Connect with us

Προγράμματα

Το Mindspace Challenge 2019 ολοκληρώθηκε!

Το Mindspace διοργάνωσε για 3η συνεχόμενη χρονιά το Mindspace Challenge,το μεγαλύτερο φοιτητικό διαγωνισμό στην Ελλάδα. Το Mindspace Challenge έχει σκοπό να δώσει την ευκαιρία σε φοιτητές να κάνουν τις ιδέες τους πραγματικότητα. Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί μετουσίωση του οράματος του Mindspace, που είναι να εμπνεύσει και να εκπαιδεύσει όλους τους φοιτητές να αποκτήσουν επιχειρηματική σκέψη. Μέσω του Challenge 2017 & 2018 ιδρύθηκαν ήδη 11 νέες επιχειρήσεις, δημιουργήθηκαν 49 νέες θέσεις εργασίας και οι 232 φοιτητές που ολοκλήρωσαν το τριήμερο εργαστήριο έκαναν τα πρώτα τους βήματα στο επιχειρηματικό οικοσύστημα. Οι προσδοκίες μας για το 2019 μεγαλώνουν μαζί με το ίδιο το πρόγραμμα και με το σπουδαίο δίκτυο των συνεργατών μας. Η Πρεσβεία των Ηνωμένων Πολιτειών στην Αθήνα και ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός The People’s Trust είναι οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές του Mindspace Challenge και βρίσκονται πάντα δίπλα μας πιστεύοντας στο όραμά μας.

(Συμμετέχοντες, νικητές, συνεργάτες και διοργανωτές στον τελικό του Mindspace Challenge 2019)

Το Mindspace Challenge 2019 ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, με τον τελικό του διαγωνισμού να λαμβάνει χώρο στο Ευγενίδειο ίδρυμα στην Αθήνα, σε μια κλειστή τελετή στην οποία οι νικήτριες ομάδες, από την κάθε πόλη που έγινε το τριήμερο εργαστήριο, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη και Κέρκυρα, κλήθηκαν να παρουσιάσουν την επιχειρηματική τους ιδέα ,στην κριτική μας επιτροπή ,η οποία με αλφαβητική σειρά αποτελούνταν από τους :

Χρήστος Γαστεράτος( Analyst at Marathon Venture Capital),

Γιώργος Δημόπουλος( Partner and Co-Founder at VentureFriends Venture Capital ), 

Κατερίνα Καντεράκη(Program & Operations Manager at Metavallon VentureCapital), 

Paul Kidner(General Manager at People’s Trust)

Κωνσταντίνος Μιχανεντζής(BoD Member of MITEF Greece).

(Από την ομιλία του κ. Paul Kidner στον τελικό του Mindspace Challenge)

Μεγάλος νικητής του διαγωνισμού αναδείχθηκε η Aithra Premium Organic Spirits, ομάδα την οποία συνθέτουν η Κωνσταντίνα Καρανίκα και ο Λευτέρης Γεωργούλας. Η Aithra  κατέκτησε το έπαθλο των 8.000 ευρώ χρηματοδότηση από το The People’s Trust, μια θέση στο εκπαιδευτικό ταξίδι του Mindspace στην Αμερική (Mindspace Trip 2019) καθώς επίσης και την απευθείας πρόκριση στους ημιτελικούς του MIT Enterprise Forum of Greece Startup Competition 2020.

Λίγα λόγια για την Aithra Premium Organic Spirits:

Η Aithra ειδικεύεται στην παραγωγή βιολογικών ηδύποτων χωρίς ζάχαρη. Τα προϊόντα της είναι ειδικά σχεδιασμένα για να προσφέρουν απόλαυση χωρίς περιορισμούς στους ανθρώπους που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη, αλλά και όσους ανθρώπους ακολουθούν ένα υγιεινό τρόπο ζωής. Οι βιολογικές πρώτες ύλες που χρησιμοποιεί συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση των ηδύποτων.

(Aithra Premium Organic Spirits μαζί με την κα Μαρκέλλα Καράγιωργα και κα Ελπίδα Κόκκοτα)

Συμμετοχή ωστόσο στο εκπαιδευτικό ταξίδι του Mindspace στην Αμερική (Mindspace Trip 2019), με όλα τα έξοδα πληρωμένα, εξασφάλισαν η δεύτερη και τρίτη ομάδα, που αναδείχθηκαν αντίστοιχα η Cheeseboost, η οποία αποτελείται από τους :Γιώργο Καρανάσιο και Ιωάννη Κασαρτζιάν, και οι StudyBuddies η οποία αποτελείται από τους: Ελπίδα Καραπεπέρα, Έυη Αλβανάκη και Έλλη Αλβανάκη.

Λίγα λόγια για την Cheeseboost:

Στην Cheeseboost αναπτύσσεται μία πρωτοποριακή μέθοδος κατά την οποία οι τυροκόμοι μπορούν να αυξήσουν την ποσότητα τυριού κατά 10%-20% χρησιμοποιώντας την ίδια ποσότητα γάλακτος.«Ένα παράδειγμα είναι ότι ενώ με την κανονική μέθοδο τυροποίησης από τα 100 κιλά πρόβειου γάλακτος παίρνουμε 25 κιλά τυρί, με την υπηρεσία που προσφέρουμε από τα 100 κιλά πρόβειου γάλακτος παίρνουμε 28 κιλά τυρί», όπως έχουν δηλώσει οι ιδρυτές της.

(Cheeseboost)

Λίγα λόγια για την StudyBuddies:

Το Studybuddies είναι μια online πλατφόρμα οριζόντιας μάθησης και μάθησης μεταξύ συνομηλίκων(tutoring) με σκοπό την πανεπιστημιακή βοήθεια. Χρησιμοποιώντας την καινοτόμα αυτή προσέγγιση, κάνει την εκπαίδευση πιο προσιτή και οικονομική από ποτέ. Μέσω της πλατφόρμας οι φοιτητές λύνουν τις απορίες τους, αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και αναβαθμίζουν την μαθησιακή τους εμπειρία.

(StudyBuddies)

Το Mindspace Challenge δεν θα μπορούσε να είναι το ίδιο χωρίς την ευγενή υποστήριξη των συνεργατών και χορηγών: U.S. Embassy Athens, The People’s Trust, MIT Enterprise Forum of Greece, SWEN travel, Kleesto, ΕΨΑ, Redbull, Lyra beer, efood, Pizza fan greece, Anthology Ventures, Starbucks, Pos4work.

Τους χώρους που μας φιλοξένησαν όλες αυτές τις ημέρες:

 OKThess – egg – enter grow go – Επιμελητήριο Έβρου – Συνεδριακό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών – Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Καβάλας – Ionion University Corfu και φυσικά το Ίδρυμα Ευγενίδου που πραγματοποιήθηκε ο τελικός.

Και φυσικά τους δύο ανθρώπους που βρέθηκαν μαζί μας όλες αυτές τις ημέρες:

την κα Μαρκέλλα Καράγιωργα(Cultural Specialist of U.S Embassy Athens) και τον instructor των ομάδων μας κ. Daniel McCormac(Head of the Department of Communication at Deree College).

(Μέλη της ομάδας του Mindspace, η κα. Μαρκέλλα Καράγιωργα, και ο κ. Daniel McCormac στα ημιτελικά του διαγωνισμού στην Καβάλα.)

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους μέντορες, κριτές και ομιλητές καθώς επίσης και τους νικητές του Mindspace Challenge 2017 & 2018, Aidplex, Parity, Oliveex, Envy Softworks, Εναλεία, που συνέβαλαν στη διεξαγωγή του Mindspace Challenge 2019 και αποτέλεσαν πρότυπα για τους νέους συμμετέχοντες, καθώς και την instructor των ομάδων στην Κέρκυρα κα Πλέρου Αντωνία(Teaching Staff in M.Sc Program”Bioinformatics and Neuroinformatics” at Ionian University).

 Και φυσικά όλα τα υπέροχα μέλη του Mindspace που συνέβαλαν στη διεξαγωγή του Mindspace Challenge 2019. Ευχαριστούμε την Director of Mindspace Challenge&Trip Χριστίνα Ζάζα και τα μέλη του Mindspace: Ανδρόνικο Κοντό, Γιάννη Βούλγαρη, Δήμητρα-Μαρία Κατσώλη, Δέσποινα Μητσέκου, Ιωάννα Γκούμπλια, Χριστίνα Εμμανουήλ, Χαρά Αγγελίδου, Σταυρούλα Μαγκαφά, Γιάννη Περαντώνη, Νίκο Ριγάτο, Κωνσταντίνο Μουζακίτη, Κωνσταντίνο Γκατζώρα, Βασίλη Καλαιτζάκη, Γιώργο Κουρέα, Έκτορα Θεουλάκη, Αντώνη Σάρδη, Χλόη Τηλιακού, Ευγενία Παναντωνάκη, Παναγιώτη Ρίγα, Χριστίνα Κόγιου, Μίλτο Κούστα, Κορίνα Αλβανού, Μάριο Μαγιολαδίτη.

Πηγή

Επιχειρηματικότητα

Έναρξη υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα Trophy-Τροφή Open Innovation by Trata του Οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά

Ανοικτές θα παραμείνουν από τις 12 Σεπτεμβρίου έως και τις 2 Οκτωβρίου 2022 οι αιτήσεις για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα Trophy-Τροφή Open Innovation by Trata του Οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Trophy-Τροφή

Η πρωτοβουλία Trophy-Τροφή υλοποιείται από τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» μέσω της ιδρυτικής δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Στο ανοικτό κάλεσμα για το Trophy-Τροφή Open Innovation by Trata μπορούν να συμμετάσχουν νεοφυείς επιχειρήσεις και ομάδες με νέες ιδέες ή ερευνητικές εργασίες. Μετά από αξιολόγηση, θα επιλεγούν μέχρι 10 startups και μέχρι 15 ομάδες, οι οποίες και θα προκριθούν στην τελική φάση του προγράμματος. Οι startups και οι μικρές επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος στη δράση με έτοιμες λύσεις ή προϊόντα που αφορούν εναλλακτικές πρωτεϊνούχες θαλάσσιες τροφές ή με λύσεις/προϊόντα που θα μπορούσαν να προσαρμοστούν (pivoting) στις ανάγκες του προγράμματος. Οι ερευνητές και φοιτητές – ομάδες και εργαστήρια – μπορούν να συμμετέχουν με ιδέες για λύσεις/προϊόντα που αφορούν εναλλακτικές πρωτεϊνούχες θαλάσσιες τροφές, με έρευνα που παράγει λύσεις ή προϊόντα που αφορούν εναλλακτικές πρωτεϊνούχες θαλάσσιες τροφές ή με συμμετοχή σε σχήματα που ασχολούνται με λύσεις/προϊόντα που αφορούν εναλλακτικές πρωτεϊνούχες θαλάσσιες τροφές. 

Μέσω τη συμμετοχή τους, οι startups και οι μικρές επιχειρήσεις θα παρακολουθήσουν feedback sessions από στελέχη της ΤΡΑΤΑ, παρουσιάσεις για την στρατηγική και τις θεματικές από την ΤΡΑΤΑ, εργαστήρια για το pivoting και την ανάπτυξη καινοτομίας από το ACEin του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), mentoring sessions και παρουσιάσεις μετά την εξειδίκευση των προτάσεων, με την συνεργασία των στελεχών της ΤΡΑΤΑ και με εξειδικευμένους συνεργάτες. Στη συνέχεια, θα ακολουθηθεί διαδικασία αξιολόγησης για την επιλογή μίας λύσης που έχει ενδιαφέρον πιλοτικής εφαρμογής. Η επιλεγμένη πρόταση/λύση, θα λάβει ως βραβείο €2.000 και τη δυνατότητα ανάπτυξης περαιτέρω συνεργασίας με την ΤΡΑΤΑ.

Οι ερευνητικές και φοιτητικές ομάδες θα έχουν επίσης πρόσβαση στα feedback sessions από τα στελέχη της ΤΡΑΤΑ, σε ideas generation bootcamp, σε εργαστήρια ανάπτυξης καινοτομίας, σε δραστηριότητες δημιουργίας/ανάπτυξης ομάδων από το ACEin του ΟΠΑ, σε mentoring sessions και σε παρουσιάσεις μετά την εξειδίκευση των προτάσεων, με τη συνεργασία των στελεχών της ΤΡΑΤΑ και με εξειδικευμένους συνεργάτες. Από τη μετέπειτα διαδικασία αξιολόγησης θα προκύψει η επιλογή δυο λύσεων που έχουν ενδιαφέρον πιλοτικής εφαρμογής, οι οποίες θα λάβουν ως βραβείο €2.000 και τη δυνατότητα ανάπτυξης περαιτέρω συνεργασίας με την ΤΡΑΤΑ.

Το Trophy-Tρoφή Open Innovation by Trata στοχεύει στην αναζήτηση λύσεων που αφορούν τις εναλλακτικές πρωτεϊνούχες θαλάσσιες τροφές, καθώς και οποιαδήποτε πρόταση θα μπορούσε να λειτουργήσει συμπληρωματικά. Με το πρόγραμμα Trophy-Τροφή Open Innovation δίνεται η δυνατότητα σε ομάδες φοιτητών, ερευνητών και σε νεοφυείς επιχειρήσεις στον τομέα της αγροδιατροφής να παρουσιάσουν νέες ιδέες ή ερευνητικά ευρήματα, να αναπτύξουν καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα, και να σχεδιάσουν εφαρμογές και νέες ψηφιακές επιχειρηματικές δραστηριότητες.

Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Επιχειρηματικότητας & Καινοτομίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ACEin).

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες και να καταθέτετε τις προτάσεις και τις ιδέες σας στο www.generationag.org/open-innovation.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

To εκπαιδευτικό πρόγραμμα “The Business of Food” της Wise Greece σημείωσε μεγάλη επιτυχία!

Πάνω από 1.300 άνθρωποι από κάθε γωνιά της Ελλάδας παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό
πρόγραμμα “The Business of Food” με το 96% να δηλώνει ότι έλαβε πολύτιμες
πρακτικές γνώσεις που θα του φανούν χρήσιμες για τα επιχειρηματικά του βήματα,
ενώ το 99% θα συνέστηνε το σεμινάριο σε φίλους και γνωστούς!
Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε από τη μη κερδοσκοπική Wise Greece για να
υποστηρίξει ανθρώπους που αντιμετωπίζουν την ανεργία στις μεγάλες πόλεις και
στην περιφέρεια, καθώς και νέους που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους
επαγγελματικά βήματα. Το “The Business of Food” επικεντρώθηκε, όπως φανερώνει
ο τίτλος του, στην επιχειρηματικότητα γύρω από την παραγωγή τροφίμων, καθώς
στην Ελλάδα έχουμε πρόσβαση σε εξαιρετικές πρώτες ύλες, οι οποίες εάν
αναδειχθούν κατάλληλα θα μπορέσουν να προσφέρουν πολλές ευκαιρίες
απασχόλησης.
Ο στόχος του προγράμματος ήταν να δώσει δεξιότητες στους συμμετέχοντες και να
τους προσφέρει πρακτικές γνώσεις οι οποίες θα τους φανούν χρήσιμες με ότι και αν
τελικά ασχοληθούν στο μέλλον. Μέσα από τις online συνεδρίες, οι έμπειροι
εκπαιδευτές μετέφεραν τις προσωπικές τους εμπειρίες, ενώ επιτυχημένοι
παραγωγοί τροφίμων, αλλά και αγαπημένοι Σεφ όπως η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου
και ο Ανδρέας Λαγός, μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες τη δική τους πορεία
προς την επιτυχία με στόχο να τους εμπνεύσουν και να τους παρακινήσουν.
Συγκεκριμένα, στο “The Business of Food” οι συμμετέχοντες έμαθαν μεταξύ άλλων
πώς να δημιουργήσουν τη δική τους σειρά προϊόντων, πώς να καταρτίσουν ένα
βασικό επιχειρηματικό και οικονομικό πλάνο και πώς να αναζητήσουν το κατάλληλο
δίκτυο πωλήσεων στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό. Ανακάλυψαν πώς θα
μετατρέψουν τις ιδέες και την ιστορία τους σε εργαλεία marketing, τι πρέπει να
προσέξουν στη συσκευασία των προϊόντων τους και τι είδους υπηρεσίες ζητάει ο
σύγχρονος καταναλωτής. Ταυτόχρονα, ενημερώθηκαν για τις παγκόσμιες τάσεις
στην παραγωγή προϊόντων, το διαδικτυακό Marketing και το πώς μπορούν μόνοι
τους να ξεκινήσουν διαφημιστικές καμπάνιες και να δημιουργήσουν πρωτότυπο
υλικό που θα ενδιαφέρει τους καταναλωτές!

Μερικοί από τους συμμετέχοντες δήλωσαν:
”Με εντυπωσίασε η θετικότητα όλων και η παρότρυνση. Μέσα από το σεμινάριο
έμαθα πως τίποτα δεν είναι αδύνατο και πως αν έχω θέληση μπορώ να πετύχω κάτι
πρωτοποριακό!”, Δήμητρα Τ. από Ν. Φωκίδας
“Έμαθα πώς να φτιάξω το δικό μου επιχειρηματικό πλάνο, με τρόπο εύκολο και
κατανοητό, επειδή αναλύθηκε πάνω σε μια υπάρχουσα εταιρεία με αληθινά
στοιχεία’’ Φωτεινή Χ. από Ν. Δράμας
“Δύσκολα συναντάς τέτοιες προσωπικότητες που θα σου μιλήσουν ανοιχτά για τα
βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να αναπτυχθείς! Τα πιο πολλά σεμινάρια
είναι γενικόλογα και θεωρητικά… Το παρακολούθησα με την αδερφή μου και τώρα
σκεφτόμαστε πώς θα εφαρμόσουμε όσα μάθαμε.” Βασιλική Κ. από Ν. Ευρυτανίας

Τα αποτελέσματα
Οι συμμετέχοντες ανήλθαν στους 1360 από 200 μέρη της Ελλάδας, με το 35% αυτών
να αναφέρεται σε κωμοπόλεις και χωριά απομακρυσμένων περιοχών.
Το ποσοστό των γυναικών άγγιξε το 70% και των ανδρών το 30%.
Με βάση τα στατιστικά από τα ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν οι
συμμετέχοντες, η διαφορά στις γνώσεις τους είναι μεγάλη, με το 80,2% αυτών να
δηλώνει ότι δεν γνώριζε καθόλου πριν το σεμινάριο τους όρους Business plan και
Marketing plan, ενώ μετά το πέρας το 95% αυτών δήλωσε ότι έχει πλήρη εικόνα και
κατανόησε τους όρους.
Το 96% των συμμετεχόντων γνωρίζει καλύτερα τον διατροφικό κλάδο αμέσως μετά
τη διεξαγωγή του σεμιναρίου και ότι πήρε πρακτικές γνώσεις που θα βοηθήσουν σε
οποιοδήποτε επαγγελματικό βήμα.
Το 60% αισθάνεται πιο κοντά πλέον στο να ανοίξει τη δική του επιχείρηση, ενώ το
92% σκέφτεται την επιχειρηματικότητα σαν πιθανή καριέρα.

Το έργο υλοποιήθηκε από τον μη κερδοσκοπικό Φορέα Wise Greece στο πλαίσιο του
προγράμματος Active citizens fund, υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας
Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.wisegreece.com / [email protected] /
213 0276559

Continue Reading

Προγράμματα

Η ΚΡΗΤΙΚΟΣ στηρίζει την πρωτοβουλία «Ποιος είναι το Αφεντικό; Η Μάρκα του Καταναλωτή»

Στην ΚΡΗΤΙΚΟΣ, βρισκόμαστε ακόμη πιο δίπλα στους παράγωγους της Ελλάδας και στηρίζουμε την καινοτόμα συνεταιριστική πρωτοβουλία «Ποιος είναι το Αφεντικό; Η Μάρκα του Καταναλωτή»

Η “Ποιος είναι το Αφεντικό;” είναι, επί της ουσίας, ένας δεσμός εμπιστοσύνης μεταξύ των παραγωγών και των καταναλωτών. Μία συλλογική πρωτοβουλία για τη δημιουργία υπεύθυνων και ποιοτικών προϊόντων, με τη συνεργασία καταναλωτών και παραγωγών.

Πρόκειται για μια κοινωνική πρωτοβουλία, η οποία δημιουργήθηκε από τους καταναλωτές οι οποίοι γίνονται οι «πρωταγωνιστές» και συμμετέχουν στο ταξίδι δημιουργίας ενός προϊόντος, από το χωράφι και τη φάρμα έως το ράφι. Πώς; Οι ίδιοι αποφασίζουν με διαφάνεια, σεβασμό και αξιοπιστία τι θέλουν να καταναλώνουν, με ποιες προδιαγραφές, σε ποια τιμή́ και πώς αυτή κατανέμεται σε όσους φροντίζουν ώστε το προϊόν να φτάνει στο τραπέζι τους, έχοντας σαν προτεραιότητα τη σωστή ανταμοιβή του παραγωγού.

Φέροντας στα καταστήματά ΚΡΗΤΙΚΟΣ τα προϊόντα «Ποιος είναι το Αφεντικό; Η Μάρκα του Καταναλωτή»  στηρίζουμε τους παραγωγούς της χώρας μας και δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να δημιουργήσουν τα προϊόντα που οι ίδιοι επιθυμούν, σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες. Η πρωτοβουλία αποσκοπεί στην βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας μέσω της στήριξης του αγροδιατροφικού τομέα, στηρίζοντας ταυτόχρονα το περιβάλλον, την κοινωνία και τους συνανθρώπους μας.

Έτσι ήδη στα ράφια μας μπορείτε να βρείτε το φρέσκο αγελαδινό γάλα σε πλήρες και ελαφρύ με το οποίο στηρίζονται παραγωγοί της Θεσσαλίας, το στραγγιστό γιαούρτι με 10% και 2% λιπαρά με το οποίο στηρίζονται παραγωγοί της Μακεδονίας, ενώ σύντομα αναμένεται στα ράφια μας και το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο ανωτέρας κατηγορίας. 

Continue Reading

Trending