Connect with us

Προγράμματα

3 Steps to Success, FREE 3 Day Challenge

Free Marketing Webinar (Live) για Coaches, Θεραπευτές, Ψυχολόγους, Συμβούλους

Ημερομηνίες/ Ώρες Διεξαγωγής

21-22-23 Οκτωβρίου, ώρες 8μμ – 9μμ

Τα βήματα προς την Επιτυχία

Mindset – Στρατηγική – Εργαλεία

  • Είσαι CoachΘεραπευτής, ψυχολόγος και θέλεις να στήσεις την δική σου Επιχείρηση;
  • Θέλεις να αποκτήσεις ροή πελατών;
  • Θέλεις να κάνεις αλλαγή καριέρας και να μεταπηδήσεις στον τομέα του Coaching ή εναλλακτικών Θεραπειών  ή  Συμβουλευτικής;

Κάνε την Εγγραφή σου στο Free Challenge και δημιούργησε το Mindset, την Στρατηγική και τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να έχεις ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

 

Κάνε το πρώτο Βήμα προς την Επιτυχία

Που Βρίσκεσαι Τώρα; και που θέλεις να φτάσεις;

Τι είναι αυτό που σε κρατάει μακριά από την επιτυχία;

Έχεις τις κατάλληλες γνώσεις για να κάνεις την επιχείρησή σου να δουλεύει;

Ξέρεις να χειρίζεσαι τα βασικά εργαλεία που θα σου επιτρέψουν να φτάσεις εκεί που ονειρεύεσαι;

Δημιουργούμε μαζί το Mindest και τη Στρατηγική σου!

Παρέχουμε όλες τις γνώσεις που χρειάζεσαι για να φτάσεις την επιχείρησή σου εκεί που ονειρεύεσαι!

3 Ημέρες για να ξεκλειδώσεις τα μυστικά της Επιτυχίας

  • 3 Ημέρες, 1 ώρα την κάθε μέρα, 3 βήματα μπροστά στο μονοπάτι τις επιτυχίας
  • 3 Action Steps (3 απλές Δράσεις) που θα σου επιτρέψουν να χτίσεις την προβολή σου

Πες ΝΑΙ στην πρόκληση και μπες άμεσα στη Δράση!

Τι θα πάρετε στο Free Challenge

Γνώσεις

Πρακτικές γνώσεις για να εμπλουτίσετε τις ικανότητές σας στο marketing

 

Τεχνικές

Τεχνικές και Στρατηγικές που θα σας επιτρέψουν να σχεδιάσετε τις μελλοντικές σας κινήσεις

Εργαλεία

Χρήσιμα Εργαλεία για να κάνετε εύκολα και γρήγορα τις πιο απαιτητικές εργασίες

Action Steps

Μαζί σχεδιάζουμε και κάνουμε τα πρώτα σας βήματα προς τη δράση

Το webinar είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να σας ωθήσει στη δράση με συγκεκριμένα βήματα και τεχνικές!

1η Ημέρα: Προετοιμασία για την Επιτυχία

-Ποιος είσαι;

-Τι έχεις να προσφέρεις;

-Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες σου;

*1ο Βήμα στη Δράση, Action step 1: 2 personas

2η Ημέρα: Πώς να προσελκύσεις το κοινό σου;

-Τα μέσα σου: brand, website, social media

-Περιεχόμενο, πώς το παράγεις τι πρέπει να προσέξεις

-lead magnet -e-book

*2ο Βήμα στη Δράση, Action step 2: η ιδέα σου για lead magnet

3η Ημέρα: Μάθε να πουλάς

-sales funnels

-email marketing

-Διαφημίσεις (ads)

*3ο Βήμα στη Δράση, Action step 3: φτιάξε την δική σου στρατηγική marketing

Διοργάνωση Σεμιναρίου

Salamandra

Ειδικευόμαστε στο marketing, τις κατασκευές website, video, ebooks, graphic design, social media με εξειδίκευση στον τομέα παροχής υπηρεσιών με πολλούς πελάτες  και ιδιαίτερη εμπειρία  στον τομέα των Coaches & θεραπευτών.

website: salamandra-site.gr
email: [email protected]

Εισηγήτριες Σεμιναρίου

Σοφία Παπαλαζάρου

Συνιδιοκτήτρια της επιχείρησης Salamandra με εξειδίκευση στο web design, κατασκευές video & ebooks, εισηγήτρια σεμιναρίων, Life Coach, Εκπαιδευτικός και συνιδιοκτήτρια του mysuccesstory.gr

Δήμητρα Παπαλαζάρου

Συνιδιοκτήτρια της επιχείρησης Salamandra με εξειδίκευση στο marketing και την συμβουλευτική, εισηγήτρια σεμιναρίων, Business Coach και συνιδιοκτήτρια του mysuccesstory.gr

Αποφασίσαμε να διοργανώσουμε αυτό το free Challenge για όσους θέλουν να πάνε την επιχείρησή τους ένα βήμα μπροστά.

Έχοντας μεγάλη εμπειρία στο χώρο των Coaches & Θεραπευτών έχουμε δει ποιες είναι οι προσκλήσεις και οι αγωνίες τους, οι ελλείψεις και οι παγίδες αλλά και οι γνώσεις, τα εργαλεία και η βοήθεια από την οποία έχει ανάγκη ένας επαγγελματίας του χώρου ώστε να μπορεί να κάνει την επιχείρησή του να δουλέψει.

Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε σε αυτό το free challenge και να δώσετε την ευκαιρία στον εαυτό σας και στην επιχείρησή σας να κάνει 3 βήματα μπροστά, 3 βήματα προς την επιτυχία!

Ημερομηνίες/ Ώρες Διεξαγωγής

21-22-23 Οκτωβρίου, ώρες 8μμ – 9μμ

Το webinar θα διεξαχθεί Δωρεάν Online μέσω της πλατφόρμας Zoom

*Οι θέσεις είναι περιορισμένες*

Κλείστε τη θέση σας πατώντας εδώ

Προγράμματα

Πρόγραμμα “Εξερευνώντας τη Χαλκιδική μέσα από τα προϊόντα της”

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το θεματικό εργαστήριο “Εξερευνώντας τη Χαλκιδική μέσα
από τα προϊόντα της” που πραγματοποιήθηκε στη Χαλκιδική στο πλαίσιο υλοποίησης του Τοπικού
Προγράμματος CLLD/Leader Χαλκιδικής. Το εν λόγω πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από το
Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας 2014-2020 και διοργανωτής ήταν ο Αναπτυξιακός
Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης ΑΝ.ΕΤ.ΧΑ Α.Ε. που συμμετέχει ως Ομάδα Τοπικής Δράσης στο
Διατοπικό – Διακρατικό Σχέδιο Συνεργασίας με τίτλο “Local Tour”.

Συμμετέχοντες ήταν ωφελούμενοι του προγράμματος από όλους τους Δήμους της
Χαλκιδικής, παραγωγοί του πρωτογενούς τομέα, μεταποιητές, ιδιοκτήτες καταλυμάτων, χώρων
εστίασης, υπεύθυνοι επιχειρήσεων και επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου.

Η έναρξη του θεματικού εργαστηρίου φιλοξενήθηκε στο Επιμελητήριο Χαλκιδικής με
χαιρετισμούς των κα Πλασταρά Μαρία, Συμβούλου της Αντιπεριφερειάρχη ΠΕ Χαλκιδικής κας
Ζωγράφου Αικατερίνης, κο Πασαλή Γεώργιο, Πρόεδρο ΑΝ.ΕΤ.ΧΑ Α.Ε. και κα Ολυμπία Μπουντιούκου,
Υπεύθυνη Επικοινωνίας του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής εκ μέρους του Προέδρου Γιάννη Κουφίδη.
Η κα. Γεωργία Καραγιάννη, Διευθύντρια της ΑΝ.ΕΤ.ΧΑ Α.Ε. ενημέρωσε διεξοδικά τους
παριστάμενους για το Διατοπικό – Διακρατικό Σχέδιο Συνεργασίας με τίτλο “Local Tour”.
Ακολούθησε ενημέρωση για το πρόγραμμα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής που έχει γίνει θεσμός,
Taste Halkidiki, καθώς και για τον Γαστρονομικό Τουρισμό και το ρόλο της Γαστρονομίας στον
Τουρισμό. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες ήταν οι εισηγήσεις σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
«Είμαι πρεσβευτής του τόπου μου», αλλά και με θέμα την προβολή των προϊοντικών θησαυρών της
Χαλκιδικής όπως την ελιά, το ελαιόλαδο και το μέλι.

Πριν το γεύμα στον φιλόξενο χώρο του εστιατορίου «‘Έξι Βρύσες» στον Πολύγυρο, οι
συμμετέχοντες πήραν μέρος σε ένα βιωματικό εργαστήριο δοκιμάζοντας τις μαγειρικές τους
ικανότητες σε παραδοσιακές συνταγές του τόπου, όπως η Αγιορείτικη μελιτζανοσαλάτα, η
Κολομπαρόπιτα και τα παραδοσιακά Χαλκιδικιώτικα αμυγδαλωτά. Το πρόγραμμα της πρώτης
ημέρας έκλεισε με τη συμμετοχή σε βιωματικό εργαστήριο, στην πολύ φιλόξενη μονάδα παραγωγής
ελιάς της οικογένειας Λιναρδή, Periapton Olives, με λεπτομερή παρουσίαση όλων των σταδίων
καλλιέργειας, συλλογής, επεξεργασίας και συσκευασίας του πολύτιμου καρπού και φυσικά
γευσιγνωσία.

Τη δεύτερη ημέρα βρεθήκαμε στον όμορφο χώρο αναψυχής «Απολυμένη Πέτρα», μέσα
στο δάσος του Ταξιάρχη, όπου χαρήκαμε μία μοναδική βιωματική εμπειρία με τη συνδρομή της
εταιρίας παραγωγής μελιού Passion Honey. Οι συμμετέχοντες ντύθηκαν με τις εξειδικευμένες στολές
επαγγελματιών μελλισοκόμων και εντρύφησαν στον ενδιαφέροντα κόσμο της μελισσοκομίας,
μαθαίνοντας μυστικά και τεχνικές. Το διήμερο θεματικό εργαστήριο έληξε με γεύση παραδοσιακής
πίτας, συζήτηση και συμπεράσματα που αποκόμισαν οι συμμετέχοντες και οι διοργανωτές.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την παρουσία του τον κο Εμμανουήλ Γεώργιο, Δήμαρχο Πολυγύρου.

Η διοργάνωση του διήμερου θεματικού εργαστηρίου ανατέθηκε στην εταιρεία Chef Stories Ε.Ε.,
Διοργανωτές Εκδηλώσεων και Στρατηγικοί Σύμβουλοι.

Continue Reading

Προγράμματα

Έναρξη του προγράμματος Social Farming 360

Ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά ανακοινώνει την έναρξη του προγράμματος “Social Farming 360”, με την πλήρη υποστήριξη του Ιδρύματος Citi

Επισιτιστική Ασφάλεια, Βιώσιμη Παραγωγή & Κοινωνική Ενδυνάμωση μέσω της Γεωργίας.

Ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά ανακοινώνει την έναρξη του προγράμματος “Social Farming 360” με χρηματοδότηση και υποστήριξη από το Ίδρυμα Citi, σε άμεση συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, και τη συμμετοχή της ActionAid και της Πύλης Ελευθερίας. Στόχος του προγράμματος είναι η  ενίσχυση της επισιτιστικής ασφάλειας, η ανάπτυξη δεξιοτήτων σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και η ανάπτυξη νέων προϊόντων κοινωνικής γεωργίας.

Η επισιτιστική ασφάλεια αποτελεί μία από τις κορυφαίες παγκόσμιες προκλήσεις, με δεδομένο ότι  περισσότεροι από 770 εκατομμύρια άνθρωποι υποφέρουν από κάποια μορφή υποσιτισμού. Στην Ελλάδα, η βιώσιμη παραγωγή τροφίμων, ειδικά σε μία συγκυρία που η αγροτική παραγωγή πλήττεται σφοδρά από φαινόμενα που είναι απόρροια της κλιματικής κρίσης, καθίσταται πρωταρχική ανάγκη.

Στο πλαίσιο εξασφαλισμένης χρηματοδότησης από το Ίδρυμα Citi και σε αγαστή συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής, το “Social Farming 360” αναπτύσσεται σε ένα πολυεπίπεδο, πρακτικό, διετές πρόγραμμα. Το πρόγραμμα υποστηρίζει τη βιώσιμη παραγωγή και διάθεση τροφίμων σε σωφρονιστικά καταστήματα της χώρας μας, την κατάρτιση των κρατουμένων και τη δημιουργία δυνατοτήτων απασχόλησης στον γεωργικό κλάδο, τη βελτιστοποίηση των υπαρχουσών καλλιεργειών, δηλαδή της ελαιοκομίας και των φαρμακευτικών και αρωματικών φυτών καθώς και την αναβάθμιση των γνώσεων του γεωτεχνικού προσωπικού των σωφρονιστικών καταστημάτων. Επιπλέον, το πρόγραμμα περιλαμβάνει ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων και δεξιοτήτων επαγγελματικής ένταξης και επανένταξης, και ψυχοκοινωνική εκπαίδευση σε συνεργασία με την ActionAid και την Πύλη Ελευθερίας.

H Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη υποστηρίζει το πρόγραμμα με τη διάθεση των τεσσάρων αγροτικών σωφρονιστικών καταστημάτων, Αγιά Χανίων, Τίρυνθα Αργολίδος, Κασσαβέτεια Βόλου και Κασσάνδρα Χαλκιδικής, και των δύο ειδικών κέντρων κράτησης, Κατάστημα Κράτησης Γυναικών και Κέντρο Απεξάρτησης Τοξικομανών Κρατουμένων Ελεώνα Θηβών.

Το “Social Farming 360” συμβάλλει ουσιαστικά στο μετασχηματισμό της γεωργικής δραστηριότητας σε ελληνικά σωφρονιστικά καταστήματα και υποστηρίζει ενεργά τόσο την επανένταξη των κρατούμενων όσο και την επισιτιστική επάρκεια στα καταστήματα κράτησης και στις κοινότητες όπου εδρεύουν.

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά είναι ένας από τους 50 οργανισμούς παγκοσμίως που έλαβαν από το Citi Foundation δωρεές 500.000 δολαρίων για την υποστήριξη προγραμμάτων που εστιάζουν σε τέσσερεις βασικούς τομείς: πρόσβαση σε τρόφιμα, διαθεσιμότητα τροφίμων, οικονομική προσιτότητα και ανθεκτικότητα της κοινότητας στο πλαίσιο του πρώτου Global Innovation Challenge του Citi Foundation. Πρόκειται για ένα νέο μοντέλο συνολικής χρηματοδότησης 25 εκατομμυρίων δολαρίων για τον εντοπισμό και την παροχή φιλανθρωπικής υποστήριξης σε μη κυβερνητικούς οργανισμούς που αναπτύσσουν καινοτόμες λύσεις στις κοινωνικές και οικονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι κοινότητες χαμηλού εισοδήματος.

Αιμίλιος Κυριάκου, Δ/νων Σύμβουλος Citi Ελλάδος, Κύπρου, Μάλτας

«Η ασφαλής, υγιεινή, θρεπτική τροφή σε επαρκείς ποσότητες έχει θεμελιώδη σημασία για την ευημερία όλων και απαιτείται συνεχής προσπάθεια και συνεργασία σε όλα τα επίπεδα για επιτευχθεί. Υπάρχει διασύνδεση μεταξύ περιβαλλοντικών, κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών παραγόντων που επιδεινώνουν αυτήν τη δυσχερή πραγματικότητα. Ελπίζουμε οτι η νέα πρωτοβουλία του Citi Foundation «Global Innovation Challenge-food security» θα συμβάλει στη λύση του προβλήματος.  Εύχομαι καλή επιτυχία στο πρόγραμμα «Social Farming 360» της Νέας Γεωργίας Νέας Γενιάς αλλά και στους εθελοντές μας που ανυπομονούν να βοηθήσουν.»

Έφη Λαζαρίδου, Δ/νουσα Σύμβουλος Νέα Γεωργία Νέα Γενιά

«Είμαστε υπερήφανοι που έχουμε την ευκαιρία να συμβάλλουμε στο μετασχηματισμό της γεωργικής δραστηριότητας στις αγροτικές φυλακές και να υποστηρίξουμε ενεργά τόσο την επανένταξη των κρατούμενων όσο την επισιτιστική επάρκεια στα καταστήματα κράτησης και τις κοινότητες στις οποίες εδρεύουν. Η εμπιστοσύνη του Citi Foundation μας τιμάει και μας κινητοποιεί ακόμα περισσότερο να εργαστούμε, μαζί με τη Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής, στην κατεύθυνση της βιώσιμης παραγωγής τροφίμων, ειδικά σε μία συγκυρία που η κλιματική κρίση επηρεάζει σημαντικά την αγροτική παραγωγικότητα.»

Δήμητρα Λυγούρα, Γενική Γραμματέας Αντεγκληματικής Πολιτικής

«Με εμπιστοσύνη στην αξία του προγράμματος “Social Farming 360”, εκφράζω την υποστήριξή μου σε αυτήν την πρωτοβουλία. Το πρόγραμμα αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία για την επανένταξη ευάλωτων ομάδων στην κοινωνία μας και τη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου και συμπεριληπτικού κοινωνικού περιβάλλοντος. Με τη συμμετοχή μας και την υποστήριξή μας σε αυτό το πρόγραμμα, επιδιώκουμε μια ανάπτυξη που έχει επίκεντρο τον άνθρωπο και τη θέση του στην κοινωνία μας. Συγχαίρω τον Οργανισμό Νέα Γεωργία Νέα Γενιά και το Ίδρυμα Citi για την πρωτοβουλία τους, και είμαι βέβαιη ότι αυτή η συνεργασία θα έχει θετικά αποτελέσματα σε πολλαπλά επίπεδα.»

Μάκης Δρακόπουλος, Διευθυντής Προγραμμάτων και Θεσμικών Χρηματοδοτήσεων ActionAid

«Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα που βασίζεται στην τεχνογνωσία της ActionAid για την εργασιακή ένταξη ανθρώπων που κινδυνεύουν με κοινωνικό αποκλεισμό, στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους κρατούμενους και τις κρατούμενες να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση για να πετύχουν την επαγγελματική τους επανένταξη. Είμαστε χαρούμενοι και περήφανοι για την επέκταση των προγραμμάτων μας στον τομέα της εκπαίδευσης και επανένταξης κρατουμένων των σωφρονιστικών καταστημάτων.»

Τίνα Αννέτ Τόρρονεν, Πρόεδρος, Πύλη Ελευθερίας

  «Η Πύλη Ελευθερίας διαθέτοντας πολυετή εμπειρία στην υλοποίηση προγραμμάτων    ψυχοκοινωνικής υποστήριξης σε σωφρονιστικά καταστήματα, θα συμβάλλει στην επιτυχία του προγράμματος, ενισχύοντας την ψυχοκοινωνική πλαισίωση και τις προοπτικές επανένταξης των κρατουμένων.»

Continue Reading

Προγράμματα

Συνεργασία HATZI FILAX GROUP & ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ«Έχεις ένα φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ;»

Νέα Εταιρική Καμπάνια «Έχεις ένα φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ;» σε πρόγραμμα Employee Experience

Η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, στο πλαίσιο του έργου “ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ” εμπιστεύτηκε στην HATZI FILAX GROUP Training, HR Consulting, Academy  την διοργάνωση και την υλοποίηση ενός εσωτερικού διαγωνισμού  στα πλαίσια του Employee Experience μιας νέας εταιρικής καμπάνιας με τίτλο «Έχεις ένα φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ;» που ακολουθεί την διαφημιστική καμπάνια της Εταιρείας «Έχεις έναν φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ».  

Η δράση αυτή έχει ως στόχο να μεταφέρει στους εργαζομένους των καταστημάτων KΡΗΤΙΚΟΣ, το θετικό αποτύπωμα που επιθυμεί η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ να αφήνει σε όλους τους πελάτες της: να νιώθουν ότι έχουν έναν φίλο που πάντα τους καταλαβαίνει και είναι εκεί για να υποστηρίζει τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.

Για την επίτευξη της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε ένας εσωτερικός διαγωνισμός μεταξύ των καταστημάτων ΚΡΗΤΙΚΟΣ. Οι εργαζόμενοι είχαν την δυνατότητα να δηλώσουν τη συμμετοχή τους από τις 9 Δεκεμβρίου 2023 έως τις 31 Ιανουαρίου 2024 και να περιγράψουν μικρές ή μεγάλες πράξεις, δικές τους πρακτικές που εφαρμόζουν καθημερινά, και με τις οποίες ο κάθε πελάτης νιώθει μοναδικός και αποκτά ένα «Φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ» στο κατάστημα τους.

Όλες οι δράσεις συγκεντρώθηκαν ώστε να αναδειχθούν οι “καλύτεροι” στην εφαρμογή των ακόλουθων κατηγοριών:

  1. Όραμα και Αξίες
  2. Εξυπηρέτηση Πελατών
  3. Ενημέρωση Πελατών για νέες υπηρεσίες, νέα προϊόντα, προσφορές κλπ.
  4. Συμβολή στην Εταιρική Κουλτούρα και την Ενιαία Εταιρική Ταυτότητα
  5. Υγιεινή και Ασφάλεια
  6. Ορθή Εφαρμογή Διαδικασιών
  7. Καινοτόμες Πρακτικές

Η Επιτροπή Αξιολόγησης του διαγωνισμού θα επιλέξει και θα βραβεύσει τα 3 καλύτερα καταστήματα με βάση τις πρακτικές που έχουν εφαρμόσει στις παραπάνω κατηγορίες.

H HATZI FILAX GROUP με την πολυετή και μεγάλη εμπειρία που διαθέτει σε θέματα HR Consulting σε συνδυασμό με τις καινοτόμες μεθόδους της στον τομέα της Εκπαίδευσης Ανθρώπινου Δυναμικού,δημιούργησε την συγκεκριμένη καμπάνιαστο πλαίσιο του έργου “ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ”, προκειμένου να αναδείξει και να βραβεύσει τους εργαζομένους για τις πρακτικές του, και να ενισχύσει ένα επιτυχημένο μοντέλο Customer Experience που κάνει τον ΚΡΗΤΙΚΟ τρόπο ζωής και καθημερινότητα των Πελατών.

Continue Reading

Trending