Connect with us

Προγράμματα

#1 Food For Thought

Η εταιρείαFood Threeσυστήνεται στη Κρήτη και  παρουσιάζει το εκπαιδευτικό σεμινάριο στο ξενοδοχείο Aquila Atlantis στις 6 Απριλίου 2022 Ηγείσαι δια του παραδείγματος – Lead by example

O επισιτιστικός και ο ξενοδοχειακός κλάδος στο μικροσκόπιο…

 *Mε εισηγήτρια την αναγνωρισμένη και επιτυχημένη Χάτζη Φύλαξ*

H FoodThree αντιλαμβανόμενη τις συνεχόμενες αλλαγές καθώς και τις διαφορετικές απαιτήσεις που ανακύπτουν στον επισιτιστικό καθώς και στον ξενοδοχειακό τομέα, προσφέρει στους επαγγελματίες του κλάδου ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα με τρεις διαφορετικές κατευθύνσεις.

Από το servicetraining μέχρι την συμβουλευτική και το management, η Εμπειρία ξετυλλίγεται σύμφωνα με τα πιο σύγχρονα εργαλεία, τις πιο ουσιαστικές μεθόδους και πρακτικές με μία διάδραση απόλυτα βιωματική.

Αυτό που ενδιαφέρει την αγορά πλέον είναι η εξατομικευμένη προσέγγιση, η αποτελεσματική εργαλειοθήκη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της υπηρεσίας καθώς και το customerexperience που εκτοξεύεται ψηλά και πραγματοποιεί αυτό που κάθε επιχείρηση χρειάζεται…

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

Ο κόσμος των επιχειρήσεων και του ανθρωπίνου δυναμικού βρίσκεται σε προτεραιότητα…

HFoodThree “βγαίνει στον αέρα”…

Η πολυετής εμπειρία στο χώρο της εστίασης αποτελεί το μεγάλο εργαλείο της αλλά και την έμπνευση της… 

Η εταιρεία ενορχηστρώθηκε υπό την συνθήκη της πολυετούς εμπειρίας στον επισιτιστικό κλάδο με συνεργάτες εξειδικευμένους, πολυπράγμονες και δημιουργικούς για το αντικείμενο και την εξέλιξη του.

Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σε όλους τους τομείς, η τεχνογνωσία, η στρατηγική εργαλειοθήκη και η υλοποίηση καθώς και η ανάπτυξη μίας στοχευμένης επιχειρηματικής κουλτούρας αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία στα οποία η Food Three εστιάζει και πραγματοποιεί.

Στοχεύει στην εξέλιξη των σημαντικότερων μοντέλων μέτρησης της ποιότητας, στη συμβουλευτική και στις διοικητικές ικανότητες. Δημιουργεί το σύγχρονο έδαφος μέσα στο οποίο καρποφορούν αρχές και αξίες που θέτουν σε πρώτο πλάνο την αποτελεσματικότητα και την εύστοχη λειτουργικότητα της εξυπηρέτησης. Με την Eκπαίδευση να αποτελεί τον πυρήνα και το κύριο συστατικό στοιχείο μέσα από το οποίο η ιδέα γίνεται πράξη με τον πιο “επίκαιρο” τρόπο.

To εκπαιδευτικό σεμινάριο “προσγειώνεται” για 1η φορά στη Κρήτη

To σεμινάριο σχετίζεται άμεσα με τον επισιτιστικό και ξενοδοχειακό κλάδο

 Η αυξημένη ανταγωνιστικότητα και η ανάγκη για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και υψηλότερη ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, διαμορφώνει πλέον τις σύγχρονες απαιτήσεις στις οποίες καλούνται να ανταποκριθούν όλες οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους.

“Behind every great leader, there is a great advisor.”

Έχει στόχο να εστιάσει και να εμβαθύνει στα σύγχρονα μέσα, σε εμπεριστατωμένες πρακτικές και στρατηγικές για την ανάπτυξη καθώς και για την εξέλιξη της επιχείρησης μέσα σε ένα περιβάλλον το οποίο αλλάζει από την μία μέρα στην άλλη, στο οποίο εσύ καλείσαι να ανταποκριθείς.

Το σεμινάριο ξεκλειδώνει δεξιότητες, παρουσιάζει νέες τάσεις ηγεσίας και εξυπηρέτησης και προωθεί καινοτόμες προτάσεις για το ανθρώπινο δυναμικό. Επιπλέον στην κορυφή της ιεραρχίας του  εκπαιδευτικού προγράμματος βρίσκεται η μετά Covid εποχή με την ψυχολογία και την εμπειρία του πελάτη να παίζει καθοριστικό ρόλο και να αναδημιουργεί μία νέα πραγματικότητα. Το customer experience θα βρεθεί στο μικροσκόπιο και θα παρουσιάσει την δυναμικότητα του καθώς και την απόλυτη ανάγκη υλοποίησης και πραγμάτωσης του από την μεριά των επιχειρήσεων και του προσωπικού.

Το σεμινάριο σίγουρα θα αποτελέσει “Tροφή για Σκέψη”  και παράλληλα θα δημιουργήσει τις συνθήκες εκείνες που η εταιρεία σου σίγουρα αναζητά…

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

ΗαναγνωρισμένηεισηγήτριαΧάτζηΦύλαξ

Our mission is to transform companies’ culture from customer service to offering customer experience…


Η κυρία Χάτζη Σκευοφύλακα (MSc) είναι υποψήφιαΔιδάκτωρ και κάτοχος MBA στηΔιοίκησηΕπιχειρήσεων, NLP Certified practitioner και CEO της επιχείρησης Hatzi Filax Group Consulting|Training|Technology.

Με την επιχείρησή της και την ομάδα της συμβουλεύουν και εκπαιδεύουν κάποιες από τις καλύτερες και πιο αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από

30.000 άτομα και έχει δημιουργήσει περισσότερους από 1.500 εκπαιδευτές σε επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, καθώς και ελεύθερους επαγγελματίες.

Έχει διατελέσει Πρώην Γενική Διευθύντρια στην Epsilon Net και Διευθύντρια της Σχολής Σπύρος Σκλαβενίτης και Αναπληρώτρια διευθύντρια στην επιχείρηση “Ι & Σκλαβενίτης”.  Στο ιστορικό της καριέρας της έχει συνεργαστεί, διδάξει και διδάσκει σε κορυφαίες και αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της Ελλάδας. Είναι αυθεντία στο πεδίο στη διοίκηση και οργάνωση Ανθρώπινου Δυναμικού και στην Εκπαίδευση υψηλών αποδόσεων.

Στις μεγαλύτερες προσωπικές επιτυχίες και διακρίσεις της συγκαταλέγονται η αναγνώριση της από το περιοδικό Who is Who, αλλά και η συγγραφή και έκδοση τριών παιδικών βιβλίων, βασισμένα στη συναισθηματική νοημοσύνη και τον νευρογλωσσικό προγραμματισμό. Τα βιβλία έχουν μεταφραστεί στα αγγλικά και γαλλικά.

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

Η συνεργασία της FoodThree με την αναγνωρισμένη Χάτζη Φύλαξ παρουσιάζει το σύγχρονο εκπαιδευτικό σεμινάριο 

    “Ηγείσαι δια του παραδείγματος – Lead by example 

Περιγραφή/Στόχοι:

Με τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο θα γνωρίσετε τους τρόπους για να:

  • Εφαρμόζετε τις αρχές διοίκησης & ηγεσίας στην καθημερινότητά σας με σκοπό την επίτευξη των στόχων σας και τη σωστή καθοδήγηση των ανθρώπων σας προς τους στόχους αυτούς.
  •  Μπορείτε να ανταποκριθείτε και να καθοδηγήσετε αποτελεσματικά την ομάδα σας.
  • Ελέγχετε και να αναπτύσσετε τις διαδικασίες σας με σκοπό την μεγιστοποίηση της εύρυθμης λειτουργίας της επιχείρησής σας.

 Ενότητες του Σεμιναρίου:

Ενότητα 1η:

Από την εποχή της εξυπηρέτησης στην εποχή της εμπειρίας

Η Εμπειρία του Πελάτη (Customer Experience) 

Διάρκεια: 3,5 ώρες

Θεματολογία

  • Τι είναι η Εμπειρία του Πελάτη και πως διαφέρει από την Εξυπηρέτηση
  • Κατηγορίες Πελατών
  • Τι Εμπειρία μπορεί να έχει ο Πελάτης μου
  • Εξωτερικός Πελάτης – Εσωτερικός Πελάτης
  • Προσφέρω ΕμπειρίαΤο Ταξίδι του Πελάτη στην Επιχείρησή μου
  • Ο κύκλος της Εμπειρίας του Πελάτη – Τα εργαλεία μου

 Ενότητες του Σεμιναρίου

Ενότητα 2η:

“Ηγεσία – Leadership: Ηγεσία δια το παραδείγματος – Lead by Example

Διάρκεια: 3,5 ώρες

Θεματολογία

  • Τι είναι Ηγεσία;
  • Ηγέτης
  • Manager
  • Καθοδηγητής
  • Δημιουργώ ομάδες
  • Εργαλεία Ηγεσίας
  • Πως να καθοδηγούμε τους ανθρώπους γύρω μας

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται σε:

*όλες τις βαθμίδες εργασίας του επισιτιστικού και ξενοδοχειακού κλάδου*

  • Διευθυντές
  • Επιχειρηματίες
  • HR Managers
  • Επαγγελματίες του χώρου
  • Στελέχη HORECA
  • Εταιρείες με επισιτιστικές και ξενοδοχειακές υπηρεσίες

Mεθοδολογία:

Τα προγράμματα της Hatzifilax αποτελούνται από θεωρητική εκπαίδευση και διαδραστικές ασκήσεις, έτσι ώστε να εξασφαλιστούν τα μέγιστα αποτελέσματα σύμφωνα με τις εκπαιδευτικές σας ανάγκες.Οι διαδραστικές ασκήσεις του σεμιναρίου εξασφαλίζουν την κατανόηση της θεωρίας και την άμεση εφαρμογή της, στην καθημερινότητα της εργασίας όλων των συμμετεχόντων.Το σεμινάριο είναι ανεπτυγμένο σύμφωνα με τις σύγχρονες τεχνικές εκπαίδευσης ενηλίκων, έτσι ώστε να είναι εφαρμόσιμο ό,τι αποκομίσουν οι άνθρωποί σας από την πρώτη κιόλας μέρα της εκπαίδευσης.

*Δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης σε έντυπη μορφή

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η εγγραφή σας, μπορείτε να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας με τραπεζική κατάθεση στον παρακάτω λογαριασμό.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 

ΤΡΑΠΕΖΑ ΕUROBANK

FOOD THREE E. KAI M. ΙΚΕ 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0020.12.0201943867 

IBAN: GR0802600200000120201943867 

Προγράμματα

Πρόγραμμα “Εξερευνώντας τη Χαλκιδική μέσα από τα προϊόντα της”

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το θεματικό εργαστήριο “Εξερευνώντας τη Χαλκιδική μέσα
από τα προϊόντα της” που πραγματοποιήθηκε στη Χαλκιδική στο πλαίσιο υλοποίησης του Τοπικού
Προγράμματος CLLD/Leader Χαλκιδικής. Το εν λόγω πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από το
Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας 2014-2020 και διοργανωτής ήταν ο Αναπτυξιακός
Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης ΑΝ.ΕΤ.ΧΑ Α.Ε. που συμμετέχει ως Ομάδα Τοπικής Δράσης στο
Διατοπικό – Διακρατικό Σχέδιο Συνεργασίας με τίτλο “Local Tour”.

Συμμετέχοντες ήταν ωφελούμενοι του προγράμματος από όλους τους Δήμους της
Χαλκιδικής, παραγωγοί του πρωτογενούς τομέα, μεταποιητές, ιδιοκτήτες καταλυμάτων, χώρων
εστίασης, υπεύθυνοι επιχειρήσεων και επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου.

Η έναρξη του θεματικού εργαστηρίου φιλοξενήθηκε στο Επιμελητήριο Χαλκιδικής με
χαιρετισμούς των κα Πλασταρά Μαρία, Συμβούλου της Αντιπεριφερειάρχη ΠΕ Χαλκιδικής κας
Ζωγράφου Αικατερίνης, κο Πασαλή Γεώργιο, Πρόεδρο ΑΝ.ΕΤ.ΧΑ Α.Ε. και κα Ολυμπία Μπουντιούκου,
Υπεύθυνη Επικοινωνίας του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής εκ μέρους του Προέδρου Γιάννη Κουφίδη.
Η κα. Γεωργία Καραγιάννη, Διευθύντρια της ΑΝ.ΕΤ.ΧΑ Α.Ε. ενημέρωσε διεξοδικά τους
παριστάμενους για το Διατοπικό – Διακρατικό Σχέδιο Συνεργασίας με τίτλο “Local Tour”.
Ακολούθησε ενημέρωση για το πρόγραμμα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής που έχει γίνει θεσμός,
Taste Halkidiki, καθώς και για τον Γαστρονομικό Τουρισμό και το ρόλο της Γαστρονομίας στον
Τουρισμό. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες ήταν οι εισηγήσεις σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
«Είμαι πρεσβευτής του τόπου μου», αλλά και με θέμα την προβολή των προϊοντικών θησαυρών της
Χαλκιδικής όπως την ελιά, το ελαιόλαδο και το μέλι.

Πριν το γεύμα στον φιλόξενο χώρο του εστιατορίου «‘Έξι Βρύσες» στον Πολύγυρο, οι
συμμετέχοντες πήραν μέρος σε ένα βιωματικό εργαστήριο δοκιμάζοντας τις μαγειρικές τους
ικανότητες σε παραδοσιακές συνταγές του τόπου, όπως η Αγιορείτικη μελιτζανοσαλάτα, η
Κολομπαρόπιτα και τα παραδοσιακά Χαλκιδικιώτικα αμυγδαλωτά. Το πρόγραμμα της πρώτης
ημέρας έκλεισε με τη συμμετοχή σε βιωματικό εργαστήριο, στην πολύ φιλόξενη μονάδα παραγωγής
ελιάς της οικογένειας Λιναρδή, Periapton Olives, με λεπτομερή παρουσίαση όλων των σταδίων
καλλιέργειας, συλλογής, επεξεργασίας και συσκευασίας του πολύτιμου καρπού και φυσικά
γευσιγνωσία.

Τη δεύτερη ημέρα βρεθήκαμε στον όμορφο χώρο αναψυχής «Απολυμένη Πέτρα», μέσα
στο δάσος του Ταξιάρχη, όπου χαρήκαμε μία μοναδική βιωματική εμπειρία με τη συνδρομή της
εταιρίας παραγωγής μελιού Passion Honey. Οι συμμετέχοντες ντύθηκαν με τις εξειδικευμένες στολές
επαγγελματιών μελλισοκόμων και εντρύφησαν στον ενδιαφέροντα κόσμο της μελισσοκομίας,
μαθαίνοντας μυστικά και τεχνικές. Το διήμερο θεματικό εργαστήριο έληξε με γεύση παραδοσιακής
πίτας, συζήτηση και συμπεράσματα που αποκόμισαν οι συμμετέχοντες και οι διοργανωτές.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την παρουσία του τον κο Εμμανουήλ Γεώργιο, Δήμαρχο Πολυγύρου.

Η διοργάνωση του διήμερου θεματικού εργαστηρίου ανατέθηκε στην εταιρεία Chef Stories Ε.Ε.,
Διοργανωτές Εκδηλώσεων και Στρατηγικοί Σύμβουλοι.

Continue Reading

Προγράμματα

Έναρξη του προγράμματος Social Farming 360

Ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά ανακοινώνει την έναρξη του προγράμματος “Social Farming 360”, με την πλήρη υποστήριξη του Ιδρύματος Citi

Επισιτιστική Ασφάλεια, Βιώσιμη Παραγωγή & Κοινωνική Ενδυνάμωση μέσω της Γεωργίας.

Ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά ανακοινώνει την έναρξη του προγράμματος “Social Farming 360” με χρηματοδότηση και υποστήριξη από το Ίδρυμα Citi, σε άμεση συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, και τη συμμετοχή της ActionAid και της Πύλης Ελευθερίας. Στόχος του προγράμματος είναι η  ενίσχυση της επισιτιστικής ασφάλειας, η ανάπτυξη δεξιοτήτων σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και η ανάπτυξη νέων προϊόντων κοινωνικής γεωργίας.

Η επισιτιστική ασφάλεια αποτελεί μία από τις κορυφαίες παγκόσμιες προκλήσεις, με δεδομένο ότι  περισσότεροι από 770 εκατομμύρια άνθρωποι υποφέρουν από κάποια μορφή υποσιτισμού. Στην Ελλάδα, η βιώσιμη παραγωγή τροφίμων, ειδικά σε μία συγκυρία που η αγροτική παραγωγή πλήττεται σφοδρά από φαινόμενα που είναι απόρροια της κλιματικής κρίσης, καθίσταται πρωταρχική ανάγκη.

Στο πλαίσιο εξασφαλισμένης χρηματοδότησης από το Ίδρυμα Citi και σε αγαστή συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής, το “Social Farming 360” αναπτύσσεται σε ένα πολυεπίπεδο, πρακτικό, διετές πρόγραμμα. Το πρόγραμμα υποστηρίζει τη βιώσιμη παραγωγή και διάθεση τροφίμων σε σωφρονιστικά καταστήματα της χώρας μας, την κατάρτιση των κρατουμένων και τη δημιουργία δυνατοτήτων απασχόλησης στον γεωργικό κλάδο, τη βελτιστοποίηση των υπαρχουσών καλλιεργειών, δηλαδή της ελαιοκομίας και των φαρμακευτικών και αρωματικών φυτών καθώς και την αναβάθμιση των γνώσεων του γεωτεχνικού προσωπικού των σωφρονιστικών καταστημάτων. Επιπλέον, το πρόγραμμα περιλαμβάνει ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων και δεξιοτήτων επαγγελματικής ένταξης και επανένταξης, και ψυχοκοινωνική εκπαίδευση σε συνεργασία με την ActionAid και την Πύλη Ελευθερίας.

H Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη υποστηρίζει το πρόγραμμα με τη διάθεση των τεσσάρων αγροτικών σωφρονιστικών καταστημάτων, Αγιά Χανίων, Τίρυνθα Αργολίδος, Κασσαβέτεια Βόλου και Κασσάνδρα Χαλκιδικής, και των δύο ειδικών κέντρων κράτησης, Κατάστημα Κράτησης Γυναικών και Κέντρο Απεξάρτησης Τοξικομανών Κρατουμένων Ελεώνα Θηβών.

Το “Social Farming 360” συμβάλλει ουσιαστικά στο μετασχηματισμό της γεωργικής δραστηριότητας σε ελληνικά σωφρονιστικά καταστήματα και υποστηρίζει ενεργά τόσο την επανένταξη των κρατούμενων όσο και την επισιτιστική επάρκεια στα καταστήματα κράτησης και στις κοινότητες όπου εδρεύουν.

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά είναι ένας από τους 50 οργανισμούς παγκοσμίως που έλαβαν από το Citi Foundation δωρεές 500.000 δολαρίων για την υποστήριξη προγραμμάτων που εστιάζουν σε τέσσερεις βασικούς τομείς: πρόσβαση σε τρόφιμα, διαθεσιμότητα τροφίμων, οικονομική προσιτότητα και ανθεκτικότητα της κοινότητας στο πλαίσιο του πρώτου Global Innovation Challenge του Citi Foundation. Πρόκειται για ένα νέο μοντέλο συνολικής χρηματοδότησης 25 εκατομμυρίων δολαρίων για τον εντοπισμό και την παροχή φιλανθρωπικής υποστήριξης σε μη κυβερνητικούς οργανισμούς που αναπτύσσουν καινοτόμες λύσεις στις κοινωνικές και οικονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι κοινότητες χαμηλού εισοδήματος.

Αιμίλιος Κυριάκου, Δ/νων Σύμβουλος Citi Ελλάδος, Κύπρου, Μάλτας

«Η ασφαλής, υγιεινή, θρεπτική τροφή σε επαρκείς ποσότητες έχει θεμελιώδη σημασία για την ευημερία όλων και απαιτείται συνεχής προσπάθεια και συνεργασία σε όλα τα επίπεδα για επιτευχθεί. Υπάρχει διασύνδεση μεταξύ περιβαλλοντικών, κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών παραγόντων που επιδεινώνουν αυτήν τη δυσχερή πραγματικότητα. Ελπίζουμε οτι η νέα πρωτοβουλία του Citi Foundation «Global Innovation Challenge-food security» θα συμβάλει στη λύση του προβλήματος.  Εύχομαι καλή επιτυχία στο πρόγραμμα «Social Farming 360» της Νέας Γεωργίας Νέας Γενιάς αλλά και στους εθελοντές μας που ανυπομονούν να βοηθήσουν.»

Έφη Λαζαρίδου, Δ/νουσα Σύμβουλος Νέα Γεωργία Νέα Γενιά

«Είμαστε υπερήφανοι που έχουμε την ευκαιρία να συμβάλλουμε στο μετασχηματισμό της γεωργικής δραστηριότητας στις αγροτικές φυλακές και να υποστηρίξουμε ενεργά τόσο την επανένταξη των κρατούμενων όσο την επισιτιστική επάρκεια στα καταστήματα κράτησης και τις κοινότητες στις οποίες εδρεύουν. Η εμπιστοσύνη του Citi Foundation μας τιμάει και μας κινητοποιεί ακόμα περισσότερο να εργαστούμε, μαζί με τη Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής, στην κατεύθυνση της βιώσιμης παραγωγής τροφίμων, ειδικά σε μία συγκυρία που η κλιματική κρίση επηρεάζει σημαντικά την αγροτική παραγωγικότητα.»

Δήμητρα Λυγούρα, Γενική Γραμματέας Αντεγκληματικής Πολιτικής

«Με εμπιστοσύνη στην αξία του προγράμματος “Social Farming 360”, εκφράζω την υποστήριξή μου σε αυτήν την πρωτοβουλία. Το πρόγραμμα αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία για την επανένταξη ευάλωτων ομάδων στην κοινωνία μας και τη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου και συμπεριληπτικού κοινωνικού περιβάλλοντος. Με τη συμμετοχή μας και την υποστήριξή μας σε αυτό το πρόγραμμα, επιδιώκουμε μια ανάπτυξη που έχει επίκεντρο τον άνθρωπο και τη θέση του στην κοινωνία μας. Συγχαίρω τον Οργανισμό Νέα Γεωργία Νέα Γενιά και το Ίδρυμα Citi για την πρωτοβουλία τους, και είμαι βέβαιη ότι αυτή η συνεργασία θα έχει θετικά αποτελέσματα σε πολλαπλά επίπεδα.»

Μάκης Δρακόπουλος, Διευθυντής Προγραμμάτων και Θεσμικών Χρηματοδοτήσεων ActionAid

«Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα που βασίζεται στην τεχνογνωσία της ActionAid για την εργασιακή ένταξη ανθρώπων που κινδυνεύουν με κοινωνικό αποκλεισμό, στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους κρατούμενους και τις κρατούμενες να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση για να πετύχουν την επαγγελματική τους επανένταξη. Είμαστε χαρούμενοι και περήφανοι για την επέκταση των προγραμμάτων μας στον τομέα της εκπαίδευσης και επανένταξης κρατουμένων των σωφρονιστικών καταστημάτων.»

Τίνα Αννέτ Τόρρονεν, Πρόεδρος, Πύλη Ελευθερίας

  «Η Πύλη Ελευθερίας διαθέτοντας πολυετή εμπειρία στην υλοποίηση προγραμμάτων    ψυχοκοινωνικής υποστήριξης σε σωφρονιστικά καταστήματα, θα συμβάλλει στην επιτυχία του προγράμματος, ενισχύοντας την ψυχοκοινωνική πλαισίωση και τις προοπτικές επανένταξης των κρατουμένων.»

Continue Reading

Προγράμματα

Συνεργασία HATZI FILAX GROUP & ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ«Έχεις ένα φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ;»

Νέα Εταιρική Καμπάνια «Έχεις ένα φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ;» σε πρόγραμμα Employee Experience

Η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, στο πλαίσιο του έργου “ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ” εμπιστεύτηκε στην HATZI FILAX GROUP Training, HR Consulting, Academy  την διοργάνωση και την υλοποίηση ενός εσωτερικού διαγωνισμού  στα πλαίσια του Employee Experience μιας νέας εταιρικής καμπάνιας με τίτλο «Έχεις ένα φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ;» που ακολουθεί την διαφημιστική καμπάνια της Εταιρείας «Έχεις έναν φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ».  

Η δράση αυτή έχει ως στόχο να μεταφέρει στους εργαζομένους των καταστημάτων KΡΗΤΙΚΟΣ, το θετικό αποτύπωμα που επιθυμεί η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ να αφήνει σε όλους τους πελάτες της: να νιώθουν ότι έχουν έναν φίλο που πάντα τους καταλαβαίνει και είναι εκεί για να υποστηρίζει τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.

Για την επίτευξη της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε ένας εσωτερικός διαγωνισμός μεταξύ των καταστημάτων ΚΡΗΤΙΚΟΣ. Οι εργαζόμενοι είχαν την δυνατότητα να δηλώσουν τη συμμετοχή τους από τις 9 Δεκεμβρίου 2023 έως τις 31 Ιανουαρίου 2024 και να περιγράψουν μικρές ή μεγάλες πράξεις, δικές τους πρακτικές που εφαρμόζουν καθημερινά, και με τις οποίες ο κάθε πελάτης νιώθει μοναδικός και αποκτά ένα «Φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ» στο κατάστημα τους.

Όλες οι δράσεις συγκεντρώθηκαν ώστε να αναδειχθούν οι “καλύτεροι” στην εφαρμογή των ακόλουθων κατηγοριών:

  1. Όραμα και Αξίες
  2. Εξυπηρέτηση Πελατών
  3. Ενημέρωση Πελατών για νέες υπηρεσίες, νέα προϊόντα, προσφορές κλπ.
  4. Συμβολή στην Εταιρική Κουλτούρα και την Ενιαία Εταιρική Ταυτότητα
  5. Υγιεινή και Ασφάλεια
  6. Ορθή Εφαρμογή Διαδικασιών
  7. Καινοτόμες Πρακτικές

Η Επιτροπή Αξιολόγησης του διαγωνισμού θα επιλέξει και θα βραβεύσει τα 3 καλύτερα καταστήματα με βάση τις πρακτικές που έχουν εφαρμόσει στις παραπάνω κατηγορίες.

H HATZI FILAX GROUP με την πολυετή και μεγάλη εμπειρία που διαθέτει σε θέματα HR Consulting σε συνδυασμό με τις καινοτόμες μεθόδους της στον τομέα της Εκπαίδευσης Ανθρώπινου Δυναμικού,δημιούργησε την συγκεκριμένη καμπάνιαστο πλαίσιο του έργου “ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ”, προκειμένου να αναδείξει και να βραβεύσει τους εργαζομένους για τις πρακτικές του, και να ενισχύσει ένα επιτυχημένο μοντέλο Customer Experience που κάνει τον ΚΡΗΤΙΚΟ τρόπο ζωής και καθημερινότητα των Πελατών.

Continue Reading

Trending