Εκδηλώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το cocktailparty της 33ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας!
Η αντίστροφη μέτρηση για την Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, Athens Fashion Week ξεκίνησε με ένα μοναδικό party την Κυριακή 29 Οκτωβρίου στο Rooftop Nyx στο Academias Hotel. Αγαπημένοι σχεδιαστές μόδας, influencers, μοντέλα, καλλιτέχνες, εκπρόσωποι των ΜΜΕ και όχι μόνο έδωσαν το παρόν, διασκέδασαν με καταπληκτικές μουσικές επιλογές, απόλαυσαν δροσερά cocktails και υπέροχες γαστρονομικές δημιουργίες που είχε ετοιμάσει ο χορηγός φιλοξενίας, το πεντάστερο πολυτελές ξενοδοχείο Academias Hotel, Αutograph Collection by Marriott.
Κατά τη διάρκεια του event οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια μικρή γεύση των συλλογών που θα παρουσιαστούν στην 33η Εβδομάδα μόδας καθώς οι συμμετέχοντες σχεδιαστές μόδας ήρθαν συνοδευόμενοι από την μούσα τους που αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τις δημιουργίες τους, ντυμένη με ρούχο της κολεξιόν που θα παρουσιάσουν.
Μεταξύ των καταξιωμένων σχεδιαστών πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους το cocktail party: Λάκης Γαβαλάς, Βασίλης Ζούλιας, Ορσαλία Παρθένη, Δημήτρης Ντάσιος, Γιάννης Τόγκος, Μάριος Τόγκος, Τάσος Μητρόπουλος, Χαρά Λεμπέση, Ειρήνη Αγγελόπουλος, Περικλής Κονδυλάτος, Χάρης Τσιάρας (οίκος μόδας Νίκος – Τάκης), Δημήτρης Στρέπκος, Χάρης Ρώμας, Άννα Πρέλεβιτς, Τεα Πρέλεβιτς, Αλεξάνδρα Παναγιώταρου, Σούλα Λιάκου, Βάσια Χόντου, Μαρία Λεμονιά.
Επίσημος χορηγός του party ήταν η πολυβραβευμένη και αναγνωρισμένη διεθνώς για την ποιότητά της, βότκα Stoli. Οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να την απολαύσουν είτε σε δροσιστικά κοκτέιλ, είτε σκέτη με πάγο.
H εταιρεία Deals ήταν χορηγός του party με τις σοκολάτες πολυτελείας Valrhona και τα κρασιά by Ott Blanc και Prosecco Zardetto.
Στο τέλος του party το Athens Fashion Week ευχαρίστησε τους καλεσμένους με goodie bags έκπληξη που περιείχε δώρα από όλους τους χορηγούς της διοργάνωσης.
Ο μακροβιότερος θεσμός του κλάδου της μόδας στην Ελλάδα, Athens Fashion Week έρχεται από 1η Νοέμβριου έως και 4 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο με δημιουργίες από κορυφαίους Έλληνες σχεδιαστές και αγαπημένα fashion brands από Ελλάδα και εξωτερικό,
Η Cosmote tv έχει εξασφαλίσει την αποκλειστική τηλεοπτική προβολή της εβδομάδας μόδας και θα παρουσιάσει ένα μοναδικό τηλεοπτικό show με παρουσιάστρια την ταλαντούχα Άννα Πρέλεβιτς σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί!
Το Athens Fashion Week θα καλυφθεί από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com που καλύπτει όλα τα Fashion Weeks ανά τον κόσμο, το L’Officiel Arabia, το Elle Serbia, από την Ιταλία το L’Officiel , το Pitty Magazine και το Office Magazine, το Sigma Cyprus κ.α.
Χορηγοί της 33ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:
Η Colgate που φοράει το πιο λαμπερό της χαμόγελο και συμμετέχει ως Gold Sponsor στο Athens Fashion Week. Εκεί θα «γνωρίσετε» την οδοντόκρεμα Colgate Max White Ultra που χαρίζει λευκότερα δόντια σε μόλις 3 ημέρες χάρη στη μοναδική της και κλινικά αποδεδειγμένη τεχνολογία λεύκανσης.Κατά τη διάρκεια του event, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα και να φωτογραφηθούν στο special booth, ενώ θα τους περιμένουν και διάφορα δώρα έκπληξη!
Το HUAWEI WATCH GT4 είναι ο χορηγός – των “New Designers Awards”. Το HUAWEI WATCH GT4, χτίζοντας στην 10ετή εμπειρία της Huawei στον τομέα των smartwatches, κάνει ένα τολμηρό “Fashion Forward” βήμα από τα κλασικά σχέδια της σειράς GT, εισάγοντας νέα σχεδιαστικά στοιχεία, διατηρώντας, όμως, τη σύγχρονη γεωμετρική αισθητική των προκατόχων του. Το νέο smartwatch της Huawei συνδυάζει το στυλ με τις τεχνολογικές καινοτομίες και λειτουργίες ευεξίας και φυσικής κατάστασης. Οι παρευρισκόμενοι θα μπορούν να το δουν από κοντά, να το δοκιμάσουν και να μάθουν όλα τα μυστικά αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες του στο maximum!
Fashion Design Project by Starbucks. Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους στην Ελλάδα, μια χώρα με ισχυρή παράδοση στον καφέ, οι φίλοι του καφέ αγκάλιασαν τα Starbucks, επιλέγοντας τον χώρο των καταστημάτων όχι μόνο ως το χώρο στον οποίο απολαμβάνουν εξαιρετικής ποιότητας καφέ, αλλά και ως το δικό του στέκι. Αυτή τη σεζόν η αγαπημένη εταιρεία καφέ θα είναι χορηγός μετονομασίας του Fashion Design Project και καλεί όλους όσους αγαπούν την μόδα να σχεδιάσουν ένα ρούχο που να εκφράζει το στυλ και τη προσωπικότητα τους χρησιμοποιώντας τα 3 χρώματα των Starbucks (βαθύ κόκκινο, φούξια και πράσινο).
To SYOSS, μια από τις πιο αγαπημένες μάρκες περιποίησης, βαφών & styling μαλλιών θα είναι ο επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week. Επιδεικνύοντας τη δέσμευσή του στην καινοτομία και την υψηλή ποιότητα, το SYOSS εγγυάται λάμψη και εντυπωσιακά looks, αναδεικνύοντας τις νέες τάσεις της μόδας για Όμορφα μαλλιά, Κάθε μέρα.
Με το δυναμικό tagline “Rethink Fashion”, το Persil, ως επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week, επιδιώκει να υπογραμμίσει τη σημασία της βιώσιμης μόδας και την ανάγκη για μια πιο υπεύθυνη κατανάλωση. Ενώνοντας την τέχνη της μόδας με την περιβαλλοντική συνείδηση, η Persil στρέφεται προς το μέλλον, υιοθετώντας την φιλοσοφία μιας πιο βιώσιμης σκηνής μόδας.
H εταιρεία Demak up γιορτάζει τα 45 χρόνια της με την επετειακή συσκευασία DEMAK’ UP EXPERT οβάλ δίσκοι βαμβακιού η οποία κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό και κάνει την φροντίδα της επιδερμίδας δική σας γιορτή! Η ολοκληρωμένη σειρά ντεμακιγιάζ, δίσκοι βαμβακιού και υγρά μαντηλάκια, κατάλληλα για κάθε τύπο επιδερμίδας και κάθε περίσταση θα είναι στη διάθεση των επισκεπτών του Fashion Week.
Τα Hondos Center όπου μπορείτε να βρείτε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε κορυφαία, επώνυμα beauty και fashion brand θα είναι χορηγός της διοργάνωσης και επιφυλάσσει στους επισκέπτες της πολλές εκπλήξεις.
Στην Εβδομάδα Μόδας θα γνωρίσουμε καλυτέρα την Version, την κορυφαία εταιρεία αντιγηραντικής περιποίησης δέρματος με παράδοση 30+ ετών στον χώρο των δερμοκαλλυντικών. Με τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών, ανταποκρίνεται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες κάθε τύπου επιδερμίδας, με στόχο την καθημερινή προστασία και φροντίδα του δέρματος.
Χορηγοί σίτισης της 33ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας είναι η αγαπημένη εταιρεία Starbucks και η εταιρεία my nutri που δημιουργήθηκε για να βάλει την υγιεινή διατροφή και την κίνηση στην καθημερινότητα του Έλληνα, με στόχο μία καλύτερη ζωή. Οι υπηρεσίες της my nutri είναι πρωτόγνωρες στην ελληνική πραγματικότητα και εγγυόνται ορατά αποτελέσματα που θα αλλάξουν τη ζωή κάθε ανθρώπου που θέλει να γίνει καλύτερος και να ζήσει καλύτερα.
Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.
Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.
Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας επέστρεψε…!
Προπώληση εισιτήριων viva.gr ή στο site της διοργάνωσης www.athensfashionweek.gr
Τα νέα της διοργάνωσης ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.athensfashionweek.gr και τις επίσημες σελίδες της στα social media: facebook.com/axdweek & instagram.com/athensfashionweekofficial
Εκδηλώσεις
Η Μεγαλύτερη Ελληνική Αποστολή έρχεται στην Gamescom
Με μεγάλη χαρά και περηφάνια, ο Σύλλογος Δημιουργών Ψηφιακών Παιχνιδιών Ελλάδος (GDA Greece) ανακοινώνει την συμμετοχή της ελληνικής αποστολής στην Gamescom που θα διεξαχθεί στην Κολωνία.
Η ελληνική συμμετοχή συνδιοργανώνεται με την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) και την υποστήριξη του ΕΚΟΜΕ. Για τρίτη συνεχή χρονιά, οι Ελληνες δημιουργοί παιχνιδιών θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα project τους στη μεγαλύτερη εμπορική έκθεση ψηφιακής ψυχαγωγίας στην Ευρώπη. Φέτος, η ελληνική αποστολή θα είναι η μεγαλύτερη που έχει συμμετάσχει ποτέ στην Gamescom, φιλοδοξώντας να κατακτήσει την έκθεση και να εντυπωσιάσει την παγκόσμια κοινότητα των gamers και των επαγγελματιών του κλάδου. Με 12 μοναδικά projects, οι Ελληνες δημιουργοί είναι έτοιμοι να αναδείξουν τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και το πάθος τους για την τέχνη των ψηφιακών παιχνιδιών.
Τα Project της Ελληνικής Αποστολής:
- Homeseek από την Traptics
Ένα μετα-αποκαλυπτικό παιχνίδι στρατηγικής επιβίωσης, τοποθετημένο σε μια
δυστοπική Γη του επόμενου αιώνα, όπου οι πόροι έχουν εξαντληθεί. Σε μια έρημο,
όπου το νερό έχει γίνει το νέο χρυσάφι, κάθε απόφαση γίνεται ζήτημα ζωής ή
θανάτου. Με την καθοδήγηση του πάικτη, η επιβίωση μπορεί να είναι εφικτή. - Selini από την Cymban
Ο πάικτης βυζίζεται σε μια μη γραμμική περιπέτεια γεμάτη με σκοτεινούς και
διεφθαρμένους replicants, εναλλακτική βαρύτητα, ένα αρχαίο διαστημόπλοιο, μια
εγκαταλελειμμένη αλιευτική βάρκα, μυστικές φυλές και άλλα. Καθοδηγεί έναν
μοναχικό replicant μέσα από τις σκιές και αποκαλύπτει τα μυστικά αυτού του
κρυπτικού κόσμου. Συνδυάζοντας τα στυλ παιχνιδιών όπως το Inside, Hyper Light
Drifter και Environmental Station Alpha, το SELINI μεταμορφώνεται σε ένα 2.5D story-
rich metroidvania επικεντρωμένο στην εξερεύνηση ενός αινιγματικού
διασυνδεδεμένου κόσμου. - Chantey από την Gordyn Code
Ένα pirate-metal-inspired, top-down adventure game αναπτυγμένο για την σειρά φορητών κονσολών GAMEBOY™. Τοποθετημένο σε μια εναλλακτική ιστορία όπου η μυθολογία των πειρατών της Χρυσής Εποχής συναντά τους δυνατούς ρυθμούς του heavy metal, οι παίκτες ξεκινούν ένα επικό ταξίδι για να συλλέξουν μυστηριώδεις ναυτικές μελωδίες, τις οποίες θα χρησιμοποιήσουν σε ρυθμικές μάχες για να ξεπεράσουν εχθρούς, να πλοηγηθούν σε επικίνδυνα νερά και να επιβιώσουν από τους τρόμους που κρύβονται κάτω από τα κύματα του ωκεανού. Το Chantey προσφέρει μια μοναδική, cross-genre εμπειρία, συνδυάζοντας στοιχεία κλασικού adventure και rhythm gameplay με σύγχρονο game design και παρουσιάζεται με ένα εντυπωσιακά μοναδικό οπτικό στυλ που ωθεί το υλικό στο όριο των δυνατοτήτων του. Το Chantey διαθέτει επίσης ένα αυθεντικό soundtrack που αντηχεί τον διακριτικό ήχο της pirate metal μουσικής, αποτίοντας φόρο τιμής στα θρυλικά και πρωτοπόρα συγκροτήματα του είδους.
- UNSAFE από την Onskulls
Ένα horror co-op sci-fi game. Ο παίκτης παίζει μόνος ή συνεργάζεται με μια ομάδα
έως 4 παικτών για να επιβιώσει σε διαφορετικούς διαστημικούς σταθμούς που έχουν
υποκύψει σε φρίκες της δικής τους κατασκευής. Ο πάικτης έχει τη δυνατότητα
εξερευνήσει σταθμούς, να ανακαλύψει μυστικά, να ανακτήσει υλικά και να τα
πουλήσει για να συνεχίσει τον κύκλο επιβίωσης.
Unsafe Gameplay Trailer - Necrophosis από την Dragonis Games
Ένα first-person horror adventure που βυθίζει τον παίκτη σε έναν εφιαλτικό-
κολασμένο κόσμο γεμάτο με παράξενες μορφές και ζοφερά οπτικά εφέ. Ο παίκτης
εξερευνεί απόκοσμα-σουρεαλιστικά τοπία και ξετυλίγει μυστήρια σε αυτό το
ατμοσφαιρικό ταξίδι μέσα από το μακάβριο. - Elevator Down από την Envy Softworks
Ένα παιχνίδι, κρίσιμο κόμβο του Άλλου Κόσμου – Το Τμήμα Αξιολόγησης Ζωής. Στο
“Elevator Down”, ο παίκτης παίζει τον ρόλο ενός φύλακα μεταξύ του Παραδείσου και
της Κόλασης, διορισμένου να παίρνει την σημαντικότερη απόφαση: ποιος Ανεβαίνει
εν τόπω χλοερώ και ποιος Κατεβαίνει σε κολασμένα βασανιστήρια. Ο παίκτης θα γίνει
προάγγελος ελπίδας ή εκτελεστής καταδίκης; Θα πρέπει να διερευνήσει τις
λεπτομέρειες διαφορετικών θρησκειών, να βουτήξει στα βάθη της ηθικής, της
λύτρωσης και της ανθρώπινης κατάστασης και να ορίσει το πεπρωμένο των Ψυχών.
- Dunestake από την Eteros Studios
Ένα single player, high-risk high-rewarding auto-battler με έμφαση στο betting,
προσφέροντας ποικιλία στρατηγικών και συνδυασμών που επηρεάζουν τα
αποτελέσματα των μαχών και του betting. - Spellbound Hearts από την Funigami
Ένα visual novel που ακολουθεί την ιστορία του Lycos, ενός βρικόλακα που
παγιδεύεται σε ένα έρημο κάστρο από μια ισχυρή κατάρα. Συναντά τον νεαρό μάγο
Zephyros, που αναζητά μια σταγόνα από το αίμα του για να σώσει το χωριό του από
μια πανώλη. Καθώς οι μοίρες τους διασταυρώνονται, ξεκινούν ένα ταξίδι
εμπιστοσύνης, λύτρωσης και αγάπης.
- Haunted Bloodlines από την Horrified Triangles
Ένα survival, psychological horror game πρώτου προσώπου. Σε σκοτεινά δωμάτια ενός
επεκτεινόμενου αρχοντικού, μια τρομακτική ιστορία ξεδιπλώνεται. Καθώς το
αρχοντικό “αναπνέει”, κρυμμένα μυστικά αποκαλύπτονται μέσα στους τοίχους του. Η
επιβίωση εξαρτάται από τη δική σου ψυχική υγεία. Θυμήσου πάντα ότι ο χρόνος
μπορεί να είναι είτε φίλος είτε εχθρός. - Cat Detective Albert Wilde από την Beyond Those Hills
Ένα comedy adventure game με στοιχεία noir, sci-fi και mystery, τοποθετημένο σε μια
φανταστική εκδοχή της Νέας Υόρκης στη δεκαετία του 1930. Με ατμοσφαιρικά
ασπρόμαυρα vintage γραφικά, αξιαγάπητους ανθρωπόμορφους χαρακτήρες,
καθηλωτικό Voice-Over και “μη ανθρώπινη” υποκριτική φωνών, το παιχνίδι
υπόσχεται τουλάχιστον ένα αστείο για τις θηλές μιας γάτας (έχουν έξι!).
- Monarchy από την Brain Seal Ltd
Ένα minimal 2D strategy game που επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και διαχείριση μιας
μοναρχίας, συνδυάζοντας στρατηγική και τακτική. - Arcweave από την Arcweave
Μια βραβευμένη, cross-device, no-code, collaborative λύση σχεδιασμένη για
οργανισμούς που δημιουργούν διαδραστικές εμπειρίες. Επειδή είναι web-based,
οποιοσδήποτε μπορεί να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή αμέσως, χωρίς ανάγκη για
κουραστικές λήψεις. Τα real-time collaborative features μας επιτρέπουν στις ομάδες
και τα studios να βλέπουν, να γράφουν και να επεξεργάζονται projects ταυτόχρονα,
χωρίς καθυστερήσεις. Με πλήρη ενσωμάτωση με Unreal Engine, Unity και Godot
μέσω των δωρεάν επίσημων plugins μας, καθώς και υποστήριξη τρίτων plugins όπως
DefArc για Defold, JArcscript για Java και Pixel Crushers Dialogue System για Unity.
Design And Play Your Interactive Stories With Arcweave
Οι επισκέπτες της Gamescom θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν και να δοκιμάσουν
αυτά τα συναρπαστικά παιχνίδια στο Hall 10.2, Booth F-06G στο Indie Area της Gamescom,
γνωρίζοντας από κοντά τους δημιουργούς τους και μαθαίνοντας την ιστορία και την
έμπνευση πίσω από κάθε project.
Η στήριξη της ελληνικής βιομηχανίας ψηφιακών παιχνιδιών αποτελεί προτεραιότητα για
εμάς. Η Gamescom είναι μια σημαντική πλατφόρμα για την προβολή των ελληνικών
ταλέντων και είμαστε πεπεισμένοι ότι οι δημιουργοί μας θα εντυπωσιάσουν την παγκόσμια
κοινότητα των gamers και των επαγγελματιών του κλάδου για ακόμα μία φορά.
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.
Εκδηλώσεις
Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή
Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά
Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.
Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;
Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.
Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».
Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».
Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».
Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).
Εκδηλώσεις
Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!
Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.
Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις.
Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Τουρισμός
Η Σύγχρονη Προσέγγιση στον Ταξιδιωτικό Τομέα
-
Τουρισμός
Το Μέλλον του Τουρισμού
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο