Connect with us

Επιχειρηματικότητα

9+1 τρόποι αποτελεσματικής επικοινωνίας στην εποχή του Covid-19 – Hatzi Filax

Η καλή και αποτελεσματική επικοινωνία, σήμερα περισσότερο από ποτέ, αποτελεί κλειδί για την επιτυχία και την πρόοδο της κάθε επιχείρησης. Ανεξάρτητα από το αν αναφερόμαστε στην επικοινωνία εντός της επιχείρησης ή στην  επικοινωνία με τους Πελάτες, η μετάβαση σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο τεχνολογικό περιβάλλον θα είναι διαρκής. 

Πως μπορούμε όμως να εξασφαλίσουμε την αποτελεσματική επικοινωνία, την εποχή που διανύουμε; Παρακάτω παρουσιάζονται  9+ 1 τρόποι!

  1. Επικοινωνώντας με σωστό και αποτελεσματικό τρόπο, αναπτύσσουμε  το ομαδικό πνεύμα και την έννοια του «εμείς» σαν ομάδα
  2. Η σωστή επικοινωνία θα φέρει λειτουργική υπεροχή στο κατάστημα ή την επιχείρηση
  3. Χρησιμοποιούμε ορθές τεχνικές ανατροφοδότησής (feedback)
  4. Επιβραβεύουμε συχνά τα μέλη της επιχείρησης για την καλή τους δουλειά και τους παρακινούμε – ο έπαινος και η ανατροφοδότηση αποτελούν κομμάτια της καθημερινής επικοινωνίας
  5. Η εκπαίδευση είναι η βάση της εφαρμογής. Απευθυνόμαστε σε ειδικούς εταιρικής εκπαίδευσης, έτσι ώστε να μας βοηθήσουν να αναπτύξουμε την κουλτούρα και τις διαδικασίες καλής επικοινωνίας στην επιχείρησή μας
  6. Διαχειριζόμαστε τα παράπονα του Πελάτη με επαγγελματικό τρόπο και σύμφωνα με τις διαδικασίες στις οποίες γνωρίζουμε και έχουμε εκπαιδευτεί
  7. Δημιουργούμε και εφαρμόζουμε διαδικασίες επικοινωνίας στην επιχείρηση (π.χ. κάθε mail πρέπει να απαντηθεί σε μέσα σε 24 ώρες)
  8. Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία σαν σύμμαχο. H τεχνολογία μπορεί να διευκολύνει τη ζωή μας, ειδικά σε αυτήν την περίοδο που όλα βασίζονται στην ταχύτητα, την ακρίβεια και τη διευκόλυνση. Πρέπει όμως να θυμόμαστε να προσαρμόζουμε την τεχνολογία στις ανάγκες μας, εξασφαλίζοντας κάθε φορά την πιο λειτουργική λύση. Αν κάνουμε το αντίστροφο, αν δηλαδή, προσπαθήσουμε να προσαρμόσουμε τις ανάγκες μας και τους ανθρώπους μας στην τεχνολογία, δεν θα έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα
  9. Αναπτύσσουμε την επικοινωνία με την κοινότητα της επιχείρησης μας, τώρα περισσότερο από ποτέ: τους συνεργάτες μας, τους εργαζόμενους, τους Πελάτες μας

Είμαστε ανοιχτοί σε νέες προτάσεις από νέες γενιές. Σαν εταιρία σήμερα, είναι ωφέλιμο για εσάς να ακούτε τις προτάσεις των νεότερων συνεργατών σας, έτσι ώστε να μπορείτε  να βρείτε τα κατάλληλα εργαλεία την κατάλληλη στιγμή!

Χάτζη Σκευοφύλακα
Chief Executive Officer
Hatzi Filax Group

Επιχειρηματικότητα

Wine Professional & Sommelier [email protected] Αθήνα 2022-2023

Το πετυχημένο Wine Professional & Sommelier Course ξεκινά τον Νοέμβριο του 2022 στην  Αθήνα και γίνεται το εργαλείο για κάθε επίδοξο επαγγελματία που θέλει να ανταπεξέλθει  στις ολοένα και μεγαλύτερες απαιτήσεις που προκύπτουν στο χώρο της εστίασης, με σκοπό  η διεύρυνση των γνώσεων του και των δεξιοτήτων του να αποτελέσουν «όπλο» στην  συγκεκριμένη αγορά, με πιστοποίηση Sommelier ή Wine Professional. 

Η θεματολογία του, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει γευσιγνωσία, διεθνή και ελληνικό  αμπελώνα, service-Οινοχοΐα, συνδυασμό φαγητού- κρασιού, αποστάγματα, marketing πωλήσεις.

Συνοπτικά το πρόγραμμα θα διεξαχθεί ως εξής: 

ΤΜΗΜΑΤΑ: 

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022- Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023 

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022- Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023 

Ημέρες σεμιναρίων: Δευτέρα-Τετάρτη & Τρίτη- Πέμπτη 

Ώρες σεμιναρίων: 

ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΕΤΑΡΤΗ 

Τμήμα μεσημεριανό: 13.30-16.30 

Ημερομηνίες & Θεματολογία: 

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου & Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2022 Εισαγωγή στο κρασί (Βασικές αρχές  αμπελουργίας, βασικές αρχές οινολογίας, terroir κ.λπ.) 

Δευτέρα 7 & Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022 Μυστικά της Γευσιγνωσίας (Δοκιμή κρασιών) 

Δευτέρα 14 & Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022 Κυριότερες ποικιλίες – Στυλ κρασιών (Δοκιμή  κρασιών) 

Δευτέρα 21 , Τετάρτη 23, Δευτέρα 28 & Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022 Γαλλικός Αμπελώνας  (Δοκιμή κρασιών) 

Δευτέρα 5, Τετάρτη 7 & Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2022 Ιταλικός Αμπελώνας (Δοκιμή  κρασιών) 

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022 Αμπελώνες Ισπανίας & Πορτογαλίας (Δοκιμή κρασιών) 

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Γερμανίας, Αυστρίας & άλλων χωρών (Δοκιμή  κρασιών) 

Τετάρτη 11 & Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Νέου Κόσμου (Δοκιμή κρασιών) Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2023 Ενισχυμένα κρασιά από όλο τον κόσμο 

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023 Αφρώδη κρασιά από όλο τον κόσμο 

Τετάρτη 25 , Δευτέρα 30 Ιανουαρίου & Τετάρτη 31, & Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου  

2023 Ελληνικός Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) 

Βάση της πιστοποίησης, ο χρόνος που απαιτείται για τον Ελληνικό Αμπελώνα  είναι 3 ώρες. Στο συγκεκριμένο θέμα επειδή είμαστε στην Ελλάδα θα  

αφιερώσουμε 12 ώρες ( ένα μικρό course για τον Ελληνικό Αμπελώνα) 

Τετάρτη 8 & Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023 Συνδυασμός φαγητού – κρασιού (Θεωρία)

Τετάρτη 15, Δευτέρα 20 & Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023 Αποστάγματα 

Τετάρτη 1 , Παρασκευή 3 & Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023 Service (Πρακτική εξάσκηση) Τετάρτη 8 & Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023 Διαχείριση κάβας – Λίστα – Τιμοκατάλογος 

Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023 Τεχνικές πωλήσεων – Τεχνική παρουσιάσεων-Digital wine  marketing/Social Selling/Social Media Marketing 

ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ 

1o τμήμα μεσημεριανό: 13.30 – 16.30 

2ο τμήμα βραδινό: 18.30 – 21.30 

Ημερομηνίες & Θεματολογία: 

Τρίτη 1 & Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2022 Εισαγωγή στο κρασί (Βασικές αρχές αμπελουργίας,  βασικές αρχές οινολογίας, terroir κ.λπ.) 

Τρίτη 8 & Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022 Μυστικά της Γευσιγνωσίας (Δοκιμή κρασιών) 

Τρίτη 15 & Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022 Κυριότερες ποικιλίες – Στυλ κρασιών (Δοκιμή  κρασιών) 

Τρίτη 22 ,Πέμπτη 24 Νοεμβρίου, Τρίτη 29 Νοεμβρίου & Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου  

2022 Γαλλικός Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) 

Τρίτη 6, Πέμπτη 8 & Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022 Ιταλικός Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022 Αμπελώνες Ισπανίας & Πορτογαλίας (Δοκιμή κρασιών) 

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Γερμανίας, Αυστρίας & άλλων χωρών (Δοκιμή  κρασιών) 

Πέμπτη 12 & Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Νέου Κόσμου (Δοκιμή κρασιών) Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023 Ενισχυμένα κρασιά από όλο τον κόσμο 

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023 Αφρώδη κρασιά από όλο τον κόσμο 

Πέμπτη 26, Τρίτη 31 Ιανουαρίου, Πέμπτη 2 & Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023 Ελληνικός  Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) 

Βάση της πιστοποίησης, ο χρόνος που απαιτείται για τον Ελληνικό Αμπελώνα  είναι 3 ώρες. Στο συγκεκριμένο θέμα επειδή είμαστε στην Ελλάδα θα αφιερώσουμε 12 ώρες ( ένα μικρό course για τον Ελληνικό Αμπελώνα) 

Πέμπτη 9 & Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023 Συνδυασμός φαγητού – κρασιού (Θεωρία)

Πέμπτη 16, Τρίτη 21 & Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023 Αποστάγματα 

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου , Πέμπτη 2 & Τρίτη 7 Μαρτίου 2023 Service (Πρακτική εξάσκηση) Πέμπτη 9 & Τρίτη 14 Μαρτίου 2023 Διαχείριση κάβας – Λίστα – Τιμοκατάλογος 

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023 Τεχνικές πωλήσεων – Τεχνική παρουσιάσεων-Digital wine  marketing/Social Selling/Social Media Marketing 

Σύνολο ωρών παρακολούθησης: 102 ώρες 

Κόστος για παρακολούθηση όλου του Course: 1300,00 € 

Δυνατότητα παρακολούθησης μεμονωμένα ανά θέμα. 

Κόστος: 45,00 € / 3ωρο 

Στο τέλος του course θα διεξαχθούν εξετάσεις πιστοποίησης. 

* Κατάλογος επιπλέον κόστους για τη συμμετοχή στις εξετάσεις: 

Certified Wine Professional: 148,80 € 

Certified Sommelier: 148,80 € 

• Κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσης των συμμετεχόντων υπάρχει πιθανότητα αναβολής  ή ακύρωσης του σεμιναρίου όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο. Σε περίπτωση ακύρωσης  τα χρήματα επιστρέφονται. 

• Απαραίτητη η προπληρωμή για την κράτηση θέσης. Πληρωμή με καταβολή του  αντιτίμου σε Τραπεζικό Λογαριασμό. 

Απολαύστε υπεύθυνα. 

Κρατήσεις στα τηλέφωνα 2121006520 (13.00 – 20.00), 6906663419 (13.00 – 20.00) και στα  e-mail: [email protected] [email protected][email protected]

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Στο Παρίσι και την διεθνή έκθεση τουρισμού IFTM 2022 η CHC Group

Στην έκθεση τουρισμού International & French Travel Market – IFTM – Top Résa 2022, την μεγαλύτερη τουριστική έκθεση για τη Γαλλική αγορά και μια από τις σημαντικότερες διεθνώς, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι το διάστημα 20 – 22 Σεπτεμβρίου, συμμετείχε η CHC Group.

Την έκθεση επισκέφτηκαν περισσότεροι από 34.000 επαγγελματίες του τουρισμού που αντιπροσώπευαν 200 προορισμούς και 1.700 brands, με στόχο την αύξηση των τουριστικών ροών και των πωλήσεων, την ενίσχυση της εικόνας των τουριστικών προορισμών, την ανασκόπηση των τάσεων και των αλλαγών της αγοράς, καθώς και τη διενέργεια συναντήσεων μεταξύ των επαγγελματιών για τον καθορισμό νέων συμφωνιών.

Σε δήλωσή του ο ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της CHC Group Ζαχαρίας Α. Χνάρης, τόνισε: «Στην Ελλάδα, η Γαλλική αγορά πήγε πολύ καλά, σχεδόν άριστα, το 2022 και οι προβλέψεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, με ανοδικές τάσεις για τον τόπο μας. Έχουμε πλέον επιστρέψει στους γνώριμους ρυθμούς των διεθνών εκθέσεων, γεγονός που σημαίνει νέες ευκαιρίες για συνεργασίες και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του ελληνικού τουρισμού. Αυτό είδαμε και στην IFTM 2022, όπου μεταξύ άλλων, συμμετείχαμε και στην όμορφη εκδήλωση του Οργανισμού Voyage PRIVEE, που όπως συνηθίζει κάθε χρόνο, αναλύει την τρέχουσα περίοδο, βραβεύει ξενοδοχεία και ψυχαγωγεί τους καλεσμένους του. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε από κοντά όλα τα μεγάλα τουριστικά γεγονότα, τις διεθνείς εκθέσεις που καθορίζουν το μέλλον του τουρισμού. Καλλιεργούμε κλίμα, αναπτύσσουμε σχέσεις, δημιουργούμε συνεργασίες και κλείνουμε τις συμφωνίες για τις επόμενες χρονιές. Γιατί στην CHC Group, γνωρίζουμε καλά τους κανόνες του παιχνιδιού.».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ολοκλήρωση διαδικασιών για την ίδρυση Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών κρέατος

Ολοκληρώθηκαν στο Παρίσι οι διαβουλεύσεις των έξι  βασικών ιδρυτικών μελών του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Οργανώσεων Κρέατος, της Γαλλικής INTERBEV, της Ελληνικής EDOK, η οποία συμμετείχε με τριμελή αποστολή, της Ιταλικής INTERCARNEITALIA, των Ισπανικών PROVACUNO και INTEROVIC  και της Πολωνικής POLISH BEEF ASSOCIATION. 

Αρχικά στην συνεδρίαση  μελετήθηκε, συμφωνήθηκε και υπογράφηκε, το πλαίσιο των βασικών αρχών λειτουργίας  καθώς επίσης και οι στόχοι του Συνδέσμου. Επίσης αποφασίστηκαν οι πρωτοβουλίες και οι δράσεις, που αφορούν το μέλλον της κτηνοτροφίας και όλου του τομέα του κρέατος. 

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στη δημιουργία ενός αποδεκτού, από όλους τους εταίρους, ορισμού της βιωσιμότητας της κτηνοτροφίας στην ΕΕ.

Συζητήθηκε επίσης η πορεία των διαπραγματεύσεων με ακόμη τέσσερεις ευρωπαϊκές χώρες, που ήδη συμφωνήθηκε να αποτελέσουν και αυτές ιδρυτικά μέλη του Συνδέσμου.

Η ολομέλεια των έξι ιδρυτικών μελών, μεταξύ των οποίων και η ΕΔΟΚ, μετά την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων θα ορίσει την  ημερομηνία διακήρυξης της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Κρέατος, που αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες, περί τα μέσα Νοεμβρίου. 

Σκοπός της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου είναι να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα υπεράσπισης των συμφερόντων των ευρωπαίων κτηνοτρόφων και καταναλωτών, αρχής  γενομένης  από την  επαναδιαπραγμάτευση αποφάσεων που ενοχοποιούν την κτηνοτροφία και την κατανάλωση κρέατος.

Continue Reading

Trending