Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πως μπορώ να κερδίζω λεφτά με την Google.

Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι η Google είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και έχει την καλύτερη διαφημιστική πλατφόρμα παγκοσμίως. Επίσης, είναι πια ευρέως γνωστά τα Google Ads όπου εκεί διαφημιζόμενοι μπορούν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους πληρώνοντας ένα εύλογο χρηματικό ποσό στην Google. 

Πως θα σας ακούγονταν όμως η ιδέα αντί να πληρώνετε χρήματα στην Google, να σας πληρώνει αυτή; Με λίγα λόγια να κερδίζετε χρήματα χωρίς να κάνετε απολύτως τίποτα! Ή μάλλον… κάτι θα χρειαστεί να κάνετε κι εσείς. Να της παραχωρήσετε διαφημιστικές θέσεις ώστε να προβάλει τις διαφημίσεις των πελατών της. Εννοείται ότι γι αυτήν την παραχώρηση εσείς θα πληρώνεστε. 

Για να το εξηγήσω πιο απλά. Η Google έχει δύο μεγάλα και κύρια διαφημιστικά δίκτυα. Το πρώτο και πιο γνωστό είναι το δίκτυο αναζήτησης. Σε αυτό το δίκτυο εμφανίζονται οι διαφημίσεις που βλέπουμε, όταν αναζητούμε οποιαδήποτε υπηρεσία ή προϊόν στην μηχανή αναζήτησης. Δεν μιλάμε όμως σε αυτήν την περίπτωση για το συγκεκριμένο δίκτυο. 

Το δίκτυο εμφάνισης είναι αυτό που μας ενδιαφέρει στην προκειμένη περίπτωση. Τι σημαίνει δίκτυο εμφάνισης στην πράξη; Είναι οι ιστοσελίδες που παράγουν περιεχόμενο για το κοινό, κυρίως bloggers αλλά και ειδησιογραφικά sites. Σε αυτές λοιπόν τις ιστοσελίδες που έχουμε την ιδιοκτησία, μπορούμε να παραχωρήσουμε διαφημιστικές θέσεις στην Google. 

Τι γίνεται στην συνέχεια; Στα σημεία αυτά εμφανίζονται διαφημίσεις που είναι σχετικές με το περιεχόμενο ή τον κλάδο της ιστοσελίδας μας. Οι αναγνώστες μας μπορούν να βρουν ιδέες και λύσεις για προβλήματα τους. Όπως πχ. Έναν ωραίο καναπέ που θα διαφημίζεται εάν κοιτούν ιστοσελίδες για διακόσμηση ή μία ωραία αντιγηραντική κρέμα εάν διαβάζουν κάποιο blog για ομορφιά κ.ο.κ. 

Ξέρω ποια είναι η επόμενη ερώτηση. Πόσα θα κερδίσω; Ασφαλώς είναι κάτι που μας απασχολεί όλους και είναι πολύ εύλογο το ερώτημα. Η απάντηση εδώ είναι. Εξαρτάται. Για να πληρωθείς πρέπει ο χρήστης της ιστοσελίδας σου να κάνει κλικ πάνω στην διαφήμιση που θα του εμφανιστεί. Άρα, όσο περισσότερη επισκεψιμότητα έχεις στην ιστοσελίδα σου, τόσα περισσότερα θα κερδίζεις καθώς είναι στατιστικά αποδεδειγμένο ότι περισσότεροι επισκέπτες αντιστοιχούν σε περισσότερα κλικς άρα σε περισσότερα χρήματα για εσένα. 

Έτσι τον πρώτο μήνα μπορείς να κερδίσεις πχ 90 ευρώ, τον δεύτερο μήνα 150 ευρώ και μπορεί να έρθει μήνας που να κερδίζεις και χιλιάδες ευρώ, καθώς όπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχει “ταβάνι” σε αυτό. 

Πως να ξεκινήσεις. 

Αρχικά χρειάζεσαι έναν λογαριασμό Google, μία ιστοσελίδα που να έχεις τα δικαιώματα και ενδιαφέρον περιεχόμενο που να ανανεώνεις συχνά. Να κάνεις εγγραφή στο Google adsense συμπληρώνοντας τα βήματα που θα σου ζητηθούν. Να σημειώσω εδώ ότι απαιτείται διεύθυνση και τηλέφωνο. Θα δημιουργηθεί ένας κώδικας που θα τοποθετήσεις στην ιστοσελίδα σου και στην συνέχεια θα προβάλονται οι διαφημίσεις της Google και εσύ θα χρεώνεσαι ανάλογα με τα κλικς που θα γίνουν από τους χρήστες. (Καλό είναι να συμβουλευτείς τον προγραμματιστή της ιστοσελίδας σου πριν προβείς σε αυτήν την ενέργεια) 

Τι να προσέξεις.

Είναι γεγονός ότι η Google διαθέτει διαφημίσεις στο 98% των sites παγκοσμίως που διαθέτουν διαφημιστικές θέσεις. Επομένως, δεν υπάρχει λόγος να μην το κάνεις κι εσύ εάν θεωρείς ότι το περιεχόμενο σου είναι αρκετά ενδιαφέρον, πρωτότυπο και επίκαιρο για ένα αρκετά ευρύ κοινό. 

Ωστόσο, καλό είναι να προσέξεις κατά το στήσιμο του Google Αdsense να αποκλείσεις κατηγορίες που θεωρείς ανταγωνιστικές ή αντίθετες με το περιεχόμενο που πρεσβεύεις. Γενικότερα να έχεις εσύ τον έλεγχο. Παράδειγμα εάν είσαι μία ιστοσελίδα που μιλάς για vegan διατροφή, τότε καλό θα είναι να αποκλείσεις διαφημίσεις που μπορεί να διαφημίζουν κάτι αντίθετο με τα “πιστεύω” σου. 

Μην κάνεις εσύ κλικ στις διαφημίσεις της ιστοσελίδας σου! Ο αλγόριθμος είναι αρκετά έξυπνος και θα το καταλάβει. Δεν θα μετρήσει αυτά τα κλικς. Πίστεψε με έχει τρόπο να καταλαβαίνει ποια κλικ είναι αυθεντικά και ποια όχι και πάντα να γνωρίζεις ότι κάθε κλικ θα σου το πληρώνει. Ένας κολοσσός όπως είναι η Google, δεν θα άφηνε ποτέ κλικς χωρίς να σου τα πληρώσει δεν έχει γίνει ποτέ. 

Στην ιστοσελίδα σου θα παίζουν μόνο οι διαφημίσεις που είναι καλής ποιότητας και όπως προείπα σχετικές με το περιεχόμενο σου. Πραγματικά, μπορείς να τοποθετήσεις όσες διαφήμισες θέλεις στην ιστοσελίδα σου. Δεν υπάρχει κανένας αντικειμενικός περιορισμός. Δεν πρέπει να ξεχνάς όμως και την εμπειρία του χρήστη. Τι εννοώ με αυτό; 

Ο χρήστης έχει επισκεφθεί την ιστοσελίδα σου πρωτίστως γιατί θέλει να διαβάσει κάποιο άρθρο σου ή κάποια άλλη ενημέρωσ και όχι για να πατήσει να δει τις διαφημίσεις σου όπως εσύ θέλεις. Μην του κάνεις δύσκολη την ζωή λοιπόν, γιατί εάν βλέπει παντού διαφημίσεις και banners να ξεπηδάνε, πολύ πιθανόν να μην επιστρέψει στην ιστοσελίδα σου και αυτό είναι κάτι που δεν θέλεις. 

Εάν έχεις κάποιο πρόβλημα με τις διαφημίσεις σου να ξέρεις ότι υπάρχει ολόκληρη ομάδα πίσω από αυτό το εργαλείο της Google καθώς και επαγγελματίες που μπορούν να σε βοηθήσουν. Το βασικό όμως είναι το περιεχόμενο να είναι ενδιαφέρον, γιατί το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και τα κλικς (δηλαδή η αλληλεπίδραση με το κοινό) είναι η βασίλισσα. 

Καλές δουλειές λοιπόν! 

Μαρία Ι. Χαλκιά
Founder of Digital routes
Πιστοποιημένη Επαγγελματίας από την Google

Επιχειρηματικότητα

Online ημερίδα: «Επιχειρείν γένους θηλυκού»

Το skywalker.gr μέσα από τη δέσμη πρωτοβουλιών του GRBossible υποστηρίζει τη γυναικεία επιχειρηματικότητα και διοργανώνει την Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021 στις 11:00 τη δίωρη online ημερίδα υπό τον τίτλο: «Επιχειρείν γένους θηλυκού».

Συντονιζόμαστε με μια live συνάντηση στο Facebook του skywalker.gr-Εργασία στην Ελλάδα και το site «Βγαίνουμε Μπροστά».

Στόχος της ημερίδας είναι η διατύπωση απόψεων και προβληματισμών για τη γυναικεία καριέρα, τις αρχές και τις αξίες της στον δρόμο προς την επιτυχία, συμβουλών και παραδειγμάτων από καταξιωμένες γυναίκες επιχειρηματίες, αλλά και η παρουσίαση κοινωνικών φορέων και προγραμμάτων που υποστηρίζουν τη γυναικεία επιχειρηματικότητα.

Στην online ημερίδα «Επιχειρείν γένους θηλυκού» θα εκφραστούν απόψεις διακεκριμένων ομιλητών αναφορικά με τον ρόλο, τις προκλήσεις και τα επιτεύγματα του γυναικείου φύλου στο ελληνικό επιχειρηματικό οικοσύστημα.

Συμμετέχουν εκπρόσωποι θεσμικών και κοινωνικών φορέων, γυναίκες επιχειρηματίες και επαγγελματίες του κλάδου της διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού, mentors  επιχειρηματικότητας και προσωπικής ανάπτυξης.

Η τηλεδιάσκεψη θα διεξαχθεί μέσω της πλατφόρμας Zoom και θα μεταδοθεί ταυτόχρονα μέσω της πλατφόρμας Facebook του skywalker.gr, ώστε το κοινό να μπορεί να παρακολουθήσει αλλά και να υποβάλει γραπτώς τα ερωτήματά του. Θα μεταδοθεί επίσης live από το site vgainoumemprosta.skywalker.gr (χωρίς τη δυνατότητα παρεμβάσεων).

Την ημερίδα συντονίζει ο κ. Νίκος Μπακόπουλος, Life & NLP Coach, Σύμβουλος Προσωπικής Ανάπτυξης και συμμετέχουν: 

  • Σοφία Eφραίμογλου-Κουνενάκη, Πρόεδρος Εθνικού Επιμελητηριακού Δικτύου Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών,  Αντιπρόεδρος Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού
  • Εύα Επιτροπάκη, CEO, Co-founder, jamjar.gr
  • Στέλλα Κάσδαγλη, Συνιδρύτρια, Women On Top, Συγγραφέας
  • Ιωάννα Λαγουμίδου, Δικηγόρος LL.M., Διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια, Νομική Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας
  • Έρη Παυλάκη, Co-founder, Director, Women Do Business
  • Δημήτρης Σίμος, Finance Advisor, AFI
  • Εβίτα Σολωμού,  Country Manager, doctoranytime Ελλάδος
  • Ολιάνα Σπυριδοπούλου, Ιδιοκτήτρια Starbags
  • Βίκη Χαρίτου, HR Development Manager, Business & NLP Coach
  • Αναστασία Ψωμιάδη,  Ιδρύτρια  & Πρόεδρος, APSON CSR

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το www.bossible.gr, καθώς επίσης και να δηλώσετε δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event: GR Bossible: «Επιχειρείν γένους θηλυκού»

Η διοργάνωση της online ημερίδας πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Χορηγοί επικοινωνίας:

MAD, STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, ZOUGLA.GR, VORIA.GR, E-DAILY,
E-RADIO, BUSINESS NEWS.GR, ENALLAKTIKOS.GR, STARTUPPER, MAGDAS NEWS, GOVA STILETO, WOMAN IDOL, EMEA.GR, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, SIGMA MEDIA GROUP, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, ECOZEN.GR, BUSINESS WOMAN, V WOMAN, PINK.GR, INFOCOM.GR, FLOW MAGAZINE, LET IT BE.GR, SUPPORTBUSINESS.GR, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, Skywalker.gr, 210 9730280 (εσωτ. 231), [email protected]

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Επιταχύνεται η ανάκαμψη της πράσινης και ψηφιακής ΕΕ και Ελλάδας.

Η Ευρώπη άρχισε να κινείται δυναμικά και να προωθεί ενέργειες για τους πολίτες της.

Ο προϋπολογισμός για το 2022 είναι φιλόδοξος και μπορεί να επιτύχει σε πολλά σημεία. 

Η Επιτροπή πρότεινε ετήσιο προϋπολογισμό της ΕΕ ύψους 167,8 δισ. ευρώ για το 2022, ο οποίος θα συμπληρωθεί με περίπου 143,5 δισ. ευρώ υπό μορφή επιχορηγήσεων στο πλαίσιο του NextGenerationEU. Η συνδυασμένη ικανότητα παρέμβασής τους θα κινητοποιήσει σημαντικές επενδύσεις για την τόνωση της οικονομικής ανάκαμψης, τη διασφάλιση της βιωσιμότητας και τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Θα δοθεί προτεραιότητα στις πράσινες και ψηφιακές δαπάνες ώστε να καταστεί η Ευρώπη ανθεκτικότερη και να προετοιμαστεί καλύτερα για το μέλλον.

Ο προϋπολογισμός της ΕΕ για το 2020  έχει συμβάλει στη διασφάλιση ταχείας και ολοκληρωμένης απόκρισης της ΕΕ στην κρίση του κορονοϊού και στις συνέπειές της, στηρίζοντας παράλληλα τις πρωταρχικές προτεραιότητες της ΕΕ. Αυτό περιλάμβανε την άμεση και ευέλικτη κινητοποίηση χρηματοδοτικών  πόρων για την αντιμετώπιση των πλέον πιεστικών αναγκών, χωρίς συμβιβασμούς όσον αφορά την εφαρμογή των υψηλότερων δυνατών προτύπων δημοσιονομικής διαχείρισης.

O κ. Γιοχάνες Χαν, Επίτροπος αρμόδιος για τον Προϋπολογισμό και τη Διοίκηση της ΕΕ, τόνισε: «Το 2020 ήταν ένα εξαιρετικά δύσκολο έτος λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, αλλά για μια ακόμη φορά η ΕΕ απέδειξε την ικανότητά της να αντιμετωπίσει αυτή την πρόκληση. Χάρη στον προϋπολογισμό της, η ΕΕ διαμόρφωσε μιαν άνευ προηγουμένου ταχεία και ολοκληρωμένη απόκριση προκειμένου να βοηθήσει να ξεπεραστούν οι επιπτώσεις της πανδημίας στην υγεία, στην οικονομία και στην κοινωνία, επεκτείνοντας παράλληλα την αλληλεγγύη μας πολύ πέραν των συνόρων μας. Παράλληλα με τη μάχη κατά της πανδημίας, εξακολουθήσαμε να εστιάζουμε στις προτεραιότητές μας και να επιτυγχάνουμε όλους τους δημοσιονομικούς μας στόχους, όπως αυτούς που σχετίζονται με το κλίμα και τη βιοποικιλότητα. Όσον αφορά τα επόμενα έτη, η Επιτροπή έχει μεγάλη ευθύνη να συνεχίσει να εφαρμόζει αποτελεσματικά τον μακροπρόθεσμο προϋπολογισμό της ΕΕ και το NextGenerationEU. Ακόμη και σε περιόδους κρίσης, στόχος παραμένει η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των δαπανών της ΕΕ, πέραν της συνέχισης των αποτελεσμάτων για τους πολίτες της ΕΕ και τους εξωτερικούς της εταίρους. Προωθούμε πρωτοφανή επίπεδα χρηματοδοτικής στήριξης για να ενισχύσουμε την ανάκαμψη της Ευρώπης από τις υγειονομικές και οικονομικές κρίσεις. Θα βοηθήσουμε τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τις περιφέρειες που έχουν πληγεί περισσότερο από την πανδημία. Θα επενδύσουμε στην ανθεκτικότητα της Ευρώπης και στον εκσυγχρονισμό της μέσω της πράσινης και της ψηφιακής μετάβασης. Η επαναφορά της Ευρώπης σε ορθή τροχιά, η επιτάχυνση της ανάκαμψής της και η προετοιμασία της για το μέλλον αποτελούν τις κύριες προτεραιότητές μας!»

Το σχέδιο προϋπολογισμού για το 2022 αποτελεί μέρος του μακροπρόθεσμου προϋπολογισμού της Ένωσης, όπως εγκρίθηκε στα τέλη του 2020, και επιδιώκει να μετατρέψει τις προτεραιότητές του σε συγκεκριμένα ετήσια αποτελέσματα. Ως εκ τούτου, σημαντικό μέρος των κονδυλίων θα διατεθεί για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, σύμφωνα με τον στόχο να δαπανηθεί το 30 % του μακροπρόθεσμου προϋπολογισμού και του μέσου ανάκαμψης NextGenerationEU για την εν λόγω προτεραιότητα πολιτικής.

Οι πραγματικές πληρωμές NextGenerationEU – και οι χρηματοδοτικές ανάγκες για τις οποίες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα αναζητήσει χρηματοδότηση από την αγορά – μπορεί να είναι χαμηλότερες και θα βασίζονται σε ακριβείς εκτιμήσεις που εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου.

Η ΕΕ κινείται σε λογική ανάκαμψης και η Ελλάδα καλείται να διαχειριστεί με τον καλύτερο τρόπο τα κονδύλια που θα λάβει. Η κυβέρνηση να αξιοποιήσει τους καλύτερους και να καταρτίσει το «ελληνικό πρόγραμμα εξόδου από την κρίση», σε συνεργασία με όλα τα πολιτικά κόμματα. 

Κων/νος Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Online #Jobday «Αναζήτηση Εργασίας»

Τι αφορά τελικά η αναζήτηση εργασίας; Τι πρέπει να προηγηθεί για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα; Ένα καλό βιογραφικό; Ένα προφίλ στο LinkedIn; Μια πετυχημένη συνέντευξη; Αυτοπεποίθηση; Αφοσίωση και επιμονή; Το να βρούμε την αγγελία που θα ταιριάζει με τα προσόντα μας; Όλα αυτά και άλλα πολλά στάδια μας καθοδηγούν κατά την αναζήτηση εργασίας προκειμένου να φτάσουμε στην επιθυμητή πρόσληψη.

Το skywalker.gr, με σκοπό να βοηθήσει το κοινό να αποσαφηνίσει τα στάδια από τα οποία περνά ο υποψήφιος πριν προσληφθεί, συνεχίζει τις επιτυχημένες δράσεις του στον χώρο της εργασίας με άλλο ένα διαδικτυακό #JobDay, το οποίο εντάσσεται στη δέσμη πρωτοβουλιών του «Βγαίνουμε μπροστά», με τίτλο «Αναζήτηση Εργασίας».

Την Τρίτη 15 Ιουνίου στις 11.30 συντονιζόμαστε με μια live συνάντηση στο Facebook του skywalker.gr-Εργασία στην Ελλάδα και στο site «Βγαίνουμε Μπροστά».

Πρόκειται για μια δράση που απευθύνεται σε όσους αναζητούν εργασία ή επιθυμούν να κάνουν μια αλλαγή στην καριέρα τους και έχει ως στόχο την ενδυνάμωσή τους με την ανάπτυξη απαραίτητων ικανοτήτων, γνώσεων και δεξιοτήτων ώστε να αντεπεξέλθουν στις ολοένα και αυξανόμενες απαιτήσεις της αναζήτησης εργασίας.

Δύο ειδήμονες του αντικειμένου θα κληθούν να απαντήσουν με βάση την εμπειρία τους σε δημοφιλείς ερωτήσεις που αφορούν τη διαδικασία και τα στάδια αναζήτησης εργασίας, η κα Ζαρωτιάδου Μαρία, M.Sc. Marketing, Managing Director, Plan of Business & Μέλος του Harvard Business Review Advisory Council, και ο κ. Κορβέσης Μάρκος, Σύμβουλος Καριέρας & NLP Practitioner.

Παράλληλα το κοινό θα μπορεί να υποβάλει τα ερωτήματά του μέσω της σελίδας Facebook του skywalker.gr, απ’ όπου θα γίνεται και η απευθείας μετάδοση. Θα μεταδοθεί επίσης live από το site vgainoumemprosta.skywalker.gr (χωρίς τη δυνατότητα παρεμβάσεων).

Το Online #Jobday «Αναζήτηση Εργασίας» θα συντονίσει η κα Πάλλα Κωνσταντία, Κοινωνιολόγος, Σύμβουλος Προσωπικής και Επαγγελματικής Ανάπτυξης, Associate Certified Coach (ACC – ICF), Business & Life Coach, Trainer & Public Speaker.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επισκεφθούν το site https://jobdays.gr για περισσότερες πληροφορίες και να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event Online #Jobday «Αναζήτηση εργασίας».

Επιπλέον, μπορούν να δουν το video του Online #Jobday «Αναζήτηση Εργασίας» στο εξής link 

Η διοργάνωση της εκδήλωσης πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Χορηγοί επικοινωνίας: 

STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, VORIA.GR, BUSINESS NEWS.GR,                       E-DAILY, E-RADIO, THAT’S LIFE, MAGDA’S NEWS, EMEA.GR, PINK.GR, ADVERTISING.GR, BUSINESS WOMAN, PAIDEIA-ERGASIA.GR, FLOW MAGAZINE, SIGMA MEDIA GROUP, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, LET IT BE.GR, ECOZEN.GR, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, Skywalker.gr, 210 9730280 (εσωτ. 231), [email protected]

Continue Reading

Trending