Connect with us

Lifestyle

BMW iX3: Ολοκληρωμένη λύση

Στην απαίτηση για βιώσιμη κινητικότητα η BMW προτείνει ηλεκτροκίνηση με τη μορφή της iX3. 

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διατίθενται στην αγορά έχουν πλέον φτάσει σε τέτοιο μεγάλο πλήθος, ώστε να συγκρίνονται όχι μόνο με τους υπέρ – εκατονταετούς τεχνολογίας αντιπάλους τους που διαθέτουν ΜΕΚ (Μηχανές Εσωτερικής Καύσης), αλλά και μεταξύ τους. Έτσι υπάρχουν πλέον αρκετά συγκριτικά στοιχεία ώστε να περνάμε από την εποχή της ελαφράς κριτικής τους ως εξωτικά είδη, σε αυτή της πιο εμπεριστατωμένης διερεύνησης.

Σε αυτό το κομβικό σημείο, η BMW παρουσίασε στις αρχές του 2022 την ανανεωμένη -κυρίως αισθητικά- εκδοχή της αμιγώς ηλεκτρικής iX3 που αποτελεί και το αντικείμενο της δοκιμής μας. Η iX3 βασίζεται στο πλαίσιο της Χ3, δεν μπορεί όμως να εκληφθεί απλώς ως η ηλεκτρική της εκδοχή. Το πλαίσιο CLAR (CLuster Architecture) των iX3 και X3 έκανε το ντεμπούτο του το 2015 και από τότε ενσωμάτωνε τη δυνατότητα φιλοξενίας κλασικών κινητήρων εσωτερικής καύσης, υβριδικών, plug in υβριδικών αλλά και καθαρά ηλεκτρικών μονάδων κίνησης. 

Έτσι η iX3 δεν έχει τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω, όπως η συμβατική αδελφή της, αλλά όλα πίσω -κινητήρα, κίνηση, κιβώτιο μιας σχέσης και τα σχετικά ηλεκτρονικά ισχύος. Όλα, σε ένα συμπαγές σύνολο το οποίο τοποθετείται ανάμεσα στον πίσω άξονα. Εμπρός αναπαύονται όλα τα βοηθητικά συστήματα, όπως αυτό του κλιματισμού ή της μπαταρίας των 12V, ενώ στο κέντρο και ανάμεσα στους άξονες, η συστοιχία των μπαταριών, με μέγιστο ενεργειακό περιεχόμενο 80 kWh και χρηστικό 74 kWh.

Παρότι μικρές σχετικά, οι αισθητικές βελτιώσεις στον εμπρός προφυλακτήρα, στη μάσκα, στους τροχούς και στα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, έχουν δημιουργήσει ένα πολύ πιο ενδιαφέρον αποτέλεσμα. Το μεγάλο σχετικά αμάξωμα μήκους 4,734 και πλάτους 1,891 μέτρων, έχει απόσταση από το έδαφος 18 πόντους παρά ένα χιλιοστό. Έτσι δεν φοβάται τους βατούς χωματόδρομους. Για πιο σοβαρές ωστόσο εκτός δρόμου καταστάσεις, η κίνηση στον ένα μόνο άξονα και τα ασφάλτινα ελαστικά, θέτουν τους όποιους περιορισμούς. 

Από άποψη χώρων, το αυτοκίνητο έχει να προσφέρει ότι χρειάζεται μια παρέα 4 ενηλίκων επιβατών και οριακά πέντε, καθώς το τούνελ στο πάτωμα των πίσω θέσεων -και ειδικά το ιδιαίτερα τονισμένο των πισωκίνητων BMW- λάμπει δια της απουσίας του. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 510 λίτρων και μπορεί σταδιακά και εύκολα να επεκταθεί έως τα 1.560, εν τη απουσία των πίσω επιβατών. 

Η ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό, όπως και η θέση οδήγησης, είναι υπεράνω κριτικής, ενώ τόσο ο οδηγός όσο και οι επιβάτες απολαμβάνουν πολύ καλή ορατότητα. Το σύστημα πολυμέσων, με το εξαιρετικά ενημερωμένο σύστημα πλοήγησης, που προσφέρει πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, ανταποκρίνεται σε χειρισμό μέσω αφής, περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, φωνητικές εντολές και τέλος χειρονομίες. 

Ο εξοπλισμός είναι εντυπωσιακά πλούσιος, με πανοραμική ηλιοροφή, ηλεκτρικά καθίσματα, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3”, προσαρμοζόμενη ανάρτηση και αυτόματη λειτουργία πόρτας χώρου αποσκευών από τη βασική έκδοση. Στο βασικό εξοπλισμό επίσης περιλαμβάνονται Driving Assistant Professional , σύστημα πλοήγησης βασισμένο σε cloud BMW Maps και BMW Intelligent Personal Assistant, ενσωμάτωση smartphone με Apple CarPlay και προεγκατάσταση Android Auto, Remote Software Upgrade και άλλες ψηφιακές υπηρεσίες της σειράς BMW Connected. Η κορυφαία έκδοση εξοπλισμού την οποία είχαμε στη διάθεσή μας, περιελάμβανε ένα εντυπωσιακό σε διαστάσεις head up display, ζάντες αλουμινίου 20”, ηχομονωτικά κρύσταλλα, δερμάτινη επένδυση Vernasca, σύστημα ήχου Surround της Harman Kardon και το σύστημα BMW IconicSounds. 

Στο δρόμο, η άμεση απόδοση των 286 ίππων και των 400 Nm της ροπής, προσφέρουν εντυπωσιακές επιδόσεις τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει, παρά τα 2.260 κιλά που ζυγίζει το αυτοκίνητο, έτοιμο για… απογείωση. Έως τα 180 χλμ./ώρα της ηλεκτρονικά περιορισμένης μέγιστης ταχύτητας, η iX3 θυμίζει ένα πολύ πιο ισχυρό σπορ αυτοκίνητο. Μια σχετική εικόνα, μπορεί να μας δώσει ο αριθμός 6,8, που αναφέρεται στα δλ. που χρειάζεται η iX3 για να τα προσεγγίσει την ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα από στάση. 

Αν ο οδηγός αποφασίσει να εκμεταλλευτεί τα εξαιρετικά δυναμικά και οδικά χαρακτηριστικά της iX3, τότε θα δει την κατανάλωση να φλερτάρει με τις 30 kWh/100 χλμ., που σημαίνει αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση για 200 και κάτι λίγα χιλιόμετρα. Στην πόλη, το αυτοκίνητο μπορεί άνετα να «πέσει» στις 18 kWh/100 χλμ., ειδικά αν ο οδηγός αξιοποιήσει το πρόγραμμα οδήγησης Eco Pro και τη μέγιστη ανάκτηση ενέργειας με την επιλογή B από το κιβώτιο. Αυτή η τελευταία προσθέτει και το χαρακτηριστικό του one pedal drive, που προσωπικά μου αρέσει πολύ στην πόλη. Με αυτά τα δεδομένα, μια αυτονομία της τάξης των 400 χλμ./ώρα είναι απόλυτα ρεαλιστική. Επίσης πρέπει να σημειώσουμε ότι η δυνατότητα φόρτισης με συνεχές ρεύμα της BMW iX3 ανέρχεται στα 150 kW, που σημαίνει ότι σε μόλις 10 λεπτά μπορεί να ανακτήσει ενέργεια επαρκή για κάλυψη περίπου 100 χλμ. 

Η ανανεωμένη BMW iX3 είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο συνολικά, με πολύ δυνατά στοιχεία την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, την άνεση, τους χώρους, τις επιδόσεις και την πληρότητα του εξοπλισμού. Επιπρόσθετα, οι μικρές αλλά ουσιώδεις αισθητικές επεμβάσεις προσέθεσαν χαρακτήρα και δυναμισμό στο σύνολο. Το κόστος ξεκινά από 61.940 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνεται η δεύτερη φάση της αυξημένης επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά». 

Άρθρο από: Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending