Connect with us

Επιχειρηματικότητα

5 τρόποι προσαρμογής στη Νέα Εργασιακή Πραγματικότητα για όλους

Για τον κόσμο της απασχόλησης, το 2020 θα είναι η χρονιά που άλλαξε τα πάντα. Δείτε πώς μπορούν να διατηρηθούν τα θετικά που έφερε η κρίση τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τους οργανισμούς

Η ξαφνική προσαρμογή στα νέα δεδομένα που έφερε η πανδημία ανάγκασε τις επιχειρήσεις να αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας τους σε  σύντομο χρονικό διάστημα και να εφαρμόσουν αλλαγές που διαφορετικά θα πραγματοποιούνταν με  πιο αργούς ρυθμούς. Τώρα είναι η ευκαιρία να σκεφτούμε ποιες αλλαγές λειτουργούν και πως να κλειδώσουμε όσα κερδίσαμε για το εγγύς μέλλον.

Σε συνέχεια της νέας έρευνας της ManpowerGroup «Το Μέλλον των Εργαζομένων, από τους Εργαζόμενους: Κάνοντας τη Νέα Πραγματικότητα Καλύτερη για Όλους», παρακάτω αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να επαναπροσδιορίσουν το μέλλον, πλησιάζοντας πιο κοντά σε αυτό που γνωρίζουμε ότι οι εργαζόμενοι αναζητούν – ένα πιο ευέλικτο, πιο ψηφιακό και πιο αξιόπιστο εργασιακό περιβάλλον.

Εξετάστε αν η επιστροφή στον χώρο εργασίας είναι απαραίτητη 

Οι εργασίες που φαινόταν πως δεν είναι πιθανό να ολοκληρωθούν εξ αποστάσεως τελικά ολοκληρώθηκαν με επιτυχία μέσα σε μια νύχτα, όπως το «κλείσιμο» των βιβλίων, η ολοκλήρωση της μισθοδοσίας, η εξυπηρέτηση πελατών, ακόμη και η ασφάλεια των πληροφοριών. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αναρωτηθούμε αν και γιατί είναι απαραίτητη η επιστροφή στον χώρο εργασίας. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να βοηθήσουν τους διευθυντές να κατανοήσουν τις ανάγκες των εργαζομένων και να αποφύγουν τις υποθέσεις, ώστε να δημιουργήσουν το καλύτερο δυνατό εργασιακό περιβάλλον, είτε αυτό βρίσκεται στο γραφείο είτε στο σπίτι.

Προετοιμαστείτε για τη νέα πραγματικότητα και τις νέες δεξιότητες

Οι δεξιότητες που θα «χρειάζονται» οι εργοδότες στο μέλλον θα είναι διαφορετικές από το παρελθόν. Λόγω των συνεχιζόμενων αλλαγών, οι επιχειρήσεις πρέπει να ενθαρρύνουν όλο το ανθρώπινο τους δυναμικό να αναπτύξει νέες απαραίτητες δεξιότητες και να βρίσκεται σε μια διαδικασία συνεχούς εκμάθησης, όχι μόνο εκείνους που θα ανέπτυσσαν τις δεξιότητες τους ούτως ή άλλως. Ενθαρρύνετε την απομακρυσμένη εκμάθηση και υποστηρίξτε τους εργαζομένους ώστε να ξεκινήσουν μια διαδικασία εκμάθησης μέσα από την οποία θα αναπτύξουν τις δεξιότητες που χρειάζεται η επιχείρησή σας.

Δώστε έμφαση στην ευελιξία και την ισορροπία μεταξύ εργασίας – προσωπικού χρόνου

Η προσφορά της δυνατότητας στους ανθρώπους να εργάζονται απομακρυσμένα δεν είναι ο μόνος τρόπος που θα τους επιτρέψει  να απασχολούνται με ευελιξία και ισορροπία. Στους εργασιακούς ρόλους που η φυσική παρουσία στον χώρο εργασίας είναι απαραίτητη, προσφέρετε εναλλακτικές ώρες έναρξης και λήξης του ωραρίου εργασίας, πιο ευέλικτο προγραμματισμό και κατανοήστε τις ατομικές προτεραιότητες του κάθε εργαζομένου ώστε να επιτευχθεί καλύτερη εξισορρόπηση και να ολοκληρωθεί η εργασία τους.

Επικεντρωθείτε στη σωματική και συναισθηματική ευεξία

Τα συναισθήματα της απομόνωσης, του στρες, του φόβου και του άγχους αποτελούν ¨κληρονομιά” της κρίσης του COVID-19 και επηρεάζουν τις σκέψεις μας αναφορικά με την αξία της υγείας, της ευημερίας, της οικογένειας και της κοινωνίας. Δώστε την ίδια προτεραιότητα στη συναισθηματική ευεξία όπως κάνετε για την διασφάλιση της φυσικής παρουσίας με τα οργανωτικά μέτρα που έχετε λάβει, όπως η λήψη θερμοκρασίας και η κοινωνική απόσταση, ώστε να διασφαλίσετε ότι οι άνθρωποι αισθάνονται σιγουριά, είναι υγιείς και παραγωγικοί.

Οικοδόμηση ανθεκτικότητας της επιχείρησης

Οι επιχειρήσεις οφείλουν να οικοδομήσουν ένα κλίμα εμπιστοσύνης, να ακούσουν τους ανθρώπους τους και τις ανάγκες τους, και να τους βοηθήσουν να θέσουν προτεραιότητες καθώς και να ανακτήσουν δυνάμεις. Το αρχικό αίσθημα αδρεναλίνης των εργαζομένων είναι απαραίτητο να μετατραπεί σε μακροπρόθεσμη ανθεκτικότητα με τους εργοδότες να βρίσκονται στο πρώτο πλάνο. Στο νέο εργασιακό περιβάλλον που διανύουμε είναι πολύ βασικό να περιλαμβάνονται τα εξής συστατικά: ισχυρή  ηγεσία που διαχειρίζεται την απομακρυσμένη εργασία, συχνή και διαφανή επικοινωνία, κουλτούρα που αγκαλιάζει το υβριδικό μοντέλο εργασίας καθώς και εύκολα προσβάσιμες υπηρεσίες υγείας και ευεξίας.

Επιχειρηματικότητα

5 χρόνια project management & service design στην Ελλάδα

Ο οργανισμός καινοτομίας Youthnest κλείνει 5 χρόνια δραστηριοποίησης στην Ελλάδα, προσφέροντας υπηρεσίες διαχείρισης έργων (project management), σχεδιασμού υπηρεσιών (service design) και διεξαγωγής εκπαιδεύσεων (workshop & facilitation) σε περισσότερους από 31.122 ανθρώπους, 82+ συνεργάτες, 10+ χώρες και με 96% θετικά σχόλια.

Ο λόγος που δημιουργήθηκε οργανισμός ήταν να μελετήσουμε πιο συστημικά τις ρίζες των κοινωνικών προβλημάτων στην Ελλάδα, να αναζητήσουμε ουσιαστικές λύσεις εκσυγχρονίζοντας τον τρόπο που στήνουμε projects και ανθρωποκεντρικές υπηρεσίες, εκπαιδεύοντας παράλληλα πάνω από 2.000 ανθρώπους σε μεθοδολογίες που μπορούν να κάνουν την δουλειά τους και την ζωή τους καλύτερη. Από περιβαλλοντικές δράσεις μέχρι υπηρεσίες υγείας, αλλάζουμε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τις κοινωνικές προκλήσεις, μειώνοντας το κόστος και αυξάνοντας τον αντίκτυπο κάθε κοινωνικής δράσης που οργανώνει ένας Δήμος, μια Περιφέρεια, ένα τμήμα CSR, ένα ερευνητικό κέντρο, ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα ή μια οργάνωση.

Για να γιορτάσουμε τα δικά μας γενέθλια, σχεδιάσαμε μια σειρά δράσεων, προωθώντας ανοιχτά όσα μάθαμε τόσα χρόνια σε όλους και όλες ανεξαιρέτως: Τον Μάρτιο ολοκληρώσαμε την εκπαίδευση στο ουσιαστικό Project management, ενώ τον Απρίλιο εστιάζουμε στον ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό υπηρεσιών (Service Design) και τον Μάιο σε αποτελεσματικά Workshop & Facilitating.

Απρίλιος-Service Design

  1. Event: Ο (ανα)σχεδιασμός κοινωνικών υπηρεσιών στην Ελλάδα (Service Design) (Δευτέρα 19 Απριλίου 2021, 18.00-19.30) Εγγραφείτε σήμερα δωρεάν.
  1. 2ήμερο εργαστήριο: Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design) 

(26 & 28 Απριλίου, 18.00-21.00) Διαβάστε περισσότερα και εγγραφείτε στο link

Μάιος-Workshop & Facilitation

  1. Event: Η ψηφιακή εκπαίδευση στην μετά COVID-19 εποχή (Δευτέρα 10 Μαΐου 2021, 18.00-19.30) Εγγραφείτε σήμερα δωρεάν.
  1. 2ήμερο εργαστήριο: Πώς συντονίζεις ψηφιακά εκπαιδεύσεις & μαθήματα (24 & 26 Μαΐου 2021, 18.00-21.00) Διαβάστε περισσότερα και εγγραφείτε στο link

Έχετε ερωτήσεις; 

Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]

Continue Reading

Προγράμματα

Πάρε μέρος στο νέο πρόγραμμα του Ελληνικού Κέντρου Συναισθημάτων

Το Ελληνικό κέντρο Συναισθημάτων με χαρά σας προσκαλεί σε ένα από τα μεγαλύτερα φιλανθρωπικά προγράμματα που έχει παρουσιάσει, την 2η δράση Κοινωνικής Ενδυνάμωσης (www.drasi.eu). Ο εμπνευστής αυτού του προγράμματος είναι ο Αργύρης Σ. Μάρδας και μέσω αυτού, στοχεύει στη ανατροπή των δυσοίωνων προβλέψεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας ,σχετικά με τις ψυχικές επιπτώσεις του COVID-19,περιλαμβάνοντας δράσεις με ουσιαστικό νόημα όπως: Θεραπείες για καταπολέμηση τραυμάτων και ψυχικής αποφόρτισης, εκπαιδευτικές πρακτικές συναισθηματικής νοημοσύνης και τέλος, υποτροφίες που καλύπτουν το σύνολο της κοινωνίας.

Πάρε μέρος και εσύ :

Η πανδημία μας χτύπησε όλους ανεξαιρέτως, χωρίς διακρίσεις. Έτσι και στην 2η Δράση Κοινωνικής Ενδυνάμωσης μπορούν να πάρουν μέρος όλοι, αρκεί να μιλούν Ελληνικά και ζουν στην Ελλάδα. 

Για πληφορορίες και για να πάρετε μέρος πατήστε εδώ: https://drasi.eu/pare-meros/ 

Τι περιλαμβάνει;

Η Φιλανθρωπική Δράση του Ελληνικού Κέντρου Συναισθημάτων περιλαμβάνει:

  • Πάνω από 400 δωρεάν θεραπευτικές εφαρμογές ψυχικής αποφόρτισης Expansion Method σε: 
    • Καρκινοπαθείς.
    • Ιατρούς και Νοσηλευτές της πρώτης γραμμής. 
    • σε ανθρώπους που έχουν δεχτεί bullying
    • σε ανθρώπους που παρουσίασαν κρίσεις πανικού κατα την διάρκεια του Covid-19.
  • 10.000 Υποτροφίες από 90% έως 100% στο πρόγραμμα Βελτίωσης Συναισθηματικής Νοημοσύνης.
  • Έως και 100 Υποτροφίες σε διορισμένους εκπαιδευτικούς στα προγράμματα Συμβούλων Κοινωνικής Συναισθηματικής Μάθησης και σε ψυχολόγους στα προγράμματα Ψυχικής Αποφόρτισης (Σύμβουλοι PdC – Expansion Method) με κάλυψη 100% του κόστους σπουδών.

Πώς μπορώ να πάρω μέρος;

Μπορείς να πάρεις μέρος ως Δικαιούχος, ως Εθελοντής και ως Χορηγός. 

Οι Δικαιούχοι είναι όλοι επωφελούνται από τις θεραπείες και τα προγράμματά μας. Περισσότερα εδώ: https://drasi.eu/pare-meros

Οι Εθελοντές είναι όλοι όσοι θέλουν να μας βοηθήσουν να φέρουμε εις πέρας το αισιόδοξο όραμά μας. Μια κοινωνία που θα ανακάμψει πολύ γρήγορα από τις ψυχικές επιπτώσεις της πανδημίας. Περισσότερα εδώ: https://drasi.eu/volunteer

Οι Χορηγοί είναι εταιρείες που μπορούν να προσφέρουν είτε χρηματα είτε προϊόντα που εξυπηρετούν τους σκοπούς μας και όλοι όσοι συνδράμουν στα προγράμματα του Ελληνικού Κέντρου Συναισθημάτων. Περισσότερα στο 21019841088.

Για συνεντεύξεις καλέστε στο 2109841088, Αργύρης Σ. Μάρδας, πρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου Συναισθημάτων, εμπνευστής 2ης Δράσης Κοινωνικής Ενδυνάμωσης. 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Πάρε μέρος και εκπαιδεύσου στο service design

Τα πέντε του χρόνια δραστηριότητας στην Ελλάδα κλείνει ο οργανισμός καινοτομίας,Youthnest, ο οποίος προσφέρει τις υπηρεσίες του πάνω στη διαχείρηση έργων (project management), στο σχεδιασμό υπηρεσιών (service design) και στη διεξαγωγή εκπαιδεύσεων  (workshop & facilitation), σε πάνω από 31.122 ανθρώπους, μαζί με 82+ συνεργάτες, σε πάνω από 10 χώρες , καταφέρνοντας να συγκεντρώσει το ποσοστό του 96% σε θετικά σχόλια.  

 Για τον εορτασμό των γενεθλίων μας, σχεδιάσαμε μία σειρά από δράσεις με σκοπό την προώθηση των όσων μάθαμε σε όλους και σε όλες αυτά τα χρόνια. Τον μήνα Μάρτιο καταφέραμε και ολοκληρώσαμε την εκπαίδευση στο ουσιαστικό Project management, ενώ τον Απρίλιο εστιάζουμε στον ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό υπηρεσιών (Service Design) ,και εν συνεχεία τον Μάιο , εστιάζουμε σε αποτελεσματικά Workshop & Facilitating.

Στις 26 και 28 Απριλίου θα υλοποιηθεί ένα 2ήμερο ψηφιακό εργαστήριο που θα αποτελέσει μια ολοκληρωμένη και διαδραστική εκπαίδευση. Στόχος του εργαστηρίου είναι να συμβάλλει στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζετε την εργασία σας και θα σας μάθει όλες τις αρχές του σωστού σχεδιασμού μιας υπηρεσίας (service design). 

Τι εννοούμε με τον όρο “υπηρεσία’’; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κρύβεται πίσω από μια επιτυχημένη υπηρεσία; Ένα φροντιστήριο, ένα εστιατόριο, ένα ξενοδοχείο, ένα e-shop, μια online παραγγελία, ένα σύστημα delivery, ένα γραφείο marketing, αποτελούν παραδείγματα διαφορετικών υπηρεσιών. 

Σε ποιους απευθύνεται 

Ανεξαρτήτως ενασχόλησης ή αντικειμένου σπουδών, το εργαστήριο απευθύνεται σε επαγγελματίες του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα, νέους επιχειρηματίες, start-upers, φοιτητές

και γενικότερα σε όποιον επιθυμεί να εξελίξει τις εργασιακές του δεξιότητες πάνω στον σχεδιασμό σωστών υπηρεσιών. 

1)Γιατί να πάρετε μέρος στο διήμερο ψηφιακό εργαστήριο “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)’’: 

Στο Youthnest κάνουμε την καινοτομία προσιτή και κατανοητή σε όλους μέσα από την προώθηση των πιο σύγχρονων εργαλείων. Μέσα από το εργαστήριο “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)” θα μάθετε: 

– Παραδείγματα επιτυχημένων υπηρεσιών (π.χ. Νetflix) 

– Να αντιλαμβάνεστε ολιστικά την υπηρεσίας σας αλλά και να αναγνωρίζετε τα διακριτά μέρη της υπηρεσίας που παρέχετε 

– Να “μπαίνετε στη θέση” του χρήστη της υπηρεσίας σας και να αναγνωρίζετε τη διάθεση του 

– Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επιτυχία υπηρεσία σας 

– Πώς να οργανώνετε τις ροές εργασίας 

– Πώς να επικοινωνείτε σωστά τις παροχές που προσφέρει η υπηρεσία σας – Επιπλέον πηγές, όπως βιβλία, online courses, video κ.λπ. 

– Θα επενδύσετε στον εαυτό σας και στην καριέρα σας μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον 

– Θα ζήσετε ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβετε άμεσο feedback και να συζητήσετε τους προβληματισμούς σας 

– Θα δικτυωθείτε με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με εσάς 

Πρόγραμμα εργαστηρίου “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)’’: 

Δευτέρα 26/04 

18:00-18:30 Εισαγωγή στο σχεδιασμό υπηρεσιών 

18:30-19:30 Η δομή μιας σωστής υπηρεσίας (Service Design) 

19:30-20:00 Πώς σχεδιάζετε μια υπηρεσία με βάση τις ανάγκες σας 

20:00-21:00 Η προσέγγιση του χρήστη της υπηρεσίας σας (User research) 

Τετάρτη 28/04 

18:00-18:30 Το ταξίδι του χρήστη σας (User Journey) 

18:30-19:30 Ανάλυση των πτυχών της υπηρεσίας (Service Blueprint) 

19:30-20:30 Δοκιμές και βελτιώσεις της υπηρεσίας σας (Prototyping) 

20:30-21:00 Θεωρία και κλείσιμο 

Διαδικασία συμμετοχής 

Το 2ήμερο ψηφιακό εργαστήριο “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)’’ θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 26/04 (18:00-21:00) και την Τετάρτη 28/04 (18:00-21:00) μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Zoom.

Οι θέσεις για το bootcamp είναι περιορισμένες! Για να διασφαλίσεις μια από αυτές, συμπλήρωσε τη φόρμα συμμετοχής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τα επόμενα βήματα. 

Θα χαρούμε να σας δούμε στο Bootcamp μας! 

60€ γενική είσοδος 

50€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι) (Με επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας ή κάρτας ΟΑΕΔ) 

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης 

Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο μας! 

Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

Continue Reading

Trending