Επιχειρηματικότητα
7+4 μαθήματα για να γίνετε καλός πωλητής

Στις πωλήσεις υπάρχουν δύο πλευρές, αυτή του προϊόντος και η ανθρώπινη πλευρά. Ο πραγματικός στόχος ενός καλού πωλητή είναι να μην αντιμετωπίζεται απλώς ως πωλητής από τον πελάτη του, αλλά ως ένας αξιόπιστος και αναγκαίος σύμβουλος του. Για να επιτύχει κάποιος ως πωλητής, απαιτείται ενεργητικότητα, αυτοπεποίθηση και εφαρμογή των παρακάτω συμβουλών.
Α) Όσον αφορά το προϊόν
1ο Μάθημα
Οι τεχνικές πώλησης: Αυτές οι πρακτικές ακολουθούνται με σκοπό να επιτευχθεί ο στόχος κάθε συναλλαγής. Εφαρμόζονται τόσο σε πελάτες όσο και σε υποψήφιους πελάτες. Για να είστε επιτυχημένοι, πρέπει να χρησιμοποιείτε αυτές τις τεχνικές σε συνδυασμό με τη σφαιρική γνώση του προϊόντος, της αγοράς και των εφαρμογών του.
2ο Μάθημα
Η γνώση του προϊόντος και των ανταγωνιστών, ή αλλιώς η «γνώση της αγοράς»: Ως πωλητές, πρέπει να γνωρίζετε τι πουλάτε πριν από το πώς θα το πουλήσετε. Επίσης, η έρευνα αγοράς είναι απαραίτητη για να κατανοήσετε τις ανάγκες των πελατών και να προσφέρετε καλύτερες λύσεις.
3ο Μάθημα
Η καλή κατανόηση του προφίλ του πελάτη και των αναγκών του: Αυτοί οι όροι είναι καθοριστικοί για μια επαγγελματική πώληση, εξασφαλίζοντας ότι ο πωλητής μπορεί να αντιληφθεί και να ικανοποιήσει τις ανάγκες του πελάτη, ολοκληρώνοντας έτσι τη συναλλαγή με έναν τρόπο που είναι επωφελής και για τις δύο πλευρές.
4ο Μάθημα
Η δημιουργία συνθηκών που θα πείσουν τον αγοραστή να είναι πεπεισμένος για το προϊόν. Τίποτα δεν είναι πιο πειστικό από το γεγονός ότι κάποιος άλλος επιθυμεί το ίδιο πράγμα. Βασικές ερωτήσεις για επίτευξη αυτού είναι: Τι ακριβώς προσπαθούμε να πουλήσουμε; Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ζήτηση; Σε ποιον θα το πουλήσουμε και ποιες είναι οι ανάγκες του αγοραστή;
5ο Μάθημα
Η αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου: «Εστίασε στον χρόνο, όχι στο ρολόι σου». Ένας πωλητής πρέπει να είναι δραστήριος και να διαχειρίζεται τον χρόνο του με σύνεση. Η καταγραφή επαφών και η τήρηση τους καθημερινά είναι απαραίτητες για την επίτευξη επιτυχίας.
6ο Μάθημα
Η προσεκτική διαχείριση του πελατολογίου: Ευχαριστημένοι πελάτες και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση είναι η καλύτερη διαφήμιση για σας και την εταιρία σας. Δημιουργούν μια ανεκτίμητη βάση πελατών που μπορεί να οδηγήσει σε μελλοντικές πωλήσεις.
7ο Μάθημα
Ο καθορισμός στόχων: Αν δεν έχετε έναν καθορισμένο προορισμό, είναι δύσκολο να φτάσετε κάπου. Οι στόχοι αποτελούν τον οδηγό για τον έλεγχο του χρόνου. Η διαδικασία περιλαμβάνει τον καθορισμό, το σχεδιασμό και τον έλεγχο των στόχων για να επιβεβαιωθεί η επίτευξή τους.
Β) Όσον αφορά την ανθρώπινη πλευρά
8ο Μάθημα
Η ικανότητα καλής διαχείρισης της ανθρώπινης πλευράς εξαρτάται από την προσωπική επίδραση, την συνολική εικόνα που προβάλλετε με την εμφάνισή σας, τις χειρονομίες σας, και τον τρόπο που εκφράζεστε, μέχρι και τις λέξεις που χρησιμοποιείτε.
Πέρα από την εξωτερική εμφάνιση και τη συμπεριφορά, η εικόνα σας εξαρτάται από τα συναισθήματα που τρέφετε για τον εαυτό σας, το προϊόν και την εργασία σας. Η θετική ανταπόκριση για το προϊόν και την εταιρία σας σας καθιστά πιο ενθουσιώδεις, δημιουργώντας έτσι ένα θετικό κλίμα που επιταχύνει την πώληση, απομακρύνοντας τις πιθανές αναβολές.
9ο Μάθημα
Η πεποίθηση στον εαυτό σας ακόμα και όταν κανείς άλλος δεν σας πιστεύει. Εάν έχετε πίστη στον εαυτό σας, τότε τίποτα δεν είναι αδύνατο.
10ο Μάθημα
Βρες πρότυπα: Αν σκεφτείς για ποιο λόγο είσαι αυτό που είσαι, θα δεις ότι πιθανον να προσπαθείς να μοιάσεις με κάποιον που θαυμάζεις. Τον μελετάς, τον αντιγράφεις και προσπαθείς να τον ξεπεράσεις. Ποτέ δεν παύεις να χρειάζεσαι πρότυπα. Ξεπέρασετα παλιά σου και βρες καινούργια. Ξεπέρασε τον εαυτό σου και θέσε νέους στόχους.
11ο Μάθημα
Κάνε όνειρα: Τα οράματα, η προέκτασητου εαυτού μας σε πετυχημένες καταστάσεις, αποτελούν το πιο ισχυρό μέσο που υπάρχει, αν θέλουμε να πετύχουμε τους προσωπικούς μας στόχους. Οι μεγάλοι αθλητές φαίνεται ότι έχουν κάτι κοινό: την ικανότητα της προέκτασης, βλέπουν δηλαδή τα πράγματα να συμβαίνουν μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου πριν από την πραγματοποίησή τους.
Άρθρο αρχείου
Αναστασία Μουστάκα
Προγράμματα
Το Επιμελητήριο Αρκαδίας στηρίζει την Καινοτομία και την Περιβαλλοντική Συνείδηση

Με συνέπεια στον ρόλο του ως φορέας ανάπτυξης, καινοτομίας και κοινωνικής ευθύνης, το Επιμελητήριο Αρκαδίας έδωσε το «παρών» σε δύο σημαντικές εκδηλώσεις με επίκεντρο την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και την περιβαλλοντική παιδεία.
Regional Growth Conference στην Πάτρα
Με ενεργό και ουσιαστικό ρόλο συμμετείχαν τα μέλη της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Αρκαδίας στο κορυφαίο φόρουμ για την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, το Regional Growth Conference (RGC 2025), το οποίο διεξήχθη στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, με συνδιοργανωτή το ίδιο το Πανεπιστήμιο.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η Αχαϊκή Επιμελητηριακή Ανάπτυξη (ΑΧ.ΕΠ.ΑΝ) πραγματοποίησε workshop για τον ρόλο των αναπτυξιακών Εταιρειών ως βασικοί μοχλοί τοπικής και περιφερειακής αναπτυξιακής.
Το Επιμελητήριο εκπροσωπήθηκε από τα μέλη της Διοίκησης της Εταιρείας Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας του Επιμελητηρίου «Αγαπήνωρ», την Πρόεδρο κα. Ματίνα Παράσχου, την Αντιπρόεδρο κα. Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, το μέλος του ΔΣ κα. Άννα Γαβρήλου και τον Υπεύθυνο της εταιρείας «Αγαπήνωρ» κ. Νικόλαο Μεγρέμη.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου συμμετείχαν σε γόνιμες συζητήσεις, ανταλλάσσοντας απόψεις με εκπροσώπους φορέων και εισηγητές από όλο το φάσμα της αγοράς, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον διάλογο για την ενίσχυση της καινοτομίας και στρατηγικές συνεργασίας και δικτύωσης των αναπτυξιακών εταιρειών.
Περιβαλλοντική δράση «Εν αρχή ην η φύσις»
Ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του Τμήματος Υπηρεσιών, κ. Κώστας Καλαμαράς, συμμετείχε ενεργά στη στην εκδήλωση της διήμερης περιβαλλοντικής δράσης «Εν αρχή ην η φύσις», που πραγματοποιήθηκε, με πρωτοβουλία της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Τρίπολης και σε συνεργασία με τον ΦΟΔΣΑ Πελοποννήσου, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας και το Επιμελητήριο Αρκαδίας.
Στον χαιρετισμό του, ο κ. Καλαμαράς χαρακτήρισε την εκδήλωση ως ουσιαστική επένδυση στην περιβαλλοντική παιδεία και στο μέλλον της κοινωνίας μας, ενώ τόνισε τη σημασία της σύνδεσης της εκπαίδευσης με την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Όπως επεσήμανε, η αειφορία αποτελεί συλλογική ευθύνη που μας αφορά όλους.
Η συμμετοχή και συνεργασία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας στις παραπάνω εκδηλώσεις επιβεβαιώνει τη διαρκή προσήλωση του στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και τη δημιουργία συνεργειών για την ανάπτυξη της Αρκαδίας.
Επιχειρηματικότητα
ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ: Στρατηγική πρωτοβουλία στήριξης νοικοκυριών σε συνεργασία με τη Cepal

Η ενέργεια υλοποιείται στο πλαίσιο της δέσμευσης της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ να
βρίσκεται συστηματικά στο πλευρό των καταναλωτών, ενισχύοντας έμπρακτα
την προσπάθεια όσων επιδιώκουν τη συνεπή εξυπηρέτηση των οικονομικών
τους υποχρεώσεων.
Σε μία εποχή αυξημένων οικονομικών προκλήσεων, η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, με
γνώμονα την κοινωνική υπευθυνότητα, αναγνωρίζει τις δυσκολίες που
αντιμετωπίζουν πολλά ελληνικά νοικοκυριά και φροντίζει, μέσα από
στοχευμένες πρωτοβουλίες, να τα στηρίξει ουσιαστικά. Σε αυτό το πλαίσιο, η
ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, σε συνεργασία με την εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων
Cepal, εγκαινιάζει ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης – δίνοντας τη
δυνατότητα σε πελάτες της με δανειακές υποχρεώσεις υπό τη διαχείριση της
Cepal – να μειώνουν την οφειλή τους μέσα από τις καθημερινές αγορές τους.
Συγκεκριμένα, για κάθε αγορά στο e-shop ή στα καταστήματα ΚΡΗΤΙΚΟΣ με την
κάρτα Club, πραγματοποιείται κάθε μήνα επιστροφή του 10% της δαπάνης ως
πίστωση για την αποπληρωμή της δανειακής οφειλής που διαχειρίζεται
η Cepal. Το ποσό της επιστροφής υπολογίζεται σε συνολική μηνιαία δαπάνη
έως 1.000€ – όριο ιδιαίτερα υψηλό ώστε να καλύπτει το σύνολο των αγορών
που σχετίζονται με τις καθημερινές ανάγκες των ωφελούμενων.
Στην ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, σταθεροί στις αξίες μας, για μία ακόμα φορά κάνουμε
πράξη την υπόσχεσή μας να στεκόμαστε καθημερινά δίπλα στα ελληνικά
νοικοκυριά. Και συνεχίζουμε να αναζητούμε τρόπους για να τα στηρίζουμε
έμπρακτα κάθε φορά με όλες μας τις δυνάμεις.
Παρουσίαση
Η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ αποδεικνύει έμπρακτα την ευαισθησία της για το περιβάλλον προωθώντας τη μείωση του ανθρακικού της αποτυπώματος!

Τα super market ΚΡΗΤΙΚΟΣ, πιστά στη δέσμευσή τους για βιώσιμη ανάπτυξη και σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Κλιματικού Νόμου, προχωράνε και φέτος στη μέτρηση και καταγραφή του ανθρακικού τους αποτυπώματος, όπως και στην υλοποίηση πλάνου μείωσής του. Και μάλιστα με τον πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό τρόπο, επιλέγοντας να αξιοποιήσουν τα ψηφιακά εργαλεία της πλατφόρμας CarbonPlan και την υποστήριξη της συμβουλευτικής εταιρείας INNOVECO.
Ο υπολογισμός των ετήσιων εκπομπών CO2 που παράγονται, επιτρέπει στην ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ να υιοθετήσει επιχειρησιακά μοντέλα που θα μειώσουν ή ακόμα και θα εξαλείψουν τις αρνητικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της στο περιβάλλον. Επιπλέον, αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία περιβαλλοντικής διαχείρισης και με τη βαθιά πεποίθηση πως η τεχνολογία θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην πράσινη μετάβαση, εναρμονίζεται με τα νέα πρότυπα βιωσιμότητας και απαντά στις απαιτήσεις της εποχής μας για έναν πιο σύγχρονο και υπεύθυνο τρόπο λειτουργίας, ώστε να αντιμετωπιστεί η κλιματική αλλαγή και να ενδυναμωθεί η προστασία του περιβάλλοντος.
-
Επιχειρηματικότητα
Golden Rule vs Platinum Rule
-
Lifestyle
Πέγκυ Μουζάκη | Δεν έχω αυτοπεποίθηση!
-
Ψυχολογία
Συναισθηματική Νοημοσύνη ή Νοημοσύνη Της Καρδιάς :
-
Ψυχολογία
Αντιμετωπίστε την κρίση με… αισιοδοξία
-
Τουρισμός
Ιατρικός Τουρισμός στην Ελλάδα: Η Αναδυόμενη Προοπτική
-
Οικογένεια
Πώς να αναπτύξετε τη συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών σας
-
Οικογένεια
Τα Ψυχολογικά Χαρακτηριστικά Της Εφηβικής Ηλικίας
-
Υγεία
Οδηγός Ευεξίας για το Καλοκαίρι από την Affidea