Connect with us

Lifestyle

‘Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΙΣΩ… ΓΥΡΝΑ’

«Σ’ έχω δει κάπου, κάπου σε ξέρω η μνήμη μου δε μ’ απατά» λέει ένα από τα πιο γνωστά τραγούδια του Πασχάλη. Έτσι χιουμοριστικά λοιπόν λέω να ξεκινήσω κι εγώ το άρθρο μου μελετώντας τις τάσεις της μόδας  -στα ρούχα πιο συγκεκριμένα- για τη σεζόν άνοιξη-καλοκαίρι 2020. 

Ρίχνοντας μία πρώτη ματιά στις δημιουργίες των οίκων μόδας, η πρώτη λέξη με την οποία θα τις χαρακτήριζα είναι «wearable». Μπορεί μερικές από εσάς να απορείτε. Δικαιολογημένα, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που στις πασαρέλες βλέπουμε να περπατούν άπειρα κομμάτια κορυφαίων σχεδιαστών, τα οποία είναι κάπως πιο «ιδιαίτερα», πιο τολμηρά και ίσως πιο δύσκολο να φορεθούν από το ευρύ κοινό.

Κάπου εδώ θα ήθελα να προσθέσω και τη φράση της Lisa Aiken η οποία χαρακτήρισε τη φετινή σεζόν «Keep it simple but never boring». 

Επομένως, τι καλύτερο από το να φορέσεις ένα απλό και όμορφο σύνολο αλλά συγχρόνως χωρίς να είναι καθόλου βαρετό!

Διαβάζοντας τη συνέχεια του άρθρου θα καταλάβετε τι ακριβώς εννοώ! 

Κατά τη γνώμη μου η περίοδος που διανύουμε είναι η καλύτερη για να κάνουμε μια ανασκαφή στη ντουλάπα μας –ακόμη και στης μαμάς μας- και να βρούμε παλιά κομμάτια που θα αναδείξουν την γκαρνταρόμπα μας. Μέσα από αυτή τη διασκεδαστική -τουλάχιστον για μένα- διαδικασία βγαίνουμε κερδισμένες εις διπλούν! Πώς; 

Θα σας πω αμέσως!

  • δεν χρειάζεται να μπούμε σε περαιτέρω έξοδα για να είμαστε στη μόδα μιας και οι καιροί που ζούμε είναι δύσκολοι και οι καταστάσεις που βιώνουμε μετέωρες.
  • δεν επιβαρύνουμε το περιβάλλον με την παραγωγή περισσότερων ρύπων με το να πετάμε συνεχώς στα σκουπίδια ρούχα τα οποία πια δεν είναι «in fashion» ή «on season»

 

 

*Ο δεύτερος μεγαλύτερος ρυπαντής του πλανήτη είναι η βιομηχανία της μόδας!* 

Μέσα από την έρευνα που έκανα αυτές τις μέρες σε διάφορα sites, παρατηρώντας τις γυναίκες στο δρόμο και χαζεύοντας τις βιτρίνες στην Τσιμισκή, στην Εγνατία, στη Μητροπόλεως παρατήρησα αυτή τη διαχρονική νότα, αυτό το «παλιό» αν θέλεις, σε μερικές από αυτές. Μπόρεσα να δω τις δεκαετίες του ’60, ’70, ’80, ’90 ακόμη και του ’20 να παρελαύνουν από μπροστά μου. 

Κάνοντας ένα μεγάλο tour μέσα από την οθόνη του υπολογιστή μου και περπατώντας στους δρόμους με ένα παγωμένο τσάι στο χέρι, κατάφερα να παντρέψω την τότε εικόνα με την τωρινή και να φτάσω σήμερα να σας την παρουσιάσω!

«ΠΥΡΕΤΟΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ»

Υποστηρίζω σθεναρά πως η Disco δεν έχει πεθάνει. Έντονοι γιακάδες με εντυπωσιακά μοτίβα κοσμούν πολλά από τα σακάκια και τις μπλούζες που κυκλοφορούν στην αγορά παρόμοια με εκείνο το σακάκι που φόρεσε το ‘70 ο John Travolta στην ταινία «Πυρετός το Σαββατόβραδο».

CLEAN LINES

Οι καθαρές γραμμές του ’90. Νομίζω πως πάντα θα τις αναζητούμε. Πάντα θα μας γοητεύει ο μινιμαλισμός εκείνης της δεκαετίας σε συνδυασμό φυσικά με το μονοχρωματικό στοιχείο. 

THERE IS NEVER A WRONG TIME FOR A POLKA DOT

Το γνωστό σε όλους μας pattern βγαλμένο από το ’20 με τις μικρές και μεγάλες βούλες. Το Πουά ή αλλιώς Polka Dots. Αγαπημένο μοτίβο που όπως φαίνεται και φέτος αποτελεί ένα από τα must have της κολεξιόν άνοιξη/καλοκαίρι.

BUSINESS BERMUDA SHORTS

Άρχισαν να μπαίνουν σταδιακά στη ντουλάπα μας με τη μορφή των cycling shorts με πρέσβειρα την Kim Kardashian, μα τώρα μεταλλάσσονται και γίνονται ‘Business’ bermuda shorts. Με σιγουριά μπορώ να σου πω ότι μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι σου φίλοι για το γραφείο, την βραδινή σου έξοδο, τα ψώνια σου καθώς είναι άνετα και φυσικά δεν σε ζεσταίνουν όπως τα συνηθισμένα jeans. Προσωπικά τα ΛΑΤΡΕΥΩ!

IN THE JUNGLE, THE MIGHTY JUNGLE…

 Ένα ακόμη στοιχείο που θα παρατηρήσεις είναι και τα Tropical/Jungle Prints σε φορέματα, μπλούζες, πουκάμισα και παντελόνια. Οι περισσότερες μόλις ακούμε αυτό τον όρο το μυαλό μας τρέχει στην πασαρέλα του οίκου Versace το Σεπτέμβρη του 2019, στην οποία περπάτησε η θρυλική Jenifer Lopez με το Iconic Green Versace φόρεμά της. 

KEEP CALM AND ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΠΛΕΚΕΙΣ!

Ντελικάτο. Αυτή είναι η λέξη που θα χαρακτήριζα οτιδήποτε με πλέξη. Συνήθως τα βλέπαμε κατά εκατοντάδες στις παραλίες σε μαγιό και καφτάνια ιδιαίτερα τα προηγούμενα χρόνια, τώρα όμως μπορούν να φορεθούν άφοβα και σε μια έξοδό σου. Νομίζω πως επιτέλους πήραν τη θέση που τους άξιζε! 

Τώρα πώς σου φαίνεται η ιδέα να μάθεις βελονάκι; Δελεαστική θα έλεγα!

IT’S BRITNEY B**!

Hate them or love them θα χαρακτήριζα την επόμενη τάση. Όπως μας δείχνουν τα δεδομένα τα χαμηλόμεσα και φαρδιά στο καβάλο παντελόνια όλων των ειδών, ξεπηδούν από την ντουλάπα της Britney Spears και επιστρέφουν στην αγορά. Διάσημες εν μέσω 2020 που τα αγαπάνε είναι η Bella Hadid και η Victoria Beckam.

EVERY WOMAN NEEDS A LITTLE BLACK DRESS!

Το αγαπούν οι σχεδιαστές και με κάποιο τρόπο το βάζουν να περπατήσει πάνω στις πασαρέλες. Αναφέρομαι στο πολυαγαπημένο Little Black Dress το οποίο επιστρέφει -αν και για μένα να δεν έφυγε ποτέ από τη μόδα-. Αποτελεί έναν άσσο στο μανίκι όλων των γυναικών καθώς φοριέται παντού και πάντα!

I MEAN… WHO DOESN’T HAVE A POLO SHIRT?!

Κάπου στο 1927, εμπνευσμένα από τους παίχτες του τένις και από τα αμερικάνικα πανεπιστήμια τα Polo μπλουζάκια έκαναν την εμφάνισή τους. Πολλοί τα χαρακτηρίζουν ως ‘hero buys’ και όχι άδικα αφού οι συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις είναι πάρα πολλοί. Μερικοί από αυτούς είναι οι pencil φούστες, τα τζιν παντελόνια, οι σαλοπέτες, τα shorts και πολλά ακόμη κομμάτια. Έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε μια τεράστια ποικιλία χρωμάτων και υφών. 

*Αν δεν μείνεις ικανοποιημένη από το γυναικείο τμήμα των καταστημάτων ένδυσης, μην ξεχάσεις να ρίξεις μια ματιά και στο ανδρικό!*

-Ελπίζω να βρήκατε το άρθρο μου χρήσιμο. Όσες δοκιμάσετε κάτι από τα παραπάνω θα χαρώ πολύ να λάβω τις δικές σας φωτογραφίες!-

                            *Ποτέ μην ξεχνάτε ότι είστε εργαζόμενες αλλά παραμένετε γυναίκες!*

Η Professional Makeup Artist & Fashion Stylist Τσιπέλη Μαρία

e-mail επικοινωνίας: [email protected]

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

Μια διαφορετική βόλτα στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά 4-8 ετών

Μια διαφορετική βόλτα στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης που θα ξεκινήσει από τον αρχαιότερο δρόμο της Αθήνας, την οδό Τριπόδων και το Μουσείο Σχολικής Ζωής, όπου ο Παρθενώνας στο λόφο της Ακρόπολης φαντάζει στα μάτια των παιδιών σαν κάστρο ιπποτών! H κουκουβάγια η Σοφία, μια απ΄τις πολλές που ζουν από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα στη γειτονιά της Πλάκας, θα  βοηθήσει τα παιδιά να ξετυλίξουν τους μύθους και να ανακαλύψουν την ιστορία που κρύβουν τα αρχαία μνημεία της πόλης!

Πριν και κατά τη διάρκεια της επίσκεψης τους στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης τα παιδιά με τη βοήθεια της κουκουβάγιας Σοφίας, θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν τις ιστορίες που κρύβουν σημαντικά εκθέματα του μουσείου όπως ο Τρισώματος, ο Μοσχοφόρος, οι Καρυάτιδες, η Μέδουσα, ο Ιππέας, η Σφίγγα και τόσοι άλλοι θησαυροί του μουσείου. Η κουκουβάγια θα βοηθήσει τα παιδιά να σκεφτούν για τη ζωή των αρχαίων ελλήνων, τα υλικά, τα χρώματα, την τέχνη και τη φιλοσοφία τους!

Φτάνοντας στο Μουσείο θα ακολουθήσουμε συγκεκριμένη διαδρομή, όπου θα σταματήσουμε σε επιλεγμένα εκθέματα και μέσα από μικρές δράσεις η ομάδα θα ενεργοποιηθεί  και θα φωτίσουμε  λίγο παραπάνω αυτό που κάθε μνημείο έχει να πει στα παιδιά που σήμερα επισκέπτονται το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης.

Λοιπές πληροφορίες:

Ημερομηνία: Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου, 4 & 18 Οκτωβρίου 11:30

Αφετηρία: Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, Τριπόδων 23 Πλάκα

Τερματισμός: Μουσείο Ακρόπολης

Διάρκεια Δράσης: 2 ώρες

Κόστος συμμετοχής: 15 € /παιδί
(Δεν περιλαμβάνεται το εισιτήριο εισόδου για τους ενήλικες στο Μουσείο της Ακρόπολης)

Για την εξασφάλιση της θέσης σας απαραίτητη είναι η προπληρωμή

Για εκδήλωση ενδιαφέροντος συμπληρώστε τη φόρμα εδώ

Σχεδιασμός-εμψύχωση: Σπυριδούλα Χρόνη, Παιδαγωγός-Εμψυχώτρια εκπαιδευτικών προγραμμάτων

Πληροφορίες: 2103250341 [email protected]

Την δράση συνδιοργανώνουν το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης και το Greek Cultural Institute

Continue Reading

Lifestyle

Mazda 3: Mια απλή λύση

Ο κινητήρας SkyActiv-X της Mazda είναι ο πρώτος που υπόσχεται να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα ενός μοτέρ βενζίνης με αυτά ενός diesel. 

Είναι μια απλή λύση, σύμφωνα με τους Τεχνικούς υπευθύνους της Mazda, το να συνδυάσεις τη λειτουργία ενός κινητήρα βενζίνης με αυτήν ενός diesel σε ένα μοτέρ, που δημιουργεί όμως σύνθετα οφέλη σε όποιον θελήσει να την εξελίξει περαιτέρω. Και αυτό το τονίζουμε μιας και όπως μας δήλωσαν οι άνθρωποι της εταιρείας, ο 2.0 lt. SkyActiv-X κινητήρας που οδηγήσαμε κάτω από το καπό του Mazda 3 είναι μόνο η αρχή της απτής επίδειξης μιας τεχνολογίας που ελπίζουν και άλλοι να την εξελίσσουν και φυσικά να την υιοθετήσουν στο μέλλον.Στόχος των Ιαπώνων είναι με τη νέα αυτή τεχνική λύση να προσφερθεί η πολύ καλή απόδοση και πολιτισμένη λειτουργία ενός μοτέρ βενζίνης, παράλληλα με την απόκριση από χαμηλά και την καλύτερη κατανάλωση που προσφέρει ένα μοτέρ diesel.

Στα χαρακτηριστικά του, το νέο 2λιτρο, 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό SkyActiv-X μοτέρ αποδίδει 180 ίππους ισχύος στις 6.000 σ.α.λ., με τη ροπή του να φθάνει στα 224 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Στο πεδίο της κατανάλωσης, για την έκδοση με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (υπάρχει και με 6άρι αυτόματο) του Mazda 3, η Mazda ανακοινώνει μέση κατανάλωση από 5,5 lt./100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι από 125 gr/km (αμφότερα με βάση το νεότερο κύκλο μέτρησης WLTP). Στις επιδόσεις, το 0-100 km/h απαιτεί 8.2 sec και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 216 km/h.

Πώς είναι όμως στην πράξη ο νέος κινητήρας; Κατ’ αρχάς, τόσο πολιτισμένος στη λειτουργία του και τόσο ήσυχος, όσο λίγα μοτέρ της κλάσης του. Επίσης, έχει απίστευτα άμεση απόκριση. Χαρακτηριστικό του αποτελεί και η ροπή στο χαμηλό κομμάτι περιστροφής του, που του επιτρέπει ακόμη και με 600-800 στροφές να μη σβήνει, θυμίζοντας σαφώς πιο «ροπάτες» diesel επιλογές. Ως προς την απόδοσή του, αυτή είναι εξαιρετικά γραμμική και χωρίς έντονα ξεσπάσματα, χωρίς να δίνει την αίσθηση στον οδηγό του ότι οδηγεί ένα μοτέρ 180 ίππων. Εξαιρετικό σε αίσθηση είναι και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, με κλιμάκωση σχετικά κοντή στις πρώτες του σχέσεις και πιο «αριαή» στις πιο υψηλές. Ως προς τον κατανάλωση, κατά την οδήγησή μας με το Mazda 3 2.0 SkyActiv-X είδαμε μια μέση τιμή κοντά στα 6,7 lt./100 km. Πρόκειται για ένα αρκετά καλό νούμερο με βάση πάντα και την απόδοση του κινητήρα.

Το νέο Mazda 3 με τον 2λιτρο SkyActiv-X κινητήρα αναμένεται στη χώρα μας στα τέλη του ερχόμενου φθινόπωρου. Εκτός του ιαπωνικού μικρομεσαίου μοντέλου, ο κινητήρας αυτός θα εφοδιάσει και το νέο μικρομεσαίο SUV/Crossover της Mazda, το CX-30 (διαβάστε εδώ τις πρώτες οδηγικές μας εντυπώσεις), ενώ σταδιακά θα τον δούμε και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.998 cc
Ισχύς: 180 PS/6.000 rpm
Ροπή: 22.8 kgm/3.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 8.2 sec
Τελική ταχύτητα: 216 km/h
Μεικτή κατανάλωση κατά NEDC: 4.4 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2 κατά NEDC: 100 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 90,0 €

Continue Reading

Lifestyle

Arona CNG: Άνετο και οικονομικό

Καταναλώνοντας φυσικό αέριο, το SΕΑΤ Arona 1.0 TGI CNG διεκδικεί με αξιώσεις τον τίτλο του πρωταθλητή στον τομέα της οικονομίας. Και όντας το μοναδικό crossover που κινείται με CNG και βενζίνη, «παίζει» σε μια κατηγορία μόνο του.

H έκδοση Style, που είναι και η μόνη διαθέσιμη αυτή την στιγμή δεν έχει αισθητήρες παρκαρίσματος, ούτε καν δισκόφρενα στους πίσω τροχούς Ο χώρος αποσκευών είναι σχετικά περιορισμένος. Πρακτικά η αυτονομία του είναι μικρή. Υπάρχουν μόλις 14 πρατήρια CNG σε όλη την Ελλάδα.» – «Ο τρικύλινδρος 1.000αρης κινητήρας με τα 90 άλογα πλέον δεν ταιριάζει σε ένα οικογενειακό. Με πλήρες φορτίο το Arona θα ζοριστεί, άρα θα κάψει παραπάνω. Ένα είναι
όμως το σημείο αντίδρασης. Έχεις δει πόσο καίει το Arona CNG;

Το πραγματικό κόστος για το συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG,Compressed Natural Gas) που καταναλώνει το SΕΑΤ Arona 1.0 TGI για μια απόσταση 100 χιλιομέτρων είναι 3,9 ευρώ. Εδώ τελειώνει κάθε συζήτηση γύρω από το τι είναι, τι θέλει και τι μπορεί να κάνει ή να μην κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο. Πρόκειται για το πρώτο και μέχρι στιγμής μοναδικό crossover στην αγορά το οποίο καταναλώνει CNG, δηλαδή φυσικό αέριο. Σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο, με εξωτερική θερμοκρασία ζεστού ελληνικού φθινοπώρου, για ένα κοντινό ταξίδι πχ Αθήνα Καλαβρυτα με επιστροφή και ταχύτητα περί τα 120 χλμ./ώρα και κατά το δυνατόν ομαλό ρυθμό. Όπερ σημαίνει ότι το Arona μας στοίχισε 3.9 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα που κάναμε με 4 άτομα.

Σύμφωνα με τη SEAT το Arona 1.0 TGI CNG διαθέτει τρεις δεξαμενές αερίου με συνολική χωρητικότητα 13.8 κιλών, με αυτονομία έως και 360 χλμ. συναρτήσει βεβαίως των προδιαγραφών WLTP. Επιπροσθέτως υπάρχει και ένα μικρό ντεπόζιτο συμβατικού καυσίμου, το οποίο δέχεται 9 λίτρα αμόλυβδης, τα οποία κατά τον κατασκευαστή επαρκούν για απόσταση 150 χλμ. Με δεδομένο, πάντως, ότι οι επιδόσεις του ως προς την κατανάλωση καυσίμου είναι σχεδόν ασυναγώνιστες, η εντύπωση που μορφώνει κάποιος για το SΕΑΤ Arona 1.0 TGI CNG ανατρέπεται άρδην: Στην τιμή αγοράς περί τα 3.000 ευρώ κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ και με το φυσικό αέριο να τιμάται μόλις προς ένα κλάσμα της βενζίνης και του ντίζελ, το Arona αίφνης γίνεται ιδιαιτέρως ενδιαφέρον. Προκειμένου να διευκολύνει όσους περιέρχονται σε σύγχυση ως προς την ακριβή κατάταξη του μοντέλου (τι είναι το Arona εκτός από υπερυψωμένο Ibiza; Crossover; Mini-Suv; κ.λπ), η SEAT υπενθυμίζει ότι έχει κατοχυρώσει τον όρο SUV. Όχι όμως με την καθιερωμένη σημασία του ως αρκτικόλεξο (Sport UtilityVehicle) αλλά ως SEAT UrbanVehicle. Το εταιρικό όνομα αντικαθιστά την έννοια του σπορ και το αστικό τίθεται στη θέση του χρηστικού. Έτσι, ως δια (λεξι)μαγείας, το SUV μεταλλάσσεται εσωτερικά, τυπικά όμως και σε πρώτη ανάγνωση παραμένει ίδιο και απαράλλαχτο. Κάπως παρόμοια μεταλλάχθηκε γενικότερα και η κατηγορία των πάλαι ποτέ «τζιποειδών»: Το Arona είναι ένα πολιτισμένο crossover, ένα UrbanVehicle το οποίο δεν προορίζεται για οτιδήποτε άλλο εκτός από την κίνηση στην άσφαλτο. Εξυπακούεται ότι είναι δικίνητο, με δυνατότητες offroad οι οποίες φτάνουν το πολύ έως την προσέγγιση μιας παραλίας από βατό χωματόδρομο καθώς η απόσταση του πλαισίου από το έδαφος είναι 19 εκατοστά Η εμπορική επιτυχία του Arona CNG αποτελεί ζήτημα στρατηγικής σημασίας για τη SEAT, καθώς είναι σαφές ότι επενδύει σοβαρά στον συγκεκριμένο τύπο καυσίμου. Ακριβώς επειδή το φυσικό αέριο είναι αποδοτικό, φθηνό και απειροελάχιστα ρυπογόνο. Οι εκπομπές CO2 του CNG είναι κατά 25% χαμηλότερες από αυτές των συμβατικών ορυκτών καυσίμων, ενώ ως προς την οικονομία στην κατανάλωση, το φυσικό αέριο είναι κατά προσέγγιση φθηνότερο κατά 50% της αμόλυβδης και 30% του ντίζελ. Η πρόγνωση της εταιρείας είναι ότι το δίκτυο πρατηρίων φυσικού αερίου ανά την Ευρώπη επεκτείνεται, κάτι που αποτυπώνεται στις διαρκώς αυξανόμενες πωλήσεις των οχημάτων αντίστοιχης τεχνολογίας σε αγορές όπως η Ισπανία, η Ιταλία αλλά και η Γερμανία. Γι’ αυτό και η SEAT φροντίζει να παρέχει μια ικανή ποικιλία επιλογών σε μοντέλα CNG. Επί του παρόντος στη γκάμα της ισπανικής εταιρείας υπάρχουν τα Ibiza TGI, Leon TGI και, φυσικά, το Arona TGI. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται από τη SEAT στην προσθήκη τρίτης δεξαμενής, χάρη στην οποίαν αυξήθηκε η αυτονομία των σχετικών μοντέλων (Ibiza, Arona και Leon).

Ως προς τον ανεφοδιασμό σε φυσικό αέριο, επίσης, δεν απαιτείται κάποια ιδιαίτερη ή αλλόκοτη διαδικασία. Το στόμιο όπου εφαρμόζει το ακροφύσιο πλήρωσης του πρατηρίου βρίσκεται στο ίδιο σημείο με εκείνο της βενζίνης. Όσο για τις διαφορές στα εντόσθια του κινητήρα, οι διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στα χαρακτηριστικά του θαλάμου καύσης εντός των κυλίνδρων. Σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια, για όσους ενδεχομένως ανησυχούν αμυδρά για τις τρεις δεξαμενές που βρίσκονται κάπου κάτω από τα καθίσματά τους, η SEAT διαβεβαιώνει ότι δεν συντρέχει ο παραμικρός λόγος έστω και για αμυδρή ανησυχία. Διότι το αέριο περιέχεται μεν σε αυτές υπό πίεση 200 bar, έχουν προβλεφθεί όμως βαλβίδες ασφαλούς απελευθέρωσης του αερίου σε περιπτώσεις κινδύνου, υπερβολικά υψηλής θερμοκρασίας κ.λπ.

Όπως και να ‘χει όμως, το Arona όπως και το Ibiza βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A (ModularerQuerbaukasten) του Group Volkswagen, ένα στοιχείο που τονίζεται από τη SEAT εν είδει επιπλέον εγγύησης ποιότητας και στιβαρότητας. Με το ίδιο πνεύμα υπογραμμίζεται και το γεγονός ότι το Arona είναι ένα γνήσιο παιδί της ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, μιας και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της SEAT, στο Μαρτορέλ.

Το στοιχείο που καθιστά εξόχως ενδιαφέρον το Arona 1.0 TGI CNG εντοπίζεται στο ότι ο ισπανικός κλάδος του Group VW αποπειράθηκε να κερδίσει το ματς σε όλα τα ταμπλό ταυτόχρονα: Ακολουθώντας την κυρίαρχη τάση, η SEAT παρουσιάζει ένα μικρό SUV, άρα ένα αυτοκίνητο για την καθημερινή μετακίνηση μιας, νεαρής κατά προτίμηση, οικογένειας. Το προικίζει με ένα μοτέρ 90 ίππων, έναν κινητήρα-μπαλαντέρ, εξ ορισμού προορισμένο να πιέζεται και να αντεπεξέρχεται αξιοπρεπώς στις πλείστες των απαιτήσεων μετακίνησης. Η εκπληκτικά χαμηλή κατανάλωση που διασφαλίζει το CNG, σχεδόν εξαφανίζει από τον κατάλογο με τα λιγότερο ελκυστικά στοιχεία του Arona, χαρακτηριστικά όπως πχ τον σχετικά περιορισμένο χώρο αποσκευών (282 λίτρα). Το Arona γενικώς και πιο συγκεκριμένα το 1.0 TGI CNG είναι ένα μοντέλο που επιδιώκει μαζικές πωλήσεις. Συνεπώς έπρεπε πάση θυσία, εκτός από την υπόσχεση για την οικονομία κατά τις μετακινήσεις λόγω CNG, να πωλείται σε σχετικά χαμηλή τιμή. Και η SEATτο κατάφερε. Το Arona με φυσικό αέριο προσφέρει μεγάλη οικονομία, είναι ένα ολοκληρωμένο μοντέλο και η τιμή βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα για όλο αυτό το πακέτο «παροχών».

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Trending