Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Το ΕΕΘ βράβευσε τους καλύτερους!

Τα πρώτα Αριστεία Επιχειρηματικότητας, τα βραβεία με τα οποία τιμά τα μέλη του για τα επιτεύγματα τους το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, απονεμήθηκαν χθες το απόγευμα, στη διάρκεια μίας λαμπρής, όσο και συγκινητικής τελετής, στο κατάμεστο από κόσμο Βασιλικό Θέατρο.

Άδωνις Γεωργιάδης και Θεόδωρος Καράογλου, που εκπροσώπησαν την κυβέρνηση στην τελετή, συνεχάρησαν το ΕΕΘ για την πρωτοβουλία του και τόνισαν ότι τέτοιοι θεσμοί ενισχύουν την επιχειρηματικότητα και τους ανθρώπους της.
«Επιστρέφει η αριστεία στην επιχειρηματικότητα και στην κοινωνία. Επιστρέφει η ελεύθερη η οικονομία στην Ελλάδα και μαζί με αυτήν και η επιχειρηματικότητα», επισήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, υπογραμμίζοντας τον «κομβικό ρόλο» που θα διαδραματίσουν ο ιδιωτικός τομέας και οι επιχειρήσεις, για να κερδίσει η ελληνική κυβέρνηση το στοίχημα που έχει βάλει, και την επόμενη 4ετία η Θεσσαλονίκη να είναι μια καινούρια πόλη.
Μιλώντας από το βήμα της τελετής, ο κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι «Ηττήθηκαν οι ιδέες της αριστεράς που γευτήκαμε όλοι μας, για λίγο ευτυχώς, για τεσσεράμισι χρόνια» και σημείωσε πως «επιτέλους ήρθε η ώρα να ξεφύγουμε από την ιδεολογική μιζέρια των τελευταίων χρόνων». 

Στο χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΕΕΘ, Μιχάλης Ζορπίδης, τόνισε ότι το Επιμελητήριο αποφάσισε να διοργανώσει αυτόν τον θεσμό για να δώσει «την ηθική επιβράβευση στους συναδέλφους μας που τα κατάφεραν! Νομίζω ότι τους το οφείλουμε. Όλη η κοινωνία οφείλει να τιμά και να προβάλει αυτούς που καταφέρνουν να βάλουν ένα μικρό λιθαράκι στην πρόοδο της κοινωνίας μας και την ανάπτυξη της τοπικής Αγοράς.
Επιπλέον, μια που η Ελληνική Πολιτεία δεν βραβεύει τους επιχειρηματίες, αν και θα έπρεπε, το κάνουμε εμείς! Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να στείλουμε ένα ισχυρό μήνυμα: Ότι επιχειρηματίες και κοινωνία είναι στοιχεία ταυτισμένα και πρέπει να προχωρούν μαζί για να πετυχαίνουν διαρκώς καλύτερες συνθήκες ζωής για τους πολίτες», τόνισε ο κ. Ζορπίδης.

Ακολούθησε η βράβευση του Προέδρου της Aegean Airlines Ευτύχη Βασιλάκη, Όπως εξήγησε ο κ. Ζορπίδης, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης αποφάσισε να τιμήσει την εταιρία Aegean Airlines, με ειδική τιμητική διάκριση γιατί θέλει με τον τρόπο αυτό να την ευχαριστήσει και να την συγχαρεί για τη συμβολή της στον μεγάλο αγώνα όλων μας, να γίνει η Θεσσαλονίκη μας σημαντικός τουριστικός προορισμός».

Οι επτά κατηγορίες που ξεχώρισαν είναι οι εξής:

1. Κατηγορία: Αστικής Επιχειρηματικότητας
Στην κατηγορία αυτή διαγωνίστηκαν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον αστικό ιστό της Θεσσαλονίκης και στόχος του βραβείου είναι να προβληθεί η προσπάθεια των επιχειρηματιών που επιχειρούν εντός Θεσσαλονίκης.

Οι Βραβευθέντες:

Μεγάλη επιχείρηση: Η εταιρία συμβούλων Lever ΑΕ, του ομίλου «Σαμαράς και Συνεργάτες». Το αντικείμενο της είναι σημαντικό επειδή με το έργο της βοηθά άλλες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν, καθώς με τις συμβουλευτικές υπηρεσίες που παρέχει, απορροφώνται ευρωπαϊκά προγράμματα και προωθούνται επενδύσεις, που δημιουργούν νέες θέσεις εργασίες και μόχλευση κεφαλαίων.

Μεσαία επιχείρηση: «Ενημέρωση – Αθανάσιος Παπαδόπουλος και ΣΙΑ ΟΕ». Η «Ενημέρωση» ενημερώνει φορείς και επιχειρήσεις για το τι γράφεται στον Τύπο γι’ αυτούς αλλά και για τα θέματα που τους ενδιαφέρουν. Κερδίζει γιατί κατόρθωσε να εγκολπώσει καινοτόμο τεχνολογία στον απαιτητικό χώρο των ΜΜΕ και του Διαδικτύου.

Μικρή επιχείρηση: «Ευστάθιος Ευθυμιάδης και ΣΙΑ, ΕΕ». Είναι εταιρία ταχυμεταφορών. Κερδίζει το βραβείο γιατί κατόρθωσε μέσα σε συνθήκες οικονομικής κρίσης στην Αγορά να αναπυχθεί και να φτιάξει ένα σημαντικό δίκτυο επιχειρήσεων και φορέων, που προσφέρει τις υπηρεσίες της.

2. Κατηγορία Περιφερειακής Επιχειρηματικότητας.

Η κατηγορία αυτή αφορά τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εκτός του αστικού ιστού, εκτός δηλαδή του Πολεοδομικού Συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης.


Οι βραβευθέντες:

Μεγάλη επιχείρηση: Χρήστος Τσομπανίδης – χωματουργικά έργα. Κερδίζει γιατί κατάφερε να μεγαλώσει τον κύκλο των εργασιών της, το προσωπικό της αλλά και τη δραστηριότητα της, τον τελευταίο χρόνο.

Μεσαία επιχείρηση: Δελή Ελένη της Εταιρίας Deli Textile. Η εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο του Design και της παραγωγής κουρτινών, υφασμάτων και εξοπλισμού σκίασης. Διακρίνεται για το οικολογικό προφίλ της, καθώς χρησιμοποιεί για όλα τα έντυπα της μόνο ανακυκλωμένο χαρτί, που προέρχεται από βιομάζα πατάτας!

Μικρή επιχείρηση: Σακονίδης Δημήτρης για την εταιρία «Χτύπα το». Είναι ο μοναδικός με έδρα στη Θεσσαλονίκη κόμβος ηλεκτρονικού εμπορίου για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.

3. Κατηγορία: Γυναικείας Επιχειρηματικότητας.

Η κατηγορία αυτή αφορά επιχειρήσεις που ανήκουν κατά το μεγαλύτερο ποσοστό τουλάχιστον σε γυναίκες. Στόχος του είναι να προβάλει και να τιμήσει την γυναίκα- επιχειρηματία και τον δύσκολο ρόλο της, που συνήθως «τρέχει» παράλληλα με τις άλλες ιδιότητες της, της συζύγου και της μητέρας.


Οι Βραβευθείσες:

Μεγάλη επιχείρηση: Φροντιστήρια Μπαχαράκη και Συνεργάτες Δυτικής Θεσσαλονίκης. Η εταιρία κατόρθωσε, συνεχίζοντας ένα ιστορικό όνομα στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, να επεκτείνει τη δραστηριότητα της και εκτός του κέντρου, όπου δραστηριοποιείται από το 1957, στη Θέρμη και τη Δυτική Θεσσαλονίκη. Επίσης, επειδή έχει αναπτύξει ένα καινοτόμο δίκτυο στο Ίντερνετ για την ενημέρωση των γονέων, την υποστήριξη των μαθητών αλλά και την καλύτερη οργάνωση του προσωπικού της.

Μεσαία επιχείρηση: Εσθέτικα- Μωυσόγλου ΟΕ (κέντρο αισθητικής). Κερδίζει γιατί διακρίνεται στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών αλλά και για την κοινωνική ευαισθησία του, καθώς έχει διοργανώσει ειδικά προγράμματα ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού.

Μικρή επιχείρηση: “Μαρία Μπαξεβάνου”. Η Μαρία Μπαξεβάνου, έχει ιδρύσει και είναι επιστημονικά υπεύθυνη του πρώτου στην Ελλάδα κέντρου Αξιολόγησης, Εκπαίδευσης, Mentoring και Θεραπείας Χαρισματικών παιδιών-εφήβων-ενηλίκων.

4. Κατηγορία: Νεανικής Επιχειρηματικότητας.

Το βραβείο θεσμοθετήθηκε για να προβληθούν και να τιμηθούν επιχειρήσεις που ανήκουν σε νέους, κάτω των 40 ετών, τουλάχιστον κατά το μεγαλύτερο ποσοστό τους. Με τον τρόπο αυτό το ΕΕΘ επιθυμεί να προβάλει το ορθό πρότυπο για τον νέα άνθρωπο και να αναδείξει την αντίθεση με αυτό που επικρατεί στην ελληνική κοινωνία για το βόλεμα, το ρουσφέτι ή μία θέση στο Δημόσιο.

Οι Βραβευθέντες:

Μεγάλη επιχείρηση: Κωνσταντίνος Ρουμελιώτης ΑΕ – “Warehouse 7». Κερδίζει το βραβείο γιατί ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάστηκε και οργανώθηκε το γυμναστήριο παραπέμπει σε ένα χώρο στον οποίο κάποιος μπορεί να αλλάξει τη ζωή του, αλλάζοντας το σώμα και τη διάθεση του.

Μεσαία επιχείρηση: «Ρέτζιο Θεσσαλονίκη- Προσέγγιση». Πρόκειται για μία επιχείρηση Παιδικού Σταθμού. Κατακτά το βραβείο για τις πρωτοποριακές και καινοτόμους μεθόδους που εφαρμόζει στο καθημερινό πρόγραμμα των παιδιών και τη φιλοσοφία κοινωνικοποίησης τους.

Μικρή επιχείρηση: Βαρβαρίδης Σταύρος. Η επιχείρηση «Decological» κερδίζει το βραβείο επειδή κατορθώνει να ισορροπεί με πολύ αποτελεσματικό τρόπο ανάμεσα στο Design και την Οικολογία.

5. Κατηγορία: Τουριστικής Επιχειρηματικότητας.

Το βραβείο αυτό θεσμοθετήθηκε για να προβληθούν και να τιμηθούν οι επιχειρήσεις που υπηρετούν έναν από τους βασικούς στόχους της Θεσσαλονίκης: την προσέλκυση επισκεπτών στην πόλη! Το ΕΕΘ με το βραβείο αυτό συνεχίζει τις πρωτοβουλίες του για την αναβάθμιση του τουριστικού προφίλ της Θεσσαλονίκης.

Οι Βραβευθέντες:

Μεγάλη επιχείρηση: «Ότο AE»- Απόστολος Συμεωνίδης (εταιρία ενοικίασης ποδηλάτων). Η Ότο ΑΕ πρώτη ανέπτυξε ένα δίκτυο σταθμών από τους οποίους επισκέπτες και κάτοικοι της Θεσσαλονίκης μπορούν να νοικιάζουν για τη βόλτα ή τη μετακίνηση τους ποδήλατο, προωθώντας έτσι τον οικολογικό τρόπο μεταφοράς. Προσφέρει ειδικά προγράμματα οικοπεριηγήσεων στο ύπαιθρο και έχει αναπτύξει καινοτόμες εφαρμογές στο Διαδίκτυο για την ενοικίαση ποδηλάτου από το κινητό μας τηλέφωνο!

Μεσαία επιχείρηση: «Thessaloniki Convention Bureau». Είναι μία σύμπραξη πολλών φορέων και επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης που στόχο έχει να προβάλει τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό τόπο διοργάνωσης συνεδρίων. Η συμβολή του στην αύξηση της επισκεψιμότητας είναι τεράστια και για το λόγο αυτό του απονέμεται το βραβείο.

Μικρή επιχείρηση: «Γκολογκίνας Κίμων και Έλλη ΟΕ». Η εταιρία συλλέγει έργα τέχνης, αντικείμενα και εξοπλισμό που έχουν σχεδιαστεί εμπνευσμένα από την ελληνική μυθολογία και τον ελληνικό πολιτισμό και τα προωθεί σε σημαντικές αγορές, όπως είναι τα μουσεία, οι αίθουσες τέχνης και τα ξενοδοχεία.

6. Κατηγορία Δημιουργικής Επιχειρηματικότητας.
Με το βραβείο αυτό το ΕΕΘ επιθυμεί να τιμήσει τη δημιουργία και την έμπνευση.


Οι βραβευθέντες:

Μεγάλη επιχείρηση: «Admine 3.0 ΑΕ». Η διαφημιστική εταιρία Admine κατόρθωσε να κατακτήσει το 3ο βραβείο στην Πανελλήνιο Διαγωνισμό Διαφήμισης «Ερμής». Είναι η πρώτη σε κύκλο εργασιών διαφημιστική εταιρία της Βόρειας Ελλάδας και 7η στη χώρα. Αν και εδρεύει στη Θεσσαλονίκη έχει καταφέρει να της ανατεθούν οι λογαριασμοί μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιριών.

Mεσαία επιχείρηση: «Χατζηγρηγορίου και ΣΙΑ- Oxygen 2 ADV». Βρίσκεται δυναμικά στο χώρο της διαφήμισης και από πέρυσι έχει καταφέρει να επεκταθεί στο χώρο των κατασκευών διαφημιστικών χώρων και ιδιωτικών έργων.  

Μικρή επιχείρηση: «Βακουφάρης Γιώργος».

7. Κατηγορία Ομαδικής Επιχειρηματικότητας.
Η κατηγορία αυτή αφορά τα Επαγγελματικά Σωματεία που ανήκουν στη δύναμη του ΕΕΘ. Αυτά αξιολογήθηκαν σύμφωνα με τα όσα είχαν δηλώσει στις αιτήσεις τους για τη δραστηριότητα που έχουν αναπτύξει. Σκοπός του βραβείου αυτού είναι να προβληθεί και να τιμηθεί η δουλειά που γίνεται στα επαγγελματικά σωματεία, που είναι κύτταρα δημοκρατίας και συνδικαλιστικής δράσης.

Οι βραβευθέντες:

  • Στην κατηγορία του μεγαλύτερου σε αριθμό μελών σωματείου: «Ένωση Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών Νομού Θεσσαλονίκης».
  • Σωματείο με βάση τη μεσαία δυναμικότητα: «Εμπορικός Σύλλογος Ωραιοκάστρου» 
  • Σωματείο με βάση τη μικρή δυναμικότητα: «Ένωση Εστιατόρων – Ψητοπωλών και καφέ Μπαρ Νομού Θεσσαλονίκης»

Βράβευση – έκπληξη στον Μιχ. Ζορπίδη

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με μία βράβευση- έκπληξη του Μιχάλη Ζορπίδη. Όπως τόνισε ο Αντιπρόεδρος της Αναπτυξιακής Εταιρίας του ΕΕΘ Λευτέρης Αλεξανδρίδης, η Εταιρία αποφάσισε η τελευταία απόφαση που λαμβάνει να αφορά την επίδοση τιμητικής πλακέτας στον Πρόεδρο του ΕΕΘ, καθώς διαλύεται, βάσει του νέου νόμου. Με τον τρόπο αυτό επιθυμεί να τιμήσει τον άνθρωπο που την ίδρυσε πριν 12 χρόνια αλλά και τον άνθρωπο που στήριξε αποφασιστικά όλη τη δραστηριότητα της.
Έκπληκτος ο κ. Ζορπίδης παρέλαβε το βραβείο σημειώνοντας ότι έχει λάβει πολλές διακρίσεις αλλά η αποψινή ήταν η πιο συγκινητική της ζωής του.

Απονομή του Βραβείου Δημοσιότητας

Ακολούθησε το Media Award, το Βραβείο των Δημοσιογράφων που απονεμήθηκε στον Φίλιππο Μπαντή, τρίτης γενιάς μπουγατσατζή, της ομώνυμης εταιρίας παρασκευής και πώλησης μπουγάτσας, που πρώτευσε στην ψηφοφορία, που οργάνωση το Γραφείο Τύπου του ΕΕΘ.
Το βραβείο απονεμήθηκε από τον παλαίμαχο δημοσιογράφο και συγγραφέα κ. Νίκο Δημαρά, ο οποίος επί 40 χρόνια μέσα από την ιστορική εφημερίδα «Μακεδονία», την ΕΡΤ-3 και τον Ραδιοφωνικό Σταθμό Μακεδονίας, αλλά και άλλα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης υπηρέτησε συνετά τη Δημοσιογραφία αλλά και τη συνεργασία της με την Αγορά, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους φορείς που τις εκπροσωπούν.

Επιχειρηματικότητα

Η εταιρεία ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ καλεσμένη στην τηλεοπτική εκπομπή Vodafone Business

Mε τον Παρουσιαστή Αντώνη Κρητικό στο κανάλι SKAITV με θέμα: Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις.

Η κα Ευγενία Κοκολιά, Διευθύντρια Οργάνωσης & Ανάπτυξης της εταιρείας ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ, έδωσε συνέντευξη στον παρουσιαστή κ. Αντώνη Κρητικό, στο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις που προβάλλεται στο SKAITV.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις δραστηριότητες της εταιρείας, τις καινοτομίες, τις προοπτικές καθώς και στο πως μια εταιρεία κατάφερε από το νησί της Χίου να εξελιχθεί, να αναπτυχθεί σε Αθήνα και σε όλη την Ευρώπη. Επίσης, συζητήθηκαν για το ποια εργαλεία της Vodafone Smart Business χρησιμοποιούν και το πως αυτά βοηθούν στη λειτουργία της επιχείρησης.

Η εταιρεία ΖΑΝΝΗΣ Μ. ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ είναι ενθουσιασμένη που είχε την ευκαιρία να μοιραστεί τις δραστηριότητές της στην τηλεοπτική εκπομπή “VODAFONE BUSINESS”!

Ευχαριστεί θερμά τον κ. Αντώνη Κρητικό, την τηλεοπτική εκπομπή VODAFONE BUSINESS και το κανάλι SKAITV για αυτήν την εξαιρετική εμπειρία και συζήτηση!

Η εταιρεία Ζαννής Μ. Κοκολιάς & Σια ΟΕ ιδρύθηκε το 1992 και αποτελεί μια οικογενειακή επιχείρηση που ειδικεύεται στις εισαγωγές, εξαγωγές και εμπορία ηλεκτρικών εργαλείων και εργαλείων χειρός επώνυμων οίκων.

Η δραστηριότητά της ξεκίνησε από την Χίο, όπου διαθέτει ένα τεχνικό πολυκατάστημα 3000 τετραγωνικών μέτρων με πάνω από 45.000 κωδικούς προϊόντων, σε σύγχρονες εγκαταστάσεις.

Στη συνέχεια, επεκτάθηκε στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο Κορωπί, στον τομέα της χονδρικής πώλησης. Οι κτιριακές εγκαταστάσεις εκτείνονται σε 6000 τετραγωνικά μέτρα, όπου βρίσκονται το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, το τμήμα service, καθώς και οι αποθήκες. Εκτός από τη χονδρική πώληση, η εταιρεία εξυπηρετεί επίσης τις εξαγωγές σε όλη την Ευρώπη και τα Βαλκάνια.

Αποτελεί αποκλειστικούς αντιπροσώπους για επώνυμα license στην Ελλάδα και την Κύπρο:

Dewalt Σπάτουλες, Dewalt Γεννήτριες, Dewalt Επαγγελματικές Σκούπες υγρών/στερεών, Dewalt Ηλεκτροσυγκολλήσεις, Dewalt Ένδυση, Dewalt Μπαλαντέζες, Black & Decker Γεννήτριες, Black & Decker Μπαλαντέζες, Stanley junior Παιχνίδια, Βleispitz Μαρκαδόρους, Facom Ένδυση, JCB Κάλτσες, ΜomoDesign Αξεσουάρ Ποδηλάτου.

Τα προϊόντα της εταιρείας διατίθενται σε μεγάλες αλυσίδες πολυκαταστημάτων στην Ελλάδα και την Κύπρο, καθώς και σε ολόκληρη την παραδοσιακή αγορά.

https://b2b.kokolias.gr/

Τηλέφωνα επικοινωνίας: +30 212 1064 244 / +30 210 9010 500 

1ο χλμ Κορωπίου – Βάρης, Κορωπί, 19400, ΑΤΤΙΚΗΣ

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η επιτυχής αξιοποίηση των συνεργατών σας συμβάλλει στο κοινωνικό προφίλ της επιχείρηση σας

Η έννοια και ο ρόλος της  υγιούς  εργασίας  ανέκαθεν  αποτελούσε την βάση για την   πρόοδο, την οικονομική ευημερία,  την κοινωνική καταξίωση  και αναγνώριση των ανθρώπων αλλά και την δίοδο  για την επίτευξη προσωπικών στόχων  και επιτευγμάτων  ή απολαύσεων.

Η επίδραση του  εργασιακού  περιβάλλοντος  μέσω του οποίου το άτομο αποκτά γνώσεις, αναπτύσσει ικανότητες και δεξιοτεχνίες και εφαρμόζει αξίες και αρχές   βοηθά στην κοινωνικοποίηση των  ανθρώπων, με αποτέλεσμα την διαρκή και αυξανόμενη αποδοτικότητά τους στη δουλειά.

Η ψυχολογική κατάσταση ενός νέου στελέχους στην δουλειά  είναι όμοια με  την συμπεριφορά  που παρουσιάζει  κάποιος που αργοπορεί σε μια κοινωνική εκδήλωση.

Επειδή αισθάνεται άβολα , αμήχανα  και περίεργα ίσως το πιο πιθανόν είναι να μην  δύναται να εκφραστεί άνετα και ελεύθερα εκτός αν κάποιος αναλάβει τουλάχιστον για τα πρώτα λεπτά  να τον απασχολήσει  και να του εκδηλώσει το ενδιαφέρον του.

Η αδυναμία λοιπόν ενός νεοπροσληφθέντος ατόμου να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις ενός νέου περιβάλλοντος, όπου υπάρχουν κανόνες και κώδικες και εφαρμόζονται μοντέλα συμπεριφοράς  άγνωστα σ΄ αυτόν, έχει σαν αποτέλεσμα να νοιώθει ότι πατά σε ναρκοπέδιο , ή ότι βρίσκεται σε εχθρικό έδαφος  και πρέπει να αμυνθεί.

Το σπουδαιότερο δε  και το πιο σημαντικό είναι  ότι η όποια αμηχανία  ή αβεβαιότητα  νοιώθει κανείς  οδηγεί σε προκατάληψη, ότι δηλ. δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του εργοδότη ή του προϊσταμένου του,  ότι ίσως δεν  θα του δοθούν οι ευκαιρίες για προσωπική ανέλιξη στην ιεραρχία, ή διακατέχεται από διαρκή φόβο πλήρους  αποτυχίας και απόρριψης.

Ποια είναι τα κίνητρα :

Η διαδικασία παραχώρησης  κινήτρων  για την αποτελεσματικότερη απόδοση  και την ταχύτατη προσαρμογή των νέων στελεχών εγκυμονεί κινδύνους  και αρκετές φορές  προκαλεί αδιέξοδα  στην ίδια την επιχείρηση.

Πρώτον  γιατί οι προσωπικές φιλοδοξίες του εργαζόμενου δεν ταυτίζονται με του στόχους του επιχειρηματία

Δεύτερον  γιατί το αναμενόμενο αποτέλεσμα   προσδοκιών  και  σχέσης μεταξύ  εργαζόμενου και εργοδότη δεν βασίζονται στο ίδιο  οικονομικό,  κοινωνικό και στοχευμένο ορθολογιστικά μοντέλο Διοίκησης.

Τρίτον  γιατί  η πιθανή  αρνητικήσχέση εξάρτησης , ή έλλειψη αυτονομίας ,  η μη εφαρμογή  σωστής κατανομής αρμοδιοτήτων, η μη αποδοχή   της όποιας μορφής πρωτοβουλίας και τέλος η ύπαρξη  μόνιμης εργασιακής ρουτίνας δημιουργεί αντίθετο αποτέλεσμα..

Για  αυτό λοιπόν  θα πρέπει  η επιχείρηση να εφαρμόζει τα κατάλληλα μοντέλα επικοινωνίας  τα οποία θα βασίζονται  στα εργαλεία της συνεχούς μάθησης  και εξέλιξης των στελεχών παλαιών και νέων εφαρμόζοντας τρεις αρχές:

  1. Την επιβράβευση  των ανθρώπων  της  και την παροχή κινήτρων υλικής και ηθικής ,,αποζημίωσης,,
  2. Την κατανόηση της όποιας ψυχολογικής κατάστασης  των εργαζομένων και την δημιουργία ασφαλούς περιβάλλοντος με βαθιές ρίζες  και σχέσεις σαν αυτή της μάνας και του παιδιού. Ας μη λησμονούμε ότι η επαγγελματική κοινωνικοποίηση κτίζει στο θεμέλιο της οικογενειακής κοινωνικοποίηση
  3. Την διατήρηση  μηχανισμού συνεχούς ανάπτυξης των στελεχών

εφαρμόζοντας την στρατηγική ανταλλαγμάτων  <<  κερδίζω – κερδίζεις  >>

παραχωρώντας στον εργαζόμενο την δυνατότητα να συμμετέχει στους στόχους  και τις νόρμες της επιχείρησης.

Για τον λόγο αυτόν  θα πρέπει να γνωρίζουν όλοι ότι:

1.   Ο φόβος λόγω   εργασιακής   ανασφάλειας  έχει σαν αποτέλεσμα  την δυσχέρεια στην μάθηση

2.   Η εργασιακή απογοήτευση έχει σαν αποτέλεσμα   μειωμένο ενδιαφέρον και προσπάθεια

3.   Η παρερμηνεία των ρόλων  στην ιεραρχία έχει σαν αποτέλεσμα  τριβές και συγκρούσεις.


Άρθρο αρχείου

Ρούλα Κωτούδη                                                                                            

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

10 βήματα για σωστές διαπραγματεύσεις

Η διαδικασία των διαπραγματεύσεων χωρίζεται σε δύο βασικά μέρη: την προετοιμασία, και την πραγματοποίηση. Και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος των διαπραγματεύσεων και υλοποιούνται με βάση συγκεκριμένους κανόνες και βήματα.

1ο Βήμα: Να είστε προετοιμασμένοι. Περιληπτικά, μία σωστή προετοιμασία περιλαμβάνει την καταγραφή των επιθυμητών και μη επιθυμητών δικών μας στόχων, της εκάστοτε αντίθετης μεριάς, καθώς και την καταγραφή των στοιχείων που μπορούμε να παραχωρήσουμε,  των εναλλακτικών μας λύσεων, και την μελέτη των βασικών χαρακτηριστικών που διέπουν τους ανθρώπους, με τους οποίους πρόκειται να διαπραγματευτούμε.

2ο Βήμα: Ντυθείτε επαγγελματικά και ανάλογα με την περίσταση. Αποτελέσματα ερευνών έχουν δείξει ότι η δημιουργία της πρώτης εντύπωσης εξαρτάται κατά 87% από τα ερεθίσματα που λαμβάνουμε μέσω της όρασης. Δημιουργήστε μία όσο το δυνατόν πιο πλήρη γκαρνταρόμπα, συμπεριλαμβάνοντας διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς και υφάσματα, έτσι ώστε να έχετε πολλές και ικανοποιητικές επιλογές.

3ο Βήμα: Ακούστε πολύ προσεκτικά τους συνομιλητές σας. Οι περισσότερες παρεξηγήσεις κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων δημιουργούνται είτε γιατί μία από τις δύο πλευρές δεν άκουσε καποιες λεπτομέρειες, είτε γιατί παρερμήνευσε κάποια δεδομένα που δεν εξηγήθηκαν με σαφήνεια. Οι έμπειροι διαπραγματευτές γνωρίζουν πολύ καλά τα 5 επίπεδα της ακρόασης και συνήθως επιλέγουν το 5ο (ακούνε συμμετοχικά).

4ο Βήμα: Δώστε ιδιαίτερη έμφαση στον ανθρώπινο

παράγοντα. Στις διαπραγματεύσεις, υπάρχουν τέσσερα βασικά προβλήματα που συνδέονται με τον ανθρώπινο παράγοντα και τα οποία χρίζουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης: α) ύπαρξη διαφορετικών αντιλήψεων, β) δυσκολία ελέγχου των συναισθημάτων, γ) δυσκολία εύρεσης κοινού κώδικα επικοινωνίας, και δ) ανεπαρκής χρόνος για το «χτίσιμο» ανθρώπινης επαφής.

5ο Βήμα: Πρέπει να δείχνετε ότι πιστεύετε πολύ τόσο στους στόχους σας, όσο και στη δυνατότητα δημιουργίας καλής συνεργασίας. Η πίστη σε αυτά που κάνουμε και που πρεσβεύουμε αντικατοπτρίζεται ανάγλυφα στα λόγια μας, στη φωνή μας, στο βλέμμα μας, και γενικά σε όλες μας τις κινήσεις και στάσεις, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο το μήνυμα που περνάμε και τη δημιουργία εμπιστοσύνης.

6ο Βήμα:Αντλήστε πληροφορίες χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της μη λεκτικής επικοινωνίας. Η γλώσσα του σώματος θεωρείτε για τις διαπραγματεύσεις ένα από τα σπουδαιότερα και πιο αναγκαία εργαλεία. Η βασικότερη αιτία κρύβεται στο γεγονός, ότι τα μηνύματα που μεταδίδονται μέσω της μη λεκτικής επικοινωνίας είναι πιο πιστευτά και αληθινά, αφού η γλώσσα του σώματος είναι οντογενετικό χαρακτηριστικό.

7ο Βήμα: Εστιάστε στα κοινά σας οφέλη. Μία συμφωνία η οποία ικανοποιεί κυρίως τα δικά μας συμφέροντα είναι ανώφελη και δύσκολα επιτεύξιμη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ιστορία με τα δύο παιδιά τα οποία μαλώναν για ένα καρπούζι. Τελικά, μοιράσανε το καρπούζι στη μέση. Το ένα παιδί έφαγε το εσωτερικό και πέταξε τη φλούδα, ενώ το άλλο πήρε τη φλούδα για να φτιάξει γλυκό και πέταξε το εσωτερικό του φρούτου. Πολλές επιχειρηματικές διαπραγματεύσεις καταλήγουν στο ίδιο αποτέλεσμα. Μαθαίνοντας να επικεντρωνόμαστε στα κοινά ενδιαφέροντα και όχι στις στενές μας θέσεις, μπορούμε να καταλήξουμε σε καλύτερες συμφωνίες,  και να χτίσουμε ουσιαστικότερες συνεργασίες.

8ο Βήμα: Εξετάστε όλες τις πιθανές επιλογές που καταλήγουν σε κοινή συμφωνία. Η σωστή εκτέλεση της παραπάνω διαδικασίας περιλαμβάνει: α) την καταγραφή όλων των δυνατών επιλογών, β) τη δημιουργία επιπλέον επιλογών μέσα από διαδικασίες brainstorming, γ) την αποφυγή οποιασδήποτε αρχικής και αυθόρμητης κριτικής – σχολιασμού πάνω στις πιθανές επιλογές, και δ) στην κοινή συμφωνία της καταλληλότερης επιλογής.

9ο Βήμα: Εξετάστε όλες τις πιθανές εναλλακτικές που έχετε εάν τελικά δεν καταλήξετε σε συμφωνία. Τι θα κάνουμε εάν οι διαπραγματεύσεις αποτύχουν; Πριν από κάθε διαπραγμάτευση, είναι πολύ σημαντικό να έχουμε σκεφτεί κάποιες εναλλακτικές λύσεις. Μπορεί να μην είναι όλες ελκυστικές, αλλά θα πρέπει να γνωρίζουμε την ύπαρξή τους.

10ο Βήμα: Για το κλείσιμο μιας συμφωνίας πρέπει να προωθήσετε και να εξασφαλίσετε την ύπαρξη νομιμότητας, ισονομίας, και δικαιοσύνης και για τις δύο πλευρές. Κανένας δεν θα υποκύψει σε μία άδικη και καταχρηστική συμφωνία. Για να μπορέσουν οι δύο πλευρές να καταλήξουν σε μια κοινή πορεία θα πρέπει, σε γενικές γραμμές, να ικανοποιούνται τα συμφέροντα όλων, ενώ ταυτόχρονα είναι απαραίτητο να διαφυλάσσεται η μακροπρόθεσμα εύρυθμη συνεργασία τους μέσα από ασφαλιστικές δικλίδες και εξωγενή πρότυπα, τα οποία θα πιστοποιούν την ύπαρξη δικαιοσύνης.


Άρθρο αρχείου

Αλμπέρτο Αζαρία

Continue Reading

Trending