Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πως μπορώ να κερδίζω λεφτά με την Google.

Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι η Google είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και έχει την καλύτερη διαφημιστική πλατφόρμα παγκοσμίως. Επίσης, είναι πια ευρέως γνωστά τα Google Ads όπου εκεί διαφημιζόμενοι μπορούν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους πληρώνοντας ένα εύλογο χρηματικό ποσό στην Google. 

Πως θα σας ακούγονταν όμως η ιδέα αντί να πληρώνετε χρήματα στην Google, να σας πληρώνει αυτή; Με λίγα λόγια να κερδίζετε χρήματα χωρίς να κάνετε απολύτως τίποτα! Ή μάλλον… κάτι θα χρειαστεί να κάνετε κι εσείς. Να της παραχωρήσετε διαφημιστικές θέσεις ώστε να προβάλει τις διαφημίσεις των πελατών της. Εννοείται ότι γι αυτήν την παραχώρηση εσείς θα πληρώνεστε. 

Για να το εξηγήσω πιο απλά. Η Google έχει δύο μεγάλα και κύρια διαφημιστικά δίκτυα. Το πρώτο και πιο γνωστό είναι το δίκτυο αναζήτησης. Σε αυτό το δίκτυο εμφανίζονται οι διαφημίσεις που βλέπουμε, όταν αναζητούμε οποιαδήποτε υπηρεσία ή προϊόν στην μηχανή αναζήτησης. Δεν μιλάμε όμως σε αυτήν την περίπτωση για το συγκεκριμένο δίκτυο. 

Το δίκτυο εμφάνισης είναι αυτό που μας ενδιαφέρει στην προκειμένη περίπτωση. Τι σημαίνει δίκτυο εμφάνισης στην πράξη; Είναι οι ιστοσελίδες που παράγουν περιεχόμενο για το κοινό, κυρίως bloggers αλλά και ειδησιογραφικά sites. Σε αυτές λοιπόν τις ιστοσελίδες που έχουμε την ιδιοκτησία, μπορούμε να παραχωρήσουμε διαφημιστικές θέσεις στην Google. 

Τι γίνεται στην συνέχεια; Στα σημεία αυτά εμφανίζονται διαφημίσεις που είναι σχετικές με το περιεχόμενο ή τον κλάδο της ιστοσελίδας μας. Οι αναγνώστες μας μπορούν να βρουν ιδέες και λύσεις για προβλήματα τους. Όπως πχ. Έναν ωραίο καναπέ που θα διαφημίζεται εάν κοιτούν ιστοσελίδες για διακόσμηση ή μία ωραία αντιγηραντική κρέμα εάν διαβάζουν κάποιο blog για ομορφιά κ.ο.κ. 

Ξέρω ποια είναι η επόμενη ερώτηση. Πόσα θα κερδίσω; Ασφαλώς είναι κάτι που μας απασχολεί όλους και είναι πολύ εύλογο το ερώτημα. Η απάντηση εδώ είναι. Εξαρτάται. Για να πληρωθείς πρέπει ο χρήστης της ιστοσελίδας σου να κάνει κλικ πάνω στην διαφήμιση που θα του εμφανιστεί. Άρα, όσο περισσότερη επισκεψιμότητα έχεις στην ιστοσελίδα σου, τόσα περισσότερα θα κερδίζεις καθώς είναι στατιστικά αποδεδειγμένο ότι περισσότεροι επισκέπτες αντιστοιχούν σε περισσότερα κλικς άρα σε περισσότερα χρήματα για εσένα. 

Έτσι τον πρώτο μήνα μπορείς να κερδίσεις πχ 90 ευρώ, τον δεύτερο μήνα 150 ευρώ και μπορεί να έρθει μήνας που να κερδίζεις και χιλιάδες ευρώ, καθώς όπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχει “ταβάνι” σε αυτό. 

Πως να ξεκινήσεις. 

Αρχικά χρειάζεσαι έναν λογαριασμό Google, μία ιστοσελίδα που να έχεις τα δικαιώματα και ενδιαφέρον περιεχόμενο που να ανανεώνεις συχνά. Να κάνεις εγγραφή στο Google adsense συμπληρώνοντας τα βήματα που θα σου ζητηθούν. Να σημειώσω εδώ ότι απαιτείται διεύθυνση και τηλέφωνο. Θα δημιουργηθεί ένας κώδικας που θα τοποθετήσεις στην ιστοσελίδα σου και στην συνέχεια θα προβάλονται οι διαφημίσεις της Google και εσύ θα χρεώνεσαι ανάλογα με τα κλικς που θα γίνουν από τους χρήστες. (Καλό είναι να συμβουλευτείς τον προγραμματιστή της ιστοσελίδας σου πριν προβείς σε αυτήν την ενέργεια) 

Τι να προσέξεις.

Είναι γεγονός ότι η Google διαθέτει διαφημίσεις στο 98% των sites παγκοσμίως που διαθέτουν διαφημιστικές θέσεις. Επομένως, δεν υπάρχει λόγος να μην το κάνεις κι εσύ εάν θεωρείς ότι το περιεχόμενο σου είναι αρκετά ενδιαφέρον, πρωτότυπο και επίκαιρο για ένα αρκετά ευρύ κοινό. 

Ωστόσο, καλό είναι να προσέξεις κατά το στήσιμο του Google Αdsense να αποκλείσεις κατηγορίες που θεωρείς ανταγωνιστικές ή αντίθετες με το περιεχόμενο που πρεσβεύεις. Γενικότερα να έχεις εσύ τον έλεγχο. Παράδειγμα εάν είσαι μία ιστοσελίδα που μιλάς για vegan διατροφή, τότε καλό θα είναι να αποκλείσεις διαφημίσεις που μπορεί να διαφημίζουν κάτι αντίθετο με τα “πιστεύω” σου. 

Μην κάνεις εσύ κλικ στις διαφημίσεις της ιστοσελίδας σου! Ο αλγόριθμος είναι αρκετά έξυπνος και θα το καταλάβει. Δεν θα μετρήσει αυτά τα κλικς. Πίστεψε με έχει τρόπο να καταλαβαίνει ποια κλικ είναι αυθεντικά και ποια όχι και πάντα να γνωρίζεις ότι κάθε κλικ θα σου το πληρώνει. Ένας κολοσσός όπως είναι η Google, δεν θα άφηνε ποτέ κλικς χωρίς να σου τα πληρώσει δεν έχει γίνει ποτέ. 

Στην ιστοσελίδα σου θα παίζουν μόνο οι διαφημίσεις που είναι καλής ποιότητας και όπως προείπα σχετικές με το περιεχόμενο σου. Πραγματικά, μπορείς να τοποθετήσεις όσες διαφήμισες θέλεις στην ιστοσελίδα σου. Δεν υπάρχει κανένας αντικειμενικός περιορισμός. Δεν πρέπει να ξεχνάς όμως και την εμπειρία του χρήστη. Τι εννοώ με αυτό; 

Ο χρήστης έχει επισκεφθεί την ιστοσελίδα σου πρωτίστως γιατί θέλει να διαβάσει κάποιο άρθρο σου ή κάποια άλλη ενημέρωσ και όχι για να πατήσει να δει τις διαφημίσεις σου όπως εσύ θέλεις. Μην του κάνεις δύσκολη την ζωή λοιπόν, γιατί εάν βλέπει παντού διαφημίσεις και banners να ξεπηδάνε, πολύ πιθανόν να μην επιστρέψει στην ιστοσελίδα σου και αυτό είναι κάτι που δεν θέλεις. 

Εάν έχεις κάποιο πρόβλημα με τις διαφημίσεις σου να ξέρεις ότι υπάρχει ολόκληρη ομάδα πίσω από αυτό το εργαλείο της Google καθώς και επαγγελματίες που μπορούν να σε βοηθήσουν. Το βασικό όμως είναι το περιεχόμενο να είναι ενδιαφέρον, γιατί το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και τα κλικς (δηλαδή η αλληλεπίδραση με το κοινό) είναι η βασίλισσα. 

Καλές δουλειές λοιπόν! 

Μαρία Ι. Χαλκιά
Founder of Digital routes
Πιστοποιημένη Επαγγελματίας από την Google

Συνέδρια

Το 12ο Συμπόσιο πρακτικής – κλασσικής Φιλοσοφίας του Παγκόσμιου Φιλοσοφικού Φόρουμ τον Οκτώβριο στην Αθήνα.

Το 12ο Συμπόσιο πρακτικής – κλασσικής Φιλοσοφίας του Παγκόσμιου Φιλοσοφικού Φόρουμ (Π.Φ.Φ), για την ανάδειξη της σπουδαιότητας της Φιλοσοφίας ανά τον κόσμο αναμένεται να διεξαχθεί στην Αθήνα, από τις 7 έως 9 Οκτωβρίου 2021.  

Ο κύριος άξονας προβληματισμού του 12ου  Συμποσίου  Διαλεκτικής Φιλοσοφίας του World Philosophical Forum  συμπυκνώνεται στον τίτλο του που είναι: «Η πρακτική φιλοσοφία ως Όχημα διαθρησκευτικού και διπολιτισμικού Διαλόγου για τη Δημιουργία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Συνείδησης»

Δείτε σχετικό Δελτίο τύπου που ακολουθεί, για τους χώρους διεξαγωγής στις 7 Οκτωβρίου στην Εταιρία Ελλήνων Λογοτεχνών και στις 8 και 9 Οκτωβρίου στο Φιλολογικό Σύλλογο Παρνασσός.

Στη μεγάλη αυτή γιορτή της Φιλοσοφίας επιβραβεύονται μοναδικά επιτεύγματα στις τέχνες και τα γράμματα. Έχει οικουμενικό και διεθνή χαρακτήρα αλλά και μια αυτόνομη διεπιστημονική, πολιτισμική και εκπαιδευτική οντότητα, με σκοπό να προσφέρει στον άνθρωπο. 

Να προσφέρει με διαχρονικότητα στην αντιμετώπιση μεγάλων προβλημάτων ηθικών και πρακτικών μέσω των ιδεών. 

Στόχος είναι πάντοτε η πρόοδος και η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο πέρα από την ατομική πρόοδο, η ανάδειξη της δημιουργικότητας και της προσπάθειας, η οποία θα διέπεται από υψηλά ιδανικά και ανθρωπιστικά ιδεώδη. Το Συμπόσιο γίνεται με τη συνδιοργάνωση των Ενώσεων Πολιτισμού και Ανάπτυξης, ΕΝΠΑΝ, του Ελληνικού Κεντρικού Παραρτήματος του Π.Φ.Φ, και του Φιλολογικού Συλλόγου Παρνασσός, Φ.Σ.Π. Αναλυτικότερα όλες οι δράσεις στο πρόγραμμα που έχει αναρτηθεί.

C:\Users\User\Desktop\ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΦΦ 24-09-2021.png
C:\Users\User\Desktop\ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2021 ΠΦΦ ΣΕΛ 1.png
C:\Users\User\Desktop\ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2021 ΠΦΦ ΣΕΛ 2.png

Continue Reading

Συνέδρια

2ο Πανελλήνιο Συνέδριο του Συλλόγου Συμβουλευτικής, Coaching, Mentoring Ελλάδας – HCCMA

Ο Σύλλογος Συμβουλευτικής, Coaching  Mentoring Ελλάδας – HCCMA, διοργανώνει το δεύτερο πανελλήνιο συνέδριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, με τίτλο: «Δεξιότητες και Αναπτυξιακή Νοοτροπία»,  16 και 17 Οκτωβρίου 2021.

Σκοπός του φετινού συνεδρίου είναι η διερεύνηση της συμβολής του Coaching του Μentoring και της Συμβουλευτικής στη διαδικασία της προσωπικής ανάπτυξης και της απόκτησης των δεξιοτήτων που θα συνεισφέρουν,  τόσο σε προσωπικό όσο και επαγγελματικό επίπεδο, ώστε ο άνθρωπος να ζει μία ολοκληρωμένη ζωή με ευημερία και υγεία.

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες του χώρου, coaches, συμβούλους, στελέχη επιχειρήσεων, επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς, ερευνητές, φοιτητές.

Οι θεματικές ενότητες του Συνεδρίου περιλαμβάνουν Νοοτροπία-Mindset / Επαγγελματική Ανάπτυξη, Αυτό-Ανάπτυξη, Αυτό – Εκπαίδευση / Δεξιότητες – Soft Skills.

Το πρόγραμμα του Συνεδρίου θα περιλαμβάνει εισηγήσεις, στρογγυλά τραπέζια, προφορικές ανακοινώσεις και αναρτημένες εργασίες.
 

Περισσότερες πληροφορίες για τις θεματικές, τον τύπο παρουσίασης, τις προθεσμίες υποβολής εργασιών, τις ημερομηνίες εγγραφής και το κόστος συμμετοχής θα βρείτε  τις επόμενες μέρες στην ιστοσελίδα του συλλόγου μας www.hccma.org, στη σελίδα HCCMA στο facebook και στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected].

Χορηγοί Επικοινωνίας: Skywalker.gr και Stentoras.gr

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Πώς στήνω σωστά ένα project το 2021;

2ήμερο ψηφιακό εργαστήριο “Διαχείρισης έργου” (Project management)

Κλείσε τη θέση σου σήμερα

Τι είναι ένα “project ’’; Μια εκδήλωση, ο ανεφοδιασμός ενός καταστήματος, μια εργασία για τη σχολή, ένα νέο προϊόν, μια σημαντική συνάντηση και πολλές ακόμα καθημερινές μας δραστηριότητες είναι ‘’έργα’’ (projects).

Πώς οργανώνεις αποτελεσματικά τις ροές εργασίας και το χρονοδιάγραμμα ενός έργου;

Πώς οργανώνεις και εκπαιδεύεις την ομάδα σου; 

Ποιες είναι οι έννοιες που καθορίζουν ένα επιτυχημένο project (milestones, scope, gantt chart); Πώς διαχειρίζεσαι τις κρίσεις μέσα σε ένα project; 

Τι δεξιότητες (skills) χρειάζεται ένας/μια επιτυχημένος/η project manager; 

Ποια είναι τα πρακτικά online εργαλεία που μπορούν να κάνουν τη δουλειά σου πιο εύκολη;

Το ψηφιακό εργαστήριο “Project Management” είναι μια ολοκληρωμένη διαδραστική εκπαίδευση 2 ημερών, η οποία θα σου μάθει όλες τις αρχές εκτέλεσης ενός σωστού project.

Πρόγραμμα:

Δευτέρα 18.10.21

18:00-19:30 Το project management και ο ρόλος του project manager 

19:30-20:00 1ο βήμα: Εκκίνηση ενός project (Initiation)

20:00-21:00 2ο βήμα: Σχεδιασμός ενός project (Planning)

Τρίτη 19.10.21

18:00-19:00 3ο βήμα: Εκτέλεση ενός project (Execution) και crisis management 

19:00-20:00 4ο βήμα: Ολοκλήρωση ενός project (Closing)

20:00-21:00 Πρακτικά online εργαλεία διαχείρισης έργου

Γιατί να πάρεις μέρος:

– Θα επενδύσεις στον εαυτό σου και στην καριέρα σου

– Θα ζήσεις ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβεις άμεσο feedback και να συζητήσεις τους προβληματισμούς σου

– Θα αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου, λαμβάνοντας γνώση μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό ψηφιακό περιβάλλον

– Θα δικτυωθείς με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με σένα

Διαδικασία συμμετοχής

Οι θέσεις για το εργαστήριο είναι περιορισμένες! Για να διασφαλίσεις μια από αυτές, κλείσε τη θέση σου σήμερα.

60€ γενική είσοδος

50€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι) (Με επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας ή κάρτας

ΟΑΕΔ)

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Έχεις ερωτήσεις; Διάβασε περισσότερα ή επικοινώνησε μαζί μας στο [email protected]

Continue Reading

Trending