Connect with us

Lifestyle

‘Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΙΣΩ… ΓΥΡΝΑ’

«Σ’ έχω δει κάπου, κάπου σε ξέρω η μνήμη μου δε μ’ απατά» λέει ένα από τα πιο γνωστά τραγούδια του Πασχάλη. Έτσι χιουμοριστικά λοιπόν λέω να ξεκινήσω κι εγώ το άρθρο μου μελετώντας τις τάσεις της μόδας  -στα ρούχα πιο συγκεκριμένα- για τη σεζόν άνοιξη-καλοκαίρι 2020. 

Ρίχνοντας μία πρώτη ματιά στις δημιουργίες των οίκων μόδας, η πρώτη λέξη με την οποία θα τις χαρακτήριζα είναι «wearable». Μπορεί μερικές από εσάς να απορείτε. Δικαιολογημένα, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που στις πασαρέλες βλέπουμε να περπατούν άπειρα κομμάτια κορυφαίων σχεδιαστών, τα οποία είναι κάπως πιο «ιδιαίτερα», πιο τολμηρά και ίσως πιο δύσκολο να φορεθούν από το ευρύ κοινό.

Κάπου εδώ θα ήθελα να προσθέσω και τη φράση της Lisa Aiken η οποία χαρακτήρισε τη φετινή σεζόν “Keep it simple but never boring”. 

Επομένως, τι καλύτερο από το να φορέσεις ένα απλό και όμορφο σύνολο αλλά συγχρόνως χωρίς να είναι καθόλου βαρετό!

Διαβάζοντας τη συνέχεια του άρθρου θα καταλάβετε τι ακριβώς εννοώ! 

Κατά τη γνώμη μου η περίοδος που διανύουμε είναι η καλύτερη για να κάνουμε μια ανασκαφή στη ντουλάπα μας –ακόμη και στης μαμάς μας- και να βρούμε παλιά κομμάτια που θα αναδείξουν την γκαρνταρόμπα μας. Μέσα από αυτή τη διασκεδαστική -τουλάχιστον για μένα- διαδικασία βγαίνουμε κερδισμένες εις διπλούν! Πώς; 

Θα σας πω αμέσως!

  • δεν χρειάζεται να μπούμε σε περαιτέρω έξοδα για να είμαστε στη μόδα μιας και οι καιροί που ζούμε είναι δύσκολοι και οι καταστάσεις που βιώνουμε μετέωρες.
  • δεν επιβαρύνουμε το περιβάλλον με την παραγωγή περισσότερων ρύπων με το να πετάμε συνεχώς στα σκουπίδια ρούχα τα οποία πια δεν είναι in fashion” ή “on season”

 

 

*Ο δεύτερος μεγαλύτερος ρυπαντής του πλανήτη είναι η βιομηχανία της μόδας!* 

Μέσα από την έρευνα που έκανα αυτές τις μέρες σε διάφορα sites, παρατηρώντας τις γυναίκες στο δρόμο και χαζεύοντας τις βιτρίνες στην Τσιμισκή, στην Εγνατία, στη Μητροπόλεως παρατήρησα αυτή τη διαχρονική νότα, αυτό το «παλιό» αν θέλεις, σε μερικές από αυτές. Μπόρεσα να δω τις δεκαετίες του ’60, ’70, ’80, ’90 ακόμη και του ’20 να παρελαύνουν από μπροστά μου. 

Κάνοντας ένα μεγάλο tour μέσα από την οθόνη του υπολογιστή μου και περπατώντας στους δρόμους με ένα παγωμένο τσάι στο χέρι, κατάφερα να παντρέψω την τότε εικόνα με την τωρινή και να φτάσω σήμερα να σας την παρουσιάσω!

«ΠΥΡΕΤΟΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ»

Υποστηρίζω σθεναρά πως η Disco δεν έχει πεθάνει. Έντονοι γιακάδες με εντυπωσιακά μοτίβα κοσμούν πολλά από τα σακάκια και τις μπλούζες που κυκλοφορούν στην αγορά παρόμοια με εκείνο το σακάκι που φόρεσε το ‘70 ο John Travolta στην ταινία «Πυρετός το Σαββατόβραδο».

CLEAN LINES

Οι καθαρές γραμμές του ’90. Νομίζω πως πάντα θα τις αναζητούμε. Πάντα θα μας γοητεύει ο μινιμαλισμός εκείνης της δεκαετίας σε συνδυασμό φυσικά με το μονοχρωματικό στοιχείο. 

THERE IS NEVER A WRONG TIME FOR A POLKA DOT

Το γνωστό σε όλους μας pattern βγαλμένο από το ’20 με τις μικρές και μεγάλες βούλες. Το Πουά ή αλλιώς Polka Dots. Αγαπημένο μοτίβο που όπως φαίνεται και φέτος αποτελεί ένα από τα must have της κολεξιόν άνοιξη/καλοκαίρι.

BUSINESS BERMUDA SHORTS

Άρχισαν να μπαίνουν σταδιακά στη ντουλάπα μας με τη μορφή των cycling shorts με πρέσβειρα την Kim Kardashian, μα τώρα μεταλλάσσονται και γίνονται ‘Business’ bermuda shorts. Με σιγουριά μπορώ να σου πω ότι μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι σου φίλοι για το γραφείο, την βραδινή σου έξοδο, τα ψώνια σου καθώς είναι άνετα και φυσικά δεν σε ζεσταίνουν όπως τα συνηθισμένα jeans. Προσωπικά τα ΛΑΤΡΕΥΩ!

IN THE JUNGLE, THE MIGHTY JUNGLE…

 Ένα ακόμη στοιχείο που θα παρατηρήσεις είναι και τα Tropical/Jungle Prints σε φορέματα, μπλούζες, πουκάμισα και παντελόνια. Οι περισσότερες μόλις ακούμε αυτό τον όρο το μυαλό μας τρέχει στην πασαρέλα του οίκου Versace το Σεπτέμβρη του 2019, στην οποία περπάτησε η θρυλική Jenifer Lopez με το Iconic Green Versace φόρεμά της. 

KEEP CALM AND ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΠΛΕΚΕΙΣ!

Ντελικάτο. Αυτή είναι η λέξη που θα χαρακτήριζα οτιδήποτε με πλέξη. Συνήθως τα βλέπαμε κατά εκατοντάδες στις παραλίες σε μαγιό και καφτάνια ιδιαίτερα τα προηγούμενα χρόνια, τώρα όμως μπορούν να φορεθούν άφοβα και σε μια έξοδό σου. Νομίζω πως επιτέλους πήραν τη θέση που τους άξιζε! 

Τώρα πώς σου φαίνεται η ιδέα να μάθεις βελονάκι; Δελεαστική θα έλεγα!

IT’S BRITNEY B**!

Hate them or love them θα χαρακτήριζα την επόμενη τάση. Όπως μας δείχνουν τα δεδομένα τα χαμηλόμεσα και φαρδιά στο καβάλο παντελόνια όλων των ειδών, ξεπηδούν από την ντουλάπα της Britney Spears και επιστρέφουν στην αγορά. Διάσημες εν μέσω 2020 που τα αγαπάνε είναι η Bella Hadid και η Victoria Beckam.

EVERY WOMAN NEEDS A LITTLE BLACK DRESS!

Το αγαπούν οι σχεδιαστές και με κάποιο τρόπο το βάζουν να περπατήσει πάνω στις πασαρέλες. Αναφέρομαι στο πολυαγαπημένο Little Black Dress το οποίο επιστρέφει -αν και για μένα να δεν έφυγε ποτέ από τη μόδα-. Αποτελεί έναν άσσο στο μανίκι όλων των γυναικών καθώς φοριέται παντού και πάντα!

I MEAN… WHO DOESN’T HAVE A POLO SHIRT?!

Κάπου στο 1927, εμπνευσμένα από τους παίχτες του τένις και από τα αμερικάνικα πανεπιστήμια τα Polo μπλουζάκια έκαναν την εμφάνισή τους. Πολλοί τα χαρακτηρίζουν ως ‘hero buys’ και όχι άδικα αφού οι συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις είναι πάρα πολλοί. Μερικοί από αυτούς είναι οι pencil φούστες, τα τζιν παντελόνια, οι σαλοπέτες, τα shorts και πολλά ακόμη κομμάτια. Έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε μια τεράστια ποικιλία χρωμάτων και υφών. 

*Αν δεν μείνεις ικανοποιημένη από το γυναικείο τμήμα των καταστημάτων ένδυσης, μην ξεχάσεις να ρίξεις μια ματιά και στο ανδρικό!*

-Ελπίζω να βρήκατε το άρθρο μου χρήσιμο. Όσες δοκιμάσετε κάτι από τα παραπάνω θα χαρώ πολύ να λάβω τις δικές σας φωτογραφίες!-

                            *Ποτέ μην ξεχνάτε ότι είστε εργαζόμενες αλλά παραμένετε γυναίκες!*

Η Professional Makeup Artist & Fashion Stylist Τσιπέλη Μαρία

e-mail επικοινωνίας: [email protected]

Lifestyle

FORD MUSTANG MACH-E: Ένα κλασσικό αμερικάνικο… εξιχρονισμένο.

Μία παρουσίαση την FORD για το νέο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο η οποία έγινε σε ένα εξαιρετικό ξενοδοχειακό συγκρότημα στην Αττική, μας έδωσε την ευκαιρία να το δούμε, να το οδηγήσουμε περίπου μία ώρα ο καθένας μας και φυσικά να γράψουμε αυτά που ο καθένας μας έζησε.

Η εσωτερική διακόσμηση του νέου και 100% ηλεκτρικού Mustang Mach-E χαρακτηρίζεται ποιοτική και hi-tech. Μία μεγάλη κάθετη οθόνη αφής 15.5 ιντσών δεσπόζει κυρίαρχα στην μέση του ταμπλό και εκτός των λειτουργιών της, συνεργάζεται άψογα με το 4ης γενιάς σύστημα πολυμέσων της Ford. Συναντάμε εντυπωσιακούς χώρους που θα φιλοξενήσουν  5 ενήλικες χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό, ενώ το πορτ-παγκαζ διαθέτει χωρητικότητα από 402 λτ. έως και 1.420 λτ. με αναδίπλωση καθισμάτων. Κάτω από το μπροστινό καπό υπάρχει ο Frunk (Front_Trunk) ένας αδιάβροχος χώρος αποθήκευσης 100 λίτρων.

Το νέο Mustang είναι η αρχή της εξηλεκτρισμένης σπορ εποχής της Ford. Διατίθεται τόσο σε πισωκίνητες εκδόσεις, όσο και σε 4κίνητες, με μπαταρίας είτε 75 kWh είτε 98 kWh και ιπποδυνάμεις από 269 έως και 351 ίππους. Πιο αναλυτικά:

  • Mε πίσω κίνηση μπαταρία 75 kWh απόδοσης 269 ίππων με αυτονομία 470 χλμ. τιμή με επιδότηση από το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 51.587 ευρώ.
  • Με πίσω κίνηση με μπαταρία 98 kWh 294 ίππων με αυτονομία 610 χλμ. από 62.959 ευρώ.
  • Με κίνηση και στους δύο άξονες με μπαταρία 75 kWh 269 ίππων και αυτονομία 410 ίππων από 63.474 ευρώ.
  • Με κίνηση και στους δύο άξονες με μπαταρία 98 kWh 351 ίππων με αυτονομία 540 χλμ. τιμή από 68.712 ευρώ.

Οδηγώντας το sport ηλεκτρικό SUV

Ένα καλοστημένο και άνετο SUV που διατηρεί το DNA του και μεταμορφώνεται ανάλογα με τις ορέξεις σου. Δοκιμάσαμε την 4κίνητη έκδοση με τους 351 ίππους όπου βυθίζοντας το πεντάλ κολλάς στο κάθισμα και αφήνοντας το, το αυτοκίνητο φρενάρει και μαζεύει ενέργεια. Τα 2.100 κιλά πραγματικά δεν φαίνονται καθώς το τιμόνι ακούει άψογα και το σύνολο στρίβει πολύ καλύτερα από όσο περιμένει κανείς. Με 3 προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης έχει πάντα αυτό που θες, αλλά και τον ανάλογο τεχνητό ήχο που δεν είναι καθόλου άσχημος. Πάτημα γερό, αναρτήσεις τόσο σφικτές όσο χρειάζεται, ενώ το πίσω μέρος είναι πρόθυμο να γράψει την δική του γραμμή εάν ο οδηγός έχει όρεξη.

8 δυνατά σημεία του νέου Ford Mustang Mach-E

  • Αντί για κλειδί χρησιμοποιείς το κινητό σου ή πληκτρολογείς το pin σου στην κολόνα του οδηγού και ξεκλειδώνει.
  • Μεγάλη αυτονομία μέσα στον αστικό κύκλο.
  • Το κόστος Service είναι 98 ευρώ ανά 2 χρόνια.
  • Τα B&O ηχεία είναι από την βασική έκδοση και το ηχοσύστημα έχει εξαιρετικό ήχο.
  • Με την εφαρμογή Ford Pass μπορείς να κάνεις τα πάντα στο αυτοκίνητο, αλλά και να κανονίσεις πού θα το φορτίσεις, πόσο και τί θα πληρώσεις.
  • Η κατανάλωση ρεύματος με ανοικτό τον κλιματισμό είναι σχεδόν ανύπαρκτη.
  • Το κράτημα του αυτοκινήτου είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.
  • Πανέμορφο από όπου και όπως το δείς.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

MUSA: It’s a Statement.

Η MUSA Collection είναι ένα premium Ελληνικό βιώσιμο και ηθικό brand ρούχων και αξεσουάρ. Ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2020 από την Νάσια Φιλιππίδη, η οποία ύστερα από χρόνια εμπειρίας στο Εξωτερικό, που ασχολήθηκε με τον χώρο του μάρκετινγκ και την βιωσιμότητας στον τομέα της μόδας, αποφάσισε να δημιουργήσει την MUSA με στόχο να εφαρμόσει τις αρχές της βιώσιμης και ηθικής μόδας, αλλά και να δώσει μία διαφορετική οπτική σχετικά με το πως και τι αγοράζουμε, καθώς και τι επιλέγουμε να αγγίζει το σώμα μας. 

Το όνομα MUSA είναι εμπνευσμένο από τις 9 Μούσες της Ελληνικής μυθολογίας, όπου κάθε μια από αυτές είχε το δικό της statement και την δική της προσωπικότητα. Έτσι και η MUSA ως brand, μέσα από την συλλογή της, στοχεύει στο να αναδείξει την μοναδική προσωπικότητα που έχει καθένας μας, την οποία πρέπει να αγκαλιάζει και να τολμά να την αναδεικνύει. 

Οι αξίες της είναι: Βιωσιμότητα. Ενδυνάμωση. Ηθική. 

Η MUSA βασίζεται στο minimal capsule wardrobe philosophy, που σημαίνει λίγα διαχρονικά, ποιοτικά κομμάτια, που το ένα συμπληρώνει το άλλο, δημιουργούν ένα προσωπικό statement και μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ δημιουργώντας πολλά διαφορετικά στυλ. 

Η συλλογή σχεδιάζεται αποκλειστικά από την ομάδα της MUSA, τα υφάσματα τα προμηθεύεται από Ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ για την παραγωγή συνεργάζεται με μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ελληνική κοινότητα και οικονομία. 

Η καλοκαιρινή κολεξιόν της ονομάζεται [|Elysian|= beautiful/creative/peaceful] #SustainablyInspired, και αποτελείται από κομμάτια που έχουν φτιαχτεί από φυσικά και βιώσιμα υφάσματα και στοχεύει στο να μας εμπνεύσει να “φοράμε τον εαυτό μας”, και να αναδεικνύουμε το προσωπικό μας statement. Αυτό πιστεύει η MUSA πως είναι και η αρχή της βιώσιμης και ηθικής μόδας. 

Μπορείτε να ανακαλύψετε την νέα συλλογή, αλλά και να ενημερωθείτε για το πως εφαρμόζει η MUSA την βιώσιμη και ηθική μόδα στο www.musacollection.gr & instagram/FB: @musacollectiongr 

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την βιώσιμη και ηθική μόδα, επισκεφθείτε το πρώτο online magazine

Continue Reading

Lifestyle

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ανοιχτή διαδικτυακή ομιλία που διοργάνωσε το Women Do Business

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η διαδικτυακή εκδήλωση που διοργάνωσε την Τετάρτη 7 Ιουλίου η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Women Do Business!

Στην ανοιχτή συζήτηση που μεταδόθηκε ζωντανά από την επίσημη σελίδα της Οργάνωσης σε Facebook & Instagram συμμετείχαν εκλεκτές προσκεκλημένες.

Δύο ιδιαιτέρως δυναμικές κυρίες, η Μαρία Συρεγγέλα, Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων & η Γιάννα Χορμόβα, Γενική Γραμματέας Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων, εξέφρασαν σημαντικές απόψεις και αναφέρθηκαν σε δράσεις που διενεργούνται με επίκεντρο την θέση της γυναίκας στην σύγχρονη κοινωνία.

Μαζί τους συμμετείχε και η κ. Γεωργία Κ. Παράσχου, Διευθύντρια Πολιτισμού & Νεολαίας Ομίλου UNESCO Πειραιώς & Νήσων.

Η εκδήλωση προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κοινού, αποσπώντας τα θετικά του σχόλια και ενθαρρύνοντας τους διοργανωτές να προβούν και σε επόμενες ανάλογες ομιλίες.

Η συζήτηση παραμένει διαθέσιμη προς παρακολούθηση εδώ.

Ως Women Do Business ευχαριστούμε θερμά τις καλεσμένες μας που μας τίμησαν με την παρουσία τους αποδεικνύοντας πως στηρίζουν την Κοινωνία των Πολιτών ευρύτερα και δράσεις όπως του Women Do Business καθώς και όλους όσοι παρευρέθηκαν διαδικτυακά στην εκδήλωσή μας. 

Continue Reading

Trending