Lifestyle
1ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου 5X5 για την Ψυχική Υγεία «Μπάλα για όλους»

Στις 27&29/9/2019 στις Αθλητικές Εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά, θα πραγματοποιηθεί η τελική φάση του 1ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος 5x5 για την Ψυχική Υγεία και οι συνδιοργανωτές του, ο κοινωνικός φορέας Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΕΔΡΑ» και η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία παρέθεσαν την Τρίτη 26/9/2019 κοινή Συνέντευξη Τύπου για την παρουσίασή του.
Στην τελική φάση θα αγωνιστούν, για την ανάδειξη του πρωταθλητή Ελλάδος, οι οκτώ ομάδες που προκρίθηκαν. Πρόκειται για ομάδες φορέων που προέρχονται από την Αττική, την Πελοπόννησο, τη Μακεδονία, τη Θεσσαλία και την Ήπειρο. Το Σάββατο θα διεξαχθεί η προημιτελική φάση και την Κυριακή τα ημιτελικά και ο τελικός.
Η συνεργασία ΕΔΡΑ και Ε.Π.Ο. πλέον παγιώνεται αφού είναι η δεύτερη χρονιά που οι δύο οργανισμοί ενώνουν τις δυνάμεις τους για έναν κοινό σκοπό. Η καινοτόμος αυτή δράση στην οποία συμμετέχουν ψυχικά πάσχοντες, εντάσσεται στο κοινωνικό πρόγραμμα της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας «Στο ίδιο γήπεδο / Same field», το οποίο αποτελεί σημαντικό κομμάτι του εξαετούς αναπτυξιακού πλάνου της Ομοσπονδίας «Μπάλα Παντού» και είναι εγκεκριμένο από την UEFA. «Είναι αποτέλεσμα της πολύ καλής συνεργασίας της ΕΔΡΑ και της Ε.Π.Ο.», όπως τόνισε η πρόεδρος της Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΕΔΡΑ» – Μαρία Κερασόγλου, που ξεκίνησε το 2018 στα πλαίσια του ευρωπαϊκού έργου “Events Project”. Την παρουσίαση της διοργάνωσης έκανε η Υπεύθυνη Στρατηγικής Επικοινωνίας της «ΕΔΡΑ», Αριστέα Γκούτσιου, η οποία ανήγγειλε το αγωνιστικό πρόγραμμα αλλά και τους συνολικά είκοσι φορείς ψυχικής υγείας, απ’ όλη την Ελλάδα που συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα.
Την Ελληνική ποδοσφαιρική Ομοσπονδία εκπροσώπησε στη Συνέντευξη Τύπου ο κ. Κώστας Κωνσταντινίδης, Τεχνικός Διευθυντής Εθνικών Ομάδων, ο οποίος τόνισε στον σύντομο χαιρετισμό που απηύθυνε: «Η ψυχική δύναμη και η ηθική ικανοποίηση που δίνει ο αθλητισμός και ειδικότερα το ποδόσφαιρο στον αθλητή, είναι πιο σημαντική από οποιοδήποτε έπαθλο και οποιαδήποτε διάκριση, καθώς αποτελεί τη βάση της ενασχόλησης με το άθλημά μας. Ο στόχος της παγκόσμιας και της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας είναι το ποδόσφαιρο να είναι ανοιχτό για όλες τις κοινωνικές ομάδες και σε αυτό το πλαίσιο υλοποιείται και αυτό το πρόγραμμα, το οποίο στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις».
Μια καινοτομία του Πρωταθλήματος είναι η διεξαγωγή των αγώνων χωρίς την παρουσία διαιτητών που, όπως τόνισε ο κ. Γιώργος Βασσάλος, εκπαιδευτής futsal Ε.Π.Ο./UEFA και υπεύθυνος για το αγωνιστικό πρόγραμμα του πρωταθλήματος, δίνουν τη δυνατότητα στους αγωνιζόμενους να πάρουν οι ίδιοι τις αποφάσεις που θα αποδώσουν δικαιοσύνη, με σεβασμό, οδηγώντας έτσι σε έναν αγώνα χωρίς συγκρούσεις. Τέλος ο κ. Μιχάλης Κουτσούρης, Διευθυντής Στρατηγικής Ανάπτυξης της Ε.Π.Ο., ανέφερε ότι η δράση αυτή η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο της Κοινωνικής Ευθύνης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας»,είναι μια δράση πρωτοποριακή, που δίνει τη δυνατότητα σε μεγάλο αριθμό συμπολιτών μας να έρθουν κοντά στο ποδόσφαιρο, γι αυτό και η Ομοσπονδία δίνει ιδιαίτερο βάρος σε αυτήν αλλά και σε παρόμοιες εκδηλώσεις.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Μόδα
Κινηματογραφική Μόδα

Audrey Hepburn: Το κορίτσι με τα 1000 πρόσωπα παραμένει ακόμη κομψή και διαχρονική έμπνευση
Το little black dress, τα μαργαριτάρια, τα υπερμεγέθη γυαλιά ηλίου και η μακριά τσιγαροθήκη της Audrey Hepburn έχουν γράψει την δική τους ιστορία.
Το Breakfast at Tiffany’s – η ταινία που βασίζεται στη νουβέλα του Truman Capote του 1958 – έχει γίνει πιο διάσημη για την οπτική της, τα σημαίνοντα της κομψής και μοντέρνας θηλυκότητας της Νέας Υόρκης, παρά για την πραγματική της ιστορία ή τους χαρακτήρες της.
Μια αμερικανική ρομαντική κωμωδία με πρωταγωνίστρια τη Βρετανίδα ηθοποιό Audrey Hepburn, μια εκκεντρική κοπέλα στη Νέα Υόρκη της εποχής του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου που έχει δημόσιες σχέσεις με διάσημους ανθρώπους, δημιουργεί προβλήματα, ραγίζει καρδιές, ενώ παράλληλα αρχίζει να ερωτεύεται έναν συγγραφέα με ανήσυχο πνεύμα. Η ταινία Truman Capote του 1958, ήταν υποψήφια για πέντε Όσκαρ και κέρδισε δύο, ενώ με τη μουσική, συμπεριλαμβανομένου του υπέροχου “Moon River”, ήταν υποψήφια για έξη Βραβεία και κέρδισε πέντε Γκράμι.
Η ταινία έμεινε στην ιστορία όχι τόσο για την ιδιαίτερη πλοκή ή τους χαρακτήρες της ταινίας, αλλά για την προβολή του fashion icon της μοναδικής κομψότητας, ρομαντικής και παράλληλα μοντέρνας θηλυκότητας της δεκαετίας του 60 στη Νέα Υόρκη. Το θρυλικό «little black dress» σχεδιάστηκε για την ιδιαίτερη και ξεχωριστή προσωπικότητά της Audrey από τον κορυφαίο Γάλλο Hubert de Givenchy. H Audrey χαρακτήρισε τον Givenchy ως τον «καλύτερο της φίλο», ενώ ο ίδιος την αποκαλούσε «αδελφή» του. Το υπέροχο μαύρο φόρεμα αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά ενδύματα του εικοστού αιώνα, ενώ στην ταινία η Audrey το συνδυάζει με ένα ασορτί ζευγάρι γάντια μέχρι τον αγκώνα και ένα μαργαριταρένιο κολιέ που κατασκευάστηκε από το Γάλλο κοσμηματοπώλη Roger Scemama στενό συνεργάτη του Givenchy. Μεγάλα σκούρα γυαλιά ηλίου ολοκλήρωναν το σύνολο. Η εμφάνιση της τότε αποθεώθηκε ως «μοναδικά θηλυκή» και «παριζιάνικη», ενώ η φήμη που απέκτησε το μικρό μαύρο φόρεμα ήταν τόσο μεγάλη που ακόμη και σήμερα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της γυναικείας γκαρνταρόμπας.
Η λάμψη της προσωπικότητας της Hepburn είναι στενά συνδεδεμένη με την ιστορία της μόδας. Τα ρούχα της στην οθόνη αλλά και εκτός θεωρούνται τα πιο διαχρονικά στην ιστορία του 20ου αιώνα. Σκηνές από το Breakfast at Tiffany’s έχουν κοσμήσει χιλιάδες τοίχους δωματίων νεαρών κοριτσιών, ενώ πολλά ρούχα από τις ταινίες της, όπως το μαύρο «polo neck» σήμερα γνωστό ως ζιβάγκο στο Funny Face (1957), θεωρούνται πλέον ο ορισμός του iconic.
Στην ταινία Roman Holiday (1953) η ηθοποιός πρωταγωνιστεί δίπλα στον Gregory Peck και υποδύεται μία πριγκίπισσα που εγκαταλείπει τα καθήκοντα της για να ζήσει υπέροχες στιγμές στη Ρώμη. Η απαράμιλλη κομψότητα της Audrey με μπλούζα και φούστα καμπάνα σφιγμένη ψηλά στη μέση, δημιούργησε μια υπέροχη θηλυκή σιλουέτα που κυριολεκτικά σκλάβωνε την οθόνη.
Παρόλο που Audrey αγαπούσε τις τιάρες συχνά εμφανίζεται με στέκες με φιόγκους, αλλά και απλές λευκές κορδέλες.
Λάτρευε τα μαντήλια τόσο στην οθόνη όσο και στη ζωή για λαμπερές εμφανίσεις. Σε πολλές σκηνές των Funny Face, Breakfast at Tiffany’s και Charade (1963) τα μεταξωτά της μαντήλια συνδυασμένα με δερμάτινα γάντια και γυαλιά ηλίου αναμφισβήτητα κάνουν θραύση!
Μια ακόμη διαχρονική εμφάνιση της Hepburn είναι τα παντελόνια στυλ gingham σε μονόχρωμες μπλε και ροζ αποχρώσεις συνδυασμένα με απλά φλατ παπούτσια. Με αυτήν την εμφάνιση προτιμούσε να φωτογραφίζεται με σκύλους και άλλα ζωάκια όπως το αγαπημένο της ελάφι Pippin.
Αγαπημένα της παπούτσια οι μπαλαρίνες και αναμενόμενο λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη αγάπη της για το χορό και το όνειρο της να γίνει χορεύτρια μπαλέτου.
Στη γαλλική ταινία Two for the Road (1967) πρόσφερε φανταστικές ενδυματολογικές στιγμές. Εδώ η Hepburn ντύνεται με αγαπημένους σχεδιαστές όπως Paco Rabanne και Mary Quant, σε μοναδικές casual εμφανίσεις με κόκκινο τοπ, τζιν και αθλητικά παπούτσια.
Αν και η Hepburn λάτρευε τις ελκυστικές εμφανίσεις με εφαρμοστές μπλούζες που συχνά έδενε στη μέση, παράλληλα λάνσαρε και τα φαρδιά λευκά ανδρικά πουκάμισα.
Η εμφάνιση της Hepburn στα Βραβεία Όσκαρ το 1954, όπου κέρδισε την Α’ Γυναικεία Ερμηνεία, με το λευκό δαντελένιο φόρεμά Givenchy και το παιχνιδιάρικο κοντό της κούρεμα σηματοδότησε τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί για τις επόμενες δεκαετίες.
Η Hepburn παντρεύτηκε το 1954 τον πρώτο της σύζυγο Mel Ferrer με σατέν νυφικό και ψηλό λαιμό, φουσκωτά μανίκια και γάντια μέχρι τον αγκώνα.
Ακολούθησε ο δεύτερος γάμος της το 1969 με τον Ιταλό ψυχίατρο Andrea Dotti όπου φορούσε ροζ μίνι φόρεμα με ψηλό λαιμό, ασορτί μαντίλα και μανίκια με τελείωμα σαν λουλούδια.
Στα τελευταία της χρόνια, η Χέπμπορν εμφανίζεται με παντελόνια σε απλή γραμμή, πουκάμισα και απλά πουλόβερ. Μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας της ταινίας Always το 1989, η Hepburn διοχέτευσε όλη την ενέργειά της ως πρέσβειρα της UNICEF για τα παιδιά που υπέφεραν από ασθένειες και πείνα συγκεντρώνοντας σημαντικά χρηματικά ποσά για την οργάνωση μέχρι το θάνατό της το 1993.
Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος
Instagram: Siachou Christiana
Facebook: Christiana Siachou
Lifestyle
Ένας παιδικός σταθμός προσθέτει εικαστική νότα στην Εθνικής Αμύνης

Μια πολύχρωμη και ευχάριστη έκπληξη υπάρχει στη γειτονιά της Εθνικής Αμύνης, καθώς το Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο & Βρεφονηπιακός Σταθμός “Μέριμνα Παιδιού” δημιούργησε στην εμπρόσθια όψη του τετραόροφου κτιρίου του, μια εντυπωσιακή εικαστική παρέμβαση, που σκοπό έχει να προσθέσει μια φρέσκια οπτική τόσο στην αισθητική του σχολείου όσο και του αστικού χώρου.
Η είσοδος του σχολείου βάφτηκε εκ νέου και διακοσμήθηκε με ζωγραφικά σχέδια γεμάτα χρώματα και θετική ενέργεια.

Το βλέμμα τραβά αμέσως η εντυπωσιακή 3D κατασκευή με πολύχρωμα μολύβια, που δεσπόζει στην είσοδο, μετατρέποντας τον χώρο υποδοχής σε ένα «εικαστικό παραμύθι» που προδιαθέτει με τον πιο δημιουργικό τρόπο την καθημερινή άφιξη των παιδιών. Μέσω της συνεχούς τριβής με την τέχνη, τα παιδιά καλλιεργούν τη φαντασία τους και αναπτύσσουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες. Η δράση εντάσσεται στην αδιάκοπη προσπάθεια της “Μέριμνας Παιδιού” να προσφέρει έναν χώρο, ο οποίος συνδυάζει την τέχνη, την εκπαίδευση και την αγάπη για το παιδί. Ελάτε να ανακαλύψετε την πολύχρωμη, ανανεωμένη είσοδο, να γνωρίσετε το σχολείο και γιατί όχι να φωτογραφηθείτε σε αυτό το ιδιαίτερο φόντο!
Μόδα
Ηθική και Μόδα: Η Μόδα Μπορεί να Συμβάλει στη Φτώχεια;

Η μόδα μπορεί να συμβάλει στη φτώχεια, αλλά είναι επίσης μια ισχυρή δύναμη που μπορεί να βοηθήσει τον κόσμο να βγει από τη φτώχεια.
Είναι γνωστό ότι οι πολυεθνικές εταιρείες ρούχων συχνά εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους για να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους. Πρόσφατο άρθρο από το International Law and Policy Brief αποκαλύπτει ότι από περίπου 75 εκατομμύρια εργαζόμενους σε πολυεθνικές παγκοσμίως, λιγότερο από το 2% κερδίζουν ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης σε ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.
Πολλές χώρες που υποφέρουν από φτώχεια βασίζονται στην παραγωγή μόδας για να διατηρήσουν την οικονομία τους. Η μόδα συχνά ενοχοποιείται ως μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες που συμβάλει στη φτώχεια, όμως τα τελευταία χρόνια έχουν οργανωθεί σημαντικά κινήματα και πρωτοβουλίες που στηρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλά και το περιβάλλον μέσα από την μόδα. Τα “ethical fashion brands” στοχεύουν να ενδυναμώσουν τους εργαζόμενους, δίνοντας έμφαση στις γυναίκες και δίνοντας τους την ευκαιρία για πιο δίκαιους μισθούς. Πολλοί καταναλωτές υποστηρίζουν αυτές τις επωνυμίες στηρίζοντας παράλληλα την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και την βιώσιμη ανάπτυξη στον πλανήτη για ένα καλύτερο μέλλον.
Οι παρακάτω μάρκες παράγουν προϊόντα που βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους ανάπτυξης και εξέλιξης σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Η SOKO είναι μια πιστοποιημένη επωνυμία κοσμημάτων που απασχολεί γυναίκες που παράγουν υπέροχες συλλογές για καταναλωτές με συνείδηση. Η εταιρεία έχει στόχο τη μείωση της φτώχειας και της ανισότητας ενώ μέσω μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας συνδέει και προωθεί τα κοσμήματα που κατασκευάζονται από ανεξάρτητες τεχνίτριες. Η πλατφόρμα SOKO τους επιτρέπει να λαμβάνουν παραγγελίες και να πληρώνονται για τα χειροποίητα προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά. Στατιστικά, εργάζονται λιγότερο και κερδίζουν πέντε φορές περισσότερα από εκείνους που απασχολούνται σε μία αντίστοιχη εταιρεία.
Η Nudie Jeans είναι μια σουηδική μάρκα τζιν που ιδρύθηκε το 2001 και παράγει τζιν από 100% οργανικό βαμβάκι. Η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην περιβαλλοντική και κοινωνική βιώσιμη ανάπτυξη μέσω των δωρεάν υπηρεσιών της, της μεταπώλησης μεταχειρισμένων τζιν παντελονιών έχοντας ελάχιστα έξοδα. Από το 2016 ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων έχει καταφέρει να εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης, ενώ από το 2019 συμπεριλαμβάνονται και οι εργαζόμενοι που απασχολούνται στα κλωστήρια, σε μονάδες πλεξίματος και μεταποίησης ρούχων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός συστήματος δίκαιης κατανομής πόρων σε όλη την παραγωγική αλυσίδα της εταιρείας.
Η Akola είναι μια επωνυμία κοσμημάτων που στηρίζει τις γυναίκες της Ουγκάντα. Η εταιρεία απασχολεί ένα μεγάλο αριθμό γυναικών που κατασκευάζουν χειροποίητα το κάθε κομμάτι, ενώ οι εργάτριες μέσω των θέσεων εργασίας και έχοντας δίκαιες αμοιβές απελευθερώνονται από τη φτώχεια και οδηγούνται σε οικονομική ανεξαρτησία. Το brand μέσω πολλών προγραμμάτων κατάρτισης εκπαιδεύει τις γυναίκες σε διάφορες δεξιότητες για να είναι αυτόνομες. Ο αντίκτυπος της Akola φαίνεται από το γεγονός ότι ένα ποσοστό των γυναικών που εργάζονται στην εταιρεία έχουν σπίτι, τα παιδιά τους πηγαίνουν σχολείο ενώ και ένα μικρό ποσοστό των γυναικών έχει ήδη κατακτήσει ηγετικές θέσεις στην κοινότητα.
Mayamiko, Μαλάουι. Η μάρκα ξεκίνησε στο Μαλάουι της Αφρικής, όπου οι τεχνίτες εμπνέονται από την παραδοσιακή αφρικανική τέχνη. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν ακόμη και υφάσματα τοπικής προέλευσης και παρέχουν στον κόσμο όμορφα ρούχα που αποδεικνύουν ότι η βιώσιμη μόδα αυξάνει την ποιότητα, το σχεδιασμό αλλά και τη αξία τέτοιων κομματιών. Μερικές από τις ηθικές υποσχέσεις της Mayamiko απαγορεύουν τη χρήση καταναγκαστικής ή παιδικής εργασίας και διασφαλίζουν ασφαλείς συνθήκες, μισθούς διαβίωσης, λογικές ωράριο εργασίας και γεύματα για τους εργαζόμενους. Η Mayamiko είναι μια μάρκα vegan και είναι αφοσιωμένη στην υπεράσπιση των καλύτερων εργασιακών δικαιωμάτων. Η δημιουργία του Mayamiko Trust εργάζεται για την «προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ισότητας για τις γυναίκες στη Νότια Αφρική».
Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος
Instagram: Siachou Christiana
Facebook: Christiana Siachou
-
Επιχειρηματικότητα
Golden Rule vs Platinum Rule
-
Lifestyle
Πέγκυ Μουζάκη | Δεν έχω αυτοπεποίθηση!
-
Ψυχολογία
Συναισθηματική Νοημοσύνη ή Νοημοσύνη Της Καρδιάς :
-
Ψυχολογία
Αντιμετωπίστε την κρίση με… αισιοδοξία
-
Τουρισμός
Ιατρικός Τουρισμός στην Ελλάδα: Η Αναδυόμενη Προοπτική
-
Οικογένεια
Πώς να αναπτύξετε τη συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών σας
-
Οικογένεια
Τα Ψυχολογικά Χαρακτηριστικά Της Εφηβικής Ηλικίας
-
Υγεία
Οδηγός Ευεξίας για το Καλοκαίρι από την Affidea