Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Παρόν και το Ελληνο-Ινδικό Επιμελητήριο στο «Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρούτων και Λαχανικών» που Διοργάνωσε η ΔΕΘ-HELEXPO στη Θεσσαλονίκη

Την καλύτερη μέχρι σήμερα επίδοση της σημείωσε η Freskon με 4.339 επισκέπτες από τις 23 έως τις 25 Απριλίου στο Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρούτων και Λαχανικών. Αποδείχτηκε η καλύτερη επίδοση της ιστορίας της από πλευράς προσέλευσης, καθώς ο όγκος των εμπορικών επισκεπτών σημείωσε μεγάλη αύξηση έναντι της περσινής διοργάνωσης. (σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΔΕΘ).

Δυναμική και η Συμμετοχή του ΕλληνοΙνδικού Επιμελητηρίου

Το ΕλληνoΙνδικό Επιμελητήριο επισημαίνει ότι με τον καλύτερο τρόπο έκλεισε μία εξαιρετική ανάδειξη των γεωργικών προϊόντων, αφού ο απώτερος στόχος της «FreshConMarket», ήταν και είναι η σύνδεση της παραγωγής φρούτων και λαχανικών με το λιανεμπόριο, καθώς και με τις μεγάλες εγχώριες και Διεθνείς Αλυσίδες Σούπερ-Μάρκετ.

Η εξαιρετική εμφάνιση και προβολή της «FreshConMarket», έδειξε ότι θα συνεχίσει στο μέλλον η τωρινή κυριαρχία στο χώρο των φρούτων και λαχανικών! Μέσα από τη διοργάνωση αυτή παρέχεται η δυνατότητα επίσης και η επαφή με επαγγελματίες του αγροτικού κλάδου, από όλη την Ελλάδα, δημιουργώντας με τον τρόπο αυτό, το κατάλληλο πλαίσιο δικτύωσης, για τη σύναψη σημαντικών εμπορικών συμφωνιών.

Απόψεις και σχολιασμοί των παρόντων στελεχών του Ελληνο-Ινδικού

Η άποψη των στελεχών του Ελληνο-Ινδικού επιμελητηρίου που συμμετείχαν στην Έκθεση σε συνάρτηση και με τα στοιχεία που έλαβε από τη ΔΕΘ, φάνηκε ικανοποιητική από πλευράς εκθετών αλλά και εμπορικών επισκεπτών. Έκδηλα ήταν επίσης τα στοχευμένα επιχειρηματικά ραντεβού των Ηosted Βuyers με τις συμμετέχουσες εταιρείες, θέτοντας έτσι τις βάσεις για εμπορικές συνεργασίες.

Το Ελληνο-Ινδικό Επιμελητήριο επισημαίνει επίσης ότι η τόλμη για τη σύναψη σημαντικών εμπορικών συμφωνιών είναι χάρισμα, αλλά και μία προσπάθεια που ατσαλώνει το επιχειρηματικό μέλλον των επιχειρήσεων.

Αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι ήδη άρχισαν οι πρώτες συνεργασίες Ελλήνων διακινητών με τις μεγαλύτερες αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ της Ευρώπης να μπαίνουν στις ράγες[…]

Εμπορικές Συναντήσεις στους Χώρους του FreshCon Market

Συμμετείχαν δεκαέξι αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ από 11 χώρες, ειδικότερα από Ελλάδα, Κύπρο, Σερβία, Αλβανία, Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Λευκορωσία, Λιθουανία, Κόσοβο και Ουκρανία, αφού αριθμητικά πραγματοποιήθηκαν 640 εμπορικές συναντήσεις στους χώρους του FreshCon Market. Μεγάλη βαρύτητα δόθηκε φέτος στις χώρες των Βαλκανίων και της Κεντρικής Ευρώπης, με αγορές όπως αυτή της Πολωνίας να παρουσιάζει σημαντικές επιχειρηματικές ευκαιρίες για τους Έλληνες.

Διεθνές Συνέδριο

Στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων «sold out» ήταν το Διεθνές Συνέδριο Εσπεριδοειδών της Freskon, όπου επαγγελματίες από όλη την αλυσίδα των εσπεριδοειδών παρακολούθησαν παρεμβάσεις Διεθνώς Διακεκριμένων Ελλήνων και Ξένων Επιχειρηματιών, αλλά και Στελεχών του κλάδου.

Συμμετοχές Χωρών – Εκθετών σε απόλυτα μεγέθη… 

Στη φετινή Freskon συμμετείχαν 217 εκθέτες από 12 χώρες και ειδικότερα από Ελλάδα, Μολδαβία, Ρουμανία, Πολωνία, Ουγγαρία, Ολλανδία, Κύπρο, Ιταλία, Ισπανία, Ινδία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη και Toυρκία, αριθμός αυξημένος κατά 25% έναντι του 2022, οι οποίοι κάλυψαν 12.500 τ.μ. εκθεσιακού χώρου. Επίσης, η διοργάνωση υποδέχθηκε 190 ξένους εμπορικούς επισκέπτες από 34 χώρες, μεταξύ των οποίων 115 μεμονωμένους και 73 μέσω ομαδικών συμμετοχών από τη Βουλγαρία και τη Βόρεια Μακεδονία.

Τιμώμενη Ελληνική Περιφέρεια

Στη φετινή διοργάνωση Τιμώμενη Περιφέρεια ήταν η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, η οποία είχε την ευκαιρία να αναδείξει τα υψηλής διατροφικής αξίας φρούτα και λαχανικά της. Πέραν της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας συμμετείχαν και οι Περιφέρειες της Κρήτης, της Δυτικής Μακεδονίας, της Θεσσαλίας, της Κεντρικής Μακεδονίας, της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και της Αττικής.

Ακροτελεύτια

Σημειώνουμε τέλος ότι αρωγός της προσπάθειας FreshCon Market, μεταξύ πολλών άλλων, ήταν και το Ελληνο-Ινδικό Επιμελητήριο, το οποίο προσδοκά με τη σημαντική του παρουσία στην Ινδία, σύντομα να κυριαρχήσουν τα Ελληνικά προϊόντα του πρωτογενή τομέα της χώρας και στις αγορές της Ινδίας, αφού το Ελληνο-Ινδικό είναι επίσημος εμπορικό μεσολαβητής κάθε επιχειρηματικής προσπάθεια.

**Για τους ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να ενταχθούν ως μέλη του φορέα, μπορούν να κατεβάσουν την αίτηση εγγραφής στον παρακάτω σύνδεσμο:https://hichamber.org/%ce%b3%ce%af%ce%bd%ce%b5%ce%ba%ce%b9%ce%b5%cf%83%cf%8d%ce%bc%ce%ad%ce%bb%ce%bf%cf%8/ ξεκινώντας τη διαδικασία, όπου μέσω αυτής θα λαμβάνουν ενημέρωση και πλήρη στήριξη σε ότι αφορά στη συνεργασία τους με την Ινδία.

Επιχειρηματικότητα

Πώς να αντιμετωπίσετε το φόβο της επιτυχίας

Δείτε την Επιτυχία σαν Προορισμό και όχι σαν Εμπόδιο προς Αποφυγή.

Η Μαρία είναι μία δραστήρια συμπαθητική και εργατική επιχειρηματίας. Με το Γιάννη που είναι στέλεχος σε μια μεγάλη επιχείρηση έχουν δύο παιδιά και ζουν στα πλαίσια του μοντέλου που ονομάζεται «μέση οικογένεια». Έχουν τις δουλειές τους, έχουν τα παιδιά τους, έχουν το σπίτι τους (που αποπληρώνουν μέσω ενός στεγαστικού 25ετίας), έχουν 2 αυτοκίνητα και 20 μέρες διακοπές το χρόνο.

Στα όνειρά της η Μαρία ήταν μια πετυχημένη, χαρισματική, αξιοθαύμαστη και οικονομικά εύρωστη γυναίκα με μια εξαιρετική οικογένεια και ανεβασμένο κοινωνικό επίπεδο. Στην πραγματικότητα είναι μια μεσόκοπη μοναχική γυναίκα που καταφέρνει να επιβιώνει παγιδευμένη μέσα στην βαρετή της καθημερινότητα. «Υπάρχουν και χειρότερα» λέει στον εαυτό της όταν αραιά και που την ζώνουν οι προσωπικές της ανασφάλειες.

Ναι, αλλά υπάρχουν και καλύτερα! Αν η Μαρία είχε πραγματικά κυνηγήσει την επιτυχία σε κάποιο τομέα της ζωής της θα έπρεπε να αντιμετωπίσει τις απώλειες στους άλλους τομείς. Και η Μαρία δεν έχει καμία διάθεση να δώσει κάτι παραπάνω από τον εαυτό της στο «Βωμό» όπως το ονομάζει της Επιτυχίας. Είναι βολικά καθισμένη στην οικονομική θέση του τραίνου και δεν θα σηκωθεί για να πάει στην πρώτη θέση γιατί φοβάται μην χάσει και αυτήν που έχει!

            Φόβος, Ενοχές και Ανωνυμία στη γειτονιά του Βολέματος

            Αν και η Επιτυχία κατέχει μία περίοπτη θέση στην καρδιά και το μυαλό των ανθρώπων οι περισσότεροι κατατρέχονται από ένα μόνιμο φόβο και μόνο στην ιδέα ότι μπορούν να τα καταφέρουν ή ακόμη και από το ότι θα προσπαθήσουν να τα καταφέρουν. Η δικτατορία του μέτριου έχει καταφέρει να δημιουργήσει εξαιρετικές αναστολές στην συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων. Έτσι ο κάθε επίδοξος διώκτης της επιτυχίας θα έχει να τα βάλει με ένα σωρό εσωτερικούς εχθρούς πριν εξορμήσει για την κατάκτηση της κορυφής.

  • Ο Φόβος του Άγνωστου. Αν η Μαρία άρχιζε να γίνεται πετυχημένη θα αντιμετώπιζε το πρόβλημα της αλλαγής περιβάλλοντος σε διάφορους τομείς. Ξαφνικά θα βρισκόταν σε μια άγνωστη περιοχή με διαφορετικούς κανόνες και αρχές από αυτές που γνώριζε. Ο Πλούτος και η Επιρροή επηρεάζουν δραματικά τους ανθρώπους μια και τους εισάγουν σε κύκλους όπου νιώθουν ότι θα έπρεπε να αποδείξουν ξανά την αξία τους. Αυτό που δεν υπολογίζει η Μαρία είναι ότι όταν έχεις φτάσει στην κορυφή ενός βουνού μετά από σοβαρή προσπάθεια, γνωρίζεις ότι σου αξίζει και ότι δεν θα βρεθεί κανένας να σε αμφισβητήσει. Η Επιτυχία είναι μια αυστηρά προσωπική υπόθεση.
  • Ο Φόβος της Έκθεσης. Η επιθυμία της Μαρίας να παραμείνει ανώνυμη αν και πετυχημένη την εμποδίζει να εκτεθεί στη δημόσια παρατήρηση. Αυτό εν μέρει οφείλεται στο φόβο του φθόνου των άλλων. Προκειμένου να μην τη ζηλεύουν και να μην τη φθονούν παραμένει στην αφάνεια και κρατά κρυφές και τις παραμικρές έστω επιτυχίες της. Παραμένοντας αδιάφορη δεν πρόκειται να γίνει ποτέ αξιοζήλευτη!
  • Οι Δηλητηριώδης Ενοχές. Έχοντας μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον που προάγει την πεπατημένη οδό και που καταδικάζει την εξερεύνηση ως χάσιμο χρόνου η Μαρία δηλητηριάζεται από τις ενοχές που της έχουν δημιουργηθεί. Δεν έχει το δικαίωμα, λέει στον εαυτό της, να σκορπίσει αλόγιστα το χρόνο και την ενέργειά της κυνηγώντας ένα όνειρο και στερώντας τα από άλλους. Επιπλέον έχει κάνει τόσα λάθη μέχρι τώρα στη ζωή της (όπως όλοι μας) που η πιο κρυφή της ενοχή είναι ότι δεν το αξίζει. Τα παπούτσια της επιτυχίας θα τα βαδίσουν άλλοι.

Βλέποντας την Επιτυχία κατάματα!

Είναι φυσικό η Επιτυχία, όπως και κάθε άλλη αλλαγή στη ζωή μας, να προκαλεί κάποια ποσότητα στρες. Είναι περίεργο όμως να αρνούμαστε να κοιτάξουμε την Επιτυχία στα μάτια μόνο και μόνο επειδή δεν έχουμε την κατάλληλη προετοιμασία. Τις περισσότερες φορές δεν μας εμποδίζει η άγνοια του δρόμου προς την κορυφή αλλά η έλλειψη σχεδίου για τα μετέπειτα βήματα. Δίνοντας μια τελευταία συμβουλή στην φανταστική Μαρία μας θα της θυμίζαμε ότι μετανιώνουμε για ότι δεν κάναμε παρά για ότι έχουμε κάνει.    


Άρθρο αρχειού
Γιώργου Σαπροβαλάκη

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ο δεκάλογος διαχείρισης των πωλητών σας.

Είναι δύσκολη αλλά και ενδιαφέρουσα πρόκληση η διαχείριση των ανθρώπων μας. Όμως τα συναισθήματα και η λογική πολλές φορές αλληλοσυγκρούονται καθώς το να θεωρηθεί κάτι επαγγελματικό ή όχι φαίνεται μόνο μετά το αποτέλεσμά του. Κρατείστε στο μυαλό σας μερικές καθαρές και δίκαιες σκέψεις και θυμηθείτε ότι πουλάτε με ανθρώπους για ανθρώπους.

1. Το ανθρώπινο δυναμικό των πωλήσεων  αποτελεί τον πρεσβευτή  της επιχείρησής σας στον πελάτη. Αν δεν βρίσκετε τους κατάλληλους να οργανώσουν την ομάδα σας, κατεβείτε εσείς στις πωλήσεις και οργανώστε όπως θα θέλατε να σας συμπεριφέρονται, αν είσαστε ο πελάτης σας.

2. Δώστε σημασία στον σαφή σχεδιασμό και το άρτιο πρόγραμμα των επιθυμητών πωλήσεών σας. Οριοθετείστε  ρεαλιστικούς στόχους και σιγουρευτείτε  ότι επικοινωνούνται με βάση της εταιρική σας πολιτική. Να είστε παρόντες όταν επικοινωνούνται   και μοιράζονται οι στόχοι, ακούστε τις αντιδράσεις και σημειώστε τις νέες προτάσεις και ιδέες.

3. Η σύνδεση αμοιβών και στόχων  ενισχύει την απόδοση των εργαζομένων. Ένα καλά και δίκαια σχεδιασμένο πρόγραμμα αμοιβών  κατευθύνει σωστά τη προσοχή των πωλητών σας , η ασάφεια τους αποπροσανατολίζει.

4. Ενισχύστε την άμιλλα και τη διαφοροποίηση. Η επιχείρηση πρέπει να έχει ήδη αποφασίσει τι θα επιβραβεύει και τι θα ανταμείβει. Δώστε έδαφος στις διαφορετικές προσωπικότητες να αναπτύσσουν αποτελεσματικές τεχνικές.

5. Προωθήστε τα πιο κερδοφόρα προϊόντα ή υπηρεσίες της επιχείρησής σας και συνδέστε τα με μεταβλητές αμοιβές.

6. Οι μεταβλητές αμοιβές έχουν συνήθως τη μορφή του bonus. Μη αντικαθιστάται τα bonus με άχρηστα δώρα προς τους υπαλλήλους σας. Εργάζονται όπως όλοι , επενδύουν στον εαυτό τους και τις προσπάθειές τους, δικαιούνται να έχουν αμοιβές σε ρευστό όπως όλοι οι επενδυτές.

7. Η αναλογία του μίγματος (σταθερό τμήμα / μεταβλητό τμήμα) αμοιβών για το ανθρώπινο δυναμικό των πωλήσεων να είναι κοινή για όλους  τους ανθρώπους που συμμετέχουν στο πλάνο σας. Διαφοροποιείστε όμως ανάλογα με τη θέση και το επίπεδο ευθύνης.

8. Εκπαιδευτείτε και εκπαιδεύστε. Η εκπαίδευση της Διοίκησης είναι σημαντική προκειμένου να διαχειριστεί σωστά τα συστήματα και τα πλάνα εργασίας. Στη συνέχεια θα πρέπει να ακολουθήσουν εκπαιδευτικά προγράμματα και σεμινάρια για τους πωλητές σας.

9. Δημιουργείστε και αναπτύξτε συστήματα διαχείρισης που να βολεύουν και να καθρεφτίζουν την επιχείρησή σας. Τα συστήματα καλύπτουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε πληροφορία, όπως το στάδιο της παραγωγικότητας, η ωρίμανση των δικτύων και των προϊόντων, οι συμπεριφορές των πελατών, η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων αμοιβών κλπ.

10. Μοιραστείτε τις εμπειρίες. Τακτικές συναντήσεις σε ετήσια βάση, ανά περιφέρεια  ή ανά γεωγραφική περιοχή και τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο για το σύνολο της επιχείρησής σας θα καλύψουν προβλήματα κακής επικοινωνίας, θα προλάβουν λάθη και θα δείξουν ότι η επιχείρηση είναι παρούσα και ζωντανή.


Άρθρο αρχείου

Μαριάννα Τσουλιά

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Όμιλος EPSILONNET Συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Καινοτομίας και Τεχνολογίας, BEYOND

Ο Όμιλος EPSILON NET συμμετέχει για 2η φορά στην Διεθνή Έκθεση Καινοτομίας και Τεχνολογίας BEYOND που θα πραγματοποιηθεί από τις 25 έως 27 Απριλίου, στη Θεσσαλονίκη.

H BEYOND αποτελεί σημείο συνάντησης των καινοτόμων εταιριών, αλλά και τεχνολογιών αιχμής, φιλοδοξώντας να γίνει η κορυφαία διοργάνωση του είδους της στη ΝA Ευρώπη, τη Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή. Στόχος της είναι να προάγει τη συνεργασία και την ανταλλαγή γνώσεων και ιδεών μεταξύ των συμμετεχόντων και να ενισχύσει την ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών και επιχειρηματικών ευκαιριών. Με κεντρικό θέμα UNLOCKING POTENTIAL: The Age of AI,στο επίκεντρο της φετινής διοργάνωσης βρίσκεται η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης και οι τρόποι με τους οποίους μεταμορφώνει κάθε πτυχή της ζωής μας.

O Όμιλος EPSILON NET συμμετέχει διαχρονικά σε πρωτοβουλίες που αναβαθμίζουν το σύγχρονο επιχειρείν και αναδεικνύουν την επανάσταση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού στην Ελλάδα. Στο ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 13 | STAND B16, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν το πλούσιο portfolio σύγχρονων ψηφιακών λύσεων για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και κλάδου που οδηγούν στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, καλύπτοντας τις εξειδικευμένες ανάγκες τους.

Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης, κορυφαία στελέχη του Ομίλου, θα συμμετέχουν σε ειδικές παρουσιάσεις και workshops, αναλύοντας φλέγοντα θέματα που απασχολούν τον επιχειρηματικό κόσμο και παρουσιάζοντας τις all-in-one λύσεις της Epsilon Net

  • Σάββατο, 27/4, 12:00 – 13.00 – ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΡΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Οι αλλαγές, οι κίνδυνοι, οι λύσεις

Βασίλης Πρασσάς, Γενικός Διευθυντής EPSILON HR | Stage, Περίπτερο 15

  • Σάββατο, 27/4, 14:00 – 15:00 – EPSILON ALL in ONE: To μέλλον των ψηφιακών συναλλαγών

       Μαρία Χρυσοβιτσιώτη, Senior Consultant Epsilon SingularLogic & Χρήστος Χρυσοστομίδης, PM Office Director Epsilon SingularLogic | Stage, Περίπτερο 15

Περισσότερες πληροφορίες για την Έκθεση στο link

Continue Reading

Trending