Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πως μπορώ να κερδίζω λεφτά με την Google.

Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι η Google είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και έχει την καλύτερη διαφημιστική πλατφόρμα παγκοσμίως. Επίσης, είναι πια ευρέως γνωστά τα Google Ads όπου εκεί διαφημιζόμενοι μπορούν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους πληρώνοντας ένα εύλογο χρηματικό ποσό στην Google. 

Πως θα σας ακούγονταν όμως η ιδέα αντί να πληρώνετε χρήματα στην Google, να σας πληρώνει αυτή; Με λίγα λόγια να κερδίζετε χρήματα χωρίς να κάνετε απολύτως τίποτα! Ή μάλλον… κάτι θα χρειαστεί να κάνετε κι εσείς. Να της παραχωρήσετε διαφημιστικές θέσεις ώστε να προβάλει τις διαφημίσεις των πελατών της. Εννοείται ότι γι αυτήν την παραχώρηση εσείς θα πληρώνεστε. 

Για να το εξηγήσω πιο απλά. Η Google έχει δύο μεγάλα και κύρια διαφημιστικά δίκτυα. Το πρώτο και πιο γνωστό είναι το δίκτυο αναζήτησης. Σε αυτό το δίκτυο εμφανίζονται οι διαφημίσεις που βλέπουμε, όταν αναζητούμε οποιαδήποτε υπηρεσία ή προϊόν στην μηχανή αναζήτησης. Δεν μιλάμε όμως σε αυτήν την περίπτωση για το συγκεκριμένο δίκτυο. 

Το δίκτυο εμφάνισης είναι αυτό που μας ενδιαφέρει στην προκειμένη περίπτωση. Τι σημαίνει δίκτυο εμφάνισης στην πράξη; Είναι οι ιστοσελίδες που παράγουν περιεχόμενο για το κοινό, κυρίως bloggers αλλά και ειδησιογραφικά sites. Σε αυτές λοιπόν τις ιστοσελίδες που έχουμε την ιδιοκτησία, μπορούμε να παραχωρήσουμε διαφημιστικές θέσεις στην Google. 

Τι γίνεται στην συνέχεια; Στα σημεία αυτά εμφανίζονται διαφημίσεις που είναι σχετικές με το περιεχόμενο ή τον κλάδο της ιστοσελίδας μας. Οι αναγνώστες μας μπορούν να βρουν ιδέες και λύσεις για προβλήματα τους. Όπως πχ. Έναν ωραίο καναπέ που θα διαφημίζεται εάν κοιτούν ιστοσελίδες για διακόσμηση ή μία ωραία αντιγηραντική κρέμα εάν διαβάζουν κάποιο blog για ομορφιά κ.ο.κ. 

Ξέρω ποια είναι η επόμενη ερώτηση. Πόσα θα κερδίσω; Ασφαλώς είναι κάτι που μας απασχολεί όλους και είναι πολύ εύλογο το ερώτημα. Η απάντηση εδώ είναι. Εξαρτάται. Για να πληρωθείς πρέπει ο χρήστης της ιστοσελίδας σου να κάνει κλικ πάνω στην διαφήμιση που θα του εμφανιστεί. Άρα, όσο περισσότερη επισκεψιμότητα έχεις στην ιστοσελίδα σου, τόσα περισσότερα θα κερδίζεις καθώς είναι στατιστικά αποδεδειγμένο ότι περισσότεροι επισκέπτες αντιστοιχούν σε περισσότερα κλικς άρα σε περισσότερα χρήματα για εσένα. 

Έτσι τον πρώτο μήνα μπορείς να κερδίσεις πχ 90 ευρώ, τον δεύτερο μήνα 150 ευρώ και μπορεί να έρθει μήνας που να κερδίζεις και χιλιάδες ευρώ, καθώς όπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχει “ταβάνι” σε αυτό. 

Πως να ξεκινήσεις. 

Αρχικά χρειάζεσαι έναν λογαριασμό Google, μία ιστοσελίδα που να έχεις τα δικαιώματα και ενδιαφέρον περιεχόμενο που να ανανεώνεις συχνά. Να κάνεις εγγραφή στο Google adsense συμπληρώνοντας τα βήματα που θα σου ζητηθούν. Να σημειώσω εδώ ότι απαιτείται διεύθυνση και τηλέφωνο. Θα δημιουργηθεί ένας κώδικας που θα τοποθετήσεις στην ιστοσελίδα σου και στην συνέχεια θα προβάλονται οι διαφημίσεις της Google και εσύ θα χρεώνεσαι ανάλογα με τα κλικς που θα γίνουν από τους χρήστες. (Καλό είναι να συμβουλευτείς τον προγραμματιστή της ιστοσελίδας σου πριν προβείς σε αυτήν την ενέργεια) 

Τι να προσέξεις.

Είναι γεγονός ότι η Google διαθέτει διαφημίσεις στο 98% των sites παγκοσμίως που διαθέτουν διαφημιστικές θέσεις. Επομένως, δεν υπάρχει λόγος να μην το κάνεις κι εσύ εάν θεωρείς ότι το περιεχόμενο σου είναι αρκετά ενδιαφέρον, πρωτότυπο και επίκαιρο για ένα αρκετά ευρύ κοινό. 

Ωστόσο, καλό είναι να προσέξεις κατά το στήσιμο του Google Αdsense να αποκλείσεις κατηγορίες που θεωρείς ανταγωνιστικές ή αντίθετες με το περιεχόμενο που πρεσβεύεις. Γενικότερα να έχεις εσύ τον έλεγχο. Παράδειγμα εάν είσαι μία ιστοσελίδα που μιλάς για vegan διατροφή, τότε καλό θα είναι να αποκλείσεις διαφημίσεις που μπορεί να διαφημίζουν κάτι αντίθετο με τα “πιστεύω” σου. 

Μην κάνεις εσύ κλικ στις διαφημίσεις της ιστοσελίδας σου! Ο αλγόριθμος είναι αρκετά έξυπνος και θα το καταλάβει. Δεν θα μετρήσει αυτά τα κλικς. Πίστεψε με έχει τρόπο να καταλαβαίνει ποια κλικ είναι αυθεντικά και ποια όχι και πάντα να γνωρίζεις ότι κάθε κλικ θα σου το πληρώνει. Ένας κολοσσός όπως είναι η Google, δεν θα άφηνε ποτέ κλικς χωρίς να σου τα πληρώσει δεν έχει γίνει ποτέ. 

Στην ιστοσελίδα σου θα παίζουν μόνο οι διαφημίσεις που είναι καλής ποιότητας και όπως προείπα σχετικές με το περιεχόμενο σου. Πραγματικά, μπορείς να τοποθετήσεις όσες διαφήμισες θέλεις στην ιστοσελίδα σου. Δεν υπάρχει κανένας αντικειμενικός περιορισμός. Δεν πρέπει να ξεχνάς όμως και την εμπειρία του χρήστη. Τι εννοώ με αυτό; 

Ο χρήστης έχει επισκεφθεί την ιστοσελίδα σου πρωτίστως γιατί θέλει να διαβάσει κάποιο άρθρο σου ή κάποια άλλη ενημέρωσ και όχι για να πατήσει να δει τις διαφημίσεις σου όπως εσύ θέλεις. Μην του κάνεις δύσκολη την ζωή λοιπόν, γιατί εάν βλέπει παντού διαφημίσεις και banners να ξεπηδάνε, πολύ πιθανόν να μην επιστρέψει στην ιστοσελίδα σου και αυτό είναι κάτι που δεν θέλεις. 

Εάν έχεις κάποιο πρόβλημα με τις διαφημίσεις σου να ξέρεις ότι υπάρχει ολόκληρη ομάδα πίσω από αυτό το εργαλείο της Google καθώς και επαγγελματίες που μπορούν να σε βοηθήσουν. Το βασικό όμως είναι το περιεχόμενο να είναι ενδιαφέρον, γιατί το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και τα κλικς (δηλαδή η αλληλεπίδραση με το κοινό) είναι η βασίλισσα. 

Καλές δουλειές λοιπόν! 

Μαρία Ι. Χαλκιά
Founder of Digital routes
Πιστοποιημένη Επαγγελματίας από την Google

Επιχειρηματικότητα

Oι πρώτοι ομιλητές του διεθνούς συνεδρίου της ECDMExpoNORTH2024

Η οργανωτική επιτροπή της eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH  2024, ανακοίνωσε τους πρώτους ομιλητές του διεθνούς διήμερου συνεδρίου της έκθεσης, που θα πραγματοποιηθεί στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, στη Θεσσαλονίκη, στις 17 & 18 Φεβρουαρίου 2024.

Στο διήμερο διεθνές συνέδριο,το οποίοστην προηγούμενη διοργάνωσηπαρακολούθησαν περισσότεροι από 450 σύνεδροι,θα συμμετέχουν διακεκριμένα στελέχη εταιρειών, από διεθνή brands, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, τα οποία θα μοιραστούν τις γνώσεις και την εμπειρία τους, στους τομείς τού Ηλεκτρονικού  Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ που δραστηριοποιούνται.

Οι πρώτοι από τους ομιλητές του κεντρικού συνεδρίου που ανακοινώθηκαν από τους διοργανωτές, είναι οι:

  • Vlad Florin Vita, Public Affairs Advisor, Ecommerce Europe
  • Kamil Tavas, Sales and Operation Lead, Northern Europe & Emerging Markets, Google
  • Jon Mowat, Managing Director, Hurricane Media 
  • Ruben van Eijk, Head of Creative Shop CEE, Meta
  • Marily Mitropoulou, Senior Marketing Leader, Google
  • Fotis Antonopoulos, eCommerce and Growth Advisor

Οι εγγραφές για το διήμερο διεθνές συνέδριο έχουν ξεκινήσει. Το κόστος του εισιτηρίου είναι 75 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του.

Για όσους αγοράσουν το εισιτήριό τους έως τις 15 Ιανουαρίου 2024, προβλέπεται μειωμένο κόστος σε τιμήEarly Bird, στα 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Για τα μέλη του GR.EC.A και του iab Hellas προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο, με κόστος 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο περιλαμβάνονται:

  • Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου
  • 1 διάλειμμα για καφέ κάθε ημέρα
  • Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό, σημειωματάριο)

Θα υπάρχει δωρεάν παράλληλη μετάφραση των ομιλιών.

Περισσότερες πληροφορίες και εισιτήρια για το διήμερο διεθνές συνέδριο, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν εδώ.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo NORTH 2024 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Το δωρεάν εισιτήριο για την επίσκεψη στην έκθεση ΔΕΝ εξασφαλίζει είσοδο στο συνέδριο.

eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2024

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.
Χρόνος διεξαγωγής: 17 & 18 Φεβρουαρίου 2024.
Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
Ωράριο συνεδρίων: 12:00 – 18:00
Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: https://ecdmexponorth.com
Διοργάνωση: Verticom

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

H Ένωση Συντακτών Επαρχιακού Τύπου στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Η συνεδρίαση της ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο πραγματοποιήθηκε 20 – 23 Νοεμβρίου 2023.

Εκεί βρέθηκε αντιπροσωπεία της Ένωσης Συντακτών Επαρχιακού Τύπου (ΕΣΕΤ), αποτελούμενη από τον Πρόεδρο κο Γιώργο Κουλουρά, τον Αντιπρόεδρο κο Παναγιώτη Καρβουνιάρη και το μέλος κο Αντρέα Δούμα.

Στο πλαίσιο των εργασιών της ολομέλειας τα μέλη της αντιπροσωπείας της Ε.Σ.Ε.Τ πραγματοποίησαν συναντήσεις και επαφές με Ευρωβουλευτές.

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων μετέφεραν στους Ευρωβουλευτές τις ανησυχίες και τις αγωνίες των Δημοσιογράφων της Περιφέρειας, καθώς και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Ταυτόχρονα ζήτησαν τη συνδρομή των Ευρωβουλευτών για επίλυση τους.

Επίσης συζήτησαν για τις δράσεις που μπορεί να πραγματοποιηθούν ώστε να ενισχυθεί το ενδιαφέρον των πολιτών της περιφέρειας για τα ευρωπαϊκά θέματα.  

Από την πλευρά των Ευρωβουλευτών υπήρξε ενδιαφέρον για την επίλυση των θεμάτων που αφορούν στο δημοσιογραφικό κλάδο της Περιφέρειας.

Η Ένωση Συντακτών Επαρχιακού Τύπου συμπληρώνει φέτος 60 χρόνια συνεχούς παρουσίας και δράσης στα δημοσιογραφικά δρώμενα της χώρας. Μία πορεία που χαρακτηρίζεται από αγώνες. Πορεύτηκε και πορεύεται με τις αρχές και το ήθος που διέπουν το δημοσιογραφικό λειτούργημα και έτσι θα συνεχίσει. 

Θα εξακολουθεί να αγωνίζεται για να διασφαλίσει τα εργασιακά δικαιώματα των μελών της και τις αποδοχές τους, με σκοπό στην εξασφάλιση μίας αξιοπρεπούς διαβίωσης σε όλη την ελληνική επικράτεια, όπου ζουν και εργάζονται.

Θα στηρίζει κάθε πρωτοβουλία και δράση που διευρύνει και αναδεικνύει το έργο και την αξία του δημοσιογράφου στην ελληνική περιφέρεια.

Η Ε.Σ.Ε.Τ. και τα μέλη της, με σεβασμό στις αρχές της Δημοκρατίας, του Κράτους Δικαίου, αλλά και τους κανόνες δεοντολογίας της δημοσιογραφίας, ενισχύουν τους δεσμούς τους με την κοινωνία και επιλέγουν να είναι πάντα στην πρώτη γραμμή, σε κάθε αγώνα που αφορά στην ανεξάρτητη, ανεμπόδιστη, ακηδεμόνευτη και ελεύθερη δημοσιογραφία. 

Τη δημοσιογραφία που εργάζεται με επιμονή για την ενημέρωση των πολιτών, με στόχο τη συγκρότηση και διαμόρφωση μιας κοινωνίας με κώδικες αξιών που έχουν στο κέντρο τον άνθρωπο, με ισότητα, ισονομία και ισηγορία για όλους.

Continue Reading

Προγράμματα

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης για Design Thinking Practitioners

Το Hellenic Design Centre, το οποίο αποτελεί μία πρωτοβουλία του ΚΕΠΑ,
παρουσιάζει το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης για Design Thinking
Practitioners που υλοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε συνεργασία με τον
φορέα Επιθεώρησης και Πιστοποίησης, TÜV HELLAS (TÜV NORD).
 
Το Design Thinking είναι μια ανθρωποκεντρική μέθοδος που χρησιμοποιεί
εργαλεία σχεδιασμού, όπως ο πειραματισμός, η πρακτική αξιολόγηση και η
ενσυναίσθηση  για την ανάπτυξη της καινοτομίας και την εξεύρεση λύσεων.   
Αφορά όποιον παράγει προϊόντα ή προσφέρει υπηρεσίες και θέλει να έχει απτά
αποτελέσματα. Προάγει την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών και την ταχύτερη
εξυπηρέτηση και βοηθάει οργανισμούς και υπηρεσίες να βρουν συμμετοχικές
λύσεις για τα προβλήματα και τις προκλήσεις της καθημερινότητας

Γιατί να επιλέξετε αυτό το πρόγραμμα:
Μάθετε την καινοτόμα μεθοδολογία του Design Thinking, που τοποθετεί τις
ανάγκες του χρήστη στο επίκεντρο του σχεδιασμού.
Αποκτήστε πρακτικές δεξιότητες σε όλα τα στάδια της μεθοδολογίας:
Empathize, Ideate, Prototype, Implement.
Κατανοήστε τη σημασία του Design Thinking στη σύγχρονη
επιχειρηματικότητα.
Εφαρμόστε το Design Thinking στην επίλυση πραγματικών προκλήσεων.
Ανακαλύψτε τις νέες τάσεις στον χώρο του Design.
 
Σε ποιους απευθύνεται:
Στελέχη Επιχειρήσεων & Οργανισμών
Συμβούλους Επιχειρήσεων
Επαγγελματίες & αποφοίτους συναφών ειδικοτήτων:  Service Designers,
Design Managers, UX Design Specialists, Process Designers, Strategic
Product Designers, Product Designers, Marketing Specialists, κ.α.
Επαγγελματίες που, είτε έχουν εμπειρία στο χώρο του Design Driven
Innovation, είτε θέλουν να ανακαλύψουν νέες πρακτικές, εργαλεία και
παγκοσμίως αναγνωρισμένης αξίας μεθοδολογίες

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα είστε σε θέση να:
Χρησιμοποιήσετε το Design Thinking ως μεθοδολογία για την ανάπτυξη
καινοτόμων λύσεων που εξυπηρετούν τις ανάγκες του χρήστη.
Κατανοήσετε πλήρως τις ανάγκες του χρήστη και να τις τοποθετείτε στο
επίκεντρο των δράσεων σας.
Εφαρμόζετε τεχνικές και εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του
χρήστη.
Πραγματοποιείτε αποτελεσματική και συστηματική έρευνα.
Συνδυάζετε τους στρατηγικούς σας στόχους με τις ανάγκες των πελατών.
Δημιουργείτε αποτελεσματικές ιδέες και πρωτότυπα (δείγμα
προϊόντος/demo).
Ενσωματώνετε υπηρεσίες Design Thinking, οι οποίες είναι πλέον επιλέξιμες,
σε αιτήσεις χρηματοδότησης για Δράσεις του ΕΣΠΑ
  
Ημερομηνίες και Ώρες Διεξαγωγής:
  Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2023              10:00 – 16:00
  Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023              10:00 – 16:00
  Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2023       10:00 – 16:00

Τόπος Διεξαγωγής:
Hellenic Design Centre
Χαλκιδικής 63, T.K 54248 Θεσσαλονίκη (ύψος Συνδίκα)
☎️ 2310 41 3285
 

 
Στο κόστος συμμετοχής περιλαμβάνεται:
Εκπαίδευση από στελέχη του Hellenic Design Centre, Πιστοποιητικό μετά από
επιτυχημένη συμμετοχή στις εξετάσεις της TÜV HELLAS (TÜV NORD), coffee
breaks, ελαφριά γεύματα.
 
Δηλώσεις Συμμετοχής: εδώ 
 

Continue Reading

Trending