Connect with us

Προγράμματα

Προγράμματα κατάρτισης και αναβάθμισης προσόντων

Έξι προγράμματα κατάρτισης και αναβάθμισης προσόντων για 1.530 άνεργους και εργαζόμενους του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

 

Έξι προσκλήσεις για τη μείωση της ανεργίας και την ενίσχυση των προσόντων εργαζομένων και ανέργων, σε κρίσιμους κλάδους της οικονομίας στη Θεσσαλονίκη, όπως είναι ο τουρισμός, η μεταποίηση, οι υπηρεσίες, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, το περιβάλλον, η πληροφορική και τα τεχνικά επαγγέλματα, υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.

Οι προσκλήσεις, που αφορούν σε δράσεις αναβάθμισης των δεξιοτήτων εργαζομένων, κατάρτισης, παροχής εφοδίων για επανένταξη στην αγορά εργασίας κ.ά., εντάσσονται στο πρόγραμμα Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης της Θεσσαλονίκης, που υλοποιεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Την υλοποίηση των δράσεων αναλαμβάνουν οι παραγωγικοί φορείς της περιοχής, σε συνεργασία με τους οποίους έγιναν τα προγράμματα ενίσχυσης εργαζομένων και ανέργων.

«Η προσπάθειά μας να μειώσουμε την ανεργία και να παρέχουμε τα εφόδια και τις γνώσεις στους εργαζόμενους, ώστε να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις εργασίας είναι διαρκής και αποτελεί κορυφαία προτεραιότητά μας. Στην κατεύθυνση αυτή, αξιοποιούμε τους ευρωπαϊκούς πόρους αφενός για να δώσουμε τη δυνατότητα σε άνεργους συμπολίτες μας να ενταχθούν στην αγορά εργασίας και σε ήδη εργαζόμενους να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις και αφετέρου για να ενισχύσουμε τους κρίσιμους κλάδους της οικονομίας μας με καλά καταρτισμένο και εξειδικευμένο προσωπικό ώστε να συμβάλουμε  στην ανάπτυξή τους. Με τα νέα προγράμματα κατάρτισης και απόκτησης δεξιοτήτων, που υλοποιούμε σε συνεργασία με τους παραγωγικούς φορείς, όπως το Επαγγελματικό Επιμελητήριο, ο ΣΒΒΕ, το ΤΕΕ/ΤΚΜ, ο ΣΕΠΒΕ, ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, θα δώσουμε την ευκαιρία σε 1.530 συμπολίτες μας να ενταχθούν με τους καλύτερους όρους στην αγορά εργασίας. Από τη διαδικασία αυτή θα ενισχυθούν οι επαγγελματικοί κλάδοι του τουρισμού, του περιβάλλοντος, της ενέργειας, της μεταποίησης, του τουρισμού, των επιστημόνων πληροφορικής, των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των ξενοδοχείων», τόνισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.

Τα προγράμματα που θα υλοποιηθούν είναι τα εξής:

1.Αναβάθμιση δεξιοτήτων των εργαζομένων στους τομείς του τουρισμού και του περιβάλλοντος: Δικαιούχος είναι το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης. Αφορά στην κατάρτιση και πιστοποίηση 250 ωφελουμένων, εργαζόμενων σε επιχειρήσεις της περιοχής. Περιλαμβάνονται 12 προγράμματα κατάρτισης σε έξι θεματικά αντικείμενα: διοικητική υποστήριξη σε τουριστικές επιχειρήσεις, e-commerce – hospitality sales – marketing, αγγλικά για τον τουρισμό, περιβαλλοντική διαχείριση υγείας και ασφάλειας επιχειρήσεων, περιβαλλοντική προστασία και ανακύκλωση προϊόντων, διοίκηση στη διαχείριση κρίσεων από φυσικές και τεχνολογικές καταστροφές.

2.Αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εργαζόμενων υφιστάμενων επιχειρήσεων σε θέματα υπηρεσιών, τουρισμού, περιβαλλοντικής διαχείρισης, βιώσιμης ενέργειας, πράσινων και κοινωνικών συμβάσεων: Δικαιούχος είναι ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος. Αφορά σε 230 εργαζόμενους υφιστάμενων επιχειρήσεων. Περιλαμβάνονται δέκα προγράμματα κατάρτισης 150 ωρών ανά ωφελούμενο σε εξειδικευμένα θεματικά αντικείμενα, πιστοποίηση, εκπόνηση εκπαιδευτικών πακέτων κ.ά.

3.Αναβάθμιση των προσόντων και κτήση νέων δεξιοτήτων ανέργων επιστημόνων πολυτεχνικών και τεχνολογικών σχολών και σχολών πληροφορικής στους τομείς των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας της ποιότητας των τεχνικών έργων: Δικαιούχοι είναι το Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος. Αφορά στην προετοιμασία 260 μακροχρόνια ανέργων για την ένταξή τους στην αγορά εργασίας κυρίως με την αναβάθμιση των προσόντων τους και την κτήση νέων δεξιοτήτων, μέσω της επανακατάρτισής τους. Προβλέπονται προγράμματα παροχής υπηρεσιών συμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού, κατάρτισης, πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων και εξειδικευμένης συμβουλευτικής επιχειρηματικότητας.

4.Δράσεις επανακατάρτισης και επαγγελματικής ένταξης σε βιώσιμους τομείς της μεταποίησης, των υπηρεσιών και του τουρισμού για μακροχρόνια ανέργους: Δικαιούχος είναι ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος. Αφορά στην προετοιμασία 210 μακροχρόνια ανέργων για την ένταξή τους στην αγορά εργασίας κυρίως με την αναβάθμιση των προσόντων τους και την κτήση νέων δεξιοτήτων, μέσω της επανακατάρτισής τους. Οι ωφελούμενοι θα προέρχονται κατά προτεραιότητα από φθίνοντες κλάδους της οικονομίας, θα είναι κάτοικοι του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης και θα εκπαιδευτούν σε αντικείμενα σε βιώσιμους τομείς των παραπάνω κλάδων. Περιλαμβάνονται προγράμματα συμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού, κατάρτισης σε εξειδικευμένα θεματικά αντικείμενα, πιστοποίησης και εξειδικευμένης συμβουλευτικής επιχειρηματικότητας.

5.Συνδυασμένη παρέμβαση αναβάθμισης επαγγελματικών προσόντων για μακροχρόνια άνεργους επιστήμονες, για την ενίσχυση της καινοτομίας και της εξωστρέφειας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων: Δικαιούχος είναι ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων. Αφορά στην προετοιμασία 220 μακροχρόνια άνεργους επιστήμονες για την ένταξή τους στην αγορά εργασίας κυρίως με την αναβάθμιση των προσόντων τους και την κτήση νέων δεξιοτήτων, οι οποίες έχουν ιδιαίτερη ζήτηση από τις επιχειρήσεις, στο πλαίσιο εφαρμογών ενίσχυσης της καινοτομίας και της εξωστρέφειας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της περιοχής. Περιλαμβάνονται προγράμματα συμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού, κατάρτισης σε εξειδικευμένα θεματικά αντικείμενα, πιστοποίησης και εξειδικευμένης συμβουλευτικής επιχειρηματικότητας.

6.Αναβάθμιση προσόντων για μακροχρόνια άνεργους σε ειδικότητες του ξενοδοχειακού κλάδου: Δικαιούχος είναι η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων. Αφορά σε 360 μακροχρόνια άνεργους κάτω των 25 ετών ή άνω των 50. Περιλαμβάνονται προγράμματα αναβάθμισης των προσόντων τους και ενίσχυσης της επαγγελματικής εμπειρίας τους, σε ειδικότητες του τουρισμού και συγκεκριμένα οροφοκόμου και υπαλλήλου επισιτιστικού τομέα σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

Ο συνολικός προϋπολογισμός των έξι προσκλήσεων ανέρχεται σε 5,3 εκ. ευρώ.

Πηγή

Επιχειρηματικότητα

Online Τρίμηνο Πρόγραμμα Mentoring “Find your Mentor”

Το Women Do Business στο πλαίσιο της προώθησης της γυναικείας επιχειρηματικότητας, διοργανώνει Online Τρίμηνο Πρόγραμμα Mentoring “Find your Mentor”. Το εν λόγω Πρόγραμμα θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο 2022 και θα διαρκέσει έως και τον Μάρτιο και θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά. Οι αιτήσεις ξεκινούν την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου με καταληκτική ημερομηνία το Σάββατο 27 Νοεμβρίου και ώρα 18:00.

Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο link εδώ: https://tinyurl.com/m7np8ym4

Στη διάρκεια του προγράμματος, 30 γυναίκες από όλη την Ελλάδα θα έχουν τη δυνατότητα, κατόπιν επιλογής και με βάση την αίτησή τους, να παρακολουθήσουν 1on1 Mentoring, δηλαδή την εμπειρία της ατομικής καθοδήγησης, δίνοντας τους την ευκαιρία να εξελίξουν τα επιχειρηματικά τους βήματα, έχοντας τη βοήθεια και τη συμβολή έμπειρων και καταρτισμένων Μεντόρων. Στην πράξη κάθε μία από τις 30 επιτυχούσες, θα πραγματοποιεί 1 διαδικτυακή συνάντηση κάθε μήνα, και για 3 μήνες συνολικά, με την δική/τον δικό της Μέντορα αποκλειστικά.

Οι γυναίκες που θα συμμετάσχουν θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να βελτιώσουν την απόδοσή τους, να οργανώνουν την επιχειρηματική τους ιδέα μέσω της προσωπικής και της επιχειρηματικής ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους αλλά και μέσω της παρακίνησης. Επίσης, θα μάθουν να εφαρμόζουν πρακτικά βήματα για την ανάπτυξη των επιχειρηματικών ιδεών τους.

Υπεύθυνη για την δομή το εκπαιδευτικό υλικό και την παρακολούθηση του Online Τρίμηνου Προγράμματος Mentoring “Find Your Mentor”, είναι η Μάγδα Κατόπη, καταξιωμένη Οικονομολόγος, Σύμβουλος Επικοινωνίας & Στρατηγικής Επιχειρήσεων.

Οικονομική συμμετοχή για το Πρόγραμμα, ως ενίσχυση στο έργο της Οργάνωσης, είναι 10€ συνολικά και για τους τρεις μήνες.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην επιχειρηματία Τζίνα Τσαντρίζου από την “SUPER CRETA GAS – ΚΟΥΜΟΥΛΑΣ ΑΕ” & “Super Creta Group” για την υποστήριξη της στην γυναικεία επιχειρηματικότητα, στα “Super Markets ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ”, που είναι πάντα δίπλα στο έργο του Women Do Business και στην Κοινωνία των Πολιτών και την “ΚΟΥΒΙΔΗΣ” που άνοιξαν την πόρτα τους εγκάρδια και στηρίζουν κάθε θετική αλλαγή. Ένα επίσης, μεγάλο ευχαριστώ στην οργάνωση Womenact για την συμβολή τους.

Χωρίς την έμπρακτη υποστήριξη και την εμπιστοσύνη τους το Women Do Business δεν θα μπορούσε να κάνει τις ενέργειες του πράξη.

Η ομάδα του Women Do Business!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Online #JobDay «Αλλαγή καριέρας μετά τα 45+»

Η ηλικία είναι κριτήριο πρόσληψης; Πόσο σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η ηλικία για την πρόσληψη; Όταν αλλάζω τομέα εργασίας έπειτα από 20 χρόνια, πώς διαμορφώνω το βιογραφικό μου σημείωμα; Ποια λάθη θα πρέπει να αποφύγω κατά την αλλαγή καριέρας;

Όλα τα παραπάνω είναι μόνο ορισμένα από τα ερωτήματα που θα απαντηθούν στη διαδικτυακή ημερίδα την οποία διοργανώνει το skywalker.gr την Τετάρτη 10 Νοεμβρίου και ώρα 13:00 με τίτλο Online #JobDay «Αλλαγή καριέρας μετά τα 45+».

Σίγουρα η αλλαγή καριέρας σε ηλικίες των 45 ετών ή και περισσότερο απαιτεί δύναμη και αποφασιστικότητα. Όχι μόνο γιατί πρέπει να αντιμετωπιστούν οι προσωπικές ανασφάλειες και οι φόβοι, αλλά και γιατί το περιβάλλον πιθανόν να μη δει την αλλαγή θετικά.

Το skywalker.gr, με στόχο να βοηθήσει ουσιαστικά τους ενδιαφερόμενους να ξεπεράσουν τα εμπόδια και να πραγματοποιήσουν την αλλαγή που επιθυμούν παρέχοντάς τους κατάλληλους τρόπους μέσα από case studies και ερωτήσεις, συνεχίζει τις επιτυχημένες δράσεις του στον χώρο της εργασίας με άλλο ένα διαδικτυακό #JobDay με έναν άκρως διαδραστικό χαρακτήρα, το οποίο εντάσσεται στη δέσμη πρωτοβουλιών του «Βγαίνουμε μπροστά».

Την Τετάρτη 10 Νοεμβρίου στις 13:00 συντονιζόμαστε με μια live συνάντηση στο Facebook του skywalker.gr-Εργασία στην Ελλάδα και στο site «Βγαίνουμε μπροστά».

Πρόκειται για μια δράση με σκοπό την υποστήριξη και την ενίσχυση της απασχολησιμότητας ατόμων ηλικίας 45 ετών ή και περισσότερο.

Δύο καταξιωμένοι στο είδος τους ομιλητές θα κληθούν να απαντήσουν με βάση την εμπειρία τους σε ερωτήσεις που αφορούν στην αλλαγή καριέρας μετά την ηλικία των 45 ετών, ο κ. Θεόδωρος Παναγιωτόπουλος, Σύμβουλος Ανθρώπινου Δυναμικού και Ιδρυτής της Human Value, και η κα Ιωάννα Ντάκου, Ψυχολόγος – Σύμβουλος Σταδιοδρομίας CIP.

Παράλληλα, το κοινό θα μπορεί να υποβάλλει τα ερωτήματά του μέσω της σελίδας Facebook του skywalker.gr, απ’ όπου θα γίνεται και η απευθείας μετάδοση. Θα μεταδοθεί επίσης live από το site vgainoumemprosta.skywalker.gr (χωρίς τη δυνατότητα παρεμβάσεων).

Το Online #JobDay «Αλλαγή καριέρας μετά τα 45+» θα συντονίσει η κα Έλενα Σολταρίδου, Ψυχολόγος – HR Executive.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επισκεφθούν το site jobdays.gr για περισσότερες πληροφορίες και να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event Online #JobDay «Αλλαγή καριέρας μετά τα 45+»

Επιπλέον, μπορούν να δουν το video του Online #JobDay «Αλλαγή καριέρας μετά τα 45+» σε αυτό το link

Η διοργάνωση της εκδήλωσης πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Χορηγοί επικοινωνίας: 

STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, E-DAILY, E-RADIO, VORIA.GR, THAT’S LIFE, ENALLAKTIKOS.GR, MAGDA’S NEWS, STARTUP.GR, STARTUPPER, BUSINESSNEWS.GR, EMEA.GR, DEALNEWS, SIGMA MEDIA GROUP, FRAPRESS.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, LIKE WOMAN, ECOZEN.GR, BUSINESS WOMAN, PINK.GR, IΠΟΡΤΑ, LET IT BE.GR, FLOW MAGAZINE, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, Skywalker.gr, 210 9730280 (εσωτ. 231), [email protected]

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Online #JobDay «Εργασιακό περιβάλλον και διαχείριση του άγχους»

Αν λόγω φόρτου εργασίας αργώ καθημερινά να φύγω από το γραφείο, πώς μπορώ να βρω την ισορροπία ανάμεσα στην προσωπική και στην επαγγελματική μου ζωή; Σε περίπτωση που ο προϊστάμενος/η είναι πιο διαχυτικός/ή μαζί μου, πώς μπορώ να το χειριστώ; Καθημερινά στον χώρο εργασίας μου κάνω πράγματα εκτός των αρμοδιοτήτων μου, με αποτέλεσμα αυτό να επιδρά αρνητικά στην ψυχολογία μου. Πώς μπορώ να πετύχω μια εργασιακή ισορροπία; Ανάμεσα στους συναδέλφους υπάρχει διαχωρισμός (εμβολιασμένοι / ανεμβολίαστοι), κάτι το οποίο μας αποσυντονίζει όλους. Πώς διαχειρίζομαι το αρνητικό κλίμα που επικρατεί λόγω αυτού;

Όλα τα παραπάνω είναι μόνο ορισμένα από τα ερωτήματα που θα απαντηθούν στην online ημερίδα την οποία διοργανώνει το skywalker.gr την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου και ώρα 11:00 με τίτλο Online #JobDay «Εργασιακό περιβάλλον και διαχείριση του άγχους».

Το skywalker.gr, με σκοπό να βοηθήσει ουσιαστικά το κοινό παρέχοντας τρόπους αντιμετώπισης του εργασιακού άγχους μέσα από case studies και ερωτήσεις, συνεχίζει τις επιτυχημένες δράσεις του στον χώρο της εργασίας με άλλο ένα διαδικτυακό #JobDay με έναν άκρως διαδραστικό χαρακτήρα, το οποίο εντάσσεται στη δέσμη πρωτοβουλιών του «Βγαίνουμε μπροστά».

Την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου στις 11.00 συντονιζόμαστε με μια live συνάντηση στο Facebook του skywalker.gr-Εργασία στην Ελλάδα και στο site «Βγαίνουμε μπροστά».

Πρόκειται για μια δράση που απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να αναπτύξουν ικανότητες και δεξιότητες στον χώρο της εργασίας ώστε να αντεπεξέρχονται στις ολοένα και αυξανόμενες απαιτήσεις του.

Δύο καταξιωμένοι στο είδος τους ομιλητές θα κληθούν να απαντήσουν με βάση την εμπειρία τους σε δημοφιλείς ερωτήσεις που αφορούν στο εργασιακό περιβάλλον και στη διαχείριση του άγχους, η κα Κλειδά Φανή, Οργανωσιακός Ψυχολόγος, Business Unit Director, Trenkwalder, και η κα Κωστάρα Χρυσάνθη, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Ενδυνάμωσης & Ανθρώπινου Δυναμικού.

Παράλληλα, το κοινό θα μπορεί να υποβάλλει τα ερωτήματά του μέσω της σελίδας Facebook του skywalker.gr, απ’ όπου θα γίνεται και η απευθείας μετάδοση. Θα μεταδοθεί επίσης live από το site vgainoumemprosta.skywalker.gr (χωρίς τη δυνατότητα παρεμβάσεων).

Το Online #JobDay «Εργασιακό περιβάλλον και διαχείριση του άγχους» θα συντονίσει η κα Κοντολέων Άννα, Life Coach.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επισκεφθούν το site jobdays.gr για περισσότερες πληροφορίες και να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event Online #JobDay «Εργασιακό περιβάλλον & διαχείριση του άγχους».

Επιπλέον, μπορούν να δουν το video του Online #JobDay «Εργασιακό περιβάλλον και διαχείριση του άγχους» στο εξής link

Η διοργάνωση της εκδήλωσης πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Χορηγοί επικοινωνίας: 

STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, E-DAILY, E-RADIO, VORIA.GR, THAT’S LIFE, MAGDA’S NEWS, ENALLAKTIKOS.GR, BUSINESSNEWS.GR, STARTUPPER, E-STAGE.GR, EMEA.GR, DEALNEWS, SIGMA MEDIA GROUP, FRAPRESS.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, ECOZEN.GR, BUSINESS WOMAN, PAIDEIA-ERGASIA.GR, PINK.GR, GOSEMINARS.GR, LET IT BE.GR, FLOW MAGAZINE, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, Skywalker.gr, 210 9730280 (εσωτ. 231), [email protected]

Continue Reading

Trending