Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Περί δηλώσεων “πόθεν έσχες”

Περί δηλώσεων “πόθεν έσχες”

Γενικότερες επισημάνσεις για τη διαδικασία / Τρέχοντα δεδομένα

Μια απλή, ετυμολογική ανάλυση λέξεων θα αρκούσε για να κατανοήσει πολύ εύκολα κάποιος τι είναι το πόθεν έσχες και τι εξυπηρετεί η συμπλήρωσή του. Ως υποχρέωση αφορά κατά βάση συγκεκριμένους φορολογούμενους, που κατέχουν κομβικές θέσεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα ή διαχειρίζονται σημαντικά κονδύλια. Και ουσιαστικά, πρόκειται για μια διαδικασία που εμμέσως συμβάλλει στη θωράκιση της οικονομίας και κατ’ επέκταση ολόκληρης της κοινωνίας.

Πέρα λοιπόν από τις υποβολές των όποιων άλλων δηλώσεων ή τις διάφορες ελεγκτικές μεθόδους, η ύπαρξη ενός ισχυρού μηχανισμού παρακολούθησης μιας απροσδιόριστης και αδικαιολόγητης προσαύξησης περιουσίας, συμβάλλει τα μέγιστα στην εύρυθμη λειτουργία μιας ευνομούμενης πολιτείας.

Αν η συγκεκριμένη διαδικασία εφαρμόζονταν βάσει των θεσμοθετημένων διατάξεων και με ακόμα μεγαλύτερες δικλείδες ασφαλείας. Και παράλληλα, εφόσον αξιοποιούνταν επαρκώς τα προκύπτοντα δεδομένα, τότε ενδέχεται να είχαν αποφευχθεί πολλές από τις συνεπακόλουθες δημοσιονομικές επιπτώσεις που οδήγησαν την οικονομία μας σε χρόνια ύφεση.

Πέρα από τους όποιους προβληματισμούς ανακύπτουν, αυτή τη στιγμή οι δηλώσεις πόθεν έσχες βρίσκονται στο προσκήνιο και μπορεί να μην αφορούν τη μεγάλη πλειοψηφία, είναι όμως η πρώτη φορά φέτος που έχει αυξηθεί σε αρκετά μεγάλο βαθμό ο αριθμός των υπόχρεων υποβολής.

  • Μετά τη δοθείσα, μηνιαία παράταση, τη στιγμή που γράφονται αυτές οι αράδες, ως καταληκτική ημερομηνία ισχύει η 30η Απριλίου. Η πρώτη και μοναδική εργάσιμη μέρα μετά το Πάσχα, οπότε αν συνυπολογίσουμε όλες τις ημερομηνίες, αλλά και κάποιες άλλες παραμέτρους επί του θέματος, είναι εξαιρετικά πιθανό το ενδεχόμενο μιας νέας παράτασης.
  • Προστέθηκαν νέες κατηγορίες υπόχρεων προς υποβολή δήλωσης. Αυτή όμως η αύξηση των υποβαλλόμενων δηλώσεων, υπό τις παρούσες συνθήκες δεν μπορεί από μόνη της να κριθεί ως θετική. Θα υποβληθούν αρκετές δηλώσεις πόθεν έσχες που θα τις χαρακτηρίζαμε ήσσονος σημασίας. Το γεγονός αυτό και η υπερπληθώρα δεδομένων δεν αποκλείεται να δυσχεραίνουν τον ελεγκτικό μηχανισμό.
  • Οι Δηλώσεις Περιουσιακής Κατάστασης (συντομογραφικά ΔΠΚ) κατηγοριοποιούνται σε αρχικές και ετήσιες. Κάποιες, ειδικές κατηγορίες υπόχρεων θα κληθούν να υποβάλλουν και Δήλωση Οικονομικών Συμφερόντων.
  • Δεδομένου ότι είχαμε αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου πριν από μόλις μερικούς μήνες, ειδικά για αυτήν την περίοδο υποβολής οι υπόχρεοι θα πρέπει να τσεκάρουν τις προηγούμενες ηλεκτρονικά υποβληθείσες δηλώσεις. Παρέχεται η δυνατότητα μεταβολών και επανυποβολής, ενώ σε κάθε περίπτωση, όλοι θα πρέπει να επικυρώσουν τις ήδη απεσταλμένες ΔΠΚ.
  • Οι σύζυγοι υποχρεούνται με τη χρήση των δικών τους πιστοποιημένων κωδικών Taxis, να επιβεβαιώσουν την ορθότητα των δεδομένων και να εγκρίνουν τη ΔΠΚ. Σε περίπτωση άρνησης ή αδυναμίας, προβλέπεται ειδική διαδικασία ολοκλήρωσης της υποβολής της δήλωσης.
  • Υπάρχουν ειδικές κατηγορίες υπόχρεων που οφείλουν να επισυνάψουν σκαναρισμένα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Γενικότερα όμως όλοι οι υπόχρεοι έχουν τη δυνατότητα -εφόσον το θεωρούν- σκόπιμο να επισυνάπτουν οποιοδήποτε δικαιολογητικό θεωρούν ότι επιβεβαιώνει την ακρίβεια των στοιχείων που παραθέτουν και συμβάλει στην πληρότητα της δήλωσης τους.

Παναγιώτης Τσένος

Φοροτεχνικός σύμβουλος επιχειρήσεων / συγγραφέας φορολογικών & οικονομικών μελετών

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Δύο εντατικά bootcamps στους χώρους της ΔΕΘ

Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει.

 

2 σύντομα αλλά εντατικά bootcamps έρχονται να αλλάξουν τον τρόπο που αντιμετωπίζετε την εργασία σας! Ο σχεδιασμός υπηρεσιών και ο σχεδιασμός ενός έργου αποτελούν τον πυρήνα της εργασίας όλων μας. Ο ΣΩΣΤΟΣ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ σχεδιασμός τους όμως κρίνουν το αποτέλεσμα!

Τι εννοούμε με τον όρο “υπηρεσία’’; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κρύβεται πίσω από μια επιτυχημένη υπηρεσία; Ένα φροντιστήριο, ένα εστιατόριο, ένα ξενοδοχείο, ένα e-shop, μια online παραγγελία, ένα σύστημα delivery, ένα γραφείο marketing, αποτελούν παραδείγματα διαφορετικών υπηρεσιών.

Τι εννοούμε με τον όρο “project’’; Μια πώληση, μια εκδήλωση, ένα κατάστημα, μια εργασία για τη σχολή, ακόμα και μια σημαντική συνάντηση, αποτελούν όλα πτυχές ενός project.

Τα δύο Bootcamp που σχεδίασε το Youthnest για εσάς αποτελούν μια ολοκληρωμένη και διαδραστική εκπαίδευση 2 ημερών, η οποία θα σας μάθει όλες τις αρχές του σωστού σχεδιασμού μιας υπηρεσίας (service design) και τις αρχές εκτέλεσης ενός σωστού project (έργου).

 Σε ποιους απευθύνονται

Ανεξαρτήτως ενασχόλησης ή αντικειμένου σπουδών, το εργαστήριο απευθύνεται σε επαγγελματίες του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα, νέους επιχειρηματίες, start-upers, φοιτητές και γενικότερα σε όποιον επιθυμεί να να εξελίξει τις εργασιακές του δεξιότητες πάνω στη διαχείριση ενός έργου ή στον σχεδιασμό σωστών υπηρεσιών.

 

  • Γιατί να πάρετε μέρος στο Bootcamp “Service Design for all’’:

 

Στο Youthnest κάνουμε την καινοτομία προσιτή και κατανοητή σε όλους μέσα από την προώθηση των πιο σύγχρονων εργαλείων. Μέσα στο εργαστήριο “Service Design for all” θα μάθετε:

  • Παραδείγματα επιτυχημένων υπηρεσιών (π.χ. Νetflix)
  • Να αντιλαμβάνεστε ολιστικά την υπηρεσίας σας αλλά και να αναγνωρίζετε τα διακριτά μέρη της υπηρεσίας που παρέχετε
  • Να “μπαίνετε στη θέση” του χρήστη της υπηρεσίας σας και να αναγνωρίζετε τη διάθεση του
  • Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επιτυχία υπηρεσία σας
  • Πώς να οργανώνετε τις ροές εργασίας
  • Πώς να επικοινωνείτε σωστά τις παροχές που προσφέρει η υπηρεσία σας
  • Επιπλέον πηγές, όπως βιβλία, online courses, video κ.λπ.
  • Θα επενδύσετε στον εαυτό σας και στην καριέρα σας μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον
  • Θα ζήσετε ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβετε άμεσο   feedback και να συζητήσετε τους προβληματισμούς σας
  • Θα δικτυωθείτε με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με εσάς

Πρόγραμμα Bootcamp “Service Design for all’’:

Τετάρτη 12/02

18:00-18:30 Εισαγωγή στο σχεδιασμό υπηρεσιών

18:30-19:30 Η δομή μιας σωστής υπηρεσίας (Service Design)

19:30-20:00 Πώς σχεδιάζετε μια υπηρεσία με βάση τις ανάγκες σας

20:00-21:00 Η προσέγγιση του χρήστη της υπηρεσίας σας (User research)

 

Πέμπτη 13/02

18:00-18:30 Το ταξίδι του χρήστη σας (User Journey)

18:30-19:30 Ανάλυση των πτυχών της υπηρεσίας (Service Blueprint)

19:30-20:30 Δοκιμές και βελτιώσεις της υπηρεσίας σας (Prototyping)

20:30-21:00 Θεωρία και κλείσιμο

 

 

  • Γιατί να πάρετε μέρος στο Bootcamp “Project Management for all’’:

 

Μέσα στο εργαστήριο “Project Management for all” θα μάθετε:

  • Τη δομή ενός σωστού και επιτυχημένου project
  • Τις έννοιες που καθορίζουν ένα επιτυχημένο project (milestones, scope, gantt chart κ.λπ.)
  • Διαχείριση κρίσεων μέσα στο project
  • Δεξιότητες (skills) που απαιτούνται από έναν επιτυχημένο project manager 
  • Πρακτικά online εργαλεία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις την επόμενη μέρα στον εργασιακό σου χώρο
  • Θα επενδύσετε στον εαυτό σας και στην καριέρα σας μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον
  • Θα ζήσετε ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβετε άμεσο   feedback και να συζητήσετε τους προβληματισμούς σας
  • Θα δικτυωθείτε με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με εσάς

 

Πρόγραμμα Bootcamp “Project Management for all’’:

Τετάρτη 19/02

18:00-18:30 Εισαγωγή στο project management

18:30-19:30 Ο ρόλος του project manager (δεξιότητες, τεχνολογία και ευκαιρίες)

19:30-20:00 1ο βήμα: Εκκίνηση ενός project (Initiation)

20:00-21:00 2ο βήμα: Σχεδιασμός ενός project (Planning)

 

Πέμπτη 20/02

18:00-18:30 3ο βήμα: Εκτέλεση ενός project (Execution)

18:30-19:00 Crisis management κατά τη διάρκεια ενός έργου

19:00-20:00 4ο βήμα: Ολοκλήρωση ενός project (Closing)

20:00-21:00 Πρακτικά online εργαλεία διαχείρισης έργου

Διαδικασία συμμετοχής

Το Bootcamp “Service Design for all’’ θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12/02 (18:00-21:00) και την Πέμπτη 13/02 (18:00-21:00) στους χώρους της ΔΕΘ-HELEXPO.

Το Bootcamp για το “Project Management for all” θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19/02 (18:00-21:00) και την Πέμπτη 20/02 (18:00-21:00) στους χώρους της ΔΕΘ-HELEXPO.

Οι θέσεις για το bootcamp είναι περιορισμένες! Για να διασφαλίσεις μια από αυτές, συμπλήρωσε τη φόρμα συμμετοχής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τα επόμενα βήματα.

 Θα χαρούμε να σας δούμε σε ένα από τα δύο Bootcamp μας…ή και στα δύο!

 60€ γενική είσοδος για ένα bootcamp

50€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι) (Με επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας ή κάρτας ΟΑΕΔ)

100€ συμμετοχή και στα δύο bootcamps (Service Design for all & Project management for all)

Περιλαμβάνεται καφές και ελαφρύ σνακ

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο μας!

 Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

 

 

 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Άνοδος του Δείκτη Εξαγωγικών Προσδοκιών στο 2ο εξάμηνο 2019

Ιδιαίτερα αισιόδοξοι οι Έλληνες Εξαγωγείς για τις εγχώριες οικονομικές συνθήκες

Για 7ο διαδοχικό εξάμηνο ο ΣΕΒΕ-Σύνδεσμος Εξαγωγέων σε συνεργασία με την εταιρία DHL, μέλος του ΣΕΒΕ, κατάρτισαν το Δείκτη Εξαγωγικών Προσδοκιών. Ο δείκτης κατέγραψε τις εκτιμήσεις των Ελλήνων εξαγωγέων αναφορικά με τις εγχώριες και διεθνείς συνθήκες, καθώς και τις εγχώριες και διεθνείς πωλήσεις τους για το 2ο εξάμηνο 2019. Το θέμα επικαιρότητας αφορούσε στην αλλαγή που επήλθε στο πολιτικό σκηνικό στο πλαίσιο των βουλευτικών εκλογών της 7ης Ιουλίου 2019, με το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων να διατυπώνει μία θετική στάση για την επιρροή των προαναφερθεισών εξελίξεων στον προγραμματισμό τους και στις εκτιμήσεις τους για τις εγχώριες και διεθνείς πωλήσεις τους για τα επόμενα χρόνια.

Πιο συγκεκριμένα, ο Δείκτης TCI SEVE-DHLγια το 2ο εξάμηνο του 2019 ανήλθε σε 141,5 μονάδες (όπου TCI>100 = αισιοδοξία και TCI<100 = απαισιοδοξία) έναντι 132,3 μονάδων του 1ου εξαμήνου 2019, με την αύξηση να διαμορφώνεται σε 9,2 μονάδες. Η υλοποίηση του project έγινε από το Ινστιτούτο Εξαγωγικών Ερευνών & Σπουδών (ΙΕΕΣ) του ΣΕΒΕ, με Επιστημονικό Σύμβουλο τον Καθηγητή Ιωάννη Χατζηδημητρίου, Διευθυντή του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Αναλυτικά:

  •  Οι εξαγωγές παρέμειναν για ακόμη ένα εξάμηνο ο τομέας για τον οποίο αποτυπώνονται  πιο έντονα αισιόδοξες προβλέψεις. Συγκεκριμένα, το 66% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αναμένει αύξηση εξαγωγών στο β’ εξάμηνο 2019, ενώ σταθερό παρέμεινε το ποσοστό όσων αναμένουν μείωση εξαγωγών σε 5%. Αντίστοιχα, το 29% εκτιμά ότι δε θα υπάρξει μεταβολή στην εξαγωγική τους επίδοση στο β’ εξάμηνο 2019.
  •  Για τις διεθνείς οικονομικές συνθήκες οι ερωτηθέντες διατύπωσαν μία πιο επιφυλακτική στάση εκφράζοντας μέσω της μελέτης την ανησυχία τους για τα διεθνή οικονομικά δρώμενα του τρέχοντος διαστήματος, καθώς μόλις το 21% αναμένει βελτίωση των παγκόσμιων οικονομικών συνθηκών, ενώ μεγαλύτερο ποσοστό και συγκεκριμένα 33% εκτιμά ότι θα επιδεινωθούν οι οικονομικές συνθήκες. Το 46% ανέφερε πως θα επικρατήσει σταθερότητα.
  •  Σε 60% ανέρχεται το ποσοστό του δείγματος που προσβλέπει σε αύξηση των εγχώριων πωλήσεών του, με το 34% να αναμένει σταθερότητα και μόλις το 6% μείωση, αποτυπώνοντας έτσι μία αισιόδοξη στάση συνολικά για τις εγχώριες πωλήσεις στο β’ εξάμηνο 2019.
  • Καταγράφοντας για πρώτη φορά μία έντονα αισιόδοξη στάση στο πλαίσιο του Trade Confidence Index ΣΕΒΕ-DHL, το 68% των εξαγωγέων που συμμετείχαν στην έρευνα για το 7ο τεύχος, δήλωσε ότι οι εγχώριες οικονομικές συνθήκες θα βελτιωθούν, ενώ μόλις το 5% αναμένει επιδείνωση και το 27% σταθερότητα.
  •  Θέμα Επικαιρότητας: Πολιτικό Σκηνικό. Η 5η ερώτηση επικαιρότητας αφορούσε στις αλλαγές στο πολιτικό σκηνικό και στο αν οι εξαγωγείς εκτιμούν ότι θα επηρεάσουν θετικά τον προγραμματισμό της επιχείρησής τους, αναφορικά με τις επενδυτικές δαπάνες, αλλά και τις εκτιμήσεις τους για τις πωλήσεις στην ελληνική αγορά και τις εξαγωγές τους για τα επόμενα χρόνια.

Στο πρώτο ερώτημα αναφορικά με τις επενδυτικές δαπάνες το 29% δήλωσε ότι δε θα επηρεαστεί, το 15% ότι θα επηρεαστεί ελάχιστα, το 37% μέτρια, το 16% πολύ και μόλις το 3% πάρα πολύ. Όσον αφορά στις εγχώριες πωλήσεις, το 21% δήλωσε ότι οι εκτιμήσεις της επιχείρησής του δε θα επηρεαστούν καθόλου, το 16% ελάχιστα, η πλειονότητα και συγκεκριμένα το 43% ανέφερε ότι θα επηρεαστούν μέτρια, το 18% πολύ και το 2% πάρα πολύ. Αντίστοιχα για τις εξαγωγές, 1 στους 5 εκτιμά ότι δε θα επηρεαστούν οι εκτιμήσεις της επιχείρησής του για τα επόμενα χρόνια, το 23% δήλωσε ελάχιστα, το 39% μέτρια, το 16% πολύ και το 2% πάρα πολύ.

Η αύξηση του δείκτη κατά 9,2 μονάδες συγκριτικά με το α’ εξάμηνο 2019, οφείλεται κατά κύριο λόγο στην πολύ μεγάλη βελτίωση των εγχώριων οικονομικών συνθηκών, καθώς το ποσοστό βελτίωσης διαμορφώθηκε σε 68% στο β’ εξάμηνο 2019 από 38% στο α’ εξάμηνο 2019. Παράλληλα, σε παρόμοια θετικά επίπεδα με το προηγούμενο εξάμηνο κινήθηκαν οι εγχώριες και διεθνείς πωλήσεις των εξαγωγικών επιχειρήσεων, σημειώνοντας μάλιστα μία μικρή βελτίωση αναφορικά με το ποσοστό αυτών που αναμένουν αύξηση των εγχώριων και διεθνών πωλήσεών τους, ενώ αντίστροφη εικόνα παρατηρούμε στην ενότητα των διεθνών οικονομικών συνθηκών, με το 29% των ερωτηθέντων να διαμορφώνει μία απαισιόδοξη εικόνα. Αναφορικά με το θέμα επικαιρότητας το οποίο επικεντρώθηκε στην αλλαγή του πολιτικού σκηνικού στο πλαίσιο των βουλευτικών εκλογών της 7ης Ιουλίου 2019 και το πώς η αλλαγή θα επηρεάσει τον προγραμματισμό των εξαγωγικών επιχειρήσεων αναφορικά με τις επενδυτικές δαπάνες και αν θα επηρεάσει θετικά τις εκτιμήσεις τους για τις εγχώριες και διεθνείς πωλήσεις για τα επόμενα χρόνια, το μεγαλύτερο ποσοστό (56%-63%) διατύπωσε μία αισιόδοξη στάση απαντώντας «μέτρια-πολύ-πάρα πολύ», ενώ λιγότεροι είναι οι εξαγωγείς που κρατούν μία πιο απαισιόδοξη στάση (καθόλου-ελάχιστα) με τα ποσοστά να κυμαίνονται από 37% ως 44%.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το διάστημα 15/10/19–29/11/19 σε επιλεγμένο δείγμα 250 εξαγωγικών επιχειρήσεων από όλη τη χώρα (οι 239 ανταποκρίθηκαν). Η επιλογή των επιχειρήσεων έγινε μέσω διαστρωματικής δειγματοληψίας, στα πρότυπα αντίστοιχων ερευνών που πραγματοποιούνται από εγχώριους και διεθνείς οργανισμούς, ενώ για τη συλλογή των στοιχείων των επιχειρήσεων αξιοποιήθηκε η βάση δεδομένων της ICAP. Ειδικότερα, με αρχικό κριτήριο τις επιχειρήσεις με ετήσιο τζίρο πάνω από €1.000.000, το δείγμα περιλαμβάνει επιχειρήσεις από πρωτογενή παραγωγή, βιομηχανία και εμπόριο.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Πρόγραμμα για συνεταιρισμούς «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά»

Το πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» και η  HELEXPO συνδιοργανώνουν διεθνές συνέδριο με θέμα «Νέα Γεωργία – Νέος Συνεργατισμός. Προς ένα σύγχρονο υπόδειγμα συνεταιρισμών για τη νέα γενιά». 

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2020 (10:00 π.μ. – 18.00 μ.μ.) στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης», στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και βρίσκεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. 

Το συνεταιριστικό γίγνεσθαι στην Ελλάδα αποτελεί τα τελευταία χρόνια αντικείμενο συζήτησης και επαναδιαπραγμάτευσης από ειδικούς του χώρου, οικονομολόγους και θεσμικούς εκπροσώπους. 

Σκοπός του συνεδρίου είναι να συμβάλει σε ένα νέο, υγιή, δημιουργικό διάλογο σχετικά με το ρόλο του συνεταιρισμού ως μοχλού ανάπτυξης του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας καλά παραδείγματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Απευθύνεται σε όλους όσους δραστηριοποιούνται στον αγροτικό τομέα και έχουν ενδιαφέρον για τους συνεταιρισμούς. 

 Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων,   Έλληνες και ξένοι εμπειρογνώμονες, από την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, συνεταιριστές και ερευνητές, θα μοιραστούν γνώσεις και εμπειρίες ώστε να διαμορφώσουν μια νέα πλατφόρμα για το σχεδιασμό ανταγωνιστικών συνεταιριστικών σχημάτων, τα οποία μέσω της λειτουργίας τους θα αποτελέσουν εργαλεία ανάπτυξης για τον κλάδο και τη χώρα συνολικά. 

Για δωρεάν εγγραφή στο συνέδριο και περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.coopsconference2020.gr

Continue Reading

Trending