Connect with us

Lifestyle

‘Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΙΣΩ… ΓΥΡΝΑ’

«Σ’ έχω δει κάπου, κάπου σε ξέρω η μνήμη μου δε μ’ απατά» λέει ένα από τα πιο γνωστά τραγούδια του Πασχάλη. Έτσι χιουμοριστικά λοιπόν λέω να ξεκινήσω κι εγώ το άρθρο μου μελετώντας τις τάσεις της μόδας  -στα ρούχα πιο συγκεκριμένα- για τη σεζόν άνοιξη-καλοκαίρι 2020. 

Ρίχνοντας μία πρώτη ματιά στις δημιουργίες των οίκων μόδας, η πρώτη λέξη με την οποία θα τις χαρακτήριζα είναι «wearable». Μπορεί μερικές από εσάς να απορείτε. Δικαιολογημένα, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που στις πασαρέλες βλέπουμε να περπατούν άπειρα κομμάτια κορυφαίων σχεδιαστών, τα οποία είναι κάπως πιο «ιδιαίτερα», πιο τολμηρά και ίσως πιο δύσκολο να φορεθούν από το ευρύ κοινό.

Κάπου εδώ θα ήθελα να προσθέσω και τη φράση της Lisa Aiken η οποία χαρακτήρισε τη φετινή σεζόν “Keep it simple but never boring”. 

Επομένως, τι καλύτερο από το να φορέσεις ένα απλό και όμορφο σύνολο αλλά συγχρόνως χωρίς να είναι καθόλου βαρετό!

Διαβάζοντας τη συνέχεια του άρθρου θα καταλάβετε τι ακριβώς εννοώ! 

Κατά τη γνώμη μου η περίοδος που διανύουμε είναι η καλύτερη για να κάνουμε μια ανασκαφή στη ντουλάπα μας –ακόμη και στης μαμάς μας- και να βρούμε παλιά κομμάτια που θα αναδείξουν την γκαρνταρόμπα μας. Μέσα από αυτή τη διασκεδαστική -τουλάχιστον για μένα- διαδικασία βγαίνουμε κερδισμένες εις διπλούν! Πώς; 

Θα σας πω αμέσως!

  • δεν χρειάζεται να μπούμε σε περαιτέρω έξοδα για να είμαστε στη μόδα μιας και οι καιροί που ζούμε είναι δύσκολοι και οι καταστάσεις που βιώνουμε μετέωρες.
  • δεν επιβαρύνουμε το περιβάλλον με την παραγωγή περισσότερων ρύπων με το να πετάμε συνεχώς στα σκουπίδια ρούχα τα οποία πια δεν είναι in fashion” ή “on season”

 

 

*Ο δεύτερος μεγαλύτερος ρυπαντής του πλανήτη είναι η βιομηχανία της μόδας!* 

Μέσα από την έρευνα που έκανα αυτές τις μέρες σε διάφορα sites, παρατηρώντας τις γυναίκες στο δρόμο και χαζεύοντας τις βιτρίνες στην Τσιμισκή, στην Εγνατία, στη Μητροπόλεως παρατήρησα αυτή τη διαχρονική νότα, αυτό το «παλιό» αν θέλεις, σε μερικές από αυτές. Μπόρεσα να δω τις δεκαετίες του ’60, ’70, ’80, ’90 ακόμη και του ’20 να παρελαύνουν από μπροστά μου. 

Κάνοντας ένα μεγάλο tour μέσα από την οθόνη του υπολογιστή μου και περπατώντας στους δρόμους με ένα παγωμένο τσάι στο χέρι, κατάφερα να παντρέψω την τότε εικόνα με την τωρινή και να φτάσω σήμερα να σας την παρουσιάσω!

«ΠΥΡΕΤΟΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ»

Υποστηρίζω σθεναρά πως η Disco δεν έχει πεθάνει. Έντονοι γιακάδες με εντυπωσιακά μοτίβα κοσμούν πολλά από τα σακάκια και τις μπλούζες που κυκλοφορούν στην αγορά παρόμοια με εκείνο το σακάκι που φόρεσε το ‘70 ο John Travolta στην ταινία «Πυρετός το Σαββατόβραδο».

CLEAN LINES

Οι καθαρές γραμμές του ’90. Νομίζω πως πάντα θα τις αναζητούμε. Πάντα θα μας γοητεύει ο μινιμαλισμός εκείνης της δεκαετίας σε συνδυασμό φυσικά με το μονοχρωματικό στοιχείο. 

THERE IS NEVER A WRONG TIME FOR A POLKA DOT

Το γνωστό σε όλους μας pattern βγαλμένο από το ’20 με τις μικρές και μεγάλες βούλες. Το Πουά ή αλλιώς Polka Dots. Αγαπημένο μοτίβο που όπως φαίνεται και φέτος αποτελεί ένα από τα must have της κολεξιόν άνοιξη/καλοκαίρι.

BUSINESS BERMUDA SHORTS

Άρχισαν να μπαίνουν σταδιακά στη ντουλάπα μας με τη μορφή των cycling shorts με πρέσβειρα την Kim Kardashian, μα τώρα μεταλλάσσονται και γίνονται ‘Business’ bermuda shorts. Με σιγουριά μπορώ να σου πω ότι μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι σου φίλοι για το γραφείο, την βραδινή σου έξοδο, τα ψώνια σου καθώς είναι άνετα και φυσικά δεν σε ζεσταίνουν όπως τα συνηθισμένα jeans. Προσωπικά τα ΛΑΤΡΕΥΩ!

IN THE JUNGLE, THE MIGHTY JUNGLE…

 Ένα ακόμη στοιχείο που θα παρατηρήσεις είναι και τα Tropical/Jungle Prints σε φορέματα, μπλούζες, πουκάμισα και παντελόνια. Οι περισσότερες μόλις ακούμε αυτό τον όρο το μυαλό μας τρέχει στην πασαρέλα του οίκου Versace το Σεπτέμβρη του 2019, στην οποία περπάτησε η θρυλική Jenifer Lopez με το Iconic Green Versace φόρεμά της. 

KEEP CALM AND ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΠΛΕΚΕΙΣ!

Ντελικάτο. Αυτή είναι η λέξη που θα χαρακτήριζα οτιδήποτε με πλέξη. Συνήθως τα βλέπαμε κατά εκατοντάδες στις παραλίες σε μαγιό και καφτάνια ιδιαίτερα τα προηγούμενα χρόνια, τώρα όμως μπορούν να φορεθούν άφοβα και σε μια έξοδό σου. Νομίζω πως επιτέλους πήραν τη θέση που τους άξιζε! 

Τώρα πώς σου φαίνεται η ιδέα να μάθεις βελονάκι; Δελεαστική θα έλεγα!

IT’S BRITNEY B**!

Hate them or love them θα χαρακτήριζα την επόμενη τάση. Όπως μας δείχνουν τα δεδομένα τα χαμηλόμεσα και φαρδιά στο καβάλο παντελόνια όλων των ειδών, ξεπηδούν από την ντουλάπα της Britney Spears και επιστρέφουν στην αγορά. Διάσημες εν μέσω 2020 που τα αγαπάνε είναι η Bella Hadid και η Victoria Beckam.

EVERY WOMAN NEEDS A LITTLE BLACK DRESS!

Το αγαπούν οι σχεδιαστές και με κάποιο τρόπο το βάζουν να περπατήσει πάνω στις πασαρέλες. Αναφέρομαι στο πολυαγαπημένο Little Black Dress το οποίο επιστρέφει -αν και για μένα να δεν έφυγε ποτέ από τη μόδα-. Αποτελεί έναν άσσο στο μανίκι όλων των γυναικών καθώς φοριέται παντού και πάντα!

I MEAN… WHO DOESN’T HAVE A POLO SHIRT?!

Κάπου στο 1927, εμπνευσμένα από τους παίχτες του τένις και από τα αμερικάνικα πανεπιστήμια τα Polo μπλουζάκια έκαναν την εμφάνισή τους. Πολλοί τα χαρακτηρίζουν ως ‘hero buys’ και όχι άδικα αφού οι συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις είναι πάρα πολλοί. Μερικοί από αυτούς είναι οι pencil φούστες, τα τζιν παντελόνια, οι σαλοπέτες, τα shorts και πολλά ακόμη κομμάτια. Έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε μια τεράστια ποικιλία χρωμάτων και υφών. 

*Αν δεν μείνεις ικανοποιημένη από το γυναικείο τμήμα των καταστημάτων ένδυσης, μην ξεχάσεις να ρίξεις μια ματιά και στο ανδρικό!*

-Ελπίζω να βρήκατε το άρθρο μου χρήσιμο. Όσες δοκιμάσετε κάτι από τα παραπάνω θα χαρώ πολύ να λάβω τις δικές σας φωτογραφίες!-

                            *Ποτέ μην ξεχνάτε ότι είστε εργαζόμενες αλλά παραμένετε γυναίκες!*

Η Professional Makeup Artist & Fashion Stylist Τσιπέλη Μαρία

e-mail επικοινωνίας: [email protected]

Lifestyle

Η Κοινωνική Ευρώπη του 2030 να είναι πράσινη και ψηφιακή.

Η κοινωνική Ευρώπη αποτελεί τη μεγάλη πρόκληση για το μέλλον. Οι ηγέτες των κρατών-μελών της ΕΕ, στην πρόσφατη σύνοδο στο Πόρτο, εστίασαν σε δράσεις και πρωτοβουλίες που θα εξομαλύνουν τις κοινωνικές αντιθέσεις. 

Οι εταίροι υιοθέτησαν τους τρεις πρωταρχικούς στόχους για το 2030 που καθορίζονται στο σχέδιο δράσης της Επιτροπής για τον ευρωπαϊκό πυλώνα κοινωνικών δικαιωμάτων με μια κοινή κοινωνική δέσμευση του Πόρτο:

 . Τουλάχιστον το 78% των ατόμων ηλικίας 20 έως 64 ετών θα πρέπει να εργάζεται.

.. Τουλάχιστον το 60% όλων των ενηλίκων θα πρέπει να παρακολουθεί κατάρτιση κάθε χρόνο.

Ο αριθμός των ατόμων που αντιμετωπίζουν κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού θα πρέπει να μειωθεί κατά τουλάχιστον 15 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον 5 εκατομμυρίων παιδιών.

Η δέσμευση αυτή αναλήφθηκε κατά την κοινωνική σύνοδο κορυφής στο Πόρτο από την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, τον πρωθυπουργό της Πορτογαλίας, που ασκεί την εκ περιτροπής Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ, τους κοινωνικούς εταίρους και την κοινωνία των πολιτών της Ευρώπης. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες δεσμεύτηκαν να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την οικοδόμηση μιας πιο κοινωνικής και χωρίς αποκλεισμούς Ευρώπης. 

Χαιρέτισαν το σχέδιο δράσης για τον ευρωπαϊκό πυλώνα κοινωνικών δικαιωμάτων και ενίσχυσαν τη δέσμευσή τους για τη μετατροπή των αρχών του πυλώνα σε δράσεις που θα οδηγήσουν σε ισχυρή, δίκαιη και με πολλές θέσεις απασχόλησης ανάκαμψη.

Η σύνοδος κορυφής σηματοδοτεί μια κομβική στιγμή για τα κοινωνικά δικαιώματα στην Ευρώπη, καθώς οι κοινωνικοί εταίροι και η κοινωνία των πολιτών καλούν τους αρχηγούς κρατών ή κυβερνήσεων της ΕΕ να εγκρίνουν το σχέδιο δράσης και τους πρωταρχικούς στόχους του και να θέσουν φιλόδοξους εθνικούς στόχους που μπορούν να συμβάλουν επαρκώς στην επίτευξη των ευρωπαϊκών στόχων.

Η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κ. Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, δήλωσε: «Οι κοινωνικοί στόχοι της Ευρώπης πρέπει να συμβαδίζουν με τους οικολογικούς και τους ψηφιακούς στόχους της. Θέλουμε να πλησιάσουμε περισσότερο την πλήρη απασχόληση, θέλουμε περισσότεροι Ευρωπαίοι να έχουν πρόσβαση στις δεξιότητες που χρειάζονται και θέλουμε να εξασφαλίσουμε ίσες ευκαιρίες για όλους τους Ευρωπαίους σε μια πιο ψηφιακή και βιώσιμη οικονομία. Η κοινωνική σύνοδος κορυφής του Πόρτο είναι η κοινή μας δέσμευση για την οικοδόμηση μιας κοινωνικής Ευρώπης που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής μας και θα λειτουργεί προς όφελος όλων.»

Ο Πρωθυπουργός της Πορτογαλίας, κ. Αντόνιο Κόστα, δήλωσε: «Η δέσμευση του Πόρτο αποτελεί δέσμευση στο μέλλον και στην ελπίδα. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι θα επιτύχουμε κοινωνίες με περισσότερη ευημερία και περισσότερη δικαιοσύνη μόνο εάν, παράλληλα με την επίτευξη των κλιματικών και ψηφιακών στόχων που έχουμε θέσει στους εαυτούς μας, υλοποιήσουμε τον κοινωνικό πυλώνα μας.»

Στην κοινή δέσμευση, οι υπογράφοντες χαιρετίζουν το σχέδιο δράσης για τον ευρωπαϊκό πυλώνα κοινωνικών δικαιωμάτων που παρουσίασε η Επιτροπή στις αρχές Μαρτίου, το οποίο προβλέπει συγκεκριμένες δράσεις για την περαιτέρω υλοποίηση των 20 αρχών του πυλώνα. Επιπλέον, το σχέδιο δράσης προτείνει πρωταρχικούς στόχους για την απασχόληση, τις δεξιότητες και την κοινωνική ένταξη σε επίπεδο ΕΕ, οι οποίοι θα πρέπει να επιτευχθούν έως το 2030. Το σχέδιο δράσης θα βοηθήσει την Ευρώπη να διαχειριστεί τους μετασχηματισμούς που προκαλούν οι νέες κοινωνικές, τεχνολογικές και οικονομικές εξελίξεις, αλλά και οι κοινωνικοοικονομικές συνέπειες της πανδημίας. Θα βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι κανείς δεν θα μείνει πίσω στη δίδυμη, ψηφιακή και κλιματική, μετάβαση.

Η πανδημία COVID-19 έχει επιφέρει ευρείες και βαθιές κοινωνικοοικονομικές επιπτώσεις. Μέχρι στιγμής, η συλλογική αντίδραση των κρατών-μελών και της ΕΕ έχει συμβάλει στη διάσωση θέσεων εργασίας και μέσων βιοπορισμού, καθώς και στον περιορισμό πολλών από τις αρνητικές συνέπειες της πανδημίας. Ωστόσο, η ανεργία και οι ανισότητες είναι πιθανό να παραμείνουν και να ενταθούν. Ως εκ τούτου, οι συμμετέχοντες στη διάσκεψη υψηλού επιπέδου κάλεσαν τους ηγέτες της ΕΕ να διοχετεύσουν πόρους εκεί όπου χρειάζονται περισσότερο.

Η Ελλάδα οφείλει να επικεντρώσει τις προσπάθειες της στην ανάκαμψη της απασχόλησης και στη δημιουργία ποιοτικών θέσεων εργασίας, στις επενδύσεις στη διά βίου μάθηση, στην παροχή στους ανθρώπους της δυνατότητας να αποκτήσουν νέες ή πρόσθετες δεξιότητες που χρειάζονται για να επιτύχουν στην πράσινη και στην ψηφιακή μετάβαση. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις, που θα καθορίσουν το μέλλον των επομένων γενεών. 

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Continue Reading

Lifestyle

Toyota Corolla Hybrid:”Συμφέρουσα γοητεία “

Στην υβριδική της εκδοχή η νέα Toyota Corolla είναι εξαιρετικά ποθητή και εντυπωσιακά οικονομική, προσφέροντας ένα ακαταμάχητο σύνολο πλεονεκτημάτων στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. 

Η Toyota Corolla είναι το πιο πετυχημένο εμπορικά μοντέλο όλων των εποχών, καθώς από το 1966 περισσότεροι από 50.000.000 άτομα την έχουν επιλέξει. Ένα κυριολεκτικά παγκόσμιο αυτοκίνητο, για το οποίο η βαρύτητα της επιτυχίας έγινε μερικές φορές βαρίδι. Όχι όμως στη 12η γενιά της, στην οποία αποτινάσσει κάθε αισθητικό αλλά και τεχνολογικό συμβιβασμό, με εντυπωσιακό αποτέλεσμα. 

H Toyota Corolla, είναι πιο ενδιαφέρουσα παρά ποτέ. Αισθητικά συνεχίζει τη νενανική, σπορ και αιχμηρή προσέγγιση που εγκαινίασε  το C-HR, με αποτέλεσμα η κομψότητα και η σπορ υπόσταση να συνυπάρχουν ιδανικά. 

Στο εσωτερικό, τα υλικά υψηλής ποιότητας σε συνδυασμό με την εμπνευσμένη σχεδίαση, συνθέτουν έναν εντυπωσιακό οπτικά και άψογο λειτουργικά χώρο με απουσία θορύβων και τριγμών. Το επίπεδο εξοπλισμού, πλήρες ακόμα και στη βασική έκδοση, περιλαμβάνει ενδεικτικά προβολείς LED, δ διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8”, κάμερα οπισθοπορείας, ψηφιακά όργανα TFT 7”, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες και προβολείς ομίχλης LED. 

Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και το Toyota Safety Sense 2, που περιλαμβάνει  Adaptive Cruise
Control, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας με έλεγχο διεύθυνσης, αυτόματη λειτουργία προβολέων και σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας. Μαζί με ένα κορυφαίο πακέτο παθητικής ασφάλειας στο οποίο περιλαμβάνονται 7 αερόσακοι, η νέα Toyota Corolla έχει αποσπάσει την ανώτατη διάκριση ασφάλειας πέντε αστέρων από τον οργανισμό Euro NCAP.

Το νέο πλαίσιο TNGA (Toyota New Global Architecture) έχει 60% αυξημένη ακαμψία και 10 χιλ., χαμηλότερο κέντρο βάρους. Σε συνδυασμό με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων, προσφέρει απόλυτη ακρίβεια χειρισμών, ευελιξία, άνεση και κορυφαία στιβαρότητα. Ο οδηγός κάθεται σωστά, έχει τον απόλυτο έλεγχο και απολαμβάνει μια ακριβέστατη, ασφαλή και σπορτίφ οδική συμπεριφορά που ξαφνιάζει θετικά. 


Το κορυφαίο υβριδικό σύστημα 4ης γενιάς εξασφαλίζει δεκάδες χιλιόμετρα κίνησης καθημερινά με  λειτουργία μόνο του ηλεκτρικού κινητήρα, χωρίς ρύπους. Η συνδυασμένη απόδοση κινητήρα του βενζίνης 1.8 λίτρων με τον ηλεκτρικό, επιτρέπει απόδοση 122 ίππων, με μέση κατανάλωση μόλις 3,3 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 76 χρ./χλμ.

Χωρίς το μεγάλο βάρος των plug-in υβριδικών ανταγωνιστών της, αλλά και το κόστος, η Corolla καταφέρνει να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, χάρη και στο αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο CVT. Ο οδηγός απολαμβάνει άμεση επιτάχυνση τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει και απόλυτα γραμμική λειτουργία. Πρακτικά και κυρίως σε αστική χρήση, η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 4,3 λίτρα/100 χλμ., όντας πολύ κοντά στην εργοστασιακή μέτρηση, αντικειμενικά πολύ χαμηλή και σίγουρα χαμηλότερη από πολλές plug in hybrid προτάσεις σε πραγματικές συνθήκες, ειδικά όταν οι τελευταίες δεν είναι πλήρως φορτισμένες. 

Με τιμές που ξεκινούν από τις 21.590 ευρώ, η υβριδική εκδοχή της Toyota Corolla είναι ένα αυτοκίνητο που έχει μόνο πλεονεκτήματα και αποτελεί μια από τις κορυφαίες προτάσεις στην κατηγορία της. Eιδικά για τους κατοίκους των αστικών κέντρων, όπου μπορεί να προσφέρει εξαιρετική οικονομία στην κατανάλωση και παροιμιώδη ευκολία στην καθημερινή οδήγηση.  

Continue Reading

Lifestyle

Suzuki SX4 S-Cross Hybrid:”Ο γητευτής των οικογενειών “

Προσιτό, οικονομικό και άνετο, το κορυφαίο SUV της Suzuki έχει κάθε λόγο να μπει στο short list κάθε ελληνικής οικογένειας. 

Το Suzuki SX4 S-Cross  απέκτησε ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, που το έκανε ακόμα πιο οικονομικό χωρίς να επηρεάσει τα υπόλοιπα θετικά χαρακτηριστικά του. 

Η προσθήκη του υβριδικού συστήματος είναι η μοναδική αλλαγή στο μοντέλο που γνωρίζουμε. Το σχήμα του  παραμένει  χαρακτηριστικό, κυρίως στο εμπρός μέρος με τη μεγάλη μάσκα, και εύκολα το αναγνωρίζεις στο δρόμο. 

Χωρίς αλλαγές έρχεται και το εσωτερικό, στο οποίο κυριαρχούν η ευρυχωρία και η πρακτικότητα. Μπορεί να δείχνει κάπως ξεπερασμένο σχεδιαστικά αλλά είναι αρκετά ποιοτικό, με πλαστικά που δεν είναι ούτε πολύ μαλακά αλλά ούτε σκληρά και άριστη συναρμογή. Όλοι οι επιβαίνοντες έχουν άπλετο χώρο σε όλες τις διαστάσεις και τις εντυπώσεις κερδίζει η εξαιρετική ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. 

Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα συμβατικό πίνακα οργάνων με μια μικρή οθόνη ανάμεσα στα δύο στρογγυλά όργανα. Στο κέντρο της κονσόλας έχει τοποθετηθεί η οθόνη 7” του συστήματος πολυμέσων και ακριβώς από κάτω τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού. Η εργονομία είναι γενικά καλή, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι πολύ πρακτικός με χωρητικότητα 430 λίτρα. 

Ο κινητήρας του Suzuki SX4 S-Cross Hybrid παραμένει ο γνωστός Boossterjet, που από 4 κυλίνδρους και 1,4 λίτρα αποδίδει πλέον 129 ίππους, Μπορεί το νούμερο αυτό να είναι κατά 11 ίππους μικρότερο από τον προκάτοχό του, για να μπορέσει να καλύψει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d, ωστόσο στην πράξη με την προσθήκη του υβριδικού συστήματος 48V έγινε καλύτερος παντού. Ο μικρός ηλεκτροκινητήρας/μίζα/γεννήτρια παίρνει κίνηση από μια μικρή επίσης μπαταρία λιθίου και υποβοηθάει το μοτέρ όταν το σύστημα κρίνει ότι χρειάζεται. 

Στην πράξη αυτό που επιτυγχάνεται είναι γραμμική λειτουργία, χωρίς κενά και ξεσπάσματα, και αξιοπρεπέστατες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 190 χλμ./ώρα). Ο κινητήρας του S-Cross έχει αρκετό νεύρο για να μην προβληματίζει σε περίπτωση προσπεράσματος και σε αυτό βοηθάει το καλά κλιμακωμένο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Όλα τα παραπάνω έχουν προφανές όφελος στην κατανάλωση, που στη διάρκεια της δοκιμής κρατήθηκε με ευκολία κάτω από τα 6,5 λίτρα /100 χλμ.

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά σφικτή, χωρίς ωστόσο να περιορίζει τις κλίσεις στις στροφές, και η συμπεριφορά του S-Cross Hybrid είναι ουδέτερη και προβλέψιμη. Η άνεση είναι ικανοποιητική, με δεδομένη τη σφικτή ρύθμιση, και μόνο οι πολύ έντονες ανωμαλίες θα γίνουν αντιληπτές. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα σχετικά ψηλό οικογενειακό όχημα, που προορίζεται για άλλες χρήσεις και ο οδηγός θα αντιληφθεί γρήγορα, κυρίως από την αίσθηση του πολύ ελαφριού τιμονιού, ποιος είναι ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου.

Το S-Cross πάντως έχει τη σωστή συνταγή. Είναι ευρύχωρο και ευχάριστο στο εσωτερικό του, αρκετά άνετο, με πολύ καλή ορατότητα και επιπλέον εύκολο στην οδήγησή του. Συνολικά, πρόκειται για ένα πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο που χωρίς «πυροτεχνήματα» είναι εντυπωσιακά ομοιογενές. Οι τιμές του ξεκινούν από 18.810 ευρώ. 

Continue Reading

Trending