Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πως μπορώ να κερδίζω λεφτά με την Google.

Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι η Google είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και έχει την καλύτερη διαφημιστική πλατφόρμα παγκοσμίως. Επίσης, είναι πια ευρέως γνωστά τα Google Ads όπου εκεί διαφημιζόμενοι μπορούν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους πληρώνοντας ένα εύλογο χρηματικό ποσό στην Google. 

Πως θα σας ακούγονταν όμως η ιδέα αντί να πληρώνετε χρήματα στην Google, να σας πληρώνει αυτή; Με λίγα λόγια να κερδίζετε χρήματα χωρίς να κάνετε απολύτως τίποτα! Ή μάλλον… κάτι θα χρειαστεί να κάνετε κι εσείς. Να της παραχωρήσετε διαφημιστικές θέσεις ώστε να προβάλει τις διαφημίσεις των πελατών της. Εννοείται ότι γι αυτήν την παραχώρηση εσείς θα πληρώνεστε. 

Για να το εξηγήσω πιο απλά. Η Google έχει δύο μεγάλα και κύρια διαφημιστικά δίκτυα. Το πρώτο και πιο γνωστό είναι το δίκτυο αναζήτησης. Σε αυτό το δίκτυο εμφανίζονται οι διαφημίσεις που βλέπουμε, όταν αναζητούμε οποιαδήποτε υπηρεσία ή προϊόν στην μηχανή αναζήτησης. Δεν μιλάμε όμως σε αυτήν την περίπτωση για το συγκεκριμένο δίκτυο. 

Το δίκτυο εμφάνισης είναι αυτό που μας ενδιαφέρει στην προκειμένη περίπτωση. Τι σημαίνει δίκτυο εμφάνισης στην πράξη; Είναι οι ιστοσελίδες που παράγουν περιεχόμενο για το κοινό, κυρίως bloggers αλλά και ειδησιογραφικά sites. Σε αυτές λοιπόν τις ιστοσελίδες που έχουμε την ιδιοκτησία, μπορούμε να παραχωρήσουμε διαφημιστικές θέσεις στην Google. 

Τι γίνεται στην συνέχεια; Στα σημεία αυτά εμφανίζονται διαφημίσεις που είναι σχετικές με το περιεχόμενο ή τον κλάδο της ιστοσελίδας μας. Οι αναγνώστες μας μπορούν να βρουν ιδέες και λύσεις για προβλήματα τους. Όπως πχ. Έναν ωραίο καναπέ που θα διαφημίζεται εάν κοιτούν ιστοσελίδες για διακόσμηση ή μία ωραία αντιγηραντική κρέμα εάν διαβάζουν κάποιο blog για ομορφιά κ.ο.κ. 

Ξέρω ποια είναι η επόμενη ερώτηση. Πόσα θα κερδίσω; Ασφαλώς είναι κάτι που μας απασχολεί όλους και είναι πολύ εύλογο το ερώτημα. Η απάντηση εδώ είναι. Εξαρτάται. Για να πληρωθείς πρέπει ο χρήστης της ιστοσελίδας σου να κάνει κλικ πάνω στην διαφήμιση που θα του εμφανιστεί. Άρα, όσο περισσότερη επισκεψιμότητα έχεις στην ιστοσελίδα σου, τόσα περισσότερα θα κερδίζεις καθώς είναι στατιστικά αποδεδειγμένο ότι περισσότεροι επισκέπτες αντιστοιχούν σε περισσότερα κλικς άρα σε περισσότερα χρήματα για εσένα. 

Έτσι τον πρώτο μήνα μπορείς να κερδίσεις πχ 90 ευρώ, τον δεύτερο μήνα 150 ευρώ και μπορεί να έρθει μήνας που να κερδίζεις και χιλιάδες ευρώ, καθώς όπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχει “ταβάνι” σε αυτό. 

Πως να ξεκινήσεις. 

Αρχικά χρειάζεσαι έναν λογαριασμό Google, μία ιστοσελίδα που να έχεις τα δικαιώματα και ενδιαφέρον περιεχόμενο που να ανανεώνεις συχνά. Να κάνεις εγγραφή στο Google adsense συμπληρώνοντας τα βήματα που θα σου ζητηθούν. Να σημειώσω εδώ ότι απαιτείται διεύθυνση και τηλέφωνο. Θα δημιουργηθεί ένας κώδικας που θα τοποθετήσεις στην ιστοσελίδα σου και στην συνέχεια θα προβάλονται οι διαφημίσεις της Google και εσύ θα χρεώνεσαι ανάλογα με τα κλικς που θα γίνουν από τους χρήστες. (Καλό είναι να συμβουλευτείς τον προγραμματιστή της ιστοσελίδας σου πριν προβείς σε αυτήν την ενέργεια) 

Τι να προσέξεις.

Είναι γεγονός ότι η Google διαθέτει διαφημίσεις στο 98% των sites παγκοσμίως που διαθέτουν διαφημιστικές θέσεις. Επομένως, δεν υπάρχει λόγος να μην το κάνεις κι εσύ εάν θεωρείς ότι το περιεχόμενο σου είναι αρκετά ενδιαφέρον, πρωτότυπο και επίκαιρο για ένα αρκετά ευρύ κοινό. 

Ωστόσο, καλό είναι να προσέξεις κατά το στήσιμο του Google Αdsense να αποκλείσεις κατηγορίες που θεωρείς ανταγωνιστικές ή αντίθετες με το περιεχόμενο που πρεσβεύεις. Γενικότερα να έχεις εσύ τον έλεγχο. Παράδειγμα εάν είσαι μία ιστοσελίδα που μιλάς για vegan διατροφή, τότε καλό θα είναι να αποκλείσεις διαφημίσεις που μπορεί να διαφημίζουν κάτι αντίθετο με τα “πιστεύω” σου. 

Μην κάνεις εσύ κλικ στις διαφημίσεις της ιστοσελίδας σου! Ο αλγόριθμος είναι αρκετά έξυπνος και θα το καταλάβει. Δεν θα μετρήσει αυτά τα κλικς. Πίστεψε με έχει τρόπο να καταλαβαίνει ποια κλικ είναι αυθεντικά και ποια όχι και πάντα να γνωρίζεις ότι κάθε κλικ θα σου το πληρώνει. Ένας κολοσσός όπως είναι η Google, δεν θα άφηνε ποτέ κλικς χωρίς να σου τα πληρώσει δεν έχει γίνει ποτέ. 

Στην ιστοσελίδα σου θα παίζουν μόνο οι διαφημίσεις που είναι καλής ποιότητας και όπως προείπα σχετικές με το περιεχόμενο σου. Πραγματικά, μπορείς να τοποθετήσεις όσες διαφήμισες θέλεις στην ιστοσελίδα σου. Δεν υπάρχει κανένας αντικειμενικός περιορισμός. Δεν πρέπει να ξεχνάς όμως και την εμπειρία του χρήστη. Τι εννοώ με αυτό; 

Ο χρήστης έχει επισκεφθεί την ιστοσελίδα σου πρωτίστως γιατί θέλει να διαβάσει κάποιο άρθρο σου ή κάποια άλλη ενημέρωσ και όχι για να πατήσει να δει τις διαφημίσεις σου όπως εσύ θέλεις. Μην του κάνεις δύσκολη την ζωή λοιπόν, γιατί εάν βλέπει παντού διαφημίσεις και banners να ξεπηδάνε, πολύ πιθανόν να μην επιστρέψει στην ιστοσελίδα σου και αυτό είναι κάτι που δεν θέλεις. 

Εάν έχεις κάποιο πρόβλημα με τις διαφημίσεις σου να ξέρεις ότι υπάρχει ολόκληρη ομάδα πίσω από αυτό το εργαλείο της Google καθώς και επαγγελματίες που μπορούν να σε βοηθήσουν. Το βασικό όμως είναι το περιεχόμενο να είναι ενδιαφέρον, γιατί το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και τα κλικς (δηλαδή η αλληλεπίδραση με το κοινό) είναι η βασίλισσα. 

Καλές δουλειές λοιπόν! 

Μαρία Ι. Χαλκιά
Founder of Digital routes
Πιστοποιημένη Επαγγελματίας από την Google

Επιχειρηματικότητα

PYLON Hybrid: Η Νέα Υβριδική Εποχή στις Επιχειρήσεις

Ο Όμιλος EPSILON NET και η Epsilon SingularLogic παρουσιάζουν 

την νέα αναβαθμισμένη πλατφόρμα για την ψηφιακή εποχή!

#TheNewHybridBusinessEra

O Όμιλος EPSILON NET, ο καταλύτης του ψηφιακού μετασχηματισμού των ελληνικών επιχειρήσεων, και η Epsilon SingularLogic, μία από τις κορυφαίες εταιρείες του Ομίλου με πολυετή εμπειρία σε μεγάλα και σύνθετα έργα πληροφορικής, παρουσιάζουν την νέα πλατφόρμα PYLON Hybrid, τον «gamechanger» της νέας ψηφιακής εποχής! 

PYLON platform 

Η πλατφόρμα PYLON, με περισσότερες από 20.000 εγκαταστάσεις και το πιο πολυβραβευμένο ERP της αγοράς, έχει αναπτυχθεί με τα πλέον σύγχρονα εργαλεία development και κατέχει ήδη ηγετική θέση στις λύσεις επιχειρησιακού λογισμικού στον ιδιωτικό τομέα της ελληνικής αγοράς πληροφορικής. 

Η ομάδα ανάπτυξης και εξέλιξης της πλατφόρμας, ακολουθώντας πιστά την παγκόσμια τάση της  πολυεπίπεδης τεχνολογικής ανάπτυξης, παρουσιάζει την νέα γένια της πλατφόρμας PYLON στην οποία το νεότερο και πιο  σημαντικό πλεονέκτημα αποτελεί η ολοκληρωμένη ενσωμάτωση της υβριδικής τεχνολογίαςHybrid. 

PYLON Hybrid- Υβριδική Τεχνολογία 

Η hybrid τεχνολογία εξασφαλίζει ότι  η πρόσβαση, χρήση και  λειτουργία όλων των συστημάτων μπορεί να γίνει τόσο μέσω clients αλλά και από Web explorer ή mobile apps, ενώ παράλληλα συντελεί στην γρήγορη ανάπτυξη οποιασδήποτε custom εφαρμογής  σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης. Ανεξαρτήτως μεγέθους και κλάδου, κάθε επιχείρηση, που υιοθετεί τη λύση PYLON Hybrid, αποκτά πλήρη κάλυψη των αναγκών της, είτε on premise είτε σε cloud περιβάλλον με την αξιοποίηση των τεχνολογιών της MICROSOFT και του Microsoft Azure.

Ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε τόμεα

Με την ολοκληρωμένη καινοτόμο πλατφόρμα PYLON Hybrid, ο Όμιλoς EPSILON NET καλύπτει, σε κάθε επίπεδο, όλες τις ανάγκες της αγοράς για μικρά μεσαία και σύνθετα έργα πληροφορικής. Η πλατφόρμα ενσωματώνει νέες δυνατότητες που έχουν σχεδιαστεί για να ξεκλειδώσουν την καλύτερη και πιο παραγωγική εμπειρία επιχειρησιακού λογισμικού, με στόχο τη συνεχή καινοτόμο εξέλιξη των επιχειρήσεων, σε όλους τους κλάδους της βιομηχανίας, του εμπορίου και των υπηρεσιών, όπως: 

  • Food & Beverage
  • Ένδυση &Υπόδηση
  • Υγείας & Φαρμάκου 
  • Logistics & Μεταφορών 
  • Power & Energy

Μοναδικά πλεονεκτήματα της εφαρμογής του PYLON Hybrid 

1. Έλεγχο και Δραστική μείωση κόστους

2. Μείωση πολυπλοκότητας 

3. Άμεση ανταπόκριση στις εξειδικευμένες επιχειρηματικές ανάγκες

4. Απλοποίηση εταιρικών διαδικασιών – αυξημένη παραγωγικότητα

5. Ενοποίηση της διοικητικής πληροφόρησης 

Παράλληλα, η Epsilon SingularLogic Intergrator, o πλέον εξειδικευμένος επιχειρησιακός σύμβουλος για κάθε επιχείρηση για έργα πληροφορικής, με κύριο όχημά της το PYLON Hybrid, παρέχει συνδυασμένες λύσεις που εξασφαλίζουν τη διαλειτουργικότητα με συστήματα τρίτων. Ενδεικτικά:

  • μηχανές παραγωγής και συστήματα επιμέτρησης παραγωγικότητας
  • λογισμικά 3PL & Fleet Management
  • συστήματα Β2Β και Β2C
  • συστήματα δημοσίου (myDATA)

με στόχο την απρόσκοπτη αξιοποίηση της τεχνολογίας και  την επίτευξη της ιδανικής απόδοσης.

Το νέο PYLON Hybrid αλλάζει τα δεδομένα!

Η μοναδική all in one λύση της ελληνικής βιομηχανίας πληροφορικής,

που καλύπτει κάθε επιχειρησιακή ανάγκη, εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα 

Επισκεφτείτε το PYLON Hybrid (epsilon-singularlogic.eu) και δείτε το σχετικό video για περισσότερες λεπτομέρειες.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Παράταση Αιτήσεων για το Δωρεάν Πρόγραμμα Κατάρτισης στη Bασιλοτροφία στην Εύβοια, από τη Νέα Γεωργία

Νέα Γενιά:

Έως την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου θα μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους οι ενδιαφερόμενοι για το δωρεάν πρόγραμμα κατάρτισης «Βασιλοτροφία: Αξιοποίηση, διάσωση και βελτίωση γενετικού υλικού μελισσών στην Εύβοια». Η συγκεκριμένη δράση, η οποία φιλοδοξεί να μετασχηματίσει πλήρως τον μελισσοκομικό κλάδο στην Ελλάδα, έχει στόχο να αναπτύξει ανθεκτικότερα και παραγωγικότερα μελισσοσμήνη, μέσω της βελτιστοποίησης του ενδημικού γενετικού υλικού.

Το πρόγραμμα κατάρτισης συγχρηματοδοτείται από τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» μέσω της ιδρυτικής δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση και την εταιρεία APIVITA. Υλοποιείται υπό την επιστημονική καθοδήγηση ομάδας καθηγητών του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με επικεφαλής τον Επίκουρο Καθηγητή κ. Γεώργιο Γκόρα.

Το πρόγραμμα «Βασιλοτροφία: Αξιοποίηση, διάσωση και βελτίωση γενετικού υλικού μελισσών» αποτελεί μοναδική πρακτικήστην Ευρώπη και ενδεχομένως σε παγκόσμιο επίπεδο. Υλοποιείται φέτος για δεύτερη φορά, έχοντας ξεκινήσει από τη Θεσσαλία, όπου ο τελικός αριθμός ωφελούμενων υπολογίζεται να ξεπεράσει το 40% του συνόλου των μελισσοκόμων της Περιφέρειας. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει ήδη αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις στην Ελλάδα, όπως το Bravo Sustainability Award 2022, κατηγορία «Προστασία Oικοσυστημάτων και Bιοποικιλότητας» και το GOLD Environmental Award, κατηγορία «Βιώσιμη Γεωργία».

Σκοπός της δράσης είναι η υλοποίηση σημαντικού αριθμού εμβολιασμών βασιλικών κελιών από μια ομάδα εξειδικευμένων μελισσοκόμων-βασιλοτρόφων, οι οποίοι, αφού λάβουν την κατάλληλη εκπαίδευση, θα έχουν την ικανότητα να παρουσιάσουν τον τρόπο, να εξηγήσουν με λεπτομέρειες τη διαδικασία αλλά και να λύσουν απορίες στους μελισσοκόμους που θα συμμετέχουν.

Το πρόγραμμα έχει πολλαπλούς στόχους, όπως την εξοικείωση μεγάλου μέρους, σε ποσοστό έως και 50%, των μελισσοκόμων της Εύβοιας με τη διαδικασία της παραγωγής ποιοτικών βασιλισσών, τη μαζική παραγωγή στο σύνολο της συγκεκριμένης περιοχής επιλεγμένου γενετικού υλικού για να επιτευχθεί η αύξηση της παραγωγής, αλλά και τη δημιουργία μιας εξειδικευμένης δραστηριότητας –αυτής της παροχής εμβολιασμού- που θα μπορέσει να αποτελέσει ενδεχομένως μια επαγγελματική διέξοδο.

Αποτελείται από δύο σκέλη:

1.   Την εύρεση και την εξειδικευμένη εκπαίδευση έως και δώδεκα (12) νέων που διαθέτουν γνώσεις και εμπειρία μελισσοκομικής πρακτικής, οι οποίοι/-ες θα καταρτιστούν σε θέματα βασιλοτροφίας και παραγωγής βασιλικού πολτού, αλλά και γενικές εξειδικευμένες γνώσεις σε θέματα ορθής μελισσοκομικής πρακτικής. Μετά τη λήψη της απαραίτητης αυτής εκπαίδευσης, θα επιλεγούν οι έξι (6) ικανότεροι/-ες με διάθεση και δυνατότητα να υποστηρίξουν το επόμενο βήμα του προγράμματος.

2.  Τη δραστηριοποίηση των έξι (6) επιλεγμένων εξειδικευμένων εμβολιαστών στην Εύβοια, κατά προσέγγιση τέσσερα (4) άτομα στη Βόρεια Εύβοια και δύο (2) άτομα στη Νότια Εύβοια. Η δράση τους αυτή θα περιλαμβάνει το συντονισμό των μελισσοκόμων της περιοχής, οι οποίοι επιθυμούν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα και στους οποίους θα οργανώνεται η επίδειξη και η υλοποίηση εμβολιασμών βασιλικών κελιών για την παραγωγή ποιοτικών βασιλισσών, επιλεγμένου γενετικού υλικού.

Το πρόγραμμα κατάρτισης «Βασιλοτροφία: Αξιοποίηση, διάσωση και βελτίωση γενετικού υλικού μελισσών στην Εύβοια» αποτελεί ένα από τα προγράμματα του 5ου κύκλου δωρεάν προγραμμάτων κατάρτισης και συμβουλευτικής, τον οποίο ο οργανισμός «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» θα υλοποιήσει σε σύμπραξη με μια πλειάδα σημαντικών φορέων και ιδρυμάτων από το οικοσύστημα της αγροδιατροφής.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για το πρόγραμμα και τις προϋποθέσεις συμμετοχής και να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους εδώ.

Καταληκτική ημερομηνία αιτήσεων: 03/02/2023

Έναρξη προγράμματος: Φεβρουάριος – Μάρτιος 2023

Διάρκεια: έως και 18 μήνες

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Τιμητική διάκριση στον Πρόεδρο της ΠΟΞ από το Υπουργείο Τουρισμού

Γρ. Τάσιος: «Η τιμή για τη βράβευσή μου ανήκει όχι μόνο στην ΠΟΞ, αλλά σε όλους τους Έλληνες» 

Τιμητική διάκριση στον Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) κ. Γρηγόρη Τάσιο απένειμε σήμερα το Υπουργείο Τουρισμού, για την πολύτιμη συμβολή του στην αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Electra Metropolis Athens, παρουσία εκπροσώπων των φορέων του Τουρισμού και δημοσιογράφων, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Προορισμός 365 μέρες Ελλάδα». Αφορμή για την τιμητική διάκριση σύμφωνα με τον Υπουργό Τουρισμού κ. Βασίλη Κικίλια, αποτέλεσε μεταξύ άλλων και η πρόσφατη συμφωνία στην οποία κατέληξαν ξενοδόχοι και εργαζόμενοι, στη νέα κλαδική σύμβαση που διέπει τους μισθούς των ξενοδοχοϋπαλλήλων και προβλέπει συνολική αύξηση 10,5% για τη διετία 2023 – 2024.  

«Αυτή η βράβευση ανήκει όχι μόνο στην ΠΟΞ, δηλαδή στον Έλληνα ξενοδόχο, αλλά και σε όλους τους Έλληνες που πραγματικά πιστεύουν ότι ο Τουρισμός και γενικότερα η Φιλοξενία, είναι αυτή που «τραβάει» τη χώρα μπροστά», δήλωσε ο Πρόεδρος της ΠΟΞ, παραλαμβάνοντας το βραβείο του από την Υφυπουργό Τουρισμού κ. Σοφία Ζαχαράκη. Ο κ. Τάσιος, αφού ευχαρίστησε την ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, αναφέρθηκε στη συνέχεια στην ενότητα του κλάδου και στις «365 μέρες αγωνίας για τον Έλληνα ξενοδόχο ιδιαίτερα στην περίοδο της πανδημίας». Ευχαρίστησε επίσης, όλα τα Μέλη του Δ.Σ. της ΠΟΞ που «τόσα χρόνια βρίσκονται καθημερινά στις επάλξεις και με προσωπικό αγώνα δίνουν πολύτιμη «μάχη» για να λύνουν προβλήματα και να προασπίζουν την ποιότητα και ανάπτυξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος».  

Continue Reading

Trending