Connect with us

Συνεντεύξεις

Πόσο εύκολο είναι να αλλάξεις επάγγελμα;

Πολλές φορές έρχονται σε μένα γυναίκες που επιθυμούν να αλλάξουν τελείως τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό. Τολμώντας μία αλλαγή που εκ πρώτης όψεως τρομάζει, μιας και μας βάζει τελείως έξω από τη ζώνη άνεσής μας, προκύπτουν κάποια σημαντικά ερωτηματικά που έχουν να κάνουν με την εύκολη προσαρμογή μας στο νέο περιβάλλον αλλά και την αποδοτικότητά μας σε ένα καινούργιο αντικείμενο.

Σίγουρα δεν είναι εύκολο να αντιμετωπίζεις το καινούργιο ιδιαίτερα σε μία εποχή που το επιχειρηματικό ρίσκο κοστίζει ακριβά. Από την άλλη κάθε νέα αλλαγή, όταν δεν προέρχεται από εξωτερικούς παράγοντες, αποτελεί το αποτέλεσμα μιας ψυχολογικής και συναισθηματικής ωρίμανσης. Με άλλα λόγια αν κάτι θέλουμε να το αλλάξουμε πρέπει να βρούμε τον τρόπο να το υποστηρίξουμε όσο και μας αποπνέει ανησυχία στην αρχή. Πολύ απλά γιατί είμαστε έτοιμοι να το ζήσουμε.

Θα σου έλεγα μάλιστα πως η εποχή μας παρόλο που διαθέτει οικονομική και ψυχολογική αβεβαιότητα αποτελεί ενδεχομένως την πιο ιδανική στιγμή για μία τέτοια μετάβαση. Αυτή τη στιγμή κάνεις δεν θεωρεί τίποτα δεδομένο και αυτό σου δίνει τη δυνατότητα να πειραματιστείς χωρίς να εγκλωβίζεσαι σε καλούπια ή συγκεκριμένες κοινωνικές προσδοκίες. Ο φιλόλογος, για παράδειγμα, μπορεί κάλλιστα να ανοίξει μία σχολή χορού, ενώ ο μηχανικός μπορεί να εξελίξει τις γραφιστικές του δυνατότητες. Το επάγγελμά μας δεν προσδιορίζει πάντα τα θέλω μας και αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή ίσως για να τολμήσουμε αυτά που άλλες εποχές φοβόμασταν πως θα μας “κακοχαρακτηρίσουν”.

Αν θέλεις λοιπόν να κάνεις κάτι που πραγματικά σε γεμίζει, τόλμησε το. Δεν υπάρχει κανένας λόγος για να μένεις πίσω όταν όλα δείχνουν πως το μέλλον θα γραφτεί από αυτούς που τολμούν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες και να αλλάξουν δέρμα. Χρησιμοποίησε τη σοφία του παρελθόντος, κάνε τη γνώση δύναμη και τα λάθη κίνητρα. 

Ο δρόμος δεν θα είναι εύκολος και ενδεχομένως να έχει πολλές ανηφόρες που θα σε κάνουν να αμφισβητήσεις την επιλογή σου. Όμως κάθε φορά θα συμβαίνει αυτό θα είσαι ακόμα πιο εστιασμένη στους στόχους σου γιατί θα γνωρίζεις πως παλεύεις για κάτι που πραγματικά αγαπάς.


Πάρε την ευκαιρία για μια δωρεάν life coaching συνεδρία με τον Νικόλα, για να δοκιμάσεις χωρίς καμία περαιτέρω δέσμευση πόσο αποτελεσματικό είναι το life coaching!

Νικόλας Ουρανός, PCC

Professional Certified Life & Relationship Coach by International Coaching Federation

Βραβευμένος συγγραφέας παγκόσμιου bestseller Αγάπη Τώρα, Ευ Ζην Τώρα και Ξαφνικά Τώρα, Ομιλητής

Επίκαιρα Πρόσωπα

Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…

Η κυρία Παναγιώτα Μαθιουδάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας , του Τ.Ε.Ι. Αθήνας (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Στην πορεία της έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων στο τομέα της κοσμητολογίας και της αισθητικής , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.


Κυρία Μαθιουδάκη μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα; Τι σας έκανε να θέλετε να ακολουθήσετε αυτό τον δρόμο;

Η φροντίδα. Η φροντίδα και η περιποίηση του υγιούς δέρματος. Η επιστήμη μας αφορά ακριβώς αυτό.
Καθημερινά βιώνουμε έναν αγώνα δρόμου, με αντίπαλο τον χρόνο. Ο ρόλος της αισθητικού είναι να μας βοηθήσει με την φροντίδα της, να διατηρήσουμε την νεανικότητα και την σφριγηλότητα της επιδερμίδας μας. Για αυτό και η σχέση αισθητικού – πελάτισσας είναι πολύ δυνατή, είναι μία σχέση αμφίδρομης εμπιστοσύνης που σπάνια την συναντάς.


Ποια είναι η εξειδίκευση σας στον χώρο της κοσμητολογίας και ποια είναι η γνώμη σας για τη συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή σε νέες τάσεις στον κλάδο που δραστηριοποιείστε;

Αγαπάω πολύ το πρόσωπο. Είναι ο καθρέφτης μας, είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν μας συναντήσει, λέει την αλήθεια για εμάς. Προσπαθώ να παρακολουθώ όλες τις νέες τάσεις, νέα δραστικά συστατικά, νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Κάθε χρόνο προσπαθώ να παρευρίσκομαι σε όλα τα σημαντικά διεθνή συνέδρια , ώστε να ανακαλύπτω από τους πρώτους τις καινοτομίες και το που οδηγούνται η αισθητική και η κοσμητολογία. Θεωρώ σημαντικό να μην μένεις πίσω, ειδικά σε μία επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τις τελευταίες δεκαετίες έχει κάνει άλματα προόδου.


Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από το κέντρο αισθητικής σας; Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε;

Η φιλοσοφία η δική μου και των συνεργατών μου βασίζεται στον συνδυασμό της καινοτομίας και της διαχρονικότητας. Θα επιλέξουμε το μοντέρνο αλλά δεν θα εγκαταλείψουμε το κλασικό, το δοκιμασμένο, το αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, ο βαθύς καθαρισμός αποτελεί το Α και το Ω για τη σωστή περιποίηση του προσώπου. Παρά την εξέλιξη στην κοσμητολογία τα στάδια του παραμένουν ίδια. Η κύρια μας προτεραιότητα είναι η επιστημονική προσέγγιση στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επιλέγουμε προσεκτικά και με αυστηρά κριτήρια τις συνεργασίες μας. Χρησιμοποιούμε μόνο πιστοποιημένα και αξιόπιστα μηχανήματα και προϊόντα, με κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν αυτό που υπόσχονται. Επιπλέον, διατηρούμε υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας σε όλες μας τις διαδικασίες..


Ούσα ειδικός, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι τελευταίες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις της κοσμητολογίας;

Το νέο trend είναι τα εξωσώματα. Τα εξωσώματα είναι νανοκυστίδια που παράγονται από όλα τα ευκαρυωτικά κύτταρα. Χρησιμεύουν ως ένα φυσικό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των κυττάρων. Λειτουργούν ως αγγελιοφόροι, στέλνοντας σήματα στα κύτταρα και πυροδοτώντας την αναγέννηση των κουρασμένων και ανενεργών κυττάρων του δέρματος. Ολοένα και περισσότερα εργοστάσια παραγωγής καλλυντικών προσπαθούν να τα ενσωματώσουν στις φόρμουλές τους, αναπτύσσοντας νέες θεραπείες και σκευάσματα που βασίζονται στις ιδιότητες τους.


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες που οραματίζεστε;

Πρόσφατα επενδύσαμε επιχειρηματικά στον κλάδο του φαρμακείου. Είναι μία διαχρονική , αλλά συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά. Με τους συνεργάτες μου και μία ομάδα επιστημόνων εργαζόμαστε στην ανάπτυξη μίας καινοτόμου σειράς δερμοκαλλυντικών χρησιμοποιώντας φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και ανανεώσιμα υλικά. Θα μου επιτρέψετε όμως, να σας πω περισσότερα για αυτό στο μέλλον.

Παναγιώτα Μαθιουδάκη,

Αισθητικός – Κοσμητολόγος, Επιχειρηματίας.

Ιδιοκτήτρια των Laserskin Solutions (www.laserskin.gr)


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Συνεντεύξεις

Εγγυητική Ευθύνη του Δημοσίου και νέος Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας

Στα πλαίσια ενημέρωσης των επιχειρηματιών που έχουν λάβει – στο παρελθόν – δάνεια με την «Εγγύηση Ελληνικού Δημοσίου » φιλοξενούμε στο Business Woman, την κα Μαριάννα Τσουλιά, Ειδική Σύμβουλο διαχείρισης κρίσης και διαπραγμάτευσης για επιχειρήσεις και νοικοκυριά. Ταυτόχρονα είναι Διαπιστευμένος Διασυνοριακός Διαμεσολαβητής του Υπουργείου Δικαιοσύνης, με πολυετή Διευθυντική πείρα στον Τραπεζικό και Επιχειρηματικό Τομέα σε Ελλάδα και Εξωτερικό.

Η κα Τσουλιά, μας αποσαφηνίζει τον νέο Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας, καθώς ο Νομοθέτης  επιδιώκει την επίλυση μίας σειράς νομικών θεμάτων – που έχουν ανακύψει τις τελευταίες δεκαετίες σε σχέση με τις φορολογικές συναλλαγές των πολιτών με το Κράτος – με περισσότερη πληροφόρηση και αποσαφήνιση, ώστε να επιτευχθεί διαφάνεια και αποτελεσματική διεκπεραίωση, για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.

Τα σημεία αυτά αφορούν στις δανειακές υποχρεώσεις, Επιχειρήσεων και Ιδιωτών καθώς συμπεριλαμβάνονται στον νέο Κώδικα και ειδικές διατάξεις που αφορούν στην Εγγυητική Ευθύνη του Δημοσίου,  σχετικών δανειακών συμβάσεων.

Σύμφωνα με την Ειδική Σύμβουλο, η  Εγγύηση του Δημοσίου αφορά σε μία σοβαρή υπόθεση, προκειμένου να αποφασισθεί η σχετική επιβάρυνση των Δημοσίων Ταμείων (κατάπτωση εγγύησης του Δημοσίου) με την καταβολή της ή την ισχύ της απέναντι στην ασφάλεια των συμβάσεων αυτών στους δανειστές (Τράπεζες και τώρα και τις Εταιρείες διαχείρισης δανείων, ταFunds).Το θέμα αυτό, τα τελευταία χρόνια αποτέλεσε και ανασταλτικό παράγοντα για την αποτελεσματική ρύθμιση των οφειλών αυτών μεταξύ των δανειοληπτών (επιχειρήσεις και ιδιώτες)και των Χρηματοπιστωτικών Ιδρυμάτων καθώς και των  Eταιρειών διαχείρισης των  απαιτήσεων (Funds).

Μετά ταύτα, τo νομοσχέδιο έρχεται να ξεκαθαρίσει θέματα εγγυητικής ευθύνης του Δημοσίου ιδιαίτερα σε περιπτώσεις που οι δανειολήπτες έχουν υπαχθεί στον νόμο 3869/2010 (υπερχρεωμένα νοικοκυριά) με Δικαστικές Νομολογίες του Αρείου Πάγου από την μία πλευρά, και να οριοθετήσει την δυνατότητα περιπτώσεων να υπαχθούν στις διατάξεις του εξωδικαστικού συμβιβασμού από την άλλη.

Συνεχίζοντας τις επεξηγήσεις επί του θέματος, η κα Τσουλιά μας αναφέρει ότι, σε πρώτη φάση, ο νέος Νόμος βοηθά τις Τράπεζες και τα Funds, με την αποσαφήνιση θεμάτων όπως η ισχύς της Εγγύησης του Δημοσίου σε περιπτώσεις χορηγήσεων που απορροφήθηκαν από τις εξαγορές και συγχωνεύσεις των Τραπεζών τα προηγούμενα χρόνια και ο φάκελος τους είχε ασάφειες ή ελλείψεις, περιπτώσεις κληρονομικών διαδοχών λόγω θανάτου των δανειοληπτών, δικαστικές αποφάσεις και νομολογία που αφορά τις εταιρικές ευθύνες μελών των επιχειρήσεων, δάνεια παλλινοστούντων, σωστή η όχι εγγραφή εξασφαλίσεων (τροπή προσημείωσης σε υποθήκη ) κλπ τέτοια θέματα.

Οι επιχειρήσεις και οι ιδιώτες που θεωρούν ότι έχουν στοιχεία στην υπόθεσή τους με βάση τις διατάξεις του νέου Κώδικα, θα πρέπει με την βοήθεια των οικονομικών και νομικών τους συμβούλων να διερευνήσουν και να προχωρήσουν σε αιτήματα και ρυθμίσεις που θα τους εξασφαλίσουν την υποστήριξη που τους παρέχεται από τον νέο νόμο.

Σε κάθε περίπτωση, καθώς ο Κώδικας θα διευκολύνει την επίτευξη ευνοϊκών ρυθμίσεων από τις Τράπεζες και τα funds, οι δανειολήπτες ενδεχόμενα να πετύχουν εκπτώσεις και διαγραφές μέρους των οφειλών τους, ιδιαίτερα αν μπορούν να υπαχθούν στον εξωδικαστικό  συμβιβασμό. Για το ποσό της έκπτωσης ή της διαγραφής της οφειλής τότε, ανάλογα με το ποσοστό που θα αντιστοιχεί αυτό και στην κάλυψη της Εγγύησης του Δημοσίου (θα υπολογίζεται με σχετικά κριτήρια) θα υπάρχει απαλλαγή τους από την υποχρέωση να το πληρώσουν στο Δημόσιο μετά, σαν βεβαιωμένη οφειλή όπως γινόταν μέχρι σήμερα.

Αυτό βέβαια θα αφορά εξειδικευμένες περιπτώσεις που θα συμφωνούν με τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θα ορισθούν για κάθε δανειακή σύμβαση και συνθήκη συμφωνίας και ρύθμισης.

Όμως είναι απαραίτητο οι δανειολήπτες και οφειλέτες να καταλάβουν ότι σε κάθε περίπτωση, η ωφέλεια θα επιτευχθεί μόνο εφόσον τηρήσουν ευλαβικά την ρύθμιση και συνεργαστούν με τις συμβατικές υποχρεώσεις που θα υπογράψουν.

Ολοκληρώνοντας η Ειδική Σύμβουλος διαχείρισης κρίσης και διαπραγμάτευσης για επιχειρήσεις και νοικοκυριά, δηλώνει ότι, στόχος μίας υγειούς οικονομικής  βιωσιμότητας είτε επιχειρηματικής είτε νοικοκυριού, είναι:

  • να βάλουν σε τάξη τις προβληματικές σχέσεις και συναλλαγές,
  • να επιδιώξουν την βελτίωση της οικονομικής τους θέσης και την αποκατάσταση της φερεγγυότητας και της αξιοπιστίας τους στην αγορά.

Αυτό κατά την άποψη της θα θεραπεύσει και την πιστοληπτική τους εικόνα, ώστε να έχουν την δυνατότητα να ζητήσουν νέα κεφάλαια και πηγές χρηματοδότησης για να πετύχουν καινούργια ανάπτυξη.

** Το Business Women, ευχαριστεί θερμά την κα Μαριάννα Τσουλιά για τις χρηστικότατες πληροφορίες σε ότι αφορά στα δάνεια με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου.

Συνεντευξιαζόμενη: Μαριάννα Τσουλιά  MBA,DVM.

Είναι ειδικός Σύμβουλος διαχείρισης κρίσης και διαπραγμάτευσης για επιχειρήσεις και νοικοκυριά, Διαπιστευμένος Διασυνοριακός Διαμεσολαβητής του Υπουργείου Δικαιοσύνης, με πολυετή Διευθυντική πείρα στον Τραπεζικό και Επιχειρηματικό Τομέα σε Ελλάδα και Εξωτερικό.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη

Η διακοπή των σχολικών υποχρεώσεων της Μαρίνας Προκοϊωσήφη την οδήγησαν στον χώρο της εστίασης και πιο συγκεκριμένα στην Αγγλία. Ωστόσο, η παράλληλη ενασχόλησή της με το διαδίκτυο και το marketing της έδωσαν την ευκαιρία να εργαστεί ως manager αλλά και το έναυσμα να αναπτύξει ένα καινοτόμο λογισμικό για εστιατόρια, το Dinerly.

Κυρία Μαρίνα Προκοϊωσήφη, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Ευτυχώς οι σπουδές μου κόπηκαν στην πρώτη λυκείου του ΕΠΑΛ Ιεράπετρας στην Κρήτη, και λέω ευτυχώς διότι αν τις είχα συνεχίσει, ίσως να μην βρισκόμουν εδώ σήμερα. Οι βαθμοί μου ήταν τόσο χαμηλοί, που κάθε χρόνος υπήρχε κίνδυνος να επαναλάβω την ίδια χρονιά. Όπως έλεγαν και οι καθηγητές, μπορούσα να τα πάω καλύτερα, αλλά δεν υπήρχε ενδιαφέρoν από μεριάς μου. Βέβαια, παρόλο που δεν είχα ενδιαφέρον στο σχολείο, με ενδιέφεραν πολύ οι υπολογιστές, πως λειτουργούν και πως λειτουργούν τα λογισμικά τους.
Η πορεία μου μετά με έφερε στην Αγγλία με την μητέρα μου για αρχή, διότι ο πατέρας μου δεν είχε ακόμα ελληνικά χαρτιά, όπου ξεκίνησα να δουλεύω ως σερβιτόρα στα 16 μου. Παρόλο τον ρόλο μου στην εστίαση, στον ελεύθερο μου χρόνο πάντα έψαχνα και μάθαινα είτε για ιστοσελίδες, είτε για μάρκετινγκ, είτε για οτιδήποτε έχει να κάνει με το διαδίκτυο.

Έτσι λοιπόν μια μέρα, αποφάσισα να κάνω αίτηση για μια θέση εκπαιδευόμενης σε γραφείο μάρκετινγκ, για να επεκτείνω την γνώση μου πάνω στο μάρκετινγκ. Πήρα την δουλειά, και παράλληλα δούλευα ως σερβιτόρα για να καταφέρω να πληρώνω τους λογαριασμούς μου. Μετά από 1,5 χρόνο, επέστρεψα στην εστίαση σε ρόλο μάνατζερ εστιατορίου, διότι κατάλαβα ότι δεν μπορούσα να ζήσω χωρίς την αδρεναλίνη του εστιατορίου στην ζωή μου. Η ζωή του γραφείου δεν ήταν για έμενα. Μετά από μερικούς μήνες στο εστιατόριο όμως, μου ήρθε μια ιδέα για ένα λογισμικό που θα μπορούσε να βοηθήσει το εστιατόριο στο οποίο εργαζόμουν, και ξεκίνησα με με τον πρώην συνεργάτη μου, Bhupendra Singh από την εταιρεία μάρκετινγκ να το χτίζουμε μαζί. Έτσι ξεκίνησε το Dinerly.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Όταν γύρισα πίσω στην εστίαση, και με ότι είχα μάθει για το μάρκετινγκ και τις ιστοσελίδες στην εταιρεία που δούλευα προηγουμένως, μπόρεσα να δω το εστιατόριο με άλλο μάτι. Πάνω από όλα, καταλάβαινα καλύτερα πως λειτουργούν οι διαδικτυακές εταιρείες στον χώρο της εστίασης. Έτσι λοιπόν, όταν έμαθα τα γιγάντια ποσά που πλήρωνε ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου σε εταιρείες διαδικτυακών κρατήσεων, παραγγελιών, και για την ιστοσελίδα του σοκαρίστηκα. Ήμουν σίγουρη ότι υπήρχε καλύτερος τρόπος και πολύ πιο οικονομικός, να μπορέσουμε να παίρνουμε κρατήσεις, παραγγελίες και να κάνουμε μάρκετινγκ μέσω της ιστοσελίδας μας. Προς μεγάλη μου έκπληξη, δεν μπορούσα να βρω μια εταιρεία που τα έκανε όλα αυτά, αυτόματα και εύκολα για τα εστιατόρια. Έτσι λοιπόν, με την γνώση μου στον τομέα της εστίασης, ήθελα να δημιουργήσω ένα σύστημα για το εστιατόριο στο οποίο εργαζόμουν με ότι χρειάζεται ο ιδιοκτήτης για να τρέχει το εστιατόριο του στον “αυτόματο” και πιο οικονομικά. Η έμπνευση και η σπίθα της ιδέα δεν δημιουργήθηκε για να ξεκινήσουμε επιχείρηση, αλλά για να βοηθήσουμε το μαγαζί στο οποίο δούλευα, όταν μετά από αρκετούς μήνες όμως φτάσαμε στα 10 εστιατόρια, τότε ξεκινήσαμε να παίρνουμε πιο σοβαρά το Dinerly.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να έχουν συγκέντρωση και υπομονή στον στόχο τους, οι πιθανότητες επιτυχίας αυξάνονται κάθε μέρα, μήνα και χρόνο που περνάει, ειδικά όταν συνεχώς βελτιώνεις και τον εαυτό σου και την επιχείρηση σου. Θυμάμαι στην αρχή ήθελα να τα κάνω όλα και νόμιζα ότι θα μπορώ να κάνω 2-3 δουλειές μαζί και 2 επιχειρήσεις ταυτόχρονα. Όλοι με συμβούλευαν ότι αν απλωθώ πολύ, σε πολλά πράγματα το μόνο που θα καταφέρω θα είναι να βάζω 20% προσπάθειας σε 5 πράγματα αντί 100% σε ένα. Είχαν απόλυτο δίκιο, είδα την μεγαλύτερη διαφορά όταν έβγαλα όλους τους αντιπερισπασμούς και συγκεντρώθηκα πλήρως σε ένα στόχο. Επίσης όταν βλέπουν όλους να τα πάνε τέλεια και επιχειρήσεις να εκτοξεύονται από την μία μέρα στην άλλη, να γνωρίζουν ότι πίσω από την επιτυχία της μιας μέρα μπορεί να κρύβονται 7 χρόνια σκληρής δουλειάς με μηδέν αναγνώριση.

Δεν είναι όλα όπως φαίνονται, και ότι για να πετύχει μια επιχείρηση πραγματικά συνήθως χρειάζεται τουλάχιστον 3 χρόνια συνεχείς περιποίησης για να κάνει τα πρώτα της βήματα. Επίσης, ως επιχειρηματίες, νομίζω είναι σημαντικό να είναι πάντα σε εγρήγορση. Μια καινούργια επιχείρηση μερικές φορές πρέπει να αλλάξει κατεύθυνση γρήγορα και να δοκιμάσει καινούργια πράγματα μέχρι να βρει αυτό που δουλεύει καλύτερα για αυτήν. Με συγκέντρωση, υπομονή, εγρήγορση και συνεχή βελτίωση, η επιτυχία είναι σχεδόν σίγουρη.


Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο άτομο στον χώρο του επιχειρείν που θαυμάζετε ιδιαίτερα και ενδεχομένως σας εμπνέει;

Με εμπνέουν πολλά άτομα που δημιουργούν προϊόντα που λατρεύω, και θαυμάζω πολλά στοιχεία τους ανάλογα την επιχείρηση. Για παράδειγμα, θαυμάζω την δημιουργό του Canva, Melanie Perkins για την απίστευτη εκτέλεση της ιδέας της, και το ότι άλλαξε ολόκληρο τον τομέα του graphic design, δίνοντας την δυνατότητα σε κάποιον που δεν γνωρίζει από σχεδιασμό να φτιάξει κάτι που είναι όμορφο με μόλις λίγα κλίκ. Θαυμάζω τον Mark Zuckerberg δημιουργό του Facebook όχι απλά για το ότι δημιούργησε το νούμερο ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και για το γεγονός ότι αναγνώρισε την επιτυχία του Instagram και του WhatsApp και εξαγόρασε τις εταιρείες που θα είναι οι διάδοχοι του Facebook όταν το Facebook δεν θα είναι πια το νούμερο ένα. Επίσης, θα θαυμάζω πάνω από όλα ότι κατάφερε να διευθύνει αυτούς τους τρεις κολοσσούς κρατώντας τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας του.

Με εμπνέουν επίσης ο Alex και Leila Hormozi για την ικανότητα τους να αναλύουν πολύπλοκα επιχειρηματικά μαθήματα σε απλές συμβουλές για νέους επιχειρηματίες.Μου αρέσει γενικά να παίρνουν τα καλύτερα κομμάτια από πολλούς επιχειρηματίες και να τα εφαρμόζω στην επιχείρηση μου.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

“Υπάρχει πάντα κατάρα στην ευλογία και ευλογία στην κατάρα” – Lewis Mocker

Αυτή η φράση με βοηθάει να τα βλέπω όλα πιο ήρεμα, και να γνωρίζω ότι όλα τα καλά μπορεί να κρύβουν κακό και όλα τα κακά μπορεί να κρύβουν καλό. Με αυτόν τον τρόπο έχω πάντα το κουράγιο ότι οτιδήποτε συμβεί, είτε καλό, είτε κακό, γίνεται για κάποιο λόγο και πάντα μπορώ να μάθω κάτι από αυτό. Επίσης μου δίνει έμπνευση ότι παρόλο κάτι μπορεί να φαίνεται αρνητικό σήμερα, σε 2 χρόνια να είναι πραγματικά θετικό.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Θέλουμε να φτάσουμε τα 1000 εστιατόρια μέχρι το 2025 και να δημιουργήσουμε ακόμα περισσότερα προϊόντα που κάνουν την διοίκηση του εστιατορίου πιο εύκολη για τους ιδιοκτήτες. Πάνω από όλα, θέλουμε να βοηθήσουμε περισσότερα μαγαζιά εστίασης να αυξήσουν την κερδοφορία τους, και να μπορέσουν να προσφέρουν το φαγητό τους πιο οικονομικά στον καταναλωτή. Το οποίο έχουμε καταφέρει ήδη να το κάνουμε στην Αγγλία με πάρα πολλά εστιατόρια, με το Dinerly.

Μαρίνα Προκοϊωσήφη

Co-founder Dinerly


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending