Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Άλμα εκσυγχρονισμού με σύστημα μέτρησης οστικής πυκνότητας

Νέο μηχάνημα iDXA στην Affidea Θεσσαλονίκης

Κορωνίδα του σύγχρονου εξοπλισμού αποτελεί το υπερσύγχρονο σύστημα μέτρησης οστικής πυκνότητας που εγκαταστάθηκε και λειτουργεί ήδη στη Θεσσαλονίκη, στο διαγνωστικό κέντρο Affidea (Βασ. Γεωργίου 6), προσφέροντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και βελτιώνοντας τη διαγνωστική αξία των απεικονιστικών εξετάσεων.

Η εγκατάσταση του νέου συστήματος μέτρησης οστικής πυκνότητας ολοκληρώθηκε τις προηγούμενες εβδομάδες και από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του προκάλεσε το ενδιαφέρον τόσο του ιατρικού κόσμου όσο και των ασθενών από τον χώρο ολόκληρης της Περιφέρειας λόγω των παρεχόμενων υπηρεσιών του. Το εξελιγμένο σύστημα iDXA διπλής ενεργειακής στάθμης (Dual Energy X-Ray Absorptiometry -DEXA) έχει την δυνατότητα να υπολογίζει, μέσω της υψηλής ανάλυσης που πραγματοποιεί στο οστό, την πιθανότητα κατάγματος του οστού (Fracture Risk), γεγονός που το καθιστά μοναδικό στο είδος του.

Το πρωτοποριακής τεχνολογίας FAN-BEAM (δέσμη τύπου «Βεντάλιας») μπορεί να πραγματοποιήσει, σε υψηλό επίπεδο και με εξαιρετικά μεγάλη ευαισθησία, εξετάσεις που αφορούν στην εκτίμηση της οστικής πυκνότητας αλλά και της σύστασης των οστικών ομάδων του σώματος. Το σύστημα μέτρησης οστικής πυκνότητας iDXA διαθέτει σύστημα ανιχνευτών της πλέον σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας, αποτελούμενο από δύο συστοιχίες κρυστάλλων πρωτοποριακής σύνθεσης με δυνατότητα κίνησης επί δύο αξόνων, δίνοντας αποτελέσματα υψηλής ακρίβειας για την πυκνότητα αλλά και την παραμόρφωση του οστού. Έτσι επιτυγχάνουμε μετρήσεις οστικής πυκνότητας με υψηλή ακρίβεια και ταχύτητα, καθώς και λήψη εικόνων υψηλής διακριτικής ικανότητας με την χαμηλότερη δόση ακτινοβολίας.

Επιπρόσθετα, το iDXA του κατασκευαστικού οίκου GE Healthcare εξασφαλίζει άριστη σταθερότητα και επαναληψιμότητα στις μετρήσεις γιατί διαθέτει τον πλέον σύγχρονο τρόπο βαθμονόμησης (Calibration) ο οποίος πραγματοποιείται ελέγχοντας κάθε φορά έξι διαφορετικές τιμές οστικής πυκνότητας – BMD που αντιστοιχούν σε διαφορετικές τιμές οστικής πυκνότητας και μαλακού ιστού. Με τον τρόπο αυτό βαθμονόμησης εξασφαλίζεται η μεγαλύτερη ακρίβεια αποτελεσμάτων. Αξίζει να αναφερθεί ότι αυτή την στιγμή οποιοδήποτε άλλο σύστημα ελέγχει μία τιμή οστικής πυκνότητας κατά την διάρκεια του ποιοτικού ελέγχου, χωρίς να λαμβάνεται υπ’ όψιν ο μαλακός ιστός.

Με την προσθήκη νέου εξοπλισμού τελευταίας τεχνολογίας, το διαγνωστικό κέντρο Affidea, με πολυετή παρουσία στην πόλη της Θεσσαλονίκης, εξελίσσεται και εκσυγχρονίζεται ακόμα περισσότερο, με επίκεντρο τις ανάγκες των εξεταζομένων και των γιατρών.

Σχετικά με τον Όμιλο Affidea 

Ο Όμιλος Affidea σήμερα αποτελεί τον κορυφαίο ιδιωτικό φορέα παροχής ιατρικών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας περίθαλψης στην Ευρώπη. Δραστηριοποιείται σε 15 χώρες μέσα από ένα δίκτυο 312 ιατρικών κέντρων & 11 χιλ. επαγγελματιών υγείας.

Στην Ελλάδα λειτουργεί από το 2005 με στόχο την παροχή ολοκληρωμένων πρωτοβάθμιων υπηρεσιών υγείας υψηλής ποιότητας για όλους. Στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών του δημιούργησε ένα Πανελλαδικό Δίκτυο Διαγνωστικών Κέντρων σε πρότυπους ιατρικούς χώρους, που συνεχώς επεκτείνεται, με έμπειρο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, εξασφαλίζοντας τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας. 

Η αρτιότητα του σύγχρονου εξοπλισμού, η επιβεβαιωμένη αξιοπιστία και η διεθνής αναγνώριση των αποτελεσμάτων του Ομίλου Affidea καταδεικνύονται από τις διακρίσεις και τις στρατηγικές συνεργασίες του στο χώρο της υγείας.

Όλα τα κέντρα του Ομίλου Affidea είναι πιστοποιημένα κατά το διεθνές πρότυπο ISO 9001 και τα βιοπαθολογικά εργαστήρια διαπιστευμένα από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.) κατά το ISO 15189.

Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα, σε LinkedIn, Facebook και Instagram

Επιχειρηματικότητα

Προσοχή στην κουλτούρα των εμπορικών συνεργατών

Ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγικές (κυρίως) και εισαγωγικές (δευτερευόντως) επιχειρήσεις, είναι διαπραγμάτευση με εμπορικούς συνεργάτες (προμηθευτές, πελάτες, αντιπροσώπους, διανομείς, κ.ά.) ξένων χωρών και διαφορετικής κουλτούρας. Ο βασικότερος λόγος ύπαρξης αυτού του προβλήματος είναι οι διαφορές που υπάρχουν στα πολιτιστικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά.

Τέτοιου είδους διαφορές συνδέονται άμεσα με τη γλώσσα, τα ήθη και τα έθιμα, τις παραδόσεις, τη γραφή, τις αντιλήψεις, τις πεποιθήσεις, τη θρησκεία, τη διατροφή, τη μουσική, την τέχνη, τον πολιτισμό, κ.ά. Όλα τα παραπάνω, καθιστούν το έργο των εμπορικών διαπραγματευτών πολυσύνθετο και απαιτητικό.

Πριν να ξεκινήσουν το ταξίδι τους, οι εμπορικοί διαπραγματευτές, θα πρέπει να ξέρουν πολύ καλά το σκοπό των διαπραγματεύσεων αλλά και την κουλτούρα των συνομιλητών τους. Θα πρέπει να μελετήσουν την ιστορία των χωρών με τις οποίες θα επιχειρήσουν να συνεργαστούν, το νομικό τους σύστημα, τα ήθη και τα έθιμα που επικρατούν, την κυβερνητική δομή τους, καθώς επίσης και το υπόβαθρο των ξένων διαπραγματευτών. Οι γνώσεις που αφορούν τις ξένες χώρες δεν υπάρχουν μόνο σε βιβλία, αλλά μπορούν να αποκτηθούν και από προσωπικές επαφές με άτομα τα οποία έχουν ταξιδέψει στις χώρες αυτές.

Μία άλλη πηγή πληροφοριών, είναι οι πρεσβευτές και οι επιχειρηματίες οι οποίοι ζουν στις χώρες στόχους, αλλά προέρχονται από τη χώρα των διαπραγματευτών. Ειδικά οι πρεσβευτές, μπορούν να προμηθεύσουν τους διαπραγματευτές με μια συστατική επιστολή ή μπορούν να τους συστήσουν σε ισχυρά πολιτικά πρόσωπα και επιχειρηματίες της χώρας στόχου.

Δυστυχώς, ενώ θα πρέπει να δίνεται στο διαπραγματευτή αρκετός χρόνος προετοιμασίας και μελέτης του ξένου περιβάλλοντος και της ξένης κουλτούρας, τις περισσότερες φορές οι επιχειρήσεις τον στέλνουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων χωρίς καμία προειδοποίηση. Έτσι, οι διαπραγματευτές πρέπει να είναι σε θέση να κάνουν μια γρήγορη μελέτη της ξένης κουλτούρας, ώστε να γνωρίζουν κάποια βασικά πράγματα και ζητήματα. Επίσης, πρέπει να μπορούν να είναι σιωπηλοί παρατηρητές των συνηθειών και των εθίμων της ξένης χώρας, της ξένης επιχείρησης, καθώς και των ξένων ανθρώπων τους οποίους πρόκειται να συναντήσουν.

Πληροφορίες

Κατά την άφιξή τους σε μια ξένη χώρα, οι διαπραγματευτές πρέπει να χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε πηγή πληροφοριών τους είναι διαθέσιμη.Είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουν ένα παγκόσμια «δίκτυο» διαπραγματευτών, οι οποίοι εργάζονται για επιχειρήσεις και οι οποίοι θα τους πληροφορήσουν για τις ευκαιρίες και τις απειλές που πρόκειται να αντιμετωπίσουν. Κάποιοι φίλοι επιχειρηματίες μπορούν επίσης να φανούν χρήσιμοι. Στη συνέχεια, οι διαπραγματευτές πρέπει να προσαρμοστούν στα ήθη και τα έθιμα της χώρας χωρίς να δείχνουν κάποια αντιπάθεια ή σε συμπάθεια.

Πρέπει να θυμούνται διαρκώς ότι είναι πιο εύκολο να προσαρμοστούν αυτοί παρά να αλλάξει τον τρόπο ζωής της μια ολόκληρη χώρα. Ένα άλλο βασικό στοιχείο είναι ότι δε θα πρέπει να κριτικάρουν ούτε την κυβερνητική δομή της χώρας στόχου αλλά ούτε και τα πρόσωπο τα οποία βρίσκονται στο τιμόνι της χώρας. Αντιθέτως, πρέπει να επιβραβεύουν αυτά που αξίζουν την επιβράβευσή τους, χωρίς όμως υπερβολές και κολακείες (στοιχεία που μπορεί να έχουν αρνητικά αποτελέσματα).

Εάν οι διαπραγματευτές αντιληφθούν και κατανοήσουν την πραγματική λειτουργία των διαπραγματεύσεων, τότε θα ανακαλύψουν γρήγορα το γεγονός ότι κάθε χώρα και κάθε έθνος έχει πολλά και καλά στοιχεία, αρκετούς εξαιρετικούς νόμους και γοητευτικά ήθη και έθιμα. Είναι πολύ εύκολα να ξεχωρίσουν τα καλά στοιχεία, ενώ από την άλλη μεριά δεν θα έχουν κανένα κέρδος αν τονίζουν συνέχεια τα κακά,


Άρθρο αρχείου

Αλμπέρτο Αζαρία

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Εκπαιδευτείτε…αισιόδοξοι

Η αισιοδοξία, η ικανότητα χειρισμού των συναισθημάτων του άγχους και της έντασης, αλλά και η ικανότητα κατανόησης των συναισθημάτων των άλλων συμβάλλουν θεαματικά στην αύξηση της αποδοτικότητας, κυρίως στον εργασιακό χώρο. Για να είναι λοιπόν ένα άτομο αποδοτικό και καταξιωμένο επαγγελματικά, θα πρέπει να διαθέτει εκτός από υψηλή γνωστική νοημοσύνη και συναισθηματική νοημοσύνη.

Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, το να θυμώνει κανείς είναι εύκολο, το να θυμώνει όμως τη σωστή στιγμή με το σωστό τρόπο και με το κατάλληλο πρόσωπο, αυτό είναι και το δυσκολότερο σημείο που θα πρέπει να γνωρίζει πώς να το αντιμετωπίζει. Ποιος, όμως, είναι ο τρόπος που θα μας βοηθήσει να πετύχουμε απόλυτο έλεγχο του νου και της σκέψης μας; Είναι απόλυτα σαφές ότι δεν μπορούμε να «διατάξουμε» τον εαυτό μας να αισθάνεται και να συμπεριφέρεται με ένα συγκεκριμένο, προκαθορισμένο τρόπο εφόσον γνωρίζουμε την πηγή δημιουργίας και προέλευσης των συναισθημάτων μας. Πράγματι, είναι γνωστό ότι τα συναισθήματα προέρχονται και καθορίζονται από την αμυγδαλή, ένα από τα συναισθηματικά κέντρα του νευρωνικού κυκλώματος και παίζει σημαντικό ρόλο στη συναισθηματική και λογική ζωή μας. Για το λόγο αυτό δεν μπορούμε να επέμβουμε σε ισχυρά συναισθήματα, ακριβώς επειδή αυτά επικρατούν πάντα. Είναι σαν να θεωρούμε ότι υπάρχει μια δι αυλος που καταλήγει σε αδιέξοδο με κατεύθυνση από την αμυγδαλή στον εξωτερικό φλοιό του εγκεφάλου.

Ο αυτοέλεγχος


Κι όμως παρά τη νοητή ύπαρξη αυτού του μονόδρομου ή άλλου συνόρου που φράζει τέλος πάντων την ανέλεγκτη έκρηξη των συναισθημάτων, θεωρείται ότι στην πραγματικότητα υπάρχουν νευρώνες που μπλοκάρουν τα συναισθήματα και δημιουργούν αυτό που λέμε αυτοέλεγχο ή αλλιώς mind control.
Ο νους μας, δηλαδή το μυαλό μας έχει πολλαπλές δυνατότητες ενέργειας και σκέψης, παρ’ όλα αυτά εμείς σε καθημερινή βάση χρησιμοποιούμε μόνο το 10% από αυτές.


1) Πώς μπορούμε λοιπόν να πετύχουμε απόλυτο έλεγχο του νου;
2) Τι είναι το mind control και πώς ενεργοποιείται μέσω της συμπεριφοράς κάποιων ανθρώπων;
3)Γιατί κάποιοι υφίστανται <<συναισθηματική τύφλωση>>, με αποτέλεσμα πλήρη απώλεια του ελέγχου των συναισθημάτων τους;
4)Πώς σκεπτόμενοι θετικά κάποιοι βλέπουν το ποτήρι τους πάντα μισογεμάτο, χωρίς ποτέ να υποστούν «συγκινησιακή πειρατεία»;

Η βάση της κατανόησης του mind control είναι η σωματική κατά πρώτο λόγο και η νοητική κατά δεύτερο λόγο χαλάρωση. Ο χαλαρός νους έχει τη δυνατότητα να πολλαπλασιάζει τη θετική σκέψη, δημιουργώντας ευεργετικά αποτελέσματα όχι μόνο ψυχοσωματικά αλλά και διανοητικά με απεριόριστη εμβέλεια αναλόγως των περιστάσεων. Σ αυτήν τη δεδομένη χαλαρή χρονική στιγμή, το μυαλό αδειάζει εντελώς, φρεσκάρεται και επαναφορτίζεται με εντολές που καθοδηγούνται από το υποσυνείδητο μας.

Είναι η μαγική στιγμή που διαγράφουμε ό,τι θέλουμε και στοχεύουμε σε οτι επιζητούμε, είναι η στιγμή που σαν να ξυπνούμε από λήθαργο έχοντας τη λύση του όποιου προβλήματα της χαρτογραφημένη μπροστά μας. Με το mind control εκπαιδευόμαστε στο να αναγνωρίζουμε και να αφυπνίζουμε τις προσωπικές δυνατότητες του καθενός, να αξιοποιούμε κομμάτια του μυαλού μας που λησμονήσαμε στο διάβα μας, και συγχρόνως να δημιουργούμε θετικά και παραγωγικά αποτελέσματα.

Η διαχείριση της γνώσης

Σύμφωνα με τον Goleman η συναισθηματική νοημοσύνη είναι μια μορφή κοινωνικής νοημοσύνης, δηλαδή είναι η ικανότητα να κατανοεί κάποιος τον τρόπο που λειτουργούν τα συναισθήματα των άλλων και να ελέγχει τα δικά του. Η συναισθηματική νοημοσύνη συμβάλλει στην προσωπική και επαγγελματική επιτυχία δεδομένης της σωστής δόσης διαχείρισης γνώσης. Διαχείριση γνώσης σημαίνει καλύτερη επικοινωνία, καλύτερη απόδοση.


Εξασφάλιση γνώσης για το εργασιακό περιβάλλον σημαίνει πηγή πλούτου και δύναμης, σημαίνει καλύτερη επικοινωνία των ανθρώπων, σημαίνει αύξηση παραγωγικότητας.Διαχείριση γνώσης σημαίνει συγκέντρωση πνευματικών παγίων γνώσης και μεθόδων επικοινωνίας, με αποτέλεσμα σωστή εκμετάλλευση τεχνογνωσίας και τεχνολογίας, σχεδιασμό και επιθετική προώθηση νέων προϊόντων στην αγορά, ανάπτυξη δημιουργικότητας, διασφάλιση καινοτόμου και φιλικού περιβάλλοντος.

Η διαχείριση γνώσης (Knowledge Management) εστιάζεται στη σωστή αντιμετώπιση του ανθρώπινου παράγοντα. Αποτελεί διαδικασία σύζευξης ανθρωπίνων πόρων και τεχνολογικών μέσων με στόχο την αποτελεσματικότητα. Αποτελεί πυλώνα συγκέντρωσης ατομικής γνώσης, αποθήκευση αυτής της γνώσης σε δομές επεξεργασίας μέσα και έξω από την επιχείρηση και επαναχρησιμοποίηση στην πρώτη ζήτηση για αντιμετώπιση προβλημάτων ή εξεύρεση λύσεων πρακτικών με κυριότερο παράγοντα τη σωστή διαχείριση των συναισθημάτων.

Ας μη λησμονούμε λοιπόν τη ρήση του Αριστοτέλη: «Εκείνος που εξοργίζεται για εκείνο που πρέπει και με εκείνον που πρέπει, και επιπλέον όπως, όταν και για όσο χρόνο πρέπει, είναι αξιέπαινος».


Άρθρο αρχείου

Ρούλα Κωτούδη

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Το «κλειδί» για την υψηλή απόδοση

Είναι δύσκολο σε μια ομάδα η κοινή παρουσία ατόμων να μετατραπεί σε ενεργή συμμετοχή και ακόμη δυσκολότερο σε υψηλή απόδοση ομάδας. Ο κάθε εργαζόμενος κουβαλάει μαζί του τις εμπειρίες, τα σύμβολα, τα πρότυπα, τις αξίες, τις επιθυμίες, τις δυνάμεις, τις αδυναμίες, την ηθική του και τη δική του στάση απέναντι στην εργασία.

Είναι αλήθεια πως, αν ένα άτομο ή μια ομάδα δεν έχει δεσμευτεί σε συγκεκριμένο και καθορισμένο επίπεδο απαιτήσεων συσχετιζόμενο με το στόχο, υπάρχει πάντα ο πειρασμός της σκέψης και δυστυχώς και της πράξης «ας αφήσω τον άλλον ή την άλλη ομάδα να το κάνει αυτό».

Η σύσταση της ομάδας ή των ομάδων στην περίπτωση μεγάλης επιχείρησης ή οργανισμού, είτε από πλευράς απλών εργαζομένων, είτε από πλευράς ηγετών είναι πολύ σημαντική και αποτελεί το θεμέλιο της καλής λειτουργίας της ομάδας. Εκείνο όμως που έχει τη μεγαλύτερη βαρύτητα στην απόδοση μιας ομάδας είναι:

  1. Η συνεχής παρακίνηση όλων γιά διαρκή εξέλιξη και βελτίωση σε ατομική ή ομαδική βάση.
  2. Η αμείωτη διάθεση για συμμετοχή στα δρώμενα και τα επιτεύγματα της ομάδας.
  3. Η αντικατάσταση του ατομικού στόχου από αυτόν της ομάδας.
  4. Ή ανάπτυξη της ευγενούς άμιλλας και του πνεύματος αρμονικής συνεργασίας.
  5. Η μετατροπή του «εγώ» και του «οι άλλοι» σε «εμείς».

Είναι εύκολη όμως η εκτίμηση της αποδοτικότητας μιας ομάδας και σε ποιο βαθμό;
Η μέτρηση της αποδοτικότητας που είναι εστιασμένη στην ελάχιστη απαιτούμενη απόδοση του εργαζομένου είναι λιγότερο επιτυχής από αυτήν που εστιάζεται στην επίτευξη του στόχου που έχει προσανατολισμό στο μέλλον και αποτελεί μηχανισμό ανάπτυξης της δημιουργικότητας και της παραγωγικότητας ατόμου και ομάδας.

Ένας συντελεστής κατάκτησης της υψηλής απόδοσης είναι να ανεβάσουμε τη στάθμη παρακίνησης, συμμετοχής και δέσμευσης του ατόμου και της ομάδας. Το καλύτερο παράδειγμα παρακίνησης είναι όταν ο ηγέτης και τα μέλη της ομάδας εργάζονται από κοινού και με τον ίδιο ζήλο για την προσέγγιση οποιουδήποτε ομαδικού στόχου, πράγμα που λειτουργεί ως «παρακίνηση χωρίς λόγια».

«Αυτοπαρακίνηση»

Επίσης, η συμμετοχή του εργαζόμενου στη σύνταξη των στόχων της ομάδας στην οποία ανήκει αυξάνει την «αυτοπαρακίνηση» του, το ενδιαφέρον για την εργασία του και τη δέσμευσή του στην επίτευξη του στόχου.

Αναμφισβήτητα, ένας σημαντικός παράγοντας υψηλής απόδοσης της ομάδας είναι η σωστή επικοινωνία μεταξύ των μελών της και των άλλων συνεργαζόμενων ομάδων. Ο ρόλος της πολλές φορές υποτιμάται και θεωρείται δεδομένος και σωστός. Οπωσδήποτε η επικοινωνία μέσα στην ομάδα δεν πρέπει να περιορίζεται στην κοινωνική της χροιά. Η ομάδα εργασίας πρέπει να μοιράζεται και να ανταλλάσσει ιδέες, γνώμες, πληροφορίες χρήσιμες στην υποστήριξη των ατόμων για την εκτέλεση κάθε αναλαμβανόμενου έργου.

Προφίλ

Η κάθε ομάδα, για να πετύχει τους στόχους της, θα πρέπει να έχει το δικό της μοναδικό προφίλ και τη δική της δυναμική. Τον κατάλληλο ηγέτη, τον καλύτερο συνδυασμό ανθρώπων που ο καθένας τους θα έχει το σωστό ρόλο, τη δυνατότητα εναλλαγής ρόλων και εναρμόνισης των προσωπικών στόχων με αυτούς της ομάδας. Τέλος, η δυναμική μιας ομάδας με υψηλή απόδοση παρουσιάζεται όχι μόνο με το αν η ομάδα έφτασε τους στόχους της, αλλά κυρίως με το ενδιαφέρον των μελών της για συνεχή πληροφόρηση και βελτίωση, διατήρηση του ομαδικού πνεύματος στη συνεργασία, θετική στάση στις αλλαγές και διαρκή ετοιμότητα με σκοπό την επιτυχέστερη αντιμετώπιση των έκτακτων και απρόβλεπτων προβλημάτων.


Άρθρο αρχείου

Στέλλα Γκίωση

Continue Reading

Trending