Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πάρε μέρος και εκπαιδεύσου στο service design

Τα πέντε του χρόνια δραστηριότητας στην Ελλάδα κλείνει ο οργανισμός καινοτομίας,Youthnest, ο οποίος προσφέρει τις υπηρεσίες του πάνω στη διαχείρηση έργων (project management), στο σχεδιασμό υπηρεσιών (service design) και στη διεξαγωγή εκπαιδεύσεων  (workshop & facilitation), σε πάνω από 31.122 ανθρώπους, μαζί με 82+ συνεργάτες, σε πάνω από 10 χώρες , καταφέρνοντας να συγκεντρώσει το ποσοστό του 96% σε θετικά σχόλια.  

 Για τον εορτασμό των γενεθλίων μας, σχεδιάσαμε μία σειρά από δράσεις με σκοπό την προώθηση των όσων μάθαμε σε όλους και σε όλες αυτά τα χρόνια. Τον μήνα Μάρτιο καταφέραμε και ολοκληρώσαμε την εκπαίδευση στο ουσιαστικό Project management, ενώ τον Απρίλιο εστιάζουμε στον ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό υπηρεσιών (Service Design) ,και εν συνεχεία τον Μάιο , εστιάζουμε σε αποτελεσματικά Workshop & Facilitating.

Στις 26 και 28 Απριλίου θα υλοποιηθεί ένα 2ήμερο ψηφιακό εργαστήριο που θα αποτελέσει μια ολοκληρωμένη και διαδραστική εκπαίδευση. Στόχος του εργαστηρίου είναι να συμβάλλει στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζετε την εργασία σας και θα σας μάθει όλες τις αρχές του σωστού σχεδιασμού μιας υπηρεσίας (service design). 

Τι εννοούμε με τον όρο “υπηρεσία’’; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κρύβεται πίσω από μια επιτυχημένη υπηρεσία; Ένα φροντιστήριο, ένα εστιατόριο, ένα ξενοδοχείο, ένα e-shop, μια online παραγγελία, ένα σύστημα delivery, ένα γραφείο marketing, αποτελούν παραδείγματα διαφορετικών υπηρεσιών. 

Σε ποιους απευθύνεται 

Ανεξαρτήτως ενασχόλησης ή αντικειμένου σπουδών, το εργαστήριο απευθύνεται σε επαγγελματίες του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα, νέους επιχειρηματίες, start-upers, φοιτητές

και γενικότερα σε όποιον επιθυμεί να εξελίξει τις εργασιακές του δεξιότητες πάνω στον σχεδιασμό σωστών υπηρεσιών. 

1)Γιατί να πάρετε μέρος στο διήμερο ψηφιακό εργαστήριο “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)’’: 

Στο Youthnest κάνουμε την καινοτομία προσιτή και κατανοητή σε όλους μέσα από την προώθηση των πιο σύγχρονων εργαλείων. Μέσα από το εργαστήριο “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)” θα μάθετε: 

– Παραδείγματα επιτυχημένων υπηρεσιών (π.χ. Νetflix) 

– Να αντιλαμβάνεστε ολιστικά την υπηρεσίας σας αλλά και να αναγνωρίζετε τα διακριτά μέρη της υπηρεσίας που παρέχετε 

– Να “μπαίνετε στη θέση” του χρήστη της υπηρεσίας σας και να αναγνωρίζετε τη διάθεση του 

– Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επιτυχία υπηρεσία σας 

– Πώς να οργανώνετε τις ροές εργασίας 

– Πώς να επικοινωνείτε σωστά τις παροχές που προσφέρει η υπηρεσία σας – Επιπλέον πηγές, όπως βιβλία, online courses, video κ.λπ. 

– Θα επενδύσετε στον εαυτό σας και στην καριέρα σας μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον 

– Θα ζήσετε ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβετε άμεσο feedback και να συζητήσετε τους προβληματισμούς σας 

– Θα δικτυωθείτε με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με εσάς 

Πρόγραμμα εργαστηρίου “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)’’: 

Δευτέρα 26/04 

18:00-18:30 Εισαγωγή στο σχεδιασμό υπηρεσιών 

18:30-19:30 Η δομή μιας σωστής υπηρεσίας (Service Design) 

19:30-20:00 Πώς σχεδιάζετε μια υπηρεσία με βάση τις ανάγκες σας 

20:00-21:00 Η προσέγγιση του χρήστη της υπηρεσίας σας (User research) 

Τετάρτη 28/04 

18:00-18:30 Το ταξίδι του χρήστη σας (User Journey) 

18:30-19:30 Ανάλυση των πτυχών της υπηρεσίας (Service Blueprint) 

19:30-20:30 Δοκιμές και βελτιώσεις της υπηρεσίας σας (Prototyping) 

20:30-21:00 Θεωρία και κλείσιμο 

Διαδικασία συμμετοχής 

Το 2ήμερο ψηφιακό εργαστήριο “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)’’ θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 26/04 (18:00-21:00) και την Τετάρτη 28/04 (18:00-21:00) μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Zoom.

Οι θέσεις για το bootcamp είναι περιορισμένες! Για να διασφαλίσεις μια από αυτές, συμπλήρωσε τη φόρμα συμμετοχής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τα επόμενα βήματα. 

Θα χαρούμε να σας δούμε στο Bootcamp μας! 

60€ γενική είσοδος 

50€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι) (Με επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας ή κάρτας ΟΑΕΔ) 

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης 

Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο μας! 

Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

Επιχειρηματικότητα

Online ημερίδα: «Επιχειρείν γένους θηλυκού»

Το skywalker.gr μέσα από τη δέσμη πρωτοβουλιών του GRBossible υποστηρίζει τη γυναικεία επιχειρηματικότητα και διοργανώνει την Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021 στις 11:00 τη δίωρη online ημερίδα υπό τον τίτλο: «Επιχειρείν γένους θηλυκού».

Συντονιζόμαστε με μια live συνάντηση στο Facebook του skywalker.gr-Εργασία στην Ελλάδα και το site «Βγαίνουμε Μπροστά».

Στόχος της ημερίδας είναι η διατύπωση απόψεων και προβληματισμών για τη γυναικεία καριέρα, τις αρχές και τις αξίες της στον δρόμο προς την επιτυχία, συμβουλών και παραδειγμάτων από καταξιωμένες γυναίκες επιχειρηματίες, αλλά και η παρουσίαση κοινωνικών φορέων και προγραμμάτων που υποστηρίζουν τη γυναικεία επιχειρηματικότητα.

Στην online ημερίδα «Επιχειρείν γένους θηλυκού» θα εκφραστούν απόψεις διακεκριμένων ομιλητών αναφορικά με τον ρόλο, τις προκλήσεις και τα επιτεύγματα του γυναικείου φύλου στο ελληνικό επιχειρηματικό οικοσύστημα.

Συμμετέχουν εκπρόσωποι θεσμικών και κοινωνικών φορέων, γυναίκες επιχειρηματίες και επαγγελματίες του κλάδου της διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού, mentors  επιχειρηματικότητας και προσωπικής ανάπτυξης.

Η τηλεδιάσκεψη θα διεξαχθεί μέσω της πλατφόρμας Zoom και θα μεταδοθεί ταυτόχρονα μέσω της πλατφόρμας Facebook του skywalker.gr, ώστε το κοινό να μπορεί να παρακολουθήσει αλλά και να υποβάλει γραπτώς τα ερωτήματά του. Θα μεταδοθεί επίσης live από το site vgainoumemprosta.skywalker.gr (χωρίς τη δυνατότητα παρεμβάσεων).

Την ημερίδα συντονίζει ο κ. Νίκος Μπακόπουλος, Life & NLP Coach, Σύμβουλος Προσωπικής Ανάπτυξης και συμμετέχουν: 

  • Σοφία Eφραίμογλου-Κουνενάκη, Πρόεδρος Εθνικού Επιμελητηριακού Δικτύου Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών,  Αντιπρόεδρος Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού
  • Εύα Επιτροπάκη, CEO, Co-founder, jamjar.gr
  • Στέλλα Κάσδαγλη, Συνιδρύτρια, Women On Top, Συγγραφέας
  • Ιωάννα Λαγουμίδου, Δικηγόρος LL.M., Διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια, Νομική Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας
  • Έρη Παυλάκη, Co-founder, Director, Women Do Business
  • Δημήτρης Σίμος, Finance Advisor, AFI
  • Εβίτα Σολωμού,  Country Manager, doctoranytime Ελλάδος
  • Ολιάνα Σπυριδοπούλου, Ιδιοκτήτρια Starbags
  • Βίκη Χαρίτου, HR Development Manager, Business & NLP Coach
  • Αναστασία Ψωμιάδη,  Ιδρύτρια  & Πρόεδρος, APSON CSR

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το www.bossible.gr, καθώς επίσης και να δηλώσετε δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event: GR Bossible: «Επιχειρείν γένους θηλυκού»

Η διοργάνωση της online ημερίδας πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Χορηγοί επικοινωνίας:

MAD, STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, ZOUGLA.GR, VORIA.GR, E-DAILY,
E-RADIO, BUSINESS NEWS.GR, ENALLAKTIKOS.GR, STARTUPPER, MAGDAS NEWS, GOVA STILETO, WOMAN IDOL, EMEA.GR, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, SIGMA MEDIA GROUP, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, ECOZEN.GR, BUSINESS WOMAN, V WOMAN, PINK.GR, INFOCOM.GR, FLOW MAGAZINE, LET IT BE.GR, SUPPORTBUSINESS.GR, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, Skywalker.gr, 210 9730280 (εσωτ. 231), [email protected]

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Επιταχύνεται η ανάκαμψη της πράσινης και ψηφιακής ΕΕ και Ελλάδας.

Η Ευρώπη άρχισε να κινείται δυναμικά και να προωθεί ενέργειες για τους πολίτες της.

Ο προϋπολογισμός για το 2022 είναι φιλόδοξος και μπορεί να επιτύχει σε πολλά σημεία. 

Η Επιτροπή πρότεινε ετήσιο προϋπολογισμό της ΕΕ ύψους 167,8 δισ. ευρώ για το 2022, ο οποίος θα συμπληρωθεί με περίπου 143,5 δισ. ευρώ υπό μορφή επιχορηγήσεων στο πλαίσιο του NextGenerationEU. Η συνδυασμένη ικανότητα παρέμβασής τους θα κινητοποιήσει σημαντικές επενδύσεις για την τόνωση της οικονομικής ανάκαμψης, τη διασφάλιση της βιωσιμότητας και τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Θα δοθεί προτεραιότητα στις πράσινες και ψηφιακές δαπάνες ώστε να καταστεί η Ευρώπη ανθεκτικότερη και να προετοιμαστεί καλύτερα για το μέλλον.

Ο προϋπολογισμός της ΕΕ για το 2020  έχει συμβάλει στη διασφάλιση ταχείας και ολοκληρωμένης απόκρισης της ΕΕ στην κρίση του κορονοϊού και στις συνέπειές της, στηρίζοντας παράλληλα τις πρωταρχικές προτεραιότητες της ΕΕ. Αυτό περιλάμβανε την άμεση και ευέλικτη κινητοποίηση χρηματοδοτικών  πόρων για την αντιμετώπιση των πλέον πιεστικών αναγκών, χωρίς συμβιβασμούς όσον αφορά την εφαρμογή των υψηλότερων δυνατών προτύπων δημοσιονομικής διαχείρισης.

O κ. Γιοχάνες Χαν, Επίτροπος αρμόδιος για τον Προϋπολογισμό και τη Διοίκηση της ΕΕ, τόνισε: «Το 2020 ήταν ένα εξαιρετικά δύσκολο έτος λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, αλλά για μια ακόμη φορά η ΕΕ απέδειξε την ικανότητά της να αντιμετωπίσει αυτή την πρόκληση. Χάρη στον προϋπολογισμό της, η ΕΕ διαμόρφωσε μιαν άνευ προηγουμένου ταχεία και ολοκληρωμένη απόκριση προκειμένου να βοηθήσει να ξεπεραστούν οι επιπτώσεις της πανδημίας στην υγεία, στην οικονομία και στην κοινωνία, επεκτείνοντας παράλληλα την αλληλεγγύη μας πολύ πέραν των συνόρων μας. Παράλληλα με τη μάχη κατά της πανδημίας, εξακολουθήσαμε να εστιάζουμε στις προτεραιότητές μας και να επιτυγχάνουμε όλους τους δημοσιονομικούς μας στόχους, όπως αυτούς που σχετίζονται με το κλίμα και τη βιοποικιλότητα. Όσον αφορά τα επόμενα έτη, η Επιτροπή έχει μεγάλη ευθύνη να συνεχίσει να εφαρμόζει αποτελεσματικά τον μακροπρόθεσμο προϋπολογισμό της ΕΕ και το NextGenerationEU. Ακόμη και σε περιόδους κρίσης, στόχος παραμένει η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των δαπανών της ΕΕ, πέραν της συνέχισης των αποτελεσμάτων για τους πολίτες της ΕΕ και τους εξωτερικούς της εταίρους. Προωθούμε πρωτοφανή επίπεδα χρηματοδοτικής στήριξης για να ενισχύσουμε την ανάκαμψη της Ευρώπης από τις υγειονομικές και οικονομικές κρίσεις. Θα βοηθήσουμε τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τις περιφέρειες που έχουν πληγεί περισσότερο από την πανδημία. Θα επενδύσουμε στην ανθεκτικότητα της Ευρώπης και στον εκσυγχρονισμό της μέσω της πράσινης και της ψηφιακής μετάβασης. Η επαναφορά της Ευρώπης σε ορθή τροχιά, η επιτάχυνση της ανάκαμψής της και η προετοιμασία της για το μέλλον αποτελούν τις κύριες προτεραιότητές μας!»

Το σχέδιο προϋπολογισμού για το 2022 αποτελεί μέρος του μακροπρόθεσμου προϋπολογισμού της Ένωσης, όπως εγκρίθηκε στα τέλη του 2020, και επιδιώκει να μετατρέψει τις προτεραιότητές του σε συγκεκριμένα ετήσια αποτελέσματα. Ως εκ τούτου, σημαντικό μέρος των κονδυλίων θα διατεθεί για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, σύμφωνα με τον στόχο να δαπανηθεί το 30 % του μακροπρόθεσμου προϋπολογισμού και του μέσου ανάκαμψης NextGenerationEU για την εν λόγω προτεραιότητα πολιτικής.

Οι πραγματικές πληρωμές NextGenerationEU – και οι χρηματοδοτικές ανάγκες για τις οποίες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα αναζητήσει χρηματοδότηση από την αγορά – μπορεί να είναι χαμηλότερες και θα βασίζονται σε ακριβείς εκτιμήσεις που εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου.

Η ΕΕ κινείται σε λογική ανάκαμψης και η Ελλάδα καλείται να διαχειριστεί με τον καλύτερο τρόπο τα κονδύλια που θα λάβει. Η κυβέρνηση να αξιοποιήσει τους καλύτερους και να καταρτίσει το «ελληνικό πρόγραμμα εξόδου από την κρίση», σε συνεργασία με όλα τα πολιτικά κόμματα. 

Κων/νος Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Online #Jobday «Αναζήτηση Εργασίας»

Τι αφορά τελικά η αναζήτηση εργασίας; Τι πρέπει να προηγηθεί για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα; Ένα καλό βιογραφικό; Ένα προφίλ στο LinkedIn; Μια πετυχημένη συνέντευξη; Αυτοπεποίθηση; Αφοσίωση και επιμονή; Το να βρούμε την αγγελία που θα ταιριάζει με τα προσόντα μας; Όλα αυτά και άλλα πολλά στάδια μας καθοδηγούν κατά την αναζήτηση εργασίας προκειμένου να φτάσουμε στην επιθυμητή πρόσληψη.

Το skywalker.gr, με σκοπό να βοηθήσει το κοινό να αποσαφηνίσει τα στάδια από τα οποία περνά ο υποψήφιος πριν προσληφθεί, συνεχίζει τις επιτυχημένες δράσεις του στον χώρο της εργασίας με άλλο ένα διαδικτυακό #JobDay, το οποίο εντάσσεται στη δέσμη πρωτοβουλιών του «Βγαίνουμε μπροστά», με τίτλο «Αναζήτηση Εργασίας».

Την Τρίτη 15 Ιουνίου στις 11.30 συντονιζόμαστε με μια live συνάντηση στο Facebook του skywalker.gr-Εργασία στην Ελλάδα και στο site «Βγαίνουμε Μπροστά».

Πρόκειται για μια δράση που απευθύνεται σε όσους αναζητούν εργασία ή επιθυμούν να κάνουν μια αλλαγή στην καριέρα τους και έχει ως στόχο την ενδυνάμωσή τους με την ανάπτυξη απαραίτητων ικανοτήτων, γνώσεων και δεξιοτήτων ώστε να αντεπεξέλθουν στις ολοένα και αυξανόμενες απαιτήσεις της αναζήτησης εργασίας.

Δύο ειδήμονες του αντικειμένου θα κληθούν να απαντήσουν με βάση την εμπειρία τους σε δημοφιλείς ερωτήσεις που αφορούν τη διαδικασία και τα στάδια αναζήτησης εργασίας, η κα Ζαρωτιάδου Μαρία, M.Sc. Marketing, Managing Director, Plan of Business & Μέλος του Harvard Business Review Advisory Council, και ο κ. Κορβέσης Μάρκος, Σύμβουλος Καριέρας & NLP Practitioner.

Παράλληλα το κοινό θα μπορεί να υποβάλει τα ερωτήματά του μέσω της σελίδας Facebook του skywalker.gr, απ’ όπου θα γίνεται και η απευθείας μετάδοση. Θα μεταδοθεί επίσης live από το site vgainoumemprosta.skywalker.gr (χωρίς τη δυνατότητα παρεμβάσεων).

Το Online #Jobday «Αναζήτηση Εργασίας» θα συντονίσει η κα Πάλλα Κωνσταντία, Κοινωνιολόγος, Σύμβουλος Προσωπικής και Επαγγελματικής Ανάπτυξης, Associate Certified Coach (ACC – ICF), Business & Life Coach, Trainer & Public Speaker.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επισκεφθούν το site https://jobdays.gr για περισσότερες πληροφορίες και να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event Online #Jobday «Αναζήτηση εργασίας».

Επιπλέον, μπορούν να δουν το video του Online #Jobday «Αναζήτηση Εργασίας» στο εξής link 

Η διοργάνωση της εκδήλωσης πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Χορηγοί επικοινωνίας: 

STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, VORIA.GR, BUSINESS NEWS.GR,                       E-DAILY, E-RADIO, THAT’S LIFE, MAGDA’S NEWS, EMEA.GR, PINK.GR, ADVERTISING.GR, BUSINESS WOMAN, PAIDEIA-ERGASIA.GR, FLOW MAGAZINE, SIGMA MEDIA GROUP, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, LET IT BE.GR, ECOZEN.GR, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, Skywalker.gr, 210 9730280 (εσωτ. 231), [email protected]

Continue Reading

Trending