Lifestyle
Τα «Food Forest» στο facebook
Την Τετάρτη, 16 Δεκ 2020, στις 12.00, η τακτική δημόσια διαδικτυακή συζήτηση του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Αττικής προσεγγίζει τα διεθνώς ονομαζόμενα «Food Forest» ή Καρποί του Δάσους.
Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Περιφέρειας Αττικής «Άγιος Γεώργιος» ξεκίνησε στις 2/6/2020, στις 12.00 τις τακτικές δημόσιες διαδικτυακές συζητήσεις με ζητήματα που απασχολούν τους κτηνοτρόφους αλλά και άλλα επίκαιρα θέματα, οι οποίες με την υποστήριξη του Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα γίνονται κάθε Τετάρτη, στις 12.00 και προβάλλονται ταυτόχρονα στο facebook όπου δέχονται σχόλια και ερωτήσεις από οποιονδήποτε συνεννοείται στην ελληνική γλώσσα.
Η κα Μάγδα Κοντογιάννη (6932094231, κτηνοτρόφος) ενημέρωσε ότι οι μέχρι σήμερα είκοσι δύο (22) δημόσιες συζητήσεις κάθε Τετάρτη, 12.00, του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Αττικής βρίσκονται σε video στην σελίδα Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα για όποιον επιθυμεί να δει κάποιο θέμα από όσα έγιναν στις 2/6/2020, 26/6/20220, 3/7/2020, 10/7/2020, 22/7/2020, 19/8/20, 26/8/20, 2/9/20, 9/9/20, 16/9/20, 23/9/20, 30/9/20, 30/9/20, 7/10/20, 14/10/2020, 21/10/2020, 4/11/2020, 11/11/2020, 18/11/2020, 25/11/2020, 2/12/2020 & 9/12/2020.
Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής προσκαλεί όλες και όλους τους φίλους στην διαδικτυακή δημόσια «ανταλλαγή ευχών για ένα καλύτερο 2021» την Τετάρτη, 13 Ιαν 2021, στις 12.00.
Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής επίσης καθιέρωσε τις συναντήσεις αγροτισσών στο διαδίκτυο κάθε Τρίτη, στις 20.00 μετά από μια πρόταση κατά την συζήτηση στην Παγκόσμια Ημέρα της Αγρότισσας 2020 για να γεφυρώσει τις αγρότισσες στην Ελλάδα, με την επόμενη συνάντηση να είναι την Τρίτη, 15 Δεκ 2020, στις 20.00 με την κα Αικατερίνη Καμηλάκη, πρώην Διευθύντρια στο Κέντρο Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών να συζητά για «τα ήθη και έθιμα για τον Άγιο Μόδεστο», προστάτη των αγροτικών ζώων. Η μεθεπόμενη διαδικτυακή συνάντηση των αγροτισσών θα γίνει την Τρίτη, 5 Ιαν 2021, στις 20.00 με συμβολικό διαδικτυακό «κόψιμο βασιλόπιτας».
Εντοπίσαμε τον όρο «Food Forest» σε σχόλιο του κ Σ. Σεκλιζιώτη σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης και ξαναζωντάνεψε μνήμες από παλαιότερες εποχές με πιο ισορροπημένο -βιώσιμο (αειφόρο)- περιβάλλον, κυρίως φυσικό, αλλά και κοινωνικό και πολιτιστικό περιβάλλον.
Στην ουσία ξανασυνειδητοποιήσαμε ότι στα διάφορα οικοσυστήματα η επιβίωση είναι θέμα ισορροπίας και θέμα συμβίωσης της πλούσιας βιοποικιλότητας, όπως αποτυπωνόταν στα ήθη και έθιμα της κάθε κοινωνίας.
Μερικά από τα δένδρα και τους θάμνους που ανέφερε ο κ Σ. Σεκλιζιώτης είναι: Καρυδιές, Καστανιές, Φουντουκιές (Corylus avellana), Αγριοφουντουκιές ή Κόρυλος (Corylus colurna), Κουμαριές, Κρανιές (Cornus mas), Κράταιγοι, Βελανιδιές, Κυδωνιές, Γκορτσιές (Pyrus amygdaliformis), Χαρουπιές, Μηλιές, Μουριές, Αχλαδιές, Δαμασκηνιές, Κορομηλιές (τζανεριές), Βανίλιες, Κερασιές, Αμπέλια, Αρώνια η µελανόκαρπη (Aronia melanocarpa), Τσουκνιδόδενδρα (Celtis australis), Βατομουριές (Rubus sanctus), Μύρτιλα (Vaccinium myrtillus), Κόκκινο μύρτιλο (Vaccinium vitis-idaea), Τσαπουρνιά (Prunus spinosa), Σμέουρα ή φραμπουάζ ή red raspberry (Rubus idaeus), Σουμάκι ή Ρούδι (Rhus coriana), Σαμπούκος (Sambucus nigra), Αμελάγχιον το ωοειδές (Amelanchier ovalis), Σουρβιά Σορβιά (Sorbus domestica), Prunus cocomilia Αγριοκορομηλιά, Σκλήθρο (Alnus glutinosa), Λαγοκέρασο (Ribes uva-crispa), Τίλιες, Αγριοκερασιές (Prunus avium), Αγριοτριανταφυλλιά (Rosa Canina).
Ο Δρ Δημήτριος Φωτάκης εκτιμά ότι απαιτείται να γίνει αειφορική κάρπωση, των δασικών, μη ξυλωδών προϊόντων. Μέχρι σήμερα στα έσοδα από τα δάση καατγράφονταν μόνο στην παραγωγή ξυλείας. Ίσως εάν γίνει επαρκής έρευνα να μποεί να φανεί η συμβολή του δάσους και σε τρόφιμα από το δάσος τόσο για άνθρώπινη χρήση, όσο και σαν συμβολή στην κτηνοτροφία (κυρίως στην αγελαδοτροφία και στην προβατοτροφία). Και βέβαια είναι μια ακόμα σημαντική δυνατότητα η καλλιέργεια «καρπών του δάσους» σε παρακείμενους χώρους και η εξασφάλιση εισοδήματος στους κατοίκους της υπαίθρου από τους συνήθως super foods καρπούς του δάσους.
Η αγροτική ύπαιθρος έχει ενσωματωμένη στην επιβίωσή της τους καρπούς του δάσους, οι οποίοι στην ουσία αποτελούν κομμάτι της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς που σχετίζεται με εθνοβοτανικές πρακτικές και τη διασύνδεση φυτών με την ιστορία και τη μυθολογία της κάθε περιοχής.
Και πάντα θυμόμαστε ότι ο βραβευθείς από την ΚΙΒΩΤΟ του ΚΟΣΜΟΥ κ Δήμος Δήμου, από τα Τρίκαλα, με τα αυτόχθονα αγροτικά ζώα, πάντα επιμένει ότι στην Ελλάδα ο φυσικός χώρος συμβιωτικής διαβίωσης των ελληνικών φυλών είναι το δάσος και οι καρποί του δάσους. Πχ τα βελανίδια θα μπορούσαν να ξαναδώσουν κομμάτι από την απαραίτητη πλούσια ζωοτροφή.
Και στο facebook από τον Stamati Seklizioti βρίσκουμε γραμμένα: Πολλά τα καλλιεργούμενα από τους καρπούς του δάσους για καρποφορία, χυμούς, φλοιούς & ιστούς, χρήσιμα στην διατροφή, την παραγωγή υπερτροφών, αιθέριων ελαίων, στην ζαχαροπλαστική, στην φαρμακευτική, στον χρωματισμό οινοπνευματωδών ποτών καθώς και στην βαφή υφασμάτων, πολλά από αυτά σημαντικά μελισσοκομικά φυτά, σπουδαίοι συντελεστές και ισχυροί κρίκοι συνοχής του φυσικού μας χώρου και των κατά τόπους δασικών οικοσυστημάτων.
Τα περισσότερα απ’ αυτά τα φυτά συμβάλουν στην αντιπυρική άμυνα και με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αισθητικής προσφέρουν στο τοπίο, στις εποχικές τους εμφανίσεις και φάσεις (ανθοφορίας, καρποφορίας, εποχικές αλλαγές χρωμάτων φυλλώματος για τα φυλλοβόλα, γυμνές σιλουέτες στα χειμωνιάτικα ξημερώματα και σούρουπα….). Τα φυτά αυτά αποτελούν φυσική αλλά και “αγροδασοπονικού” χαρακτήρα βιοποικιλότητα και συνεπώς μια τεράστια τράπεζα γενετικού υλικού και βιοαποθέματος που παραμένει περιθωριοποιημένη και αναξιοποίητη στη χώρα μας.
Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής θεωρεί σημαντικό να γίνει από όλους (και κυρίως από τους Δημόσιους υπαλλήλους-Δασάρχες) κατανοητό και αποδεκτό ότι η κτηνοτροφία, με κανόνες, και τα δάση μας είναι απολύτως συμβιωτικά δια μέσου των αιώνων, και ότι τα δάση της Ελλάδος μας δεν είναι μόνο για ξυλεία και μισθοδοσίες. Και η δημόσια συζήτηση της Τετάρτης, 16 Δεκ 2020, στις 12.00, στο facebook: Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα ελπίζεται ότι θα υποδείξει και άλλες δυνατότητες συμβιωτικής βιώσιμης διαδικασίας και αξιοποίησης με καλλιέργειες, εκεί πλησίον, της τεράστιος βιοποικιλότητας της Ελλάδος και των ελληνικών δασών, των καρπών του δάσους, του Food Forest …
Αυτοκίνητο
MG ZS 1.5 Αυτοκίνητο για λίγα χρήματα
Το ZS είναι το μοντέλο με το οποίο η MG κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Είναι όμως το «value for money» το μοναδικό του προτέρημα;
Καιρό είχε να δημιουργηθεί τόσος θόρυβος στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όσος αυτός που έχει προκαλέσει η MG Motor. Η βρετανική μάρκα επέστρεψε στη χώρα μας πιο ελκυστική από ποτέ, με τον Όμιλο Συγγελίδη να έχει αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των μοντέλων της.
Το ZS είναι ένα B-SUV, που όμως από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων μάλλον ταιριάζει στα C-SUV: μήκος 4,32 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα. Επιπλέον, είναι αρκούντως γενναιόδωροι οι χώροι για τους επιβάτες (μεταξόνιο 2,58 μέτρων) και τις αποσκευές τους (448 λίτρα σε πενταθέσια διάταξη, έως 1.166 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).
Το ZS προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5 ατμοσφαιρικό και 1.0 turbo. Το αυτοκίνητο της δοκιμής έφερε τον πρώτο κινητήρα, ισχύος 106 ίππων και ροπής 141 Nm (στις 4.500 σ.α.λ.). Με το βασικό – αλλά κάθε άλλο παρά φτωχό – επίπεδο εξοπλισμού Exclusive, η τιμή του MG ZS ορίζεται στα 18.950 ευρώ. Στα χρήματα δηλαδή ενός σουπερμίνι και με λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού, προσφέρεται ένα οικογενειακό SUV.
Περνώντας καιρό με το ZS αντιλαμβάνεσαι ότι η χαμηλή τιμή δεν είναι το μοναδικό του προσόν. Μετά τους πλούσιους χώρους, θετική εντύπωση αφήνει και η εικόνα του εσωτερικού. Είναι πράγματι ευχάριστη έκπληξη τα υλικά που έχουν επιλεγεί από την MG στην καμπίνα των επιβατών και στο ταμπλό ειδικότερα.
Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν αναλογικά όργανα για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, ενώ ανάμεσά τους έχει τοποθετηθεί μία μικρή ψηφιακή οθόνη, στην οποία εμφανίζονται ορισμένες ενδείξεις, όπως η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία. Στις επόμενες εκδόσεις (Luxury και Luxury Plus). Επιστρέφοντας στο ZS της δοκιμής μας, στην κεντρική κονσόλα, όμως κάτω από τους αεραγωγος, είναι τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών – στιλ τάμπλετ – για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων των 106 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και αποδεικνύεται οριακός στην πράξη για το μέγεθος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ιδίως όταν το ZS ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο, φορτωμένο. Παίρνει επάξια τον τίτλο του «value for money», διότι με τα χρήματα που αγοράζεις ένα αυτοκίνητο πόλης, αποκτάς ένα οικογενειακό SUV, με χώρους,
καλό εξοπλισμό και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας στην έκδοση Exclusive περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και για όσους έχουν δεύτερες σκέψεις αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων της, η επταετής εργοστασιακή εγγύηση. Κινούμενοι πάντως με χαλαρούς ρυθμούς στην πόλη η κατανάλωση διατηρήθηκε περίπου στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες (δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο) η σχετική ένδειξη… σταμάτησε στα 8-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI R-Line: Ένα όνειρο για κάθε οικογένεια.
Στην τρίτη πλέον γενιά του, τo best seller μοντέλο της Volkswagen έχει μια δύσκολη αποστολή: Nα συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του.
Εξαιρετικό από κάθε άποψη ως οικογενειακό αυτοκίνητο. Ακόμα πιο όμορφο, ακόμα καλύτερο στην εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και ακόμα πιο ολοκληρωμένο suv όχημα και πλέον με τέσσερα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, παίρνει τη σκυτάλη από το προηγούμενο μοντέλο χωρίς να χάσει μέτρο και στοχεύει πολύ ψηλά στην κατάταξη της κατηγορίας του. Με κόστος που στη βασική έκδοση εξοπλισμού του ήπια υβριδικού κινητήρα των 1.5 λίτρων 150 ίππων ξεκινά από τις 37.900 ευρώ και κορυφώνεται στις 42.500 ευρώ της έκδοσης R-Line της δοκιμής, τοποθετείται σωστά απέναντι στον ανταγωνισμό και έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει κάθε αντίπαλο.
Στον δρόμο έχει πολύ καλή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες εκεί που πάντα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η γλίτσα, το οποίο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.
Όπως δείχνει και η νέα αισθητική προσέγγιση του αμαξώματος, το μοντέλο είναι εμφανώς καινούριο, αλλά χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες που θα έκαναν το πιστό κοινό της μάρκας να εκπλαγεί – προφανώς δυσάρεστα. Από την άλλη πλευρά, όλες οι αλλαγές έχουν βελτιώσει όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και την αεροδυναμική, η οποία πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 αντί 0.33 του προηγούμενου μοντέλου.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Μόδα
Εκπαίδευση στη Μόδα & Επιχειρηματικότητα Υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας & Αicep Greece
H AthensFashionClub έχει συνηθίσει το κοινό της σε πρωτοπόρες δράσεις και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών. Αυτήν τη φορά συνδυάζοντας και τα δύο, εκπαίδευση αλλά και πρωτοπορία, δημιουργεί ένα Βootcamp, ένα μοναδικό διαγωνισμό Μόδας & Επιχειρηματικότητας ανοιχτό για όλο το κοινό που θέλει να γνωρίζει βιωματικά το αντικείμενο της Μόδας και των Επιχειρήσεων.
Εάν είχατε πάντα όνειρο να ανακαλύψετε τους διάφορους ρόλους που συνθέτουν την πολυδιάστατη βιομηχανία της μόδας και να ζήσετε την εμπειρία τους βιωματικά, αυτό το Βοοtcamp είναι ανοιχτό για το κοινό και για όσους αγαπούν τις προκλήσεις.
Στο «Fashion Arena», καλείστε να γίνετε μέρος ενός συναρπαστικού παιχνιδιού που αναδεικνύει τη δύναμη της ομαδικής συνεργασίας και της δημιουργικότητας. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν και να αναλάβουν ρόλους όπως Σχεδιαστής, Πατρονίστας, Μοδίστρα, Στυλίστας, Visual Merchandiser, Digital Marketer, Business Strategist, Entrepreneur. Οι ομάδες θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους για να αναδείξουν την πιο καινοτόμα, οργανωμένη και επιτυχημένη επιχείρηση μόδας.
Η εκπαίδευση είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλους τους συμμετέχοντες για 3 ημέρες
Τοpics που θα αναλυθούν στην εκπαίδευση είναι:
Fashion Design & Production
Fashion Weeks
Fashion Styling
Creative Direction
Sustainable Fashion
Trade Fairs
Digital Marketing
Trend Forecasting
Fashion Marketing / Branding
Το Bootcamp διεξάγεται με:
Εντατική εκπαίδευση 3 ημερών
Εξειδικευμένους εκπαιδευτές
Βιωματική προσέγγιση
Μentoring
Η συμμμετοχή στο Bootcamp οφελεί πολλαπλά παρέχοντας:
Εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο της Μόδας & Επιχειρηματικότητας
Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων
Βιωματική εμπειρία στη λειτουργία μίας επιχείρησης
Σύνδεση με τη βιομηχανία της Μόδας
Γνωριμία με το δίκτυο συνεργατών/προμηθευτών της AthensFashionClub
Διακρίσεις και δώρα στους νικητές
Οι νικητές θα κριθούν από ειδική επιτροπή, με σκοπό την ανάδειξη της καλύτερης εικονικής επιχείρησης. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από ιδιοκτήτες εταιριών ενδυμάτων και επαγγελματιών στο αντικείμενο των επιχειρήσεων. Η ομάδα που θα στεφθεί νικήτρια, δεν θα κερδίσει μόνο τη δόξα αλλά και μοναδικά δώρα από τους χορηγούς μας, προσφέροντας μια αξέχαστη εμπειρία στον κόσμο της μόδας.
Το Bootcamp πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας και του Γραφείου στην Ελλάδα του Πορτογαλικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων (AICEP), σε συνέχεια της αμοιβαίας εποικοδομητικής συνεργασίας τα τελευταία χρόνια με τη σχολή μόδας AthensFashionClub και με έμφαση στην ανανεώσιμη μόδα.
Βραβεία:
1ο Βραβείο: Προβολή όλων των νικητών στην τηλεόραση στο Alert Tv, στην εκπομπή <<Fashion Fly Tv Show>> με παρουσιάστρια τη Μαρία Βυτινίδου.
2ο Βραβείο: Δωρεάν Β2Β Services και προσωπικής συνάντησης της International Trainer Μαρίας Βυτινίδου με τους νικητές για την καθοδήγηση στη δημιουργία του δικού τους Fashion Brand.
3o Bραβείο: 50% έκπτωση σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της AthensFashionClub
4ο Βραβείο: Το αγαπημένο μας Shoe Brand «VOI NOI» θα χαρίσει υπέροχα υποδήματα σε όλες τις νικήτριες ομάδες.
Ετοιμαστείτε για μια συναρπαστική περιπέτεια, εξερευνώντας τις πολλές πτυχές της μόδας και αποκτώντας γνώσεις που μπορεί να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπετε τη βιομηχανία.
Μην χάσετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε στο «Fashion Arena» και να αναδείξετε το ταλέντο σας στον κόσμο της μόδας!
Kριτική επιτροπή:
Λωράν Αρμάος – Πορτογαλική Πρεσβεία & Aicep Greece
Nίκος Ζαμπάρας – Εφημερίδα Deal News, Dealnews.gr
Ευάγγελος Δημητρακόπουλος – Γενικός Διευθυντής AthensFashionClub
Κουρκουτάς Γιώργος – Αρχισυντάκτης Startupper MAG, Startupper.gr
Αγιουτάντης Γιώργος – Giorgio Ajutanti Fashion Brand
Γιάννης Γιοβάννος – AdGuru Digital Marketing Agency
Αλεξάνδρα Οικονόμου – Athens Fashion Trade Show
Ηρώ Τζαμτζή – Athens Fashion Trade Show
Tζέννυ Οικονόμου Ρίζου – Public Relations (PR ) Expert
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Τουρισμός
Το Μέλλον του Τουρισμού
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα