Connect with us

Συνεντεύξεις

Brendan Kelly: Ο Ιρλανδός που συνδέει τις αρχαίες νόρμες με τη σύγχρονη ζωγραφική

Ο Brendan Kelly γεννήθηκε στο Dungannon, στη Βόρεια Ιρλανδία. Σπούδασε Zωγραφική και Kαλές Tέχνες στο Μπέλφαστ (MA Fine Art Painting, University of Ulster, Belfast) και συνέχισε στο Nτύσελντορφ (Staatliche Kunstakademie, Dusseldorf, (Καθηγητής Konrad Klapheck)) και στο Βερολίνο (Hochschule der Kunste, Berlin, (Καθηγητής K.H.Hodicke)).

Γράφει η Λιάνα Ζωζά

Έχει πραγματοποιήσει 16 ατομικές εκθέσεις μέχρι στιγμής, με πιο πρόσφατη αυτή στην Cube Gallery (Within, Μάιος 2019) και έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις και art projects, κυρίως στην Ευρώπη. Έργα του βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές. Ζει και εργάζεται στις Βρυξέλλες.

                                                                                               (Brendan Kelly)

 Διαβάζοντας το βιογραφικό σου, βλέπει πως έχεις γεννηθεί στη Βόρεια Ιρλανδία, μια χώρα με μεγάλη παράδοση, αλλά και μια ταραχώδη σύγχρονη ιστορία! Έχει παίξει αυτό σημαντικό ρόλο στην επιλογή σου να σπουδάσεις Ζωγραφική και Καλές Τέχνες στο Belfast? Και πόσο έχει επηρεάσει τη μετέπειτα δουλειά σου?

-Γεννήθηκα στη Βόρεια Ιρλανδία, όπου και μεγάλωσα. Αναμφισβήτητα, στις πρώτες εμπειρίες ενός ανθρώπου, αλλά και στις μετέπειτα, υπάρχουν επιρροές από το περιβάλλον του, πόσο μάλλον αν η κοινωνική κατάσταση που βιώνει, είναι μια βίαιη κατάσταση θρησκευτικής και εθνικιστικής σύγκρουσης.

Σπούδασα στο Μπέλφαστ, καθώς εκεί υπήρχε το μόνο Πανεπιστήμιο, όπου θα μπορούσα να φοιτήσω στον τομέα της τέχνης. Αν και χάρηκα ιδαίτερα τα χρόνια των σπουδών μου εκεί, τελικά απογοητεύτηκα από τις περιορισμένες δυνατότητες που θα είχα σαν καλλιτέχνης στην Ιρλανδία και έτσι θέλησα να εξερευνήσω νέους τομείς.

Δείτε περισσότερα στο:
https://artviews.gr/brendan-kelly

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΜΠΟΥΤΣΙΚΑΚΗΣ «Στηρίζουμε τους συμπολίτες μας»

 

Ο Βουλευτής της  Νέας Δημοκρατίας  Α΄ Πειραιά και Νήσων,
κ. Χριστόφορου Μπουτσικάκης  αποφοίτησε από το Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστήμιου Πειραιά, το οποίο διαθέτει ένα εξαιρετικό πρόγραμμα σπουδών για την κατάρτιση διοικητικών και οικονομικών στελεχών στο χώρο της ναυτιλίας και όχι μόνο. Σήμερα παρακολουθεί το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά «Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με Διεθνή Προσανατολισμό (MBA TQM Int)». Οι γνώσεις που απέκτησε στα οικονομικά  υπήρξαν πολύτιμες για την ανάπτυξη των επαγγελματικών του δραστηριοτήτων στους τομείς της εστίασης και του τουρισμού.

  • Κύριε Μπουτσικάκη τι θεωρείτε σημαντικότερο για την επιτυχία: Τις συνειδητές επιλογές, το πάθος, το networking, τις σπουδές ή κάτι άλλο; Τη σκληρή δουλειά. Όλα όσα αναφέρατε έχουν τη σημασία τους, όμως τίποτα δεν γίνεται χωρίς προσήλωση, αφοσίωση και επιμονή. Παρά τις όποιες δυσκολίες ή αποτυχίες στο μεσοδιάστημα, στο τέλος κερδίζει όποιος αντέχει να συνεχίζει, όποιος δεν το βάζει κάτω.
  • Πώς μπορούμε να ενισχύσουμε τη γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα; Για αιώνες η επιχειρηματικότητα θεωρείτο προνόμιο των ανδρών. Είναι ένα ιστορικό και κοινωνικό κατάλοιπο που πρέπει να υπερβούμε στην πράξη. Αντιλαμβάνομαι πλήρως τις αντικειμενικές δυσκολίες που υπάρχουν για τις γυναίκες να συνδυάσουν τους πολλαπλούς ρόλους στους οποίους καλούνται να ανταποκριθούν. Γι’ αυτό πρέπει να ενισχύουμε με κάθε τρόπο ιδίως τις γυναίκες που έχουν ή σκέπτονται να αποκτήσουν παιδιά, ώστε, εφόσον το επιθυμούν, να μπορούν παράλληλα να εργάζονται. Θεσμοθετήσαμε το επίδομα γέννησης τέκνου. Προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε εύκολη πρόσβαση για όλα τα παιδιά στους παιδικούς σταθμούς. Και στο νέο ασφαλιστικό, που ψηφίζουμε την ερχόμενη εβδομάδα, αποκαθιστούμε για τις εργαζόμενες μητέρες την έκπτωση 50% στις ασφαλιστικές εισφορές.
  • Πόσο businesswomen πιστεύετε ότι είναι οι Ελληνίδες; Και αν ναι, είναι αυτό θετικό ή αρνητικό; Δυστυχώς, σύμφωνα με πρόσφατες διαπιστώσεις δύο ανεξάρτητων εμπειρογνωμόνων του ΟΗΕ (Απρίλιος 2019), η Ελλάδα έχει από τα χαμηλότερα ποσοστά γυναικείας απασχόλησης σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτή είναι μια εξαιρετικά αρνητική διαπίστωση. Η ενίσχυση της Ελληνίδας επιχειρηματία πρέπει να αποτελέσει πρώτη προτεραιότητα. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι οι γυναίκες διαθέτουν συναισθηματική ευφυΐα, πρακτικό μυαλό και οργανωτικότητα. Διαθέτουν, δηλαδή, τις πλέον κατάλληλες δεξιότητες για την άσκηση διοίκησης και την ανάπτυξη οικονομικών δραστηριοτήτων.
  • Πόσο σημαντική θεωρείτε την οργάνωση μέσα από τους συλλόγους; Η συλλογικότητα είναι εξαιρετικά χρήσιμη σε όλα τα επίπεδα. Και είναι ίσως αυτό που λείπει σήμερα περισσότερο. Είμαι δίπλα σε όλους τους συλλόγους και τις ενώσεις της περιφέρειάς μου. Πρέπει να στηρίζουμε τους συμπολίτες μας, που αφιερώνουν χρόνο και ενέργεια στην ανάπτυξη φιλανθρωπικών, κοινωνικών, εκπαιδευτικών, πολιτιστικών και περιβαλλοντικών δράσεων, αλλά και στην ανάδειξη θεμάτων που μας απασχολούν όλους.
  • Πείτε μας δυο λόγια για την μέχρι τώρα πορεία του «Καλού Ποιμήν»; Για όσους τυχόν δεν το γνωρίζουν, ο «Καλός Ποιμήν» είναι η Εταιρεία Προστασίας Ανηλίκων του Πειραιά. Ένας φορέας με πολύ σημαντική προσφορά για τις παιδικές ψυχές που το έχουν περισσότερο ανάγκη. Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε τα προηγούμενα χρόνια, δεν έπαψε ποτέ να παρέχει στέγαση, πρόληψη και φροντίδα στα δεκάδες παιδιά που φιλοξενούνται στις εγκαταστάσεις του. Αξίζει να συνδράμουμε στο πολύτιμο έργο του, ο καθένας με όποιον τρόπο μπορεί.
  • Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας; Από την εκλογή μου ως Βουλευτή Α΄ Πειραιά και Νήσων της Νέας Δημοκρατίας έχω αφοσιωθεί στα κοινοβουλευτικά μου καθήκοντα. Τα προβλήματα της περιφέρειας που εκπροσωπώ είναι παρά πολλά, γι’ αυτό χρειάζεται ενασχόληση σε καθημερινή βάση. Ο Πειραιάς έχει ανάγκη από ένα δυναμικό πρόγραμμα επενδύσεων, ώστε να δημιουργηθούν πολλές, σταθερές και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας. Ο βασικός μου στόχος είναι να φέρω δουλειές στην πόλη μας.

 

 

 

 

 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Όσο μαθαίνουμε τόσο καλύτεροι γινόμαστε»!

Ποιες ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρας.

Θεωρώ  ότι οι σπουδές συνδιαμορφώνουν την προσωπικότητά μας. Και δεν αναφέρομαι μόνο  στο καθαυτό αντικείμενο των σπουδών αλλά και στην όλη όσμωση και αλληλεπίδραση που έχει κάποιος φοιτώντας σε οποιοδήποτε ίδρυμα. Είναι το όλο περιβάλλον που σε επηρεάζει και σε ωθεί συχνά να δημιουργήσεις και να ανοίξεις τα φτερά σου.

Ξεκίνησα με τη Φιλοσοφική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, συνέχισα με Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Παιδαγωγικά και στην Ψυχολογία και στη συνέχεια  με Διδακτορικές Σπουδές στην Αγγλία. 

Ακόμα και σήμερα «σπουδάζω» και μελετώ καθώς πιστεύω ακράδαντα στη δια βίου μάθηση και πώς όσο μαθαίνουμε τόσο καλύτεροι γινόμαστε σε όλους τους τομείς καθώς συνέχεια αναφύονται και νέα επιστημονικά πεδία αλλά και η ίδια η επιστήμη εξελίσσεται και προχωράει και πρέπει να την παρακολουθούμε.

Είχα την τύχη να σπουδάσω και να μαθητεύσω πλάι σε μεγάλους πανεπιστημιακούς δασκάλους: Μαρωνίτης, Ανδρόνικος, Χουρμουζιάδης, Νικηφόρος Παπανδρέου, Χρίστος Τσολάκης ήταν κάποιοι από τους δασκάλους μου.

Θεωρώ ότι όλες οι σπουδές, έχουν κάτι ξεχωριστό να προσφέρουν. Είμαι ευγνώμων γιατί πέρα από μια ευρύτερη παιδεία που απέκτησα λόγω των σπουδών μου η επαγγελματική μου καταξίωση ήρθε λόγω των αντικειμένων με τα οποία ασχολήθηκα.  Έχω διδάξει σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και εξακολουθώ να διδάσκω στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, έχω υπηρετήσει πολλά χρόνια ως στέλεχος της εκπαίδευσης σε θέσεις που απαιτούσαν λεπτούς χειρισμούς και ισορροπίες και στη σημερινή μου θέση οι σπουδές μου έδωσαν την ώθηση για την υλοποίηση πολλών δράσεων.

Νομίζω ότι μου θα ήθελα τώρα να σπουδάσω κάτι σχετικό με διοίκηση ή marketing γιατί έχω καταλάβει πόσο σημαντικά εφόδια μπορούν να σου προσφέρουν

 

Πόσο σημαντική θεωρείτε την οργάνωση των γυναικών μέσα από τους συλλόγους;

Επιβεβλημένη! Οι συλλογικότητες θεωρώ ότι δίνουν άλλη δυναμική σε οποιαδήποτε  διεκδίκηση και κατοχύρωση δικαιωμάτων. Ειδικά οι γυναίκες, αν και έχουμε κατορθώσει μετά από μακροχρόνιους αγώνες , να φτάσουμε και να σπάσουμε τη «γυάλινη οροφή»  αντιμετωπίζουμε ακόμα πάγιες στερεότυπες αντιλήψεις.

Ας θυμηθούμε τη βία και τις κακοποιήσεις που υφίστανται οι γυναίκες ακόμα και σήμερα και συχνά οι θύτες είναι νέα άτομα και ανώτερου κοινωνικοοικονομικού επιπέδου, θύματα και αυτοί μιας στρεβλής κοινωνικοποίησης στα θέματα αυτά. Έχουμε δρόμο λοιπόν ακόμη.

  Ήμουν από τις πρώτες που ασχολήθηκα και ερευνητικά με το πεδίο αυτό,  καθώς ήταν το θέμα της διατριβής μου, και όργωσα την Ελλάδα με επιμορφωτικές δράσεις, σεμινάρια, workshops,  προσπαθώντας να διαπεράσω τον καλά υφασμένο ιστό του πλέγματος αυτού σχετικά με τη γυναικεία θέση.

Είμαι υπερήφανη που η Θεσσαλονίκη πρωτοπόρησε και στο θέμα αυτό καθώς υπάρχει η Ομάδα των Γυναικείων Σπουδών,  υπάρχει ένα ερευνητικό team που εργάζεται με πάθος και ουσιαστικά, θεσμοθετήθηκε η Επιτροπή Ισότητας των Φύλων (Ε.Ι.Φ.) με Πρόεδρο την κ. Κογκίδου, με την οποία είχα την τιμή να συνεργαστώ πολλές φορές. Εξάλλου ένα από τα μαθήματα που δίδασκα στο ΑΠΘ ήταν το Κοινωνικό Φύλο και Εκπαίδευση.

Τι ήταν αυτό που σας έσπρωξε να ασχοληθείτε με το Μουσείο;

Το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης είναι το επιστέγασμα μιας πολύχρονης, κοπιαστικής μα πολύ δημιουργικής εργασίας πολλών ετών. Η ιστορία της εκπαίδευσης, η ιστορία των σχολείων μας, είναι ταυτόχρονα η ιστορία της γλώσσας μας, του πολιτισμού μας  της παιδείας μας, της πατρίδας μας. Είναι οι μνήμες μας, είναι οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας, είναι η παράδοση και η ψυχή μας.

Η δημιουργία του Μουσείου ήρθε μετά από μακροχρόνια πορεία. Το υλικό συγκεντρωνόταν με επίπονη ενασχόλησή μου και συγκέντρωσή του, μέσα από αγορές κυρίως, κομμάτι κομμάτι. Σε παλαιοπωλεία, πλειστηριασμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό με αποτέλεσμα σήμερα οι Συλλογές να  αριθμούν πάνω από 15.000 αρχεία. 

 Πριν την έναρξη  λειτουργίας του Μουσείου ήδη είχαν πραγματοποιηθεί πολλές συνεργασίες με Δήμους, εκδηλώσεις, εκθέσεις του υλικού, εκδόσεις, Ημερίδες. Όλα αυτά ήταν όμως αποσπασματικά και προσωρινά. Από την άλλη υπήρχε μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου. Εντύπωση ιδιαίτερη μου προκαλούσε ότι το υλικό αυτό συγκινούσε ακόμα τις νέες γενιές. Στις εκθέσεις έπαιρναν τα παλιά σχολικά βιβλία, τα διάβαζαν, γοητεύονταν. Και κάπως έτσι ωρίμασε η ιδέα ότι θα πρέπει αυτό το υλικό να αποκτήσει μια μόνιμη στέγη.

Έγιναν κάποιες προσπάθειες να ξεκινήσει εδώ , χωρίς αποτέλεσμα, και τελικά  άρχισε να λειτουργεί στην Αθήνα, στην Πλάκα, με στόχο να αναδείξει τον πλούτο αυτό. Σήμερα, πιστεύω, ότι έχουμε κτίσει ένα όνομα στον χώρο του πολιτισμού και της παιδείας με την εξωστρέφεια που διακρίνει τον Φορέα.

 Με συλλογές σχολικών βιβλίων και σχολικού υλικού που θεωρούνται από τις καλύτερες στο είδος τους, με πλήθος εκπαιδευτικών προγραμμάτων, με πλούσιο επιστημονικό και επιμορφωτικό έργο (συνέδρια, ημερίδες, workshops, εκδόσεις, μαθητικούς διαγωνισμούς), με πλήθος πολιτιστικών εκδηλώσεων (βιβλιοπαρουσιάσεις, φεστιβάλ, αφηγήσεις παραμυθιών, μουσικές εκδηλώσεις, θεατρικά έργα και δρώμενα) το Μουσείο χαράζει το δικό του μονοπάτι στον δρόμο της παιδείας και του πολιτισμού

 

Πείτε μας δυο λόγια την  μέχρι τώρα πορεία του Φορέα;

Το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού (ΕΚΕΔΙΣΥ) έχει ως σκοπό τη συγκέντρωση, τη διατήρηση, την έρευνα και την έκθεση σχολικού υλικού σχετικού με την ιστορία, τον πολιτισμό και την ανάπτυξη της εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

Η συλλογή εκπαιδευτικού υλικού του Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης θεωρείται από τις καλύτερες και πληρέστερες στην Ελλάδα και συχνά έχει αποτελέσει θέμα για άρθρα στον περιοδικό και ημερήσιο τύπο και σε επιστημονικά περιοδικά, όπως και για αφιερώματα σε τηλεοπτικές εκπομπές και έχει αναλάβει την επιστημονική επιμέλεια υλοποίησης ιστορικού ντοκιμαντέρ με θέμα την «Ιστορία της εκπαίδευσης» για το Cosmote-History.

Υλικό των συλλογών αξιοποιείται σε ερευνητικά προγράμματα, ενώ εξυπηρετούνται και ανατρέχουν σε αυτό πολλοί ερευνητές, μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί ερευνητές. Σημαντικός στόχος του Μουσείου είναι το επιμορφωτικό του πρόγραμμα το οποίο υλοποιεί σε συνεργασία με Περιφέρειες και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, Υπεύθυνους Πολιτιστικών Προγραμμάτων. 

Στα πέντε χρόνια  λειτουργίας του το έχουν επισκεφθεί  πάνω από 1.500 σχολεία από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό και παραπάνω από 50.000 μαθητές και μαθήτριες. 

Έχει διοργανώσει -5- Πανελλήνια Συνέδρια στα οποία συμμετείχαν πάνω από 3.000 σύνεδροι και -7- Διεθνείς Μαθητικούς Διαγωνισμούς με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στους οποίους συμμετείχαν πάνω από 500 σχολεία καθώς και πολλές Ημερίδες, επιμορφώσεις, σεμινάρια, διαλέξεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό είτε αυτόνομα είτε σε συνεργασία με άλλους φορείς (Πανεπιστήμια, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς, Πολεμικό Μουσείο, Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα, Περιφέρειες και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης) αλλά και συμμετέχει με ομιλίες και εισηγήσεις σε Συνέδρια και Ημερίδες που οργανώνουν άλλοι φορείς. 

Ένα έργο που ξεκινάει τώρα είναι η δημιουργία ενός Δικτύου σχολείων. Το Δίκτυο έχει ως θέμα «Αναζητώντας την ιστορία του σχολείου μου» και ευελπιστούμε ότι μέσα από το Δίκτυο αυτό θα ενισχύσουμε περαιτέρω εκπαιδευτικούς και μαθητές να ερευνήσουν, να δουλέψουν, να προβάλουν την ιστορία των σχολείων και ταυτόχρονα θα αποτελέσουμε μια δυνατή ομάδα συνεργασίας και προβολής του πλούτου αυτού.

‘Ένα σημαντικό τμήμα των δραστηριοτήτων του είναι τα προγράμματα που υλοποιούνται στο Μουσείο, κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες, για ομογενείς και ξένους, με στόχο την εκμάθηση αρχαίων και νέων ελληνικών και της βαθύτερης γνωριμίας με τον ελληνικό πολιτισμό, τη γλώσσα, το θέατρο, τη φιλοσοφία, τη ρητορική. Τα προγράμματα αυτά περιλαμβάνουν εκτός των μαθημάτων και εκπαιδευτικές επισκέψεις σε Μουσεία, αρχαιολογικούς και πολιτιστικούς χώρους για μια ουσιαστικότερη επαφή και  γνωριμία με την πνευματική και πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας.

Και βέβαια το Μουσείο πιστό στο όραμά του αναπτύσσει έργο και στο κομμάτι της κοινωνικής προσφοράς και του εθελοντισμού με πολλές ανάλογες δράσεις σε όλη την Ελλάδα.

Ποιοι είναι οι στόχοι και τα μελλοντικά σχέδια του φορέα αυτού;

Δυο είναι οι μεγάλοι στόχοι τώρα:

Ο πρώτος είναι μια μεγάλη κινητή έκθεση με τίτλο «Το ταξίδι της ελληνικής παιδείας, της γλώσσας, του πολιτισμού».

Είναι ένα μεγάλο  και πολύ σημαντικό project στο οποίο ευελπιστούμε ότι θα βρούμε στήριξη και αρωγούς. Θέλουμε η έκθεση να ταξιδέψει σε κάθε γωνιά του κόσμου εκεί που υπάρχει η ελληνική ομογένεια  για να κρατήσουμε ζωντανή τη μνήμη, να ανοίξουμε γέφυρες με τις νέες γενιές των Ελλήνων, αλλά και να γνωρίσουμε στους ξένους τον πλούτο μας και την ιστορία μας.

Στόχος να αναδειχθούν οι αξίες της ελληνικής παιδείας και του πνευματικού πλούτου μέχρι σήμερα, και παράλληλα να τεθεί προς προβληματισμό τόσο η διατήρησή τους όσο και η μεταλαμπάδευσή τους στις επόμενες γενιές.

 Ή έκθεση έχει λάβει ήδη την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και το πλάνο είναι το «ταξίδι» αυτό να  είναι έτοιμο να ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο του 2020 σε σύνδεση με τον εορτασμό της επετείου για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση.

Ο άλλος μεγάλος καημός είναι το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης επιτέλους και στη Θεσσαλονίκη.

Υλοποιούμε αρκετές δράσεις βέβαια και στη Θεσσαλονίκη όπως εκπαιδευτικά προγράμματα, επιμορφώσεις, ημερίδες, εκπαιδευτικούς ιστορικούς περιπάτους και ξεναγήσεις  αλλά αποσπασματικά καθώς δεν διαθέτουμε έναν μόνιμο εκθεσιακό χώρο.

 Όντας Θεσσαλονικιά το νιώθω και ως χρέος απέναντι  στην ιδιαίτερή μου πατρίδα. Εξάλλου η Μακεδονία έχει να επιδείξει μια πλούσια ιστορία στον τομέα της  παιδείας, της γλώσσας και του πολιτισμού και ας θυμηθούμε πόσο η εκπαίδευση συνέβαλε στον αγώνα για την εθνική ανεξαρτησία και πώς  οι διδάσκαλοι και οι διδασκάλισσες στήριξαν με θυσία και της ζωής τους τον Ελληνισμό σε κρίσιμες στιγμές. 

Έχουμε πολλά σχέδια, εάν κατορθώσει και τελεσφορήσει η προσπάθεια αυτή της ίδρυσης ενός Μουσείου αντίστοιχου και στη Θεσσαλονίκη και είμαστε σίγουροι θα αποτελέσει έναν σημαντικό φορέα  που θα αναδείξει και θα προβάλει όχι μόνο τη σημαντική ιστορία της εκπαίδευσης της Μακεδονίας αλλά και το πλούσιο πολιτιστικό και πνευματικό κεφάλαιο που διαθέτει.

Παράλληλα πιστεύουμε ότι θα προσελκύσει ερευνητές και επισκέπτες  από όλη την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό αποτελώντας ένα επιπλέον κίνητρο προσέλκυσης επισκεπτών.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Η Γνώση είναι Δύναμη!»

Η Ασπασία Πέππα (Dr.) γεννήθηκε στην πολιτιστική και βιομηχανική πόλη της Ελευσίνας. 

Ως ανήσυχο πνεύμα, το εκπαιδευτικό της υπόβαθρο περιλαμβάνει μια ποικιλία γνωστικών πεδίων, όπως:

  • Διδακτορικό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (DBA) με εξειδίκευση στην Παιδαγωγική Εκπαίδευση Εξέλιξης της Συνείδησης  (YSU-Young Scientists University, ΗΠΑ)
  • Μ.Εd. Mεταπτυχιακό Παιδαγωγικής ΑΣΠΑΙΤΕ (Ανώτερη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης) 
  • Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στη Συμβουλευτική Εφήβων, Νέων, Οικογένειας και στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό (Πανεπιστήμιο Αιγαίου) 
  • Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Αθήνας 
  • Δίπλωμα Δημοσίων Σχέσεων ΙΙ με Πιστοποίηση του Eυρωπαϊκού Oργανισμού Euroscience
  • Κατέχει Πιστοποίηση στη Συμβουλευτική από τον Διεθνή Οργανισμό Pearson Assured UK καθώς και στα ακαδημαϊκά προγράμματα του YSU στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία, στην Εξελικτική Ψυχολογία, το Life Coaching και την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
  • Αντιπρύτανης, Διεθνής Διευθύντρια και Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου στο Young Scientists University, USA
  • Κεντρικό Μέλος της Συγκλήτου και Διευθύντρια Επαγγελματικών Σπουδών του Ανοιχτού Διεθνούς Πανεπιστημίου Ολιστικής Ιατρικής (OIUCM) Σρι Λάνκα
  • Διευθύντρια και Ειδική Σύμβουλος Διδακτορικών στο Πανεπιστήμιο  Ηνωμένων Εθνών για την Παγκόσμια Ειρήνη (UNUGP USA)

Ως Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων σε μεγάλη Ανώνυμη Βιομηχανική Εμπορική Εταιρεία (ΑΒΕΕ), για πολλά χρόνια, αναπτύσσει επικοινωνιακά σχέδια που τίθενται σε εφαρμογή με μεγάλη επιτυχία. 

Μέρος της αποστολής και του οράματός της είναι η εξέλιξη της συνείδησης του ανθρώπου μέσα από την Εκπαίδευση, με σκοπό την απελευθέρωση της δημιουργικής μεγαλοφυϊας των νέων, αλλά και ενηλίκων, και την εδραίωση της αρμονίας μεταξύ του πνευματικού, συναισθηματικού και υλικού τους επιπέδου. 

H Δρ. Aσπασία Πέππα έχει συμμετάσχει ως Ομιλήτρια στο Παγκόσμιο Συνέδριο Java στη Σρι Λάνκα (2010), ως Κεντρική Ομιλήτρια στο Διεθνές Συνέδριο Ψυχολογίας & Συναφών Επαγγελμάτων στη Σρι Λάνκα (2011) και συνεχίζει να συμμετάσχει ενεργά, κάθε χρόνο, στα Συνέδρια του Ανοιχτού Διεθνούς Πανεπιστημίου Ολιστικής Ιατρικής, όπως επίσης και στην Αποφοίτηση του Κολεγίου Επαγγελματιών Java ως Κεντρική Ομιλήτρια από το 2010. Τον Απρίλιο του 2019 συμμετείχε ως Ομιλήτρια στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο του Συλλόγου Συμβουλευτικής, Coaching & Mentoring Ελλάδας (ΗCCMA).

Είναι Πιστοποιημένη Εφαρμοστής 8D της Μεθόδου της Δρ. Μαρίας Λεβέντη και Τακτικό Μέλος του Συλλόγου Συμβουλευτικής, Coaching & Mentoring Ελλάδας – HCCMA, του Διεθνούς Διαπροσωπικού Οργανισμού (ΙΤΑ-International Transpersonal Association), μέλος του Οργανισμού Φιλίας των Ηνωμένων Εθνών της Σρι Λάνκα (SUNFO) και των “Hopeacholics’’.

Συγγράφει επιστημονικά άρθρα και παρουσιάσεις, διεξάγει ομαδικές και ατομικές συνεδρίες (δια ζώσης και on line) ενδυναμώνοντας-καθοδηγώντας Εφήβους, Νέους, Ενήλικες, Οικογένειες και συμβουλεύει σε Θέματα Εκπαίδευσης, Life Coaching, Σταδιοδρομίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού σε Ελλάδα και Εξωτερικό. 

Είναι παντρεμένη και έχει δύο κόρες.

Η αγάπη της για τον Άνθρωπο και η πίστη της ότι η Ποιοτική Γνώση είναι Δύναμη, την εμπνέουν να ακολουθεί την αποστολή και το όραμά της με πάθος, καθώς υποστηρίζει βαθιά τη φράση του Σωκράτη: «Eίμαι πολίτης του Κόσμου!» 

Continue Reading

Trending