Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Οι βασικότερες υπολειπόμενες φορολογικές υποχρεώσεις για τις τελευταίες μέρες του έτους

Απομένουν ελάχιστα εικοσιτετράωρα, ώστε να πέσει η αυλαία του ’22 και να καλωσορίσουμε τη νέα χρονιά, και ως είθισται τέτοιες μέρες μέσα στο εορταστικό κλίμα έχουμε και μια σειρά υποχρεώσεων που περιλαμβάνονται στο φορολογικό καλεντάρι.

Άλλες αφορούν επιχειρήσεις και επιτηδευματίες, ενώ υπάρχουν και αυτές που αφορούν γενικότερα τους φορολογούμενους. Είτε μεμονωμένα και κατά περίπτωση είτε στο σύνολό τους, και πάντοτε βέβαια ανάλογα με την υποχρέωση.

Αποπληρωμές 

Μέχρι και την Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου, τελευταία εργάσιμη μέρα του μήνα και του έτους ταυτόχρονα, θα πρέπει να αποπληρωθούν:

  • Η 6η δόση του φόρου εισοδήματος
  • Η 8η δόση του ΕΝΦΙΑ
  • Πιθανές δόσεις που αφορούν όσους έχουν υπαχθεί σε κάποια ρύθμιση οφειλών
  • Το ΦΠΑ για τις επιχειρήσεις με διπλογραφικά βιβλία (ισχύει πάντοτε, και η δυνατότητα αποπληρωμής σε 2 ισόποσες δόσεις)
  • Η 6η δόση της επιστρεπτέας προκαταβολής (για όσες επιχειρήσεις έχουν τη σχετική υποχρέωση)
  • Λοιπά βεβαιωμένα ποσά που προκύπτουν είτε από παρακρατούμενους φόρους είτε από ασφαλιστικές υποχρεώσεις.

Από την ανωτέρω λίστα, έχουν αφαιρεθεί τα τέλη κυκλοφορίας, μετά τη δίμηνη παράταση που ανακοινώθηκε προ δεκαημέρου. Να διευκρινίσουμε, ότι η συγκεκριμένη μετακύλιση αυτής της υποχρέωσης, συμπαρασύρει και τη δυνατότητα που παρέχεται στους ιδιοκτήτες που επιθυμούν να θέσουν τα οχήματά τους σε ακινησία, με αυτήν τη διαδικασία να πραγματοποιείται πλέον ψηφιακά.

Υποβολές

Πέραν των δεδομένων υποβολών, όπως επιτάσσει η νομοθεσία για τις επιχειρήσεις, πρέπει να έχουν υποβληθεί και κάποιες άλλες δηλώσεις, ειδικά για τις οποίες παρέχεται αυτή η δυνατότητα έως το τέλος του εκάστοτε έτους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η υποβολή τροποποιητικών δηλώσεων που αφορούν αναδρομικές αποδοχές μισθωτών ή συνταξιούχων. Η υποβολή τους πραγματοποιείται ηλεκτρονικά, ενώ είναι εξαιρετικά σημαντικό -προς αποφυγή περιττών ενεργειών και πιθανών λαθών- να διευκρινιστεί το εξής: Οι καταγραφές των συμπληρωματικών ποσών δεν γίνονται σε μία δήλωση. Βάσει της κείμενης νομοθεσίας, πρέπει τα αναδρομικά να δηλώνονται ξεχωριστά και για το κάθε έτος που αφορούν αυτά τα εισοδήματα.

Καθώς λοιπόν η υποβολή τους πραγματοποιείται ηλεκτρονικά, εκδίδεται άμεσα και το νέο εκκαθαριστικό σημείωμα. Τώρα, σε περίπτωση που προκύπτει χρεωστική διαφορά, η καταληκτική ημερομηνία έως την οποία μπορεί ο φορολογούμενος να αποπληρώσει εμπρόθεσμα τον πρόσθετο φόρο, θα είναι μέχρι τις 31/1/23.

Υπάρχουν επίσης οι δηλώσεις των αποβιωσάντων, οι οποίες υποβάλλονται από τους κληρονόμους τους. Στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι εφικτή η άμεσα ηλεκτρονική υποβολή, και αυτές οι δηλώσεις υποβάλλονται χειρόγραφα. Στις μέρες μας βέβαια, η έννοια της χειρόγραφης υποβολής συμπεριλαμβάνει και την υποβολή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας με την ΑΑΔΕ, και ειδικότερα μέσω των αιτημάτων.

myData

Έως και αυτή τη στιγμή που γράφονται αυτές οι αράδες, θα πρέπει βάσει φορολογικού ημερολογίου και μέχρι τις 31/12 οι επιχειρήσεις να αναρτήσουν στην πλατφόρμα myData τις παραλείψεις και αποκλίσεις που αφορούν τις συναλλαγές της χρήσης 2021. Η συγκεκριμένη προθεσμία θεωρείται σίγουρο ότι θα παραταθεί και δεν είναι αποκλειστικά και μόνο επειδή πρόκειται για κάτι εντελώς καινούργιο στο φορολογικό γίγνεσθαι. Είναι γενικότερα ότι η πλατφόρμα παραμένει δυσλειτουργική σε πάρα πολλά σημεία, οπότε και είναι πρακτικά αδύνατον να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να ανταποκριθούν, υποβάλλοντας τα δεδομένα με επιτυχία και όπως προβλέπεται.

Ειδικά για το myData και τα ηλεκτρονικά βιβλία, είναι σαφές ότι θα πρέπει να επαναπροσδιοριστούν πάρα πολλές διατάξεις και παράμετροι από όσα πρόκειται να ισχύσουν. Όπως και να έχει πάντως, πρόκειται για μια υποχρέωση που -ανεξάρτητα από το εύρος της παράτασης που θα δοθεί- θα πρέπει να αντιμετωπιστεί. Η αποστολή των παραλείψεων και αποκλίσεων των αντικριζόμενων συναλλαγών, είναι κομβικής σημασίας για να μπορέσει η ΑΑΔΕ να αποκτήσει μια όσο το δυνατόν ευκρινέστερη εικόνα και να μπορεί να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα για φοροελεγκτικούς σκοπούς. 

Η παραπάνω καταγραφή φορολογικών υποχρεώσεων είναι ενδεικτική, και συμπεριλαμβάνει τις σημαντικότερες εξ αυτών. Το φορολογικό ημερολόγιο ειδικά στο τέλος του εκάστοτε μήνα -πολλώ δε μάλλον στο τέλος του έτους-, βρίθει υποχρεώσεων και είναι εξαιρετικά σημαντικό να δοθεί η απαιτούμενη προσοχή ώστε τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι φορολογούμενοι να μην βρεθούν αντιμέτωποι με παραλείψεις και πιθανά μελλοντικά πρόστιμα.

Παναγιώτης Τσένος

Φοροτεχνικός σύμβουλος επιχειρήσεων / συγγραφέας φορολογικών & οικονομικών μελετών

[email protected] 

tsenos.gr 

Επιχειρηματικότητα

Δ.Τ. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ HATZI FILAX GROUP
ME THN AKADHMIA ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

Ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 04/05/2023 με μεγάλη επιτυχία το Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα «LEADERSHIP SKILLS # Ηγεσία Περιφερειακών Διευθυντών» με  εισηγήτρια την κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Founder της Hatzi Filax Group.  

Ο κύκλος των σεμιναρίων με στόχο την ανάπτυξη ηγετικών δεξιοτήτων των  Περιφερειακών Διευθυντών της αλυσίδας S/Μ ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, διήρκησαν  συνολικά 16 ώρες και διεξήχθησαν σε ένα σύγχρονο διαδραστικό περιβάλλον, κάτω  από την αιγίδα της ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

Ο κ. Γιώργος Κατωπόδης, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ δήλωσε: «Η εκπαίδευση των εργαζομένων μας, και η εξέλιξη και ανάπτυξή τους  αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους στόχους της εταιρείας μας. Μέσα από  την ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε ένα μεγάλο  αριθμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε πολλά και διαφορετικά αντικείμενα στο  σύνολο των εργαζομένων μας. Το τελευταίο πρόγραμμα που υλοποιήσαμε για την  ανάπτυξη των ηγετικών δεξιοτήτων των Περιφερειακών μας Διευθυντών ενίσχυσε  περαιτέρω την πολύ σημαντική αυτή ομάδα στελεχών μας, και βοήθησε στο να  πετύχουν τόσο τους εταιρικούς αλλά και τους προσωπικούς στόχους του καθενός». Η κα Σκευοφύλακα ανέφερε: «Είναι μεγάλη μας χαρά να συνεργαζόμαστε με την  ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ και να συμμετέχουμε στην δημιουργία ηγετικών στελεχών  στην πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρία του λιανεμπορίου. Το  αποτύπωμά μας είναι η δημιουργία στελεχών που πετυχαίνουν την μετάβαση στην  εποχή της «Βιομηχανίας 4.0» έχοντας ως στόχο να ηγούνται σε αποτελεσματικές  ομάδες».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Lifeskills: Άνοιξαν οι αιτήσεις συμμετοχής στα συναρπαστικά Hackathons κοινωνικής επιχειρηματικότητας

Τρία συναρπαστικά διήμερα καινοτομίας, συνεργασίας  και κοινωνικής επιχειρηματικότητας θα διοργανωθούν σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και διαδικτυακά 

Τα Lifeskills Hackathons αποτελούν ευκαιρία για νέους ανθρώπους με διάθεση να συνεργαστούν με τις κοινωνικές επιχειρήσεις για να  αναπτύξουν/βελτιώσουν ένα προϊόν/μία υπηρεσία που θα συμβάλει στην αντιμετώπιση μίας κοινωνικής πρόκλησης. 

Οι συμμετέχοντες θα διεκδικήσουν χρηματικό έπαθλο αξίας €2000 για την υλοποίηση της ιδέας τους

‘Έπαθλα για τις νικήτριες ομάδες 

Αθήνα, 16 Μαΐου 2023. Στο πλαίσιο του επιτυχημένου προγράμματος Life Skills, που εκπονείται από το British Council με χρηματοδότηση της HSBC, το British Council καλεί όλους τους νέους 18-30 ετών να λάβουν μέρος στην μοναδική  διοργάνωση των Lifeskills  Ηackathons.  Η διοργάνωση αποτελεί μια ευκαιρία για τους νέους ανθρώπους με διάθεση για καινοτομία και κοινωνική αλλαγή να συνεργαστούν, να δημιουργήσουν και να επηρεάσουν θετικά την κοινωνία. 

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε ένα από τα τρία συναρπαστικά διήμερα που θα διοργανωθούν σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη αλλά και διαδικτυακά για να μην τα χάσει κανείς από όπου και αν βρίσκεται σε όλη την Ελλάδα. 

Στόχος των Lifeskills  Ηackathons είναι να αποτελέσουν μία συμμετοχική διαδικασία μάθησης και σχεδιασμού. Νέα άτομα και κοινωνικές επιχειρήσεις θα συνεργαστούν προκειμένου να δημιουργηθούν νέα ή βελτιωμένα προϊόντα/υπηρεσίες, τα οποία θα προσφέρουν μια εμπειρία γνώσης, δικτύωσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων για τους νέους ενώ παράλληλα θα ενισχύσουν την οικονομική βιωσιμότητα των επιχειρήσεων και θα αυξήσουν τον κοινωνικό τους αντίκτυπο. 

Τι θα συμβεί κατά την διάρκεια των Hackathons 

Σε κάθε hackathon θα δημιουργηθούν πέντε ομάδες, κάθε μία από τις οποίες θα αποτελείται από μια κοινωνική επιχείρηση και έως πέντε νέα άτομα. Οι ομάδες θα σχηματιστούν την πρώτη ημέρα και στη συνέχεια με την υποστήριξη των μεντόρων και των συντονιστ(-ρι)ών θα αναπτύξουν/βελτιώσουν ένα προϊόν/μία υπηρεσία που θα συμβάλει στην αντιμετώπιση μίας κοινωνικής πρόκλησης. 

Στο τέλος κάθε hackathon, οι ομάδες θα κληθούν να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους στην κριτική επιτροπή και να διεκδικήσουν χρηματικό έπαθλο αξίας €2000 για να δουλέψουν περαιτέρω στην υλοποίηση της πρότασής τους ως ομάδα. Επιπλέον, οι νέες/-οι, που θα είναι μέλη της νικητήριας ομάδας θα κερδίσουν μία δωροκάρτα αξίας €100 από κοινωνικές επιχειρήσεις. 

Τα νέα άτομα που θα συμμετέχουν στα Lifeskills Hackathons θα διευρύνουν τους γνωσιακούς τους ορίζοντες μέσα από μία διαδραστική, εκπαιδευτική, συμμετοχική διαδικασία, που τους δίνει τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με την κοινωνική οικονομία και το marketing και να αναπτύξουν δεξιότητες που σχετίζονται με την ομαδικότητα, την επικοινωνία, τη διαχείριση χρόνου και την οργάνωση. 

Ημερομηνίες Διεξαγωγής των Hackathons 

• Αθήνα – Παρασκευή 26 Μαΐου, 13.00-20.00 & Σάββατο 27 Μαΐου, 10.00-18.00 

• Διαδικτυακά – Παρασκευή 9 Ιουνίου, 13.00-20.00 και Σάββατο 10 Ιουνίου, 10.00-18.00 

• Θεσσαλονίκη – Παρασκευή 16 Ιουνίου, 13.00-20.00 και Σάββατο 17 Ιουνίου, 10.00-18.00 

Για να λάβετε μέρος σε ένα από τα παραπάνω Lifeskills  Ηackathons παρακαλούμε συμπληρώστε την αντίστοιχη φόρμα συμμετοχής παρακάτω έως την Κυριακή 21 Μαΐου 2023, 23.59: 

https://www.britishcouncil.gr/programmes/education/youth-skills/life-skills-creating-alternative-pathways-for-unemployed-youth

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Βικτωρία Κυριάκη στο [email protected]

Σχετικά με το  British Council 

Το British Council λειτουργεί στην Ελλάδα από το 1939, παρέχοντας ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και δραστηριοτήτων, και τα γραφεία μας βρίσκονται στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Συνεργαζόμαστε με πολλούς οργανισμούς της Ελλάδας – Υπουργεία, πανεπιστήμια, ακαδημαϊκά και ερευνητικά ιδρύματα, σχολεία, μη κυβερνητικούς και πολιτισμικούς οργανισμούς τόσο του δημοσίου όσο και του ιδιωτικού τομέα. 

Το έργο μας στον τομέα της κοινωνίας βοηθά στη δημιουργία ενός κλίματος όπου πολίτες και θεσμοί θα είναι σε θέση να συνεισφέρουν σε μια κοινωνία ευημερούσα, ανοιχτή και χωρίς διακρίσεις, και έχει στόχο να συνδέσει τα τοπικά μας ζητήματα με αντίστοιχα διεθνή θέματα – από την κοινωνική δράση, ως τα θέματα που αφορούν τη διαφορετικότητα και τους νέους. 

Πραγματοποιούμε προγράμματα σε συνεργασία με τοπικούς και διεθνείς οργανισμούς που μας παρέχουν εμπειρογνωμοσύνη σε περιοχές όπως η νεανική και η κοινωνική επιχειρηματικότητα, οι ίσες ευκαιρίες και η διαφορετικότητα, η μετανάστευση, η κοινωνική ένταξη και η ενεργή συμμετοχή στην κοινωνία των πολιτών.

Σχετικά με το Life Skills 

Tο «Life Skills» είναι ένα πρόγραμμα επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης των νέων που διοργανώνεται από το British Council με χρηματοδότηση της HSBC.

Σκοπός του έργου είναι να εξελίξει τις επαγγελματικές προοπτικές των νέων (18 έως 30 ετών) που βρίσκονται είτε εκτός εκπαίδευσης, απασχόλησης ή κατάρτισης είτε που επιθυμούν μια θετική αλλαγή σταδιοδρομίας, ώστε να διεκδικήσουν ένα καλύτερο μέλλον.

Το «Life Skills» φιλοδοξεί να επιφέρει πραγματικό αντίκτυπο στην ελληνική κοινωνία, προωθώντας την εργασία σε φορείς κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας ή σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις με κοινωνικό αντίκτυπο, ως εναλλακτική και χωρίς αποκλεισμούς επιλογή καριέρας, για την καταπολέμηση της νεανικής ανεργίας.

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί μέσω της διεξαγωγής δύο κύκλων πρακτικής άσκησης σε κοινωνικές επιχειρήσεις ή επιχειρήσεις με κοινωνικό αποτύπωμα σε όλη τη χώρα.

Παράλληλα, θα διενεργηθούν εκπαιδευτικά εργαστήρια, ενώ οι συμμετέχοντες θα έχουν επίσης την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε «Start-up Bootcamps» ώστε να δοκιμάσουν στην πράξη τις επαγγελματικές ιδέες τους.

Το πρόγραμμα προσφέρεται χωρίς οικονομική επιβάρυνση.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Online ημερίδα «Έλλειψη ενδιαφέροντος ενασχόλησης με τη γεωργία: Παρουσίαση και συζήτηση αποτελεσμάτων έρευνας»

Ευκαιρία για την καταγραφή και τη βελτίωση των συνθηκών που επικρατούν στον αγροτικό τομέα

H ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης στον ελληνικό αγροτικό τομέα και η διερεύνηση των αιτιών της έλλειψης ενδιαφέροντος ενασχόλησης με τη γεωργία ήταν οι στόχοι που επιτεύχθηκαν στο πλαίσιο της online ημερίδας με θέμα «Έλλειψη ενδιαφέροντος ενασχόλησης με τη γεωργία: Παρουσίαση και συζήτηση αποτελεσμάτων έρευνας».

Η διαδικτυακή ημερίδα πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 25 Απριλίου με live μετάδοση στο Facebook του skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα και στο διαδικτυακό κανάλι STENT.

Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας, που διεξήχθη από το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Αμερικανική Γεωργική Σχολή και το Perrotis College, πραγματοποιήθηκε από τον κύριο Αθανάσιο Φαλάρα, Υποψήφιο Διδάκτορα στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Adjunct Lecturer στο Perrotis College.

Σύμφωνα με την έρευνα, παράγοντες που ενισχύουν την έλλειψη ενδιαφέροντος είναι, μεταξύ άλλων, η δυσκολία της εργασίας, οι ασταθείς καιρικές συνθήκες, ο μεγάλος φόρτος εργασίας, οι μέτριες συνθήκες εργασίας, η επαγγελματική αβεβαιότητα, η μέτρια προοπτική εξέλιξης και το μικρό ενδιαφέρον της πολιτείας να ενισχύσει τους αγρότες. Από την έρευνα προκύπτει μάλιστα πως οι αγρότες είναι «μέτρια ικανοποιημένοι» από την εργασία τους. 

Στο πάνελ της συζήτησης συμμετείχαν εκπρόσωποι θεσμικών φορέων στον αγροτικό τομέα, οι οποίοι σχολίασαν τα αποτελέσματα της έρευνας αλλά και τοποθετήθηκαν σχετικά με το την έλλειψη ενδιαφέροντος ενασχόλησης με τη γεωργία. Πιο συγκεκριμένα, οι ομιλητές που τίμησαν με την παρουσία τους την ημερίδα ήταν ο κύριος Αθανάσιος Κελμάγερ, Πρόεδρος Αγροτικού Ανθοκομικού Συνεταιρισμού Αθηνών, ο κύριος Χρήστος Γιαννακάκης, Αντιπρόεδρος Εθνικής Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών, ο κύριος Χρήστος Τσοπάνος, Αντιπρόεδρος Συνδέσμου Ελληνικής Κτηνοτροφίας, και η κυρία Μάγδα Κοντογιάννη, Γραμματέας Κτηνοτροφικού Συλλόγου Περιφέρειας Αττικής «Άγιος Γεώργιος».

Συνοπτικά, ο κύριος Χρήστος Γιαννακάκης, Αντιπρόεδρος Εθνικής Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών, τόνισε πως η ενασχόληση με τον αγροτικό τομέα είναι μια δύσκολη και κουραστική δουλειά και εξέφρασε την ανάγκη να αναπτυχθεί ο μηχανολογικός εξοπλισμός των αγροτών ώστε να μειωθούν οι ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό. Σε άλλο σημείο, εξέφρασε την άποψη πως αρκετοί Έλληνες δεν εργάζονται στον συγκεκριμένο τομέα για να μη χάσουν το επίδομα αλληλεγγύης και επεσήμανε πως χρειάζεται καλή οργάνωση ώστε τα κενά στο εργατικό δυναμικό να τα καλύψουν μετανάστες, όπου χρειάζεται.  Ο Αντιπρόεδρος Συνδέσμου Ελληνικής Κτηνοτροφίας, ο κύριος Χρήστος Τσοπάνος επεσήμανε, μεταξύ άλλων, πως οι μισθοί στην Αγγλία είναι πολύ μεγαλύτεροι και πως οι μετανάστες, μόλις γίνουν νόμιμοι στην Ελλάδα, φεύγουν για εκεί. Επίσης, υποστήριξε πως, ακόμα και αν οι αγρότες προμηθευθούν και άλλα μηχανήματα, πάντα θα υπάρχει ανάγκη για εργατικά χέρια.  Ο κύριος Αθανάσιος Κελμάγερ, Πρόεδρος Αγροτικού Ανθοκομικού Συνεταιρισμού Αθηνών, αφού υποστήριξε πως ουσιαστικά δεν υπάρχει ανεργία στην Ελλάδα, τόνισε πως ο αγροτικός τομέας αυτή τη στιγμή έχει ανάγκη από εργατικά χέρια. Ακόμη, σημείωσε πως πριν από 15 χρόνια απασχολούνταν πολλοί Ινδοί εργάτες, ενώ τώρα έχουν απομείνει στον τομέα εργάτες από το Πακιστάν και τα Βαλκάνια. Η συζήτηση ολοκληρώθηκε με την τοποθέτηση της κυρίας Μάγδας Κοντογιάννη, η οποία τόνισε τα προβλήματα που έχουν οι Έλληνες επιχειρηματίες αγρότες όταν προσλαμβάνουν αλλοδαπούς εργάτες. Όπως υποστήριξε, είναι δύσκολο να εκπαιδευτούν, ενώ υπάρχουν και άλλα προβλήματα, όπως η γλώσσα και η θρησκεία, ενώ σημείωσε πως τα περιθώρια κέρδους είναι μικρά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ενδιαφέρον του κοινού που παρακολούθησε την ημερίδα και η δυνατότητα ελεύθερης έκφρασης όλων των απόψεων προκάλεσαν αρκετά σχόλια και προτάσεις για εξομάλυνση των συνθηκών ενασχόλησης με την ελληνική γεωργία.

Την online ημερίδας «Έλλειψη ενδιαφέροντος ενασχόλησης με τη γεωργία: Παρουσίαση και συζήτηση αποτελεσμάτων έρευνας» συντόνισε ο κύριος Δημήτριος Μιχαηλίδης, Δημοσιογράφος Αγρονέα.

Η συγκεκριμένη ημερίδα αποτελεί μια ευκαιρία για την καταγραφή των δύσκολων συνθηκών που επικρατούν στον αγροτικό τομέα, προσπαθώντας με επίσημα στοιχεία να αναδείξει τα προβλήματα που υποβόσκουν, επισημαίνοντας τα αναγκαία επόμενα βήματα για τη βελτίωση της κατάστασης.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τη Facebook σελίδα του skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα και να παρακολουθήσετε την ημερίδα πατώντας εδώ.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, 210 9730280 (εσωτ. 219), [email protected]

Continue Reading

Trending