Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Αναδείξτε τις δεξιότητες σας

Μία από τις σημαντικές αλλαγές που βρίσκουμε μπροστά μας στον αιώνα που διανύουμε είναι και η υιοθέτηση της φιλοσοφίας περί ίσων ευκαιριών για όλους. Την ίδια ώρα, οι επερχόμενες αλλαγές στην αγορά εργασίας, οι επιπτώσεις τους στη γυναικεία απασχόληση λόγω των πολιτισμικών και φυλετικών διαφορών, ο προσανατολισμός προς τον πελάτη καταναλωτή και η δυνατότητα να αξιοποιείται το συναίσθημα το ίδιο αποδοτικά με τις γνωστικές ικανότητες, είναι παράγοντες οι οποίοι αναδεικνύουν τις δεξιότητες των γυναικών και συντελούν στην πολύπλευρη χρήση του μυαλού τους. Εφόσον, λοιπόν, η Ελλάδα θέλει να ανταποκριθεί στους στόχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την αύξηση της απασχόλησης στις γυναίκες, θα πρέπει να εντάξει στις πολιτικές τις νέες τακτικές για τη στήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας, και νέες καινοτόμες λύσεις για την αντιμετώπιση των όποιων κοινωνικών αδιεξόδων προκαλούνται.

Η φυλετική ταυτότητα της γυναίκας έχει ταυτιστεί σε πάρα πολλές κοινωνίες με τον σωματότυπο της, δηλαδή, με το σώμα και τη φύση της, ενώ η αντίστοιχη του άνδρα με την υπέρβασή τους. Αυτό δε, είναι το σημείο όπου παγιώνεται η ανδροκρατική αντίληψη της ιστορίας όπου εμφανίζονται τα γυναικεία φυσικά χαρακτηριστικά, αποτέλεσμα των βιολογικών προτύπων άρα και διαφορετικά από εκείνα ενός άνδρα.

Στα εξώφυλλα…

Κάθε γυναίκα για να θεωρείται επιτυχημένη σήμερα θα πρέπει να συγκεντρώνει ικανότητες και δεξιοτεχνίες με δεδομένο τους πολλαπλούς ρόλους που υποστηρίζει, να επιβεβαιώνεται κοινωνικά, επαγγελματικά και οικογενειακά και να σχολιάζεται από τους άλλους τόσο για τα θετικά όσο και για τα αρνητικά της προσωπικότητας της. Πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν ότι μια γυναίκα για να αποτελεί πρότυπο και παράδειγμα προς μίμηση θα έπρεπε να έχει μόνο θετικά στοιχεία.
Ένα είναι βέβαιο, ότι για να προβάλλει κανείς σε εξώφυλλο την προσωπικότητα που απέκτησε, δημιούργησε ή κληρονόμησε και για να διατηρεί συνεχώς την ίδια εικόνα με ή χωρίς τη βοήθεια των άλλων, απαιτείται πλέον ικανότητα, γνώση και συνεχής προσπάθεια και όχι μόνο τύχη.

Η γυναίκα επιχειρηματίας θα πρέπει να προτάσσει και να συνδυάζει και τη μία φύση και την άλλη, χωρίς να ταυτίζεται με αυτές. Καλό είναι να γνωρίζει πότε θα επιλέγει να επιτίθεται και πότε να οπισθοχωρεί. Η επιβολή της θηλυκότητας και του επαγγελματικού προφίλ είναι τα όπλα της.

Οδηγός… επιβίωσης

Δημιουργείστε, λοιπόν, ένα κατάλληλο και επαγγελματικό πρότυπο ρόλου και Εκπαιδευτείτε να τον διαχειρίζεστε με αρμονία, καθιερώνοντας το προσωπικό σας στιλ εικόνας και παρουσίασης, για να μην κινδυνεύετε να υποστείτε τη λεγόμενη σύγχυση της φυλετικής ταυτότητας.
Οι γυναίκες γενικότερα έχουν τριών ειδών τρόπους σκέψης τις οποίες και αναδεικνύουν:

Πρώτον, κρίνουν από μόνες τους και αυτό αναδεικνύει εξαίρετο μυαλό.

Δεύτερον, κρίνουν και αξιολογούν πολύ έξυπνα την κρίση των άλλων, και αυτό αποτελεί διαδικασία εκπαίδευσης.
Τρίτον, δεν κρίνουν τίποτε από τα δύο, και αυτό παραπέμπει σε αποτέλεσμα άνευ ουσίας.
Το αν συναντάται και βρίσκει περιβάλλον εφαρμογής γύρω μας αποτελεί μελέτη περίπτωσης που δεν αφορά τη γυναίκα που εμείς επιθυμούμε να προβάλλουμε.
Σταματήστε, λοιπόν, να κρύβεστε επιμελημένα πίσω από την ταμπέλα του φύλου σας και ανατρέψτε το status της εικόνας σας. Εκμεταλλευτείτε τη δύναμη του μυαλού σας, τη μαγεία της καρδιάς σας και την επιρροή του συναισθήματος. Η γυναίκα έχει τεράστια αποθέματα υπομονής, επιμονής, δημιουργικότητας, αντοχής, ευελιξίας και συγχρόνως παίζει σε παιχνίδι πολλών παιχτών με διπλά ζάρια.

Αξιολογείστε τα θετικά σας στοιχεία και προβάλλετε τα, αλλά μη διστάσετε να παραδεχτείτε τα όποια αρνητικά σας, ακόμη και αν αυτά χαρακτηρίζονται σαν αδυναμία ή ανασφάλεια. Η Τζάκη Ωνάση ανέκαθεν αισθανόταν ανασφαλής και όμως κατάφερε να είναι πάντα πανίσχυρη γυναίκα. «Το θηλυκό μυαλό είναι σαν την φλόγα του κεριού. Μόνο όταν ανάβει δείχνει την ομορφιά του».

Μπορεί λοιπόν οι γυναίκες να έχουν καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να κατακτήσουν το δικαίωμα στην ίση επαγγελματική, κοινωνική και οικογενειακή αντιμετώπιση, αλλά δεν θα πρέπει να αμφισβητείται από κανέναν ότι ο τρόπος που διεκδικεί κανείς κάτι είναι αυτός που τελικά κρίνει και το αποτέλεσμα.


Ποτέ κανείς δεν αμφισβήτησε ότι μια γυναίκα μπορεί να καταφέρει τα πάντα χωρίς να διακυβεύεται η θηλυκότητά της. Επειδή το μόνο που μπορούμε να προσφέρουμε στους άλλους είναι οτι ακριβώς έχουμε σαν απόθεμα μέσα μας, σερφάρετε για λίγο στα κατάβαθα του μυαλό και της ψυχής σας και ανακαλύψτε τέτοιου είδους αποθέματα.
Σκιαγραφείστε τα χαρακτηριστικά σας και σκανάρετε κάποια που θεωρούνται έως πολύ σημαντικά, και διατηρείστε τα: Μυαλό – πνεύμα – ευφυΐα – καρδιά – ψυχή – συναίσθημα – κορμί – εμφάνιση – παρουσίαση- δύναμη – ενέργεια – αυτοσυγκράτηση – αυτοκυριαρχία – χρώματα – μουσική – κίνηση. Αυτά αποτελούν για πάντα τα πάγια περιουσιακά στοιχεία του χαρακτήρα σας και μπορείτε να τα αξιοποιείτε κάθε φορά που τα χρειάζεστε.


Άρθρο αρχείου

Ρούλα Κωτούδη

Επιχειρηματικότητα

Πώς να αντιμετωπίσετε το φόβο της επιτυχίας

Δείτε την Επιτυχία σαν Προορισμό και όχι σαν Εμπόδιο προς Αποφυγή.

Η Μαρία είναι μία δραστήρια συμπαθητική και εργατική επιχειρηματίας. Με το Γιάννη που είναι στέλεχος σε μια μεγάλη επιχείρηση έχουν δύο παιδιά και ζουν στα πλαίσια του μοντέλου που ονομάζεται «μέση οικογένεια». Έχουν τις δουλειές τους, έχουν τα παιδιά τους, έχουν το σπίτι τους (που αποπληρώνουν μέσω ενός στεγαστικού 25ετίας), έχουν 2 αυτοκίνητα και 20 μέρες διακοπές το χρόνο.

Στα όνειρά της η Μαρία ήταν μια πετυχημένη, χαρισματική, αξιοθαύμαστη και οικονομικά εύρωστη γυναίκα με μια εξαιρετική οικογένεια και ανεβασμένο κοινωνικό επίπεδο. Στην πραγματικότητα είναι μια μεσόκοπη μοναχική γυναίκα που καταφέρνει να επιβιώνει παγιδευμένη μέσα στην βαρετή της καθημερινότητα. «Υπάρχουν και χειρότερα» λέει στον εαυτό της όταν αραιά και που την ζώνουν οι προσωπικές της ανασφάλειες.

Ναι, αλλά υπάρχουν και καλύτερα! Αν η Μαρία είχε πραγματικά κυνηγήσει την επιτυχία σε κάποιο τομέα της ζωής της θα έπρεπε να αντιμετωπίσει τις απώλειες στους άλλους τομείς. Και η Μαρία δεν έχει καμία διάθεση να δώσει κάτι παραπάνω από τον εαυτό της στο «Βωμό» όπως το ονομάζει της Επιτυχίας. Είναι βολικά καθισμένη στην οικονομική θέση του τραίνου και δεν θα σηκωθεί για να πάει στην πρώτη θέση γιατί φοβάται μην χάσει και αυτήν που έχει!

            Φόβος, Ενοχές και Ανωνυμία στη γειτονιά του Βολέματος

            Αν και η Επιτυχία κατέχει μία περίοπτη θέση στην καρδιά και το μυαλό των ανθρώπων οι περισσότεροι κατατρέχονται από ένα μόνιμο φόβο και μόνο στην ιδέα ότι μπορούν να τα καταφέρουν ή ακόμη και από το ότι θα προσπαθήσουν να τα καταφέρουν. Η δικτατορία του μέτριου έχει καταφέρει να δημιουργήσει εξαιρετικές αναστολές στην συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων. Έτσι ο κάθε επίδοξος διώκτης της επιτυχίας θα έχει να τα βάλει με ένα σωρό εσωτερικούς εχθρούς πριν εξορμήσει για την κατάκτηση της κορυφής.

  • Ο Φόβος του Άγνωστου. Αν η Μαρία άρχιζε να γίνεται πετυχημένη θα αντιμετώπιζε το πρόβλημα της αλλαγής περιβάλλοντος σε διάφορους τομείς. Ξαφνικά θα βρισκόταν σε μια άγνωστη περιοχή με διαφορετικούς κανόνες και αρχές από αυτές που γνώριζε. Ο Πλούτος και η Επιρροή επηρεάζουν δραματικά τους ανθρώπους μια και τους εισάγουν σε κύκλους όπου νιώθουν ότι θα έπρεπε να αποδείξουν ξανά την αξία τους. Αυτό που δεν υπολογίζει η Μαρία είναι ότι όταν έχεις φτάσει στην κορυφή ενός βουνού μετά από σοβαρή προσπάθεια, γνωρίζεις ότι σου αξίζει και ότι δεν θα βρεθεί κανένας να σε αμφισβητήσει. Η Επιτυχία είναι μια αυστηρά προσωπική υπόθεση.
  • Ο Φόβος της Έκθεσης. Η επιθυμία της Μαρίας να παραμείνει ανώνυμη αν και πετυχημένη την εμποδίζει να εκτεθεί στη δημόσια παρατήρηση. Αυτό εν μέρει οφείλεται στο φόβο του φθόνου των άλλων. Προκειμένου να μην τη ζηλεύουν και να μην τη φθονούν παραμένει στην αφάνεια και κρατά κρυφές και τις παραμικρές έστω επιτυχίες της. Παραμένοντας αδιάφορη δεν πρόκειται να γίνει ποτέ αξιοζήλευτη!
  • Οι Δηλητηριώδης Ενοχές. Έχοντας μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον που προάγει την πεπατημένη οδό και που καταδικάζει την εξερεύνηση ως χάσιμο χρόνου η Μαρία δηλητηριάζεται από τις ενοχές που της έχουν δημιουργηθεί. Δεν έχει το δικαίωμα, λέει στον εαυτό της, να σκορπίσει αλόγιστα το χρόνο και την ενέργειά της κυνηγώντας ένα όνειρο και στερώντας τα από άλλους. Επιπλέον έχει κάνει τόσα λάθη μέχρι τώρα στη ζωή της (όπως όλοι μας) που η πιο κρυφή της ενοχή είναι ότι δεν το αξίζει. Τα παπούτσια της επιτυχίας θα τα βαδίσουν άλλοι.

Βλέποντας την Επιτυχία κατάματα!

Είναι φυσικό η Επιτυχία, όπως και κάθε άλλη αλλαγή στη ζωή μας, να προκαλεί κάποια ποσότητα στρες. Είναι περίεργο όμως να αρνούμαστε να κοιτάξουμε την Επιτυχία στα μάτια μόνο και μόνο επειδή δεν έχουμε την κατάλληλη προετοιμασία. Τις περισσότερες φορές δεν μας εμποδίζει η άγνοια του δρόμου προς την κορυφή αλλά η έλλειψη σχεδίου για τα μετέπειτα βήματα. Δίνοντας μια τελευταία συμβουλή στην φανταστική Μαρία μας θα της θυμίζαμε ότι μετανιώνουμε για ότι δεν κάναμε παρά για ότι έχουμε κάνει.    


Άρθρο αρχειού
Γιώργου Σαπροβαλάκη

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ο δεκάλογος διαχείρισης των πωλητών σας.

Είναι δύσκολη αλλά και ενδιαφέρουσα πρόκληση η διαχείριση των ανθρώπων μας. Όμως τα συναισθήματα και η λογική πολλές φορές αλληλοσυγκρούονται καθώς το να θεωρηθεί κάτι επαγγελματικό ή όχι φαίνεται μόνο μετά το αποτέλεσμά του. Κρατείστε στο μυαλό σας μερικές καθαρές και δίκαιες σκέψεις και θυμηθείτε ότι πουλάτε με ανθρώπους για ανθρώπους.

1. Το ανθρώπινο δυναμικό των πωλήσεων  αποτελεί τον πρεσβευτή  της επιχείρησής σας στον πελάτη. Αν δεν βρίσκετε τους κατάλληλους να οργανώσουν την ομάδα σας, κατεβείτε εσείς στις πωλήσεις και οργανώστε όπως θα θέλατε να σας συμπεριφέρονται, αν είσαστε ο πελάτης σας.

2. Δώστε σημασία στον σαφή σχεδιασμό και το άρτιο πρόγραμμα των επιθυμητών πωλήσεών σας. Οριοθετείστε  ρεαλιστικούς στόχους και σιγουρευτείτε  ότι επικοινωνούνται με βάση της εταιρική σας πολιτική. Να είστε παρόντες όταν επικοινωνούνται   και μοιράζονται οι στόχοι, ακούστε τις αντιδράσεις και σημειώστε τις νέες προτάσεις και ιδέες.

3. Η σύνδεση αμοιβών και στόχων  ενισχύει την απόδοση των εργαζομένων. Ένα καλά και δίκαια σχεδιασμένο πρόγραμμα αμοιβών  κατευθύνει σωστά τη προσοχή των πωλητών σας , η ασάφεια τους αποπροσανατολίζει.

4. Ενισχύστε την άμιλλα και τη διαφοροποίηση. Η επιχείρηση πρέπει να έχει ήδη αποφασίσει τι θα επιβραβεύει και τι θα ανταμείβει. Δώστε έδαφος στις διαφορετικές προσωπικότητες να αναπτύσσουν αποτελεσματικές τεχνικές.

5. Προωθήστε τα πιο κερδοφόρα προϊόντα ή υπηρεσίες της επιχείρησής σας και συνδέστε τα με μεταβλητές αμοιβές.

6. Οι μεταβλητές αμοιβές έχουν συνήθως τη μορφή του bonus. Μη αντικαθιστάται τα bonus με άχρηστα δώρα προς τους υπαλλήλους σας. Εργάζονται όπως όλοι , επενδύουν στον εαυτό τους και τις προσπάθειές τους, δικαιούνται να έχουν αμοιβές σε ρευστό όπως όλοι οι επενδυτές.

7. Η αναλογία του μίγματος (σταθερό τμήμα / μεταβλητό τμήμα) αμοιβών για το ανθρώπινο δυναμικό των πωλήσεων να είναι κοινή για όλους  τους ανθρώπους που συμμετέχουν στο πλάνο σας. Διαφοροποιείστε όμως ανάλογα με τη θέση και το επίπεδο ευθύνης.

8. Εκπαιδευτείτε και εκπαιδεύστε. Η εκπαίδευση της Διοίκησης είναι σημαντική προκειμένου να διαχειριστεί σωστά τα συστήματα και τα πλάνα εργασίας. Στη συνέχεια θα πρέπει να ακολουθήσουν εκπαιδευτικά προγράμματα και σεμινάρια για τους πωλητές σας.

9. Δημιουργείστε και αναπτύξτε συστήματα διαχείρισης που να βολεύουν και να καθρεφτίζουν την επιχείρησή σας. Τα συστήματα καλύπτουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε πληροφορία, όπως το στάδιο της παραγωγικότητας, η ωρίμανση των δικτύων και των προϊόντων, οι συμπεριφορές των πελατών, η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων αμοιβών κλπ.

10. Μοιραστείτε τις εμπειρίες. Τακτικές συναντήσεις σε ετήσια βάση, ανά περιφέρεια  ή ανά γεωγραφική περιοχή και τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο για το σύνολο της επιχείρησής σας θα καλύψουν προβλήματα κακής επικοινωνίας, θα προλάβουν λάθη και θα δείξουν ότι η επιχείρηση είναι παρούσα και ζωντανή.


Άρθρο αρχείου

Μαριάννα Τσουλιά

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Όμιλος EPSILONNET Συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Καινοτομίας και Τεχνολογίας, BEYOND

Ο Όμιλος EPSILON NET συμμετέχει για 2η φορά στην Διεθνή Έκθεση Καινοτομίας και Τεχνολογίας BEYOND που θα πραγματοποιηθεί από τις 25 έως 27 Απριλίου, στη Θεσσαλονίκη.

H BEYOND αποτελεί σημείο συνάντησης των καινοτόμων εταιριών, αλλά και τεχνολογιών αιχμής, φιλοδοξώντας να γίνει η κορυφαία διοργάνωση του είδους της στη ΝA Ευρώπη, τη Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή. Στόχος της είναι να προάγει τη συνεργασία και την ανταλλαγή γνώσεων και ιδεών μεταξύ των συμμετεχόντων και να ενισχύσει την ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών και επιχειρηματικών ευκαιριών. Με κεντρικό θέμα UNLOCKING POTENTIAL: The Age of AI,στο επίκεντρο της φετινής διοργάνωσης βρίσκεται η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης και οι τρόποι με τους οποίους μεταμορφώνει κάθε πτυχή της ζωής μας.

O Όμιλος EPSILON NET συμμετέχει διαχρονικά σε πρωτοβουλίες που αναβαθμίζουν το σύγχρονο επιχειρείν και αναδεικνύουν την επανάσταση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού στην Ελλάδα. Στο ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 13 | STAND B16, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν το πλούσιο portfolio σύγχρονων ψηφιακών λύσεων για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και κλάδου που οδηγούν στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, καλύπτοντας τις εξειδικευμένες ανάγκες τους.

Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης, κορυφαία στελέχη του Ομίλου, θα συμμετέχουν σε ειδικές παρουσιάσεις και workshops, αναλύοντας φλέγοντα θέματα που απασχολούν τον επιχειρηματικό κόσμο και παρουσιάζοντας τις all-in-one λύσεις της Epsilon Net

  • Σάββατο, 27/4, 12:00 – 13.00 – ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΡΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Οι αλλαγές, οι κίνδυνοι, οι λύσεις

Βασίλης Πρασσάς, Γενικός Διευθυντής EPSILON HR | Stage, Περίπτερο 15

  • Σάββατο, 27/4, 14:00 – 15:00 – EPSILON ALL in ONE: To μέλλον των ψηφιακών συναλλαγών

       Μαρία Χρυσοβιτσιώτη, Senior Consultant Epsilon SingularLogic & Χρήστος Χρυσοστομίδης, PM Office Director Epsilon SingularLogic | Stage, Περίπτερο 15

Περισσότερες πληροφορίες για την Έκθεση στο link

Continue Reading

Trending