Connect with us

Εκδηλώσεις

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το cocktailparty της 33ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας!

Η αντίστροφη μέτρηση για την Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, Athens Fashion Week ξεκίνησε με ένα μοναδικό party την Κυριακή 29 Οκτωβρίου στο Rooftop Nyx στο Academias Hotel. Αγαπημένοι σχεδιαστές μόδας, influencers, μοντέλα, καλλιτέχνες, εκπρόσωποι των ΜΜΕ και όχι μόνο έδωσαν το παρόν, διασκέδασαν με καταπληκτικές μουσικές επιλογές, απόλαυσαν δροσερά cocktails και υπέροχες γαστρονομικές δημιουργίες που είχε ετοιμάσει ο χορηγός φιλοξενίας, το πεντάστερο πολυτελές ξενοδοχείο Academias Hotel, Αutograph Collection by Marriott. 

Κατά τη διάρκεια του event οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια μικρή γεύση των συλλογών που θα παρουσιαστούν στην 33η Εβδομάδα μόδας καθώς οι συμμετέχοντες σχεδιαστές μόδας ήρθαν συνοδευόμενοι από την μούσα τους που αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τις δημιουργίες τους, ντυμένη με ρούχο της κολεξιόν που θα παρουσιάσουν.

Μεταξύ των καταξιωμένων σχεδιαστών πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους το cocktail party: Λάκης Γαβαλάς, Βασίλης Ζούλιας, Ορσαλία Παρθένη, Δημήτρης Ντάσιος, Γιάννης Τόγκος, Μάριος Τόγκος, Τάσος Μητρόπουλος, Χαρά Λεμπέση, Ειρήνη Αγγελόπουλος, Περικλής Κονδυλάτος,  Χάρης Τσιάρας (οίκος μόδας Νίκος – Τάκης), Δημήτρης Στρέπκος, Χάρης Ρώμας, Άννα Πρέλεβιτς, Τεα Πρέλεβιτς, Αλεξάνδρα Παναγιώταρου, Σούλα Λιάκου, Βάσια Χόντου, Μαρία Λεμονιά.

Επίσημος χορηγός του party  ήταν η πολυβραβευμένη και αναγνωρισμένη διεθνώς για την ποιότητά της, βότκα Stoli. Οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να την απολαύσουν είτε σε δροσιστικά κοκτέιλ, είτε σκέτη με πάγο.

H εταιρεία Deals ήταν χορηγός του party με τις σοκολάτες πολυτελείας Valrhona και τα κρασιά by Ott Blanc και Prosecco Zardetto.

Στο τέλος του party το Athens Fashion Week ευχαρίστησε τους καλεσμένους με  goodie bags έκπληξη που περιείχε δώρα από όλους τους χορηγούς της διοργάνωσης.

Ο μακροβιότερος θεσμός του κλάδου της μόδας στην Ελλάδα, Athens Fashion Week έρχεται από 1η Νοέμβριου έως και 4 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο με δημιουργίες από κορυφαίους Έλληνες σχεδιαστές και αγαπημένα fashion brands από Ελλάδα και εξωτερικό,

Η Cosmote tv έχει εξασφαλίσει την αποκλειστική τηλεοπτική προβολή της εβδομάδας μόδας και θα παρουσιάσει ένα μοναδικό τηλεοπτικό show με παρουσιάστρια την ταλαντούχα Άννα Πρέλεβιτς σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί!

Το Athens Fashion Week  θα καλυφθεί από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com που καλύπτει όλα τα Fashion Weeks ανά τον κόσμο, το LOfficiel Arabia, το Elle Serbia,  από την Ιταλία το LOfficiel ,  το Pitty Magazine και το Office Magazine, το Sigma Cyprus κ.α.

Χορηγοί της 33ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:

Η Colgate που φοράει το πιο λαμπερό της χαμόγελο και συμμετέχει ως Gold Sponsor στο Athens Fashion Week. Εκεί θα «γνωρίσετε» την οδοντόκρεμα Colgate Max White Ultra που χαρίζει λευκότερα δόντια σε μόλις 3 ημέρες χάρη στη μοναδική της και κλινικά αποδεδειγμένη τεχνολογία λεύκανσης.Κατά τη διάρκεια του event, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα και να φωτογραφηθούν στο special booth, ενώ θα τους περιμένουν και διάφορα δώρα έκπληξη!

Το HUAWEI WATCH GT4 είναι ο χορηγός – των “New Designers Awards”.  Το HUAWEI WATCH GT4, χτίζοντας στην 10ετή εμπειρία της Huawei στον τομέα των smartwatches, κάνει ένα τολμηρό “Fashion Forward” βήμα από τα κλασικά σχέδια της σειράς GT, εισάγοντας νέα σχεδιαστικά στοιχεία, διατηρώντας, όμως, τη σύγχρονη γεωμετρική αισθητική των προκατόχων του. Το νέο smartwatch της Huawei συνδυάζει το στυλ με τις τεχνολογικές καινοτομίες και λειτουργίες ευεξίας και φυσικής κατάστασης. Οι παρευρισκόμενοι θα μπορούν να το δουν από κοντά, να το δοκιμάσουν και να μάθουν όλα τα μυστικά αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες του στο maximum!

Fashion Design Project by Starbucks. Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους στην Ελλάδα, μια χώρα με ισχυρή παράδοση στον καφέ, οι φίλοι του καφέ αγκάλιασαν τα Starbucks, επιλέγοντας τον χώρο των καταστημάτων όχι μόνο ως το χώρο στον οποίο απολαμβάνουν εξαιρετικής ποιότητας καφέ, αλλά και ως το δικό του στέκι. Αυτή τη σεζόν η αγαπημένη εταιρεία καφέ θα είναι χορηγός μετονομασίας του Fashion Design Project και καλεί όλους όσους αγαπούν την μόδα  να σχεδιάσουν ένα ρούχο που να εκφράζει το στυλ και τη προσωπικότητα τους χρησιμοποιώντας τα 3 χρώματα των Starbucks (βαθύ κόκκινο, φούξια και πράσινο).

To SYOSS, μια από τις πιο αγαπημένες μάρκες περιποίησης, βαφών & styling μαλλιών θα είναι ο επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week. Επιδεικνύοντας τη δέσμευσή του στην καινοτομία και την υψηλή ποιότητα, το SYOSS εγγυάται λάμψη και εντυπωσιακά looks, αναδεικνύοντας τις νέες τάσεις της μόδας για Όμορφα μαλλιά, Κάθε μέρα.

Με το δυναμικό tagline “Rethink Fashion”, το Persil, ως επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week, επιδιώκει να υπογραμμίσει τη σημασία της βιώσιμης μόδας και την ανάγκη για μια πιο υπεύθυνη κατανάλωση. Ενώνοντας την τέχνη της μόδας με την περιβαλλοντική συνείδηση, η Persil στρέφεται προς το μέλλον, υιοθετώντας την φιλοσοφία μιας πιο βιώσιμης σκηνής μόδας.

H εταιρεία Demak up γιορτάζει τα 45 χρόνια της με την επετειακή συσκευασία DEMAK’ UP EXPERT οβάλ δίσκοι βαμβακιού η οποία κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό και κάνει την φροντίδα της επιδερμίδας δική σας γιορτή! Η ολοκληρωμένη σειρά ντεμακιγιάζ, δίσκοι βαμβακιού και υγρά μαντηλάκια, κατάλληλα για κάθε τύπο επιδερμίδας και κάθε περίσταση θα είναι στη διάθεση των επισκεπτών του Fashion Week.

Τα Hondos Center  όπου μπορείτε να βρείτε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε κορυφαία, επώνυμα beauty και fashion brand θα είναι χορηγός της διοργάνωσης και επιφυλάσσει στους επισκέπτες της πολλές εκπλήξεις.

Στην Εβδομάδα Μόδας θα γνωρίσουμε καλυτέρα την Version, την κορυφαία εταιρεία αντιγηραντικής περιποίησης δέρματος με παράδοση 30+ ετών στον χώρο των δερμοκαλλυντικών. Με τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών, ανταποκρίνεται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες κάθε τύπου επιδερμίδας, με στόχο την καθημερινή προστασία και φροντίδα του δέρματος.

Χορηγοί σίτισης της 33ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας είναι η αγαπημένη εταιρεία Starbucks και η εταιρεία my nutri που δημιουργήθηκε για να βάλει την υγιεινή διατροφή και την κίνηση στην καθημερινότητα του Έλληνα, με στόχο μία καλύτερη ζωή. Οι  υπηρεσίες της my nutri είναι πρωτόγνωρες στην ελληνική πραγματικότητα και εγγυόνται ορατά αποτελέσματα που θα αλλάξουν τη ζωή κάθε ανθρώπου που θέλει να γίνει καλύτερος και να ζήσει καλύτερα.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας επέστρεψε…!

Προπώληση εισιτήριων viva.gr ή στο site της διοργάνωσης www.athensfashionweek.gr

Τα νέα της διοργάνωσης ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.athensfashionweek.gr  και τις επίσημες σελίδες της στα social media: facebook.com/axdweek & instagram.com/athensfashionweekofficial

Εκδηλώσεις

Επιμελητήριο Αρκαδίας: Δράσεις του Μηχανισμού Στήριξης Επιχειρήσεων

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας σας ενημερώνει ότι ο Μηχανισμός Στήριξης Επιχειρήσεων θα συμμετέχει
στο συνέδριο Green Deal Greece και θα πραγματοποιήσει δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο
σύγχρονης εκπαίδευσης με τίτλο «Χρηματοδότηση & ανάπτυξη, με στόχο την ενίσχυση, καθοδήγηση
και υποστήριξη των επιχειρήσεων της περιοχής σε θέματα επιχειρηματικής ανάπτυξης,
χρηματοδοτικών εργαλείων και καινοτομίας.
Οι δράσεις απευθύνονται σε όλες τις επιχειρήσεις – μέλη των Επιμελητήριων, θα πραγματοποιηθούν
σε διαφορετικές θεματικές ενότητες, με τη συμμετοχή εξειδικευμένων εισηγητών και δίνεται η
δυνατότητα δωρεάν παρακολούθησής τους μέσω της εγγραφής στο portal:  mse-dam.gr

Δωρεάν online παρακολούθηση από τους χρήστες του portal:  mse-dam.gr

Ο Μηχανισμός Στήριξης Επιχειρήσεων συμμετέχει, στο  Συνέδριο
 «Green Deal Greece 2025» , με θέμα «Πράσινος και ψηφιακός μετασχηματισμός, υποδομές και
βιώσιμη ανάπτυξη σε κρίσιμη καμπή: Προκλήσεις και ευκαιρίες για επενδύσεις και
ανθεκτικότητα» , μέσω της εταιρείας DBC diadikasia, μέλος της Ένωσης Εταιρειών που υλοποιεί το Έργο του Μηχανισμού Στήριξης Επιχειρήσεων στην Περιφέρεια Δυτ. Μακεδονίας και Πελοποννήσου.


Το συνέδριο,  επιχειρεί να καλύψει ένα ευρύ φάσμα θεματικών ενοτήτων, όπως:
-οι απειλές και οι ευκαιρίες στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας,
-ο ρόλος των ΑΠΕ και της κυκλικής οικονομίας και η προστασία του περιβάλλοντος,

-οι ευκαιρίες και οι κίνδυνοι στις πράσινες χρηματοδοτήσεις,
-οι προκλήσεις των πράσινων αστικών αναπλάσεων και του πολεοδομικού σχεδιασμού,
– η στεγαστική κρίση σε συνδυασμό με τις ανταγωνιστικές χρήσεις γης,
-η ψηφιοποίηση ολόκληρων τομέων της οικονομίας αλλά και των πόλεων σε συνδυασμό με την
Τεχνητή Νοημοσύνη,
-το στοίχημα της ολοκλήρωσης των έργων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, καθώς
και γενικότερα
-η επόμενη ημέρα των πράσινων, μπλε και ψηφιακών επενδύσεων.

Εκ μέρους του Μηχανισμού Στήριξης Επιχειρήσεων θα συμμετάσχει στο πάνελ με θέμα «Επενδύσεις
και Χρηματοδοτήσεις για Βιώσιμη Ανάπτυξη και Ανθεκτικότητα» ο κ. Κώστας Τσιακατάρας, Partner
DBC – Diadikasia.
Με τη συμμετοχή του Μηχανισμού στο συνέδριο, δίνεται η δυνατότητα σε εγγεγραμμένους χρήστες
της πλατφόρμας  mse-dam.gr  να παρακολουθήσουν ζωντανά τις εργασίες του συνεδρίου και τις
ομιλίες κορυφαίων εκπροσώπων της Πολιτείας, των θεσμικών φορέων και  στελεχών της αγοράς για
σημαντικά θέματα ενεργειακής μετάβασης.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας το Δεκέμβριο στον Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

 Το μεγάλο ραντεβού της μελισσοκομίας

Το μεγάλο γιορτινό ραντεβού του κόσμου της μελισσοκομίας, το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας, διοργανώνεται στις 5, 6 και 7 Δεκεμβρίου, στο σύγχρονο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.

Το Φεστιβάλ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και περιμένει να υποδεχτεί και φέτος χιλιάδες καταναλωτές αλλά και τους φίλους μελισσοκόμους που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Φεστιβάλ. 

Δίνει τη δυνατότητα στους μικρούς μελισσοκόμους να διαθέσουν την παραγωγή τους απευθείας στον καταναλωτή.

Το Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση του κλάδου που γίνεται στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. 

Αποτελεί τον τόπο συνάντησης των ανθρώπων της μελισσοκομίας και έναν άριστο τρόπο για την προβολή του Ελληνικού Μελιού, τόσο στους χώρους εστίασης και εμπορίας όσο και στο καταναλωτικό κοινό, που κατακλύζουν κάθε χρόνο τους χώρους του.

Επιπλέον, αποτελεί τον τόπο για τη σύναψη εμπορικών και επιχειρηματικών συμφωνιών μεταξύ των παραγωγών και των επιχειρήσεων παραγωγής και διακίνησης μελισσοκομικών προϊόντων.

Στόχος του Φεστιβάλ είναι η προβολή και προώθηση του επώνυμου ελληνικού μελιού στο καταναλωτικό κοινό και στους χώρους μαζικής εστίασης. 

Στο πλαίσιο του 16ου Φεστιβάλ πραγματοποιείται η «Έκθεση Μελισσοκομικών Προϊόντων και Εξοπλισμού».

Επίσης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί το «16ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας» με τη συνεργασία των φορέων και επιστημόνων του κλάδου, καθώς και ο «5ος Διαγωνισμός Μελιού», που έχει ως στόχο την ανάδειξη του καλύτερου μελιού και τη γνωριμία του καταναλωτικού και εμπορικού κοινού με τον πλούτο και την ποιότητα των ελληνικών μελιών.

Στον Τομέα Μελισσοκομικού Εξοπλισμού οι μελισσοκόμοι και οι επαγγελματίες και θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου.  Στον τομέα αυτό θα παρουσιαστούν μηχανήματα και μελισσοκομικός εξοπλισμός, κυψέλες, μελισσοεφόδια, μελισσοκομικές ζυγαριές, προϊόντα καταπολέμησης ασθενειών μελισσών, εξοπλισμός μελισσοκόμου και πολλά άλλα.

Το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, όπου θα διεξαχθεί το Φεστιβάλ  είναι ένα σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο μέσα στον εμπορικό άξονα της Αθήνας, εκατό μέτρα από το σταθμό του Μετρό Ανθούπολης. Περιλαμβάνει εκθεσιακό χώρο 6.600 τετραγωνικών μέτρων και άνετο parking.

Site: www.greekhoneyfestival.gr 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Η Coffee Island έκανε τον κόσμο…latte.

Η Coffee Island άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο στο φετινό Athens Coffee Festival. Σε
ένα τριήμερο γεμάτο αρώματα, χρώματα και χαμόγελα, οι επισκέπτες ταξίδεψαν μέσα
από πέντε μοναδικά Iced Latte, δημιουργίες της ομάδας R&D αποκλειστικά για τη
διοργάνωση.

Ισπανία, Αίγυπτος, Ινδία, Καναδάs, κάθε latte μια ιστορία, ένα μίγμα αρωμάτων και
πολιτισμικών αναφορών που ζωντάνευε μέσα στο ποτήρι. Από το γεμάτο χαρακτήρα
Spanish Latte μέχρι το ανατολίτικο Egyptian Latte και το δροσερό Canadian Latte,
κάθε γουλιά ήταν μια πρόσκληση να γνωρίσεις τον κόσμο μέσα από τον καφέ. Το ταξίδι
ολοκληρώθηκε με το Matcha Coconut Iced Latte, εμπνευσμένο από το παγκόσμιο
trend του matcha, που χάρισε μια πράσινη, εξωτική πινελιά.

Ξεχώρισε το Indian Iced Latte, εμπνευσμένο από τη ζωντανή και πολύχρωμη
κουλτούρα της Ινδίας, που θα κλέψει τις εντυπώσεις και στην Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα Coffee Island για λίγο καιρό. Το μυστικό της γεύσης του κρύβεται στον πουρέ μάνγκο – το εμβληματικό
φρούτο της Ινδίας – που χαρίζει έναν φρουτώδη, εξωτικό χαρακτήρα και κάνει κάθε
γουλιά πραγματικά ξεχωριστή.

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καφέ επέλεξε η Coffee Island για να γιορτάσει με ένα
μοναδικό event μια ξεχωριστή στιγμή. Στο Κάιρο, στην ιστορική περιοχή Korba,
ανοίγει τις πόρτες του το νέο flagship store. Εκεί, οι Coffee Island Explorers θα
καλωσορίσουν το κοινό και τον Έλληνα Πρέσβη, σε μια χαρούμενη γιορτή αφιερωμένη
στον καφέ και τον πολιτισμό.

Σε κάθε της βήμα, στην Ελλάδα και στον κόσμο, η Coffee Island υπενθυμίζει ότι ο καφές
είναι έμπνευση, πολιτισμός και μια παγκόσμια γλώσσα.

Σχετικά με την Coffee Island

Ξεκινώντας πριν από 26 χρόνια από την Πάτρα με όραμα να κατακτήσει τον κόσμο του καφέ,
σήμερα η Coffee Island είναι μια παγκόσμια κοινότητα ανθρώπων με αφοσίωση όχι μόνο στον
καφέ, αλλά και σε κάθε ιδέα που κάνει την καθημερινότητα μας πιο όμορφη, βιώσιμη και
ποιοτική. Με 426 καταστήματα σε 50 νομούς και 92 πόλεις της Ελλάδας, καθώς και πάνω από 60 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Ισπανία, Καναδάς, Αίγυπτος, Ντουμπάι,
Βουλγαρία, Ιράκ & Ινδία), σε 4 ηπείρους, η Coffee Island συνδυάζει την επιχειρηματική της ανάπτυξη με την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών. Μέσω της Direct Trade συνεργασίας με παραγωγούς καφέ, επεξεργάζεται 1.900 τόνους καφέ ετησίως στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της.

Απασχολεί 206 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και συνεργάζεται με περισσότερους από
390 επιχειρηματίες μέσω του συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο σύνολο του δικτύου της
διατηρούνται πάνω από 4.600 θέσεις εργασίας. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία,
επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 1.200 συνεργαζόμενες
ελληνικές εταιρείες-προμηθευτές.

Η Coffee Island, με δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας,
είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που δημοσιεύει ESG Report.
Με οδηγούς τους στρατηγικούς πυλώνες: Άνθρωπος, Περιβάλλον, Προϊόν παραμένει
αφοσιωμένη στο όραμά της για ένα καλύτερο Αύριο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Continue Reading

Trending