Connect with us

Lifestyle

Στην ψηφιακή έκθεση τροφίμων και ποτών “FOOD EXPO Digital 2021” συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Με 61 πρότυπες επιχειρήσεις συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην  ψηφιακή έκθεση “FOOD EXPO Digital 2021”, η οποία διοργανώθηκε από την εταιρεία FORUM A.E. το χρονικό διάστημα από τις  14 έως τις 18 Ιουνίου 2021.

Η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην επιτυχημένη φετινή διοργάνωση της “FOOD EXPO Digital 2021” έγινε στο πλαίσιο των εντατικών και στοχευμένων προσπαθειών για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας, της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικής θέσης των ποιοτικών προϊόντων του αγροδιατροφικού τομέα της περιοχής. Κατά την εκθεσιακή  παρουσία της Περιφέρειας  δόθηκε  ιδιαίτερη έμφαση στην προβολή και τη δικτύωση των επιχειρήσεων και των παραγωγών  με τους επαγγελματίες του κλάδου των τροφίμων και ποτών καθώς και στην ανάδειξη της ξεχωριστής «Μακεδονικής Κουζίνας» σε  ελλαδικό πυλώνα της μεσογειακής διατροφής με δυνατότητες διεθνούς απήχησης. 

Προς αυτή την κατεύθυνση, η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πλαισιώθηκε από ειδική γαστρονομική εκδήλωση, η οποία προβλήθηκε στην ψηφιακή πλατφόρμα της έκθεσης “FOOD EXPO Digital” με στόχο την προβολή των τοπικών παραγόμενων προϊόντων και της «Μακεδονικής Κουζίνας», αναδεικνύοντας τον κυρίαρχο ρόλο της τοπικής γαστρονομίας στην αύξηση των εξαγωγών ελληνικών τροφίμων και ποτών.

Οι γαστρονομικές επιδείξεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της “FOOD EXPO Digital” προβάλλονται στον ακόλουθο σύνδεσμο:

Όπως δήλωσε σχετικά ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας της ΠΚΜ Σωτήρης Μπάτος «Αξιοποιήσαμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ψηφιακά εργαλεία και τις δυνατότητες προώθησης και προβολής που μας έδωσε η FOOD EXPO Digital για να αναδείξουμε τη μοναδική ποιότητα των προϊόντων, της γαστρονομίας και ευρύτερα του παραγωγικού τομέα της Περιφέρειάς μας. Προετοιμάζουμε διαρκώς το έδαφος για την επιστροφή μας στις δια ζώσης εμπορικές διοργανώσεις στο άμεσο μέλλον και συνεχίζουμε, μέσα από την άριστη και στενή συνεργασία με τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες της περιοχής, να κάνουμε πράξη την ανταγωνιστικότητα, την ανάπτυξη, την καινοτομία και την εξωστρέφεια της οικονομίας για το μέλλον της Κεντρικής Μακεδονίας»

Η “FOOD EXPO Digital 2021 ολοκληρώθηκε με μεγάλη εμπορική επιτυχία, καθώς συμμετείχαν 600 Έλληνες και ξένοι εκθέτες,  εκ των οποίων οι 61 επιχειρήσεις προέρχονταν από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Την έκθεση επισκέφθηκαν 3.250 εμπορικοί επισκέπτες από τους οποίους 910 ήταν διεθνείς αγοραστές τροφίμων και ποτών. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν 5.065 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες, από τις οποίες 4.100 έγιναν από τους ξένους αγοραστές ενώ ανταλλάχθηκαν 5.650 ψηφιακές επαγγελματικές κάρτες μεταξύ εκθετών και αγοραστών. 

Η “FOOD EXPO Digital 2021” πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή μέσω της custom made ηλεκτρονικής πλατφόρμας της FORUM A.E., προσφέροντας τη δυνατότητα σε εκθέτες και επισκέπτες για κερδοφόρες εμπορικές συναλλαγές στη νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργηθεί. Η “FOOD EXPO Digital 2021” έφερε σε διαδραστική και ουσιαστική επαφή τους εκθέτες της με σημαντικούς Έλληνες και ξένους αγοραστές, οι οποίοι είναι ιδιοκτήτες και στελέχη σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και μίνι μάρκετ, παραδοσιακά παντοπωλεία και delicatessen, καταστήματα βιολογικών προϊόντων, χώρους εστίασης, κάβες, αρτοποιεία, εστιατόρια και ξενοδοχεία. Η custom made διαδραστική πλατφόρμα, μέσω της οποίας πραγματοποιήθηκε η ψηφιακή έκθεση, έδωσε την ευκαιρία στους εκθέτες της να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε χιλιάδες Έλληνες και διεθνείς food traders και να συνάψουν σημαντικές συμφωνίες μαζί τους. Παράλληλα, μέσα από τη ψηφιακή  πλατφόρμα, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν προϊόντα και υπηρεσίες από κορυφαία brands του κλάδου τροφίμων και ποτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα έχουν πρόσβαση στα προφίλ των ψηφιακών εκθετών και μετά την ολοκλήρωση της “FOOD EXPO Digital 2021”. 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Τα βραβεία για την Παγκόσμια Ημέρα της γυναίκας στόχο έχουν την ανάδειξη και την επιβράβευση των γυναικών που τόλμησαν και πέτυχαν, που έγιναν πηγή έμπνευσης και άνοιξαν δρόμους, η κάθε μία στον τομέα της. 

Γυναίκες που αποτελούν φωτεινό παράδειγμα και μας δίνουν ελπίδα για να συνεχίσουμε  να πορευόμαστε με αξιοπρέπεια σε κάθε τομέα της ζωής μας.


Παρουσιάστρια της βραδιάς η μοναδική Ελένη Φιλίνη.

Επί σκηνής η ταλαντούχα Γεωργία Νταγάκη

Ο αγαπημένος συνθέτης Στέφανος Κόκκαλης στο πιάνο και ένα μουσικό πρόγραμμα υπό τον ήχο βιολιού & σαξόφωνου.

Τα βραβεία για την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας θα παρουσιαστούν στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου (αίθουσα Καλοκαιρινού) στις 4 Μαρτίου 2024. Ώρα προσέλευσης 7:00.

 Στο Fuajé του Πολιτιστικού & Συνεδριακού Κέντρου, θα διεξαχθεί έκθεση φωτογραφίας για την γυναίκα με welcome Drink και finger food 

ΑΙΓΙΔΕΣ :

-Υπουργείου Ανάπτυξης και Τροφίμων

-Πανελλήνια Ένωση Γενικών Γραμματέων -Τοπικής Αυτοδιοίκησης «Κλεισθένης»

Δήμος Ηρακλείου

-Πανελλήνια Ομοσπονδία Πολιτιστικών Κρητικών Σωματείων

-Πανελλήνια Ομοσπονδία Στήριξης Ατόμων με Παχυσαρκία (ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ)

-Επιμελητήριο Ηρακλείου

-Εθνική Ελληνική Επιτροπή Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου ICC HELLAS WOMAN

Λεύκωμα με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

Εισιτήρια θα προμηθευτείτε από την www.ticketservices.gr  και αναγράφουν τον ακριβή αριθμό της θέσης σας.

https://www.ticketservices.gr/event/vraveia-tis-xronias-2024-gia-tin-pagkosmia-imera-gynaikas/

Το εισιτήριο περιλαμβάνει:

welcome drink,κρασί και finger food .

https://womansdayawards.gr/

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο : 6981051520

Διεκπεραίωση: www.dspartners.gr 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Αμάλθεια: Βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας & μη φονικής παραγωγής τροφής

Για πρώτη φορά, το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα διοργανώνει τη βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας και μη φονικής παραγωγής τροφής με τον τίτλο «Αμάλθεια», στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ., από τις 5 μέχρι και τις 10 Μαρτίου και ώρες 10:00-20:00.

H Αμάλθεια, η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Δήμου Αθηναίων, αποτελεί μια βιωματική εβδομάδα για όλες τις γενιές, με ευκαιρίες και πειρασμούς που θα τις φέρουν πιο κοντά στην παραγωγή αγαθών με άμεσο και αυθεντικό τρόπο.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

Σκοποί της δράσης είναι η ευαισθητοποίηση, η ενημέρωση, η εκπαίδευση, η εξοικείωση, η ενεργοποίηση, η κινητοποίηση, η δικτύωση και η επιβράβευση των σημερινών και μελλοντικών πολιτών στην ερασιτεχνική γεωργία και τη μη φονική παραγωγή τροφής.

Όσοι βρεθούν στην Αμάλθεια θα ανακαλύψουν τη χαρά της παράδοσης, τη γονιμότητα της γης και τη δύναμη της κοινότητας. Πιο συγκεκριμένα, θα έχουν τη δυνατότητα να ασχοληθούν με ντοματιές, πιπεριές, μαρούλια και πατάτες. Με μέλι, λάδι και ελιές, κρασί, μπίρα, τσίπουρο και λικέρ. Με  χυλοπίτες, τραχανά, τυρί, γιαούρτι, κομπόστες, τουρσί και σάλτσες. Με σαπούνια, αρωματικά φυτά και αποστάγματα. Με παραδοσιακή μαγειρική, ύφανση, πλέξη και κατασκευές. Με σπορά, φύτευση, πότισμα και φροντίδα. Με ανακύκλωση, κομποστοποίηση, μηδενικά απόβλητα, ορθολογική χρήση πόρων και μείωση περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Να πλέξουν καλάθια και να σκαλίσουν το χώμα. Να χτενίσουν στον αργαλειό, να καρφώσουν ξύλα από παλέτες, να μαγειρέψουν λαγγίτες και χορτόπιτες και να τις γευτούν.

Όσοι ασχολούνται με κάποιο από τα παραπάνω, μόνοι τους ή με παρέα, στη γειτονιά, στον σύλλογο, στο παρτέρι ή στο κτήμα, μπορούν να έρθουν στην Αμάλθεια να παρουσιάσουν το έργο τους για να κάνουν το ίδιο και οι επισκέπτες της εκδήλωσης. Επίσης, όσοι παράγουν ή εμπορεύονται αγροεφόδια, εξοπλισμό, αλεύρι, μούστο, αργαλειούς, οργανικά, μέλι ή έτοιμα παραδοσιακά προϊόντα μπορούν να παρευρεθούν για να τα δείξουν στους επισκέπτες.

 Ενδεικτικά, η βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας και μη φονικής παραγωγής τροφής «Αμάλθεια» περιλαμβάνει:

  • Μεταποίηση (αλευρόμυλοι, συσκευασία, κομπόστες, τουρσί, χυλοπίτες, μακαρόνια τραχανάς, λιαστά, αποξήρανση τροφίμων, σάλτσες, καπνιστά, εξοπλισμός)
  • Κομποστοποίηση
  • Αγροεφόδια
  • Μελισσοκομία
  • Οινοποίηση, ζυθοποίηση, οινοπνευματώδη ποτά (ρακί, τσίπουρο), οινοπνευματώδη ηδύποτα
  • Παραγωγή, εμπόριο, εξαγωγή λαδιού, ελιών και παράγωγων προϊόντων
  • Αγροκτήματα
  • Το περιβόλι (Οικιακό περιβόλι, σπορά, φύτευση, πότισμα, φροντίδα, κύκλος ζωής, πυκνότητα, «συνύπαρξη», εξοπλισμός
  • Αρωματικά – φαρμακευτικά φυτά
  • Τυροκόμηση – γιαούρτι
  • Παραδοσιακή μαγειρική – ζαχαροπλαστική
  • Ύφανση – πλέξη – κατασκευές
  • Θεωρητικά και διαδραστικά workshops με θέματα τις Χειροτεχνίες, το Εργαστήριο Γης, τον Αργαλειό, τη Μελισσοκομία, τις Παλετοκατασκευές, το Μαγειρείο, τον Λαχανόκηπο, το Σχολειό, το Καφέ Παραγωγής, το Καφέ Μεταποίησης και το Καφέ Χειροτεχνίας
  • Τιμητικές διακρίσεις και βραβεία προκειμένου η δράση να ευχαριστήσει αυτούς οι οποίοι  προσφέρουν καθημερινά και δίνουν ένα κομμάτι του εαυτού τους για την ερασιτεχνική γεωργία και την παραγωγή τροφής
  • Ποικίλα δρώμενα ψυχαγωγικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα

Για το αναλυτικό πρόγραμμα και δωρεάν αιτήσεις συμμετοχής, μπορείτε να επισκεφτείτε το https://fieldsofamalthea.gr.

Επιπλέον, μπορείτε να δηλώσετε δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event Fields of Amathea by #skywalkergr.

Η διοργάνωση του φεστιβάλ πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των παρακάτω:

Υπό την αιγίδα: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Υποστηρικτές: ΤΟΠΙΟΔΟΜΗ, OPEN FARM, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ, ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΝ ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ, ΒΙΟΖΩ, ΗΛΕΣΙΟΝ

Χορηγοί επικοινωνίας: STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR,ΕΠΙΧΕΙΡΩ, E-DAILY, E-RADIO,             START UP.GR,ENALLAKTIKOS.GR,THAT’S LIFE, TOURMISMTODAY.GR,BUSINESS WOMAN,PINK, IΠΟΡΤΑ, SIGMA MEDIA GROUP, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, CSR NEWS.GR, ECOZEN.GR, UNI-TIES.GR, HELLENIC MEDIA GROUP, MONEYVIEW, CULPANEWS, BULLMP.COM, LET IT BE.GR, EXPOS GREECE, STENTORAS.GR, STENT, SETTLE.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Communication Strategist, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, 6947997884, [email protected]

Continue Reading

Μόδα

Τα “Μυώδη Χέρια” της Collina Strada γυρίζουν κεφάλια στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης

Θεωρούμε συχνά πως η επιτυχία ενός ανερχόμενου οίκου, κορυφώνεται όταν συζητιέται σε μια από τις εβδομάδες μόδας, άλλωστε η συμμετοχή σε μια από αυτές φαντάζει η καλύτερη ευκαιρία για την ανάδειξη της εταιρίας. Δεν είναι κρυφό όμως, πως αυτή η διαδικασία είναι κοστοβόρα, κάτι που την καθιστά ρίσκο για τους ανερχόμενους σχεδιαστές. Όχι όμως για την Hillary Taymour της
Collina Strada.


Η Taymour, καλλιτεχνική διευθύντρια και ιδρύτρια του οίκου, θεωρεί πως “κανένας σχεδιαστής δεν
θα έπρεπε να ξοδέψει ένα τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό, όταν δεν έχει μια ισάξια μεγάλη ιδέα. Μια
μέση επίδειξη χρηματοδοτείται τουλάχιστον με 400.000$. Οι σχεδιαστές δεν μπορούν πάντα να
δημιουργήσουν το δικό τους πατρόν, μπορεί να χρειαστεί να αναθέσουν μια τέτοια δουλειά σε
εξωτερικό συνεργάτη και να ξοδέψουν χρήματα σε ένα μόνο ρούχο που θα αποτελέσει editorial
κομμάτι και δεν θα πουληθεί ποτέ.

Είναι λες και πετάνε λεφτά”. Μπορεί να ακούγεται κλισέ, αλλά
είναι πλέον γεγονός ότι η παρθενογένεση στην μόδα δεν αποτελεί συχνό φαινόμενο. Κανείς δεν θα
επιβραβεύσει έναν σχεδιαστή για ένα φόρεμα του, όσο όμορφο και καλοραμμένο και αν είναι, αν
δεν τοποθετηθεί στο πλαίσιο ενός επιδραστικού concept. Ο κόσμος της μόδας έχει ανάγκη να
νιώσει το κομμάτι που του παρουσιάζεται, κάτι που δύσκολα επιτυγχάνεται από το ρούχο το ίδιο,
μόνο του. “Έχω ένα θέμα, έχω έναν σκοπό, έχω μια ιδέα.” δηλώνει η Hillary Taymour λίγες ώρες
πριν την επίδειξή της.


Η καλλιτεχνική διευθύντρια της Collina Strada, δεν είναι μια κλασική επιχειρηματίας. Σχεδιάζει όχι
μόνο για την εταιρία της, αλλά και για όλα τα κοινωνικά προβλήματα που απασχολούν αυτήν και
όλες τις προοδευτικές γυναίκες που ακολουθούν την ίδια πορεία σκέψης και την ανάπλαση της
αυτοέκφρασης της. Η Taymour, για την συλλογή της “Stronger” Fall/Winter 24’, είχε την ιδέα να
ενθαρρύνει την γυναικεία δύναμη, σε όλες τις ενσαρκώσεις. Τα ρούχα της παρουσιάστηκαν από
γυναίκες με ειδικές ανάγκες, έγκυες, μητέρες, τράνς, ηλικιωμένες και plus-size γυναίκες.

Η πασαρέλα αυτήν την φορά, έμοιαζε με το γυμναστήριο της εταιρίας, όπου η εσωτερική θηλυκή
δύναμη των μοντέλων πήρε μια καλογραμμένη μορφή εξωτερικά. “Με τις γυναίκες να αγνοούνται
συνέχεια για θέσεις ισχύος, το γυναικείο σώμα μορφοποιείται για αρκετό καιρό από την φαντασία
των ανδρών. Είναι πια καιρός να ξανά πλάσουμε αυτό το όραμα σε κάτι πιο κοντινό στην
πραγματικότητα της θηλυκότητας, κάτι πιο “ιδρωμένο” αλλά ταυτόχρονα εκλεπτυσμένο.”
αποκάλυψε η Taymour. Παρατηρώντας κολοκύθες που έμοιαζαν με βάρη να περνάνε από την
πασαρέλα και ακούγοντας ένα remix του “Stronger” της Britney Spears, η θηλυκή ταξιαρχία της
Collina Strada εξέφρασε αυτήν την αίσθηση μέσα από 36 εμφανίσεις.


Η σειρά κατασκευάστηκε από νεκρά αποθέματα και ανακυκλωμένα υλικά με τα έντονα γραφικά και
φλοράλ υφάσματα της Taymour. Τα ρούχα συχνά κολάκευαν τους μυς των μοντέλων, ή τους
δημιουργούσαν τα ίδια. Είδαμε όγκους σε μερικά πατρόν που δημιουργούσαν την αίσθηση ενός
καλογυμνασμένου και δυνατού σώματος, αντιθετικές υφές, φορέματα σλιπ με βολάν, ψυχεδελικά
σατέν παντελόνια, φουσκωτά jackets, χυτό denim, καρό παλτά με τεράστιους στρογγυλούς ώμους,
υβριδικά επίσημα ενδύματα, διάφανες φούστες, φανέλες και φόρμες. Αυτό το αντιδραστικό
μανιφέστο της Hillary Taymour, δεν ήταν μόνο συγκινητικό για τα παγκόσμια κοινωνικά
προβλήματα των γυναικών αλλά και σθεναρά ανατρεπτικό για τις παραδόσεις της μόδας

Συντάκτης Βέρα Αδαμίδου

Μπορείτε να βρείτε την Βέρα Αδαμίδου στο instagram ακολουθώντας τον σύνδεσμο πατώντας εδώ: https://www.instagram.com/veraadamidou/

Continue Reading

Trending