Connect with us

Lifestyle

ΠΙΚ-ΝΙΚ και Μουσική και Σινεμά; Μας έλειψε και του Λείψατε!

Η ευχή «να κρατούσε το καλοκαίρι λίγο ακόμα» φέτος πραγματοποιείται. Το πιο ξεχωριστό ραντεβού της Θεσσαλονίκης επιστρέφει στο τέλος του Σεπτέμβρη, για έβδομη φορά, στη Ρωμαϊκή Αγορά και ένας από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους της πόλης γίνεται για τρεις μέρες ο μοναδικός προορισμός μικρών και μεγάλων.

Από τις 27 έως και τις 29 Σεπτεμβρίου ο χώρος της Ρωμαϊκής Αγοράς Θεσσαλονίκης ανοίγει, γεμίζει καλαθάκια και καρό τραπεζομάντιλα και υποδέχεται τους κατοίκους και τους επισκέπτες της πόλης, δίνοντάς τους την ευκαιρία να βιώσουν έναν από τους σημαντικότερους ιστορικούς χώρους της πόλης, με έναν τρόπο… αξέχαστο!

Μουσική και σινεμά, κατά τη διάρκεια ενός μεγάλου πικ-νικ, αυτή είναι η «καρδιά» του προγράμματος του ΠΙΚ-ΝΙΚ Urban Festival 2019, το οποίο όπως κάθε χρόνο επιφυλάσσει εκπλήξεις!

Πιστό στον σκοπό που είχε θέσει από την πρώτη του χρονιά, να αναζητά τις νέες μουσικές της Θεσσαλονίκης, το ΠΙΚ-ΝΙΚ Urban Festival, παρουσιάζει και φέτος μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα μουσικά σχήματα της πόλης, ενώ η κάθε ημέρα κλείνει με την προβολή μίας ταινίας στον πιο απροσδόκητο θερινό κινηματογράφο της πόλης! Φυσικά, από το πρόγραμμά του δεν θα λείψουν οι προβολές ταινιών μικρού μήκους.

Συγκεκριμένα, το φετινό ΠΙΚ-ΝΙΚ ξεκινά τη Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου με τους Divarco & The Swingville Band, το σχήμα βασίζεται στην ιδέα ότι δυο βιολιά είναι ικανά να μεταδώσουν οποιοδήποτε μουσικό μήνυμα. Αντλώντας μουσικές ιδέες και τεχνικές από ετερόκλητα μουσικά ιδιώματα, οι Divarco επιθυμούν να ερμηνεύσουν και να πειραματιστούν από τη μουσική της swing του΄30 και τη σύγχρονη jazz έως την folk και την bluegrass. Τη σκηνή θα μοιραστούν με τους The Swingville Band με αποτέλεσμα το κάλεσμα προς το κοινό για χορό, να είναι ήδη ανοιχτό. Tη σκυτάλη της μέρας «αρπάζει» ένα νεοσύστατο σχήμα, οι Teeto που παρουσιάζουν μια σύγχρονη πτυχή της τζαζ με μια abient προσέγγιση. Με δυναμικούς αυτοσχεδιασμούς σχεδιάζουν να μαγνητίσουν το κοινό, η μουσική τους συνδυάζει avant-garde jazz και free impro στοιχεία.

 

Το Σάββατο, 28 Σεπτεμβρίου στη σκηνή του ΠΙΚ-ΝΙΚ ανεβαίνουν το Christos El. Papadopoulos quintet, ένα ιδιαίτερο Ethnic/Mediterranean Jazz σύνολο που δημιουργήθηκε τον Δεκέμβρη του 2017. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται και στο Mysterious Train: «Η γέννηση είναι χορός. Ο έρωτας που προηγείται αυτής, επίσης. Η διαρκής κίνηση είναι αυτή που οδηγεί στην δημιουργία». Έτσι λοιπόν, η διαρκής αυτή κίνηση οδήγησε το quintet στο να κυκλοφορήσει τον Δεκέμβρη του 2018 τον πρώτο του δίσκο «Mysterious Train». Ένα μουσικό οδοιπορικό σε τόπους και χρόνους που μόνο η φαντασία μπορεί να ταξιδέψει. Το ταξίδι συνεχίζεται με τους Sailing Tomatoes. Οι Sailing Tomatoes είναι μια εφταμελής μπάντα, μια παρέα φίλων που τους ενώνει η αγάπη τους για τη μουσική. Ξεκίνησαν να ταξιδεύουν για να παίζουν και κατέληξαν να παίζουν για να ταξιδεύουν.

Την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου το ΠΙΚ-ΝΙΚ κλείνει με ένα πολύ ιδιαίτερο, δυναμικό και την ίδια στιγμή μελωδικό τρόπο. Δύο μουσικές που καλύπτουν διαφορετικά σημεία του μουσικού χάρτη.

‘Ετσι λοιπόν οι Inner Sail, ένα κράμα από Indie pop, ambient,  minimal και alternative μουσική μας παρασύρει σε ένα ατμοσφαιρικό ταξίδι.  Μια μουσική πρόταση που στέκετε εύκολα μουσικά τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων.

Τέλος, στο solo project των Balloon Over Glasgow, ο Γιώργος Καραλανίδης έχοντας επιστρέψει στην πόλη, προετοιμάζει τον νέο του δίσκο μέρος του οποίου παρουσιάζει ζωντανά στη σκηνή του Πικ Νικ με έναν ιδιαίτερο και σχεδόν μοναχικό τρόπο και θα αποτελέσει το «άτυπο» soundtrack του ΠIK-NIK, που μας έλειψε και του λείψατε!

Από το πρόγραμμα του ΠΙΚ-ΝΙΚ Urban Festival 2019 δε λείπει βέβαια, ούτε φέτος, η ενότητα των ταινιών μικρού μήκους. Το Animasyros, το διεθνές φεστιβάλ ταινιών animation της Σύρου, συμπλήρωσε φέτος δώδεκα χρόνια, έρχεται στη Ρωμαϊκή Αγορά και φέρνει μαζί του κάποιες από τις καλύτερες ταινίες μικρού μήκους που παρουσιάστηκαν στη φετινή διοργάνωση.

Το ΠΙΚ-ΝΙΚ όμως είναι, πέρα από τα άλλα και το πιο ξεχωριστό θερινό σινεμά της πόλης. Φέτος, στην μεγάλη οθόνη του παρουσιάζονται τρεις μοναδικές ταινίες των τελευταίων χρόνων, που ενθουσίασαν μικρούς και μεγάλους. Την Παρασκευή 27/9, το πρόγραμμα του ΠΙΚ-ΝΙΚ ανοίγει το The Favourite (H Ευνοούμενη) του Γιώργου Λάνθιμου, μια βιτριολικά σαρκαστικής και οπτικά απολαυστικής ταινίας που βραβεύτηκε με το Αργυρό Λιοντάρι στο φεστιβάλ Βενετίας, τη Χρυσή Σφαίρα α΄ γυναικείου ρόλου (Ολίβια Κόλμαν) και απέσπασε δέκα οσκαρικές υποψηφιότητες. Το Σάββατο 28/9, μια από τις σημαντικότερες ταινίες της χρονιάς, έρχεται στο ΠΙΚ-ΝΙΚ Urban Festival για να ανεβάσει τους ρυθμούς και τη διάθεση! Το Bohemian Rhapsody του Bryan Singer είναι μια ωδή στους Queen, τη μουσική τους και τον ξεχωριστό Φρέντι Μέρκιουρι. Την Κυριακή 29/09, η τρίτη ταινία του ΠΙΚ-ΝΙΚ Urban Festival 2019, κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής του φετινού Φεστιβάλ Καννών. Το Βlackkklansman (η Παρείσφρηση) του Σπάικ Λι, μια εξωφρενική, όμως πέρα για πέρα αληθινή ιστορία που συνέβη στην Αμερική των seventies μέσα από έναν πανίσχυρο συνδυασμό κωμωδίας, αστυνομικής δράσης και πολιτικού ακτιβισμού!

Ετοιμάστε τα καλαθάκια σας και να είστε όλοι εκεί!

Για περισσότερες πληροφορίες:

https://www.facebook.com/events/

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending