρχης Αττικής, κ. Γιώργος Πατούλης και η επικεφαλής του Womanitee, Δρ Αναστασία Ψωμιάδη με τίμησαν αναθέτοντας μου το χτίσιμο γέφυρας συνεργασίας ανάμεσα στις επιχειρηματίες της Ελλάδας και της Αιγύπτου». Αποκάλυψε μάλιστα ότι επιχειρηματίες του Womanitee θα επισκεφτούν σύντομα την Αίγυπτο προκειμένου να συζητήσουν το ενδεχόμενο συνεργασιών και συνεργιών ανάμεσα σε επιχειρήσεις των δύο χωρών.

*Ένα από τα βραβεία που παρέδωσε η BiznEX ήταν και της GAMMA Invest ως στρατηγικός / Διεθνής συνέταιρος της έκθεσης. Το βραβείο το παρέλαβε η κα Αλίκη Ποτονού, Ιδρύτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας.

Λίγα λόγια για το Womanitee:

Womanitee ονομάζονται τα πρώτα κέντρα γυναικείας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα!

Είναι μία πρωτοβουλία του Γιώργου Πατούλη, Προέδρου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος και νέου Περιφερειάρχη Αττικής, που σε συνεργασία με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τους φορείς της γυναικείας επιχειρηματικότητας στοχεύουν να ενδυναμώσουν και να υποστηρίξουν τις γυναίκες στο επιχειρείν σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Φέρουν την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας.

Σε κάθε Δήμο που συμμετέχει στο Womanitee λειτουργεί Κέντρο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας που υποστηρίζει τις γυναίκες, που επιθυμούν να επιχειρήσουν ή επιχειρούν ήδη, το οποίο παρέχει τις κατάλληλες υπηρεσίες ανάπτυξης, προώθησης, χρηματοδότησης και δικτύωσης

Μέσα από το womanitee , οι γυναίκες έχουν την ευκαιρία να ενδυναμωθούν αλλά και να σταδιοδρομήσουν επιχειρηματικά, αποκομίζοντας τα απαραίτητα εφόδια και τη γνώση με τη βοήθεια των εξειδικευμένων συμβούλων και την παρακολούθηση εκπαιδευτικών σεμιναρίων.

Τα οφέλη του Womanitee είναι πολλαπλά και έγκεινται στις ανάγκες αλλά και στη φάση ανάπτυξης που βρίσκεται κάθε γυναίκα μέλος.

• Ενδυνάμωση

• Καθοδήγηση για τα επόμενα βήματα στην επιχειρηματικότητα

• Συμβουλευτική για τη σωστή λειτουργία και ανάπτυξη της επιχείρησης

• Επανένταξη στην αγορά εργασίας

• Διαχείριση των δύσκολων πρώτων χρόνων της επιχειρηματικότητας

• Επιχειρηματικά εφόδια μέσω της εκπαίδευσης

• Αξιοποίηση κλίσεων, καλλιέργεια και ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων

• Πρόσβαση σε επιχειρηματικά κεφάλαια ή σε άλλες πηγές χρηματοδότησης

• Δικτύωση

Οι γυναίκες οι οποίες επιθυμούν να συμμετάσχουν θα βρουν όλες τις πληροφορίες στη νέα ιστοσελίδα του Womaniteehttps://www.womanitee.gr/.

Continue Reading

Trending