Connect with us

Οικογένεια

13ος ΓΥΡΟΣ ΛΙΜΝΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ – IOANNINA LAKE RUN

Δρομείς από κάθε γωνιά της Ελλάδας, από την Κω και τα Κύθηρα έως την Ορεστιάδα και τη
Μυτιλήνη, επιλέγουν τον αγώνα των Ιωαννίνων, για μία ακόμη φορά, θέλοντας να βιώσουν την
εμπειρία να τρέξουν στην ομορφότερη διαδρομή της Ελλάδας, τον 13 ο γύρο λίμνης Ιωαννίνων.
Δεκάδες, όμως, θα είναι και οι δρομείς από το εξωτερικό. Πολυπληθέστερη από ποτέ θα είναι η
αποστολή από την Κύπρο, ενώ δίπλα από τα νερά της Παμβώτιδας θα τρέξουν δρομείς από τη
Γερμανία, τη Μ. Βρετανία, τον Λίβανο, την Αλβανία και άλλες χώρες.

Οι ηλεκτρονικές εγγραφές θα συνεχιστούν στην ιστοσελίδα μας μέχρι την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου,
οπότε και θα κλείσει το σύστημα, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα νέων εγγραφών.

Μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου συνεχίζονται οι εγγραφές και στο Κέντρο Εγγραφών του
13ου Γύρου Λίμνης Ιωαννίνων, όπου μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή και αυτοπροσώπως
όσοι επιθυμούν να τρέξουν.

Το Κέντρο Εγγραφών στεγάζεται φέτος σε χώρο των ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ, υποστηρικτή και φέτος του
Γύρου Λίμνης, στην οδό Κωλέττη και Καπλάνη 5, όπου οι άνθρωποι της διοργάνωσης περιμένουν
όσους επιθυμούν να πάρουν μέρος στη μεγάλη γιορτή για να εγγραφούν, αλλά και για να λύσουν
οποιαδήποτε απορία τους.

Το Κέντρο Εγγραφών λειτουργεί καθημερινά, από τις 11 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι και από τις
6 το απόγευμα έως τις 8.30 το βράδυ από Δευτέρα έως Παρασκευή, καθώς και το Σάββατο στο
πρωινό ωράριο, μέχρι την Πέμπτη πριν τους αγώνες. Πληροφορίες και στο τηλέφωνο 2651607404.
Εκτός από τη δυνατότητα εγγραφής στον Γύρο Λίμνης των 30 χλμ., στο δυναμικό βάδισμα
των 30 χλμ., στους αγώνες των 10 χλμ. και των 5 χλμ., στο Κέντρο Εγγραφών μπορούν να
συμπληρώνουν τη σχετική αίτηση και όσοι θέλουν να πάρουν μέρος στον Παραλίμνιο
δρόμο «Μαμά-Καρότσι», στον Παραλίμνιο δρόμο ΑμεΑ και στο Family Run, που θα
πραγματοποιηθούν το Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου, με ΔΩΡΕΑΝ συμμετοχή.

Ο Γύρος Λίμνης Ιωαννίνων, με μεγάλο χορηγό τη Βίκος Α.Ε., μας περιμένει και φέτος, με επτά
διαδρομές, στις 21 και 22 Σεπτεμβρίου να τερματίσουμε παρέα:

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου
17.00: Παραλίμνιος Δρόμος 1 χλμ. για ΑΜΕΑ.
17.30: Family Run 1 χλμ.
18:00: Εκκίνηση του Παραλίμνιου Δρόμου «Μαμά –Καρότσι».
18:30: Εκκίνηση του Αγώνα Δρόμου 5χλμ.
Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου
07.00: Δυναμικό βάδισμα 30χλμ.
08.50: Αγώνας Δρόμου 10χλμ.
09.00: Αγώνας Δρόμου 30χλμ.

Ο Γύρος Λίμνης Ιωαννίνων δεν είναι, όμως, μόνο αγώνες. Του αγωνιστικού διημέρου προηγείται
μία εβδομάδα γεμάτη εκδηλώσεις πολιτιστικού, περιβαλλοντικού, επιστημονικού και ψυχαγωγικού
περιεχομένου, πάντα με σημείο αναφοράς τη λίμνη Παμβώτιδα. Το ακριβές πρόγραμμα για φέτος
βρίσκεται υπό διαμόρφωση και θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες.

Για περισσότερες πληροφορίες:
https://www.ioanninalakerun.gr/pages/participation

Continue Reading

Οικογένεια

Μήπως είναι σε λάθος δραστηριότητα το παιδί σας;

Πολλοί γονείς είναι μπροστά στο δίλημμα: 

Σε ποιες δραστηριότητες να στείλω το παιδί μου; 

Πάλι θα γκρινιάζει το παιδί όταν θα το πηγαίνω για μπάσκετ/ ζωγραφική/ χορό! 

Μήπως τελικά είναι σε λάθος δραστηριότητα το παιδί σας; 

Καλό είναι να θυμόμαστε πως δεν είναι όλα για όλους και όλοι για όλα. Επειδή ο Κωστάκης είναι πολύ καλός στο ποδόσφαιρο αυτό δεν σημαίνει πως ο Γιαννάκης θα μπορεί να σουτάρει με την ίδια επιτυχία!

Θα θέλατε να πάρετε μια κατεύθυνση για το ποια δραστηριότητα θα ταίριαζε περισσότερο στο δικό σας παιδί; 

Οι συστάσεις θα γίνουν με την βοήθεια της πλέον πολυαγαπημένης μας Γεωμετρίας της Ψυχής.

Για να υπολογίσετε τον αριθμό με τον οποίο θα δουλέψουμε προσθέστε την ΗΜΕΡΑ και τον ΜΗΝΑστην ημερομηνία γέννησης του παιδιού. Αν το αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερο του 22, τότε προσθέτουμε τους αριθμούς του αποτελέσματος πάλι. Θα σας δώσω παραδείγματα. 

Παράδειγμα 1. Ημερομηνία γέννησης του παιδιού 20/5/2014

ΜΕΡΑ 20 + ΜΗΝΑΣ 25, 

το 25 είναι μεγαλύτερο το 22, άρα: 

2+5=7. 

O αριθμός που θα διαβάσετε για το παιδί σας θα είναι το 7.  

Παράδειγμα 2.  Ημερομηνία γέννησης του παιδιού 10/9/2005

ΜΕΡΑ 10 + ΜΗΝΑΣ 9 = 19

Το 19 είναι μικρότερο του 22, άρα το αφήνουμε ως έχει. 

O αριθμός που θα διαβάσετε για το παιδί σας θα είναι το 19.

Τώρα που όλοι σας έχετε υπολογίσει τον αριθμό, θα σας αναλύσω τις τάσεις που έχει το παιδί σας και εσείς θα μπορείτε να το βοηθήσετε εστιασμένα στο ταλέντο του!

Οι δραστηριότητες που θα ταίριαζαν στο παιδί σας είναι:

2 και 20 

ότι έχει να κάνει με την έκφραση μέσω λαιμού και φιλολογική κατεύθυνση (δημιουργική γραφή) και υπολογιστές. Αν το παιδί σας ζητάει να ασχοληθεί με το θέατρο μην μπαίνετε εμπόδιο σε αυτό το «θέλω» του, αλλά το αντίθετο, υποστηρίξτε το. 

3 και 6 

ότι έχει να κάνει με χειροτεχνίες, δημιουργικότητα, ομορφιά και αρμονία. Αν το παιδί σας θέλει να ασχοληθεί με αγροτικές εργασίες ή μόδα απλά ενθαρρύνετέ το. 

4 και 16 

ότι έχει να κάνει με αρχιτεκτονική, συναρμολόγηση και στρατηγικό τρόπο σκέψεις. Αποφύγετε οτιδήποτε έχει να κάνει με «φαύλους κύκλους» (επανάληψη κινήσεων)

5, 8 και 9

οτιδήποτε έχει να κάνει με γνώση, διάβασμα και εκεί που θα του απαντάνε στα ατελείωτα «Γιατί» του (έρευνες και πειράματα)

7, 11, 13 και 19

σπορ, σπορ και πάλι σπορ. Το παιδί σας έχει μεγάλα αποθέματα ενέργειας και όχι μόνο: είναι ικανό να φέρει σπουδαία αποτελέσματα.

10, 15 και 17

είναι κατάλληλο το θέατρο, ωδείο, χορωδία και οτιδήποτε έχει να κάνει με την δημιουργικότητα.

12, 14 και 18

ζωγραφική, αγγειοπλαστική και ωδείο. Σε αυτή την ομάδα είναι πολύ σημαντικό το παιδί να απολαμβάνει αυτό που κάνει (να το κάνει μέσα από την ψυχή του). 

21 και 22 

ξένες γλώσσες, γεωγραφία, θρησκευτικά και διπλωματία. 

Εύχομαι να σας είναι χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες, αν και είναι γενικού τύπου. Επειδή ο κάθε άνθρωπος έχει τον προσωπικό του χάρτη στην Γεωμετρία της Ψυχής, χρειάζεται να ερευνήσουμε με μεγαλύτερη λεπτομέρεια το κάθε παιδί ξεχωριστά για να δούμε ακριβώς τα ταλέντα και τις τάσεις του.

Κάλο θα ήταν κάθε μανούλα/πατέρας να έχουν στα χέρια τους τον Προσωπικό Χάρτη  του παιδιού τους ώστε να  μπορέσουν να το βοηθήσουν να προχωρήσει ποιο εύκολα στην ζωή.

Έχοντας τον χάρτη οι γονείς μπορούν να επικοινωνήσουν και να κατανοήσουν το παιδί τους σε άλλο επίπεδο. 

Κάνοντας την μελέτη της σχέσης ΓΟΝΕΙΣ-ΠΑΙΔΙΑ οι γονείς παίρνουν πολλές απαντήσεις για την συμπεριφορά των παιδιών απέναντι τους και κατανοούν καλύτερά την δική τους στάση απέναντι σε αυτά. 

Ο χάρτης της Γεωμετρίας της Ψυχής είναι μία γέφυρα που ενώνει και βοηθάει για να περάσουμε από τη μία όχθη του ποταμού στην άλλη. 

Έχετε πολλά παιδιά; 

Θέλετε να δείτε και τα δικά σας ταλέντα, του συντρόφου σας ή των φίλων και συγγενών σας; 

Θέλετε να έχετε για πάντα δικό σας αυτό το σημαντικό εργαλείο της Γεωμετρίας της Ψυχής

Θέλεις επιπλέων σταθερό εισόδημα; 

Δείτε εδώ πώς μπορείτε να το αποκτήσετε!

Ζέτα Νικολάιτσουκ, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, Θεραπεύτρια, Εκπαιδεύτρια

Κουβαλούσα πολλά παιδικά τραύματα και κάποια στιγμή της ζωής μου που ένιωθα πως συσσωρεύτηκε πολύ ανασφάλεια, αδικία και έλλειψη αυτοπεποίθησης ξεκίνησα την πορεία μου στην αυτογνωσία με στόχο να τα θεραπεύσω και να τα αλλάξω όλα. Αναζήτησα τρόπους, εργαλεία και βοήθεια, είχα πολύ θέληση και πυγμή να αλλάξω τη ζωή μου, τον εαυτό μου, τις πεποιθήσεις μου και να θεραπεύσω τα τραύματά μου. Ξεκίνησα τις αλλαγές μου με βαθύτερη πεποίθηση ότι μου αξίζει μια καλύτερη ζωή, ότι μου αξίζει να με αγαπώ, μου αξίζει να αγαπώ και μου αξίζει να με αγαπούν! Σήμερα είμαι στην ευχάριστη θέση να μοιραστώ μαζί σου τα αποτελέσματα των ανθρώπων που είχαν την ίδια πυγμή με μένα, που με εμπιστευτήκαν, που έφεραν αποτέλεσμα στη ζωή τους. Η βασική προϋπόθεση πάντα είναι να θέλεις να αλλάξεις εσύ ο ίδιος και όχι οι γύρω σου!

Ζήσε με αγάπη!
Ζήσε με χαμόγελο!
Σου αξίζει!

Continue Reading

Οικογένεια

Διδάξτε στα παιδιά σας την αισιοδοξία και την ευγνωμοσύνη σαν στάσεις ζωής

Αρχικά να θυμίσουμε ότι για να διδάξεις κάτι, χρειάζεται εσύ ο ίδιος να το βιώνεις. Εσύ ο
ίδιος να έχεις δουλέψει με τον εαυτό σου, την αυτοεκτίμηση σου, ώστε να περιμένεις πάντα το
καλύτερο για σένα και τους άλλους διώχνοντας μακριά τις αρνητικές σκέψεις. Να θέτεις πάντα
ανώτερους στόχους και να αγωνίζεσαι να τους πραγματοποιήσεις. Να κρατάς ζωντανό το στόχο
στο μυαλό σου. Να επικεντρώνεσαι σ’ αυτό που θέλεις και να αποφεύγεις αυτό που δε θέλεις. Να
μη συμβιβάζεσαι και να μην κάθεσαι προσηλωμένος από φόβο στο ίδιο σημείο.


Ν’ αγαπάς την αλλαγή και να αντιμετωπίζεις μ’ αισιοδοξία κάθε τι που έρχεται στη ζωή
σου. Να πιστεύεις ότι είναι ένα μάθημα, που χρειάζεται να μάθεις η κάθε δυσκολία. Έρχεται να σε
διδάξει και να σε κάνει πιο δυνατό, όχι για να σε τιμωρήσει ή να σου κάνει κακό.
Ζώντας λοιπόν εσύ στη δική σου ζωή μ’ αυτόν τον τρόπο γίνεσαι το ζωντανό παράδειγμα
για το παιδί σου.

Μπορείς να βοηθήσεις και το παιδί σου να βάλει τους δικούς του στόχους για τα
δικά του όνειρα (τα οποία έσκυψες προσεκτικά από πάνω του βοηθώντας το να τα ανακαλύψει).
Ακόμα και αν φαίνονται υψηλά και αδύνατα για πραγματοποίηση, χρειάζεται να τα σέβεσαι
και να το ενθαρρύνεις βήμα-βήμα στην πραγματοποίηση τους. Να το μάθεις να μη συμβιβάζεται
στη ζωή και να μην κάνει εκπτώσεις στα όνειρα του. Εξάλλου είναι παγκόσμια αρχή και ρήση: «Η
ζωή δε θα σου δώσει τίποτα περισσότερο ή τίποτα λιγότερο από όσα προσδοκάς να πάρεις από
αυτή».
Να του διδάξεις τους μηχανισμούς να σκέφτεται θετικά και να προσδοκά θετικά πράγματα
από τη ζωή. Τονώνοντας από μικρό την αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση του, το βοηθάς να
προσδοκά τα καλύτερα για τον εαυτό του γιατί πιστεύει ότι τα αξίζει. Μάθε του να βλέπει τις
δυσκολίες της ζωής σαν τα εμπόδια, που χρειάζεται να ξεπεράσει για να γίνει πιο δυνατός. Και ότι
ξεπερνώντας γενναία τις όποιες δυσκολίες και απογοητεύσεις ετοιμάζεται για κάτι καλύτερο στη
ζωή του.
Μάθε του να πιστεύει στο Θεό, στις δυνάμεις, που του χάρισε και στα όνειρα του. Τα
όνειρα του, που είναι μια εικόνα στην άκρη του δικού του μυαλού είναι εκεί να τα
πραγματοποιήσει. Δίδαξε του «ό,τι το μυαλό μπορεί να σκεφτεί, μπορεί και να το
πραγματοποιήσει» (Napoleon Hill) και ότι ο μόνος άνθρωπος πάνω στη γη, που μπορεί να παλέψει
και να πραγματοποιήσει τα όνειρα του είναι αυτός ο ίδιος.
Δείξε του ότι η ζωή είναι ένας χώρος όπου έχει άπειρες, θετικές δυνατότητες και δεν είναι
όπως πολλοί λένε ένας χώρος τρομαχτικός και κακός. Μάθε του να παλεύει γενναία με τους
φόβους του.

Πες του ότι είναι ένας γενναίος αγωνιστής και γιόρτασε μαζί του κάθε θρίαμβο του
ενάντια στους φόβους, τις αμφιβολίες και τους δισταγμούς του. Γιατί να γιορτάζουμε μόνο τις
επιτυχίες στον αθλητισμό ή στα μαθήματα; Απείρως ανώτερες δεν είναι οι επιτυχίες στο στίβο της
ψυχής; Άνθρωπος που έμαθε να παλεύει και να νικά τους φόβους του έχει μπροστά του όλα τα
επιτεύγματα της ζωής, που μπορεί να κατακτήσει.
Μάθε του να αναγνωρίζει και να αποφεύγει τους αρνητικούς και απαισιόδοξους ανθρώπους,
που προσπαθούν να του κλέψουν τη χαρά, την ενέργεια και τα όνειρά του. Όπως επίσης να
αποφεύγει αρνητικές, απαισιόδοξες πληροφορίες, ειδήσεις και γραπτά.
Μάθε του να διαβάζει θετικά, αισιόδοξα βιβλία και ειδήσεις με ανθρώπους ανδρείους στο
φρόνημα. Ανθρώπους που πάλεψαν με τους φόβους τους και πέτυχαν μεγάλα κατορθώματα στη
ζωή τους, με μεγαλύτερο να υποτάξουν τους φόβους και τα πάθη τους.
Μάθε του ν’ απολαμβάνει κάθε ημέρα την ομορφιά, τον πλούτο, την αγάπη και κάθε
ευκαιρία, που υπάρχει για μάθηση. Μάθε του να εκφράζει καθημερινά την ευγνωμοσύνη στον Θεό
για τη ζωή του, που του χαρίζει. Ν’ εκφράζει την ευγνωμοσύνη του στους ανθρώπους και για το
ελάχιστο που τον ευεργέτησαν.
Μάλιστα να αισθάνεται ευγνωμοσύνη και προς όλους εκείνους που τον στεναχώρησαν και
τον δυσκόλεψαν στη ζωή του γιατί γίνονται οι καλύτεροι δάσκαλοι του για την κατάκτηση της
επιτυχίας και της ευτυχίας.

Αλεξάνδρα Ευκαρπίδου

Εκπαιδευτικός- Life and parenting Coach

Continue Reading

Οικογένεια

Χρόνο στα παιδιά μας

Όλες μας έχουμε δοσμένο ένα κομμάτι του εαυτού μας στα παιδιά μας. Όμως, έχουμε και
ένα άγχος, ένα φόβο αδιόρατο, ένα δίλημμα μήπως η αγάπη για τη δουλειά μας και οι πολλές ώρες
ενασχόλησής μας με αυτή μας στοιχίσει το ρόλο μας ως μητέρα. Χωρίς να θέλω να δώσω το
«φάρμακο» για τον πόνο μας, απλά θα μοιρασθώ μαζί σας, ως εργαζόμενη μητέρα και ως
παιδαγωγός επί σειρά ετών, κάποιες σκέψεις, που πιστεύω ότι θα βοηθήσουν για να μπουν κάποια
πράγματα στη θέση τους και να διαλυθούν ο «φόβος» και οι αμφιβολίες μας.
Αρχικά θα πρέπει να θυμόμαστε ότι ο χρόνος που περνάμε με τα παιδιά μας πρέπει να είναι
ποιοτικός και όχι ποσοτικός. Πόσες μητέρες, αλλά και πατέρες βρίσκονται αρκετές ώρες στο σπίτι
με τα παιδιά τους, αλλά δυστυχώς μόνο σωματικά βρίσκονται εκεί. Ο πατέρας στην τηλεόραση, η
μητέρα στην κουζίνα και, όταν τα παιδιά τους πλησιάζουν για να ρωτήσουν κάτι ή με διάθεση να
συζητήσουν ,τα διώχνουν στο δωμάτιο τους γιατί είναι απασχολημένοι.
Θα θέλατε, αγαπητές μου μητέρες, να σας πω τι να κάνουμε με αυτό τον λίγο χρόνο που
διαθέτουμε με τα παιδιά μας , ώστε να είναι πράγματι ποιοτικός και δημιουργικός ;
Ακούστε λοιπόν μερικές χρήσιμες συμβουλές:

  • προσπαθούμε να έχουμε ένα γεύμα την ημέρα με τα παιδιά. Αν δεν προλαβαίνουμε το μεσημεριανό, λόγω του ότι αργούμε να επιστρέψουμε από τη δουλειά, ας είναι το βραδινό.
    Εκεί στο τραπέζι την ώρα που μαζεύεται όλη η οικογένεια κάτι εξαιρετικό συμβαίνει.
    Ανοίγουν οι καρδιές και μοιράζονται τα νέα της ημέρας. Με τις κατάλληλες ερωτήσεις
    μπορούμε να μοιρασθούμε μαζί τους εμπειρίες, συναισθήματα. Γίνεται η αναφορά της
    ημέρας όχι μόνο εκ μέρους των παιδιών, αλλά και των γονιών. Κρατιέται ενωμένη στο
    κοινό τραπέζι (όχι μόνο του φαγητού) όλη η οικογένεια.
  • Βρείτε λίγο χρόνο να κάνετε μαζί με τα παιδιά κάποια δραστηριότητα. Είτε ένα περίπατο
    στο πάρκο ή σε παιδότοπο έστω για μισή ή μία ώρα, είτε στο σπίτι να παίξετε μαζί ένα
    δημιουργικό εκπαιδευτικό παιχνίδι (επιλέξτε να υπάρχουν 2-3 τέτοια παιχνίδια στο σπίτι).
    Μέσα από αυτά μοιράζεστε σκέψεις, συναισθήματα και παράλληλα μπορείτε σιγά-σιγά να
    διακρίνετε κλίσεις και ταλέντα των παιδιών. Μπορείτε ακόμα να κάνετε μαζί κάποιες
    δουλειές του σπιτιού. Ζητήστε ευγενικά να σας βοηθήσουν. Έτσι τα εκπαιδεύετε όμορφα,
    αναθέτοντας τους κάποιες υπευθυνότητες από τη μικρή ηλικία. Χαίρονται και
    απολαμβάνουν να βοηθούν τους γονείς τους, αισθάνονται όμορφα και υπεύθυνα.
  • Η ώρα του ύπνου είναι μια άλλη κατάλληλη ώρα για να ενωθούν οι ψυχές μας. Πείτε μου
    πόση ώρα χρειάζεται να τα σκεπάσετε στο κρεβάτι και να τους τραγουδήσετε ένα τραγούδι
    ή να τους πείτε ένα παραμύθι; Ένα γλυκό φιλί από την μητέρα και τον πατέρα και το
    κλείσιμο των ματιών τους με τη μορφή σας είναι βάλσαμο για την παιδική ψυχή . Δε θα
    ξεχάσω ποτέ όσα χρόνια και αν περάσουν το γλυκό χαμόγελο της κόρης μου και την
    έκφραση της ικανοποίησης, όταν τη νύχτα τη σκέπαζα και τη φιλούσα γλυκά.
    Αυτές είναι μόνο μερικές προτάσεις για τον ποιοτικό χρόνο που μπορούμε να περνάμε με τα
    παιδιά μας. Η μητρική σας καρδιά είμαι σίγουρη ότι μπορεί να σας οδηγήσει σε περισσότερες ιδέες
    και πράξεις επικοινωνίας με τα παιδιά σας.
    Τέλος, θέλω να σας αφήσω με τα εξής: Προσέξτε ,κάθε φορά που τα παιδιά απευθύνονται
    σε εσάς για μια ερώτηση ή συζήτηση, να τους δίνετε απεριόριστη εστιασμένη προσοχή. Τα παιδιά
    μας την έχουν απόλυτη ανάγκη. Τίποτα δεν πληγώνει το παιδί περισσότερο από εκείνη την
    αγωνιώδη προσπάθεια του να συναντήσει τα μάτια σας και να πάρει την προσοχή σας, όταν μιλάει.
    Επίσης μη ξεχνάτε να του δίνετε συνέχεια αγάπη απροϋπόθετη (χωρίς όρους και ανταλλάγματα),
    όπως και αποδοχή και αναγνώριση της αξίας και της ιδιαιτερότητας του.
    Είμαι σίγουρη ότι όσο και αν ο έξαλλος ρυθμός της ζωής μας συμπιέζει, η μητρική μας
    καρδιά πάντα βρίσκει ένα τρόπο να ξεπεράσει τις συμπληγάδες πέτρες και να δώσει τα πλούσια
    αποθέματα της όποτε και με όποιο τρόπο μπορεί.

Αλεξάνδρα Ευκαρπιδου

Εκπαιδευτικός- Life and parenting Coach

Continue Reading

Trending