Επιχειρηματικότητα
Τα όπλα…της διαπραγμάτευσης

Οι εμπορικοί διαπραγματευτές ανήκουν σε μια ιδιαίτερα σημαντική ομάδα, η ύπαρξη της οποίας συνδέεται στενά με τις πωλήσεις, τα κέρδη και τη συνολική εικόνα της επιχείρησης. Λόγω του σημαντικού και απαιτητικού ρόλου τους, οι άνθρωποι αυτοί πρέπει να διαθέτουν ειδικά χαρακτηριστικά προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο πολύπλοκο και δύσκολο έργο τους.
Οι ικανοί διαπραγματευτές επιδεικνύουν παρατηρητικό μυαλό, σταθερή κρίση και υψηλό επίπεδο υπομονής. Εκτιμούν το καλό χιούμορ, αλλά αρνούνται να ενδώσουν σε ανόητες απολαύσεις που θα αποσπούν την προσοχή τους από το έργο τους. Είναι πάντα έτοιμοι να ακούσουν προσεκτικά τους συνομιλητές τους, και ο τρόπος τους είναι ευγενικός, ανοιχτός, πολιτισμένος και καταδεκτικός.
Οι αποτελεσματικοί διαπραγματευτές πρέπει να είναι πάντα έτοιμοι, ώστε να ανταποκρίνονται γρήγορα και με επιτυχία σε απρόβλεπτες εκπλήξεις, είτε θετικές είναι αυτές είτε αρνητικές. Διαθέτουν εξαιρετική ικανότητα πνευματικής διείσδυσης, η οποία τους επιτρέπει να αναγνωρίζουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα των συνομιλητών τους. Πάνω απ’ όλα, χρειάζονται αυτοέλεγχο και αυτοπειθαρχία, καθώς πρέπει να σκέφτονται προσεκτικά πριν εκφράσουν τις σκέψεις τους.
ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ
Εκτός από τα παραπάνω, οι εμπορικοί διαπραγματευτές διαθέτουν ένα ισχυρό εργαλείο που τους επιτρέπει να αντιλαμβάνονται και να κατανοούν θέσεις και στάσεις των συνομιλητών τους: η καλή γνώση, αντίληψη και χρήση των μηνυμάτων που μεταδίδονται μέσω της μη λεκτικής επικοινωνίας και της γλώσσας του σώματος. Η θέση του κεφαλιού, το μέτωπο, τα μάτια, η μύτη, το χαμόγελο, οι χειρονομίες, οι στάσεις του σώματος και η κίνηση στο χώρο αντανακλούν τον εσωτερικό κόσμο και αποτελούν έκφραση των σκέψεων και προθέσεων.
Έχουν καταγραφεί πολλές περιπτώσεις εμπορικών διαπραγματεύσεων, όπου η εμπειρία και η εξαιρετική ερμηνεία της γλώσσας του σώματος από τους διαπραγματευτές έχει οδηγήσει όχι μόνο στη σωστή πρόβλεψη των προθέσεων της άλλης πλευράς, αλλά και στον αποτροπιασμό περαιτέρω προβλημάτων, είτε οικονομικής, είτε πολιτικής, είτε κοινωνικής φύσης. Επιπλέον, οι καλοί διαπραγματευτές αποφεύγουν τις υποσχέσεις που γνωρίζουν ότι δεν μπορούν να τηρήσουν, καθώς γνωρίζουν ότι η εμπιστοσύνη είναι ουσιώδης και οι αμφιβολίες δεν οδηγούν ποτέ σε επιτυχημένη διαπραγμάτευση. Είναι βέβαιο ότι οποιοδήποτε κέρδος επιτυγχάνεται με άνομο τρόπο θα έχει αβέβαιες επιπτώσεις στις σχέσεις του διαπραγματευτή και των συνομιλητών του.
ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΟΦΕΛΗ
Οι διαπραγματευτές πρέπει να επικεντρώνονται, κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων, στα αμοιβαία οφέλη που θα προκύψουν εάν επιτευχθεί η συμφωνία. Με δεδομένο ότι ο πιο αξιόπιστος τρόπος για να καταστούν ικανοποιητικές οι σχέσεις με τους συναποφασίζοντες διαπραγματευτές είναι να αποδείξει ότι η συμφωνία θα φέρει οφέλη σε και τις δύο πλευρές, οι διαπραγματεύσεις απαιτούν την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων και των δύο πλευρών. Το κλειδί των διαπραγματεύσεων είναι να επισημαίνονται αυτά τα πλεονεκτήματα και στη συνέχεια να συνδέονται με τρόπο που να δείχνει ότι είναι ισορροπημένα, ώστε καμία πλευρά να μην κερδίζει περισσότερα οφέλη μετά το τέλος της συμφωνίας.
Άρθρο αρχείου BusinessWoman
Αλμπέρτο Αζαρία.
Προγράμματα
Το Επιμελητήριο Αρκαδίας στηρίζει την Καινοτομία και την Περιβαλλοντική Συνείδηση

Με συνέπεια στον ρόλο του ως φορέας ανάπτυξης, καινοτομίας και κοινωνικής ευθύνης, το Επιμελητήριο Αρκαδίας έδωσε το «παρών» σε δύο σημαντικές εκδηλώσεις με επίκεντρο την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και την περιβαλλοντική παιδεία.
Regional Growth Conference στην Πάτρα
Με ενεργό και ουσιαστικό ρόλο συμμετείχαν τα μέλη της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Αρκαδίας στο κορυφαίο φόρουμ για την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, το Regional Growth Conference (RGC 2025), το οποίο διεξήχθη στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, με συνδιοργανωτή το ίδιο το Πανεπιστήμιο.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η Αχαϊκή Επιμελητηριακή Ανάπτυξη (ΑΧ.ΕΠ.ΑΝ) πραγματοποίησε workshop για τον ρόλο των αναπτυξιακών Εταιρειών ως βασικοί μοχλοί τοπικής και περιφερειακής αναπτυξιακής.
Το Επιμελητήριο εκπροσωπήθηκε από τα μέλη της Διοίκησης της Εταιρείας Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας του Επιμελητηρίου «Αγαπήνωρ», την Πρόεδρο κα. Ματίνα Παράσχου, την Αντιπρόεδρο κα. Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, το μέλος του ΔΣ κα. Άννα Γαβρήλου και τον Υπεύθυνο της εταιρείας «Αγαπήνωρ» κ. Νικόλαο Μεγρέμη.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου συμμετείχαν σε γόνιμες συζητήσεις, ανταλλάσσοντας απόψεις με εκπροσώπους φορέων και εισηγητές από όλο το φάσμα της αγοράς, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον διάλογο για την ενίσχυση της καινοτομίας και στρατηγικές συνεργασίας και δικτύωσης των αναπτυξιακών εταιρειών.
Περιβαλλοντική δράση «Εν αρχή ην η φύσις»
Ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του Τμήματος Υπηρεσιών, κ. Κώστας Καλαμαράς, συμμετείχε ενεργά στη στην εκδήλωση της διήμερης περιβαλλοντικής δράσης «Εν αρχή ην η φύσις», που πραγματοποιήθηκε, με πρωτοβουλία της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Τρίπολης και σε συνεργασία με τον ΦΟΔΣΑ Πελοποννήσου, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας και το Επιμελητήριο Αρκαδίας.
Στον χαιρετισμό του, ο κ. Καλαμαράς χαρακτήρισε την εκδήλωση ως ουσιαστική επένδυση στην περιβαλλοντική παιδεία και στο μέλλον της κοινωνίας μας, ενώ τόνισε τη σημασία της σύνδεσης της εκπαίδευσης με την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Όπως επεσήμανε, η αειφορία αποτελεί συλλογική ευθύνη που μας αφορά όλους.
Η συμμετοχή και συνεργασία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας στις παραπάνω εκδηλώσεις επιβεβαιώνει τη διαρκή προσήλωση του στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και τη δημιουργία συνεργειών για την ανάπτυξη της Αρκαδίας.
Επιχειρηματικότητα
ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ: Στρατηγική πρωτοβουλία στήριξης νοικοκυριών σε συνεργασία με τη Cepal

Η ενέργεια υλοποιείται στο πλαίσιο της δέσμευσης της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ να
βρίσκεται συστηματικά στο πλευρό των καταναλωτών, ενισχύοντας έμπρακτα
την προσπάθεια όσων επιδιώκουν τη συνεπή εξυπηρέτηση των οικονομικών
τους υποχρεώσεων.
Σε μία εποχή αυξημένων οικονομικών προκλήσεων, η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, με
γνώμονα την κοινωνική υπευθυνότητα, αναγνωρίζει τις δυσκολίες που
αντιμετωπίζουν πολλά ελληνικά νοικοκυριά και φροντίζει, μέσα από
στοχευμένες πρωτοβουλίες, να τα στηρίξει ουσιαστικά. Σε αυτό το πλαίσιο, η
ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, σε συνεργασία με την εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων
Cepal, εγκαινιάζει ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης – δίνοντας τη
δυνατότητα σε πελάτες της με δανειακές υποχρεώσεις υπό τη διαχείριση της
Cepal – να μειώνουν την οφειλή τους μέσα από τις καθημερινές αγορές τους.
Συγκεκριμένα, για κάθε αγορά στο e-shop ή στα καταστήματα ΚΡΗΤΙΚΟΣ με την
κάρτα Club, πραγματοποιείται κάθε μήνα επιστροφή του 10% της δαπάνης ως
πίστωση για την αποπληρωμή της δανειακής οφειλής που διαχειρίζεται
η Cepal. Το ποσό της επιστροφής υπολογίζεται σε συνολική μηνιαία δαπάνη
έως 1.000€ – όριο ιδιαίτερα υψηλό ώστε να καλύπτει το σύνολο των αγορών
που σχετίζονται με τις καθημερινές ανάγκες των ωφελούμενων.
Στην ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, σταθεροί στις αξίες μας, για μία ακόμα φορά κάνουμε
πράξη την υπόσχεσή μας να στεκόμαστε καθημερινά δίπλα στα ελληνικά
νοικοκυριά. Και συνεχίζουμε να αναζητούμε τρόπους για να τα στηρίζουμε
έμπρακτα κάθε φορά με όλες μας τις δυνάμεις.
Παρουσίαση
Η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ αποδεικνύει έμπρακτα την ευαισθησία της για το περιβάλλον προωθώντας τη μείωση του ανθρακικού της αποτυπώματος!

Τα super market ΚΡΗΤΙΚΟΣ, πιστά στη δέσμευσή τους για βιώσιμη ανάπτυξη και σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Κλιματικού Νόμου, προχωράνε και φέτος στη μέτρηση και καταγραφή του ανθρακικού τους αποτυπώματος, όπως και στην υλοποίηση πλάνου μείωσής του. Και μάλιστα με τον πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό τρόπο, επιλέγοντας να αξιοποιήσουν τα ψηφιακά εργαλεία της πλατφόρμας CarbonPlan και την υποστήριξη της συμβουλευτικής εταιρείας INNOVECO.
Ο υπολογισμός των ετήσιων εκπομπών CO2 που παράγονται, επιτρέπει στην ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ να υιοθετήσει επιχειρησιακά μοντέλα που θα μειώσουν ή ακόμα και θα εξαλείψουν τις αρνητικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της στο περιβάλλον. Επιπλέον, αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία περιβαλλοντικής διαχείρισης και με τη βαθιά πεποίθηση πως η τεχνολογία θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην πράσινη μετάβαση, εναρμονίζεται με τα νέα πρότυπα βιωσιμότητας και απαντά στις απαιτήσεις της εποχής μας για έναν πιο σύγχρονο και υπεύθυνο τρόπο λειτουργίας, ώστε να αντιμετωπιστεί η κλιματική αλλαγή και να ενδυναμωθεί η προστασία του περιβάλλοντος.
-
Επιχειρηματικότητα
Golden Rule vs Platinum Rule
-
Lifestyle
Πέγκυ Μουζάκη | Δεν έχω αυτοπεποίθηση!
-
Ψυχολογία
Συναισθηματική Νοημοσύνη ή Νοημοσύνη Της Καρδιάς :
-
Ψυχολογία
Αντιμετωπίστε την κρίση με… αισιοδοξία
-
Τουρισμός
Ιατρικός Τουρισμός στην Ελλάδα: Η Αναδυόμενη Προοπτική
-
Οικογένεια
Πώς να αναπτύξετε τη συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών σας
-
Οικογένεια
Τα Ψυχολογικά Χαρακτηριστικά Της Εφηβικής Ηλικίας
-
Υγεία
Οδηγός Ευεξίας για το Καλοκαίρι από την Affidea