Connect with us

Προγράμματα

#1 Food For Thought

Η εταιρείαFood Threeσυστήνεται στη Κρήτη και  παρουσιάζει το εκπαιδευτικό σεμινάριο στο ξενοδοχείο Aquila Atlantis στις 6 Απριλίου 2022 Ηγείσαι δια του παραδείγματος – Lead by example

O επισιτιστικός και ο ξενοδοχειακός κλάδος στο μικροσκόπιο…

 *Mε εισηγήτρια την αναγνωρισμένη και επιτυχημένη Χάτζη Φύλαξ*

H FoodThree αντιλαμβανόμενη τις συνεχόμενες αλλαγές καθώς και τις διαφορετικές απαιτήσεις που ανακύπτουν στον επισιτιστικό καθώς και στον ξενοδοχειακό τομέα, προσφέρει στους επαγγελματίες του κλάδου ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα με τρεις διαφορετικές κατευθύνσεις.

Από το servicetraining μέχρι την συμβουλευτική και το management, η Εμπειρία ξετυλλίγεται σύμφωνα με τα πιο σύγχρονα εργαλεία, τις πιο ουσιαστικές μεθόδους και πρακτικές με μία διάδραση απόλυτα βιωματική.

Αυτό που ενδιαφέρει την αγορά πλέον είναι η εξατομικευμένη προσέγγιση, η αποτελεσματική εργαλειοθήκη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της υπηρεσίας καθώς και το customerexperience που εκτοξεύεται ψηλά και πραγματοποιεί αυτό που κάθε επιχείρηση χρειάζεται…

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

Ο κόσμος των επιχειρήσεων και του ανθρωπίνου δυναμικού βρίσκεται σε προτεραιότητα…

HFoodThree “βγαίνει στον αέρα”…

Η πολυετής εμπειρία στο χώρο της εστίασης αποτελεί το μεγάλο εργαλείο της αλλά και την έμπνευση της… 

Η εταιρεία ενορχηστρώθηκε υπό την συνθήκη της πολυετούς εμπειρίας στον επισιτιστικό κλάδο με συνεργάτες εξειδικευμένους, πολυπράγμονες και δημιουργικούς για το αντικείμενο και την εξέλιξη του.

Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σε όλους τους τομείς, η τεχνογνωσία, η στρατηγική εργαλειοθήκη και η υλοποίηση καθώς και η ανάπτυξη μίας στοχευμένης επιχειρηματικής κουλτούρας αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία στα οποία η Food Three εστιάζει και πραγματοποιεί.

Στοχεύει στην εξέλιξη των σημαντικότερων μοντέλων μέτρησης της ποιότητας, στη συμβουλευτική και στις διοικητικές ικανότητες. Δημιουργεί το σύγχρονο έδαφος μέσα στο οποίο καρποφορούν αρχές και αξίες που θέτουν σε πρώτο πλάνο την αποτελεσματικότητα και την εύστοχη λειτουργικότητα της εξυπηρέτησης. Με την Eκπαίδευση να αποτελεί τον πυρήνα και το κύριο συστατικό στοιχείο μέσα από το οποίο η ιδέα γίνεται πράξη με τον πιο “επίκαιρο” τρόπο.

To εκπαιδευτικό σεμινάριο “προσγειώνεται” για 1η φορά στη Κρήτη

To σεμινάριο σχετίζεται άμεσα με τον επισιτιστικό και ξενοδοχειακό κλάδο

 Η αυξημένη ανταγωνιστικότητα και η ανάγκη για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και υψηλότερη ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, διαμορφώνει πλέον τις σύγχρονες απαιτήσεις στις οποίες καλούνται να ανταποκριθούν όλες οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους.

“Behind every great leader, there is a great advisor.”

Έχει στόχο να εστιάσει και να εμβαθύνει στα σύγχρονα μέσα, σε εμπεριστατωμένες πρακτικές και στρατηγικές για την ανάπτυξη καθώς και για την εξέλιξη της επιχείρησης μέσα σε ένα περιβάλλον το οποίο αλλάζει από την μία μέρα στην άλλη, στο οποίο εσύ καλείσαι να ανταποκριθείς.

Το σεμινάριο ξεκλειδώνει δεξιότητες, παρουσιάζει νέες τάσεις ηγεσίας και εξυπηρέτησης και προωθεί καινοτόμες προτάσεις για το ανθρώπινο δυναμικό. Επιπλέον στην κορυφή της ιεραρχίας του  εκπαιδευτικού προγράμματος βρίσκεται η μετά Covid εποχή με την ψυχολογία και την εμπειρία του πελάτη να παίζει καθοριστικό ρόλο και να αναδημιουργεί μία νέα πραγματικότητα. Το customer experience θα βρεθεί στο μικροσκόπιο και θα παρουσιάσει την δυναμικότητα του καθώς και την απόλυτη ανάγκη υλοποίησης και πραγμάτωσης του από την μεριά των επιχειρήσεων και του προσωπικού.

Το σεμινάριο σίγουρα θα αποτελέσει “Tροφή για Σκέψη”  και παράλληλα θα δημιουργήσει τις συνθήκες εκείνες που η εταιρεία σου σίγουρα αναζητά…

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

ΗαναγνωρισμένηεισηγήτριαΧάτζηΦύλαξ

Our mission is to transform companies’ culture from customer service to offering customer experience…


Η κυρία Χάτζη Σκευοφύλακα (MSc) είναι υποψήφιαΔιδάκτωρ και κάτοχος MBA στηΔιοίκησηΕπιχειρήσεων, NLP Certified practitioner και CEO της επιχείρησης Hatzi Filax Group Consulting|Training|Technology.

Με την επιχείρησή της και την ομάδα της συμβουλεύουν και εκπαιδεύουν κάποιες από τις καλύτερες και πιο αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από

30.000 άτομα και έχει δημιουργήσει περισσότερους από 1.500 εκπαιδευτές σε επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, καθώς και ελεύθερους επαγγελματίες.

Έχει διατελέσει Πρώην Γενική Διευθύντρια στην Epsilon Net και Διευθύντρια της Σχολής Σπύρος Σκλαβενίτης και Αναπληρώτρια διευθύντρια στην επιχείρηση “Ι & Σκλαβενίτης”.  Στο ιστορικό της καριέρας της έχει συνεργαστεί, διδάξει και διδάσκει σε κορυφαίες και αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της Ελλάδας. Είναι αυθεντία στο πεδίο στη διοίκηση και οργάνωση Ανθρώπινου Δυναμικού και στην Εκπαίδευση υψηλών αποδόσεων.

Στις μεγαλύτερες προσωπικές επιτυχίες και διακρίσεις της συγκαταλέγονται η αναγνώριση της από το περιοδικό Who is Who, αλλά και η συγγραφή και έκδοση τριών παιδικών βιβλίων, βασισμένα στη συναισθηματική νοημοσύνη και τον νευρογλωσσικό προγραμματισμό. Τα βιβλία έχουν μεταφραστεί στα αγγλικά και γαλλικά.

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

Η συνεργασία της FoodThree με την αναγνωρισμένη Χάτζη Φύλαξ παρουσιάζει το σύγχρονο εκπαιδευτικό σεμινάριο 

    “Ηγείσαι δια του παραδείγματος – Lead by example 

Περιγραφή/Στόχοι:

Με τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο θα γνωρίσετε τους τρόπους για να:

  • Εφαρμόζετε τις αρχές διοίκησης & ηγεσίας στην καθημερινότητά σας με σκοπό την επίτευξη των στόχων σας και τη σωστή καθοδήγηση των ανθρώπων σας προς τους στόχους αυτούς.
  •  Μπορείτε να ανταποκριθείτε και να καθοδηγήσετε αποτελεσματικά την ομάδα σας.
  • Ελέγχετε και να αναπτύσσετε τις διαδικασίες σας με σκοπό την μεγιστοποίηση της εύρυθμης λειτουργίας της επιχείρησής σας.

 Ενότητες του Σεμιναρίου:

Ενότητα 1η:

Από την εποχή της εξυπηρέτησης στην εποχή της εμπειρίας

Η Εμπειρία του Πελάτη (Customer Experience) 

Διάρκεια: 3,5 ώρες

Θεματολογία

  • Τι είναι η Εμπειρία του Πελάτη και πως διαφέρει από την Εξυπηρέτηση
  • Κατηγορίες Πελατών
  • Τι Εμπειρία μπορεί να έχει ο Πελάτης μου
  • Εξωτερικός Πελάτης – Εσωτερικός Πελάτης
  • Προσφέρω ΕμπειρίαΤο Ταξίδι του Πελάτη στην Επιχείρησή μου
  • Ο κύκλος της Εμπειρίας του Πελάτη – Τα εργαλεία μου

 Ενότητες του Σεμιναρίου

Ενότητα 2η:

“Ηγεσία – Leadership: Ηγεσία δια το παραδείγματος – Lead by Example

Διάρκεια: 3,5 ώρες

Θεματολογία

  • Τι είναι Ηγεσία;
  • Ηγέτης
  • Manager
  • Καθοδηγητής
  • Δημιουργώ ομάδες
  • Εργαλεία Ηγεσίας
  • Πως να καθοδηγούμε τους ανθρώπους γύρω μας

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται σε:

*όλες τις βαθμίδες εργασίας του επισιτιστικού και ξενοδοχειακού κλάδου*

  • Διευθυντές
  • Επιχειρηματίες
  • HR Managers
  • Επαγγελματίες του χώρου
  • Στελέχη HORECA
  • Εταιρείες με επισιτιστικές και ξενοδοχειακές υπηρεσίες

Mεθοδολογία:

Τα προγράμματα της Hatzifilax αποτελούνται από θεωρητική εκπαίδευση και διαδραστικές ασκήσεις, έτσι ώστε να εξασφαλιστούν τα μέγιστα αποτελέσματα σύμφωνα με τις εκπαιδευτικές σας ανάγκες.Οι διαδραστικές ασκήσεις του σεμιναρίου εξασφαλίζουν την κατανόηση της θεωρίας και την άμεση εφαρμογή της, στην καθημερινότητα της εργασίας όλων των συμμετεχόντων.Το σεμινάριο είναι ανεπτυγμένο σύμφωνα με τις σύγχρονες τεχνικές εκπαίδευσης ενηλίκων, έτσι ώστε να είναι εφαρμόσιμο ό,τι αποκομίσουν οι άνθρωποί σας από την πρώτη κιόλας μέρα της εκπαίδευσης.

*Δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης σε έντυπη μορφή

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η εγγραφή σας, μπορείτε να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας με τραπεζική κατάθεση στον παρακάτω λογαριασμό.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 

ΤΡΑΠΕΖΑ ΕUROBANK

FOOD THREE E. KAI M. ΙΚΕ 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0020.12.0201943867 

IBAN: GR0802600200000120201943867 

Προγράμματα

Συνεργασία HATZI FILAX GROUP & ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ«Έχεις ένα φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ;»

Νέα Εταιρική Καμπάνια «Έχεις ένα φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ;» σε πρόγραμμα Employee Experience

Η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, στο πλαίσιο του έργου “ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ” εμπιστεύτηκε στην HATZI FILAX GROUP Training, HR Consulting, Academy  την διοργάνωση και την υλοποίηση ενός εσωτερικού διαγωνισμού  στα πλαίσια του Employee Experience μιας νέας εταιρικής καμπάνιας με τίτλο «Έχεις ένα φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ;» που ακολουθεί την διαφημιστική καμπάνια της Εταιρείας «Έχεις έναν φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ».  

Η δράση αυτή έχει ως στόχο να μεταφέρει στους εργαζομένους των καταστημάτων KΡΗΤΙΚΟΣ, το θετικό αποτύπωμα που επιθυμεί η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ να αφήνει σε όλους τους πελάτες της: να νιώθουν ότι έχουν έναν φίλο που πάντα τους καταλαβαίνει και είναι εκεί για να υποστηρίζει τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.

Για την επίτευξη της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε ένας εσωτερικός διαγωνισμός μεταξύ των καταστημάτων ΚΡΗΤΙΚΟΣ. Οι εργαζόμενοι είχαν την δυνατότητα να δηλώσουν τη συμμετοχή τους από τις 9 Δεκεμβρίου 2023 έως τις 31 Ιανουαρίου 2024 και να περιγράψουν μικρές ή μεγάλες πράξεις, δικές τους πρακτικές που εφαρμόζουν καθημερινά, και με τις οποίες ο κάθε πελάτης νιώθει μοναδικός και αποκτά ένα «Φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ» στο κατάστημα τους.

Όλες οι δράσεις συγκεντρώθηκαν ώστε να αναδειχθούν οι “καλύτεροι” στην εφαρμογή των ακόλουθων κατηγοριών:

  1. Όραμα και Αξίες
  2. Εξυπηρέτηση Πελατών
  3. Ενημέρωση Πελατών για νέες υπηρεσίες, νέα προϊόντα, προσφορές κλπ.
  4. Συμβολή στην Εταιρική Κουλτούρα και την Ενιαία Εταιρική Ταυτότητα
  5. Υγιεινή και Ασφάλεια
  6. Ορθή Εφαρμογή Διαδικασιών
  7. Καινοτόμες Πρακτικές

Η Επιτροπή Αξιολόγησης του διαγωνισμού θα επιλέξει και θα βραβεύσει τα 3 καλύτερα καταστήματα με βάση τις πρακτικές που έχουν εφαρμόσει στις παραπάνω κατηγορίες.

H HATZI FILAX GROUP με την πολυετή και μεγάλη εμπειρία που διαθέτει σε θέματα HR Consulting σε συνδυασμό με τις καινοτόμες μεθόδους της στον τομέα της Εκπαίδευσης Ανθρώπινου Δυναμικού,δημιούργησε την συγκεκριμένη καμπάνιαστο πλαίσιο του έργου “ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ”, προκειμένου να αναδείξει και να βραβεύσει τους εργαζομένους για τις πρακτικές του, και να ενισχύσει ένα επιτυχημένο μοντέλο Customer Experience που κάνει τον ΚΡΗΤΙΚΟ τρόπο ζωής και καθημερινότητα των Πελατών.

Continue Reading

Προγράμματα

Συνεργασία HATZI FILAX & ASD Account Advisor για το Πρόγραμμα Ηγεσίας «ASD CHAMPIONS»

Η ASD Account Financial Advisor, στο πλαίσιο του έργου “ASD: Ο Δρόμος για το Μέλλον” εμπιστεύτηκε στην HATZI FILAX GROUP Τraining, HR Consulting, Academy τη διοργάνωση και υλοποίηση μιας σειράς Εκπαιδεύσεων Ηγεσίας με τίτλο «ASD CHAMPIONS».  

Οι Εκπαιδεύσεις απευθύνονται στα Στελέχη της Εταιρείας και αποτελούν μέρος των Δράσεων για την δημιουργία και επίτευξη μιας νέας κουλτούρας. Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ηγεσίας, διάρκειας 16 ωρών, θα δώσει στους συμμετέχοντες τα εργαλεία να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους και να εφαρμόσουν τις σύγχρονες Αρχές Διοίκησης και Ηγεσίας στις καθημερινές τους αρμοδιότητες.

Το πρώτο Σεμινάριο “Ηγεσία και Ομαδικό Πνεύμα Συνεργασίας” για τους Προϊστάμενους της ASD, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023, στον εξαιρετικό πολυχώρο της εταιρείας στο Περιστέρι, με εισηγήτριες την κα Χάτζη Σκευοφύλακα και την κα Σοφία Σκευοφύλακα.

Το Σεμινάριο υλοποιήθηκε σε ευχάριστο κλίμα με μεγάλη επιτυχία, και ήταν έντονα διαδραστικό. Η Εκπαίδευση ανέδειξε και εστίασε σε σύγχρονες μεθόδους και τεχνικές που χρειάζονται τα Στελέχη για την ορθή και αποτελεσματική καθοδήγηση της ομάδας τους προκειμένου να επιτυγχάνονται με τον βέλτιστο τρόπο η εύρυθμη λειτουργία και οι στόχοι της Εταιρείας για το 2024.

H HATZI FILAX GROUP με την πολυετή και βαθιά εμπειρία που διαθέτει σε θέματα HR Consulting και τις καινοτόμες μεθόδους της στον τομέα της Εκπαίδευσης Ανθρώπινου Δυναμικού,συνεργάζεται με την ASD Account Financial Advisor προκειμένου να εκπονήσει μακροχρόνιο πρόγραμμα Ηγεσίας, εστιάζοντας στην Εκπαίδευση του Προσωπικού για την ανάπτυξη και βελτίωση των εργαζομένων σε όλα τα επίπεδα Διοίκησης.

Continue Reading

Προγράμματα

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης για Design Thinking Practitioners

Το Hellenic Design Centre, το οποίο αποτελεί μία πρωτοβουλία του ΚΕΠΑ,
παρουσιάζει το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης για Design Thinking
Practitioners που υλοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε συνεργασία με τον
φορέα Επιθεώρησης και Πιστοποίησης, TÜV HELLAS (TÜV NORD).
 
Το Design Thinking είναι μια ανθρωποκεντρική μέθοδος που χρησιμοποιεί
εργαλεία σχεδιασμού, όπως ο πειραματισμός, η πρακτική αξιολόγηση και η
ενσυναίσθηση  για την ανάπτυξη της καινοτομίας και την εξεύρεση λύσεων.   
Αφορά όποιον παράγει προϊόντα ή προσφέρει υπηρεσίες και θέλει να έχει απτά
αποτελέσματα. Προάγει την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών και την ταχύτερη
εξυπηρέτηση και βοηθάει οργανισμούς και υπηρεσίες να βρουν συμμετοχικές
λύσεις για τα προβλήματα και τις προκλήσεις της καθημερινότητας

Γιατί να επιλέξετε αυτό το πρόγραμμα:
Μάθετε την καινοτόμα μεθοδολογία του Design Thinking, που τοποθετεί τις
ανάγκες του χρήστη στο επίκεντρο του σχεδιασμού.
Αποκτήστε πρακτικές δεξιότητες σε όλα τα στάδια της μεθοδολογίας:
Empathize, Ideate, Prototype, Implement.
Κατανοήστε τη σημασία του Design Thinking στη σύγχρονη
επιχειρηματικότητα.
Εφαρμόστε το Design Thinking στην επίλυση πραγματικών προκλήσεων.
Ανακαλύψτε τις νέες τάσεις στον χώρο του Design.
 
Σε ποιους απευθύνεται:
Στελέχη Επιχειρήσεων & Οργανισμών
Συμβούλους Επιχειρήσεων
Επαγγελματίες & αποφοίτους συναφών ειδικοτήτων:  Service Designers,
Design Managers, UX Design Specialists, Process Designers, Strategic
Product Designers, Product Designers, Marketing Specialists, κ.α.
Επαγγελματίες που, είτε έχουν εμπειρία στο χώρο του Design Driven
Innovation, είτε θέλουν να ανακαλύψουν νέες πρακτικές, εργαλεία και
παγκοσμίως αναγνωρισμένης αξίας μεθοδολογίες

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα είστε σε θέση να:
Χρησιμοποιήσετε το Design Thinking ως μεθοδολογία για την ανάπτυξη
καινοτόμων λύσεων που εξυπηρετούν τις ανάγκες του χρήστη.
Κατανοήσετε πλήρως τις ανάγκες του χρήστη και να τις τοποθετείτε στο
επίκεντρο των δράσεων σας.
Εφαρμόζετε τεχνικές και εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του
χρήστη.
Πραγματοποιείτε αποτελεσματική και συστηματική έρευνα.
Συνδυάζετε τους στρατηγικούς σας στόχους με τις ανάγκες των πελατών.
Δημιουργείτε αποτελεσματικές ιδέες και πρωτότυπα (δείγμα
προϊόντος/demo).
Ενσωματώνετε υπηρεσίες Design Thinking, οι οποίες είναι πλέον επιλέξιμες,
σε αιτήσεις χρηματοδότησης για Δράσεις του ΕΣΠΑ
  
Ημερομηνίες και Ώρες Διεξαγωγής:
  Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2023              10:00 – 16:00
  Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023              10:00 – 16:00
  Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2023       10:00 – 16:00

Τόπος Διεξαγωγής:
Hellenic Design Centre
Χαλκιδικής 63, T.K 54248 Θεσσαλονίκη (ύψος Συνδίκα)
☎️ 2310 41 3285
 

 
Στο κόστος συμμετοχής περιλαμβάνεται:
Εκπαίδευση από στελέχη του Hellenic Design Centre, Πιστοποιητικό μετά από
επιτυχημένη συμμετοχή στις εξετάσεις της TÜV HELLAS (TÜV NORD), coffee
breaks, ελαφριά γεύματα.
 
Δηλώσεις Συμμετοχής: εδώ 
 

Continue Reading

Trending