Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πως μπορώ να κερδίζω λεφτά με την Google.

Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι η Google είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και έχει την καλύτερη διαφημιστική πλατφόρμα παγκοσμίως. Επίσης, είναι πια ευρέως γνωστά τα Google Ads όπου εκεί διαφημιζόμενοι μπορούν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους πληρώνοντας ένα εύλογο χρηματικό ποσό στην Google. 

Πως θα σας ακούγονταν όμως η ιδέα αντί να πληρώνετε χρήματα στην Google, να σας πληρώνει αυτή; Με λίγα λόγια να κερδίζετε χρήματα χωρίς να κάνετε απολύτως τίποτα! Ή μάλλον… κάτι θα χρειαστεί να κάνετε κι εσείς. Να της παραχωρήσετε διαφημιστικές θέσεις ώστε να προβάλει τις διαφημίσεις των πελατών της. Εννοείται ότι γι αυτήν την παραχώρηση εσείς θα πληρώνεστε. 

Για να το εξηγήσω πιο απλά. Η Google έχει δύο μεγάλα και κύρια διαφημιστικά δίκτυα. Το πρώτο και πιο γνωστό είναι το δίκτυο αναζήτησης. Σε αυτό το δίκτυο εμφανίζονται οι διαφημίσεις που βλέπουμε, όταν αναζητούμε οποιαδήποτε υπηρεσία ή προϊόν στην μηχανή αναζήτησης. Δεν μιλάμε όμως σε αυτήν την περίπτωση για το συγκεκριμένο δίκτυο. 

Το δίκτυο εμφάνισης είναι αυτό που μας ενδιαφέρει στην προκειμένη περίπτωση. Τι σημαίνει δίκτυο εμφάνισης στην πράξη; Είναι οι ιστοσελίδες που παράγουν περιεχόμενο για το κοινό, κυρίως bloggers αλλά και ειδησιογραφικά sites. Σε αυτές λοιπόν τις ιστοσελίδες που έχουμε την ιδιοκτησία, μπορούμε να παραχωρήσουμε διαφημιστικές θέσεις στην Google. 

Τι γίνεται στην συνέχεια; Στα σημεία αυτά εμφανίζονται διαφημίσεις που είναι σχετικές με το περιεχόμενο ή τον κλάδο της ιστοσελίδας μας. Οι αναγνώστες μας μπορούν να βρουν ιδέες και λύσεις για προβλήματα τους. Όπως πχ. Έναν ωραίο καναπέ που θα διαφημίζεται εάν κοιτούν ιστοσελίδες για διακόσμηση ή μία ωραία αντιγηραντική κρέμα εάν διαβάζουν κάποιο blog για ομορφιά κ.ο.κ. 

Ξέρω ποια είναι η επόμενη ερώτηση. Πόσα θα κερδίσω; Ασφαλώς είναι κάτι που μας απασχολεί όλους και είναι πολύ εύλογο το ερώτημα. Η απάντηση εδώ είναι. Εξαρτάται. Για να πληρωθείς πρέπει ο χρήστης της ιστοσελίδας σου να κάνει κλικ πάνω στην διαφήμιση που θα του εμφανιστεί. Άρα, όσο περισσότερη επισκεψιμότητα έχεις στην ιστοσελίδα σου, τόσα περισσότερα θα κερδίζεις καθώς είναι στατιστικά αποδεδειγμένο ότι περισσότεροι επισκέπτες αντιστοιχούν σε περισσότερα κλικς άρα σε περισσότερα χρήματα για εσένα. 

Έτσι τον πρώτο μήνα μπορείς να κερδίσεις πχ 90 ευρώ, τον δεύτερο μήνα 150 ευρώ και μπορεί να έρθει μήνας που να κερδίζεις και χιλιάδες ευρώ, καθώς όπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχει “ταβάνι” σε αυτό. 

Πως να ξεκινήσεις. 

Αρχικά χρειάζεσαι έναν λογαριασμό Google, μία ιστοσελίδα που να έχεις τα δικαιώματα και ενδιαφέρον περιεχόμενο που να ανανεώνεις συχνά. Να κάνεις εγγραφή στο Google adsense συμπληρώνοντας τα βήματα που θα σου ζητηθούν. Να σημειώσω εδώ ότι απαιτείται διεύθυνση και τηλέφωνο. Θα δημιουργηθεί ένας κώδικας που θα τοποθετήσεις στην ιστοσελίδα σου και στην συνέχεια θα προβάλονται οι διαφημίσεις της Google και εσύ θα χρεώνεσαι ανάλογα με τα κλικς που θα γίνουν από τους χρήστες. (Καλό είναι να συμβουλευτείς τον προγραμματιστή της ιστοσελίδας σου πριν προβείς σε αυτήν την ενέργεια) 

Τι να προσέξεις.

Είναι γεγονός ότι η Google διαθέτει διαφημίσεις στο 98% των sites παγκοσμίως που διαθέτουν διαφημιστικές θέσεις. Επομένως, δεν υπάρχει λόγος να μην το κάνεις κι εσύ εάν θεωρείς ότι το περιεχόμενο σου είναι αρκετά ενδιαφέρον, πρωτότυπο και επίκαιρο για ένα αρκετά ευρύ κοινό. 

Ωστόσο, καλό είναι να προσέξεις κατά το στήσιμο του Google Αdsense να αποκλείσεις κατηγορίες που θεωρείς ανταγωνιστικές ή αντίθετες με το περιεχόμενο που πρεσβεύεις. Γενικότερα να έχεις εσύ τον έλεγχο. Παράδειγμα εάν είσαι μία ιστοσελίδα που μιλάς για vegan διατροφή, τότε καλό θα είναι να αποκλείσεις διαφημίσεις που μπορεί να διαφημίζουν κάτι αντίθετο με τα “πιστεύω” σου. 

Μην κάνεις εσύ κλικ στις διαφημίσεις της ιστοσελίδας σου! Ο αλγόριθμος είναι αρκετά έξυπνος και θα το καταλάβει. Δεν θα μετρήσει αυτά τα κλικς. Πίστεψε με έχει τρόπο να καταλαβαίνει ποια κλικ είναι αυθεντικά και ποια όχι και πάντα να γνωρίζεις ότι κάθε κλικ θα σου το πληρώνει. Ένας κολοσσός όπως είναι η Google, δεν θα άφηνε ποτέ κλικς χωρίς να σου τα πληρώσει δεν έχει γίνει ποτέ. 

Στην ιστοσελίδα σου θα παίζουν μόνο οι διαφημίσεις που είναι καλής ποιότητας και όπως προείπα σχετικές με το περιεχόμενο σου. Πραγματικά, μπορείς να τοποθετήσεις όσες διαφήμισες θέλεις στην ιστοσελίδα σου. Δεν υπάρχει κανένας αντικειμενικός περιορισμός. Δεν πρέπει να ξεχνάς όμως και την εμπειρία του χρήστη. Τι εννοώ με αυτό; 

Ο χρήστης έχει επισκεφθεί την ιστοσελίδα σου πρωτίστως γιατί θέλει να διαβάσει κάποιο άρθρο σου ή κάποια άλλη ενημέρωσ και όχι για να πατήσει να δει τις διαφημίσεις σου όπως εσύ θέλεις. Μην του κάνεις δύσκολη την ζωή λοιπόν, γιατί εάν βλέπει παντού διαφημίσεις και banners να ξεπηδάνε, πολύ πιθανόν να μην επιστρέψει στην ιστοσελίδα σου και αυτό είναι κάτι που δεν θέλεις. 

Εάν έχεις κάποιο πρόβλημα με τις διαφημίσεις σου να ξέρεις ότι υπάρχει ολόκληρη ομάδα πίσω από αυτό το εργαλείο της Google καθώς και επαγγελματίες που μπορούν να σε βοηθήσουν. Το βασικό όμως είναι το περιεχόμενο να είναι ενδιαφέρον, γιατί το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και τα κλικς (δηλαδή η αλληλεπίδραση με το κοινό) είναι η βασίλισσα. 

Καλές δουλειές λοιπόν! 

Μαρία Ι. Χαλκιά
Founder of Digital routes
Πιστοποιημένη Επαγγελματίας από την Google

Επιχειρηματικότητα

EPSILON NET: Εξαγορά του 60% της εταιρίας DIGINET

Ο Όμιλος EPSILON NET, υλοποιώντας με συνέπεια το αναπτυξιακό του πλάνο και ενισχύοντας το μοντέλο των στρατηγικών κινήσεων συνεργασίας, ανακοινώνει την εξαγορά του 60% της εταιρίας DIGINET Ε.E. (www.diginet.gr) που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη, διανομή και τεχνική υποστήριξη σύγχρονων φορολογικών & ταμειακών συστημάτων και εξειδικευμένων προϊόντων & λύσεων τεχνολογίας (Technology Distributor). 

Συγκεκριμένα, η EPSILON NET A.E. αποκτά το 60% του εταιρικού κεφαλαίου της DIGINET Ε.E. από τους ιδρυτές της εταιρίας κ. Αθανάσιο Παπαγεωργίου και κ. Χρυσόστομο Παπαγεωργίου, οι οποίοι θα διατηρήσουν το υπόλοιπο 40% του εταιρικού κεφαλαίου και θα συνεχίσουν να ασκούν  τα διοικητικά τους καθήκοντα, συμβάλλοντας με την πολύχρονη εμπειρία τους στον νέο κύκλο ανάπτυξης της εταιρίας. Ειδικότερα, ο κ. Αθανάσιος Παπαγεωργίου θα συνεχίσει την άσκηση των καθηκόντων του, αρχικά ως Διαχειριστής και στη συνέχεια ως Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, όταν ολοκληρωθεί η μετατροπή αυτής σε Ανώνυμη Εταιρία. Το συνολικό τίμημα της επένδυσης, ανέρχεται στο ποσό των 1.600.000 ευρώ, ενώ προβλέπεται earn out bonus που θα καταβληθεί στους παλαιούς μετόχους, ανάλογα με τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρίας το 2023. 

Η DIGINET Ε.Ε. ιδρύθηκε το 2013 στη Λάρισα ως συνέχεια της ατομικής εταιρίας ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (από το 1998 και έχει ολοκληρωμένη δραστηριότητα τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο μέσα από ένα εκτεταμένο πανελλαδικό δίκτυο 300 συνεργατών. Κύριο αντικείμενο της εταιρίας είναι η διανομή και υποστήριξη εξειδικευμένων προϊόντων τεχνολογίας με ιδιαίτερη έμφαση στα Φορολογικά Συστήματα υποστηρίζοντας την λειτουργία τους σε περισσότερους από 40.000 τελικούς πελάτες. Η πολύχρονη ενασχόληση & η τεχνογνωσία στην ανάπτυξη σύγχρονων Φορολογικών Συστημάτων την κατατάσσει ως μια από τις σημαντικότερες και πιο εξειδικευμένες επιχειρηματικές οντότητες στο συγκεκριμένο τομέα . Οι βασικές κατηγορίες δραστηριότητας της Diginet είναι:

  • η ανάπτυξη Φορολογικών Συστημάτων (firmware and hardware development) και η διανομή τους
  • η αντιπροσώπευση και διανομή Φορολογικών Συστημάτων ευρωπαϊκών & διεθνών οίκων, όπως η γερμανική εταιρεία QUORION και η ιταλική CUSTOM 
  • η αντιπροσώπευση, εγκατάσταση και υποστήριξη Ζυγιστικών Διατάξεων & Συστημάτων (από ζυγούς εργαστηρίου και λιανικής έως βιομηχανικά ζυγιστικά συστήματα και εξελιγμένους touch POS ζυγούς για σύγχρονα καταστήματα λιανικής και supermarket) εκπροσωπώντας στην ελληνική αγορά 3 από τους πιο σημαντικούς διεθνείς οίκους, τις εταιρίες ΤΕΜ, ELICOM & EPELSA
  • η διανομή και υποστήριξη ειδικών τεχνολογικών προϊόντων (Συστήματα Τouch POS, kiosks, printers, payment terminals, Cash handling boxes & smart boxes) αντιπροσωπεύοντας στην ελληνική αγορά διεθνείς κατασκευαστικές εταιρίες με εξαιρετική τεχνογνωσία
  • η διανομή και διασύνδεση προϊόντων mobility του παγκόσμιου ηγέτη στο συγκεκριμένο τομέα, της εταιρίας ZEBRA ως premier business partner για την Ελλάδα

Για την οικονομική χρήση που έληξε τον Δεκέμβριο του 2022, ο Κύκλος Εργασιών της εταιρίας ανήλθε στα 2,10 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στις 210 χιλ. ευρώ. Η εταιρία στις 31/12/2022, είχε μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, ενώ τα ταμειακά της διαθέσιμα ήταν περίπου στις 655 χιλ. ευρώ. 

Η ολοκλήρωση της εξαγοράς της DIGINET εντάσσεται στον στρατηγικό σχεδιασμό του Ομίλου EPSILON NET, για αύξηση του πελατολογίου του και την παροχή εξιδικευμένων λύσεων 360ο σε ειδικές κατηγορίες δραστηριότητας στην Ελλάδα & στο εξωτερικό. Κύριο κριτήριο για την επιλογή της εταιρίας ήταν η εξειδικευμένη τεχνογνωσία του προσωπικού & των στελεχών της, το εξαιρετικό χαρτοφυλάκιο λύσεων και η ολοκληρωμένη υποστήριξη στο ισχυρό δίκτυο συνεργατών ανά την Ελλάδα. 

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο σχεδιασμός για την αξιοποίηση των υφιστάμενων λύσεων και η κοινή ανάπτυξη νέων, εκτιμάται ότι θα δώσει τη δυνατότητα να επιτευχθεί πλήρης συμμόρφωση με το νέο νομικό πλαίσιο της ΑΑΔΕ για τη διαβίβαση των συναλλαγών λιανικής και την αυτόματη διασύνδεση με τα συστήματα αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών EFT/POS, τόσο στην DIGINET όσο και σε όλες τις εταιρίες του Ομίλου της EPSILON NET. Στο πλαίσιο αυτό εκτιμάται ότι θα αξιοποιηθούν πλήρως και οι δυνατότητες χρηματοδότησης της αναβάθμισης ή αντικατάστασης «Φορολογικών Συστημάτων» από το πρόγραμμα «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ» του Ταμείου Ανάκαμψης με συνολικό προϋπολογισμό ενισχύσεων €160.000.000.

Η διοίκηση του Ομίλου, ακολουθώντας το επιτυχημένο μοντέλο ανάπτυξης της περιόδου 2020-2022, μέσω του συνδυασμού υψηλών ρυθμών οργανικής ανάπτυξης & στοχευμένων εξαγορών, συνεχίζει με συνέπεια την εκτέλεση του επιχειρηματικού της σχεδίου και το 2023. Κεντρικός στόχος του Ομίλου παραμένει η συνεχής παραγωγή αξίας για το προσωπικό, τους συνεργάτες και τους μετόχους του.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EPSILON NET κ. Ιωάννης Μίχος δήλωσε: «Είμαι πραγματικά χαρούμενος που μια εταιρία όπως η DIGINET, με βαθιά γνώση και εμπειρία από την 25ετή παρουσία της στην αγορά, εντάσσεται στη μεγάλη οικογένεια της EPSILON NET. Προχωράμε μαζί με γνώση και όραμα για να προσφέρουμε τις πιο ολοκληρωμένες 360° λύσεις για την ελληνική αγορά, τις επιχειρήσεις και τους συνεργάτες μας».

Ο Ιδρυτής και Διαχειριστής της DIGINET κ. Αθανάσιος Παπαγεωργίου δήλωσε: «Η συμμετοχή της εταιρίας μας στον Όμιλο της EPSILON NET μας κάνει υπερήφανους και δημιουργεί νέες εξαιρετικές προοπτικές για το μεγάλο και ποιοτικό portfolio προϊόντων & λύσεων που διαθέτουμε. Αισθανόμαστε ήδη τη ζεστασιά της οικογένειας EPSILON NET. Διαπιστώσαμε ήδη να κυριαρχούν οι ίδιες ανθρώπινες και επιχειρηματικές αξίες πάνω στις οποίες αναπτυχθήκαμε και είμαστε βέβαιοι μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον ότι θα αυξήσουμε σημαντικά την παρουσία μας στην Ελληνική αγορά, με απόλυτο σεβασμό στο εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών μας που μας στηρίζει τα τελευταία 25 χρόνια, συνεισφέροντας όλοι μαζί στην ανάπτυξη του Ομίλου».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η ΕΔΟΚ με όλους τους εταίρους του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου
Διεπαγγελματικών Κρέατος (SELMA) συνυπογράφει ανοικτή επιστολή στην
Πρόεδρο της ΕΕ κ. Ursula von der Leyen

Η ΕΔΟΚ μετά από ομοφωνία όλων των εταίρων του Ευρωπαϊκού  Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Κρέατος (SELMA) συνυπογράφει ανοικτή επιστολή στην Πρόεδρο της ΕΕ κ.Ursula von der Leyen. Θέμα της επιστολής είναι η έκκληση-απαίτηση των Ευρωπαίων κτηνοτρόφων στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, προκειμένου να ανταποκριθεί στη συμφωνία του Παρισιού και στις δεσμεύσεις για την καλή μεταχείριση των ζώων στη συμφωνία ΕΕ-Mercosur.

Στην ανοικτή επιστολή αναφέρεται ότι «η  στρατηγική από το αγρόκτημα στο πιάτο (Farm-to-Fork) και η Πράσινη Συμφωνία έχουν δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό πλαίσιο, για τη διασφάλιση υψηλών προτύπων ασφάλειας, βιωσιμότητας και ποιότητας για όλα τα αγροδιατροφικά προϊόντα που παράγονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι οργανώσεις μας όχι μόνο αγκάλιασαν αυτές τις εξελίξεις, αλλά και ηγήθηκαν στο δρόμο προς τη βιώσιμη παραγωγή, όχι μόνον οικονομικά, αλλά και κοινωνικά και περιβαλλοντικά». 

Στη συνέχεια με έμφαση τονίζεται ότι «Τώρα είναι η ώρα για την Ευρωπαϊκή Ένωση που πρέπει να πραγματώσει τη Συμφωνία του Παρισιού και να δείξει ηγετικό ρόλο στην εμπορική της πολιτική. Οι εμπορικοί μας εταίροι πρέπει να ενεργούν με υπευθυνότητα και πειστικά να εισάγουν όταν πρέπει σχετικές αλλαγές, για την προστασία της υγείας των καταναλωτών, την καλή διαβίωση των ζώων και του πλανήτη μας συνολικά. 

Όχι μόνο οι ευρωπαίοι αγρότες το αξίζουν, αλλά και οι ευρωπαίοι καταναλωτές και πολίτες».

Έτσι με ομοφωνία από όλα τα μέλη της SELMA απαιτείται ο απόλυτος σεβασμός των υγειονομικών και περιβαλλοντικών θεμάτων της ΕΕ και των πρότυπων καλής διαβίωσης των ζώων και από τους εξαγωγείς γεωργικών προϊόντων και τροφίμων από τρίτες χώρες. Θα πρέπει να υιοθετηθούν αντίστοιχες φωτογραφικές διατάξεις (βλ. Παράρτημα παρακάτω) που είναι απαραίτητες στη συμφωνία ΕΕ-MERCOSUR,  εάν πραγματικά η ΕΕ ενδιαφέρεται σοβαρά για τη βιώσιμη παραγωγή, την προστασία των καταναλωτών και τον αγώνα ενάντια στην αποψίλωση των δασών. 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Στην ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος τιμώντας την κάθε μέρα δίπλα σας.

Με κύριο στρατηγικό στόχο την εναρμόνιση του Ομίλου με σύγχρονες πρακτικές που προασπίζονται τη βιωσιμότητα του πλανήτη, η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ συνεχίζει να τιμά την υπόσχεσή της να βρίσκεται κάθε μέρα δίπλα στο κοινωνικό σύνολο, φροντίζοντας έμπρακτα για το καλό του φυσικού περιβάλλοντος. Έτσι, για ακόμα μία χρονιά, η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος βρίσκει την εταιρεία σύμμαχο τόσο στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης, όσο και σε αυτήν της μείωσης του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος. Μια προσπάθεια την οποία όλο το προηγούμενο έτος η ΚΡΗΤΙΚΟΣ υποστήριξε υιοθετώντας καινοτόμες πρακτικές και αναλαμβάνοντας δράση στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, όπως με τις συνεργασίες του με τους οργανισμούς «Συμμαχία για τη μείωση της Σπατάλης Τροφίμων» και «Μπορούμε στη Λαϊκή» που σκοπό έχουν τη μείωση της σπατάλης τροφίμων.

Ενώ ταυτόχρονα, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά συμμετείχε στο πρόγραμμα επιβράβευσης και ανακύκλωσης THE GREEN CITY, μέσω του οποίου οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να ανακυκλώνουν τα διαχωρισμένα υλικά τους και να επιβραβεύονται αποκτώντας άμεσο κέρδος.

Μία από τις σημαντικότερες ενέργειες της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ προς αυτήν την κατεύθυνση όμως ήταν η υποστήριξη του εκπαιδευτικού προγράμματος «Πλανήτης Μέλισσα». Ένα πρόγραμμα που υλοποιεί ο Σύλλογος Μελισσοκόμων Αττικής σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και ενημερώνει μαθητές δημοτικών σχολείων από όλη την Ελλάδα για τον ευεργετικό ρόλο των μελισσών στο περιβάλλον και την τεράστια σημασία που έχει η προστασία τους για το μέλλον του πλανήτη. Συνδυάζοντας θεωρία και πράξη με πρωτότυπο, επιστημονικά ορθό και άρτιο τρόπο, καλλιεργεί μια θετική στάση απέναντι στο περιβάλλον, προωθεί συνεργατικές και οργανωτικές δεξιότητες και ενθαρρύνει τον εθελοντισμό σε δράσεις περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος. 

Πέραν όμως από τις ενέργειες ΕΚΕ, η εταιρεία προωθεί τη βιωσιμότητα και στα καταστήματά της με ένα σύνολο υπεύθυνων δράσεων. Συγκεκριμένα, εγκαθιστά φωτοβολταϊκά συστήματα σε όλα τα καταστήματα και τις αποθήκες, τα εξοπλίζει με κλιματιστικά τύπου inverter και φωτισμό led και σηματοδοτεί χώρους ανακύκλωσης συσκευών και μπαταριών σε όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία στο εσωτερικό τους. Τέλος, η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ έχει ήδη αρχίσει να εντάσσει στον στόλο της ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές CO2 και πολύ σύντομα θα τοποθετήσει σταθμούς φόρτισης σε έναν σημαντικό αριθμό καταστημάτων της.

Continue Reading

Trending